Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / Cukání, škubání motoru za jízdy
|< < 1 2 3 4
02.05.2017 22:40 - Re: Cukání, škubání motoru za jízdy 3063981
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
63zdenda napsal(a):
Tak jsem z toho jelen, co je v tom inzerátu, C5II, nebo X7?
.link.


To mᚠsice pravdu ale C5 II je RHR a X7 je RHF ( ono se tomu lepší říká RHR než RHF - RHR je zaběhnutý název pro 2.0 HDI)

17.05.2017 20:58 - Re: Cukání, škubání motoru za jízdy 3066610
Jarduk
Město: Dobřany, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v ExclusivePočet příspěvků: 166

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Tak dneska zas škubací průser při vypalování fapu. No a 800km jezdim po dálnicích a dneska mi to chytne v Praze před tunelama. Po zabrždění na světlech mě předběhl bílý obláček dýmu, kterej smrděl jak spálenej plast a nějaká chemikálie. Naštěstí byla cesta většinou do kopce, takže se to dalo držet pod plynem.
Někdy ta reakce na plyn byla tak pomalá, že když to škublo ozvala se taková až divná rána. A v nízkých otáčkách to má takovej "chrastivější" zvuk. Jak starý diesely.
A mam novej poznatek. Když to nastane, jak kdybych cítil chladicí kapalinu. Jak kdyby se někde odpařovala. Ale v nádržce jí je víceméně pořád stejně.
Fakt dam snad půl království tomu, kdo najde příčinu a dokáže to opravit. Koukam, že je dokonce téma i na C5 III 2.0HDi, že se jim děje to stejný. Jenže pokaždý to má jinou příčinu.

17.05.2017 21:31 - Re: Cukání, škubání motoru za jízdy 3066631
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
kdyz k tomu kralovstvi pridas i princeznu ,tak se ti nato podivam..

PS: foto princezny predem

17.05.2017 21:52 - Re: Cukání, škubání motoru za jízdy 3066637
Jarduk
Město: Dobřany, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v ExclusivePočet příspěvků: 166

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Zatim jsem napsal do Radonic, protože si budu zrovna v sobotu hrát na motokárovýho závodníka ve Vysočanech, tak by to byl kousek. Když by to nevyšlo, začnu zvětšovat ten dojezdovej poloměr a za chvíli budu v Olomóci. No a na léto bych si kdyžtak naplánoval dovolenou na Slovensku. Loni to byl Chopok, tak holt letos Kriváň a vezmu to přes Piešany.

29.06.2017 08:17 - Re: Cukání, škubání motoru za jízdy 3078887
tomio
Město: Zlín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 85
99 Poslat soukromou zprávu
Ahojte všichni. Tak se hlásím do klubu cukajících motorářů.
Od jara řeším problém s vibracema (pocukávání za jízdy). Měnila se poloosa, třikrát se převažovaly kola, rovnaly se disky, mám nakoupeny silnetbloky na generálku náprav, ale vypadá to, že problém může být někde jinde (v chodu motoru). Šel jsem po podvozku, protože na volnoběh motor šlapal hladce a vibrace za jízdy pokračovaly i při vyřazení. Vibrace jsou jemné, ale já je na hladkém asfaltu cítím úplně zřetelně. Ve volantu, ani v pedálech nic cítit není.

Vyměněny všechny vstřikovače za nové, měněn regulátor tlaku na railu. Chvilku byl pokoj, až dneska zase škytá na volnoběhu. Škytá zahřátý motor při vypnuté klimatizaci. Pokud mám zapnutou klimu, tak akorát mírně zvýší otáčky na cca 1000 ot/min, ale netřese.

Samozřejmě vím, že bez diagnostiky ani ránu a chci se objednat do Holomóca za vyhlášeným autodiagnostikem, ale přece jenom. Neřešil někdo podobné chování? Nějaké nápady? Už mi z toho hrabe a za 14dní mám vyjet do Chorvatska

Jo, tady video
.link.

30.07.2017 11:54 - Re: Cukání, škubání motoru za jízdy 3085769
filipus
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 2
99 Poslat soukromou zprávu
Ahoj vsichni.Pri regeneraci fapu,cca kazdych 700 km hrozne skubani,ze zacatku stacilo zajet ke krajnici,drzet cca 3000 otacek a po asi 3 minutach vyletnou otacky ke 4000.Pak byl zase 700km klid.Jenze se to zhorsovalo a pak uz zmineny postup nefungoval.Vymena cidla na fapu,vymena podtlakoveho menice (pry overboost)-zadna zmena.Nakonec zjistena praskla hadicka k jedne ze dvou klapek z toho podtl.menice.Po vymene hadicky uz zadne skubani pri regeneraci za poslednich cca 3000 km.Posledni dobou ale auto zase zacina "houpat" ve vykonu pri ustalene rychlosti,tak cekam,co zas bude v cudu.

30.07.2017 13:03 - Re: Cukání, škubání motoru za jízdy 3085773
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
filipus napsal(a):
Ahoj vsichni.Pri regeneraci fapu,cca kazdych 700 km hrozne skubani,ze zacatku stacilo zajet ke krajnici,drzet cca 3000 otacek a po asi 3 minutach vyletnou otacky ke 4000.Pak byl zase 700km klid.Jenze se to zhorsovalo a pak uz zmineny postup nefungoval.Vymena cidla na fapu,vymena podtlakoveho menice (pry overboost)-zadna zmena.Nakonec zjistena praskla hadicka k jedne ze dvou klapek z toho podtl.menice.Po vymene hadicky uz zadne skubani pri regeneraci za poslednich cca 3000 km.Posledni dobou ale auto zase zacina "houpat" ve vykonu pri ustalene rychlosti,tak cekam,co zas bude v cudu.


Co je podtlakovej měnič?- to houpání by mohl být regulátor tlaku - kolísání tlaku paliva od PC to neumím můžou to být klapky , EGR, regulátor tl.paliva.

30.07.2017 21:53 - Re: Cukání, škubání motoru za jízdy 3085829
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
diagnostika ?

07.02.2019 20:36 - Re: Cukání, škubání motoru za jízdy 3206538
Jarduk
Město: Dobřany, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v ExclusivePočet příspěvků: 166

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Tak nějak jsem si na to svoje "podle 5 servisů bezdůvodný" škubání při vypalování zvykl a jakmile mam najeto kolem 1100 kilometrů od posledního vypalování, snažim se naplánovat delší dálniční jízdu, abych během 5 minut v klidu vypálil a měl zas chvíli klid.
Ale dneska mě teda auto hodně překvapilo. Jedu si tak po dálnici, najednou cítim, jak to začalo vypalovat a po nějakých 15 sekundách hrozný vibrace, věci v bočních kaslíkách začaly doslova nadskakovat, do toho volant jak kdybych měl kompletně rozházený kola, humus. Tak jsem si myslel, že jsem něco srazil, nebo prorazil gumu. Naštěstí u sjezdu, takže okamžitě pryč z dálnice, přibrzdim po 50 a zjistim, že vibrace nejsou dány ani otáčkama, ani rychlostí. Takže jsem ujel ještě kilák, než jsem někde mohl v klidu zastavit, auto i na volnoběh hučelo, jak kdybych měl druhej motor. Jak přídavný topení. Jelikož jsem byl už téměř ve stavu, kdy jsem potřeboval přeprat trenky, vypnul jsem motor, aniž bych zkontroloval víc ten zdroj vibrací a ještě dobrých 5 sekund tyhle vibrace doznívaly a hukot pomalu ustával. Žádnej smrad (jen trochu z vypalování), žádnej čoud,, žádný světla od spodku, nic.
Po chvíli jsem nastartoval, auto jelo zas parádně. Opět jsem najel na dálnici, už při vjezdu cvaklo zas vypalování a opět po nějakých 15s vibrace. Ale už naštěstí tak poloviční než prvně. Po skončení regenerace to do 30s pomalu přestalo a od tý doby zas krásnej projev motoru, bez vibrací, nic.
Já pak koukal pod auto, jestli jsem něco nesrazil, nenamotal nějakou kočku do řemenů, vrtule nebo kamkoliv...
Po dojezdu jsem jen rychle vyčetl chyby a byla tam klasická P1351 (2 žhavičky v hajzlu).
Bylo to fakt zvláštní, jak kdybych měl povolený šrouby u kola.
Buď se FAP rozhodl, že udělá párty a začal fungovat jako přídavný topení a rozjela se tam nějaká nepěkná akce (hořelo palivo?), nebo mi napadlo, že jestli se náhodou nespustí sahara při vypalování (spouští se totiž snad všechno kvůli zátěži) a fakt nemam vrtuli nějakou v háji, nebo na tom nemam něco namotanýho.
To auto snad prostě nechce dosáhnout mety 300k km, kdy má slíbeno, že půjde do ... (světa)

Edit: Tak mně to nedalo a šel jsem s baterkou ještě prozkoumat vrtuli. Žádný zvíře tam neni, vrtule vypadá ok, ale je před ní snad 10cm sněhu a ledu. Velký kusy zmrazků, který tam nalítaly, asi když jsem si dělal parkovací místo skrz odhrnutej sníh. Tak doufam, že to mohlo být timhle.

09.04.2019 12:42 - Re: Cukání, škubání motoru za jízdy 3215654
sumi
Město: Přezletice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 81
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Co může být cukání motoru (jako když dochází palivo) projevující se při nízkém stavu v nádrži? Naposledy jsem dotankoval do vypnutí pistole 52l, hladové oko ještě nesvítilo (tankováno prakticky hned po projevu). V záznamech diadnostiky nic nevidím. Jakoby si čerpadlo začalo přisávat vzduch. Je to reálné?

10.04.2019 07:47 - Re: Cukání, škubání motoru za jízdy 3215688
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
sumi napsal(a):
Co může být cukání motoru (jako když dochází palivo) projevující se při nízkém stavu v nádrži? Naposledy jsem dotankoval do vypnutí pistole 52l, hladové oko ještě nesvítilo (tankováno prakticky hned po projevu). V záznamech diadnostiky nic nevidím. Jakoby si čerpadlo začalo přisávat vzduch. Je to reálné?


Občasné škubnutí,občasné snížení výkonu(bez hlášky a uložené chyby)- náhodné, projev většinou při méně paliva ?
Pokročilejší stádium : občasné zhasnutí a nejde nastartovat s hláškou ohledně paliva , další příznak vypadává tempomat, anomálie kolem tlaku turba,brzdového spínače,tlaku paliva a regulace paliva , neprochází test komponentů paliva,finální stádium zastavení motoru . Řešení : výměna lišty paliva,snímačů kliky,vačky, filtru paliva,el.měrky oleje(také se tam objevovala chyba),vysokotlakého čerpadla,váhy vzduchu, následně výměna BSI,ECU,klíče(bez vyřešení problému)
Bylo to něco jiného(vzpoměl jsem si na řešení na X7- několikrát) s podobnými příznaky= vyřešeno (nemusí to být to samé ale u x7 to bylo toto a na biturbu u mladého také - od té doby najeto pár tisíc Km bez všech něžádoucích příznaků(tak trochu to nemělo logiku)

|< < 1 2 3 4


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator