| | |
17.01.2014 22:29 -
Re: Vypina motor
|
2658855
|
|
Bleák
|
Město: Česká Lípa, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 21 |
|
|
Na čerpadlo v nádri a BSM se mi to nezdá protoe auto jelo do 2000otáček nesměl jsem přidat prudčeji plyn nebo překročit 2000ot. Jinak to hned chcíplo a hlásilo porucha ASR/ESP a hned na to chyba řízení motoru.
Na čerpadlo v nádri a BSM se mi to nezdá protoe auto jelo do 2000otáček nesměl jsem přidat prudčeji plyn nebo překročit 2000ot. Jinak to hned chcíplo a hlásilo porucha ASR/ESP a hned na to chyba řízení motoru.
|
|
17.01.2014 23:09 -
Re: Vypina motor
|
2658870
|
|
jumep
|
|
|
pokial aj drzi prudko nizku hodnotu alebo prudko vyleti ta hodnota tak to spravi toto iste
zhasne motor a nedovoli nastartovat, az po pol minute ci kolko to je treba na znovuinicializovanie
pokial aj drzi prudko nizku hodnotu alebo prudko vyleti ta hodnota tak to spravi toto iste
zhasne motor a nedovoli nastartovat, az po pol minute ci kolko to je treba na znovuinicializovanie
|
|
17.01.2014 23:32 -
Re: Vypina motor
|
2658877
|
|
Hanz 397
|
|
|
změřil bych přepady vstřiků-můe být proraený do nízkýho a při prudkym nárůstu tlaku na railu-přidání plynu-neudrí a prudce klesne. Proto pak i nechytá pravidelně. I přes tu reinicializaci. Nebo samozřejmě můe být i ta regulace vadná.
změřil bych přepady vstřiků-můe být proraený do nízkýho a při prudkym nárůstu tlaku na railu-přidání plynu-neudrí a prudce klesne. Proto pak i nechytá pravidelně. I přes tu reinicializaci. Nebo samozřejmě můe být i ta regulace vadná.
|
|
18.01.2014 00:08 -
Re: Vypina motor
|
2658879
|
|
jumep
|
|
|
ako som pisal, ja by som zacal diagnostikou kde co to vies zistit
ako som pisal, ja by som zacal diagnostikou kde co to vies zistit
|
|
20.01.2014 10:56 -
Re: Vypina motor
|
2659923
|
|
Bleák
|
Město: Česká Lípa, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 21 |
|
|
Ahoj, doma bez diagnostiky asi nezjistím nějakou metodou zda mám vadný snímač tlaku railu nebo regulátor.
Díky za pomoc
Ahoj, doma bez diagnostiky asi nezjistím nějakou metodou zda mám vadný snímač tlaku railu nebo regulátor.
Díky za pomoc
|
|
20.01.2014 16:18 -
Re: Vypina motor
|
2660010
|
|
Roozena
|
Město: Pragl, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 375 |
|
|
Pokud je regulátor stejný, jako u mě, tak mohu darovat svůj starý. Měnil jsem jej ted - pravda taky z důvodu lehké disfunkce - cukání a pokles výkonu motoru, ale auto docela normálně jelo a startovalo. čili - regulátor nejni úplně v háji, ale je ve stvu, e se dá z nouze pouít a docela určitě bude ve výrazně lepím stavu, ne ten tvůj (pokud je to u tebe regulátorem) Najdi si tu můj nedávný příspěvek ohledně propadu výkonu motoru - jsou tam fotky toho demontovaného regulátoru i s partnumerem - bude-li se to shodovat s tvým, tak je tvůj.
Pokud je regulátor stejný, jako u mě, tak mohu darovat svůj starý. Měnil jsem jej ted - pravda taky z důvodu lehké disfunkce - cukání a pokles výkonu motoru, ale auto docela normálně jelo a startovalo. čili - regulátor nejni úplně v háji, ale je ve stvu, e se dá z nouze pouít a docela určitě bude ve výrazně lepím stavu, ne ten tvůj (pokud je to u tebe regulátorem) Najdi si tu můj nedávný příspěvek ohledně propadu výkonu motoru - jsou tam fotky toho demontovaného regulátoru i s partnumerem - bude-li se to shodovat s tvým, tak je tvůj.
|
|
21.01.2014 15:55 -
Re: Vypina motor
|
2660320
|
|
Bleák
|
Město: Česká Lípa, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 21 |
|
|
Ahoj,chci se zeptat jestli vadný vstřik by zpusoboval muj problém.Zkouel jsem ted auto nastartovat a chovalo se jako kdyby patně avilo.Ten zvuk po startu jak zetor
Ahoj,chci se zeptat jestli vadný vstřik by zpusoboval muj problém.Zkouel jsem ted auto nastartovat a chovalo se jako kdyby patně avilo.Ten zvuk po startu jak zetor:-((((
|
|
21.01.2014 16:59 -
Re: Vypina motor
|
2660326
|
|
jumep
|
|
|
osobne by som na tvojom mieste kedze tapes isiel za niekym kto sa vyzna
osobne by som na tvojom mieste kedze tapes isiel za niekym kto sa vyzna
|
|
21.01.2014 18:00 -
Re: Vypina motor
|
2660328
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Vydr jetě čtrnáct dní,pak zajede na diagnostiku,bez ní sám na nic nepříjde a tady Ti nikdo neporadí,nejde to,aní by to někdo zkuený viděl,můe to být straně moc věcí,bez té diagnostiky to nejde a tipovat jednu z mnoha věcí nejde,to bys za chvíly koupil novej motor. Podobnej zvuk jsem měl,kdy byl vymlácenej startér a slabá baterka,nedávala potřebný proud pro start,jestli jí nemá slabou,jak to zkouí několikrát denně startovat.
Vydr jetě čtrnáct dní,pak zajede na diagnostiku,bez ní sám na nic nepříjde a tady Ti nikdo neporadí,nejde to,aní by to někdo zkuený viděl,můe to být straně moc věcí,bez té diagnostiky to nejde a tipovat jednu z mnoha věcí nejde,to bys za chvíly koupil novej motor.;-) Podobnej zvuk jsem měl,kdy byl vymlácenej startér a slabá baterka,nedávala potřebný proud pro start,jestli jí nemá slabou,jak to zkouí několikrát denně startovat.
|
|
21.01.2014 19:14 -
Re: Vypina motor
|
2660364
|
|
jruze
|
|
|
63zdenda napsal(a): Vydr jetě čtrnáct dní,pak zajede na diagnostiku,bez ní sám na nic nepříjde a tady Ti nikdo neporadí,nejde to,aní by to někdo zkuený viděl,můe to být straně moc věcí,bez té diagnostiky to nejde a tipovat jednu z mnoha věcí nejde,to bys za chvíly koupil novej motor. Podobnej zvuk jsem měl,kdy byl vymlácenej startér a slabá baterka,nedávala potřebný proud pro start,jestli jí nemá slabou,jak to zkouí několikrát denně startovat.
Obávám se e ten motor bude shánět stejně - jeslie to hází olej měrkou ven tak buď je ucpané odvětrání bloku(to je ta nejlepí varianta) nebo prasklá hlava do oleje nebo těsnění(to je nepravděpodobné) spí je propálenej píst a ten se propálí kdy je KO vstřik.Pokud je to tak nemá cenu opravovat,ale sehnat jinej nebo alespoň polomotor (pokud je OK hlava. V prvé řadě zjistit jak moc to funí z bloku a potom zkoumat dál.Potom ruku k výfuku - jestli neplácá do výfuku(to můe sám bez diag) - té se nevyhne a aby to udrel v běhu tat zaslepit EGR - jestli to nechcípe kvůli němu.
Obávám se e ten motor bude shánět stejně - jeslie to hází olej měrkou ven tak buď je ucpané odvětrání bloku(to je ta nejlepí varianta) nebo prasklá hlava do oleje nebo těsnění(to je nepravděpodobné) spí je propálenej píst a ten se propálí kdy je KO vstřik.Pokud je to tak nemá cenu opravovat,ale sehnat jinej nebo alespoň polomotor (pokud je OK hlava.;-) V prvé řadě zjistit jak moc to funí z bloku a potom zkoumat dál.Potom ruku k výfuku - jestli neplácá do výfuku(to můe sám bez diag) - té se nevyhne a aby to udrel v běhu tat zaslepit EGR - jestli to nechcípe kvůli němu.
|
|
21.01.2014 20:15 -
Re: Vypina motor
|
2660390
|
|
Bleák
|
Město: Česká Lípa, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 21 |
|
|
Kdyby byl propálenej píst tak motor na volnoběh neběí plynule.Na volnoběh běí bez zakolísání.
Kdyby byl propálenej píst tak motor na volnoběh neběí plynule.Na volnoběh běí bez zakolísání.
|
|
30.01.2014 17:40 -
Re: Vypina motor
|
2663306
|
|
Bleák
|
Město: Česká Lípa, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 21 |
|
|
Ahoj,vyměnil jsem regulátor tlaku na čerpadle a beze změny.Při prudí akceleraci motor vypne.Zajímavé je e při volnoběhu drí caaa minutu přesně potom má propad parkrát zakolísá ozve se jemné zasyčení z filtru a zase se ustálí.Do výfuku neplácá olej měrkou nelítá.
Ahoj,vyměnil jsem regulátor tlaku na čerpadle a beze změny.Při prudí akceleraci motor vypne.Zajímavé je e při volnoběhu drí caaa minutu přesně potom má propad parkrát zakolísá ozve se jemné zasyčení z filtru a zase se ustálí.Do výfuku neplácá olej měrkou nelítá.
|
|
31.01.2014 17:30 -
Re: Vypina motor
|
2663500
|
|
vseved
|
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 636 |
|
|
Typoval bych nedostatek nafty. Zkontrolovat podávací čerpadlo, profouknout vedení od čerpadla k filtru, těsnění na filtru, stav vloky, vedení od filtru k vysokotlakému čerpadlu (zda nejsou hadičky zlomený nebo prasklý a nepřisávají vzduch). Kontrola konektorů.
Typoval bych nedostatek nafty. Zkontrolovat podávací čerpadlo, profouknout vedení od čerpadla k filtru, těsnění na filtru, stav vloky, vedení od filtru k vysokotlakému čerpadlu (zda nejsou hadičky zlomený nebo prasklý a nepřisávají vzduch). Kontrola konektorů.
|
|
31.01.2014 17:43 -
Re: Vypina motor
|
2663501
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
Stalo sa u pár krát, e bola predratá kabelá a keď sa pridá a motor sa na silentblokoch pohne tak zhasne. Ale bez diag ako..
Stalo sa u pár krát, e bola predratá kabelá a keď sa pridá a motor sa na silentblokoch pohne tak zhasne. Ale bez diag ako..
|
|
31.01.2014 21:27 -
Re: Vypina motor
|
2663547
|
|
jumep
|
|
|
mal som tu pripad ked tam bol vysoky tlak sposobeny pripchatym prepadom
na volnobeh islo, vo vyssich otackach to drzalo prilis vysoky tlak
mal som tu pripad ked tam bol vysoky tlak sposobeny pripchatym prepadom
na volnobeh islo, vo vyssich otackach to drzalo prilis vysoky tlak
|
|
| |
|
|