| | |
29.10.2014 23:12 -
Re: Výměna palivového filtru
|
2746715
|
|
renda
|
Město: Hodonín, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 15 |
|
|
No víčko jsem vyměnil za nové, 4měsíce to drelo a do včerejka. Nevím jestli to je ochlazením, ale zase to teče na stejném míste jako na vícku předtím. Jak tam procházejí kontakty tím víčkem tak je to zeleté v nějakem epoxidu . A začala nafta prolínat o kolo toho jazíčku kontaktu. Napadlo mě to přetěsnit nějakou hmotou, ale jakou?
No víčko jsem vyměnil za nové, 4měsíce to drelo a do včerejka. Nevím jestli to je ochlazením, ale zase to teče na stejném míste jako na vícku předtím. Jak tam procházejí kontakty tím víčkem tak je to zeleté v nějakem epoxidu :nevim. A začala nafta prolínat o kolo toho jazíčku kontaktu.:-( Napadlo mě to přetěsnit nějakou hmotou, ale jakou?
|
|
29.10.2014 23:20 -
Re: Výměna palivového filtru
|
2746717
|
|
jumep
|
|
|
ak bolo nove, reklamuj
ak bolo nove, reklamuj
|
|
30.10.2014 00:17 -
Re: Výměna palivového filtru
|
2746722
|
|
renda
|
Město: Hodonín, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 15 |
|
|
Jo jo, mam to v plánu. Uvidím co na to řeknou.
Jo jo, mam to v plánu. Uvidím co na to řeknou.:-o
|
|
08.11.2014 12:27 -
Re: Výměna palivového filtru
|
2749135
|
|
kutnohorak
|
Město: Kutná Hora, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 88 |
|
|
bylo by dobré vědět, co tankujeme. Výměna po předepsaném intervalu.
bylo by dobré vědět, co tankujeme. Výměna po předepsaném intervalu.
Přílohy: nafta.jpg ( 1424399b ) - co tankujem |
|
04.12.2014 17:59 -
Re: Výměna palivového filtru
|
2761045
|
|
ddwarf
|
Město: Slaný, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 8 |
|
|
Zdravím,půjde tento filtr do mého vozu? (champion L251) ,C5 HDi I Break , r.v. 2002 80kW RHZ viz.přílohy.Děkuji za odpověď.
Zdravím,půjde tento filtr do mého vozu? (champion L251) ,C5 HDi I Break , r.v. 2002 80kW RHZ viz.přílohy.Děkuji za odpověď.
Přílohy: filtr1.jpg ( 349955b ) - Filtr filtr2.jpg ( 196406b ) - Vloka |
|
04.12.2014 18:09 -
Re: Výměna palivového filtru
|
2761063
|
|
ddwarf
|
Město: Slaný, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 8 |
|
|
Omlouvám se ,patně poloená otázka.Tato vloka do filtru.
Omlouvám se ,patně poloená otázka.Tato vloka do filtru.
Přílohy: filtr1.jpg ( 349955b ) - Filtr filtr2.jpg ( 196406b ) - Vloka |
|
04.12.2014 18:14 -
Re: Výměna palivového filtru
|
2761083
|
|
jumep
|
|
|
nie, nebude
nie, nebude
|
|
10.12.2014 17:14 -
Re: Výměna palivového filtru
|
2763190
|
|
ddwarf
|
Město: Slaný, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 8 |
|
|
Zdravím,vloka filtru vyměněna,cca 15min.Mám dotaz zda vloka filtru v takovém stavu viz.příloha můe mít vliv na ranní startování při teplotách cca od -3 °C do +2 °C ?
Zdravím,vloka filtru vyměněna,cca 15min.Mám dotaz zda vloka filtru v takovém stavu viz.příloha můe mít vliv na ranní startování při teplotách cca od -3 °C do +2 °C ?
Přílohy: DSCN1734.jpg ( 257906b ) - DSCN1735.jpg ( 160972b ) - |
|
10.12.2014 17:34 -
Re: Výměna palivového filtru
|
2763200
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Vypadá docela čistě a neměl by způsobovat potíe se startováním. Dokud nebudou teploty pod -15°C, tak nafta nehoustne a filtrem projde v pohodě. Ale kdy klesnou teploty k -20°C, tak se v některých naftách u můe sráet parafín a ten potom ucpe i nový filtr, nato nějaký z poloviny zaneený.
Vypadá docela čistě a neměl by způsobovat potíe se startováním. Dokud nebudou teploty pod -15°C, tak nafta nehoustne a filtrem projde v pohodě. Ale kdy klesnou teploty k -20°C, tak se v některých naftách u můe sráet parafín a ten potom ucpe i nový filtr, nato nějaký z poloviny zaneený.
|
|
10.12.2014 17:38 -
Re: Výměna palivového filtru
|
2763202
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Zanesený palivový filtr můe mít samozřejmě vliv na startování jako i chod motoru.
Ten Tvůj nevypadá jetě nejhůř, měl jsem po koupi v horím stavu a motor startoval v pohodě, to ale bylo přes léto.
Zanesený palivový filtr můe mít samozřejmě vliv na startování jako i chod motoru.
Ten Tvůj nevypadá jetě nejhůř, měl jsem po koupi v horím stavu a motor startoval v pohodě, to ale bylo přes léto.
|
|
10.12.2014 23:25 -
Re: Výměna palivového filtru
|
2763486
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Jo ty fotky jsem viděl, do dnes nechápu, kudy Ti to teklo, přes ten filtr to nemohlo projít, pak stačí trochu parafínu nebo smítko a musí udělat bajpas kolem filtru.
Jo ty fotky jsem viděl, do dnes nechápu, kudy Ti to teklo, přes ten filtr to nemohlo projít, pak stačí trochu parafínu nebo smítko a musí udělat bajpas kolem filtru. :-))))
|
|
03.04.2015 15:18 -
Re: Výměna palivového filtru
|
2804846
|
|
JirkaŘ
|
|
|
Výměna na C5 III 2,0 HDi (100 kw): Pod krytem motoru jsou vidět oba filtry, které jsem dnes měnil. (Olejový + palivový). Dobré je, e na oba se pouilo stejné nářadí = ořech 27 mm. Více je vidět z přiloených fotek. Nejprve se odpustila nafta přes spodní roub (s hadičkou). Pak odsponovat obě hadičky + jeden konektor. Pak povolit ořechem vrchní kryt... ostatní u uvidíte. Pouit byl filtr Purflux 190690 za 333kč. Součástí nové sady filtru je také o-krouek, který také vyměňte. Víko pak dotáhnout s citem! Jen po plastový doraz... na víku je nalisována informace, dotahovat silou 40 Nm.
Výměna na C5 III 2,0 HDi (100 kw): Pod krytem motoru jsou vidět oba filtry, které jsem dnes měnil. (Olejový + palivový). Dobré je, e na oba se pouilo stejné nářadí = ořech 27 mm. Více je vidět z přiloených fotek. Nejprve se odpustila nafta přes spodní roub (s hadičkou). Pak odsponovat obě hadičky + jeden konektor. Pak povolit ořechem vrchní kryt... ostatní u uvidíte. Pouit byl filtr Purflux 190690 za 333kč. Součástí nové sady filtru je také o-krouek, který také vyměňte. Víko pak dotáhnout s citem! Jen po plastový doraz... na víku je nalisována informace, dotahovat silou 40 Nm.
Přílohy: 20150403_093701.jpg ( 512254b ) - vrchní kryt paliv. filtru s popisky 20150403_100805.jpg ( 455938b ) - Po demontái 20150403_100839.jpg ( 408750b ) - starý a nový |
|
08.04.2015 14:45 -
Re: Výměna palivového filtru
|
2807077
|
|
Kuto
|
|
|
prosím vás, poradte, ako odstranim vzduchové potrubie, ktoré ide od vzduch. filtru ponad palivový a zahýba dodola. Tam niekde drí a nemôem sa dosta k palivovému filtru-C5 II 2,0 HDi.Dík
prosím vás, poradte, ako odstranim vzduchové potrubie, ktoré ide od vzduch. filtru ponad palivový a zahýba dodola. Tam niekde drí a nemôem sa dosta k palivovému filtru-C5 II 2,0 HDi.Dík
|
|
08.04.2015 15:53 -
Re: Výměna palivového filtru
|
2807100
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
Předpokládám, e myslí přívod vzduchu zepředu zpod baterky do filtru.
Je tam jen plastová západka z jedné strany na obvodu, mě obvykle stačí jen s tím zahýbat ze strany na stranu a vytáhnout. Pokud ne, tak tam sáhnout prstem a uvolnit.
EDIT: Aha, koukám e na konci textu mluví o 2.0HDI, můj popis je k 1.6HDI co má v nastavení účtu.
Předpokládám, e myslí přívod vzduchu zepředu zpod baterky do filtru.
Je tam jen plastová západka z jedné strany na obvodu, mě obvykle stačí jen s tím zahýbat ze strany na stranu a vytáhnout. Pokud ne, tak tam sáhnout prstem a uvolnit.
EDIT: Aha, koukám e na konci textu mluví o 2.0HDI, můj popis je k 1.6HDI co má v nastavení účtu.
|
|
08.04.2015 17:36 -
Re: Výměna palivového filtru
|
2807125
|
|
jumep
|
|
|
dole na turbe je jeden srob ktory drzi tu trubku, zadom okolo vymenika na egr ked strcis ruku dole, nahmatnes tu trubku a na turbe zhora nahmatnes ten srobik a vysrobujes ho
potom este uvolnit hadicu co ma uchyt pri posilovaci brzdovom a pripadne kabel k fapu (ak je)
kazdopadne 2.0 ma palivovy filter na opacnej strane motora, takze si ujasni co vlastne hladas, pod tou trubkou je len vstrekovacie cerpadlo a k tomu sa fakt hrabat nemusis na 2.0
len 1.6 to ma tak zahrabane a blbo riesene ...
dole na turbe je jeden srob ktory drzi tu trubku, zadom okolo vymenika na egr ked strcis ruku dole, nahmatnes tu trubku a na turbe zhora nahmatnes ten srobik a vysrobujes ho
potom este uvolnit hadicu co ma uchyt pri posilovaci brzdovom a pripadne kabel k fapu (ak je)
kazdopadne 2.0 ma palivovy filter na opacnej strane motora, takze si ujasni co vlastne hladas, pod tou trubkou je len vstrekovacie cerpadlo a k tomu sa fakt hrabat nemusis na 2.0
len 1.6 to ma tak zahrabane a blbo riesene ...
|
|
08.04.2015 20:16 -
Re: Výměna palivového filtru
|
2807191
|
|
Kuto
|
|
|
Vďaka za radu. Já mám 1,6, ale dcéra má 2,0. Myslel som, e je to stejné. Na 1,6 je len matka a v pohode to ide zloi. Na 2,0 (mám tam málo svetla), som chcel stejne zloi to potrubie a niekde dole drí. Teraz, keď si ma upozornil, e filter je na druhej strane, hneď som sa iiel pozrie a ...fakt. A je tam docela dobrý prístup. Ete raz ďakujem.
Vďaka za radu. Já mám 1,6, ale dcéra má 2,0. Myslel som, e je to stejné. Na 1,6 je len matka a v pohode to ide zloi. Na 2,0 (mám tam málo svetla), som chcel stejne zloi to potrubie a niekde dole drí. Teraz, keď si ma upozornil, e filter je na druhej strane, hneď som sa iiel pozrie a ...fakt. A je tam docela dobrý prístup. Ete raz ďakujem.
|
|
18.04.2015 14:20 -
Re: Výměna palivového filtru
|
2811697
|
|
pista
|
Město: Slepčany, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX | Počet příspěvků: 270 |
|
|
caute!Výmena pal.filtra po 15000km+rozborka!
caute!Výmena pal.filtra po 15000km+rozborka!:-))
Přílohy: IMG_20150415_180601.jpg ( 2900109b ) - IMG_20150415_181237.jpg ( 2849547b ) - IMG_20150415_181427.jpg ( 3007230b ) - IMG_20150415_181504.jpg ( 3646276b ) - |
|
| |
|
|