| | |
24.03.2010 10:47 -
Re: Cukání, kubání motoru za jízdy
|
1807439
|
|
tief
|
|
|
este raz .. zalezi na type LPG systemu ... ale mas pravdu, to nie je obsah tohto vlakna ...
este raz .. zalezi na type LPG systemu ... ale mas pravdu, to nie je obsah tohto vlakna ...
|
|
25.03.2010 20:40 -
Re: Cukání, kubání motoru za jízdy
|
1807511
|
|
birkofnet
|
Město: Okr. chrudim, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX Break | Počet příspěvků: 42 |
|
|
zkousel jsem to na tempomat a na benzin to ma asi o 2litry vetsi aktualni spotrebu nez na plyn tak nevim, uvidime zitra
zkousel jsem to na tempomat a na benzin to ma asi o 2litry vetsi aktualni spotrebu nez na plyn tak nevim, uvidime zitra
|
|
26.03.2010 22:15 -
Re: Cukání, kubání motoru za jízdy
|
1807559
|
|
birkofnet
|
Město: Okr. chrudim, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX Break | Počet příspěvků: 42 |
|
|
tak zjisteni ze servisu, muze to byt pry skrtici klapka vzduchu nebo plynovy pedal, tak zkusim vycistit tu klapku a uvidime . . .
tak zjisteni ze servisu, muze to byt pry skrtici klapka vzduchu nebo plynovy pedal, tak zkusim vycistit tu klapku a uvidime . . .
|
|
05.04.2010 19:33 -
Re: Cukání, kubání motoru za jízdy
|
2341065
|
|
nanin
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 3 |
|
|
ahoj, koupil jsem nově C5 rok 2005 1.6 HDi break jetě jsem nebyl v servise, ale taky mi to začíná cukat. Je to v rozmezí 2 a 3 otáček. Vůbec nedokáu určit čím to je, ale vypadá to, e je to nějaky problém snad z podtlakem. Můu poprosit o info jak to dopadlo s tou klapou. děkuji
ahoj, koupil jsem nově C5 rok 2005 1.6 HDi break jetě jsem nebyl v servise, ale taky mi to začíná cukat. Je to v rozmezí 2 a 3 otáček. Vůbec nedokáu určit čím to je, ale vypadá to, e je to nějaky problém snad z podtlakem. Můu poprosit o info jak to dopadlo s tou klapou. děkuji
|
|
05.04.2010 20:32 -
Re: Cukání, kubání motoru za jízdy
|
2341080
|
|
jumep
|
|
|
Diesel a podtlak / skrtiaca klapka? To su mi novinky.
nanin: u teba to urcite nenajdes a chyba bude uplne niekde inde ....
zajdi do servisu
Diesel a podtlak / skrtiaca klapka? :) To su mi novinky.
nanin: u teba to urcite nenajdes a chyba bude uplne niekde inde ....
zajdi do servisu
|
|
05.04.2010 20:47 -
Re: Cukání, kubání motoru za jízdy
|
2341085
|
|
nanin
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 3 |
|
|
nejsem ádný odborník, proto jsem chtěl poradit. Určitě zajedu a podělím se o info. Můe mi někdo doporučit servis v Ostravě... děkuji
nejsem ádný odborník, proto jsem chtěl poradit. Určitě zajedu a podělím se o info. Můe mi někdo doporučit servis v Ostravě... děkuji
|
|
05.04.2010 20:51 -
Re: Cukání, kubání motoru za jízdy
|
2341087
|
|
jumep
|
|
|
Skus pozret v ccca - tazko ti nieco viac poradit, ako servis, ked nemas ani najmensiu predstavu co a ako.
Skus pozret v ccca - tazko ti nieco viac poradit, ako servis, ked nemas ani najmensiu predstavu co a ako.
|
|
05.04.2010 20:54 -
Re: Cukání, kubání motoru za jízdy
|
2341088
|
|
nanin
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 3 |
|
|
ok v ccca u jsem se díval, zajedu do servisu a uvidíme. díky
ok v ccca u jsem se díval, zajedu do servisu a uvidíme. díky
|
|
09.07.2012 16:25 -
Re: Cukání, kubání motoru za jízdy
|
2490962
|
|
proton
|
Město: Praha , Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX Break | Počet příspěvků: 15 |
|
|
mě pomohlo kompletní přehrání SW u Citróna v Radotíně, evidentně SW problém, nějaké čidlo tam posílalo blbosti, stálo to 1500,- a nic se nerozebíralo, práce na několik minut
mě pomohlo kompletní přehrání SW u Citróna v Radotíně, evidentně SW problém, nějaké čidlo tam posílalo blbosti, stálo to 1500,- a nic se nerozebíralo, práce na několik minut
|
|
11.05.2016 11:06 -
Re: EGR ventil - ivotnost
|
2950347
|
|
Johny
|
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 HDi 16V 110k (80kW) Tourer | Počet příspěvků: 32 |
|
|
Ahojte, mam C5 1.6 HDI Tourer 82kW 2011 a pri 90km/h mi začne na chvížu klba, ale iba pri plnej záai (kopec, plne auto) a iba pri plnom liapnutí pedálu. U som niekde dočítal, e to je zanesení EGR ventil a tak by som ho chcel očisti, prípadne zaslepi. Jediný problém ale je e ho neviem najs..kde sa nachádza a čo vetko musím da dole?
Dík
Ahojte, mam C5 1.6 HDI Tourer 82kW 2011 a pri 90km/h mi začne na chvížu klba, ale iba pri plnej záai (kopec, plne auto) a iba pri plnom liapnutí pedálu. U som niekde dočítal, e to je zanesení EGR ventil a tak by som ho chcel očisti, prípadne zaslepi. Jediný problém ale je e ho neviem najs..kde sa nachádza a čo vetko musím da dole?
Dík
|
|
11.05.2016 11:08 -
Re: EGR ventil - ivotnost
|
2950348
|
|
jumep
|
|
|
EGR s tym nebude mat nic, skor vstrekovace pri plnom tlaku
EGR s tym nebude mat nic, skor vstrekovace pri plnom tlaku
|
|
06.11.2016 17:04 -
Cuknutí 1,6 HDI 2007
|
3009392
|
|
Petr1974
|
|
|
Ahoj. Chlapi nestalo se vám to . Občas při jízdě auto cukne jak kdyby chtělo zhasnout. Ale vysledoval jsem , e otáčky neklesnou. Jednou se mi stalo , e auto začalo cukat několikrát po sobě a objevilo se systém ABS/ASR faulty. Auto dokonce zhaslo. Po nastartování hláka i kontrolka ABS zhasla. Od té doby se to u nerozsvítilo, ale auto stále cuká. Nemáte někdo zkuenost a neporadíte . Díky,
Ahoj. Chlapi nestalo se vám to . Občas při jízdě auto cukne jak kdyby chtělo zhasnout. Ale vysledoval jsem , e otáčky neklesnou. Jednou se mi stalo , e auto začalo cukat několikrát po sobě a objevilo se systém ABS/ASR faulty. Auto dokonce zhaslo. Po nastartování hláka i kontrolka ABS zhasla. Od té doby se to u nerozsvítilo, ale auto stále cuká. Nemáte někdo zkuenost a neporadíte . Díky,
|
|
06.11.2016 22:36 -
Re: Cukání, kubání motoru za jízdy
|
3009503
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
napada me asi 6 veci ktere to muzou delat..jak pise jruze..jed na diag
napada me asi 6 veci ktere to muzou delat..jak pise jruze..jed na diag
|
|
28.04.2017 09:40 -
Re: Cukání, kubání motoru za jízdy
|
3063007
|
|
Tarasus
|
Město: Slaný, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 82 |
|
|
Zdravím pánové,
na začátku roku jsem měnil klapku dávkovače vzduchu. Klapka byla vadná a já jsem jí přisuzoval "občasné" kubání se zvýenou spotřebou. To byl ale omyl a teď jsem vypozoroval, e kubání a zvýená spotřeba je vdy při regeneraci FAPu. Tu zvýenou spotřebu v době regenerace (můj odhad tak cca 10 min. +-) chápu a neřeím, ale to kubání je docela nepříjemné a výrazné. kube to při mírné plynulém zrychlování.
Má s tím někdo zkuenosti čím to mohlo být? Regenerace vdy proběhne "bez problémů" a adnou chybu nikdy nevyhodila.
Někde jsem tady četl e se to řeí přehráním sw/fw...
Děkuji za vae rady
Zdravím pánové,
na začátku roku jsem měnil klapku dávkovače vzduchu. Klapka byla vadná a já jsem jí přisuzoval "občasné" kubání se zvýenou spotřebou. To byl ale omyl a teď jsem vypozoroval, e kubání a zvýená spotřeba je vdy při regeneraci FAPu. Tu zvýenou spotřebu v době regenerace (můj odhad tak cca 10 min. +-) chápu a neřeím, ale to kubání je docela nepříjemné a výrazné. kube to při mírné plynulém zrychlování.
Má s tím někdo zkuenosti čím to mohlo být? Regenerace vdy proběhne "bez problémů" a adnou chybu nikdy nevyhodila.
Někde jsem tady četl e se to řeí přehráním sw/fw...:nevim
Děkuji za vae rady
|
|
28.04.2017 10:30 -
Re: Cukání, kubání motoru za jízdy
|
3063015
|
|
lukino86
|
|
|
to by nne taky zajimalo , mama ulysse 2.2 125kw bi-trubo a coz je peugot motor a dela mi to uplne stejne veci jak pise TATASUS.Auto je bez chyb na diag , menil jsem snimac na klice a to mi nepomohlo , DIky vsem za typy
to by nne taky zajimalo , mama ulysse 2.2 125kw bi-trubo a coz je peugot motor a dela mi to uplne stejne veci jak pise TATASUS.Auto je bez chyb na diag , menil jsem snimac na klice a to mi nepomohlo , DIky vsem za typy
|
|
28.04.2017 10:51 -
Re: Cukání, kubání motoru za jízdy
|
3063025
|
|
jruze
|
|
|
Mně to dělá zlaté biturbo(a to i kdy tam nebyl FAP ne jsem to dal do původního stavu) kdy je čas na regeneraci a zústane třeba v koloně by to utrhlo motor ze sylentbloků a i to dovede klidně chcípnout - pomůe to podret v otáčkách nad 2000ot - řeím to e to vezmu na dálnici 10Km tam a zpět - potom je na 800 - 1000Km klid dělá to jen toto jedno ze tří biturb co mám u ostatních o regeneraci ani nevím. Neřeím to jinak ne jak píu = dálnice a nechám dokončit regeneraci.(je zvlátní e elektroniku nezajímá jestli jsou splněny podmínky jako teplota rychlost prostě nic - je čas tak jí spustí třeba po minutě od nastartování bez chyb, bez hláky ) - jednou za tisíc Km co je jednou-dvakrát do měsíce to prostě neřeím.
Mně to dělá zlaté biturbo(a to i kdy tam nebyl FAP ne jsem to dal do původního stavu) kdy je čas na regeneraci a zústane třeba v koloně by to utrhlo motor ze sylentbloků a i to dovede klidně chcípnout - pomůe to podret v otáčkách nad 2000ot - řeím to e to vezmu na dálnici 10Km tam a zpět - potom je na 800 - 1000Km klid dělá to jen toto jedno ze tří biturb co mám u ostatních o regeneraci ani nevím. Neřeím to jinak ne jak píu = dálnice a nechám dokončit regeneraci.;-)(je zvlátní e elektroniku nezajímá jestli jsou splněny podmínky jako teplota rychlost prostě nic - je čas tak jí spustí třeba po minutě od nastartování bez chyb, bez hláky ) - jednou za tisíc Km co je jednou-dvakrát do měsíce to prostě neřeím.
|
|
28.04.2017 13:04 -
Re: Cukání, kubání motoru za jízdy
|
3063040
|
|
Tarasus
|
Město: Slaný, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 82 |
|
|
Přesně jak řiká. Prostě to chce regenerovat a já to nezastavím jinak ne klíčkem.
Musím i potvrdit tu sílu kubání/cukání a hlavně na volnoběh u stojícího auta. Povedlo se mi to nechat i jednou samovolně chcípnout kdy jsem chtěl zjistit co to po nějáké době kubání udělá a jestli se to náhodou samo nesrovná.
Já mám regeneraci tak cca okolo 500 Km. záleí jaké trasy zrovna jezdím.
Řeení protáhnutím po dálnici to samozřejmě je (alespoň docela sluně poznáme kdy nám to regeneruje) ale zajímalo by mě. Čím to je a jestli to nemůe být cesta k něčemu horímu ne symptom něčeho co odchází do věčných lovi
Přesně jak řiká. Prostě to chce regenerovat a já to nezastavím jinak ne klíčkem.;-)
Musím i potvrdit tu sílu kubání/cukání a hlavně na volnoběh u stojícího auta. Povedlo se mi to nechat i jednou samovolně chcípnout kdy jsem chtěl zjistit co to po nějáké době kubání udělá a jestli se to náhodou samo nesrovná.
Já mám regeneraci tak cca okolo 500 Km. záleí jaké trasy zrovna jezdím.
Řeení protáhnutím po dálnici to samozřejmě je (alespoň docela sluně poznáme kdy nám to regeneruje) ale zajímalo by mě. Čím to je a jestli to nemůe být cesta k něčemu horímu ne symptom něčeho co odchází do věčných lovi:nevim
|
|
28.04.2017 13:38 -
Re: Cukání, kubání motoru za jízdy
|
3063041
|
|
Jarduk
|
Město: Dobřany, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 166 |
|
|
Mam u půl roku stejnej problém. Bez regenerace auto jede ok, snad jen někdy jakoby pulzuje při jízdě. Ale jakmile začne regenerace (kadých 600km), začne auto hrozivě kubat, e mam strach o dvouhmotu a podobně. Plyn je prostě mrtvej v první půlce, take to auto buď jen brzdí motorem nebo zrychluje na plnej kolík.
Proběhla u mě 3x diagnostika, jednou přehrání SW (po přehrání ok, ale časem se to zas zhorovalo, jak kdyby se tam něco postupem času nastavovalo, automaticky kalibrovalo a po 3 regeneracích jsme za začátku. Regenerace navíc u zas trvá 15 minut a ne 3 minuty jak po přehrání.). Nikdy ádná chyba v diagu. Na volnoběh to skoro chcípá, pak si jednotka zvedá otáčky tak, e to někdy vylítne skoro na 2000, pak zas spadne.
Jediná monost, jak to řeit, je plánovat si cesty na dálnici, jakmile mam před 600km. Ale to se vdycky nedá a jediné řeení ve městě je auto odstavit, chcípnout a doufat, e to ve městě znova nezačne.
Mam u půl roku stejnej problém. Bez regenerace auto jede ok, snad jen někdy jakoby pulzuje při jízdě. Ale jakmile začne regenerace (kadých 600km), začne auto hrozivě kubat, e mam strach o dvouhmotu a podobně. Plyn je prostě mrtvej v první půlce, take to auto buď jen brzdí motorem nebo zrychluje na plnej kolík.
Proběhla u mě 3x diagnostika, jednou přehrání SW (po přehrání ok, ale časem se to zas zhorovalo, jak kdyby se tam něco postupem času nastavovalo, automaticky kalibrovalo a po 3 regeneracích jsme za začátku. Regenerace navíc u zas trvá 15 minut a ne 3 minuty jak po přehrání.). Nikdy ádná chyba v diagu. Na volnoběh to skoro chcípá, pak si jednotka zvedá otáčky tak, e to někdy vylítne skoro na 2000, pak zas spadne.
Jediná monost, jak to řeit, je plánovat si cesty na dálnici, jakmile mam před 600km. Ale to se vdycky nedá a jediné řeení ve městě je auto odstavit, chcípnout a doufat, e to ve městě znova nezačne.
|
|
| |
|
|