| | |
24.07.2010 19:39 -
Re: Slaby vykon 2,2hdi
|
2350953
|
|
Burák
|
Město: Most, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 2 |
|
|
Ahoj,
tak to byla nakonec váha vzduchu, chybu nehlásila ale zřejmě u patně vyhodnocovala.
Ahoj,
tak to byla nakonec váha vzduchu, chybu nehlásila ale zřejmě u patně vyhodnocovala.
|
|
02.03.2012 10:40 -
Re: Slaby vykon 2,2hdi
|
2455472
|
|
duff74
|
Město: Holeov, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX | Počet příspěvků: 163 |
|
|
Trochu to oivím: Chci se zeptat, jestli se vadná váha vzduchu projeví jinak, ne ztrátou výkonu. Třeba nějakou hlákou na PP. Resp. co je typické při nefunkční váze vzduchu a jestli jde přímo diagnostikovat ve smyslu dobrá - patná.
Protoe si taky myslím, e 98 kW by mělo s autem trochu víc hýbat, by je C5 kus auta, a ne e mi na světlech plynule ujede kdejaká felda, kterou sice po chvíli dojedu, ale to u tam mám 4ku. A vytáčet dvojku a trojku někam k 3500 ot, to po mně nikdo nemůe chtít. Vdy po zařazení vyího rychlostního stupně, hlavně z 1 na 2 a 3 na 4, je taková díra bez výkonu a kolem 1800 ot citelně zatlačí turbo.
Naprosto viditelné je to, kdy musím zpomalit, nedejboe zastavit v kopci a rozjet se. Rozjedu se na jedničku někam k 2500 ot, dám za dva, ale otáčky klesnou tak, e má problém to pobrat. A to se opakuje i mezi 2 a 3. Potom u má auto dostatečnou rychlost, take 4ka je větinou u v pohodě. Chybí tam taková setrvačnost po přeřazení, tak mě napadla i spojka, příp. setrvačník, ale ten nevykazuje ádné zvuky e by měl být KO ( cca 160 000km). Na diagnostice jsem byl v loni před dovolenou u autodiaga, protoe jsem měl utkvělou představu, e vzduch z turba někudy utíká, a potrubí se zaplní a ve vyích ot. a auto se rozjede. Výsledek byl, e turbo za jízdy tlačí dostatečně a nic nebylo mimo mezí. Je fakt, e po cestě do HR po dálnici to jede OK. Problém je ve městě, ne se to trochu rozhýbe. Vechny filtry jsou nové, FAP je OK. Vechny viditelné hadice, hadičky a trubičky jsou OK a PP nic nesignalizuje. Váha je fyzicky v pořádku, ádné upadlé kontakty na teplotním čidle se nekonají. A bude lepí počas, tak mám v plánu se podívat na EGR a hadice kolem turba, ale ten přístup hlavně k turbu...
Ptám se proto, e hodlám kontaktovat Lukiho_C5, měl by mít diagnostiku a chci případného diagnostika navést, na co se zaměřit. Ideální by bylo kdyby měl někdo v okolí stejnou motorizaci a byl by ochotný si váhu zkuebně prohodit. Díky
Trochu to oivím: Chci se zeptat, jestli se vadná váha vzduchu projeví jinak, ne ztrátou výkonu. Třeba nějakou hlákou na PP. Resp. co je typické při nefunkční váze vzduchu a jestli jde přímo diagnostikovat ve smyslu dobrá - patná.
Protoe si taky myslím, e 98 kW by mělo s autem trochu víc hýbat, by je C5 kus auta, a ne e mi na světlech plynule ujede kdejaká felda, kterou sice po chvíli dojedu, ale to u tam mám 4ku. A vytáčet dvojku a trojku někam k 3500 ot, to po mně nikdo nemůe chtít. Vdy po zařazení vyího rychlostního stupně, hlavně z 1 na 2 a 3 na 4, je taková díra bez výkonu a kolem 1800 ot citelně zatlačí turbo.
Naprosto viditelné je to, kdy musím zpomalit, nedejboe zastavit v kopci a rozjet se. Rozjedu se na jedničku někam k 2500 ot, dám za dva, ale otáčky klesnou tak, e má problém to pobrat. A to se opakuje i mezi 2 a 3. Potom u má auto dostatečnou rychlost, take 4ka je větinou u v pohodě. Chybí tam taková setrvačnost po přeřazení, tak mě napadla i spojka, příp. setrvačník, ale ten nevykazuje ádné zvuky e by měl být KO ( cca 160 000km). Na diagnostice jsem byl v loni před dovolenou u autodiaga, protoe jsem měl utkvělou představu, e vzduch z turba někudy utíká, a potrubí se zaplní a ve vyích ot. a auto se rozjede. Výsledek byl, e turbo za jízdy tlačí dostatečně a nic nebylo mimo mezí. Je fakt, e po cestě do HR po dálnici to jede OK. Problém je ve městě, ne se to trochu rozhýbe. Vechny filtry jsou nové, FAP je OK. Vechny viditelné hadice, hadičky a trubičky jsou OK a PP nic nesignalizuje. Váha je fyzicky v pořádku, ádné upadlé kontakty na teplotním čidle se nekonají. A bude lepí počas, tak mám v plánu se podívat na EGR a hadice kolem turba, ale ten přístup hlavně k turbu...
Ptám se proto, e hodlám kontaktovat Lukiho_C5, měl by mít diagnostiku a chci případného diagnostika navést, na co se zaměřit. Ideální by bylo kdyby měl někdo v okolí stejnou motorizaci a byl by ochotný si váhu zkuebně prohodit. Díky
|
|
02.03.2012 10:56 -
Re: Slaby vykon 2,2hdi
|
2455473
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Setrvačník z toho asi můe vynechat. Spí bych se zaměřil na brzdy a správně nafoukaný gumy. Ty obzvlá dokáou auto přibrďovat. Asi bys měl podle tvýho popisu najít ty správný otáčky, při kterých řadit. Kdy jak píe, v 1800 ot u cítí zátah turba, tak je při řazení nenech pod tu mez spadnout. Obzvlá v kopci. Sáhni si na disky po nějaký jízdě kdy nebrzdí jak o ivot. Neměly by být teplý. Pokud ano, tak drhnou brzdy a výkon jde taky do kytek. Pokud tohle vechno, včetně dofoukaných gum, bude OK, pak teprve bych hledal ztrátu výkonu v motoru.
Setrvačník z toho asi můe vynechat. Spí bych se zaměřil na brzdy a správně nafoukaný gumy. Ty obzvlá dokáou auto přibrďovat. Asi bys měl podle tvýho popisu najít ty správný otáčky, při kterých řadit. Kdy jak píe, v 1800 ot u cítí zátah turba, tak je při řazení nenech pod tu mez spadnout. Obzvlá v kopci. Sáhni si na disky po nějaký jízdě kdy nebrzdí jak o ivot. Neměly by být teplý. Pokud ano, tak drhnou brzdy a výkon jde taky do kytek. Pokud tohle vechno, včetně dofoukaných gum, bude OK, pak teprve bych hledal ztrátu výkonu v motoru.
|
|
02.03.2012 11:22 -
Re: Slaby vykon 2,2hdi
|
2455482
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
Pokud to po dálnici jede OK (otázka je jak se pozná OK při plynulé jízdě, klidně tam můe 20kW chybět pořád), tak to gumy ani brzdy nebudou.
Takové brzdy jsem měl v Xantii 1.9TD (hlavní válec propoutěl lehce tlak), nakonec auto po dálnici nejelo více ne 150 a přední destičky odely po 15.000km - to mě upozornilo na problém a donutilo se tím zabývat - po výměně válce OK.
Úplně vadná váha se ti hlákou projeví, problém je, e nemusí být úplně vadná, ale jen načatá - dává sice nesprávné hodnoty ale ne mimo dovolený rozsah - takovou vadu ŘJ nepozná.
Pro začátek by bylo nejlepí zajet k někomu s totoným motorem a porovnat, zda je problém realita, nebo jen tvůj pocit (třeba opravdu jen moc brzy řadí).
Pokud to po dálnici jede OK (otázka je jak se pozná OK při plynulé jízdě, klidně tam můe 20kW chybět pořád), tak to gumy ani brzdy nebudou.
Takové brzdy jsem měl v Xantii 1.9TD (hlavní válec propoutěl lehce tlak), nakonec auto po dálnici nejelo více ne 150 a přední destičky odely po 15.000km - to mě upozornilo na problém a donutilo se tím zabývat - po výměně válce OK.
Úplně vadná váha se ti hlákou projeví, problém je, e nemusí být úplně vadná, ale jen načatá - dává sice nesprávné hodnoty ale ne mimo dovolený rozsah - takovou vadu ŘJ nepozná.
Pro začátek by bylo nejlepí zajet k někomu s totoným motorem a porovnat, zda je problém realita, nebo jen tvůj pocit (třeba opravdu jen moc brzy řadí).
|
|
02.03.2012 11:23 -
Re: Slaby vykon 2,2hdi
|
2455483
|
|
duff74
|
Město: Holeov, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX | Počet příspěvků: 163 |
|
|
Mikra:
Vechno co jsi napsal u mně napadlo. Gumy mám fouklé o 0,2 víc a brzdy mám taky OK, co dobře poznám, kdy zastavím téměř na rovině a sundám nohu z brzdy tak auto jede, pokud to není rovina. Navíc to při mé povaze dost často kontroluju. V minulosti jsem měl problém s kunama, kdy mi pravidelně úplně proraly ten filc zespodu haupny (Xsara, Opal Vectra B, Zafira A), ale do kabelů se nikdy nepustily, jen jednou nějaký odpojily. U C5 jsem pozoroval, e motor taky navtívily, ale ádnou viditelnou kodu neudělaly. Asi jim nafta nevoní. Tak mě napadá jestli není někde v motoru načatá hadice, nebo něco podobného. A co se týče těch otáček: při rozjezdu do kopce nejsem schopný přeřadit tak rychle, aby otáčky nespadly na cca 1450, podle sklonu kopce. lo by to, ale tu jedničku bych musel vytočit někam k 3600 ot a to při tom jak je 1ka krátká, je u celkem řev. Osobně si myslím, e kdy lo o echt strmý kopec, tak tam tu dvojku ani nedám. To je přesně ten problém - chybí setrvačnost v niích rychlostech (rychl. stupních). Čím dál víc se kloním k té váze. Navíc mám pocit, e občas, třeba jednou za měsíc jede to auto tak, jak bych si představoval. Dojedu domu, zaparkuju a ráno je to zas zdechlé, třeba dalí měsíc a nejsem schopný určit co to způsobuje. Mluvil jsem o tomto s Bobem z Autodíly Hulín, kdy jsem si byl pro díly a ten mi potvrdil, e i jeho C5 2,2 nebyla pokadé stejná. Tak to vyřeil čipem.
Mikra:
Vechno co jsi napsal u mně napadlo. Gumy mám fouklé o 0,2 víc a brzdy mám taky OK, co dobře poznám, kdy zastavím téměř na rovině a sundám nohu z brzdy tak auto jede, pokud to není rovina. Navíc to při mé povaze dost často kontroluju. V minulosti jsem měl problém s kunama, kdy mi pravidelně úplně proraly ten filc zespodu haupny (Xsara, Opal Vectra B, Zafira A), ale do kabelů se nikdy nepustily, jen jednou nějaký odpojily. U C5 jsem pozoroval, e motor taky navtívily, ale ádnou viditelnou kodu neudělaly. Asi jim nafta nevoní. Tak mě napadá jestli není někde v motoru načatá hadice, nebo něco podobného. A co se týče těch otáček: při rozjezdu do kopce nejsem schopný přeřadit tak rychle, aby otáčky nespadly na cca 1450, podle sklonu kopce. lo by to, ale tu jedničku bych musel vytočit někam k 3600 ot a to při tom jak je 1ka krátká, je u celkem řev. Osobně si myslím, e kdy lo o echt strmý kopec, tak tam tu dvojku ani nedám. To je přesně ten problém - chybí setrvačnost v niích rychlostech (rychl. stupních). Čím dál víc se kloním k té váze. Navíc mám pocit, e občas, třeba jednou za měsíc jede to auto tak, jak bych si představoval. Dojedu domu, zaparkuju a ráno je to zas zdechlé, třeba dalí měsíc a nejsem schopný určit co to způsobuje. Mluvil jsem o tomto s Bobem z Autodíly Hulín, kdy jsem si byl pro díly a ten mi potvrdil, e i jeho C5 2,2 nebyla pokadé stejná. Tak to vyřeil čipem.
|
|
02.03.2012 12:25 -
Re: Slaby vykon 2,2hdi
|
2455490
|
|
jruze
|
|
|
Váha nebude hlásit na PP nic dokud nebude hodně mimo tolerance a nebo ve zkratu popř.přeruená.Pouít můe k vyzkouení i z 2.0L HDI - jsou shodné.Na diagnostice se dájí vyčíst hodnoty.I kdy i z dobrými hodnotami neznamená e je ve OK - mám tu jednu váhu u které jsou hodnoty v pořádku a projev divného chování motoru je jen jeden-při rychlosti kolem 140km/h a jízdě na tempomat a zátěi v kopci tempomat neudrí stanovenou rychlost a ta klesá.(Je to nelogické,ale je to skutečně váhou-vyzkoueno )Váha má hodnoty nové váhy a vekeré hodnoty,které se dají váhou měřit jsou OK.
Váha nebude hlásit na PP nic dokud nebude hodně mimo tolerance a nebo ve zkratu popř.přeruená.Pouít můe k vyzkouení i z 2.0L HDI - jsou shodné.Na diagnostice se dájí vyčíst hodnoty.I kdy i z dobrými hodnotami neznamená e je ve OK - mám tu jednu váhu u které jsou hodnoty v pořádku a projev divného chování motoru je jen jeden-při rychlosti kolem 140km/h a jízdě na tempomat a zátěi v kopci tempomat neudrí stanovenou rychlost a ta klesá.(Je to nelogické,ale je to skutečně váhou-vyzkoueno )Váha má hodnoty nové váhy a vekeré hodnoty,které se dají váhou měřit jsou OK.:nevim
|
|
02.03.2012 12:25 -
Re: Slaby vykon 2,2hdi
|
2455491
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Taky mi to je divný, e by nelo rychle přeřadit. Vystavuje ti dobře spojka?
No a jak jsem psal. Pokud budou vechny ty okolnosti OK, tak teda řeit výkon motoru. Ale úplně první bych volil diagnostiku u opravdovýho odborníka. Luki_C5 taky s autem navtěvuje jumepa ten by určitě problém odhalil. Nemá to zas tak daleko, tak bych být tebou kontaktoval jeho. Sám má 2,2 a bude to u něj moct i porovnat.
Taky mi to je divný, e by nelo rychle přeřadit. Vystavuje ti dobře spojka?
No a jak jsem psal. Pokud budou vechny ty okolnosti OK, tak teda řeit výkon motoru. Ale úplně první bych volil diagnostiku u opravdovýho odborníka. Luki_C5 taky s autem navtěvuje jumepa ten by určitě problém odhalil. Nemá to zas tak daleko, tak bych být tebou kontaktoval jeho. Sám má 2,2 a bude to u něj moct i porovnat.
|
|
02.03.2012 12:31 -
Re: Slaby vykon 2,2hdi
|
2455492
|
|
jumep
|
|
|
podla toho co popisujes
- ako vies ze fap je OK? kolko si na nom nabehal / kedy si ho robil? pozeram ze mas napisany rok 2002 co by malo znamenat ze mas DXP42, ktore sa riesi eolys / fap spolu
podobny pocit som mal ked som mal zacpaty fap, po vycisteni z toho ostalo uplne ine auto
podla toho co popisujes
- ako vies ze fap je OK? kolko si na nom nabehal / kedy si ho robil? pozeram ze mas napisany rok 2002 co by malo znamenat ze mas DXP42, ktore sa riesi eolys / fap spolu
podobny pocit som mal ked som mal zacpaty fap, po vycisteni z toho ostalo uplne ine auto
|
|
02.03.2012 12:32 -
Re: Slaby vykon 2,2hdi
|
2455493
|
|
duff74
|
Město: Holeov, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX | Počet příspěvků: 163 |
|
|
Převodovka? Si nemyslím. To spí spojka, jako by prokluzovala a nepřenáela celý pohyb motoru na převodovku. Samozřejmě jsem schopný jezdit a řadit tak, aby bylo turbo pořád v záběru, ale jen za cenu vysokých, pro diesel ne úplně ideálních otáček. Představ si: má Feldu, plné auto 100 kg lidí a plný kufr. A chce se rozjídět do kopce. Půjde to z tuha, ale potom po rovině si schopen jet celkem svině. Tak nějak to u mně funguje.
Při brouzdáním po netu jsem na Citroeny.cz objevil:.link. Jako by jezdil mým autem. Příznaky mám stejné. Řeení bylo: ovládání podtlakového ventilu (nevím přesně co to je. Snad swirl?) a průtokové čidlo, co by mohla být váha vzduchu.
Převodovka? Si nemyslím. To spí spojka, jako by prokluzovala a nepřenáela celý pohyb motoru na převodovku. Samozřejmě jsem schopný jezdit a řadit tak, aby bylo turbo pořád v záběru, ale jen za cenu vysokých, pro diesel ne úplně ideálních otáček. Představ si: má Feldu, plné auto 100 kg lidí a plný kufr. A chce se rozjídět do kopce. Půjde to z tuha, ale potom po rovině si schopen jet celkem svině. Tak nějak to u mně funguje.
Při brouzdáním po netu jsem na Citroeny.cz objevil:http://www.citroeny.cz/forum1/viewtopic.php?f=86&t=224. Jako by jezdil mým autem. Příznaky mám stejné. Řeení bylo: ovládání podtlakového ventilu (nevím přesně co to je. Snad swirl?) a průtokové čidlo, co by mohla být váha vzduchu.
|
|
02.03.2012 12:35 -
Re: Slaby vykon 2,2hdi
|
2455496
|
|
duff74
|
Město: Holeov, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX | Počet příspěvků: 163 |
|
|
jumep: protoe FAP nemám.
jumep: protoe FAP nemám.
|
|
02.03.2012 12:48 -
Re: Slaby vykon 2,2hdi
|
2455501
|
|
jumep
|
|
|
tam myslel swirl, ten ludia vedia pomenovat vselijako a prutokove cidlo je vaha
diera v intercoolery neni?
hodnoty z vahy boli ake?
"jsem měl utkvělou představu, e vzduch z turba někudy utíká, a potrubí se zaplní a ve vyích ot. a auto se rozjede" - diagnostika ma hodne pomale reakcie na hodnotach a toto sa neda sledovanim hodnot zbadat, jedine ak to bolo nahravane a graf sedel, ci to ide neviem, neskusal som / nehladal, skusim sa pripadne pozret
ak chces, dobehni, hodime tam vahu z mojho auta a pozreme tie veci co viem ze byvavaju zle
tam myslel swirl, ten ludia vedia pomenovat vselijako :) a prutokove cidlo je vaha
diera v intercoolery neni?
hodnoty z vahy boli ake?
"jsem měl utkvělou představu, e vzduch z turba někudy utíká, a potrubí se zaplní a ve vyích ot. a auto se rozjede" - diagnostika ma hodne pomale reakcie na hodnotach a toto sa neda sledovanim hodnot zbadat, jedine ak to bolo nahravane a graf sedel, ci to ide neviem, neskusal som / nehladal, skusim sa pripadne pozret
ak chces, dobehni, hodime tam vahu z mojho auta a pozreme tie veci co viem ze byvavaju zle
|
|
02.03.2012 12:56 -
Re: Slaby vykon 2,2hdi
|
2455504
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
No, to je teda překvapení. Píe FAP je OK, ale ty ho má vypáranej. A myslím, e i tady můe být zakopaný pes. Jestli ten FAP obeli nějak ne dost odborně, tak můe systém něco patně vyhodnocovat. Nerozumím tomu tak dobře, abych to mohl posoudit, ale určitě se vypárání FAP musí udělat se vím vudy. A neodbornej zásah určitě dokáe oblbnout i diagnostiku. To bude moná tvrdej oříek i pro zkuený odborníky. Píu moná, protoe není jistý, jestli ta ztráta výkonu je tím.
No, to je teda překvapení. Píe FAP je OK, ale ty ho má vypáranej. A myslím, e i tady můe být zakopaný pes. Jestli ten FAP obeli nějak ne dost odborně, tak můe systém něco patně vyhodnocovat. Nerozumím tomu tak dobře, abych to mohl posoudit, ale určitě se vypárání FAP musí udělat se vím vudy. A neodbornej zásah určitě dokáe oblbnout i diagnostiku. To bude moná tvrdej oříek i pro zkuený odborníky. Píu moná, protoe není jistý, jestli ta ztráta výkonu je tím.
|
|
02.03.2012 13:03 -
Re: Slaby vykon 2,2hdi
|
2455508
|
|
duff74
|
Město: Holeov, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX | Počet příspěvků: 163 |
|
|
jumep: intercooler je v plánu a bude teplo, minimálně u jen kvůli tomu, abych ho vyčistil. Při té příleitosti vyzkouím těsnost.
Beru tě za slovo, ozval bych se ti přes SZ a domluvíme nějaký termín. Teď jsem se díval Holeov - Pieany = 107 km.. Předběně, co třeba přítí čtvrtek 8.3. dopoledne?
jumep: intercooler je v plánu a bude teplo, minimálně u jen kvůli tomu, abych ho vyčistil. Při té příleitosti vyzkouím těsnost.
Beru tě za slovo, ozval bych se ti přes SZ a domluvíme nějaký termín. Teď jsem se díval Holeov - Pieany = 107 km.:-). Předběně, co třeba přítí čtvrtek 8.3. dopoledne?
|
|
02.03.2012 13:07 -
Re: Slaby vykon 2,2hdi
|
2455509
|
|
jumep
|
|
|
ak je intercooler prasknuty je zvonku od oleja
ak je intercooler prasknuty je zvonku od oleja
|
|
02.03.2012 13:14 -
Re: Slaby vykon 2,2hdi
|
2455510
|
|
duff74
|
Město: Holeov, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX | Počet příspěvků: 163 |
|
|
Mikra: ona to není ztráta výkonu celkově, protoe po překročení určitých toček to u potom celkem letí a zrychluje. Jde jen o nií kvalty. Nejhorí je to z klidu. Po zahřátí se to o fous zlepí.
Ale zajedu k jumepovi a uvidí se. Moná to není závada, ale vlastnost
Mikra: ona to není ztráta výkonu celkově, protoe po překročení určitých toček to u potom celkem letí a zrychluje. Jde jen o nií kvalty. Nejhorí je to z klidu. Po zahřátí se to o fous zlepí.
Ale zajedu k jumepovi a uvidí se. Moná to není závada, ale vlastnost;-)
|
|
03.03.2012 00:29 -
Re: Slaby vykon 2,2hdi
|
2455580
|
|
Hanz 397
|
|
|
Myslím,e i Jumep to tady psal,ale 2,2 má v niích otáčkách ze začátku pomalejí reakci. Taky jsem si na to zvykal tak půl roku- stojím na světlech,padne zelená,lápnu na plyn a...lehce vpřed a někde kolem těch 1800 kopanec do zad. já mám jako bonus k tomu automat a moje enská(normálně jezdí Xsa picasso 1,6i) mi to díky týhle prodlevě jednou málem v křiovatce poslala pod kola brutálně rozjetý C1
Myslím,e i Jumep to tady psal,ale 2,2 má v niích otáčkách ze začátku pomalejí reakci. Taky jsem si na to zvykal tak půl roku- stojím na světlech,padne zelená,lápnu na plyn a...lehce vpřed a někde kolem těch 1800 kopanec do zad. já mám jako bonus k tomu automat a moje enská(normálně jezdí Xsa picasso 1,6i) mi to díky týhle prodlevě jednou málem v křiovatce poslala pod kola brutálně rozjetý C1 :-d
|
|
03.03.2012 12:55 -
Re: Slaby vykon 2,2hdi
|
2455607
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
To,co popisuje jruze u 2.2 není extrémní, protoe velký objem má sluný ne-turbo výkon. Míval jsem v práci opel astra 1,7 turbo diesel a to se na křiovatce do kopce rozjelo jen přes týrání spojky, ale pak to vystřelilo i kdy se ubral plyn. To se fakt ve městě nedalo pouívat.
Jinak perlička sníení výkonu u 2.2: Měl jsem v Autoportu na výměně zadního okna a po převzetí auto jelo sluně, ale nelo do otáček a do kopce jsem musel řadit. Servis se chtěl ukázat a zdarma vypucoval vnitřek auta a prohodil přední koberečky a já nemohl s plynem na podlahu. Ale málem to lo na velký průzkum, co s tím.
To,co popisuje jruze u 2.2 není extrémní, protoe velký objem má sluný ne-turbo výkon. Míval jsem v práci opel astra 1,7 turbo diesel a to se na křiovatce do kopce rozjelo jen přes týrání spojky, ale pak to vystřelilo i kdy se ubral plyn. To se fakt ve městě nedalo pouívat.
Jinak perlička sníení výkonu u 2.2: Měl jsem v Autoportu na výměně zadního okna a po převzetí auto jelo sluně, ale nelo do otáček a do kopce jsem musel řadit. Servis se chtěl ukázat a zdarma vypucoval vnitřek auta a prohodil přední koberečky a já nemohl s plynem na podlahu. Ale málem to lo na velký průzkum, co s tím.
|
|
| |
|
|