| | |
11.04.2010 08:10 -
Čistění EGR / C5 I 2.2Hdi (98KW)
|
2341470
|
|
ladinbin
|
|
|
Mám 2,2Hdi, motor má najeto 110 000km. Auto je kupované nové v ČR, v záruce byl měněn motor, ve zapsáno v servisce i velkém TP. Syn má stejné auto, které má najeto více. Kdy srovnám oba motory, jemu jede krásně odspodu, motor je výrazně prunějí, má nií spotřebu. Pal. počítač mi nic nehlásí. Váha vzduchu je očistěná. Napadlo mne podívat se na EGR ventil , hadičky a ve kolem něho. Nenael jsem tady jak na demontá EGR. Je-li to problém.Přiznám se, e ani nevím, kde EGR u mojí C5 je. Má s tím někdo zkuenost?
Mám 2,2Hdi, motor má najeto 110 000km. Auto je kupované nové v ČR, v záruce byl měněn motor, ve zapsáno v servisce i velkém TP. Syn má stejné auto, které má najeto více. Kdy srovnám oba motory, jemu jede krásně odspodu, motor je výrazně prunějí, má nií spotřebu. Pal. počítač mi nic nehlásí. Váha vzduchu je očistěná. Napadlo mne podívat se na EGR ventil , hadičky a ve kolem něho. Nenael jsem tady jak na demontá EGR. Je-li to problém.Přiznám se, e ani nevím, kde EGR u mojí C5 je. Má s tím někdo zkuenost?
|
|
11.04.2010 09:54 -
Re: Čistění EGR / C5 I 2.2Hdi (98KW)
|
2341473
|
|
tief
|
|
|
Ahoj,
na tvojom mieste by som pred nahodnym demontovanim EGR skontroloval ine veci, idealne ist na diagnostiku a skontrolovat tlak paliva, cinnost vstrekovacov a podobne. Dalej skontroluj napriklad lanko plynu. Kolegovia od HDI urcite doplnia este dalsie veci.
Ahoj,
na tvojom mieste by som pred nahodnym demontovanim EGR skontroloval ine veci, idealne ist na diagnostiku a skontrolovat tlak paliva, cinnost vstrekovacov a podobne. Dalej skontroluj napriklad lanko plynu. Kolegovia od HDI urcite doplnia este dalsie veci.
|
|
11.04.2010 11:44 -
Re: Čistění EGR / C5 I 2.2Hdi (98KW)
|
2341479
|
|
jumep
|
|
|
Otazka je FAP, ak mas 110t km a nebol rieseny - mas svoj problem identifikovany.
.link.
EGR je vzadu za motorom a dost nepristupny
.link.
tu ho vidis, zospodu su 2 sroby.
Plynove lanko - ak sa ti to nechce pozerat fyzicky (treba dat von filter vzduchu) da sa zajst na diagnostiku a skontrolovat ci ide na 100%, ak tak ho treba nastavit (doporucujem aj premazat)
ps. na EGR neni moc co cistit, ak prestane chodit, ma to svoj dovod (pridrety, hrdza a pod) a je ho treba vymenit
Otazka je FAP, ak mas 110t km a nebol rieseny - mas svoj problem identifikovany.
http://www.c5club.cz/clanky/uzivatelske-navody/fap-eolys-kedy-doplnit-vycistit-strucny-popis-funkcie
EGR je vzadu za motorom a dost nepristupny
http://c5.jumep.com/darcaorganov/motor/P1070519.JPG
tu ho vidis, zospodu su 2 sroby.
Plynove lanko - ak sa ti to nechce pozerat fyzicky (treba dat von filter vzduchu) da sa zajst na diagnostiku a skontrolovat ci ide na 100%, ak tak ho treba nastavit (doporucujem aj premazat)
ps. na EGR neni moc co cistit, ak prestane chodit, ma to svoj dovod (pridrety, hrdza a pod) a je ho treba vymenit
|
|
07.02.2012 10:23 -
Re: Čistění EGR / C5 I 2.2Hdi (98KW)
|
2448542
|
|
DaveLbc
|
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX | Počet příspěvků: 422 |
|
|
Kluci nemáte někdo v profilu jak se demontuje EGR ventil na 1.6 Hdi. Včera jsem trochu zabral na křiovatce a hned hláka depolution a auto chcíplo a svítí oranový kotlík na palubce. Auto jede,ale nesmím přidat plyn nad 2200ot. Nevím jestli se zasekl. Děkuji za rady a foto
Kluci nemáte někdo v profilu jak se demontuje EGR ventil na 1.6 Hdi. Včera jsem trochu zabral na křiovatce a hned hláka depolution a auto chcíplo a svítí oranový kotlík na palubce. Auto jede,ale nesmím přidat plyn nad 2200ot. Nevím jestli se zasekl. Děkuji za rady a foto
|
|
07.02.2012 10:25 -
Re: Čistění EGR / C5 I 2.2Hdi (98KW)
|
2448543
|
|
jumep
|
|
|
a to odkial vies ze je to EGR?
a tiez tu sa pojednava o EGR na 2.2 98kw
a do tretice, to co popisujes mi pride ako problem s naftou a jej tlakom
a to odkial vies ze je to EGR?
a tiez tu sa pojednava o EGR na 2.2 98kw
a do tretice, to co popisujes mi pride ako problem s naftou a jej tlakom
|
|
07.02.2012 10:44 -
Re: Čistění EGR / C5 I 2.2Hdi (98KW)
|
2448545
|
|
DaveLbc
|
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX | Počet příspěvků: 422 |
|
|
No je pravda,e jsem nebyl na diagnostice. Ale v manuálu pod tímto symbolem co mi svítí na palubce je napsana funkce systemu znečiténí emise
No je pravda,e jsem nebyl na diagnostice. Ale v manuálu pod tímto symbolem co mi svítí na palubce je napsana funkce systemu znečiténí emise:nevim
|
|
07.02.2012 15:31 -
Re: Čistění EGR / C5 I 2.2Hdi (98KW)
|
2448593
|
|
jumep
|
|
|
jezisi ... to ani nejdem komentovat
ANTIPOLLUTION FAULT / DEPOLLUTION SYSTEM FAULTY je vseobecna zavada na motore, hocico ti vybehne takto, to ze ti svieti este aj kontrolka motora je len oznam ze zavada je vacsieho rangu ....
zajdi prosim ta za niekym kto nezdiela tieto teorie a ma fakt predstavu o tom co robi, skor ako si to rozmrvis uplne a ako som povedal, to najskor bude problem tlaku ... v to najlepsom pripade len filter
jezisi ... to ani nejdem komentovat
ANTIPOLLUTION FAULT / DEPOLLUTION SYSTEM FAULTY je vseobecna zavada na motore, hocico ti vybehne takto, to ze ti svieti este aj kontrolka motora je len oznam ze zavada je vacsieho rangu ....
zajdi prosim ta za niekym kto nezdiela tieto teorie a ma fakt predstavu o tom co robi, skor ako si to rozmrvis uplne a ako som povedal, to najskor bude problem tlaku ... v to najlepsom pripade len filter
|
|
11.10.2015 20:25 -
Re: Čistění EGR / C5 I 2.2Hdi (98KW)
|
2872933
|
|
Dada2086
|
Město: Karviná, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 36 |
|
|
Ahoj vem, mám C5 II 2,2HDi 98kW a hlásí to Antipollution system faulty - na diagnostice mi řekli, e to je chyba recyklace spalin = EGR ventilu a taky pokození regulátoru času ohřevu. Nemám ponětí, co s tím, v diskuzi jsem nic nenael. Auto se chová pořád stejně - jezdí, není nijak lenivejí ani víc nekouří, jen po kadém startu to hodí chybu na displeji a svítí symbol motoru.
Víte někdo co s tím? Vyměnit EGR? Případně co je ten regulátor ohřevu???
Díky za rady. Pěkný večer.
Ahoj vem, mám C5 II 2,2HDi 98kW a hlásí to Antipollution system faulty - na diagnostice mi řekli, e to je chyba recyklace spalin = EGR ventilu a taky pokození regulátoru času ohřevu. Nemám ponětí, co s tím, v diskuzi jsem nic nenael. Auto se chová pořád stejně - jezdí, není nijak lenivejí ani víc nekouří, jen po kadém startu to hodí chybu na displeji a svítí symbol motoru.
Víte někdo co s tím? Vyměnit EGR? Případně co je ten regulátor ohřevu???
Díky za rady. Pěkný večer.
|
|
11.10.2015 20:46 -
Re: Čistění EGR / C5 I 2.2Hdi (98KW)
|
2872976
|
|
jumep
|
|
|
no chce to vediet co konkretne tomu je a potom sa da riesit, poskusat
no chce to vediet co konkretne tomu je a potom sa da riesit, poskusat
|
|
24.10.2015 07:52 -
Re: Čistění EGR / C5 I 2.2Hdi (98KW)
|
2877331
|
|
Danipet
|
|
|
Ahoj chlapy, mam takovy problem, nastal mi vcera rano jel jsem a najednou auto bylo bez vykonu, slapal jsem na plyn a nic, kdyz jsem vyradil auto se nechalo vytocit max do 2500 ot. chcipl jsem motor nastartoval znovu, chviku dobry a pak to zase spadlo jako by do nouzaku, ale nic to nepise zadnou hlasku ani lexiia nic. ale kdyz koukam na live data, tak je egr otevreny na 95% ( kdyz je bez vykonu ) a nehybe se hodnota, ale kdyz jsem jel domu zpet po dalnici a auto jsem drzel pod plnym plynem, tak to do nouzaku nespadlo ani jednou. EGR jsem zkusil zaslepit plechem u bybasu a auto porad dela ten popsany problem. Myslite, ze je problem v egr? Nebo je v haji i turbo, predem dekuju za rady odborniku
Ahoj chlapy, mam takovy problem, nastal mi vcera rano jel jsem a najednou auto bylo bez vykonu, slapal jsem na plyn a nic, kdyz jsem vyradil auto se nechalo vytocit max do 2500 ot. chcipl jsem motor nastartoval znovu, chviku dobry a pak to zase spadlo jako by do nouzaku, ale nic to nepise zadnou hlasku ani lexiia nic. ale kdyz koukam na live data, tak je egr otevreny na 95% ( kdyz je bez vykonu ) a nehybe se hodnota, ale kdyz jsem jel domu zpet po dalnici a auto jsem drzel pod plnym plynem, tak to do nouzaku nespadlo ani jednou. EGR jsem zkusil zaslepit plechem u bybasu a auto porad dela ten popsany problem. Myslite, ze je problem v egr? Nebo je v haji i turbo, predem dekuju za rady odborniku :-(
|
|
24.10.2015 08:08 -
Re: Čistění EGR / C5 I 2.2Hdi (98KW)
|
2877332
|
|
jruze
|
|
|
Danipet napsal(a): Ahoj chlapy, mam takovy problem, nastal mi vcera rano jel jsem a najednou auto bylo bez vykonu, slapal jsem na plyn a nic, kdyz jsem vyradil auto se nechalo vytocit max do 2500 ot. chcipl jsem motor nastartoval znovu, chviku dobry a pak to zase spadlo jako by do nouzaku, ale nic to nepise zadnou hlasku ani lexiia nic. ale kdyz koukam na live data, tak je egr otevreny na 95% ( kdyz je bez vykonu ) a nehybe se hodnota, ale kdyz jsem jel domu zpet po dalnici a auto jsem drzel pod plnym plynem, tak to do nouzaku nespadlo ani jednou. EGR jsem zkusil zaslepit plechem u bybasu a auto porad dela ten popsany problem. Myslite, ze je problem v egr? Nebo je v haji i turbo, predem dekuju za rady odborniku
Na diagnostiku k někomu kdo s ní umí a ví co kde hledat.
Na diagnostiku k někomu kdo s ní umí a ví co kde hledat.
|
|
24.10.2015 12:09 -
Re: Čistění EGR / C5 I 2.2Hdi (98KW)
|
2877356
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Samozřejmě diagnostika, jak píe Jarda, ale taková váha vzduchu dokáe natropit také hezkou neplechu.
Samozřejmě diagnostika, jak píe Jarda, ale taková váha vzduchu dokáe natropit také hezkou neplechu.
|
|
24.10.2015 13:34 -
Re: Čistění EGR / C5 I 2.2Hdi (98KW)
|
2877372
|
|
Danipet
|
|
|
mno huli to jak fabrika jruza: muze to byt zaseknuta regulace naklapeni lopatek?? Dekuju chlapy za rady
mno huli to jak fabrika jruza: muze to byt zaseknuta regulace naklapeni lopatek?? Dekuju chlapy za rady
|
|
24.10.2015 14:15 -
Re: Čistění EGR / C5 I 2.2Hdi (98KW)
|
2877382
|
|
Danipet
|
|
|
Jruze: Filtr tam je, zaclo to hulit az vcera a huli to jen , kdyz nejde vytocit do otacek, EGR jsem zaslepil vcera zadna zmena, proste porad to pada do nouzaku, pokud to je funkcni tak turbo dle diag tlaci normalne, kdyz spadne do nouzaku ma jen atmos. tlak. Co je zajimave, ze do prace jsem musel snad 30x vypinat a zapinat klicek, kdyz jsem jel z prace po dalnici a drzel jsem plyn skoro na podlaze auto jelo celou dobu uplne normale a ani jednou do nouzaku nespadlo.
Jruze: Filtr tam je, zaclo to hulit az vcera a huli to jen , kdyz nejde vytocit do otacek, EGR jsem zaslepil vcera zadna zmena, proste porad to pada do nouzaku, pokud to je funkcni tak turbo dle diag tlaci normalne, kdyz spadne do nouzaku ma jen atmos. tlak. Co je zajimave, ze do prace jsem musel snad 30x vypinat a zapinat klicek, kdyz jsem jel z prace po dalnici a drzel jsem plyn skoro na podlaze auto jelo celou dobu uplne normale a ani jednou do nouzaku nespadlo.
|
|
24.10.2015 16:00 -
Re: Čistění EGR / C5 I 2.2Hdi (98KW)
|
2877419
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
Pokud opravdu jde do nouzáku, tak by mělo být něco alespoň v chybovém logu, kdy u ne na displeji.
A pokud se má jak kouknout na tlak turba, měl bys mít monost prohlédnout i ten log.
Pokud tam nic není, asi to nebude nouzový reim motoru, ale jen nedostatek výkonu díky závadě (třeba nějak se zasekávající regulace turba).
Pokud opravdu jde do nouzáku, tak by mělo být něco alespoň v chybovém logu, kdy u ne na displeji.
A pokud se má jak kouknout na tlak turba, měl bys mít monost prohlédnout i ten log.
Pokud tam nic není, asi to nebude nouzový reim motoru, ale jen nedostatek výkonu díky závadě (třeba nějak se zasekávající regulace turba).
|
|
24.10.2015 16:23 -
Re: Čistění EGR / C5 I 2.2Hdi (98KW)
|
2877424
|
|
Danipet
|
|
|
TomasT: nn, zadna zavada auto o tom proste nevi, jen ztrati vykon nevytocim vic jak 2500tis a strasne pri tom kouri a nechce se ji vubec do otacek. Zitra mrknu na hadice jestli jsou ok co mi posilal jruza, tak to omrknu.
TomasT: nn, zadna zavada auto o tom proste nevi, jen ztrati vykon nevytocim vic jak 2500tis a strasne pri tom kouri a nechce se ji vubec do otacek. Zitra mrknu na hadice jestli jsou ok co mi posilal jruza, tak to omrknu.
|
|
24.10.2015 16:25 -
Re: Čistění EGR / C5 I 2.2Hdi (98KW)
|
2877425
|
|
jruze
|
|
|
TomasT napsal(a): Pokud opravdu jde do nouzáku, tak by mělo být něco alespoň v chybovém logu, kdy u ne na displeji.
A pokud se má jak kouknout na tlak turba, měl bys mít monost prohlédnout i ten log.
Pokud tam nic není, asi to nebude nouzový reim motoru, ale jen nedostatek výkonu díky závadě (třeba nějak se zasekávající regulace turba).
U jsem psal e turbo 2.2HDI je otevřeno v základní poloze naplno.Diag není čtečka , ale pomůcka a dá se vyčíst údaje a z údajů co je patně - pokud s tím neumí nemá cenu radit - nejde to - to jako přes online kanál a radit online - to asi ano (e by přes skype nebo tak něco - oprava online na dálku?) kdyby se seklo přivřené nepojede to ani ne to spadne do nouze!!! znovu: podtlaky a hadice od turba , pokud toto bude OK tak tlak paliva , vstřiky.
U jsem psal e turbo 2.2HDI je otevřeno v základní poloze naplno.Diag není čtečka , ale pomůcka a dá se vyčíst údaje a z údajů co je patně - pokud s tím neumí nemá cenu radit - nejde to - to jako přes online kanál a radit online - to asi ano (e by přes skype nebo tak něco - oprava online na dálku?):-o kdyby se seklo přivřené nepojede to ani ne to spadne do nouze!!! znovu: podtlaky a hadice od turba , pokud toto bude OK tak tlak paliva , vstřiky.
|
|
24.10.2015 19:58 -
Re: Čistění EGR / C5 I 2.2Hdi (98KW)
|
2877481
|
|
Danipet
|
|
|
Jruze: Mno tlak paliva je ok, vstriky dle diag ( vim, ze to neni smerodatne ) ale korekce do +1,3, hlavne motor jde sametove nemlati nic, takze si nemyslim, ze by byl problem tam. Ano priznavam, ledacos v diag vyctu, ale nejsem dokonaly a jsou veci, ktery jsem neresil... a vim, ze nejsem profik jako jsi ty jardo nebo jumep proto se ptam Vas zkusenejsich ikdyz vim na dalku neporadite a ani nemusite se delit o sve zkusenosti! I za to malo Vam dekuji, ze me smerujete na co se mam podivat a jeste jednou diky.
Jruze: Mno tlak paliva je ok, vstriky dle diag ( vim, ze to neni smerodatne ) ale korekce do +1,3, hlavne motor jde sametove nemlati nic, takze si nemyslim, ze by byl problem tam. Ano priznavam, ledacos v diag vyctu, ale nejsem dokonaly a jsou veci, ktery jsem neresil... a vim, ze nejsem profik jako jsi ty jardo nebo jumep proto se ptam Vas zkusenejsich ikdyz vim na dalku neporadite a ani nemusite se delit o sve zkusenosti! I za to malo Vam dekuji, ze me smerujete na co se mam podivat a jeste jednou diky.
|
|
| |
|
|