| | |
17.05.2017 20:58 -
Re: Cukání, kubání motoru za jízdy
|
3066610
|
|
Jarduk
|
Město: Dobřany, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 166 |
|
|
Tak dneska zas kubací průser při vypalování fapu. No a 800km jezdim po dálnicích a dneska mi to chytne v Praze před tunelama. Po zabrdění na světlech mě předběhl bílý obláček dýmu, kterej smrděl jak spálenej plast a nějaká chemikálie. Natěstí byla cesta větinou do kopce, take se to dalo dret pod plynem.
Někdy ta reakce na plyn byla tak pomalá, e kdy to kublo ozvala se taková a divná rána. A v nízkých otáčkách to má takovej "chrastivějí" zvuk. Jak starý diesely.
A mam novej poznatek. Kdy to nastane, jak kdybych cítil chladicí kapalinu. Jak kdyby se někde odpařovala. Ale v nádrce jí je víceméně pořád stejně.
Fakt dam snad půl království tomu, kdo najde příčinu a dokáe to opravit. Koukam, e je dokonce téma i na C5 III 2.0HDi, e se jim děje to stejný. Jene pokadý to má jinou příčinu.
Tak dneska zas kubací průser při vypalování fapu. No a 800km jezdim po dálnicích a dneska mi to chytne v Praze před tunelama. Po zabrdění na světlech mě předběhl bílý obláček dýmu, kterej smrděl jak spálenej plast a nějaká chemikálie. Natěstí byla cesta větinou do kopce, take se to dalo dret pod plynem.
Někdy ta reakce na plyn byla tak pomalá, e kdy to kublo ozvala se taková a divná rána. A v nízkých otáčkách to má takovej "chrastivějí" zvuk. Jak starý diesely.
A mam novej poznatek. Kdy to nastane, jak kdybych cítil chladicí kapalinu. Jak kdyby se někde odpařovala. Ale v nádrce jí je víceméně pořád stejně.
Fakt dam snad půl království tomu, kdo najde příčinu a dokáe to opravit. Koukam, e je dokonce téma i na C5 III 2.0HDi, e se jim děje to stejný. Jene pokadý to má jinou příčinu.
|
|
17.05.2017 21:31 -
Re: Cukání, kubání motoru za jízdy
|
3066631
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
kdyz k tomu kralovstvi pridas i princeznu ,tak se ti nato podivam..
PS: foto princezny predem
kdyz k tomu kralovstvi pridas i princeznu ,tak se ti nato podivam..
PS: foto princezny predem :-))
|
|
17.05.2017 21:52 -
Re: Cukání, kubání motoru za jízdy
|
3066637
|
|
Jarduk
|
Město: Dobřany, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 166 |
|
|
Zatim jsem napsal do Radonic, protoe si budu zrovna v sobotu hrát na motokárovýho závodníka ve Vysočanech, tak by to byl kousek. Kdy by to nevylo, začnu zvětovat ten dojezdovej poloměr a za chvíli budu v Olomóci. No a na léto bych si kdytak naplánoval dovolenou na Slovensku. Loni to byl Chopok, tak holt letos Kriváň a vezmu to přes Pieany.
Zatim jsem napsal do Radonic, protoe si budu zrovna v sobotu hrát na motokárovýho závodníka ve Vysočanech, tak by to byl kousek. Kdy by to nevylo, začnu zvětovat ten dojezdovej poloměr a za chvíli budu v Olomóci. :palec No a na léto bych si kdytak naplánoval dovolenou na Slovensku. Loni to byl Chopok, tak holt letos Kriváň a vezmu to přes Pieany.
|
|
29.06.2017 08:17 -
Re: Cukání, kubání motoru za jízdy
|
3078887
|
|
tomio
|
Město: Zlín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 85 |
|
|
Ahojte vichni. Tak se hlásím do klubu cukajících motorářů.
Od jara řeím problém s vibracema (pocukávání za jízdy). Měnila se poloosa, třikrát se převaovaly kola, rovnaly se disky, mám nakoupeny silnetbloky na generálku náprav, ale vypadá to, e problém můe být někde jinde (v chodu motoru). el jsem po podvozku, protoe na volnoběh motor lapal hladce a vibrace za jízdy pokračovaly i při vyřazení. Vibrace jsou jemné, ale já je na hladkém asfaltu cítím úplně zřetelně. Ve volantu, ani v pedálech nic cítit není.
Vyměněny vechny vstřikovače za nové, měněn regulátor tlaku na railu. Chvilku byl pokoj, a dneska zase kytá na volnoběhu. kytá zahřátý motor při vypnuté klimatizaci. Pokud mám zapnutou klimu, tak akorát mírně zvýí otáčky na cca 1000 ot/min, ale netřese.
Samozřejmě vím, e bez diagnostiky ani ránu a chci se objednat do Holomóca za vyhláeným autodiagnostikem, ale přece jenom. Neřeil někdo podobné chování? Nějaké nápady? U mi z toho hrabe a za 14dní mám vyjet do Chorvatska
Jo, tady video
.link.
Ahojte vichni. Tak se hlásím do klubu cukajících motorářů.
Od jara řeím problém s vibracema (pocukávání za jízdy). Měnila se poloosa, třikrát se převaovaly kola, rovnaly se disky, mám nakoupeny silnetbloky na generálku náprav, ale vypadá to, e problém můe být někde jinde (v chodu motoru). el jsem po podvozku, protoe na volnoběh motor lapal hladce a vibrace za jízdy pokračovaly i při vyřazení. Vibrace jsou jemné, ale já je na hladkém asfaltu cítím úplně zřetelně. Ve volantu, ani v pedálech nic cítit není.
Vyměněny vechny vstřikovače za nové, měněn regulátor tlaku na railu. Chvilku byl pokoj, a dneska zase kytá na volnoběhu. kytá zahřátý motor při vypnuté klimatizaci. Pokud mám zapnutou klimu, tak akorát mírně zvýí otáčky na cca 1000 ot/min, ale netřese.
Samozřejmě vím, e bez diagnostiky ani ránu a chci se objednat do Holomóca za vyhláeným autodiagnostikem, ale přece jenom. Neřeil někdo podobné chování? Nějaké nápady? U mi z toho hrabe a za 14dní mám vyjet do Chorvatska :nevim
Jo, tady video
https://www.youtube.com/watch?v=BvF4FwVK00E
|
|
30.07.2017 11:54 -
Re: Cukání, kubání motoru za jízdy
|
3085769
|
|
filipus
|
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 2 |
|
|
Ahoj vsichni.Pri regeneraci fapu,cca kazdych 700 km hrozne skubani,ze zacatku stacilo zajet ke krajnici,drzet cca 3000 otacek a po asi 3 minutach vyletnou otacky ke 4000.Pak byl zase 700km klid.Jenze se to zhorsovalo a pak uz zmineny postup nefungoval.Vymena cidla na fapu,vymena podtlakoveho menice (pry overboost)-zadna zmena.Nakonec zjistena praskla hadicka k jedne ze dvou klapek z toho podtl.menice.Po vymene hadicky uz zadne skubani pri regeneraci za poslednich cca 3000 km.Posledni dobou ale auto zase zacina "houpat" ve vykonu pri ustalene rychlosti,tak cekam,co zas bude v cudu.
Ahoj vsichni.Pri regeneraci fapu,cca kazdych 700 km hrozne skubani,ze zacatku stacilo zajet ke krajnici,drzet cca 3000 otacek a po asi 3 minutach vyletnou otacky ke 4000.Pak byl zase 700km klid.Jenze se to zhorsovalo a pak uz zmineny postup nefungoval.Vymena cidla na fapu,vymena podtlakoveho menice (pry overboost)-zadna zmena.Nakonec zjistena praskla hadicka k jedne ze dvou klapek z toho podtl.menice.Po vymene hadicky uz zadne skubani pri regeneraci za poslednich cca 3000 km.Posledni dobou ale auto zase zacina "houpat" ve vykonu pri ustalene rychlosti,tak cekam,co zas bude v cudu.
|
|
30.07.2017 13:03 -
Re: Cukání, kubání motoru za jízdy
|
3085773
|
|
jruze
|
|
|
filipus napsal(a): Ahoj vsichni.Pri regeneraci fapu,cca kazdych 700 km hrozne skubani,ze zacatku stacilo zajet ke krajnici,drzet cca 3000 otacek a po asi 3 minutach vyletnou otacky ke 4000.Pak byl zase 700km klid.Jenze se to zhorsovalo a pak uz zmineny postup nefungoval.Vymena cidla na fapu,vymena podtlakoveho menice (pry overboost)-zadna zmena.Nakonec zjistena praskla hadicka k jedne ze dvou klapek z toho podtl.menice.Po vymene hadicky uz zadne skubani pri regeneraci za poslednich cca 3000 km.Posledni dobou ale auto zase zacina "houpat" ve vykonu pri ustalene rychlosti,tak cekam,co zas bude v cudu.
Co je podtlakovej měnič?- to houpání by mohl být regulátor tlaku - kolísání tlaku paliva od PC to neumím můou to být klapky , EGR, regulátor tl.paliva.
Co je podtlakovej měnič?- to houpání by mohl být regulátor tlaku - kolísání tlaku paliva:nevim od PC to neumím můou to být klapky , EGR, regulátor tl.paliva.
|
|
30.07.2017 21:53 -
Re: Cukání, kubání motoru za jízdy
|
3085829
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
diagnostika ?
diagnostika ?
|
|
07.02.2019 20:36 -
Re: Cukání, kubání motoru za jízdy
|
3206538
|
|
Jarduk
|
Město: Dobřany, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 166 |
|
|
Tak nějak jsem si na to svoje "podle 5 servisů bezdůvodný" kubání při vypalování zvykl a jakmile mam najeto kolem 1100 kilometrů od posledního vypalování, snaim se naplánovat delí dálniční jízdu, abych během 5 minut v klidu vypálil a měl zas chvíli klid.
Ale dneska mě teda auto hodně překvapilo. Jedu si tak po dálnici, najednou cítim, jak to začalo vypalovat a po nějakých 15 sekundách hrozný vibrace, věci v bočních kaslíkách začaly doslova nadskakovat, do toho volant jak kdybych měl kompletně rozházený kola, humus. Tak jsem si myslel, e jsem něco srazil, nebo prorazil gumu. Natěstí u sjezdu, take okamitě pryč z dálnice, přibrzdim po 50 a zjistim, e vibrace nejsou dány ani otáčkama, ani rychlostí. Take jsem ujel jetě kilák, ne jsem někde mohl v klidu zastavit, auto i na volnoběh hučelo, jak kdybych měl druhej motor. Jak přídavný topení. Jeliko jsem byl u téměř ve stavu, kdy jsem potřeboval přeprat trenky, vypnul jsem motor, ani bych zkontroloval víc ten zdroj vibrací a jetě dobrých 5 sekund tyhle vibrace doznívaly a hukot pomalu ustával. ádnej smrad (jen trochu z vypalování), ádnej čoud,, ádný světla od spodku, nic.
Po chvíli jsem nastartoval, auto jelo zas parádně. Opět jsem najel na dálnici, u při vjezdu cvaklo zas vypalování a opět po nějakých 15s vibrace. Ale u natěstí tak poloviční ne prvně. Po skončení regenerace to do 30s pomalu přestalo a od tý doby zas krásnej projev motoru, bez vibrací, nic.
Já pak koukal pod auto, jestli jsem něco nesrazil, nenamotal nějakou kočku do řemenů, vrtule nebo kamkoliv...
Po dojezdu jsem jen rychle vyčetl chyby a byla tam klasická P1351 (2 havičky v hajzlu).
Bylo to fakt zvlátní, jak kdybych měl povolený rouby u kola.
Buď se FAP rozhodl, e udělá párty a začal fungovat jako přídavný topení a rozjela se tam nějaká nepěkná akce (hořelo palivo?), nebo mi napadlo, e jestli se náhodou nespustí sahara při vypalování (spoutí se toti snad vechno kvůli zátěi) a fakt nemam vrtuli nějakou v háji, nebo na tom nemam něco namotanýho.
To auto snad prostě nechce dosáhnout mety 300k km, kdy má slíbeno, e půjde do ... (světa)
Edit: Tak mně to nedalo a el jsem s baterkou jetě prozkoumat vrtuli. ádný zvíře tam neni, vrtule vypadá ok, ale je před ní snad 10cm sněhu a ledu. Velký kusy zmrazků, který tam nalítaly, asi kdy jsem si dělal parkovací místo skrz odhrnutej sníh. Tak doufam, e to mohlo být timhle.
Tak nějak jsem si na to svoje "podle 5 servisů bezdůvodný" kubání při vypalování zvykl a jakmile mam najeto kolem 1100 kilometrů od posledního vypalování, snaim se naplánovat delí dálniční jízdu, abych během 5 minut v klidu vypálil a měl zas chvíli klid.
Ale dneska mě teda auto hodně překvapilo. Jedu si tak po dálnici, najednou cítim, jak to začalo vypalovat a po nějakých 15 sekundách hrozný vibrace, věci v bočních kaslíkách začaly doslova nadskakovat, do toho volant jak kdybych měl kompletně rozházený kola, humus. Tak jsem si myslel, e jsem něco srazil, nebo prorazil gumu. Natěstí u sjezdu, take okamitě pryč z dálnice, přibrzdim po 50 a zjistim, e vibrace nejsou dány ani otáčkama, ani rychlostí. Take jsem ujel jetě kilák, ne jsem někde mohl v klidu zastavit, auto i na volnoběh hučelo, jak kdybych měl druhej motor. Jak přídavný topení. Jeliko jsem byl u téměř ve stavu, kdy jsem potřeboval přeprat trenky, vypnul jsem motor, ani bych zkontroloval víc ten zdroj vibrací a jetě dobrých 5 sekund tyhle vibrace doznívaly a hukot pomalu ustával. ádnej smrad (jen trochu z vypalování), ádnej čoud,, ádný světla od spodku, nic.
Po chvíli jsem nastartoval, auto jelo zas parádně. Opět jsem najel na dálnici, u při vjezdu cvaklo zas vypalování a opět po nějakých 15s vibrace. Ale u natěstí tak poloviční ne prvně. Po skončení regenerace to do 30s pomalu přestalo a od tý doby zas krásnej projev motoru, bez vibrací, nic.
Já pak koukal pod auto, jestli jsem něco nesrazil, nenamotal nějakou kočku do řemenů, vrtule nebo kamkoliv...
Po dojezdu jsem jen rychle vyčetl chyby a byla tam klasická P1351 (2 havičky v hajzlu).
Bylo to fakt zvlátní, jak kdybych měl povolený rouby u kola.
Buď se FAP rozhodl, e udělá párty a začal fungovat jako přídavný topení a rozjela se tam nějaká nepěkná akce (hořelo palivo?), nebo mi napadlo, e jestli se náhodou nespustí sahara při vypalování (spoutí se toti snad vechno kvůli zátěi) a fakt nemam vrtuli nějakou v háji, nebo na tom nemam něco namotanýho.
To auto snad prostě nechce dosáhnout mety 300k km, kdy má slíbeno, e půjde do ... (světa) :-))))
Edit: Tak mně to nedalo a el jsem s baterkou jetě prozkoumat vrtuli. ádný zvíře tam neni, vrtule vypadá ok, ale je před ní snad 10cm sněhu a ledu. Velký kusy zmrazků, který tam nalítaly, asi kdy jsem si dělal parkovací místo skrz odhrnutej sníh. Tak doufam, e to mohlo být timhle.
|
|
09.04.2019 12:42 -
Re: Cukání, kubání motoru za jízdy
|
3215654
|
|
sumi
|
Město: Přezletice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 83 |
|
|
Co můe být cukání motoru (jako kdy dochází palivo) projevující se při nízkém stavu v nádri? Naposledy jsem dotankoval do vypnutí pistole 52l, hladové oko jetě nesvítilo (tankováno prakticky hned po projevu). V záznamech diadnostiky nic nevidím. Jakoby si čerpadlo začalo přisávat vzduch. Je to reálné?
Co můe být cukání motoru (jako kdy dochází palivo) projevující se při nízkém stavu v nádri? Naposledy jsem dotankoval do vypnutí pistole 52l, hladové oko jetě nesvítilo (tankováno prakticky hned po projevu). V záznamech diadnostiky nic nevidím. Jakoby si čerpadlo začalo přisávat vzduch. Je to reálné?
|
|
10.04.2019 07:47 -
Re: Cukání, kubání motoru za jízdy
|
3215688
|
|
jruze
|
|
|
sumi napsal(a): Co můe být cukání motoru (jako kdy dochází palivo) projevující se při nízkém stavu v nádri? Naposledy jsem dotankoval do vypnutí pistole 52l, hladové oko jetě nesvítilo (tankováno prakticky hned po projevu). V záznamech diadnostiky nic nevidím. Jakoby si čerpadlo začalo přisávat vzduch. Je to reálné?
Občasné kubnutí,občasné sníení výkonu(bez hláky a uloené chyby)- náhodné, projev větinou při méně paliva ?
Pokročilejí stádium : občasné zhasnutí a nejde nastartovat s hlákou ohledně paliva , dalí příznak vypadává tempomat, anomálie kolem tlaku turba,brzdového spínače,tlaku paliva a regulace paliva , neprochází test komponentů paliva,finální stádium zastavení motoru . Řeení : výměna lity paliva,snímačů kliky,vačky, filtru paliva,el.měrky oleje(také se tam objevovala chyba),vysokotlakého čerpadla,váhy vzduchu, následně výměna BSI,ECU,klíče(bez vyřeení problému)
Bylo to něco jiného(vzpoměl jsem si na řeení na X7- několikrát) s podobnými příznaky= vyřeeno (nemusí to být to samé ale u x7 to bylo toto a na biturbu u mladého také - od té doby najeto pár tisíc Km bez vech něádoucích příznaků(tak trochu to nemělo logiku)
Občasné kubnutí,občasné sníení výkonu(bez hláky a uloené chyby)- náhodné, projev větinou při méně paliva ?
Pokročilejí stádium : občasné zhasnutí a nejde nastartovat s hlákou ohledně paliva , dalí příznak vypadává tempomat, anomálie kolem tlaku turba,brzdového spínače,tlaku paliva a regulace paliva , neprochází test komponentů paliva,finální stádium zastavení motoru . Řeení : výměna lity paliva,snímačů kliky,vačky, filtru paliva,el.měrky oleje(také se tam objevovala chyba),vysokotlakého čerpadla,váhy vzduchu, následně výměna BSI,ECU,klíče(bez vyřeení problému)
Bylo to něco jiného(vzpoměl jsem si na řeení na X7- několikrát) s podobnými příznaky= vyřeeno:palec (nemusí to být to samé ale u x7 to bylo toto a na biturbu u mladého také - od té doby najeto pár tisíc Km bez vech něádoucích příznaků(tak trochu to nemělo logiku);-)
|
|
| |
|
|