| | |
06.07.2015 11:41 -
Re: Turbo 1.6 HDi / C5 II
|
2837886
|
|
xantik c5
|
Město: Větřní, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX | Počet příspěvků: 35 |
|
|
Ahojte mám dotaz u po několikaté mi vypadla ta roura hadice či trubka vzduchu z boxu přes váhu do turba jak je tu u zmiňovany ten červený silikonový těsnící krouek.Samozřejmě e jsem jí častým utahováním zničil ale před tím byla ok a také vypadla.Koupím novou ale ptám se proč se to tak děje.??? Teď jsem to chytil i zdrhovací páskou k turbu doufám e se nic neposere.Dík za kadou radu
Ahojte mám dotaz u po několikaté mi vypadla ta roura hadice či trubka vzduchu z boxu přes váhu do turba jak je tu u zmiňovany ten červený silikonový těsnící krouek.Samozřejmě e jsem jí častým utahováním zničil ale před tím byla ok a také vypadla.Koupím novou ale ptám se proč se to tak děje.??? Teď jsem to chytil i zdrhovací páskou k turbu doufám e se nic neposere.Dík za kadou radu:nevim
|
|
06.07.2015 20:45 -
Re: Turbo 1.6 HDi / C5 II
|
2838054
|
|
jumep
|
|
|
mozes mat este nacatu tu trubku samotnu
mozes mat este nacatu tu trubku samotnu
|
|
07.07.2015 12:18 -
Re: Turbo 1.6 HDi / C5 II
|
2838252
|
|
xantik c5
|
Město: Větřní, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX | Počet příspěvků: 35 |
|
|
Ale přeci v té rouře neni ádný tlak nebo jo to je jen přívod vzduchu nebo jetě něco jineho kdytak mě opravte díky.
Ale přeci v té rouře neni ádný tlak nebo jo to je jen přívod vzduchu nebo jetě něco jineho kdytak mě opravte díky.:-p:-p
|
|
07.07.2015 16:16 -
Re: Turbo 1.6 HDi / C5 II
|
2838292
|
|
Hanz 397
|
|
|
Jak ti tam drí odvětrání klikové skříně(ta bílá rychlospojka od ventildeklu)?
A myslím,e ta trubka má být tak ve třetině přiroubovaná(teď si nejsem úplně jistej)...
Jinak jsem si teď vzpomněl,e se mi na repas turbu stalo,e mělo kratí ten nátrubek,kam se ta roura nasazuje-pak jsem zjistil,e bylo snad z Fordu Pokus,nebo do jakejch jejich paskvilů se to jetě dávalo a tam je ta trubka jinak,tak jestli nemá tenhle problém...
Jak ti tam drí odvětrání klikové skříně(ta bílá rychlospojka od ventildeklu)?
A myslím,e ta trubka má být tak ve třetině přiroubovaná(teď si nejsem úplně jistej)...
Jinak jsem si teď vzpomněl,e se mi na repas turbu stalo,e mělo kratí ten nátrubek,kam se ta roura nasazuje-pak jsem zjistil,e bylo snad z Fordu Pokus,nebo do jakejch jejich paskvilů se to jetě dávalo a tam je ta trubka jinak,tak jestli nemá tenhle problém...
|
|
07.07.2015 22:44 -
Re: Turbo 1.6 HDi / C5 II
|
2838387
|
|
xantik c5
|
Město: Větřní, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX | Počet příspěvků: 35 |
|
|
Tak ta bílá drí perfektně i kdy vypadne ta trubka ,to turbo je jetě original ,holendr je vystouplý dost má za co dret jetě to zkusím odmastit i ten červený sil. krouek (těsnění) .Teď tam mám tu zdrhovačku se kterou jsem to chytil jetě k turbu tak uvidim zatim to nepada ale jen kvůli té zdrhovačce(elektrik.páska kdyby náhodou někdo nevěděl) co tím myslím.Můe to padat jetě z nějakého důvodu???U mám objednaný ten sil.krouek u Boba tak čekám a ho zale a uvidím ale za kadou reakci zatím dík.
Tak ta bílá drí perfektně i kdy vypadne ta trubka ,to turbo je jetě original ,holendr je vystouplý dost má za co dret jetě to zkusím odmastit i ten červený sil. krouek (těsnění) .Teď tam mám tu zdrhovačku se kterou jsem to chytil jetě k turbu tak uvidim zatim to nepada ale jen kvůli té zdrhovačce(elektrik.páska kdyby náhodou někdo nevěděl) co tím myslím.Můe to padat jetě z nějakého důvodu???U mám objednaný ten sil.krouek u Boba tak čekám a ho zale a uvidím ale za kadou reakci zatím dík.;-)
|
|
08.07.2015 16:43 -
Re: Turbo 1.6 HDi / C5 II
|
2838485
|
|
J.Reno
|
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 71 |
|
|
Ahoj, já mám zkuenost, e tu trubku k turbu musí utáhnout s citem. Jak jí utáhne víc, tak to spadne. Take to chce utáhnout méně, ne by bylo obvyklé. Od té doby to nepadá.
Ahoj, já mám zkuenost, e tu trubku k turbu musí utáhnout s citem. Jak jí utáhne víc, tak to spadne. Take to chce utáhnout méně, ne by bylo obvyklé. Od té doby to nepadá.
|
|
08.07.2015 22:22 -
Re: Turbo 1.6 HDi / C5 II
|
2838526
|
|
xantik c5
|
Město: Větřní, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX | Počet příspěvků: 35 |
|
|
Myslí zřejmě tu zacvakávaci e ?
Myslí zřejmě tu zacvakávaci e ?;-)
|
|
30.03.2016 07:51 -
Re: Turbo 1.6 HDi / C5 II
|
2934303
|
|
luta
|
|
|
Ahoj,
dneska si tak jedu z Rosic do Brna do prace s polostudenym motorem do kopce a najednou mi zaclo neco hucet jak vysavac. Prvni myslenka turbo, ale po ohledani motoru u prace citim smrad spaleneho plastu, huci to kolem 1500-1800 ot na volnobeh a na vyssi otacky je na volnobeh klid. turbo si pekne hvizda jak pred tim a zadna vetsi vule na turbu po zhozeni hadice. Muze to byt neco potentovaneho v tom plastovem bazmeku s klapkama co je za turbem a dela ten bypass intercoleru ? Stava se ze se nedovre tam ta klapka a cast vzduchu nejde pak pres intercoler ale primo a napeka to ten plast kolem ?
Diky moc Abych zacal resit do jakeho servisu to dat. Vubec nevim.
Ahoj,
dneska si tak jedu z Rosic do Brna do prace s polostudenym motorem do kopce a najednou mi zaclo neco hucet jak vysavac. Prvni myslenka turbo, ale po ohledani motoru u prace citim smrad spaleneho plastu, huci to kolem 1500-1800 ot na volnobeh a na vyssi otacky je na volnobeh klid. turbo si pekne hvizda jak pred tim a zadna vetsi vule na turbu po zhozeni hadice. Muze to byt neco potentovaneho v tom plastovem bazmeku s klapkama co je za turbem a dela ten bypass intercoleru ? Stava se ze se nedovre tam ta klapka a cast vzduchu nejde pak pres intercoler ale primo a napeka to ten plast kolem ?
Diky moc :-( Abych zacal resit do jakeho servisu to dat. Vubec nevim. :-(
|
|
30.03.2016 08:12 -
Re: Turbo 1.6 HDi / C5 II
|
2934304
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
muze to byt cokoliv od hrebiku az po letadlo..prohledni tlakove hadice,intercooler,egr,sani,alternator..atd
muze to byt cokoliv od hrebiku az po letadlo..prohledni tlakove hadice,intercooler,egr,sani,alternator..atd
|
|
30.03.2016 09:08 -
Re: Turbo 1.6 HDi / C5 II
|
2934306
|
|
luta
|
|
|
zatim mame s kolegou podezreni na ten rozvadec sani. Jedna klapka po sundani hadice z intercoleru chodi pekne (po otevreni dveri lita sem a tam), ale ta druha co otvira bypas turbu (pokud tomu dobre rozumim) tak neni bohuzel videt. asi to zkusim demontovat pokud dojedu jeste domu, zavrit ji rucne a odpojit kabel. Ale zas se mi nezda ze kdyby nedovirala, ze by to delalo smrad spalenych plastu.
Zadnou chybu auto nehlasi a jede normalne, ale samozrejme sem to nehonil. Jeste otazka zda ma smysl zkusit PaM jestli by neco nevidel na diag ? ale predpokladam ze to zavadu hlasit nebude kdyz to jede normalne.
EDIT: tak na studenem motoru to slo poznat. kupodivu je to alternator. je rozpaleny ani ne behem minuty volnobehu.
zatim mame s kolegou podezreni na ten rozvadec sani. Jedna klapka po sundani hadice z intercoleru chodi pekne (po otevreni dveri lita sem a tam), ale ta druha co otvira bypas turbu (pokud tomu dobre rozumim) tak neni bohuzel videt. asi to zkusim demontovat pokud dojedu jeste domu, zavrit ji rucne a odpojit kabel. Ale zas se mi nezda ze kdyby nedovirala, ze by to delalo smrad spalenych plastu.
Zadnou chybu auto nehlasi a jede normalne, ale samozrejme sem to nehonil. Jeste otazka zda ma smysl zkusit PaM jestli by neco nevidel na diag ? ale predpokladam ze to zavadu hlasit nebude kdyz to jede normalne.
EDIT: tak na studenem motoru to slo poznat. kupodivu je to alternator. je rozpaleny ani ne behem minuty volnobehu.
|
|
30.03.2016 12:46 -
Re: Turbo 1.6 HDi / C5 II
|
2934325
|
|
jruze
|
|
|
luta napsal(a): zatim mame s kolegou podezreni na ten rozvadec sani. Jedna klapka po sundani hadice z intercoleru chodi pekne (po otevreni dveri lita sem a tam), ale ta druha co otvira bypas turbu (pokud tomu dobre rozumim) tak neni bohuzel videt. asi to zkusim demontovat pokud dojedu jeste domu, zavrit ji rucne a odpojit kabel. Ale zas se mi nezda ze kdyby nedovirala, ze by to delalo smrad spalenych plastu.
Zadnou chybu auto nehlasi a jede normalne, ale samozrejme sem to nehonil. Jeste otazka zda ma smysl zkusit PaM jestli by neco nevidel na diag ? ale predpokladam ze to zavadu hlasit nebude kdyz to jede normalne.
Dá se otestovat a myslím e jí nezavře- jedna má být zavřená a druhá otevřená - v těch polohách by je mělo dret pérko(jestli se nepletu) v měřených hodnotách je vidět jejich poloha.Kdy je odpojí mělo by to(a bude) to hlásit chybu - musel by si to udělat elektronicky , a jsou důleité pro správnou funkci EGR ventilu a regeneraci FAP.Kontrolu funkčnosti zvládne téměř kadý , úpravu ten kdo umí se softy , take má dvě volby základní Pat pokročilou autodiag.Předpokládám e jsem to napsal správně.
Dá se otestovat a myslím e jí nezavře- jedna má být zavřená a druhá otevřená - v těch polohách by je mělo dret pérko(jestli se nepletu) v měřených hodnotách je vidět jejich poloha.Kdy je odpojí mělo by to(a bude) to hlásit chybu - musel by si to udělat elektronicky , a jsou důleité pro správnou funkci EGR ventilu a regeneraci FAP.Kontrolu funkčnosti zvládne téměř kadý , úpravu ten kdo umí se softy , take má dvě volby základní Pat pokročilou autodiag.Předpokládám e jsem to napsal správně.:nevim
|
|
30.03.2016 13:08 -
Re: Turbo 1.6 HDi / C5 II
|
2934327
|
|
luta
|
|
|
Dekuji za odpoved. Byl jsem o poledni pauze znova laborovat a jak jsem dal EDIT vyse (asi chvilku pred tim nez jsi napsal), vypada to na alternator. Takze me servis nemine, jen jak tam dojet. Tak se asi presoupnu do jineho vlakna.
Dekuji za odpoved. Byl jsem o poledni pauze znova laborovat a jak jsem dal EDIT vyse (asi chvilku pred tim nez jsi napsal), vypada to na alternator. Takze me servis nemine, jen jak tam dojet. Tak se asi presoupnu do jineho vlakna.
|
|
30.03.2016 14:00 -
Re: Turbo 1.6 HDi / C5 II
|
2934337
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
zakladni fakt kolem klapky..pokud by byla nektera zavrena a naopak auto by nejelo jak by melo...navic v te klapce nema co smrdet
altik zmerit kolik dava v zatezi a bez..mohla odejit jen volnobezka,pokud tam je
zhod remen a uvidis jestli to dela..pokud ano doporucil bych ti mozna i moc nejezdit muze to delat i kladka na rozvodech..
..nebo cokoliv jineho
zakladni fakt kolem klapky..pokud by byla nektera zavrena a naopak auto by nejelo jak by melo...navic v te klapce nema co smrdet ;)
altik zmerit kolik dava v zatezi a bez..mohla odejit jen volnobezka,pokud tam je
zhod remen a uvidis jestli to dela..pokud ano doporucil bych ti mozna i moc nejezdit muze to delat i kladka na rozvodech..
..nebo cokoliv jineho
|
|
30.03.2016 14:29 -
Re: Turbo 1.6 HDi / C5 II
|
2934343
|
|
luta
|
|
|
bohuzel altik kaput. nedobiji, hreje se - primo pali . jen se divim tem zvukum, ktere mi zacly cestou do prace. fakt to znelo jak poroucejici se turbo. solidni huceni. cekal jsem mechanickou zavadu altiku, ale budu rad kdyz najdu nejakej solidni servis kolem a dojedu tam
Diky moc za rychle odpovedi
bohuzel altik kaput. nedobiji, hreje se - primo pali . jen se divim tem zvukum, ktere mi zacly cestou do prace. fakt to znelo jak poroucejici se turbo. solidni huceni. cekal jsem mechanickou zavadu altiku, ale budu rad kdyz najdu nejakej solidni servis kolem a dojedu tam :-(
Diky moc za rychle odpovedi
|
|
27.04.2016 21:34 -
Re: Turbo 1.6 HDi / C5 II
|
2946602
|
|
stejskli
|
|
|
Tak mám právě za sebou obvyklý případ rozbitého turba kvůli problému s mazáním. Stalo se to na 143 tis. km, předtím výměny oleje kadých cca 12 tisíc km. Chlapík ze servisu mi to vysvětloval jen po telefonu, já ale při volání blbě slyím, a tak nevím, jestli jsem správně pochopil, e turbo pokodilo rozbité sítko, které se ucpalo, natrhlo a vlítlo dovnitř. To by bylo asi to těsně před turbem, e. Souvisí to ale s jiným sítkem, které se ucpává někde dole v olejové vaně a které je třeba taky čas od času čistit, aby celé mazání té 1.6 HDi fungovalo? Nebo to je úplně jiná věc?
Tak mám právě za sebou obvyklý případ rozbitého turba kvůli problému s mazáním. Stalo se to na 143 tis. km, předtím výměny oleje kadých cca 12 tisíc km. Chlapík ze servisu mi to vysvětloval jen po telefonu, já ale při volání blbě slyím, a tak nevím, jestli jsem správně pochopil, e turbo pokodilo rozbité sítko, které se ucpalo, natrhlo a vlítlo dovnitř. To by bylo asi to těsně před turbem, e. Souvisí to ale s jiným sítkem, které se ucpává někde dole v olejové vaně a které je třeba taky čas od času čistit, aby celé mazání té 1.6 HDi fungovalo? Nebo to je úplně jiná věc?
|
|
27.04.2016 21:43 -
Re: Turbo 1.6 HDi / C5 II
|
2946608
|
|
jumep
|
|
|
sitko s tym na 90% nema nic, problem je v neukoncenej regeneracii fapu a zapeceni oleja v trubke
ak sa ti zanasa saci kos tak sa zadre cely motor ...
sitko s tym na 90% nema nic, problem je v neukoncenej regeneracii fapu a zapeceni oleja v trubke
ak sa ti zanasa saci kos tak sa zadre cely motor ...
|
|
27.04.2016 21:55 -
Re: Turbo 1.6 HDi / C5 II
|
2946616
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
ja pise Jumep,sitkem uplne ne,zvlast kdyz je na odvodu
spis zanesene olejove cerpadlo ve vane ,nekvalitni olej..resp kombinace vseho
sitko se tam nedava ,z nove trubky ho vytahni..hlavne vycisti popripade vymen olejove cerpadlo,vycisti poradne vanu a pouzij kvalitni olej
ja pise Jumep,sitkem uplne ne,zvlast kdyz je na odvodu
spis zanesene olejove cerpadlo ve vane ,nekvalitni olej..resp kombinace vseho
sitko se tam nedava ,z nove trubky ho vytahni..hlavne vycisti popripade vymen olejove cerpadlo,vycisti poradne vanu a pouzij kvalitni olej
|
|
| |
|
|