| | |
31.03.2010 11:30 -
Re: Výměna palivového filtru
|
2340620
|
|
Barlow
|
|
|
Potreboval bych poradit jak vymenit palivovej filtr na 2.2HDi. Stranek je tady 8 a info nic moc. Diky.
Potreboval bych poradit jak vymenit palivovej filtr na 2.2HDi. Stranek je tady 8 a info nic moc. Diky.
|
|
31.03.2010 12:01 -
Re: Výměna palivového filtru
|
2340623
|
|
Jeffrey
|
|
|
Barlow napsal(a): Potreboval bych poradit jak vymenit palivovej filtr na 2.2HDi. Stranek je tady 8 a info nic moc. Diky.
Vypust naftu z nadrzky filtru spodem, odcvakni obe hadicky z vika nadrzky, povol viko (nejlepe oriskem), vyjmi stary filtr vcetne o-krouzku, vycisti vnitrek nadrzky, nasad novy filtr a novy o-krouzek, nasroubuj viko az k jeho dorazu, nasad vsechny hadicky, napumpuj naftu, popr. odvzdusni a tot vse.
Vypust naftu z nadrzky filtru spodem, odcvakni obe hadicky z vika nadrzky, povol viko (nejlepe oriskem), vyjmi stary filtr vcetne o-krouzku, vycisti vnitrek nadrzky, nasad novy filtr a novy o-krouzek, nasroubuj viko az k jeho dorazu, nasad vsechny hadicky, napumpuj naftu, popr. odvzdusni a tot vse. :palec
|
|
31.03.2010 12:27 -
Re: Výměna palivového filtru
|
2340626
|
|
JirkaŘ
|
|
|
napumpuj naftu, popr. odvzdusni a tot vse. ... tenhle postup je u tvého auta, které má ruční pupičku , takový balónek, ne ? Jene my ho na 2,2 HDi nemáme, take předpokládám e stačí jen otočit klíčkem v zapalování a sepne se palivové čerpadlo, které "pole" naftu směrem dopředu... Jakmile shasne kontrolka STOP (zároveň vypne čerpadlo) tak by měl být systém natlakován a je moné to zkusit startnout.
napumpuj naftu, popr. odvzdusni a tot vse. ... tenhle postup je u tvého auta, které má ruční pupičku , takový balónek, ne ? Jene my ho na 2,2 HDi nemáme, take předpokládám e stačí jen otočit klíčkem v zapalování a sepne se palivové čerpadlo, které "pole" naftu směrem dopředu... Jakmile shasne kontrolka STOP (zároveň vypne čerpadlo) tak by měl být systém natlakován a je moné to zkusit startnout.
|
|
31.03.2010 12:44 -
Re: Výměna palivového filtru
|
2340629
|
|
Jeffrey
|
|
|
Já měl pouze light lem na čidle uvnitř, jinak relativně sauber
Já měl pouze light lem na čidle uvnitř, jinak relativně sauber :-)
|
|
31.03.2010 13:16 -
Re: Výměna palivového filtru
|
2340632
|
|
jumep
|
|
|
staci zapat kluc, pripadne 2x po sebe
ja ked som ho menil nebolo tam nic, teraz sa na to chystam
staci zapat kluc, pripadne 2x po sebe
ja ked som ho menil nebolo tam nic, teraz sa na to chystam
|
|
31.03.2010 16:51 -
Re: Výměna palivového filtru
|
2340642
|
|
Jeffrey
|
|
|
JirkaŘ napsal(a): napumpuj naftu, popr. odvzdusni a tot vse. ... tenhle postup je u tvého auta, které má ruční pupičku , takový balónek, ne ? Jene my ho na 2,2 HDi nemáme, take předpokládám e stačí jen otočit klíčkem v zapalování a sepne se palivové čerpadlo, které "pole" naftu směrem dopředu... Jakmile shasne kontrolka STOP (zároveň vypne čerpadlo) tak by měl být systém natlakován a je moné to zkusit startnout.
Souhlas , proto se také o ruční pumpičce nezmiňuju, tím napumpováním jsem myslel (v případě C5 I 2.2Hdi) samozřejmě počkat po otočení klíčku na čerpadlo. Jinak, v tomto případě není na kodu nádrku filtru naftou zalít ručně, co zaručí, e auto čapne na cvrknutí.
Souhlas :palec, proto se také o ruční pumpičce nezmiňuju, tím napumpováním jsem myslel (v případě C5 I 2.2Hdi) samozřejmě počkat po otočení klíčku na čerpadlo. Jinak, v tomto případě není na kodu nádrku filtru naftou zalít ručně, co zaručí, e auto čapne na cvrknutí. :palec:-p
|
|
|
yejro
|
|
|
ahoj chcem sa opytat ci je velky problem vymenit si palivovy filter
ahoj chcem sa opytat ci je velky problem vymenit si palivovy filter
|
|
03.04.2010 22:41 -
Re: filter
|
2340875
|
|
jumep
|
|
|
nie, keby si pohladal, tak najdes
staci odpojit hadice, povolit filter, vybrat, nasadit zapojit hadice
ked ho vyberes - vycustit nadobku a vyliat idealne ... pohladaj vo fore
nie, keby si pohladal, tak najdes
staci odpojit hadice, povolit filter, vybrat, nasadit zapojit hadice
ked ho vyberes - vycustit nadobku a vyliat idealne ... pohladaj vo fore
|
|
04.04.2010 02:30 -
Re: filter
|
2340886
|
|
Dany
|
|
|
Práce na chvilku a v pohodě, prostě jenom mechanická výměna,přesně jak psal Jumep, ádný horor se nekoná.Jenom těch typů filtru je poněkud hodně a v některých autoshopech v tom maj hokej.
Práce na chvilku a v pohodě, prostě jenom mechanická výměna,přesně jak psal Jumep, ádný horor se nekoná.Jenom těch typů filtru je poněkud hodně a v některých autoshopech v tom maj hokej.
|
|
04.04.2010 12:04 -
Re: filter
|
2340941
|
|
Dutch
|
Město: Plzeň, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX Break | Počet příspěvků: 480 |
|
|
Co nějaký odvzdunění ? samo ? ...konkrétně u 2.0HDi .. ? diky
Co nějaký odvzdunění ? samo ? ...konkrétně u 2.0HDi .. ? diky
|
|
04.04.2010 14:54 -
Re: filter
|
2340960
|
|
pista
|
Město: Slepčany, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX | Počet příspěvků: 270 |
|
|
Výmena v pohode aj sám doma!Pred startom natlač asi 2 krát palivo,vypni/zapni klúč a tartuj.Malo by ti zaplavit filter.U mna to funguje.
Výmena v pohode aj sám doma!Pred startom natlač asi 2 krát palivo,vypni/zapni klúč a tartuj.Malo by ti zaplavit filter.U mna to funguje.
|
|
04.04.2010 20:00 -
Re: filter
|
2340993
|
|
jumep
|
|
|
odvzdusnenie, mas 2 moznosti
1.
C5 1 - ma v nadrzi cerpadlo, staci 2x nechat natlacit naftu a ideme
C5 2 - ma rucnu pumpu - idealne je nechat odpojenu prepadovu hadicu a napumpovat nech netlacis zbytocne, potom pripojit a ides
C5 3 - bude asi obdobne ako c5 2
2.
pred zatvorenim naliat cistej nafty a zlozit
co sa tyka filtrov, asi by som ani nerozmyslal nad nicim inym ako purflux, ale to je na rozhodnuti kazdeho z vas (purflux a meca je davane origo)
odvzdusnenie, mas 2 moznosti
1.
C5 1 - ma v nadrzi cerpadlo, staci 2x nechat natlacit naftu a ideme
C5 2 - ma rucnu pumpu - idealne je nechat odpojenu prepadovu hadicu a napumpovat nech netlacis zbytocne, potom pripojit a ides
C5 3 - bude asi obdobne ako c5 2 :)
2.
pred zatvorenim naliat cistej nafty a zlozit
co sa tyka filtrov, asi by som ani nerozmyslal nad nicim inym ako purflux, ale to je na rozhodnuti kazdeho z vas (purflux a meca je davane origo)
|
|
30.04.2010 13:03 -
Re: filter
|
2343688
|
|
ergol
|
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi Exlusive Break | Počet příspěvků: 17 |
|
|
Ahojte....viete mi niekto poradit?... aky mam objednat palivovy filter na moje auto?... mam na vyber Mecafilter ELG 5277 alebo ELG 5237.... neviem, ktory je presne na 2,0HDi.. rocnik 2003 ... díky
Ahojte....viete mi niekto poradit?... aky mam objednat palivovy filter na moje auto?... mam na vyber Mecafilter ELG 5277 alebo ELG 5237.... neviem, ktory je presne na 2,0HDi.. rocnik 2003 ... díky
|
|
30.04.2010 13:13 -
Re: filter
|
2343689
|
|
jumep
|
|
|
purflux by som nejako asi preferoval po skusenostiach ....
a mal by si tam dat C495
purflux by som nejako asi preferoval po skusenostiach ....
a mal by si tam dat C495
|
|
30.04.2010 13:23 -
Re: filter
|
2343690
|
|
ergol
|
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi Exlusive Break | Počet příspěvků: 17 |
|
|
bohuzial, na olejposte.sk purflux neponukaju.... pozri tam... su tam aj zobrazene.... porad!... prosim... )
bohuzial, na olejposte.sk purflux neponukaju.... pozri tam... su tam aj zobrazene.... porad!... prosim... :o)
|
|
30.04.2010 13:27 -
Re: filter
|
2343691
|
|
jumep
|
|
|
tak kup filter inde
presne som vedel o co ide, bral som to odtial, ale presnost purfluxu je proste nezamenitelna + tesnenia take ako maju byt atd ...
tak kup filter inde :)
presne som vedel o co ide, bral som to odtial, ale presnost purfluxu je proste nezamenitelna + tesnenia take ako maju byt atd ...
|
|
30.04.2010 13:28 -
Re: filter
|
2343692
|
|
JirkaŘ
|
|
|
Podle veho rozeznávají 2 systémy... BOSCH je filtr který má větí průměr díry -
.link. PU922X&Sender=Catalog&CatalogPath=MF PU922X
a potom jetě SIEMENS -
.link. PU830X&Sender=Catalog&CatalogPath=MF PU830X
Bráchovi jsem právě vechno měnil na jeho C5 2,0 HDi (duben 2004) a koupil jsem ten 1. (BOSCH) a co myslíte e tam bylo ??? Bingo..... Siemens ! Take se zase sloilo těleso filtru zpět s původním a vyměnilo se za ten správný.
(Bych rád věděl podle čeho poznat dopředu co tam je.... te to čeká i moji 2,2 HDi)
Podle veho rozeznávají 2 systémy... BOSCH je filtr který má větí průměr díry -
http://obchod.autokelly.cz/detail.aspx?PrimaryCode=MF PU922X&Sender=Catalog&CatalogPath=MF PU922X
a potom jetě SIEMENS -
http://obchod.autokelly.cz/detail.aspx?PrimaryCode=MF PU830X&Sender=Catalog&CatalogPath=MF PU830X
Bráchovi jsem právě vechno měnil na jeho C5 2,0 HDi (duben 2004) a koupil jsem ten 1. (BOSCH) a co myslíte e tam bylo ??? :-o Bingo..... Siemens ! :-)):-)))) Take se zase sloilo těleso filtru zpět s původním a vyměnilo se za ten správný.
(Bych rád věděl podle čeho poznat dopředu co tam je.... te to čeká i moji 2,2 HDi)
|
|
30.04.2010 13:31 -
Re: filter
|
2343693
|
|
jumep
|
|
|
od nejakeho June 13, 2002 by tam mal byt siemens, preto hovorim ze C495, starsie bosch su C482
od nejakeho June 13, 2002 by tam mal byt siemens, preto hovorim ze C495, starsie bosch su C482
|
|
| |
|
|