| | |
15.09.2014 08:15 -
Re: Houpavý volnoběh, těké starty, horí dynamika
|
2733068
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
Kabelaz BSI-ECU
Kabelaz BSI-ECU
|
|
24.09.2014 16:08 -
Re: Houpavý volnoběh, těké starty, horí dynamika
|
2736266
|
|
milanko
|
Město: Mlada boleslav, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V Exclusive | Počet příspěvků: 51 |
|
|
Tak ted babo rad
Tak ted babo rad:nevim
|
|
24.09.2014 20:23 -
Re: Houpavý volnoběh, těké starty, horí dynamika
|
2736321
|
|
jumep
|
|
|
korekcie sa zrovnaju lebo v otackach uz nekoriguje, tie sa pouzivaju len na volnobeh
ake velke su tie korekcie
inak podobne nieco som mal ked skocili rozvody a bola pohnuta zadna vacka
tazko startovalo, bol to automat a za studena som zaradil D a do mierneho kopceka sa to muselo tlacit aby to slo
ked je to teple ide to normalne?
korekcie sa zrovnaju lebo v otackach uz nekoriguje, tie sa pouzivaju len na volnobeh
ake velke su tie korekcie
inak podobne nieco som mal ked skocili rozvody a bola pohnuta zadna vacka
tazko startovalo, bol to automat a za studena som zaradil D a do mierneho kopceka sa to muselo tlacit aby to slo
ked je to teple ide to normalne?
|
|
25.09.2014 00:01 -
Re: Houpavý volnoběh, těké starty, horí dynamika
|
2736410
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Kdy jsem jel minulí týden do sluby,auto prvních 20 km cukalo brutálnim způsobem,jak v autokole rozjezdy,kdy jsem přilápl plyn,auto se dusilo a nechtělo jet,turbo jsem neslyel a trvalo to za stálého cukání ne jsem to vytáhl na 90tku,po 20 km jsem zastavil a přemýlel asi 2 minuty e auto odstavim,stále nastartovanej motor,nakonec jsem se jetě rozjel a dalích 20km ok,dnes jsem nastartoval a zjistil,kdy selápnu plyn a drim kolem 2 000 otáček,tak motor začne pulsovat otáčky 1 800-2 200,auto mi ádnou chybu nehlásí,na diagnostiku se dostanu a o víkendu,nesetkal se někdo s něčim podobnym? Zítra jedu domů,tak jsem zvědavej,jak se bude auto chovat.
Kdy jsem jel minulí týden do sluby,auto prvních 20 km cukalo brutálnim způsobem,jak v autokole rozjezdy,kdy jsem přilápl plyn,auto se dusilo a nechtělo jet,turbo jsem neslyel a trvalo to za stálého cukání ne jsem to vytáhl na 90tku,po 20 km jsem zastavil a přemýlel asi 2 minuty e auto odstavim,stále nastartovanej motor,nakonec jsem se jetě rozjel a dalích 20km ok,dnes jsem nastartoval a zjistil,kdy selápnu plyn a drim kolem 2 000 otáček,tak motor začne pulsovat otáčky 1 800-2 200,auto mi ádnou chybu nehlásí,na diagnostiku se dostanu a o víkendu,nesetkal se někdo s něčim podobnym? Zítra jedu domů,tak jsem zvědavej,jak se bude auto chovat. :nevim
|
|
25.09.2014 13:07 -
Re: Houpavý volnoběh, těké starty, horí dynamika
|
2736663
|
|
jumep
|
|
|
ty si menil ten EGR?
ty si menil ten EGR?
|
|
25.09.2014 13:28 -
Re: Houpavý volnoběh, těké starty, horí dynamika
|
2736667
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Ano,EGR je novej,chyba byla v řídící jednotce,po výměně najeto cca 1 000km bez problémů,bez diagnostiky se patně určuje závada,pojedu na ní snad dneska nejpozději o víkendu,na volnoběh ok,otáčky lítají +-kolem 2 000,dnes to bylo lepí ale cukání kolem těchto otáček přetrvává,aspoň to turbo má záběr na rozdíl od toho čtvrka.
Ano,EGR je novej,chyba byla v řídící jednotce,po výměně najeto cca 1 000km bez problémů,bez diagnostiky se patně určuje závada,pojedu na ní snad dneska nejpozději o víkendu,na volnoběh ok,otáčky lítají +-kolem 2 000,dnes to bylo lepí ale cukání kolem těchto otáček přetrvává,aspoň to turbo má záběr na rozdíl od toho čtvrka.
|
|
05.10.2014 09:41 -
Re: Houpavý volnoběh, těké starty, horí dynamika
|
2739139
|
|
milanko
|
Město: Mlada boleslav, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V Exclusive | Počet příspěvků: 51 |
|
|
Sehnal jsem jine vstriky nechal je skontrolovat dal do auta a zatim to vypada ze se oprava povedla tak auto necuka motor uz nechce vyskocit tak snad dobry dik Jruze
Sehnal jsem jine vstriky nechal je skontrolovat dal do auta a zatim to vypada ze se oprava povedla tak auto necuka motor uz nechce vyskocit tak snad dobry dik Jruze:palec
|
|
06.10.2014 21:09 -
Re: Houpavý volnoběh, těké starty, horí dynamika
|
2739644
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
63zdenda napsal(a): Ano,EGR je novej,chyba byla v řídící jednotce,po výměně najeto cca 1 000km bez problémů,bez diagnostiky se patně určuje závada,pojedu na ní snad dneska nejpozději o víkendu,na volnoběh ok,otáčky lítají +-kolem 2 000,dnes to bylo lepí ale cukání kolem těchto otáček přetrvává,aspoň to turbo má záběr na rozdíl od toho čtvrka.
Zapomněl jsem dát vědět,to moje cukání způsoboval nefunkční EGR a auto regenerovalo,diagnostika ukázala nefunkčnost tohoto nového ventilu a průměr km posledních 5ti regenerací 78km,po výměně EGRu stále chyba,zkoueli jsme ho zaslepit a dokonce to lo do nouzáku,po vytaení záslepky se nějakým záhadnym způsobem chytil a chodí stále bez závad,někde tam je problém v kabelech,takové cukání jsem jetě nezail ale u je zatím ve dobré a dalí diagnostika ukáe o kolik km nastoupal ten průměr regenerací,nevim kolik km jsem od té doby nalítal ale jestli ta regenerace u proběhla,tak jsem jí ani neucítil.
Zapomněl jsem dát vědět,to moje cukání způsoboval nefunkční EGR a auto regenerovalo,diagnostika ukázala nefunkčnost tohoto nového ventilu a průměr km posledních 5ti regenerací 78km,po výměně EGRu stále chyba,zkoueli jsme ho zaslepit a dokonce to lo do nouzáku,po vytaení záslepky se nějakým záhadnym způsobem chytil a chodí stále bez závad,někde tam je problém v kabelech,takové cukání jsem jetě nezail ale u je zatím ve dobré a dalí diagnostika ukáe o kolik km nastoupal ten průměr regenerací,nevim kolik km jsem od té doby nalítal ale jestli ta regenerace u proběhla,tak jsem jí ani neucítil.;-)
|
|
07.10.2014 00:26 -
Re: Houpavý volnoběh, těké starty, horí dynamika
|
2739726
|
|
jumep
|
|
|
a klapka na Ylonke chodi?
a ako som hovoril, chce to upgrade softu jednotky + adaptaciu egr
a klapka na Ylonke chodi?
a ako som hovoril, chce to upgrade softu jednotky + adaptaciu egr
|
|
07.10.2014 16:45 -
Re: Houpavý volnoběh, těké starty, horí dynamika
|
2739835
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Jj,klapky choděj,chtěl jsem jenom druhým popsat příčinu mé závady,jinak druhý den starty a chování auta bez sebemení chybičky,nechci zakřiknout,první den jsem si vymodlil,druhý den dostalo strach z předsedy jak psal e na srazu se jedním očkem podívá.
Jj,klapky choděj,chtěl jsem jenom druhým popsat příčinu mé závady,jinak druhý den starty a chování auta bez sebemení chybičky,nechci zakřiknout,první den jsem si vymodlil,druhý den dostalo strach z předsedy jak psal e na srazu se jedním očkem podívá. :-))))
|
|
13.10.2014 18:03 -
Re: Houpavý volnoběh, těké starty, horí dynamika
|
2741511
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Jenom pro informaci hledání příčin mého problému,koupil jsem voltmetr do zásuvky zapalovače,dávám ho na středovej panel k ruční brzdě,je pod proudem i bez klíčku,po zasunutí ukáe 12,5V,při zaplém zapalování a havení 11,5V,při startování kdy nechce naskočit motor klesne na 8,5V,po pár vteřinách dalí pokus,10,5V a v pohodě naskočí ,přece by měl při druhém startu ukázat míň a né obráceně,dalí věc,mynule mi ukázal průměr posledních 5ti regenerací 78 km,po ujetí zhruba 1 000km proběhla regenerace ale ten průměr skočil na neuvěřitelných 4 500 km ,má někdo také takovéto auto,dalí věc,při napíchlé diagnostice se auto nechtělo uspat,Hanz odpojil konektor na EGRu a ejhle,auto spinkalo jako nemluvně,přitom autem jezdim kadý den a ve funguje jak má,teda a na ty občasné starty,zbytek informací o chování a hodnot z diagnostiky snad napíe večer Honza,vypadá to někde na pěknej bordel v kabelái,děkuji za pozornost.
Jenom pro informaci hledání příčin mého problému,koupil jsem voltmetr do zásuvky zapalovače,dávám ho na středovej panel k ruční brzdě,je pod proudem i bez klíčku,po zasunutí ukáe 12,5V,při zaplém zapalování a havení 11,5V,při startování kdy nechce naskočit motor klesne na 8,5V,po pár vteřinách dalí pokus,10,5V a v pohodě naskočí:-o ,přece by měl při druhém startu ukázat míň a né obráceně,dalí věc,mynule mi ukázal průměr posledních 5ti regenerací 78 km,po ujetí zhruba 1 000km proběhla regenerace ale ten průměr skočil na neuvěřitelných 4 500 km :-o ,má někdo také takovéto auto,dalí věc,při napíchlé diagnostice se auto nechtělo uspat,Hanz odpojil konektor na EGRu a ejhle,auto spinkalo jako nemluvně,přitom autem jezdim kadý den a ve funguje jak má,teda a na ty občasné starty,zbytek informací o chování a hodnot z diagnostiky snad napíe večer Honza,vypadá to někde na pěknej bordel v kabelái,děkuji za pozornost.;-)
|
|
13.10.2014 18:12 -
Re: Houpavý volnoběh, těké starty, horí dynamika
|
2741514
|
|
jumep
|
|
|
uz to tu omielam asi 150x - bol si dat spravit upgrade softwaru riadiacej jednotky?
to ze klesne a druhy krat nie by som dal na vrub baterke a starteru, ked sa bude tazsie tocit tak poklesne aj napatie (pripadne budu pri startovani zhavice zapate), na druhy krat uz to bolo pretocene a preto sa to lahsie hybe (alebo uz nezhavi pri starte)
ak to klesne pod 10V je jasne ze toto napatie je nedostatocne pre motorovu jednotku a tato sa bud vypne alebo nevyhodnoti udaje z cidiel lebo je tam nedostatocne napatie v nich
takze
1. upgrade jednotky
2. druha baterka
3. repas startera
4. je tam chyba zhavenia?
uz to tu omielam asi 150x - bol si dat spravit upgrade softwaru riadiacej jednotky?
to ze klesne a druhy krat nie by som dal na vrub baterke a starteru, ked sa bude tazsie tocit tak poklesne aj napatie (pripadne budu pri startovani zhavice zapate), na druhy krat uz to bolo pretocene a preto sa to lahsie hybe (alebo uz nezhavi pri starte)
ak to klesne pod 10V je jasne ze toto napatie je nedostatocne pre motorovu jednotku a tato sa bud vypne alebo nevyhodnoti udaje z cidiel lebo je tam nedostatocne napatie v nich
takze
1. upgrade jednotky
2. druha baterka
3. repas startera
4. je tam chyba zhavenia?
|
|
13.10.2014 18:20 -
Re: Houpavý volnoběh, těké starty, horí dynamika
|
2741518
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Upgrade jednotky si nejsem jistý,baterie rok stará,startér mynulej rok repase a havení v tomto počasí pouze problikne,diagnostika ani v autě na displey ádná závada havení.
Upgrade jednotky si nejsem jistý,baterie rok stará,startér mynulej rok repase a havení v tomto počasí pouze problikne,diagnostika ani v autě na displey ádná závada havení.
|
|
13.10.2014 18:55 -
Re: Houpavý volnoběh, těké starty, horí dynamika
|
2741547
|
|
jumep
|
|
|
to ze preblikne zhavenie neznamena ze to nezhavi
to auto zhavi a dozhavuje aj po nastartovani, kontrolka svieti len po dobu nutnu na nastartovanie auta
starter budem muset pocut
skontroluj kontakty na tej baterke / skus si zadovazit druhu na pozicanie (pripadne si s niekym docasne vymen)
to ze preblikne zhavenie neznamena ze to nezhavi
to auto zhavi a dozhavuje aj po nastartovani, kontrolka svieti len po dobu nutnu na nastartovanie auta
starter budem muset pocut
skontroluj kontakty na tej baterke / skus si zadovazit druhu na pozicanie (pripadne si s niekym docasne vymen)
|
|
13.10.2014 19:19 -
Re: Houpavý volnoběh, těké starty, horí dynamika
|
2741554
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Ve čtvrtek jdu opět na týden do sluby,tak se chci tomu víc věnovat,vyndat startér,rozebrat a vyčistit elektrickou část,mechanická je po repasu,pouzdra atd. měněny,baterku si tam půjčim od kluků co se mnou budou slouit,ale je zhruba pořád stejné počasí,třeba 4x v týdnu ranní starty a Volty ok,ve třeba přes 11,a pak dva dny jak píe málo pro řídící jednotku pod 9V a na podruhý ok,druhý den zase starty ok,po slubě to jde zase na víkend k Honzovi a kdy na to nepříde i kdy mu hodně věřim,tak Tě poprosim na srazu,aspoň poradit nebo navést správnym směrem,zatim díky za reakce.
Mohla by mít i vliv třeba ta baterie na jednotku e by ukázala nesmysly na ty regenerace?
Ve čtvrtek jdu opět na týden do sluby,tak se chci tomu víc věnovat,vyndat startér,rozebrat a vyčistit elektrickou část,mechanická je po repasu,pouzdra atd. měněny,baterku si tam půjčim od kluků co se mnou budou slouit,ale je zhruba pořád stejné počasí,třeba 4x v týdnu ranní starty a Volty ok,ve třeba přes 11,a pak dva dny jak píe málo pro řídící jednotku pod 9V a na podruhý ok,druhý den zase starty ok,po slubě to jde zase na víkend k Honzovi a kdy na to nepříde i kdy mu hodně věřim,tak Tě poprosim na srazu,aspoň poradit nebo navést správnym směrem,zatim díky za reakce.:-)
Mohla by mít i vliv třeba ta baterie na jednotku e by ukázala nesmysly na ty regenerace?
|
|
21.09.2016 15:37 -
Re: Houpavý volnoběh, těké starty, horí dynamika
|
2996167
|
|
ivanivan
|
|
|
jumep napsal(a): korekcie sa zrovnaju lebo v otackach uz nekoriguje, tie sa pouzivaju len na volnobeh
ake velke su tie korekcie
inak podobne nieco som mal ked skocili rozvody a bola pohnuta zadna vacka
tazko startovalo, bol to automat a za studena som zaradil D a do mierneho kopceka sa to muselo tlacit aby to slo
ked je to teple ide to normalne?
Mám podobný problém. První start nepravidelný chod, bez výkonu, jde patně do otáček. Po pár km a ohřátí je ve v pořádku. Stalo se to po odpojení výměníku 0384 H0 (teče a mám objednaný nový). C5II 2,2hdi, 98kw. Můe to být odpojením výměníku, nebo se mi přidala jiná závada?
Mám podobný problém. První start nepravidelný chod, bez výkonu, jde patně do otáček. Po pár km a ohřátí je ve v pořádku. Stalo se to po odpojení výměníku 0384 H0 (teče a mám objednaný nový). C5II 2,2hdi, 98kw. Můe to být odpojením výměníku, nebo se mi přidala jiná závada?
|
|
21.09.2016 20:49 -
Re: Houpavý volnoběh, těké starty, horí dynamika
|
2996246
|
|
ivanivan
|
|
|
Dělá to jen při prvním startu. Otáčky pak u nehoupou. Spotřeba ze nezvedla a ani jinak se chování auta nezměnilo.
Dělá to jen při prvním startu. Otáčky pak u nehoupou. Spotřeba ze nezvedla a ani jinak se chování auta nezměnilo.
|
|
| |
|
|