| | |
08.10.2013 13:37 -
Re: Vymena motoru.
|
2625150
|
|
jumep
|
|
|
pozeral si v merani parametrov - stav jednotky ?
ak je zamknuta tak je to kvoli immo
packy pod volantom ti to nacita?
pozeral si v merani parametrov - stav jednotky ?
ak je zamknuta tak je to kvoli immo
packy pod volantom ti to nacita?
|
|
08.10.2013 16:23 -
Re: Vymena motoru.
|
2625159
|
|
jruze
|
|
|
Zeptám se teď asi blbě - měli jste dole nástavbu? ten motor z vraku běel? - byl tam rozvoďák? Jinak pokud to nehlásí po zapnutí na palubáku imo tak by asi měl být OK,napětí na vstřikovačích je(měřené hodnoty)? Pokud jsou jednoty původní a klíč byl u jednou načtený tak ho to nezapomene(dálka tě a tak nemusí zajímat-musí to jít natočit i rezervním klíčem bez dálky),konektory jsi zapojil správně?Jak dlouho jsi točil s motorem - chvíly to můe trvat ne se dostane nafta do vstřiků (z přepadů jde nafta?).
Nalo to a přivez - rozchodím to - jinak si budeme dopisovat donekonečna(má volbu jsi skoro uprostřed)
Zeptám se teď asi blbě - měli jste dole nástavbu? ten motor z vraku běel? - byl tam rozvoďák? Jinak pokud to nehlásí po zapnutí na palubáku imo tak by asi měl být OK,napětí na vstřikovačích je(měřené hodnoty)? Pokud jsou jednoty původní a klíč byl u jednou načtený tak ho to nezapomene(dálka tě a tak nemusí zajímat-musí to jít natočit i rezervním klíčem bez dálky),konektory jsi zapojil správně?Jak dlouho jsi točil s motorem - chvíly to můe trvat ne se dostane nafta do vstřiků (z přepadů jde nafta?).
Nalo to a přivez - rozchodím to - jinak si budeme dopisovat donekonečna(má volbu jsi skoro uprostřed);-)
|
|
08.10.2013 20:54 -
Re: Vymena motoru.
|
2625216
|
|
jumep
|
|
|
bude to najskor v economy mode, tam neuvidi nic, len to maximalne pipne ako chyba
bude to najskor v economy mode, tam neuvidi nic, len to maximalne pipne ako chyba
|
|
08.10.2013 21:25 -
Re: Vymena motoru.
|
2625222
|
|
karlos77
|
Město: Humpolec, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V Exclusive Break | Počet příspěvků: 12 |
|
|
jruzeiky moc, třeba se domluvime,uz my dochazeji nápady .Jumep: jj haíi to do economy mode. motor je s vraku,ale byl vyndaný kdy ,jsem pro nej byl,takze jde jen o slova prodejce,ze je plne funkcni.rozvodak tam byl,ale sundaval jetě cerpadlo. startovani je caste ,bouzel jen s nádechem ,ze chytne konektory jsou podle fotek,co jsem si delal spravne. Jumep:bouzel od včera jsem bez diagnostiky,sbortil se my win.... tak je ted v servisu.
jruze:diky moc, třeba se domluvime,uz my dochazeji nápady .Jumep: jj haíi to do economy mode. motor je s vraku,ale byl vyndaný kdy ,jsem pro nej byl,takze jde jen o slova prodejce,ze je plne funkcni.rozvodak tam byl,ale sundaval jetě cerpadlo. startovani je caste ,bouzel jen s nádechem ,ze chytne :-(((( konektory jsou podle fotek,co jsem si delal spravne. Jumep:bouzel od včera jsem bez diagnostiky,sbortil se my win.... tak je ted v servisu.
|
|
09.10.2013 02:30 -
Re: Vymena motoru.
|
2625272
|
|
jruze
|
|
|
karlos77 napsal(a): jruze iky moc, třeba se domluvime,uz my dochazeji nápady .Jumep: jj haíi to do economy mode. motor je s vraku,ale byl vyndaný kdy ,jsem pro nej byl,takze jde jen o slova prodejce,ze je plne funkcni.rozvodak tam byl,ale sundaval jetě cerpadlo. startovani je caste ,bouzel jen s nádechem ,ze chytne konektory jsou podle fotek,co jsem si delal spravne. Jumep:bouzel od včera jsem bez diagnostiky,sbortil se my win.... tak je ted v servisu.
Jetě kdy dá ruku na sací rouru (vstup sání do motoru) a startuje nasává ? Nevím co stál ten motor , ale ne bych to dával do auta tak bych si ty rozvody zkontroloval a nastavil celé,vyměníl havky a potom cpal do auta.Co jsem měnil 1.6 tak jsem dělal venku jen rozvody,ale z toho důvodu e jsem z autem (motorem) kousek jel a u 1.6 je problém s gumičkama (se jen tak kouknout pod víko kdy to běelo bez chyb) u 2.2 není problém ádný,ale jistota.
Jetě kdy dá ruku na sací rouru (vstup sání do motoru) a startuje nasává ? Nevím co stál ten motor , ale ne bych to dával do auta tak bych si ty rozvody zkontroloval a nastavil celé,vyměníl havky a potom cpal do auta.Co jsem měnil 1.6 tak jsem dělal venku jen rozvody,ale z toho důvodu e jsem z autem (motorem) kousek jel a u 1.6 je problém s gumičkama (se jen tak kouknout pod víko kdy to běelo bez chyb) u 2.2 není problém ádný,ale jistota.;-)
|
|
09.10.2013 14:54 -
Re: Vymena motoru.
|
2625352
|
|
karlos77
|
Město: Humpolec, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V Exclusive Break | Počet příspěvků: 12 |
|
|
jruze: prave ,ze rozvody a zhavky jsem delal venku,aby na vse byl dobry pristup.ted uz jen prijit na to.kde je chyba.nema někdo fotky motoru?nebo schema,jak podtlaky tak elektriku u pocitace? abych to jetě pojistil na jistotu.
jruze: prave ,ze rozvody a zhavky jsem delal venku,aby na vse byl dobry pristup.ted uz jen prijit na to.kde je chyba.nema někdo fotky motoru?nebo schema,jak podtlaky tak elektriku u pocitace? abych to jetě pojistil na jistotu.
;-)
|
|
09.10.2013 18:22 -
Re: Vymena motoru.
|
2625371
|
|
jruze
|
|
|
karlos77 napsal(a): jruze: prave ,ze rozvody a zhavky jsem delal venku,aby na vse byl dobry pristup.ted uz jen prijit na to.kde je chyba.nema někdo fotky motoru?nebo schema,jak podtlaky tak elektriku u pocitace? abych to jetě pojistil na jistotu.
Podtlaky vynech - kdy je nezapojí vůbec nastartuje a jen vyhodí nějaké chyby,váha není podstatná- bez ní také chytí,jediné co to musí načíst je čidlo vačky a kliky,imo,řídící jednotku motoru a musí to mít tlaky ve válcích a správně rozvody.Má jistotu e jsou vahadla OK a rozvody ?
Podtlaky vynech - kdy je nezapojí vůbec nastartuje a jen vyhodí nějaké chyby,váha není podstatná- bez ní také chytí,jediné co to musí načíst je čidlo vačky a kliky,imo,řídící jednotku motoru a musí to mít tlaky ve válcích a správně rozvody.Má jistotu e jsou vahadla OK a rozvody ?
|
|
11.10.2013 05:21 -
Re: Vymena motoru.
|
2625863
|
|
karlos77
|
Město: Humpolec, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V Exclusive Break | Počet příspěvků: 12 |
|
|
dekuju za pomoc jruze,diky.tak problém castecne vyresen,motor byl potkany.tak ted pomalu ku predu.dam vedet zda po oprave naskoci bez problemu.
dekuju za pomoc jruze,diky.tak problém castecne vyresen,motor byl potkany.tak ted pomalu ku predu.dam vedet zda po oprave naskoci bez problemu.;-)
|
|
15.10.2013 09:52 -
Re: Výměna motoru!?
|
2627270
|
|
Devilian
|
|
|
Chcel by som sa opytat, je mozne na motore 2.0i RFJ vymenit blok motora z motora RFN(myslim ze je to tento kod, starsi dvojlite 100kw)? Vraj by mali byt rovnake. Hlavu by som dal z mojho terajsieho motora.
Problem je v tom, ze RFJ stoji priemerne 1000 eur, starsi 2.0i stoji okolo 400 eur najdrahsi. Kedze ani pri jednom neviem v akom budu stave, tak do toho nechcem davat tolko penazi. Mam totiz urcite vybehane piestne kruzky(cvaka to jak stary diesel), ako je na tom zvysok sa bojim pomysliet.
Chcel by som sa opytat, je mozne na motore 2.0i RFJ vymenit blok motora z motora RFN(myslim ze je to tento kod, starsi dvojlite 100kw)? Vraj by mali byt rovnake. Hlavu by som dal z mojho terajsieho motora.
Problem je v tom, ze RFJ stoji priemerne 1000 eur, starsi 2.0i stoji okolo 400 eur najdrahsi. Kedze ani pri jednom neviem v akom budu stave, tak do toho nechcem davat tolko penazi. Mam totiz urcite vybehane piestne kruzky(cvaka to jak stary diesel), ako je na tom zvysok sa bojim pomysliet.
|
|
31.10.2013 20:03 -
Re: Výměna motoru!?
|
2631484
|
|
Branko91
|
Město: Kralov brod, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v X | Počet příspěvků: 2 |
|
|
Zdravim potreboval by som poradit mam citroen c5 1.8 16v manual r.v 2002 a chcel by som tam dat motor z c5 2.0 16v automat r.v 2001 ale na moju prevodovku manualnu a ze ci to bude pasovat ta prevodovka na ten motor alebo popripade celi motor aj s automatickou prevodovkou ze co by tam trebalo vsetko vymenit potrebuem fakt surne poradit
Zdravim potreboval by som poradit mam citroen c5 1.8 16v manual r.v 2002 a chcel by som tam dat motor z c5 2.0 16v automat r.v 2001 ale na moju prevodovku manualnu a ze ci to bude pasovat ta prevodovka na ten motor alebo popripade celi motor aj s automatickou prevodovkou ze co by tam trebalo vsetko vymenit potrebuem fakt surne poradit :nevim
|
|
31.10.2013 20:11 -
Re: Výměna motoru!?
|
2631485
|
|
jruze
|
|
|
Branko91 napsal(a): Zdravim potreboval by som poradit mam citroen c5 1.8 16v manual r.v 2002 a chcel by som tam dat motor z c5 2.0 16v automat r.v 2001 ale na moju prevodovku manualnu a ze ci to bude pasovat ta prevodovka na ten motor alebo popripade celi motor aj s automatickou prevodovkou ze co by tam trebalo vsetko vymenit potrebuem fakt surne poradit
Vechno - elektroniku(počítač motoru,BSM,kabelá,doklady,moná elektroniku BHI,)
Vechno - elektroniku(počítač motoru,BSM,kabelá,doklady,moná elektroniku BHI,:nevim);-)
|
|
31.10.2013 20:13 -
Re: Výměna motoru!?
|
2631487
|
|
jumep
|
|
|
1. papierovy problem - zasah do konstrukcie vozidla
2. riadiace jednotky - kabelaz
3. prevodovky maju ine oznacenie, prerabat to na automat je rovnaky problem ako bod 1
1. papierovy problem - zasah do konstrukcie vozidla
2. riadiace jednotky - kabelaz
3. prevodovky maju ine oznacenie, prerabat to na automat je rovnaky problem ako bod 1
|
|
31.10.2013 20:47 -
Re: Výměna motoru!?
|
2631504
|
|
Branko91
|
Město: Kralov brod, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v X | Počet příspěvků: 2 |
|
|
jumep napsal(a): 1. papierovy problem - zasah do konstrukcie vozidla
2. riadiace jednotky - kabelaz
3. prevodovky maju ine oznacenie, prerabat to na automat je rovnaky problem ako bod 1
a keby teda ten 2.0 motor dam na moju prevodovku manualnu z 1.8 bude to pasovat do kopi ??
a keby teda ten 2.0 motor dam na moju prevodovku manualnu z 1.8 bude to pasovat do kopi ??
|
|
31.10.2013 21:25 -
Re: Výměna motoru!?
|
2631540
|
|
jumep
|
|
|
teoreticky ano
teoreticky ano
|
|
06.11.2013 22:53 -
Re: Výměna motoru!?
|
2634259
|
|
Devilian
|
|
|
Zdravim
Chcel by som vas poprosit, mohol by mi niekto, kto ma C5 I 2.0i benzin (nie HPI) poslat sukromne vin? Potrebujem sa len pozriet na service.citroen na kod bloku motora, ci je rovnaky ako na novsom 2.0i rfj (ci je naozaj ina len hlava) Popripade poprosim o kod dielu blok motora RFN.
Dakujem.
Zdravim
Chcel by som vas poprosit, mohol by mi niekto, kto ma C5 I 2.0i benzin (nie HPI) poslat sukromne vin? Potrebujem sa len pozriet na service.citroen na kod bloku motora, ci je rovnaky ako na novsom 2.0i rfj (ci je naozaj ina len hlava) Popripade poprosim o kod dielu blok motora RFN.
Dakujem.
|
|
06.11.2013 23:16 -
Re: Výměna motoru!?
|
2634270
|
|
jumep
|
|
|
RFN
EW10J4 - 0130 X5 (do cisla 0711936) (odporucana nahrada 0130 AK)
EW10J4 - 0130 AE (od cisla 0711937) (odporucana nahrada 0130 AK)
RFJ
EW10A - 0130 AH
RFN
EW10J4 - 0130 X5 (do cisla 0711936) (odporucana nahrada 0130 AK)
EW10J4 - 0130 AE (od cisla 0711937) (odporucana nahrada 0130 AK)
RFJ
EW10A - 0130 AH
|
|
17.11.2013 09:35 -
Re: Výměna motoru
|
2638946
|
|
jruze
|
|
|
to Horác:Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v X Break
Při jizdě na ryby jsem najel na schovaný pařez .Udělal jsem chladič dole hadice.Pomalu jsem odjiděl ,voda vytekla .ručičky v červenym,dolejval jsem zastavoval.V SERVISE OPRAVILI CHLADIČ ,HADICE .A PŘI PROJETÍ HÁZELA VODA,e jsem to uvařil.rozebrali motor sundali hlavu a přebrousili.Dali dohromady.Nelo to nastartovat,potom patnej hlučnej chod ,tak repase vstřiků.Pak jen hlučnej chod.,e jak se to zabrousilo vznikl mení spalovací prostor.Rozebrali znova a zabrousili písty a ventili,dali dohromady.Pak startovaní doré i chod motoru klidný akorát se mi zdála větí kouřivost.Auto jsem si vzal a ujel asi50km,hlásilo doplnit vodu a pak olej,doplnil jsem.Apo ujetí asi 100km hlásilo dolít vodu a pak olej,.Na kadé křiovatce silná edá kouřivost a jako bych cítil při zastavení olej.Pod volantem svítí kontrolka motoru a hlásí chybu ve patných spalinách,nebo tak nějak to tam píe.Tak nevim co bych měl s tim dělat,určitě diagnostika,ale co by to mohlo být...
Já bych tvůj přízpěvek teď přesunul asi sem.
Moná by stálo uvézt o který servis se jednalo-aby se mu pro jistotu někdo mohl vyhnout.
Ta část hlavy která se přebruuje je rovná(take nehrozí zmenení spalovacího prostoru)popřípadě se pouije silnějí těsnění(je označeno výřezy),pokud byly vstřiky do té doby OK, tak uvařením by hodnoty asi zůstaly,zabrousili písty??? - sice nechápu,ale sháněj jiné(pokud chce zachovat tento motor)-ventily se zabruují vdy pokud se motor rozebere a jde hlava na tlakovku(pokud tu hlavu nerovnali na ponku nějak),z tlakovky kde hlavu i srovnají příjde výsledek e hlava OK(srovnaná,popř.zavařená ,nebo nejde opravit a KO).
Můj závěr: a)reklamuj.b)zháněj jiný motor(tenhle u nikdo nedá dohromady pokud nedá jiné nebrouené písty atd..), c)s motorem bez vody se nejezdí a u vůbec se do rozpáleného motoru neleje voda-je to likvidace jak hlavy tak dalích dílů motoru.
Nevím na kolik vyla dosavadní oprava , ale mám za to e převýila cenu sluného jiného motoru kdy u si mu dal tak zaui bylo to asi namístě.
Podle mne to patně postavili - proto to nechtělo chytit,vyměnili jen těsnění,nechali přebrousit hlavu a ta je někde prasklá.Pokud to tlakovalo do vody a ztrácela se neměl jsi to přebírat z opravy a oni si měli ověřit e je ve OK.
Pro Najka nevím jestli jsem odpověděl Horácovi ve správném vlákně - lepí mne nenapadlo kdy tak smazat děkuji.(zase pivo?)
to Horác:Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v X Break
Při jizdě na ryby jsem najel na schovaný pařez .Udělal jsem chladič dole hadice.Pomalu jsem odjiděl ,voda vytekla .ručičky v červenym,dolejval jsem zastavoval.V SERVISE OPRAVILI CHLADIČ ,HADICE .A PŘI PROJETÍ HÁZELA VODA,e jsem to uvařil.rozebrali motor sundali hlavu a přebrousili.Dali dohromady.Nelo to nastartovat,potom patnej hlučnej chod ,tak repase vstřiků.Pak jen hlučnej chod.,e jak se to zabrousilo vznikl mení spalovací prostor.Rozebrali znova a zabrousili písty a ventili,dali dohromady.Pak startovaní doré i chod motoru klidný akorát se mi zdála větí kouřivost.Auto jsem si vzal a ujel asi50km,hlásilo doplnit vodu a pak olej,doplnil jsem.Apo ujetí asi 100km hlásilo dolít vodu a pak olej,.Na kadé křiovatce silná edá kouřivost a jako bych cítil při zastavení olej.Pod volantem svítí kontrolka motoru a hlásí chybu ve patných spalinách,nebo tak nějak to tam píe.Tak nevim co bych měl s tim dělat,určitě diagnostika,ale co by to mohlo být...
Já bych tvůj přízpěvek teď přesunul asi sem.
Moná by stálo uvézt o který servis se jednalo-aby se mu pro jistotu někdo mohl vyhnout.
Ta část hlavy která se přebruuje je rovná(take nehrozí zmenení spalovacího prostoru)popřípadě se pouije silnějí těsnění(je označeno výřezy),pokud byly vstřiky do té doby OK, tak uvařením by hodnoty asi zůstaly,zabrousili písty??? - sice nechápu,ale sháněj jiné(pokud chce zachovat tento motor)-ventily se zabruují vdy pokud se motor rozebere a jde hlava na tlakovku(pokud tu hlavu nerovnali na ponku nějak),z tlakovky kde hlavu i srovnají příjde výsledek e hlava OK(srovnaná,popř.zavařená ,nebo nejde opravit a KO).
Můj závěr: a)reklamuj.b)zháněj jiný motor(tenhle u nikdo nedá dohromady pokud nedá jiné nebrouené písty atd..), c)s motorem bez vody se nejezdí a u vůbec se do rozpáleného motoru neleje voda-je to likvidace jak hlavy tak dalích dílů motoru.
Nevím na kolik vyla dosavadní oprava , ale mám za to e převýila cenu sluného jiného motoru kdy u si mu dal tak zaui bylo to asi namístě.
Podle mne to patně postavili - proto to nechtělo chytit,vyměnili jen těsnění,nechali přebrousit hlavu a ta je někde prasklá.Pokud to tlakovalo do vody a ztrácela se neměl jsi to přebírat z opravy a oni si měli ověřit e je ve OK.
Pro Najka nevím jestli jsem odpověděl Horácovi ve správném vlákně - lepí mne nenapadlo kdy tak smazat děkuji.(zase pivo?):-))))
|
|
21.11.2013 16:38 -
Re: Výměna motoru
|
2639936
|
|
horác
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v X Break | Počet příspěvků: 33 |
|
|
Ahoj Růo, neví o turbu na mojeho citrona ,podělal jsem i turbo.
Ahoj Růo, neví o turbu na mojeho citrona ,podělal jsem i turbo.
|
|
| |
|
|