| | |
18.12.2016 12:42 -
Re: Turbo 1.6 HDi / C5 II
|
3021171
|
|
Fred007
|
|
|
Hezkou neděli přeji vem,
Předem děkuji kadému za jeho názor a snahu mi pomoci. Já jsem primárně nechtěl, aby můj příspěvek spustil diskusi jestli jsem udělal chybu nebo ne. I kdy i za takový názor jsem vděčný. Nedokáu teď odhadnout rentabilitu opravy, případně posoudit to, co mi řekl servis. Tedy, e problém je někde mimo. Taky jejich názor na to, e na rozdělání motoru, jeho vyčitění a opětovně sestrojení potřebují minimálně 14 dnů - přijde mi to hodně nadnesené. Kamarád z AUDI mi řekl, e u nich taková operace musí být hotová do 3 dnů. Pro něho je to znak nekompetentnosti. Nemám nic proti nim, ale bojím se, e se na mém autě vlastně učí...
Protoe jsem od Vsetína, tak bych byl vděčný i za případné doporučení na někoho z okolí.
Omlouvám se za tento příspěvek, pokud tu nepatří...
Hezkou neděli přeji vem,
Předem děkuji kadému za jeho názor a snahu mi pomoci. Já jsem primárně nechtěl, aby můj příspěvek spustil diskusi jestli jsem udělal chybu nebo ne. I kdy i za takový názor jsem vděčný. Nedokáu teď odhadnout rentabilitu opravy, případně posoudit to, co mi řekl servis. Tedy, e problém je někde mimo. Taky jejich názor na to, e na rozdělání motoru, jeho vyčitění a opětovně sestrojení potřebují minimálně 14 dnů - přijde mi to hodně nadnesené. Kamarád z AUDI mi řekl, e u nich taková operace musí být hotová do 3 dnů. Pro něho je to znak nekompetentnosti. Nemám nic proti nim, ale bojím se, e se na mém autě vlastně učí...
Protoe jsem od Vsetína, tak bych byl vděčný i za případné doporučení na někoho z okolí.
Omlouvám se za tento příspěvek, pokud tu nepatří...
|
|
18.12.2016 12:46 -
Re: Turbo 1.6 HDi / C5 II
|
3021173
|
|
Fred007
|
|
|
jruze napsal(a): No ono se to lehko mluví a více méně proti sobě(aby si to někdo patně nevyloil . NEJSEM TEN SERVIS) ale pokud je ten motor v dorazu (a na to by tě měli upozornit před opravou - jestli má cenu opravovat) tak moná nemá smysl do něj cpát peníze a zkusit sehnat dobrej jinej - to je počátek diskuze před opravou a pokud se rozhodnou a dohodnete se na opravě tak by to asi mělo jít zanima no není to levná záleitost a nechce se to platit ani jedné straně. Podle mne to nějakým způsobem po...li - z toho důvodu jsou dvě monosti a) starí za malé peníze (a také s malou zárukou) b) kvalitní díl (osobně bych dával z Citroenu) a potom by za to ale měli ručit.
Se servisem jednám. Mají v tom peníze to jo, ale já jsem jim předal auto k opravě a oni mi to 3x předali jako opraveno. Pro ně to je finanční náklad, pro mě čas, zruené schůzky, stres...
Doporučil jsem jim to uplatnit z odpovědnosti firmy, případně z blbostky zaměstnance (nedodrení pracovního postupu...)
Se servisem jednám. Mají v tom peníze to jo, ale já jsem jim předal auto k opravě a oni mi to 3x předali jako opraveno. Pro ně to je finanční náklad, pro mě čas, zruené schůzky, stres...
Doporučil jsem jim to uplatnit z odpovědnosti firmy, případně z blbostky zaměstnance (nedodrení pracovního postupu...)
|
|
18.12.2016 12:48 -
Re: Turbo 1.6 HDi / C5 II
|
3021174
|
|
jumep
|
|
|
V principe, pojazdny motor bez turba a vstrekovacov sa da zohnat od 500-1000 eur, turbo relativne mas ked su ti ho ochotny vymenit a vstrekovace mas
ked si to spocitas, neoplati sa ti s tym robit nic, len olejove cerpadlo predava citroen za 400 eur
V principe, pojazdny motor bez turba a vstrekovacov sa da zohnat od 500-1000 eur, turbo relativne mas ked su ti ho ochotny vymenit a vstrekovace mas
ked si to spocitas, neoplati sa ti s tym robit nic, len olejove cerpadlo predava citroen za 400 eur
|
|
18.12.2016 12:59 -
Re: Turbo 1.6 HDi / C5 II
|
3021175
|
|
Fred007
|
|
|
jumep napsal(a): V principe, pojazdny motor bez turba a vstrekovacov sa da zohnat od 500-1000 eur, turbo relativne mas ked su ti ho ochotny vymenit a vstrekovace mas
ked si to spocitas, neoplati sa ti s tym robit nic, len olejove cerpadlo predava citroen za 400 eur
Tomuto rozumím tak z poloviny. Tzn. případně sehnat druhý motor - není to tak, e neoplatí se mi s tím nic dělat a mám to zabalit...
Tomuto rozumím tak z poloviny. Tzn. případně sehnat druhý motor - není to tak, e neoplatí se mi s tím nic dělat a mám to zabalit...
|
|
18.12.2016 13:18 -
Re: Turbo 1.6 HDi / C5 II
|
3021176
|
|
jumep
|
|
|
no ti hovorim ze zohnat druhy motor je lacnejsie ako robit nieco s tymto
- olejove cerpadlo
- tesnenia
- robota okolo toho motora
prevysi cenu toho ze si zadovazis iny motor ktory je ok, na ktory nahodis turbo, vstrekovace a spojku a hodis do auta a jazdis
no ti hovorim ze zohnat druhy motor je lacnejsie ako robit nieco s tymto
- olejove cerpadlo
- tesnenia
- robota okolo toho motora
prevysi cenu toho ze si zadovazis iny motor ktory je ok, na ktory nahodis turbo, vstrekovace a spojku a hodis do auta a jazdis
|
|
18.12.2016 13:20 -
Re: Turbo 1.6 HDi / C5 II
|
3021177
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
Petre proboha co mu to radis ????????????!!!!!!!!!
proc by me shanet kvuli turbu novy motor??????????????
kdyz da nove turbo,cerpadlo,holendr,trubku,tesneni je to kolem 20....tak co to tu placas ze je levnejsi koupil druhy motor?????
Petre proboha co mu to radis ????????????!!!!!!!!!
proc by me shanet kvuli turbu novy motor??????????????
kdyz da nove turbo,cerpadlo,holendr,trubku,tesneni je to kolem 20....tak co to tu placas ze je levnejsi koupil druhy motor?????
|
|
18.12.2016 13:24 -
Re: Turbo 1.6 HDi / C5 II
|
3021178
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
Fred007 napsal(a): Tomuto rozumím tak z poloviny. Tzn. případně sehnat druhý motor - není to tak, e neoplatí se mi s tím nic dělat a mám to zabalit...
vubec to neres na naseho Guru asi uz jdou vanoce
bud zmen servis ,coz doporucuju,nebo v ramci reklamace nech opravit poradne ,tj to co se tu uz psalo nebo at ti vrati penize a jsme u varianty prvni
vubec to neres na naseho Guru asi uz jdou vanoce
bud zmen servis ,coz doporucuju,nebo v ramci reklamace nech opravit poradne ,tj to co se tu uz psalo nebo at ti vrati penize a jsme u varianty prvni
|
|
18.12.2016 13:35 -
Re: Turbo 1.6 HDi / C5 II
|
3021181
|
|
jumep
|
|
|
on tu hovori o rozoberani motora, k tomu mu len hovorim ze je lacnejsie zohnat druhy motor
jednoducha matematika
za druhy motor da 14 - 27 tisic CZK, podla toho ako zozene, kde bez nejakej extra roboty nahodi vstrekovace a turbo s novymi trubkami
nech si to kazdy spocita sam
ja nehovorim ze to ma spravit, je to len navrh + jednoducha matematika
on tu hovori o rozoberani motora, k tomu mu len hovorim ze je lacnejsie zohnat druhy motor
jednoducha matematika
za druhy motor da 14 - 27 tisic CZK, podla toho ako zozene, kde bez nejakej extra roboty nahodi vstrekovace a turbo s novymi trubkami
nech si to kazdy spocita sam
ja nehovorim ze to ma spravit, je to len navrh + jednoducha matematika
|
|
18.12.2016 13:46 -
Re: Turbo 1.6 HDi / C5 II
|
3021183
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
no uz jsem se leknul ...
no to le skoro lepsi auto prodat a koupit jine
matematika je jasna jak pisek..k tomu motoru praci ,a zase to turbo a vstriky,protoze ty nebudou A1 takze jsme na 50 jako startovny
ale podle me je to jen placnuti servisu...vsedim se ze kdyby "prestavba" funkcniho motoru za funkni nepomohla tak by to bylo ECU motoru...
no uz jsem se leknul :)...
no to le skoro lepsi auto prodat a koupit jine
matematika je jasna jak pisek..k tomu motoru praci ,a zase to turbo a vstriky,protoze ty nebudou A1 takze jsme na 50 jako startovny
ale podle me je to jen placnuti servisu...vsedim se ze kdyby "prestavba" funkcniho motoru za funkni nepomohla tak by to bylo ECU motoru...
|
|
18.12.2016 14:39 -
Re: Turbo 1.6 HDi / C5 II
|
3021185
|
|
Fred007
|
|
|
Pánové, děkuji za komentáře. Toto potřebuji vědět. Je moné, e tu svoji práci mi neodvedli dobře, a proto mi odchází. Nevím, zda to nemuseli poznat a zda doporučení na vadu v motoru (dle nich) je oprávněné. Pořád si myslím, e potřebuji, aby se na to podíval někdo, kdo se těmito vozy zabývá pravidelněji. ANO, v duchu si řeím, zda do toho dávat peníze nebo ne. Zatím jsem nemusel řeit závanějí problém - pouze snímač otáček klikové hřídele.
50000 Kč za opravu mi přichází u za hranou rentability i mého uvaování. Pokud bych věděl, e se to vyřeí a třeba dalí 3 roky do toho nebudu muset investovat - asi bych do toho el. Jinak nevím...
Pánové, děkuji za komentáře. Toto potřebuji vědět. Je moné, e tu svoji práci mi neodvedli dobře, a proto mi odchází. Nevím, zda to nemuseli poznat a zda doporučení na vadu v motoru (dle nich) je oprávněné. Pořád si myslím, e potřebuji, aby se na to podíval někdo, kdo se těmito vozy zabývá pravidelněji. ANO, v duchu si řeím, zda do toho dávat peníze nebo ne. Zatím jsem nemusel řeit závanějí problém - pouze snímač otáček klikové hřídele.
50000 Kč za opravu mi přichází u za hranou rentability i mého uvaování. Pokud bych věděl, e se to vyřeí a třeba dalí 3 roky do toho nebudu muset investovat - asi bych do toho el. Jinak nevím...
|
|
18.12.2016 16:50 -
Re: Turbo 1.6 HDi / C5 II
|
3021209
|
|
jumep
|
|
|
mozes skusit uplne primitivny test
pod prepadovu hadicu turba dat prazdnu flasku, nastartovat a presne stopovat minutu a zhasnut - kolko oleja tam natece (malo by cez 2DCL), moc to sice nepovie ale aspon sa vie ze tam ide olej
mozes skusit uplne primitivny test
pod prepadovu hadicu turba dat prazdnu flasku, nastartovat a presne stopovat minutu a zhasnut - kolko oleja tam natece (malo by cez 2DCL), moc to sice nepovie ale aspon sa vie ze tam ide olej
|
|
18.12.2016 16:51 -
Re: Turbo 1.6 HDi / C5 II
|
3021210
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
Jestli to chápu dobře, tak oni tvrdí, e se tam kanálky mazání prohánějí tak velké kusy karbonu, e to ucpe přívodní trubku mazání turba i bez sítka a jinak to nikde jinde v motoru nic nezpůsobí a olejový filtr na to nic???
Aby si něco takového potvrdili (i kdy je to divné), tak snad nemusí rozebírat celý motor mimo auto, ale stačilo by sudat horní a dolní víko, a kouknout dovnitř jestli a kolik je tam usazenin.
Turbo i přívodní trubku jsem před 5 lety měl z auta venku (odstraňoval sítko), turbo jsem měl i rozpůlené (kontrola funkčnosti lopatek regulace) a bez jakýchkoliv speciálních znalostí v pohodě sloené a slouí dodnes (270kkm) - i kdy teda Jarda na jaře říkal, e u má dost vůli - ale kdy jsem ho pak prstem zkouel, tak mi připadá e podobnou vůli mělo u před 100kkm kdy jsem ho měl rozebrané .
Jestli to chápu dobře, tak oni tvrdí, e se tam kanálky mazání prohánějí tak velké kusy karbonu, e to ucpe přívodní trubku mazání turba i bez sítka :-o a jinak to nikde jinde v motoru nic nezpůsobí a olejový filtr na to nic???
Aby si něco takového potvrdili (i kdy je to divné), tak snad nemusí rozebírat celý motor mimo auto, ale stačilo by sudat horní a dolní víko, a kouknout dovnitř jestli a kolik je tam usazenin.
Turbo i přívodní trubku jsem před 5 lety měl z auta venku (odstraňoval sítko), turbo jsem měl i rozpůlené (kontrola funkčnosti lopatek regulace) a bez jakýchkoliv speciálních znalostí v pohodě sloené a slouí dodnes (270kkm) - i kdy teda Jarda na jaře říkal, e u má dost vůli - ale kdy jsem ho pak prstem zkouel, tak mi připadá e podobnou vůli mělo u před 100kkm kdy jsem ho měl rozebrané :-p.
|
|
18.12.2016 17:19 -
Re: Turbo 1.6 HDi / C5 II
|
3021218
|
|
Fred007
|
|
|
TomasT napsal(a): Jestli to chápu dobře, tak oni tvrdí, e se tam kanálky mazání prohánějí tak velké kusy karbonu, e to ucpe přívodní trubku mazání turba i bez sítka a jinak to nikde jinde v motoru nic nezpůsobí a olejový filtr na to nic???
Aby si něco takového potvrdili (i kdy je to divné), tak snad nemusí rozebírat celý motor mimo auto, ale stačilo by sudat horní a dolní víko, a kouknout dovnitř jestli a kolik je tam usazenin.
Turbo i přívodní trubku jsem před 5 lety měl z auta venku (odstraňoval sítko), turbo jsem měl i rozpůlené (kontrola funkčnosti lopatek regulace) a bez jakýchkoliv speciálních znalostí v pohodě sloené a slouí dodnes (270kkm) - i kdy teda Jarda na jaře říkal, e u má dost vůli - ale kdy jsem ho pak prstem zkouel, tak mi připadá e podobnou vůli mělo u před 100kkm kdy jsem ho měl rozebrané .
Asi tak nějak. Jenom mi u nevysvětlili paradox - po první výměně turba jsem najel cca 3300 km ne odelo. A to mi nevyměnili vechny díly podle postupu (olejová vana, sítko, vechny trubky). Druhou výměnu turba údajně udělali přesně jak měli, ale auto jezdilo cca 1000 km. Potom to jenom zkoueli přehodit za dalí a prý to odelo hned. Trubky zaneeny karbonem. Take buď se příčina karbonizace rapidně zhorila nebo fakt tomu nerozumí a něco zapinkali.
Asi tak nějak. Jenom mi u nevysvětlili paradox - po první výměně turba jsem najel cca 3300 km ne odelo. A to mi nevyměnili vechny díly podle postupu (olejová vana, sítko, vechny trubky). Druhou výměnu turba údajně udělali přesně jak měli, ale auto jezdilo cca 1000 km. Potom to jenom zkoueli přehodit za dalí a prý to odelo hned. Trubky zaneeny karbonem. Take buď se příčina karbonizace rapidně zhorila nebo fakt tomu nerozumí a něco zapinkali.
|
|
18.12.2016 17:29 -
Re: Turbo 1.6 HDi / C5 II
|
3021219
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
tak to s tim maji problem te asi nemusi uplne zajimat..ty jsi dal auto do opravy a chces ho opravene
tak to s tim maji problem te asi nemusi uplne zajimat..ty jsi dal auto do opravy a chces ho opravene
|
|
18.12.2016 17:55 -
Re: Turbo 1.6 HDi / C5 II
|
3021226
|
|
Fred007
|
|
|
autodiag napsal(a): tak to s tim maji problem te asi nemusi uplne zajimat..ty jsi dal auto do opravy a chces ho opravene
To má pravdu - bohuel, se obávám, e u nich to buď nehrozí nebo to bude za ílené peníze... A důvěra je v pytli
To má pravdu - bohuel, se obávám, e u nich to buď nehrozí nebo to bude za ílené peníze... A důvěra je v pytli
|
|
18.12.2016 20:24 -
Re: Turbo 1.6 HDi / C5 II
|
3021251
|
|
jruze
|
|
|
No kde nali karbon? v turbu? tak to patně vyčistili,nevyměnili trubku,sací ko a čerpadlo - odjinud se tam karbon nemohl dostat ledae by se vytvořil přímo v turbu a to by se teoreticky stalo asi jen slabým mazáním a přepálením oleje v turbu= jsme zase nazačátku - problém mazání a to = patné čerpadlo+ zaneený ko,starý nebo nekvalitní olej atd.. a to zase souvisí s opravou = pokud nechají starý olej při této opravě nebudu komentovat.
No kde nali karbon? v turbu? tak to patně vyčistili,nevyměnili trubku,sací ko a čerpadlo - odjinud se tam karbon nemohl dostat ledae by se vytvořil přímo v turbu a to by se teoreticky stalo asi jen slabým mazáním a přepálením oleje v turbu= jsme zase nazačátku - problém mazání a to = patné čerpadlo+ zaneený ko,starý nebo nekvalitní olej atd.. a to zase souvisí s opravou = pokud nechají starý olej při této opravě nebudu komentovat.
|
|
18.12.2016 21:20 -
Re: Turbo 1.6 HDi / C5 II
|
3021260
|
|
Fred007
|
|
|
jruze napsal(a): No kde nali karbon? v turbu? tak to patně vyčistili,nevyměnili trubku,sací ko a čerpadlo - odjinud se tam karbon nemohl dostat ledae by se vytvořil přímo v turbu a to by se teoreticky stalo asi jen slabým mazáním a přepálením oleje v turbu= jsme zase nazačátku - problém mazání a to = patné čerpadlo+ zaneený ko,starý nebo nekvalitní olej atd.. a to zase souvisí s opravou = pokud nechají starý olej při této opravě nebudu komentovat.
Tvrdí, e je to otěr z motoru - buď klika, krouky,...
Tvrdí, e je to otěr z motoru - buď klika, krouky,...
|
|
18.12.2016 21:22 -
Re: Turbo 1.6 HDi / C5 II
|
3021261
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Motor není z karbonu. Je z hliníku. Karbonovej motor nemaj ani F1.
Motor není z karbonu. Je z hliníku. Karbonovej motor nemaj ani F1. :-))))
|
|
18.12.2016 21:27 -
Re: Turbo 1.6 HDi / C5 II
|
3021263
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
jojo..a nakonec to bude jednotkou,uvidis..
jojo..a nakonec to bude jednotkou,uvidis..:palec
|
|
| |
|
|