| | |
23.01.2021 19:14 -
Re: Kouřivost 2,0 HDI 100kW
|
3297902
|
|
Tony_Z
|
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002) | Počet příspěvků: 519 |
|
|
PATaMAT napsal(a):
Ty tomu nerozumí? Píe , e to saje falený vzduch mimo váhu vzduchu, jednotka vidí z váhy malé mnoství vzduchu tak tam dá málo paliva, ALE ve skutečnosti je tam více vzduchu, tak e je tam "chudá směs" tedy moc kyslíku a málo paliva a proto to podle CERTA moc kouří Tak u v tom má jasno jako já Kdy k tomu přidám jetě čerpadlo v nádri RHR, tak takhle veselo tu u dlouho nebylo
Takovýho chytrolína nám tu byl Čert dluen
No, prokoukl jsi mě.
Ale doufal jsem, e se to dozvím od čerta.
No, prokoukl jsi mě. :-)))) :palec
Ale doufal jsem, e se to dozvím od čerta. :-))
|
|
25.01.2021 23:09 -
Re: Kouřivost 2,0 HDI 100kW
|
3298168
|
|
Cert
|
Příspěvek byl vymazán. Vymazal(a) alx, 26.01.21 22:12 Důvod: Va svá slova a nauč se mít více pokory. Přiel jsi sem, pořadně nepozdravil a snaí se nám ukázat, jaký jsi mistr světa. Ber to jako první varování! | | |
|
25.01.2021 23:53 -
Re: Kouřivost 2,0 HDI 100kW
|
3298169
|
|
Cert
|
|
|
Já jsi na autě ve dělám sám v četné spojky a dvouhmotneho setrvačníku to čerpadlo Citroen rhr prostě v nádri je nějaký lodní rouby vae kecy jste hovada s váma jsem skončil nemáte přehled
Já jsi na autě ve dělám sám v četné spojky a dvouhmotneho setrvačníku to čerpadlo Citroen rhr prostě v nádri je nějaký lodní rouby vae kecy jste hovada s váma jsem skončil nemáte přehled
|
|
26.01.2021 07:39 -
Re: Kouřivost 2,0 HDI 100kW
|
3298177
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
Cert napsal(a): Já jsi na autě ve dělám sám v četné spojky a dvouhmotneho setrvačníku to čerpadlo Citroen rhr prostě v nádri je nějaký lodní rouby vae kecy jste hovada s váma jsem skončil nemáte přehled
to ze pises jak delas na aute vse sam, neznamena ze to delas dobre pokud to delas vubec,mas tu 11 prispevku z toho kazdy jednotlivy je kus kulturniho deditstvi a odraz tve znalosti aute,dle ktere bych,byt tebou se do zadne vetsi vymeny snad krom zarovky vnitrniho osvetleni nepoustel..odpust si keci o hovadech ,nebot je zrejme ze ty mezi usima nebudes mit vic nez dve bunky..tise sed cti co ti tu radi lide kteri opravdu o autech neco vedi ,maji zkusenosti ,auta znani,protoze vetsina z nich ma sve servisy nebo se kolem nich denne pohybuji..
to ze pises jak delas na aute vse sam, neznamena ze to delas dobre pokud to delas vubec,mas tu 11 prispevku z toho kazdy jednotlivy je kus kulturniho deditstvi a odraz tve znalosti aute,dle ktere bych,byt tebou se do zadne vetsi vymeny snad krom zarovky vnitrniho osvetleni nepoustel..odpust si keci o hovadech ,nebot je zrejme ze ty mezi usima nebudes mit vic nez dve bunky..tise sed cti co ti tu radi lide kteri opravdu o autech neco vedi ,maji zkusenosti ,auta znani,protoze vetsina z nich ma sve servisy nebo se kolem nich denne pohybuji..
|
|
26.01.2021 12:49 -
Re: Kouřivost 2,0 HDI 100kW
|
3298221
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1299 |
|
|
Cert napsal(a): Máte vyrdano v pálících konec
Cert napsal(a): to čerpadlo Citroen rhr prostě v nádri je nějaký lodní rouby vae kecy jste hovada s váma jsem skončil nemáte přehled
Já hovado, které nemá přehled, se ti pokusím zprostředkovat trochu vědomostí jak funguje čerpadlo Siemens v 2,0 HDI 16V v Citroenech.
Na videu vidí jak to funguje, povimni si hlavně nápisu a pozice ipek " the fuel supply pump " Lze to přeloit jako Palivové čerpadlo. Dále pak si povimni nápisu a pozice "" The high pressure pump "" - lze přeloit jako Vysokotlaké čerpadlo.
.link.
Tato 2 , ( slovy dvě ) "čerpadla" se nacházejí v jednom celku, sloeném ze dvou částí, jak je patrno na videu a na přiloené fotce.
Systém vstřikování Siemens u motoru RHR v tomto případě nemá dopravní palivové čerpadlo v nádri, jak je patrno z doloeného materiálu. Podruným znakem pro to je také balonek - ruční dopravní čerpadlo na hadičce před filtrem nafty.
EDIT: Jetě sem nael toto: Siemens-Common Rail System .link.
kde je jasně psáno, e: "" First, the fuel is drawn from the tank by the transfer pump integrated in the high pressure pump and delivered to the high pressure pump. ""
Překlad: "" Nejprve je palivo čerpáno z nádre pomocí přečerpávacího čerpadla integrovaného ve vysokotlakém čerpadle a dodáváno do vysokotlakého čerpadla.""
Vichni jsme blázni, jen ty jsi letadlo
:palec
Já hovado, které nemá přehled, se ti pokusím zprostředkovat trochu vědomostí jak funguje čerpadlo Siemens v 2,0 HDI 16V v Citroenech.
Na videu vidí jak to funguje, povimni si hlavně nápisu a pozice ipek " the fuel supply pump " Lze to přeloit jako Palivové čerpadlo. Dále pak si povimni nápisu a pozice "" The high pressure pump "" - lze přeloit jako Vysokotlaké čerpadlo.
https://youtu.be/6BowYHvljHU?t=81
Tato 2 , ( slovy dvě ) "čerpadla" se nacházejí v jednom celku, sloeném ze dvou částí, jak je patrno na videu a na přiloené fotce.
Systém vstřikování Siemens u motoru RHR v tomto případě nemá dopravní palivové čerpadlo v nádri, jak je patrno z doloeného materiálu. Podruným znakem pro to je také balonek - ruční dopravní čerpadlo na hadičce před filtrem nafty.
EDIT: Jetě sem nael toto: Siemens-Common Rail System http://www.dieselmechanic.info/common-rail/siemens-common-rail-system-high-pressure-pump.html
kde je jasně psáno, e: "" First, the fuel is drawn from the tank by the transfer pump integrated in the high pressure pump and delivered to the high pressure pump. ""
Překlad: "" Nejprve je palivo čerpáno z nádre pomocí přečerpávacího čerpadla integrovaného ve vysokotlakém čerpadle a dodáváno do vysokotlakého čerpadla.""
Vichni jsme blázni, jen ty jsi letadlo :-p
Přílohy: vstřikovací_a_podávací_siemans_vdo_video.jpg ( 974303b ) - vstřikovací_a_podávací_siemans_vdo.jpg ( 447096b ) - |
|
26.01.2021 14:18 -
Re: Kouřivost 2,0 HDI 100kW
|
3298265
|
|
Carlík
|
Město: Prostějov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 256 |
|
|
No dnes je utery tak se snad dockame te slibovane fotky s nabastlenym cerpadlem v nadrzi.
Pockej PaMe se jeste dockas, ze ty videa jsou fake.
No dnes je utery tak se snad dockame te slibovane fotky s nabastlenym cerpadlem v nadrzi. :-d
Pockej PaMe se jeste dockas, ze ty videa jsou fake. :-))))
|
|
| |
|
|