| | |
29.10.2013 10:11 -
Re: Problém s řazením - manuální převodovka
|
2630731
|
|
DeFuckTo
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i V6 24v 211k AM6 Exclusive Break | Počet příspěvků: 780 |
|
|
Díky, vyřídím.. Za kolik se dá zhruba sehnat jiná, nemá tip na nějakou konkrétní?
Díky, vyřídím.. Za kolik se dá zhruba sehnat jiná, nemá tip na nějakou konkrétní?
|
|
29.10.2013 21:20 -
Re: Problém s řazením - manuální převodovka
|
2630933
|
|
igok
|
Město: Pezinok, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 517 |
|
|
Predpokladam ze ma problem s 5 synchronom. Aby si mal predstavu co by mohla stat oprava, pridavam moju skusenost.
Mna, ked sa mi podarilo vytrhnut pridrznu pruzinku z 3 synchronu na C5I 2,0HDI, vysla oprava prevodovky cca 830 .
Niektore veci sice nebolo treba menit ale ked to uz mal clovek otvorene, tak som to dal vymenit.
Ceny su v sk z roku 2007.
sada synchrónov 3+4 (dá sa kúpi iba celá sada) 5542 sk
sada loísk pre sekundárnu hriadež 2810 sk
sada loísk pre primárnu hriadež 3050 sk
simering na diferenciál I 250 sk
simering na diferenciál II 453 sk
spojková sada (lamela,mekano a loisko) 4790 sk
práca mechanika 8000 sk
Predpokladam ze ma problem s 5 synchronom. Aby si mal predstavu co by mohla stat oprava, pridavam moju skusenost.
Mna, ked sa mi podarilo vytrhnut pridrznu pruzinku z 3 synchronu na C5I 2,0HDI, vysla oprava prevodovky cca 830 .
Niektore veci sice nebolo treba menit ale ked to uz mal clovek otvorene, tak som to dal vymenit.
Ceny su v sk z roku 2007.
sada synchrónov 3+4 (dá sa kúpi iba celá sada) 5542 sk
sada loísk pre sekundárnu hriadež 2810 sk
sada loísk pre primárnu hriadež 3050 sk
simering na diferenciál I 250 sk
simering na diferenciál II 453 sk
spojková sada (lamela,mekano a loisko) 4790 sk
práca mechanika 8000 sk
|
|
24.10.2017 18:30 -
Re: Problém s řazením - manuální převodovka
|
3104112
|
|
Marsiano
|
Město: Sokolov, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 90 |
|
|
Nael jsem jen tyto dva díly? .link. , .link.
Jde někde sehnat jen ta koncovka, případně číslo dílu?
Nael jsem jen tyto dva díly? https://www.automobilovedily24.cz/metzger/8032514 , https://www.automobilovedily24.cz/metzger/8032515
Jde někde sehnat jen ta koncovka, případně číslo dílu?
|
|
13.08.2018 17:50 -
Re: Problém s řazením - manuální převodovka
|
3175597
|
|
bobe
|
Město: Praha - Zásmuky, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 161 |
|
|
Zdravím lidičky,
Potřeboval bych poradit prosím.
Nevíte někdo zdali je kulisa řazení spolu s lanky a bovdeny
stejné u vech motorizací C5 2002?
Sháním pro 1.8 benzín ale nikdo nemá na prodej.
Vechny nabídky jsou jenom na HDi.
Díky
Zdravím lidičky,
Potřeboval bych poradit prosím.
Nevíte někdo zdali je kulisa řazení spolu s lanky a bovdeny
stejné u vech motorizací C5 2002?
Sháním pro 1.8 benzín ale nikdo nemá na prodej.
Vechny nabídky jsou jenom na HDi.
Díky :-)
|
|
13.08.2018 20:45 -
Re: Problém s řazením - manuální převodovka
|
3175604
|
|
jumep
|
|
|
nie
BE4 a ML5 su rozdielne, mozno sa to da preskladat, podla toho aky mas problem
nie
BE4 a ML5 su rozdielne, mozno sa to da preskladat, podla toho aky mas problem
|
|
13.08.2018 21:41 -
Re: Problém s řazením - manuální převodovka
|
3175613
|
|
bobe
|
Město: Praha - Zásmuky, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 161 |
|
|
Celá řadící páka je rozpadlá, myslím tím
to plastové uloení a pak zadřený lanka v bovdenech.
V zimě s tím vůbec nelze řadit.
Koukal jsem se ze bovdeny s lanky prodávají pod stejným číslem na vechny motorizace první generace C5 ale myslel jsem si e i řazení v kabině by mohli být stejné. No nic, budu dál hledat.
Celá řadící páka je rozpadlá, myslím tím
to plastové uloení a pak zadřený lanka v bovdenech.
V zimě s tím vůbec nelze řadit.
Koukal jsem se ze bovdeny s lanky prodávají pod stejným číslem na vechny motorizace první generace C5 ale myslel jsem si e i řazení v kabině by mohli být stejné. No nic, budu dál hledat. :-)
|
|
22.09.2018 09:15 -
Re: Problém s řazením - manuální převodovka
|
3181352
|
|
Milan.S
|
Město: Decin, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v Exclusive | Počet příspěvků: 33 |
|
|
Zdravim taky mam problem s radici pakou nejvic je to znat u pateho stupne kdyz uberu plyn nebo pridam plyn tak rychlostka lita dopredu nebo dozadu +- 2 cm a citim nejaky naraz ,citim to v sedacce za jizdy , vsechny silembloky na motoru a u prevodovky jsou nove, predni naprava vcera skontrolovana v servisu obsolutne bez nejakej vule tak si myslim ze zavada musi byt uz jenom od rychlostky k prevodovce poradte mi prosim.
Zdravim taky mam problem s radici pakou nejvic je to znat u pateho stupne kdyz uberu plyn nebo pridam plyn tak rychlostka lita dopredu nebo dozadu +- 2 cm a citim nejaky naraz ,citim to v sedacce za jizdy , vsechny silembloky na motoru a u prevodovky jsou nove, predni naprava vcera skontrolovana v servisu obsolutne bez nejakej vule tak si myslim ze zavada musi byt uz jenom od rychlostky k prevodovce poradte mi prosim.
|
|
22.09.2018 13:03 -
Re: Problém s řazením - manuální převodovka
|
3181359
|
|
jumep
|
|
|
tam moc neni co, tam su len lana a pakou to moze hybat len ked to hybe lanami a to relativne moze len silentblok
takze to odporucam pozret este raz, ze su nove neznamena ze nemozu byt zle
tam moc neni co, tam su len lana a pakou to moze hybat len ked to hybe lanami a to relativne moze len silentblok
takze to odporucam pozret este raz, ze su nove neznamena ze nemozu byt zle
|
|
23.09.2018 10:49 -
Re: Problém s řazením - manuální převodovka
|
3181514
|
|
Milan.S
|
Město: Decin, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v Exclusive | Počet příspěvků: 33 |
|
|
Jeden silenblok mi zustal kdyz jsem vsechny objednaval , je to typ ulozeni gumo kovove lozisko zaveseni motoru montovaci strana karoserie vnitrni prumer 10mm vnejsi prumer 30 mm delka 38 mm , nemuzu najit na motoru kde se nachazi, u prevodovky na tej vidlicce to neni , tenhle je vetsi , tak nevim vy nevite?
Jeden silenblok mi zustal kdyz jsem vsechny objednaval , je to typ ulozeni gumo kovove lozisko zaveseni motoru montovaci strana karoserie vnitrni prumer 10mm vnejsi prumer 30 mm delka 38 mm , nemuzu najit na motoru kde se nachazi, u prevodovky na tej vidlicce to neni , tenhle je vetsi , tak nevim vy nevite?
|
|
23.09.2018 11:23 -
Re: Problém s řazením - manuální převodovka
|
3181516
|
|
jruze
|
|
|
Milan.S napsal(a): Jeden silenblok mi zustal kdyz jsem vsechny objednaval , je to typ ulozeni gumo kovove lozisko zaveseni motoru montovaci strana karoserie vnitrni prumer 10mm vnejsi prumer 30 mm delka 38 mm , nemuzu najit na motoru kde se nachazi, u prevodovky na tej vidlicce to neni , tenhle je vetsi , tak nevim vy nevite?
Vzhledem k tomu e nakupujete nějakou druhoku tak nejde jednoznačně určit bez foto - jediný který by připadal v úvahu je buď z ,,kosti" nebo ze spodní vidlice - pokud je na 10.roub tak by to asi odpovídalo na kost ten je na desítku , spodní by měl být na 12. roub. (v kadém případě Citroen tento neprodává)
Vzhledem k tomu e nakupujete nějakou druhoku tak nejde jednoznačně určit bez foto - jediný který by připadal v úvahu je buď z ,,kosti" nebo ze spodní vidlice - pokud je na 10.roub tak by to asi odpovídalo na kost ten je na desítku , spodní by měl být na 12. roub.:nevim (v kadém případě Citroen tento neprodává);-)
|
|
24.09.2018 11:03 -
Re: Problém s řazením - manuální převodovka
|
3181595
|
|
Milan.S
|
Město: Decin, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v Exclusive | Počet příspěvků: 33 |
|
|
Na spodni vydlici se neda vymenit ten silenblok je tam nalisovanej myslin si ze se meni komlet cela.
Na spodni vydlici se neda vymenit ten silenblok je tam nalisovanej myslin si ze se meni komlet cela.
|
|
28.03.2020 16:07 -
Rychlost
|
3264594
|
|
Matulko25
|
Město: Malacky, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 9 |
|
|
Ahojte. Poprosím o radu. Mám C5 break 1,6hdi 80kw. Pri zaradenom piatom stupni sa mi pri pridávaní a uberani plynu hýbe rýchlostná páka tak 10 cm .Parkrat u Mi ju aj vyhodilo a robí to len pri 5-ke Kde hžada problem.?
Ahojte. Poprosím o radu. Mám C5 break 1,6hdi 80kw. Pri zaradenom piatom stupni sa mi pri pridávaní a uberani plynu hýbe rýchlostná páka tak 10 cm .Parkrat u Mi ju aj vyhodilo a robí to len pri 5-ke Kde hžada problem.?
|
|
28.03.2020 20:03 -
Re: Rychlost
|
3264605
|
|
Carlík
|
Město: Prostějov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 256 |
|
|
Ja bych se kouknul na silenty motoru, pripadne prevodovky.
Muzes otevrit kapotu a kouknout pri startu a zdechnuti jak moc to zahazi motorem, ale musis znat mez jak je to ok a co uz ne.
Ja bych se kouknul na silenty motoru, pripadne prevodovky.
Muzes otevrit kapotu a kouknout pri startu a zdechnuti jak moc to zahazi motorem, ale musis znat mez jak je to ok a co uz ne.
|
|
26.09.2020 07:21 -
Re: Problém s řazením - manuální převodovka
|
3284706
|
|
Ferro
|
Město: Ledenice, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v Exclusive | Počet příspěvků: 99 |
|
|
Zdravím vás kolegové C5kaři a ádám o radu.
Jedná se o závadu na C5, co mám v profilu. Při přeřazování z trojky na dvojku něco luplo pod autem a nejde řadit, trvale je zařazena dvojka. Řadicí páka je volně pohyblivá ve směru předo-zadním, do boku nelze ani při selápnutém pedálu spojky. Domů jsem dojel na dvojku, ale vůbec netuím v čem závada. ádám o typy na závadu, potřebné ND a budu rád i za info o jejich cenách a rady, komu to svěřit, protoe sám si to neudělám a nikam daleko s tím nedojedu.
Za vechny relevantní info předem děkuji.
Zdravím vás kolegové C5kaři a ádám o radu.
Jedná se o závadu na C5, co mám v profilu. Při přeřazování z trojky na dvojku něco luplo pod autem a nejde řadit, trvale je zařazena dvojka. Řadicí páka je volně pohyblivá ve směru předo-zadním, do boku nelze ani při selápnutém pedálu spojky. Domů jsem dojel na dvojku, ale vůbec netuím v čem závada. ádám o typy na závadu, potřebné ND a budu rád i za info o jejich cenách a rady, komu to svěřit, protoe sám si to neudělám a nikam daleko s tím nedojedu.
Za vechny relevantní info předem děkuji.
|
|
26.09.2020 09:36 -
Re: Problém s řazením - manuální převodovka
|
3284711
|
|
jirka0077
|
Město: Jihlava, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 61 |
|
|
Pokud se řadicí páka volně hýbe tak ti vylítlo táhlo řazení na převodovce. Jen nevím jak to zrovna tady je řeený.
Na BX co si pamatuju byli jako kulové čepy. A na tu hlavu se nasazovalo táhlo od páky. Je moný e ti jen vylítlo, to chce vytáhnout celý vzduchový filtr a podívat se.
Pokud se řadicí páka volně hýbe tak ti vylítlo táhlo řazení na převodovce. Jen nevím jak to zrovna tady je řeený.
Na BX co si pamatuju byli jako kulové čepy. A na tu hlavu se nasazovalo táhlo od páky. Je moný e ti jen vylítlo, to chce vytáhnout celý vzduchový filtr a podívat se.
|
|
26.09.2020 13:26 -
Re: Problém s řazením - manuální převodovka
|
3284724
|
|
jumep
|
|
|
je tam klbik na tom, asi praskol, staci to nasadit, ale asi spadne zasa, bude si najskor treba zohnat z nejakej buracky kulisu (malo by stacit vymenit len ten klbik a nastavit to)
je tam klbik na tom, asi praskol, staci to nasadit, ale asi spadne zasa, bude si najskor treba zohnat z nejakej buracky kulisu (malo by stacit vymenit len ten klbik a nastavit to)
|
|
| |
|
|