Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / Cukání, škubání motoru za jízdy
1 2 3 4 > >|
20.03.2010 19:51 - Cukání, škubání motoru za jízdy 1807124
birkofnet
Město: Okr. chrudim, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX BreakPočet příspěvků: 42
99 Poslat soukromou zprávu
Zdravim vsechny C5kare, mam problem s tim kdyz jedu a otacky jsou na 2 tisicich tak motor skubne a jako se dusi. Myslel jsem ze to je plynem ktery me nedavno namontovali tak jsem natankoval shell V-Power a jezdil jsem na benzin ale porad to dela. Procetl jsem toho uz moc a nejak nevim co s tim a servis jako obvykle: "to je normalni" svicky meneny na bosch pri zmene na plyn, mam 2.0 16V. prosim o pomoc nebo o radu na dobry servis, ktery opravdu vi co dela. dekuji za radu

20.03.2010 19:53 - Re: Cukání, škubání motoru za jízdy 1807126
tief
Město: Praha, Auto: Počet příspěvků: 1827
99 Poslat soukromou zprávu
Co vzduchovy a palivovy filtr ?

20.03.2010 19:56 - Re: Cukání, škubání motoru za jízdy 1807128
birkofnet
Město: Okr. chrudim, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX BreakPočet příspěvků: 42
99 Poslat soukromou zprávu
vzduchovy menen, palivovy ne, kdyby byl palivovy filtr ucpany tak by to na plyn nedelalo nebo ne ?

20.03.2010 19:57 - Re: Cukání, škubání motoru za jízdy 1807130
tief
Město: Praha, Auto: Počet příspěvků: 1827
99 Poslat soukromou zprávu
Aha to sem nezaregistroval, takze logicky zapalovani(svicky/civky) resp. snimani polohy plynoveho pedalu. Skus tam vratit puvodni svicky.

20.03.2010 20:04 - Re: Cukání, škubání motoru za jízdy 1807132
birkofnet
Město: Okr. chrudim, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX BreakPočet příspěvků: 42
99 Poslat soukromou zprávu
to zapalovani muze delat ze to jede od 800ot/min do 2000ot/min v pohode, pak zaskubani (duseni) a od 2100ot/min zase v pohode ???

20.03.2010 20:08 - Re: Cukání, škubání motoru za jízdy 1807134
tief
Město: Praha, Auto: Počet příspěvků: 1827
99 Poslat soukromou zprávu
No vadne zapalovani muze delat cokoliv ale vzhledem k tomu ze moje kristalova vestecka koule je rozbita muzu jenom hadat co by to mohlo byt ... Bez spravne diagnostiky chodu motora je to jenom hadani ...

20.03.2010 20:10 - Re: Cukání, škubání motoru za jízdy 1807135
birkofnet
Město: Okr. chrudim, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX BreakPočet příspěvků: 42
99 Poslat soukromou zprávu
a neporadis mi nejaky servis kde by tu diagnostiku udelali dobre ??? aby zase nerekli vse je OK

20.03.2010 20:22 - Re: Cukání, škubání motoru za jízdy 1807137
tief
Město: Praha, Auto: Počet příspěvků: 1827
99 Poslat soukromou zprávu
www.ccca.cz ?

20.03.2010 20:47 - Re: Cukání, škubání motoru za jízdy 1807145
Maxifik
Město: Trutnov 4, Auto: Toyota Verso 1,8Počet příspěvků: 746

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
U mne škubalo v tahu taky, zmizelo to po výměně pístních kroužků a zabroušení ventilů (jeden válec měl tak poloviční tlak proti ostatním)

20.03.2010 21:43 - Re: Cukání, škubání motoru za jízdy 1807168
miskod
Město: Praha - Stodulky, Banská Bystrica, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v ExclusivePočet příspěvků: 441
U??vate? Poslat soukromou zprávu
birkofnet napsal(a):
Zdravim vsechny C5kare, mam problem s tim kdyz jedu a otacky jsou na 2 tisicich tak motor skubne a jako se dusi. Myslel jsem ze to je plynem ktery me nedavno namontovali tak jsem natankoval shell V-Power a jezdil jsem na benzin ale porad to dela. Procetl jsem toho uz moc a nejak nevim co s tim a servis jako obvykle: "to je normalni" svicky meneny na bosch pri zmene na plyn, mam 2.0 16V. prosim o pomoc nebo o radu na dobry servis, ktery opravdu vi co dela. dekuji za radu

No ja by som na to isiel pragmaticky. Ak ti to pred montazou plynu a vymenou sviecok nerobilo, tak by som tam najskor skusil dat tie povodne sviecky, ako pisal Tief. Ak ich uz nemas, tak tam skus dat originalne eyquem-ky.
Zacalo to robit hned po montazi, alebo postupne sa to zhorsovalo?

20.03.2010 22:26 - Re: Cukání, škubání motoru za jízdy 1807177
birkofnet
Město: Okr. chrudim, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX BreakPočet příspěvků: 42
99 Poslat soukromou zprávu
prave ze po montazi to bylo uplne v pohode proste super mel jsem z toho radost a ted nic moc

21.03.2010 07:58 - Re: Cukání, škubání motoru za jízdy 1807191
miskod
Město: Praha - Stodulky, Banská Bystrica, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v ExclusivePočet příspěvků: 441
U??vate? Poslat soukromou zprávu
birkofnet napsal(a):
prave ze po montazi to bylo uplne v pohode proste super mel jsem z toho radost a ted nic moc

Tak je otazka ci ti to dobre nastavili. Mne to na xsare odflakli a kym som si to nenastavil sam, tak mi to na benzin blblo. Ale je pravda, ze len na benzin.
Ci to mas dobre nastavene zistis tak, ze pojdes na plyn po ceste s rovnym profilom najlepsie na tempomat a za chvilku to prepnes na benzin. Malo by ti to na plyn aj benzin pisat +- rovnaku spotrebu.
A tie sviecky skus aj tak. Pokial ich mas, tak to nic nestoji.

22.03.2010 22:48 - Re: Cukání, škubání motoru za jízdy 1807334
birkofnet
Město: Okr. chrudim, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX BreakPočet příspěvků: 42
99 Poslat soukromou zprávu
koupil jsem original svicky v citroenu tak uvidime, jen se chci zeptat jestli si mam na neco dat pozor pri vymene ( budu je menit poprve sam ) diky za info

22.03.2010 22:49 - Re: Cukání, škubání motoru za jízdy 1807335
tief
Město: Praha, Auto: Počet příspěvků: 1827
99 Poslat soukromou zprávu
vymena je klasicka, nemal by byt ziaden problem.

22.03.2010 22:52 - Re: Cukání, škubání motoru za jízdy 1807336
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
klasicka ako klasicka, niekto bere klasicu ako vymenu na skodofke

tu mas predsalen zapalovaciu listu

23.03.2010 22:33 - Re: Cukání, škubání motoru za jízdy 1807420
birkofnet
Město: Okr. chrudim, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX BreakPočet příspěvků: 42
99 Poslat soukromou zprávu
tak jsem zkusil vymenit svicky a porad stejne tak jsem se objednal do servisu na diagnostiku tak pak dam zpravu

23.03.2010 23:05 - Re: Cukání, škubání motoru za jízdy 1807421
Buchta
Město: Praha 3, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 445

99 Poslat soukromou zprávu
Tak tohle mám přesně na XA, ale už to neřeším, prostě musím těch 2000 ot. přeletět, no. Ale je zajímavý, že při mírným zrychlování to přes ty 2000 nezaškobrtne.....

24.03.2010 08:03 - Re: Cukání, škubání motoru za jízdy 1807431
miskod
Město: Praha - Stodulky, Banská Bystrica, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v ExclusivePočet příspěvků: 441
U??vate? Poslat soukromou zprávu
birkofnet napsal(a):
tak jsem zkusil vymenit svicky a porad stejne tak jsem se objednal do servisu na diagnostiku tak pak dam zpravu

A co ten rozdiel medzi spotrebou na plyn a benzin podla palubaku???

24.03.2010 09:54 - Re: Cukání, škubání motoru za jízdy 1807432
tief
Město: Praha, Auto: Počet příspěvků: 1827
99 Poslat soukromou zprávu
S tou rovnakou spotrebou to neni tak jiste, zalezi od typu LPG ... Kdyz ma lpg vlastni hlidani lambdy tak zhruba jo ale kdyz si lpg "cte" benzinove vstrikovace tak bude spotreba podle PPC vyssi ...

24.03.2010 10:12 - Re: Cukání, škubání motoru za jízdy 1807435
miskod
Město: Praha - Stodulky, Banská Bystrica, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v ExclusivePočet příspěvků: 441
U??vate? Poslat soukromou zprávu
To vsetko je uplne jasne. Auto si samozrejme mysli, ze ide na benzin. Ale ak je to zle nastavene, tak tam bude rozdiel cez liter - dva. To ti kvalita plynu ani rozdiel zimny/letny plyn neurobi. Dost som sa s tym nalaboroval na xsare... Kym som si to nenastavil sam a poriadne, tak som mal len problemy. Oni ti chlapci v niektorych plynovych firmach akurat klikaju na ikonky a tlacitka na notebooku a vobec netusia co robia.
Co sa tyka toho rozdielu, tak by mal byt fakt podla moznosti minimalny. Inak si RJ motora nazbiera ine tabulkove koeficienty a na benzin to zacne blbnut. Ona ta lambda regulacia je velmi pomala, preto musime mat nejake tabulkove hodnoty, ktore po prudkom stlaceni plynu dostanu zmes hned do +-optimalneho pomeru a lambda regulaciou sa uz len doreguluje.
Na mojej C5 to mam nastavene naozaj dobre. Po prepnuti plyn/benzin tam ma rozdiel 0.1/0.2l a nezalezi velmi kde tankujem. Samozrejme to ale neplati v celom spektre otacok. Od 3500 je tam rozdiel uz 0.5l. Ale to pripisujem charakteristike reduktora, kedze na jeho vystupe sa zacina znizovat tlak.
Ale vo finale si aj tak myslim, ze to nebude problem tohoto vlakna. Jemu to robi aj na plyn aj benzin.

1 2 3 4 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator