| | |
28.04.2017 15:43 -
Re: Cukání, kubání motoru za jízdy
|
3063063
|
|
jumep
|
|
|
bud skrtiaca klapka ho pridusa alebo niektory strik bude davat vela/malo a nevie to dorovnat korekciou
bud skrtiaca klapka ho pridusa alebo niektory strik bude davat vela/malo a nevie to dorovnat korekciou
|
|
28.04.2017 19:03 -
Re: Cukání, kubání motoru za jízdy
|
3063109
|
|
Tarasus
|
Město: Slaný, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 82 |
|
|
Skrtici klapkou mas namysli tu klapku davkovace, kterou jsem menil?
Pokud ano, tak si myslim, ze v mem pripade to tim nebude.
Ten vstrik je asi ta horsi varianta....da se to nejak poznat podle diagnostiky? Mam tam jeden vstrik, ktery ma vyssi korekce.
Diky
Skrtici klapkou mas namysli tu klapku davkovace, kterou jsem menil?:nevim
Pokud ano, tak si myslim, ze v mem pripade to tim nebude.
Ten vstrik je asi ta horsi varianta....da se to nejak poznat podle diagnostiky? Mam tam jeden vstrik, ktery ma vyssi korekce.
Diky
|
|
28.04.2017 19:19 -
Re: Cukání, kubání motoru za jízdy
|
3063121
|
|
jumep
|
|
|
no tak mas aj odpoved, ak ma vyssiu korekciu ta je niecim sposobena
najcastejsie to je samotny strik
ale ono cela korekcia je len ze sleduje rychlost zmeny otacky pri kazdom odpale a tuto sa snazi dorovnat davkovanim paliva (ubera/pridava), cize ak bude ventil nacaty, alebo piest rovnako pojde do vyssej korekcie
u teba to za normalneho chodu zjavne dokaze ukorigovat korekciou, ale pri regeneracii sa vstrekuju este davky nafty pre regeneraciu a uz to asi nevie dokorigovat
vyber ich a daj ich na test a budes mudrejsi
no tak mas aj odpoved, ak ma vyssiu korekciu ta je niecim sposobena
najcastejsie to je samotny strik
ale ono cela korekcia je len ze sleduje rychlost zmeny otacky pri kazdom odpale a tuto sa snazi dorovnat davkovanim paliva (ubera/pridava), cize ak bude ventil nacaty, alebo piest rovnako pojde do vyssej korekcie
u teba to za normalneho chodu zjavne dokaze ukorigovat korekciou, ale pri regeneracii sa vstrekuju este davky nafty pre regeneraciu a uz to asi nevie dokorigovat
vyber ich a daj ich na test a budes mudrejsi
|
|
28.04.2017 21:29 -
Re: Cukání, kubání motoru za jízdy
|
3063156
|
|
jruze
|
|
|
jumep napsal(a): no tak mas aj odpoved, ak ma vyssiu korekciu ta je niecim sposobena
najcastejsie to je samotny strik
ale ono cela korekcia je len ze sleduje rychlost zmeny otacky pri kazdom odpale a tuto sa snazi dorovnat davkovanim paliva (ubera/pridava), cize ak bude ventil nacaty, alebo piest rovnako pojde do vyssej korekcie
u teba to za normalneho chodu zjavne dokaze ukorigovat korekciou, ale pri regeneracii sa vstrekuju este davky nafty pre regeneraciu a uz to asi nevie dokorigovat
vyber ich a daj ich na test a budes mudrejsi
Já tě v tomto zklamu = já mám jak vstřiky nové tak klapku(najeto okolo 5000Km) a dělá to co to mám . Mimoto biturbo je dost ,,opatrné" na odchylky a daleko dříve ne jiné motory vyhodí chyby - je to zřejmě vlastnost za určitých podmínek a i typech jednotek - ta která se takto chová je pro AP - druhé dvě jsou manuál. Jetě jedno má na vstřikách víc jak 200000Km a teď novou klapku , druhé má 120000Km a původní klapku (ty to nedělají) třetí má max 5000Km klapka a vstřiky nové - (to se takto chová) Porovnané hodnoty vech tří motorů jsou totoné - ádné odchylky
Já tě v tomto zklamu = já mám jak vstřiky nové tak klapku(najeto okolo 5000Km) a dělá to co to mám . Mimoto biturbo je dost ,,opatrné" na odchylky a daleko dříve ne jiné motory vyhodí chyby - je to zřejmě vlastnost za určitých podmínek a i typech jednotek - ta která se takto chová je pro AP - druhé dvě jsou manuál. Jetě jedno má na vstřikách víc jak 200000Km a teď novou klapku , druhé má 120000Km a původní klapku (ty to nedělají) třetí má max 5000Km klapka a vstřiky nové - (to se takto chová) Porovnané hodnoty vech tří motorů jsou totoné - ádné odchylky
|
|
28.04.2017 21:53 -
Re: Cukání, kubání motoru za jízdy
|
3063165
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
A to zvyování a sniování otáček by nemohl způsobovat regulátor tlaku paliva na odchodu?
A to zvyování a sniování otáček by nemohl způsobovat regulátor tlaku paliva na odchodu? :nevim
|
|
28.04.2017 22:02 -
Re: Cukání, kubání motoru za jízdy
|
3063170
|
|
jumep
|
|
|
jruze: bavime sa o tvojom aute ci jeho?
sam hovori ze ma korekcie na jednom striku
jruze: bavime sa o tvojom aute ci jeho?
sam hovori ze ma korekcie na jednom striku
|
|
28.04.2017 22:19 -
Re: Cukání, kubání motoru za jízdy
|
3063181
|
|
Tarasus
|
Město: Slaný, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 82 |
|
|
Pro priklad davam foto. Kvalit nic moc, protoze jsem si to fotil pro sebe
Pro priklad davam foto. Kvalit nic moc, protoze jsem si to fotil pro sebe;-)
Přílohy: IMG_20170414_111803.jpg ( 4449799b ) - |
|
28.04.2017 22:23 -
Re: Cukání, kubání motoru za jízdy
|
3063189
|
|
jumep
|
|
|
tak to nejsu moc vyssi korekce ..
tak ci tak, osobne by som ich vybral a dal na test
a zmeral tlaky
tak to nejsu moc vyssi korekce ..
tak ci tak, osobne by som ich vybral a dal na test
a zmeral tlaky
|
|
29.04.2017 09:03 -
Re: Cukání, kubání motoru za jízdy
|
3063291
|
|
Tarasus
|
Město: Slaný, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 82 |
|
|
Ty korekce se vam zdaji byt v normalu jo? Mas vyssi jruze na tom zlatym?
Vstriky ven se my zrovna rvat nechce
Jeste jedna otazka me napadla....ma cenu to nejak resit? Nebo,jezdit dokud to nehodi nejakou chybu?
Ty korekce se vam zdaji byt v normalu jo? Mas vyssi jruze na tom zlatym?
Vstriky ven se my zrovna rvat nechce:-d
Jeste jedna otazka me napadla....ma cenu to nejak resit? Nebo,jezdit dokud to nehodi nejakou chybu?
|
|
29.04.2017 09:27 -
Re: Cukání, kubání motoru za jízdy
|
3063293
|
|
Jarduk
|
Město: Dobřany, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 166 |
|
|
Já dodam, e u mě ty vstřiky můou být patný. To je právě jediný, co mi na jedný z diagnostik řekli, e mam vysoký korekce na 4. vstřiku a mírně zvýený na 3. Na tom třetím by to snad mělo být zvýený kvůli tomu čtvrtýmu. Je to moný? Zrovna teď právě řeim, kde si necham vstřiky vyndat a zkontrolovat.
Kdyby se zjistilo, e je jeden v háji, je moný měnit jen jeden, nebo se musí fakt měnit nejlépe vechny, jak to doporučuje PSA?
Já dodam, e u mě ty vstřiky můou být patný. To je právě jediný, co mi na jedný z diagnostik řekli, e mam vysoký korekce na 4. vstřiku a mírně zvýený na 3. Na tom třetím by to snad mělo být zvýený kvůli tomu čtvrtýmu. Je to moný? Zrovna teď právě řeim, kde si necham vstřiky vyndat a zkontrolovat.
Kdyby se zjistilo, e je jeden v háji, je moný měnit jen jeden, nebo se musí fakt měnit nejlépe vechny, jak to doporučuje PSA?
|
|
29.04.2017 13:14 -
Re: Cukání, kubání motoru za jízdy
|
3063339
|
|
jumep
|
|
|
mno neviem, uz som ich daval na test, chalan ma na to veci - tolko k rade nad zlato
o repase nehovorim, ale stav sa zistit da a podla toho zariadit
menit sa doporucuju vsetky, lebo aj ostatne nikdy nebudu v dobrom stave ked je jeden zly
mno neviem, uz som ich daval na test, chalan ma na to veci - tolko k rade nad zlato
o repase nehovorim, ale stav sa zistit da a podla toho zariadit
menit sa doporucuju vsetky, lebo aj ostatne nikdy nebudu v dobrom stave ked je jeden zly
|
|
29.04.2017 16:15 -
Re: Cukání, kubání motoru za jízdy
|
3063350
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
vy na Slovensku jste byli vzdycky dal nez zbytek evropy...
nevim jake veci nato chalan ma ale u nas v CZ to zatim nikdo nedela,uz jen proto ze nato proste neni stolice (a to nemyslim tu hnedou )
vy na Slovensku jste byli vzdycky dal nez zbytek evropy...
nevim jake veci nato chalan ma ale u nas v CZ to zatim nikdo nedela,uz jen proto ze nato proste neni stolice (a to nemyslim tu hnedou :-d )
|
|
02.05.2017 11:01 -
Re: Cukání, kubání motoru za jízdy
|
3063848
|
|
Jarduk
|
Město: Dobřany, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 166 |
|
|
A co vstřiky na RHR? Ty se dají spolehlivě otestovat? Já bych je právě někam tenhle týden chtěl dát (a najdu nějaký rozumný místo v okolí Kladna nebo Prahy západ).
V autorizáku mi řekli, e na moje auto by měl s těma slevama stát jeden vstřik cca 5000 a 5500 + práce, co mi přijde jetě vcelku rozumná cena. Ale byl bych hodně rád, aby v testu byly v háji max 2 z nich. Přeci jen je to 11 let starý auto a mam v plánu, aby mi vydrelo nějakých 50 000km a pak půjde.
Jo a jetě jeden poznatek. Čím vyí teplota, tím více auto kube i bez regenerace.
Jetě s tim testem. Dá se to někam prostě hodit a za pár dní pro to přijít, nebo musim na jednom místě nechat vyndat vstřiky, poslat někam jinam, kde vstřiky otestujou, polou zpět atd.? Respektive zda tihle borci, co mají měřicí stolice, ty vstřiky i dokáou vymontovat/namontovat.
A co vstřiky na RHR? Ty se dají spolehlivě otestovat? Já bych je právě někam tenhle týden chtěl dát (a najdu nějaký rozumný místo v okolí Kladna nebo Prahy západ).
V autorizáku mi řekli, e na moje auto by měl s těma slevama stát jeden vstřik cca 5000 a 5500 + práce, co mi přijde jetě vcelku rozumná cena. Ale byl bych hodně rád, aby v testu byly v háji max 2 z nich. :-)))) Přeci jen je to 11 let starý auto a mam v plánu, aby mi vydrelo nějakých 50 000km a pak půjde.
Jo a jetě jeden poznatek. Čím vyí teplota, tím více auto kube i bez regenerace.
Jetě s tim testem. Dá se to někam prostě hodit a za pár dní pro to přijít, nebo musim na jednom místě nechat vyndat vstřiky, poslat někam jinam, kde vstřiky otestujou, polou zpět atd.? Respektive zda tihle borci, co mají měřicí stolice, ty vstřiky i dokáou vymontovat/namontovat.
|
|
02.05.2017 13:00 -
Re: Cukání, kubání motoru za jízdy
|
3063861
|
|
tomio
|
Město: Zlín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 85 |
|
|
Jarduk napsal(a): V autorizáku mi řekli, e na moje auto by měl s těma slevama stát jeden vstřik cca 5000 a 5500 + práce, co mi přijde jetě vcelku rozumná cena.
Mám od autorizáku cca 14dnů staré nacenění vstřiků Delphi pro RHF (2.0hdi 16V 103kW). Vstřik 10.800,- montá 2.000, diagnostika cca 500,- Celkem 13.200 za jeden vstřik (i s prací). Jetě by moná la sleva 25procent na díl.
Repasy nedělají, záruka na vstřik 60.000 km. V případě reklamace vzorek nafty z nádre (take v podmínkách ČR nereklamovatelné). Nevím, jestli jsou stejné vstřiky RHR a RHF
Mám od autorizáku cca 14dnů staré nacenění vstřiků Delphi pro RHF (2.0hdi 16V 103kW). Vstřik 10.800,- montá 2.000, diagnostika cca 500,- Celkem 13.200 za jeden vstřik (i s prací). Jetě by moná la sleva 25procent na díl.
Repasy nedělají, záruka na vstřik 60.000 km. V případě reklamace vzorek nafty z nádre (take v podmínkách ČR nereklamovatelné). Nevím, jestli jsou stejné vstřiky RHR a RHF :nevim
|
|
02.05.2017 13:14 -
Re: Cukání, kubání motoru za jízdy
|
3063863
|
|
Jarduk
|
Město: Dobřany, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 166 |
|
|
Zkus zajet do Peugeota. Já na Citroen servisy u zanevřel a jezdim do Peugeota. Práce levnějí, díly levnějí (dávají slevy), mechanici lepí, přijímací technici ochotnějí.
Ale jo, RHR má VDO (Siemens) vstřiky, take něco uplně jinýho ne RHF.
Zkus zajet do Peugeota. Já na Citroen servisy u zanevřel a jezdim do Peugeota. Práce levnějí, díly levnějí (dávají slevy), mechanici lepí, přijímací technici ochotnějí.
Ale jo, RHR má VDO (Siemens) vstřiky, take něco uplně jinýho ne RHF.
|
|
02.05.2017 20:23 -
Re: Cukání, kubání motoru za jízdy
|
3063938
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Jestli jsem to nedávno dobře pochopil, tak :
C5 II 2.0 HDi motor RHR vstřiky Siemens
C5 X7 2.0 HDi motor RHR vstřiky Delphi
Stejné označení motoru a značka vstřiků jiné, akorát nevím, včem jsou rozdílné, e je nemůem zaměnit.
Jestli jsem to nedávno dobře pochopil, tak :
C5 II 2.0 HDi motor RHR vstřiky Siemens
C5 X7 2.0 HDi motor RHR vstřiky Delphi
Stejné označení motoru a značka vstřiků jiné, akorát nevím, včem jsou rozdílné, e je nemůem zaměnit. :nevim
|
|
02.05.2017 20:58 -
Re: Cukání, kubání motoru za jízdy
|
3063939
|
|
jruze
|
|
|
63zdenda napsal(a): Jestli jsem to nedávno dobře pochopil, tak :
C5 II 2.0 HDi motor RHR vstřiky Siemens
C5 X7 2.0 HDi motor RHR vstřiky Delphi
Stejné označení motoru a značka vstřiků jiné, akorát nevím, včem jsou rozdílné, e je nemůem zaměnit.
Není stejné označení - RHF - a je jiná ECU
Není stejné označení - RHF - a je jiná ECU;-)
|
|
| |
|
|