Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / Cukání, škubání motoru za jízdy
|< < 1 2 3 4 > >|
28.04.2017 15:43 - Re: Cukání, škubání motoru za jízdy 3063063
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
bud skrtiaca klapka ho pridusa alebo niektory strik bude davat vela/malo a nevie to dorovnat korekciou

28.04.2017 19:03 - Re: Cukání, škubání motoru za jízdy 3063109
Tarasus
Město: Slaný, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 82
99 Poslat soukromou zprávu
Skrtici klapkou mas namysli tu klapku davkovace, kterou jsem menil?
Pokud ano, tak si myslim, ze v mem pripade to tim nebude.
Ten vstrik je asi ta horsi varianta....da se to nejak poznat podle diagnostiky? Mam tam jeden vstrik, ktery ma vyssi korekce.

Diky

28.04.2017 19:19 - Re: Cukání, škubání motoru za jízdy 3063121
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
no tak mas aj odpoved, ak ma vyssiu korekciu ta je niecim sposobena

najcastejsie to je samotny strik

ale ono cela korekcia je len ze sleduje rychlost zmeny otacky pri kazdom odpale a tuto sa snazi dorovnat davkovanim paliva (ubera/pridava), cize ak bude ventil nacaty, alebo piest rovnako pojde do vyssej korekcie

u teba to za normalneho chodu zjavne dokaze ukorigovat korekciou, ale pri regeneracii sa vstrekuju este davky nafty pre regeneraciu a uz to asi nevie dokorigovat

vyber ich a daj ich na test a budes mudrejsi

28.04.2017 21:29 - Re: Cukání, škubání motoru za jízdy 3063156
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
no tak mas aj odpoved, ak ma vyssiu korekciu ta je niecim sposobena

najcastejsie to je samotny strik

ale ono cela korekcia je len ze sleduje rychlost zmeny otacky pri kazdom odpale a tuto sa snazi dorovnat davkovanim paliva (ubera/pridava), cize ak bude ventil nacaty, alebo piest rovnako pojde do vyssej korekcie

u teba to za normalneho chodu zjavne dokaze ukorigovat korekciou, ale pri regeneracii sa vstrekuju este davky nafty pre regeneraciu a uz to asi nevie dokorigovat

vyber ich a daj ich na test a budes mudrejsi


Já tě v tomto zklamu = já mám jak vstřiky nové tak klapku(najeto okolo 5000Km) a dělá to co to mám . Mimoto biturbo je dost ,,opatrné" na odchylky a daleko dříve než jiné motory vyhodí chyby - je to zřejmě vlastnost za určitých podmínek a i typech jednotek - ta která se takto chová je pro AP - druhé dvě jsou manuál. Ještě jedno má na vstřikách víc jak 200000Km a teď novou klapku , druhé má 120000Km a původní klapku (ty to nedělají) třetí má max 5000Km klapka a vstřiky nové - (to se takto chová) Porovnané hodnoty všech tří motorů jsou totožné - žádné odchylky

28.04.2017 21:53 - Re: Cukání, škubání motoru za jízdy 3063165
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
A to zvyšování a snižování otáček by nemohl způsobovat regulátor tlaku paliva na odchodu?

28.04.2017 22:02 - Re: Cukání, škubání motoru za jízdy 3063170
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
jruze: bavime sa o tvojom aute ci jeho?
sam hovori ze ma korekcie na jednom striku

28.04.2017 22:19 - Re: Cukání, škubání motoru za jízdy 3063181
Tarasus
Město: Slaný, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 82
99 Poslat soukromou zprávu
Pro priklad davam foto. Kvalit nic moc, protoze jsem si to fotil pro sebe

Přílohy:
IMG_20170414_111803.jpg ( 4449799b ) -

28.04.2017 22:23 - Re: Cukání, škubání motoru za jízdy 3063189
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
tak to nejsu moc vyssi korekce ..

tak ci tak, osobne by som ich vybral a dal na test
a zmeral tlaky

29.04.2017 05:36 - Re: Cukání, škubání motoru za jízdy 3063255
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
tak to nejsu moc vyssi korekce ..

tak ci tak, osobne by som ich vybral a dal na test
a zmeral tlaky


No hlavně se bavíme o biturbu a ta rada s tím testem ? žádná mašina neumí udělat přetlak na zpátečce tak aby korektně dovedla testovat tyto vstřiky a zrovna tak je nikdo nedokáže zrepasovat = takže další rada nad zlato.

29.04.2017 09:03 - Re: Cukání, škubání motoru za jízdy 3063291
Tarasus
Město: Slaný, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 82
99 Poslat soukromou zprávu
Ty korekce se vam zdaji byt v normalu jo? Mas vyssi jruze na tom zlatym?
Vstriky ven se my zrovna rvat nechce
Jeste jedna otazka me napadla....ma cenu to nejak resit? Nebo,jezdit dokud to nehodi nejakou chybu?

29.04.2017 09:27 - Re: Cukání, škubání motoru za jízdy 3063293
Jarduk
Město: Dobřany, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v ExclusivePočet příspěvků: 166

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Já dodam, že u mě ty vstřiky můžou být špatný. To je právě jediný, co mi na jedný z diagnostik řekli, že mam vysoký korekce na 4. vstřiku a mírně zvýšený na 3. Na tom třetím by to snad mělo být zvýšený kvůli tomu čtvrtýmu. Je to možný? Zrovna teď právě řešim, kde si necham vstřiky vyndat a zkontrolovat.
Kdyby se zjistilo, že je jeden v háji, je možný měnit jen jeden, nebo se musí fakt měnit nejlépe všechny, jak to doporučuje PSA?

29.04.2017 13:14 - Re: Cukání, škubání motoru za jízdy 3063339
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
mno neviem, uz som ich daval na test, chalan ma na to veci - tolko k rade nad zlato

o repase nehovorim, ale stav sa zistit da a podla toho zariadit

menit sa doporucuju vsetky, lebo aj ostatne nikdy nebudu v dobrom stave ked je jeden zly

29.04.2017 16:15 - Re: Cukání, škubání motoru za jízdy 3063350
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
vy na Slovensku jste byli vzdycky dal nez zbytek evropy...
nevim jake veci nato chalan ma ale u nas v CZ to zatim nikdo nedela,uz jen proto ze nato proste neni stolice (a to nemyslim tu hnedou )

29.04.2017 23:12 - Re: Cukání, škubání motoru za jízdy 3063424
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
mno neviem, uz som ich daval na test, chalan ma na to veci - tolko k rade nad zlato

o repase nehovorim, ale stav sa zistit da a podla toho zariadit

menit sa doporucuju vsetky, lebo aj ostatne nikdy nebudu v dobrom stave ked je jeden zly


No zopakuji ještě jednou - biturbové vstřiky nejdou otestovat jediné co by mohl je špičky . (když mi je jakoby v Boschy otestovali tak jsem mezi ?? zamíchal dva nové(funglovky) a světe div se ony neprošli také (akorát rozesrali konfigurační číslo)- vyzkoušej chalana takto také ( jenak kdyby jsi se chtěl dozvědět víc vezmu tě do Č. Budějovic do Bosche.

K dotazu o korekcích - mám C5 II ta neumí korekce ale dá se něco vydedukovat s jiných hodnot.Ještě dodám že to samé platí o DELPHI (myslím - nejsem si 100% jistý) , to co dodává citroen jsou v podstatě nové vstřiky , ty co prodává Kelly nefungují(nebo 1.z 10.) Řekněme že vydrží 100-150000Km a to je jejich životnost(se = dejme tomu 7.let provozu a na víc ty auta nejsou stavěná že vydrží víc je jiná věc ale už né v parametrech výrobce) Jak dlouho mᚠostatní spotřebiče doma ? A jen tak dotaz jak běží biturbo když není natlakované přepadové potrubí ?

02.05.2017 11:01 - Re: Cukání, škubání motoru za jízdy 3063848
Jarduk
Město: Dobřany, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v ExclusivePočet příspěvků: 166

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
A co vstřiky na RHR? Ty se dají spolehlivě otestovat? Já bych je právě někam tenhle týden chtěl dát (až najdu nějaký rozumný místo v okolí Kladna nebo Prahy západ).
V autorizáku mi řekli, že na moje auto by měl s těma slevama stát jeden vstřik cca 5000 až 5500 + práce, což mi přijde ještě vcelku rozumná cena. Ale byl bych hodně rád, aby v testu byly v háji max 2 z nich. Přeci jen je to 11 let starý auto a mam v plánu, aby mi vydrželo nějakých 50 000km a pak půjde.

Jo a ještě jeden poznatek. Čím vyšší teplota, tím více auto škube i bez regenerace.

Ještě s tim testem. Dá se to někam prostě hodit a za pár dní pro to přijít, nebo musim na jednom místě nechat vyndat vstřiky, poslat někam jinam, kde vstřiky otestujou, pošlou zpět atd.? Respektive zda tihle borci, co mají měřicí stolice, ty vstřiky i dokážou vymontovat/namontovat.

02.05.2017 13:00 - Re: Cukání, škubání motoru za jízdy 3063861
tomio
Město: Zlín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 85
99 Poslat soukromou zprávu
Jarduk napsal(a):
V autorizáku mi řekli, že na moje auto by měl s těma slevama stát jeden vstřik cca 5000 až 5500 + práce, což mi přijde ještě vcelku rozumná cena.


Mám od autorizáku cca 14dnů staré nacenění vstřiků Delphi pro RHF (2.0hdi 16V 103kW). Vstřik 10.800,- montហ2.000, diagnostika cca 500,- Celkem 13.200 za jeden vstřik (i s prací). Ještě by možná šla sleva 25procent na díl.
Repasy nedělají, záruka na vstřik 60.000 km. V případě reklamace vzorek nafty z nádrže (takže v podmínkách ČR nereklamovatelné). Nevím, jestli jsou stejné vstřiky RHR a RHF

02.05.2017 13:14 - Re: Cukání, škubání motoru za jízdy 3063863
Jarduk
Město: Dobřany, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v ExclusivePočet příspěvků: 166

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Zkus zajet do Peugeota. Já na Citroen servisy už zanevřel a jezdim do Peugeota. Práce levnější, díly levnější (dávají slevy), mechanici lepší, přijímací technici ochotnější.
Ale jo, RHR má VDO (Siemens) vstřiky, takže něco uplně jinýho než RHF.

02.05.2017 20:23 - Re: Cukání, škubání motoru za jízdy 3063938
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Jestli jsem to nedávno dobře pochopil, tak :
C5 II 2.0 HDi motor RHR vstřiky Siemens
C5 X7 2.0 HDi motor RHR vstřiky Delphi
Stejné označení motoru a značka vstřiků jiné, akorát nevím, včem jsou rozdílné, že je nemůžem zaměnit.

02.05.2017 20:58 - Re: Cukání, škubání motoru za jízdy 3063939
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
63zdenda napsal(a):
Jestli jsem to nedávno dobře pochopil, tak :
C5 II 2.0 HDi motor RHR vstřiky Siemens
C5 X7 2.0 HDi motor RHR vstřiky Delphi
Stejné označení motoru a značka vstřiků jiné, akorát nevím, včem jsou rozdílné, že je nemůžem zaměnit.


Není stejné označení - RHF - a je jiná ECU

02.05.2017 21:38 - Re: Cukání, škubání motoru za jízdy 3063953
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
Není stejné označení - RHF - a je jiná ECU


Tak jsem z toho jelen, co je v tom inzerátu, C5II, nebo X7?
.link.

|< < 1 2 3 4 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator