Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / Houpavý volnoběh, těžké starty, horší dynamika
1 2 3 > >|
16.02.2010 22:12 - Houpavý volnoběh, těžké starty, horší dynamika 1804435
2.2HDI
Město: Kuřim, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi PACKPočet příspěvků: 4
99 Poslat soukromou zprávu
Zdravím Vás!

Jsem tu nový a teprve se s C5 oukávám. Bohužel k mé smůle jsem auto koupil se špatnými vstřiky, takže jsem je nechal ihned udělat. Jenže teď nastal další problém - houpe mi volnoběh, třepe to s celým autem. Dle diskuzí jsem vydedukoval, že by se mohlo jednat o špatný solenoid na čerpadle. Chci se zeptat co taková věc stojí, jak se mění a zda musí čerpadlo ven nebo se nějak seřizovat. Diagnostika mi bohužel závadu neúkazala. Jediné co stále otravuje je hláška palubního počítače, že je v palivovém filtru voda, tak jsem ho vypustil, najel cca v klidu 30 km a už je to zas ..prosím poraďte..Díky moc

16.02.2010 22:16 - Re: Houpavý volnoběh, těžké starty, horší dynamika 1804436
najk
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 1537

99 Poslat soukromou zprávu
mám sice jiný motor, doplň si profil, ale jinak: měnil si palivový, vzduchový filtr?? tam bych začal já.

16.02.2010 22:21 - Re: Houpavý volnoběh, těžké starty, horší dynamika 1804437
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
1. solenoid - .link.

2. zavadu to pri tomto nevypise, ale
- vadny strik robi to iste co popisujes

v diagnostike treba pozret stav skor ako zacnes robit nieco a idealne na CITROEN diagnostike (proxia / lexia)

edit: aj ked hupavy chod je skor prejavom solenoidu

na vykon ma este vplyv fap filter ...

16.02.2010 22:57 - Re: Houpavý volnoběh, těžké starty, horší dynamika 1804440
bmc
Město: , Auto: Citroën C5 I 1.8 16v XPočet příspěvků: 21
99 Poslat soukromou zprávu
je potreba vedet jestli je spravny tlak na vstrikovaci rampe za chodu motoru a v momente startu,lexia proxia-merene parametry,pokud tlak bude ok,tak bych zkusil premerit tlaky motru.to co popisujes by mohl byt vadny vstrik nebo tlaky mot,vtrikovace se daji vyzlouset i bez diagnostiky,odpojis vsechny prepady vstrikovacu,ke kazdemu pripojis hadicku s pruhlednou nadobou a nastartujes,od vstrikovacu by mela nafta pouze odkapavat,jo jeste je potreba zaslepitvyvod od vstrikovacu do prepadu,pokud nejaky vstrik potece moc navytvori reg.tlaku potrebny tlak na rampe,kdyz bude toto vsecko vporadku,tak bych jeste zkusil nastaveni rozvodu.pokud byla ve filtru voda tak bych ho take vymenil,regulator na cerp ma velmi jemne sitko a to je citlive na necistoty.

16.02.2010 23:02 - Re: Houpavý volnoběh, těžké starty, horší dynamika 1804441
Poffa
Město: Spišská Belá, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 282
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
bmc napsal(a):
je potreba vedet jestli je spravny tlak na vstrikovaci rampe za chodu motoru a v momente startu,lexia proxia-merene parametry,pokud tlak bude ok,tak bych zkusil premerit tlaky motru.to co popisujes by mohl byt vadny vstrik nebo tlaky mot,vtrikovace se daji vyzlouset i bez diagnostiky,odpojis vsechny prepady vstrikovacu,ke kazdemu pripojis hadicku s pruhlednou nadobou a nastartujes,od vstrikovacu by mela nafta pouze odkapavat,jo jeste je potreba zaslepitvyvod od vstrikovacu do prepadu,pokud nejaky vstrik potece moc navytvori reg.tlaku potrebny tlak na rampe,kdyz bude toto vsecko vporadku,tak bych jeste zkusil nastaveni rozvodu.pokud byla ve filtru voda tak bych ho take vymenil,regulator na cerp ma velmi jemne sitko a to je citlive na necistoty.

Mne ten regulator odstavil auto a ani citroen na to neptišiel až tu mi čítanie pomohlo.

16.02.2010 23:09 - Re: Houpavý volnoběh, těžké starty, horší dynamika 1804443
bmc
Město: , Auto: Citroën C5 I 1.8 16v XPočet příspěvků: 21
99 Poslat soukromou zprávu
vetsinou kdyz je spatny regulatr tlaku tak to bud dlouho chyta nebo nejede vubec,muze se vadny reg projevovat ruzne,nemusi byt reg spatny,staci aby byl poskozeny okrouzek na reg nebo silon.krouzek,take zalezi na tom kdo provadi diag.

16.02.2010 23:19 - Re: Houpavý volnoběh, těžké starty, horší dynamika 1804445
Poffa
Město: Spišská Belá, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 282
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
bmc napsal(a):
vetsinou kdyz je spatny regulatr tlaku tak to bud dlouho chyta nebo nejede vubec,muze se vadny reg projevovat ruzne,nemusi byt reg spatny,staci aby byl poskozeny okrouzek na reg nebo silon.krouzek,take zalezi na tom kdo provadi diag.

no moj bol upchatý maximálna ono to bolo vidno až pod zvečšovákom

16.02.2010 23:26 - Re: Houpavý volnoběh, těžké starty, horší dynamika 1804446
bmc
Město: , Auto: Citroën C5 I 1.8 16v XPočet příspěvků: 21
99 Poslat soukromou zprávu
je to hruza ta nafta v cr a a srsitko se da i na konci uriznout.neni to vyrobene na horsi naftu,by me zajimalo co delaji v rusku,asi jezdi na vodku

17.02.2010 08:21 - Re: Houpavý volnoběh, těžké starty, horší dynamika 1804449
2.2HDI
Město: Kuřim, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi PACKPočet příspěvků: 4
99 Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
1. solenoid - .link.

2. zavadu to pri tomto nevypise, ale
- vadny strik robi to iste co popisujes

v diagnostike treba pozret stav skor ako zacnes robit nieco a idealne na CITROEN diagnostike (proxia / lexia)

edit: aj ked hupavy chod je skor prejavom solenoidu

na vykon ma este vplyv fap filter ...


Děkuji za Infa kluci Tady to není jak na BMW klubu, naštěstí
Jinak auto má najeto cca 130 000km, 2.majitel koupeno ČR od známeho doktora, takže kilometry sedí na 100% a v 93000 byl filtr měněn. Je možné aby už byl zase KO? A vstřiky jsou taky nové, teda co jsem se koukal na faktury tak vlastně jen 3 jsou nové a 1 je původní. Ale přijde mi, že když se zaposlouchám nad čerpadlem tak v něm "syčí" přesně v tom rytmu, jak se auto houpe na volnoběh. Jako by to dávalo z toho čerpadla špatně. Takže ta Lexia dokáže číst LIVE data? Není někdo v okolí Brna, kdo ji má, abych nemusel do CITROENu? Díky

17.02.2010 08:26 - Re: Houpavý volnoběh, těžké starty, horší dynamika 1804450
2.2HDI
Město: Kuřim, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi PACKPočet příspěvků: 4
99 Poslat soukromou zprávu
A ješté jestli jsem to dobře pochopil, tak solenoid je ted ten regulátor toho čerpadla? Jak složitá je popřípadně výměna? Diky

17.02.2010 09:32 - Re: Houpavý volnoběh, těžké starty, horší dynamika 1804452
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
20 minut prace,dva sroubky +tesneni...

17.02.2010 09:33 - Re: Houpavý volnoběh, těžké starty, horší dynamika 1804453
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
bmc napsal(a):
je to hruza ta nafta v cr a a srsitko se da i na konci uriznout.neni to vyrobene na horsi naftu,by me zajimalo co delaji v rusku,asi jezdi na vodku


..jen dotaz..co si pomuzes rezanim sitka ?

17.02.2010 12:46 - Re: Houpavý volnoběh, těžké starty, horší dynamika 1804464
2.2HDI
Město: Kuřim, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi PACKPočet příspěvků: 4
99 Poslat soukromou zprávu
Tak regulátor mám objednaný vč. filtru. Tak jsem zvědav.

17.02.2010 17:35 - Re: Houpavý volnoběh, těžké starty, horší dynamika 1804481
bmc
Město: , Auto: Citroën C5 I 1.8 16v XPočet příspěvků: 21
99 Poslat soukromou zprávu
ahojky,obejdu tim sitko,jednou se mi stavalo,asi nejaka anomalie,motor bezel zhruba minutu na volnobeh a pak chcipl,starty bez problemu,v nadrzi nove cerpadlo,bylo zadrene,novy filtr,vicistena nizka vetev i ventilek ve filtru.pri diag sem zjistil ze narostl tlak na max a rj vypla motor,namontoval sem jiny reg o kterem sem vedel ze je ok,chvilku to fungovalo a pak znova max tlak a mot se vypnul,tak sem na konci reg,urizl sitko a bez problemubylo to berl.znameho 2hdi

14.09.2014 07:57 - Re: Houpavý volnoběh, těžké starty, horší dynamika 2732504
milanko
Město: Mlada boleslav, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V ExclusivePočet příspěvků: 51
99 Poslat soukromou zprávu
Zdravim vsechny pri nastartovani nereaguje plyn pedal,nerozvitej se svetla nic vypnul sem motor znova skusil nic se nedelo az na treti pokus zacal pedal reagovat cim to muze bejt?dekuji

14.09.2014 08:49 - Re: Houpavý volnoběh, těžké starty, horší dynamika 2732505
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Pojistky,zaoxidovaný kontakty,elektronicky plynovej pedál na odchodu,je toho spoustu co to může způsobovat,pokud místní odborníci neporadí jinak,tak určitě diagnostika,ta řekne víc.

14.09.2014 10:23 - Re: Houpavý volnoběh, těžké starty, horší dynamika 2732533
milanko
Město: Mlada boleslav, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V ExclusivePočet příspěvků: 51
99 Poslat soukromou zprávu
kdyz to nabehne pak uz ok jenom ten start

14.09.2014 16:42 - Re: Houpavý volnoběh, těžké starty, horší dynamika 2732608
Hanz 397
Město: Česká Kamenice, Auto: Peugeot 508 SW GTPočet příspěvků: 2453

U??vate? Poslat soukromou zprávu
milanko napsal(a):
Zdravim vsechny pri nastartovani nereaguje plyn pedal,nerozvitej se svetla nic vypnul sem motor znova skusil nic se nedelo az na treti pokus zacal pedal reagovat cim to muze bejt?dekuji

A dělá to pokaždý? Nebo to bylo jen jednou? V jakym stavu je aku? Jsou na autě ještě jiné problémy(nějaké kontrolky svítící)?
Tohle je dotaz ve stylu:naboural jsem do zdi-půjde to opravit?
Jinak kouknul bych na kostry,pojistky-jak psal Zdeněk-a každopádně diagnostika tě na 100% nemine.

14.09.2014 16:44 - Re: Houpavý volnoběh, těžké starty, horší dynamika 2732609
milanko
Město: Mlada boleslav, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V ExclusivePočet příspěvků: 51
99 Poslat soukromou zprávu
ne nic zadna kontrolka

14.09.2014 17:22 - Re: Houpavý volnoběh, těžké starty, horší dynamika 2732610
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
milanko napsal(a):
ne nic zadna kontrolka


Tak přijeď - podívat se můžu , ale to může být dost věcí a nebude to asi napočkání,

Dva vstřiky přes 4.xx jeden 3.xx a jeden 5.xx no to je neden důvod,další tlaky ve válcích ??? a váha nedavno nová ale hodnota okolo 600(údaj v toleranci 200-290) tak co teď??

1 2 3 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator