| | |
20.03.2010 19:51 -
Cukání, kubání motoru za jízdy
|
1807124
|
|
birkofnet
|
Město: Okr. chrudim, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX Break | Počet příspěvků: 42 |
|
|
Zdravim vsechny C5kare, mam problem s tim kdyz jedu a otacky jsou na 2 tisicich tak motor skubne a jako se dusi. Myslel jsem ze to je plynem ktery me nedavno namontovali tak jsem natankoval shell V-Power a jezdil jsem na benzin ale porad to dela. Procetl jsem toho uz moc a nejak nevim co s tim a servis jako obvykle: "to je normalni" svicky meneny na bosch pri zmene na plyn, mam 2.0 16V. prosim o pomoc nebo o radu na dobry servis, ktery opravdu vi co dela. dekuji za radu
Zdravim vsechny C5kare, mam problem s tim kdyz jedu a otacky jsou na 2 tisicich tak motor skubne a jako se dusi. Myslel jsem ze to je plynem ktery me nedavno namontovali tak jsem natankoval shell V-Power a jezdil jsem na benzin ale porad to dela. Procetl jsem toho uz moc a nejak nevim co s tim a servis jako obvykle: "to je normalni" svicky meneny na bosch pri zmene na plyn, mam 2.0 16V. prosim o pomoc nebo o radu na dobry servis, ktery opravdu vi co dela. dekuji za radu
|
|
20.03.2010 19:53 -
Re: Cukání, kubání motoru za jízdy
|
1807126
|
|
tief
|
|
|
Co vzduchovy a palivovy filtr ?
Co vzduchovy a palivovy filtr ?
|
|
20.03.2010 19:56 -
Re: Cukání, kubání motoru za jízdy
|
1807128
|
|
birkofnet
|
Město: Okr. chrudim, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX Break | Počet příspěvků: 42 |
|
|
vzduchovy menen, palivovy ne, kdyby byl palivovy filtr ucpany tak by to na plyn nedelalo nebo ne ?
vzduchovy menen, palivovy ne, kdyby byl palivovy filtr ucpany tak by to na plyn nedelalo nebo ne ?
|
|
20.03.2010 19:57 -
Re: Cukání, kubání motoru za jízdy
|
1807130
|
|
tief
|
|
|
Aha to sem nezaregistroval, takze logicky zapalovani(svicky/civky) resp. snimani polohy plynoveho pedalu. Skus tam vratit puvodni svicky.
Aha to sem nezaregistroval, takze logicky zapalovani(svicky/civky) resp. snimani polohy plynoveho pedalu. Skus tam vratit puvodni svicky.
|
|
20.03.2010 20:04 -
Re: Cukání, kubání motoru za jízdy
|
1807132
|
|
birkofnet
|
Město: Okr. chrudim, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX Break | Počet příspěvků: 42 |
|
|
to zapalovani muze delat ze to jede od 800ot/min do 2000ot/min v pohode, pak zaskubani (duseni) a od 2100ot/min zase v pohode ???
to zapalovani muze delat ze to jede od 800ot/min do 2000ot/min v pohode, pak zaskubani (duseni) a od 2100ot/min zase v pohode ???
|
|
20.03.2010 20:08 -
Re: Cukání, kubání motoru za jízdy
|
1807134
|
|
tief
|
|
|
No vadne zapalovani muze delat cokoliv ale vzhledem k tomu ze moje kristalova vestecka koule je rozbita muzu jenom hadat co by to mohlo byt ... Bez spravne diagnostiky chodu motora je to jenom hadani ...
No vadne zapalovani muze delat cokoliv ale vzhledem k tomu ze moje kristalova vestecka koule je rozbita muzu jenom hadat co by to mohlo byt ... Bez spravne diagnostiky chodu motora je to jenom hadani ...
|
|
20.03.2010 20:10 -
Re: Cukání, kubání motoru za jízdy
|
1807135
|
|
birkofnet
|
Město: Okr. chrudim, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX Break | Počet příspěvků: 42 |
|
|
a neporadis mi nejaky servis kde by tu diagnostiku udelali dobre ??? aby zase nerekli vse je OK
a neporadis mi nejaky servis kde by tu diagnostiku udelali dobre ??? aby zase nerekli vse je OK :(
|
|
20.03.2010 20:22 -
Re: Cukání, kubání motoru za jízdy
|
1807137
|
|
tief
|
|
|
www.ccca.cz ?
www.ccca.cz ?
|
|
20.03.2010 20:47 -
Re: Cukání, kubání motoru za jízdy
|
1807145
|
|
Maxifik
|
Město: Trutnov 4, Auto: Toyota Verso 1,8 | Počet příspěvků: 746 |
|
|
U mne kubalo v tahu taky, zmizelo to po výměně pístních krouků a zabrouení ventilů (jeden válec měl tak poloviční tlak proti ostatním)
U mne kubalo v tahu taky, zmizelo to po výměně pístních krouků a zabrouení ventilů (jeden válec měl tak poloviční tlak proti ostatním)
|
|
20.03.2010 21:43 -
Re: Cukání, kubání motoru za jízdy
|
1807168
|
|
miskod
|
|
|
birkofnet napsal(a): Zdravim vsechny C5kare, mam problem s tim kdyz jedu a otacky jsou na 2 tisicich tak motor skubne a jako se dusi. Myslel jsem ze to je plynem ktery me nedavno namontovali tak jsem natankoval shell V-Power a jezdil jsem na benzin ale porad to dela. Procetl jsem toho uz moc a nejak nevim co s tim a servis jako obvykle: "to je normalni" svicky meneny na bosch pri zmene na plyn, mam 2.0 16V. prosim o pomoc nebo o radu na dobry servis, ktery opravdu vi co dela. dekuji za radu
No ja by som na to isiel pragmaticky. Ak ti to pred montazou plynu a vymenou sviecok nerobilo, tak by som tam najskor skusil dat tie povodne sviecky, ako pisal Tief. Ak ich uz nemas, tak tam skus dat originalne eyquem-ky.
Zacalo to robit hned po montazi, alebo postupne sa to zhorsovalo?
No ja by som na to isiel pragmaticky. Ak ti to pred montazou plynu a vymenou sviecok nerobilo, tak by som tam najskor skusil dat tie povodne sviecky, ako pisal Tief. Ak ich uz nemas, tak tam skus dat originalne eyquem-ky.
Zacalo to robit hned po montazi, alebo postupne sa to zhorsovalo?
|
|
20.03.2010 22:26 -
Re: Cukání, kubání motoru za jízdy
|
1807177
|
|
birkofnet
|
Město: Okr. chrudim, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX Break | Počet příspěvků: 42 |
|
|
prave ze po montazi to bylo uplne v pohode proste super mel jsem z toho radost a ted nic moc
prave ze po montazi to bylo uplne v pohode proste super mel jsem z toho radost a ted nic moc
|
|
22.03.2010 22:48 -
Re: Cukání, kubání motoru za jízdy
|
1807334
|
|
birkofnet
|
Město: Okr. chrudim, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX Break | Počet příspěvků: 42 |
|
|
koupil jsem original svicky v citroenu tak uvidime, jen se chci zeptat jestli si mam na neco dat pozor pri vymene ( budu je menit poprve sam ) diky za info
koupil jsem original svicky v citroenu tak uvidime, jen se chci zeptat jestli si mam na neco dat pozor pri vymene ( budu je menit poprve sam ) diky za info
|
|
22.03.2010 22:49 -
Re: Cukání, kubání motoru za jízdy
|
1807335
|
|
tief
|
|
|
vymena je klasicka, nemal by byt ziaden problem.
vymena je klasicka, nemal by byt ziaden problem.
|
|
22.03.2010 22:52 -
Re: Cukání, kubání motoru za jízdy
|
1807336
|
|
jumep
|
|
|
klasicka ako klasicka, niekto bere klasicu ako vymenu na skodofke
tu mas predsalen zapalovaciu listu
klasicka ako klasicka, niekto bere klasicu ako vymenu na skodofke :)
tu mas predsalen zapalovaciu listu :)
|
|
23.03.2010 22:33 -
Re: Cukání, kubání motoru za jízdy
|
1807420
|
|
birkofnet
|
Město: Okr. chrudim, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX Break | Počet příspěvků: 42 |
|
|
tak jsem zkusil vymenit svicky a porad stejne tak jsem se objednal do servisu na diagnostiku tak pak dam zpravu
tak jsem zkusil vymenit svicky a porad stejne tak jsem se objednal do servisu na diagnostiku tak pak dam zpravu
|
|
23.03.2010 23:05 -
Re: Cukání, kubání motoru za jízdy
|
1807421
|
|
Buchta
|
Město: Praha 3, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 445 |
|
|
Tak tohle mám přesně na XA, ale u to neřeím, prostě musím těch 2000 ot. přeletět, no. Ale je zajímavý, e při mírným zrychlování to přes ty 2000 nezakobrtne.....
Tak tohle mám přesně na XA, ale u to neřeím, prostě musím těch 2000 ot. přeletět, no. ;-) Ale je zajímavý, e při mírným zrychlování to přes ty 2000 nezakobrtne.....
|
|
24.03.2010 09:54 -
Re: Cukání, kubání motoru za jízdy
|
1807432
|
|
tief
|
|
|
S tou rovnakou spotrebou to neni tak jiste, zalezi od typu LPG ... Kdyz ma lpg vlastni hlidani lambdy tak zhruba jo ale kdyz si lpg "cte" benzinove vstrikovace tak bude spotreba podle PPC vyssi ...
S tou rovnakou spotrebou to neni tak jiste, zalezi od typu LPG ... Kdyz ma lpg vlastni hlidani lambdy tak zhruba jo ale kdyz si lpg "cte" benzinove vstrikovace tak bude spotreba podle PPC vyssi ...
|
|
24.03.2010 10:12 -
Re: Cukání, kubání motoru za jízdy
|
1807435
|
|
miskod
|
|
|
To vsetko je uplne jasne. Auto si samozrejme mysli, ze ide na benzin. Ale ak je to zle nastavene, tak tam bude rozdiel cez liter - dva. To ti kvalita plynu ani rozdiel zimny/letny plyn neurobi. Dost som sa s tym nalaboroval na xsare... Kym som si to nenastavil sam a poriadne, tak som mal len problemy. Oni ti chlapci v niektorych plynovych firmach akurat klikaju na ikonky a tlacitka na notebooku a vobec netusia co robia.
Co sa tyka toho rozdielu, tak by mal byt fakt podla moznosti minimalny. Inak si RJ motora nazbiera ine tabulkove koeficienty a na benzin to zacne blbnut. Ona ta lambda regulacia je velmi pomala, preto musime mat nejake tabulkove hodnoty, ktore po prudkom stlaceni plynu dostanu zmes hned do +-optimalneho pomeru a lambda regulaciou sa uz len doreguluje.
Na mojej C5 to mam nastavene naozaj dobre. Po prepnuti plyn/benzin tam ma rozdiel 0.1/0.2l a nezalezi velmi kde tankujem. Samozrejme to ale neplati v celom spektre otacok. Od 3500 je tam rozdiel uz 0.5l. Ale to pripisujem charakteristike reduktora, kedze na jeho vystupe sa zacina znizovat tlak.
Ale vo finale si aj tak myslim, ze to nebude problem tohoto vlakna. Jemu to robi aj na plyn aj benzin.
To vsetko je uplne jasne. Auto si samozrejme mysli, ze ide na benzin. Ale ak je to zle nastavene, tak tam bude rozdiel cez liter - dva. To ti kvalita plynu ani rozdiel zimny/letny plyn neurobi. Dost som sa s tym nalaboroval na xsare...;-) Kym som si to nenastavil sam a poriadne, tak som mal len problemy. Oni ti chlapci v niektorych plynovych firmach akurat klikaju na ikonky a tlacitka na notebooku a vobec netusia co robia.
Co sa tyka toho rozdielu, tak by mal byt fakt podla moznosti minimalny. Inak si RJ motora nazbiera ine tabulkove koeficienty a na benzin to zacne blbnut. Ona ta lambda regulacia je velmi pomala, preto musime mat nejake tabulkove hodnoty, ktore po prudkom stlaceni plynu dostanu zmes hned do +-optimalneho pomeru a lambda regulaciou sa uz len doreguluje.
Na mojej C5 to mam nastavene naozaj dobre. Po prepnuti plyn/benzin tam ma rozdiel 0.1/0.2l a nezalezi velmi kde tankujem. Samozrejme to ale neplati v celom spektre otacok. Od 3500 je tam rozdiel uz 0.5l. Ale to pripisujem charakteristike reduktora, kedze na jeho vystupe sa zacina znizovat tlak.
Ale vo finale si aj tak myslim, ze to nebude problem tohoto vlakna. Jemu to robi aj na plyn aj benzin.
|
|
| |
|
|