| | |
26.04.2015 02:12 -
Re: Výměna oleje - automatická převodovka AM6 / C5 III
|
2814699
|
|
jumep
|
|
|
to mi pride ako rekacia ventilu v hydrobloku, ak je vsetko ostatne ok, zatial to neries
to mi pride ako rekacia ventilu v hydrobloku, ak je vsetko ostatne ok, zatial to neries
|
|
26.04.2015 07:34 -
Re: Výměna oleje - automatická převodovka AM6 / C5 III
|
2814717
|
|
jruze
|
|
|
V poloze N odtlakuje měnič - udělá to i kdy dá hned na D ?
V poloze N odtlakuje měnič - udělá to i kdy dá hned na D ?
|
|
26.04.2015 15:29 -
Re: Výměna oleje - automatická převodovka AM6 / C5 III
|
2814834
|
|
Hanz 397
|
|
|
Můe to být klidně i softová chyba...
Můe to být klidně i softová chyba...
|
|
26.04.2015 20:12 -
Re: Výměna oleje - automatická převodovka AM6 / C5 III
|
2814946
|
|
Radhola
|
Město: Přerov, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215k | Počet příspěvků: 9 |
|
|
Zkuenost. Psal jsem o cukání převodovky a nevěřil bych,e za to mohly dva povolené roubky na rameni předního kola.
Kdy začalo být teplé počasí začalo mi vzrat od předního pravého kola při přibrdování,pokud zaprelo bylo po vrzání. Zajel jsem na STK,aby mi to na těch jejich lamokolech vyzkoueli. Technik mi po chvilce ukázal povolené rouby a je pravda,e byl překvapen. Take rouby jsem dotáhl, vrzání ustalo a k mé velké radosti řadím bez kubání.
Zkuenost. Psal jsem o cukání převodovky a nevěřil bych,e za to mohly dva povolené roubky na rameni předního kola.
Kdy začalo být teplé počasí začalo mi vzrat od předního pravého kola při přibrdování,pokud zaprelo bylo po vrzání. Zajel jsem na STK,aby mi to na těch jejich lamokolech vyzkoueli. Technik mi po chvilce ukázal povolené rouby a je pravda,e byl překvapen. Take rouby jsem dotáhl, vrzání ustalo a k mé velké radosti řadím bez kubání. :-)))):-))))
|
|
26.04.2015 21:41 -
Re: Výměna oleje - automatická převodovka AM6 / C5 III
|
2814988
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
Asi se mi budete smát ale já... Odjídím takhle od benzínky a říkám si co se proboha děje s tou převodovkou?
Vdy to prokluzuje jako blázen. Tak vypnu music A slyím jsk čvachtá guma. Měl jsem prázdné přední kolo...
Asi se mi budete smát ale já... Odjídím takhle od benzínky a říkám si co se proboha děje s tou převodovkou?
Vdy to prokluzuje jako blázen. Tak vypnu music :-d A slyím jsk čvachtá guma. Měl jsem prázdné přední kolo...
|
|
30.04.2015 07:49 -
Re: Výměna oleje - automatická převodovka AM6 / C5 III
|
2816151
|
|
javon
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 4 |
|
|
Dobrý den, prosím o radu. Automat AM6 funguje v D zcela normálně do 4, na 5 a 6 nepřeřadí ani při 4000ot. V manuálním reimu přeřadí. Zpět pak v D podřazuje normálně. Stejně se chová i v Sport či Zima.
Neznáte příčinu? Předem děkuji.
Dobrý den, prosím o radu. Automat AM6 funguje v D zcela normálně do 4, na 5 a 6 nepřeřadí ani při 4000ot. V manuálním reimu přeřadí. Zpět pak v D podřazuje normálně. Stejně se chová i v Sport či Zima.
Neznáte příčinu? Předem děkuji.
|
|
30.04.2015 10:21 -
Re: Výměna oleje - automatická převodovka AM6 / C5 III
|
2816182
|
|
jumep
|
|
|
mas spravne nastavene gumy v systeme?
dostatocne nafukane?
kazdopadne chod do citroenu s tym:
Software pocítace automatické prevodovky AM6.
Nevyhovující rozměry pneumatik.
Nevyhovující nahutění pneumatik.
Dálková konfigurace počítače ABS/ESP.
treba skontrolovat konfiguraciu pneu a treba upgradnut riadiacku prevodovky
mas spravne nastavene gumy v systeme?
dostatocne nafukane?
kazdopadne chod do citroenu s tym:
Software pocítace automatické prevodovky AM6.
Nevyhovující rozměry pneumatik.
Nevyhovující nahutění pneumatik.
Dálková konfigurace počítače ABS/ESP.
treba skontrolovat konfiguraciu pneu a treba upgradnut riadiacku prevodovky
|
|
30.04.2015 12:24 -
Re: Výměna oleje - automatická převodovka AM6 / C5 III
|
2816200
|
|
javon
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 4 |
|
|
Chybu to nehlásí, sledování tlaku v pneu mám vypnuté. Na diagnostiku jdu v úterý...
Kadopádně díky za odpovědi.
Chybu to nehlásí, sledování tlaku v pneu mám vypnuté. Na diagnostiku jdu v úterý...
Kadopádně díky za odpovědi.
|
|
01.05.2015 22:45 -
Re: Výměna oleje - automatická převodovka AM6 / C5 III
|
2816494
|
|
Hanz 397
|
|
|
javon napsal(a): Dobrý den, prosím o radu. Automat AM6 funguje v D zcela normálně do 4, na 5 a 6 nepřeřadí ani při 4000ot. V manuálním reimu přeřadí. Zpět pak v D podřazuje normálně. Stejně se chová i v Sport či Zima.
Neznáte příčinu? Předem děkuji.
1.) jak psal Jumep
2.) jak dlouho má auto? Je moný,e to má naučený-jestli stálo třeba dýl v bazaru a tam s ním jezdili sem tam a větinou kudlu(taky,kdy kupuju auto,tak při zkuebce dostane za ui),tak to můe mít,jak říkam,naučený...
1.) jak psal Jumep
2.) jak dlouho má auto? Je moný,e to má naučený-jestli stálo třeba dýl v bazaru a tam s ním jezdili sem tam a větinou kudlu(taky,kdy kupuju auto,tak při zkuebce dostane za ui),tak to můe mít,jak říkam,naučený...
|
|
01.05.2015 23:48 -
Re: Výměna oleje - automatická převodovka AM6 / C5 III
|
2816522
|
|
Hanz 397
|
|
|
jruze napsal(a): Kdo by a jakým způsobem naučil řadit jen do čtyřky?
Úplně normálně tím,e to auto na čtyřku jede něco přes kilo (nevím teď kolik přesně) a víc se s ním prostě v tu danou dobu nejezdí...
Zkus sednout do automatu,dát D a plnej kotel-auto vyrazí,1-něco přes 4000, 2-něco přes 4000,3-něco přes 4000,4-něco přes 4000 a má tam třeba 130 a dá nohu z plynu...5,6.
Tohle udělej třeba 10x za sebou a ta převodovka to začne dělat sama,protoe se to prostě "naučí"...
Samozřejmě tím nechci říct,e to nemůe být čímkoliv jiným-tohle,co jsem psal,je jen jedna z moností.
A jetě:nechytejte mě nikdo za čísla-je to ve jen jako příklad
Úplně normálně tím,e to auto na čtyřku jede něco přes kilo (nevím teď kolik přesně) a víc se s ním prostě v tu danou dobu nejezdí...
Zkus sednout do automatu,dát D a plnej kotel-auto vyrazí,1-něco přes 4000, 2-něco přes 4000,3-něco přes 4000,4-něco přes 4000 a má tam třeba 130 a dá nohu z plynu...5,6.
Tohle udělej třeba 10x za sebou a ta převodovka to začne dělat sama,protoe se to prostě "naučí"...
Samozřejmě tím nechci říct,e to nemůe být čímkoliv jiným-tohle,co jsem psal,je jen jedna z moností.
A jetě:nechytejte mě nikdo za čísla-je to ve jen jako příklad ;-)
|
|
02.05.2015 00:19 -
Re: Výměna oleje - automatická převodovka AM6 / C5 III
|
2816531
|
|
jruze
|
|
|
Hanz 397 napsal(a): Úplně normálně tím,e to auto na čtyřku jede něco přes kilo (nevím teď kolik přesně) a víc se s ním prostě v tu danou dobu nejezdí...
Zkus sednout do automatu,dát D a plnej kotel-auto vyrazí,1-něco přes 4000, 2-něco přes 4000,3-něco přes 4000,4-něco přes 4000 a má tam třeba 130 a dá nohu z plynu...5,6.
Tohle udělej třeba 10x za sebou a ta převodovka to začne dělat sama,protoe se to prostě "naučí"...
Samozřejmě tím nechci říct,e to nemůe být čímkoliv jiným-tohle,co jsem psal,je jen jedna z moností.
A jetě:nechytejte mě nikdo za čísla-je to ve jen jako příklad
No nevím - já jezdím třeba týden a kdy mi AP nestihne zařadit víc ne 4. nebo 5. a po týdnu jedu na dálnici (kdy tomu naloím 150-170Km/h) málokdy mi přeřadí nad 3200ot a kdy mu opravdu naloím tak zařadí (tuím) ve 130Km/h estku ale mne pořád jetě baví výkon a zrychlení biturba a tak s ním tak jezdím a za celejch 3000Km co jsem s ním najezdil jsem nezaznamenal e by nechtěla řadit vech 6. kvaltů pokud tedy přesáhne při plném rychlost +- 130Km/h co na do 1.Km vzdálenostech (max rovinka 300m,vesnice,nebo kruháč u nájezdu) delí vzdálenosti tu nejsou ne potom dálnice v poměru 10% dalnice 90% obec a i kdy nemám problém rychlost obec(radar) tak takové ho...do nejsem abych lítal po obci nad 100.
biturbo 120Kw řadilo také o něco ve větích otáčkách - jednotka musí poznat e má motor dostatečný výkon pro dalí rych. stupeň - pokud si to přebere jako nedostatečný výkon drí nií stupeň.
No nevím - já jezdím třeba týden a kdy mi AP nestihne zařadit víc ne 4. nebo 5. a po týdnu jedu na dálnici (kdy tomu naloím 150-170Km/h) málokdy mi přeřadí nad 3200ot a kdy mu opravdu naloím tak zařadí (tuím) ve 130Km/h estku :nevimale mne pořád jetě baví výkon a zrychlení biturba a tak s ním tak jezdím a za celejch 3000Km co jsem s ním najezdil jsem nezaznamenal e by nechtěla řadit vech 6. kvaltů pokud tedy přesáhne při plném rychlost +- 130Km/h co na do 1.Km vzdálenostech (max rovinka 300m,vesnice,nebo kruháč u nájezdu) delí vzdálenosti tu nejsou ne potom dálnice v poměru 10% dalnice 90% obec a i kdy nemám problém rychlost obec(radar) tak takové ho...do nejsem abych lítal po obci nad 100.;-)
biturbo 120Kw řadilo také o něco ve větích otáčkách - jednotka musí poznat e má motor dostatečný výkon pro dalí rych. stupeň - pokud si to přebere jako nedostatečný výkon drí nií stupeň.
|
|
02.05.2015 07:16 -
Re: Výměna oleje - automatická převodovka AM6 / C5 III
|
2816533
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Kdy jsem jetě vlastnil meďoura s automatem, tak se choval stejně jak píe Hanz, plný kotel a řadil přes 4000 otáček, klidnějí jízda řadil 2200 otáček, kdy jsem při 1800 otáček lehce ubral plyn a přidal, tak přeřadil také, pak jetě manuálně, pokud takto neřadí, pravděpodobně bude někde chyba.
Kdy jsem jetě vlastnil meďoura s automatem, tak se choval stejně jak píe Hanz, plný kotel a řadil přes 4000 otáček, klidnějí jízda řadil 2200 otáček, kdy jsem při 1800 otáček lehce ubral plyn a přidal, tak přeřadil také, pak jetě manuálně, pokud takto neřadí, pravděpodobně bude někde chyba. ;-)
|
|
02.05.2015 09:17 -
Re: Výměna oleje - automatická převodovka AM6 / C5 III
|
2816549
|
|
johnny.m
|
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 498 |
|
|
Hanz, Jarda i Zdenda mají pravdu, AM6 je hodně přizpůsobivá a pokud nejede pilu tak umí dret hodně nízké otáčky. To co popisuje je divné.
Hanz, Jarda i Zdenda mají pravdu, AM6 je hodně přizpůsobivá a pokud nejede pilu tak umí dret hodně nízké otáčky. To co popisuje je divné.
|
|
02.05.2015 09:25 -
Re: Výměna oleje - automatická převodovka AM6 / C5 III
|
2816553
|
|
jruze
|
|
|
63zdenda napsal(a): Kdy jsem jetě vlastnil meďoura s automatem, tak se choval stejně jak píe Hanz, plný kotel a řadil přes 4000 otáček, klidnějí jízda řadil 2200 otáček, kdy jsem při 1800 otáček lehce ubral plyn a přidal, tak přeřadil také, pak jetě manuálně, pokud takto neřadí, pravděpodobně bude někde chyba.
To ano,ale počítač si kontroluje výkon motoru a podle toho co se od motoru a AP chce tak podle toho řadí - pokud nemá motor poadovaný výkon nebo jsou hodnoty někde jinde ne mají být nepřeřadí - pokud mu dá plnej plyn řadí ve vyích otáčkách - zapne sport tak také ale řadí vechny kvalty pokud je anomálie ve výkonu tak to můe být příčina - zrovna tak můe být důvod v převodovce - měla by být chyba uloena - pokud není uloena chyba v AP tak bude něco na motoru. Docela by mne zajímalo co to způsobuje.
To ano,ale počítač si kontroluje výkon motoru a podle toho co se od motoru a AP chce tak podle toho řadí - pokud nemá motor poadovaný výkon nebo jsou hodnoty někde jinde ne mají být nepřeřadí - pokud mu dá plnej plyn řadí ve vyích otáčkách - zapne sport tak také ale řadí vechny kvalty pokud je anomálie ve výkonu tak to můe být příčina - zrovna tak můe být důvod v převodovce - měla by být chyba uloena - pokud není uloena chyba v AP tak bude něco na motoru. Docela by mne zajímalo co to způsobuje.:-o
|
|
02.05.2015 10:18 -
Re: Výměna oleje - automatická převodovka AM6 / C5 III
|
2816564
|
|
bluemotion
|
Město: Ronov p.R., Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 286 |
|
|
63zdenda napsal(a): Kdy jsem jetě vlastnil meďoura s automatem, tak se choval stejně jak píe Hanz, plný kotel a řadil přes 4000 otáček, klidnějí jízda řadil 2200 otáček, kdy jsem při 1800 otáček lehce ubral plyn a přidal, tak přeřadil také, pak jetě manuálně, pokud takto neřadí, pravděpodobně bude někde chyba.
Na to nemusis mit medoura, radi tak kazdy automat, kdyz mu davas radi ve vysokych otackach, kdyz jedes pohodu da ti to sestku i v sedmdesatce, ale ten kluk pise ze mu to nepreradi ze ctverky vubec...
Jo a ze ucite auta radit je taky dobre...nenaucili by jste to moje za me chodit do prace?
Na to nemusis mit medoura, radi tak kazdy automat, kdyz mu davas radi ve vysokych otackach, kdyz jedes pohodu da ti to sestku i v sedmdesatce, ale ten kluk pise ze mu to nepreradi ze ctverky vubec...
Jo a ze ucite auta radit je taky dobre...nenaucili by jste to moje za me chodit do prace? :-d
|
|
02.05.2015 11:49 -
Re: Výměna oleje - automatická převodovka AM6 / C5 III
|
2816583
|
|
jumep
|
|
|
znova ma citroen k tomu pokyn,
dokumenty:
K přeřazení z druhého na třetí převodový stupeň a/nebo z třetího na čtvrtý převodový stupeň dochází pouze při značně vysokých otáčkách motoru (B2CW012JQ0)
Informace : k řazení převodových stupňů dochází a při vysokých otáčkách (B2CW0143Q0)
kde sa hovori o softe prevodovky, nastaveni pneu v diag a spravnom fukani gum
sam sa nevyjadril ci nahodou nezmenil rozmer gum (prezuval auto)
znova ma citroen k tomu pokyn,
dokumenty:
K přeřazení z druhého na třetí převodový stupeň a/nebo z třetího na čtvrtý převodový stupeň dochází pouze při značně vysokých otáčkách motoru (B2CW012JQ0)
Informace : k řazení převodových stupňů dochází a při vysokých otáčkách (B2CW0143Q0)
kde sa hovori o softe prevodovky, nastaveni pneu v diag a spravnom fukani gum
sam sa nevyjadril ci nahodou nezmenil rozmer gum (prezuval auto)
|
|
| |
|
|