| | |
26.07.2012 21:08 -
Re: Turbo 1.6 HDi / C5 II
|
2495377
|
|
rover416
|
Město: Nová Paka, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 32 |
|
|
Teče to trochu po turbu dolů.Asi má dost.
Teče to trochu po turbu dolů.Asi má dost.
|
|
26.07.2012 22:30 -
Re: Turbo 1.6 HDi / C5 II
|
2495401
|
|
rover416
|
Město: Nová Paka, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 32 |
|
|
Vůle tam trochu je.
Vůle tam trochu je.
|
|
26.07.2012 22:54 -
Re: Turbo 1.6 HDi / C5 II
|
2495407
|
|
Hanz 397
|
|
|
rover416 napsal(a): Vůle tam trochu je.
Nepatrnou vůli má kadý,i nový turbo. Zajeď k někomu,kdo tomu rozumí a nevyhazuj peníze zbytečně. Od počítače ti nikdo neřekne,jestli ta vůle je normální,nebo ne. Ale pokud se ti to nezdá,tak neváhej s kontrolou ani minutu.
Nepatrnou vůli má kadý,i nový turbo. Zajeď k někomu,kdo tomu rozumí a nevyhazuj peníze zbytečně. Od počítače ti nikdo neřekne,jestli ta vůle je normální,nebo ne. Ale pokud se ti to nezdá,tak neváhej s kontrolou ani minutu.
|
|
19.09.2012 21:10 -
Re: Turbo 1.6 HDi / C5 II
|
2506353
|
|
ozzy57
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v X | Počet příspěvků: 66 |
|
|
Zdravím vechny, je moné aby kolem hřídelky turba ,ly do motorového prostoru,tím pádem i do kabiny spaliny. Mám u přetěsněný úplně vechno a přesto mě v kabině po pár km začnou típat oči a cítím spaliny. Kolem hřídele je to očouzené. Dík za odpověď.Vechny spony ,těsnění jsem u zrevidoval a vyměnil
Zdravím vechny, je moné aby kolem hřídelky turba ,ly do motorového prostoru,tím pádem i do kabiny spaliny. Mám u přetěsněný úplně vechno a přesto mě v kabině po pár km začnou típat oči a cítím spaliny. Kolem hřídele je to očouzené. Dík za odpověď.Vechny spony ,těsnění jsem u zrevidoval a vyměnil:nevim
|
|
19.09.2012 21:17 -
Re: Turbo 1.6 HDi / C5 II
|
2506354
|
|
jumep
|
|
|
vacsinou to ide okolo vystupu z turba na fap a len to vypada ako z hriadele
ak je zacpaty fap, robi to obdobne
vacsinou to ide okolo vystupu z turba na fap a len to vypada ako z hriadele
ak je zacpaty fap, robi to obdobne
|
|
19.09.2012 21:25 -
Re: Turbo 1.6 HDi / C5 II
|
2506356
|
|
ozzy57
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v X | Počet příspěvků: 66 |
|
|
Fap je čitěný wapkou zhruba před 20 000km.to je jetě brzy,ne?
Fap je čitěný wapkou zhruba před 20 000km.to je jetě brzy,ne?
|
|
19.09.2012 21:33 -
Re: Turbo 1.6 HDi / C5 II
|
2506357
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Myslím, e kdy to je cítit uvnitř, tak je potřeba najít netěsnost na výfuku. S otevřenou kapotou postát mírně na plynu, moná trochu přicpat výfuk na konci a hledat u motoru i pod autem. Někdy se ten vítr pod autem můe velijak točit a zatáhne to smrádek někudy do kabiny.
Myslím, e kdy to je cítit uvnitř, tak je potřeba najít netěsnost na výfuku. S otevřenou kapotou postát mírně na plynu, moná trochu přicpat výfuk na konci a hledat u motoru i pod autem. Někdy se ten vítr pod autem můe velijak točit a zatáhne to smrádek někudy do kabiny.
|
|
19.09.2012 21:36 -
Re: Turbo 1.6 HDi / C5 II
|
2506360
|
|
Mirrra
|
|
|
Mě to tam funělo a od zadního tlumiče,taky trvalo ne se na to přilo,pořád jsem hledal v motoru a v části pod pilotem a ejhle ho hada
Mě to tam funělo a od zadního tlumiče,taky trvalo ne se na to přilo,pořád jsem hledal v motoru a v části pod pilotem a ejhle ho hada :-)
|
|
19.09.2012 21:38 -
Re: Turbo 1.6 HDi / C5 II
|
2506361
|
|
ozzy57
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v X | Počet příspěvků: 66 |
|
|
To u řeim s mechanikem poměrně dlouho,jedem vylučovací metodou a ne a ne na to přijít.Auto jsem měl na zvedáku naposled včera,,výfuk vypadá dobře ,ten přicpanej fap mě taky napadl ale mechanik řekl ,e ne. Take nevím .
To u řeim s mechanikem poměrně dlouho,jedem vylučovací metodou a ne a ne na to přijít.Auto jsem měl na zvedáku naposled včera,,výfuk vypadá dobře ,ten přicpanej fap mě taky napadl ale mechanik řekl ,e ne. Take nevím .
|
|
19.09.2012 21:41 -
Re: Turbo 1.6 HDi / C5 II
|
2506362
|
|
Mirrra
|
|
|
vyměnit mechanika anebo jezdit v plynový masce...
vyměnit mechanika :-) anebo jezdit v plynový masce... :-)))):-p
|
|
19.09.2012 21:42 -
Re: Turbo 1.6 HDi / C5 II
|
2506363
|
|
ozzy57
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v X | Počet příspěvků: 66 |
|
|
Mirrra napsal(a): Mě to tam funělo a od zadního tlumiče,taky trvalo ne se na to přilo,pořád jsem hledal v motoru a v části pod pilotem a ejhle ho hada
Ta koncovka výfuku je tak blbě zastrčená pod nárazníkem,je to tam začouzený ,e jsem nad touto moností taky uvaoval.Asi zkusím cvičně koupit nějakej obyč. nástavec a kapku to prodlouit, co to udělá.
Mě to tam funělo a od zadního tlumiče,taky trvalo ne se na to přilo,pořád jsem hledal v motoru a v části pod pilotem a ejhle ho hada :-)
Ta koncovka výfuku je tak blbě zastrčená pod nárazníkem,je to tam začouzený ,e jsem nad touto moností taky uvaoval.Asi zkusím cvičně koupit nějakej obyč. nástavec a kapku to prodlouit, co to udělá.
|
|
19.09.2012 21:44 -
Re: Turbo 1.6 HDi / C5 II
|
2506364
|
|
J.Reno
|
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 71 |
|
|
Konkrétně na C5 mi to dělal podfouklý vstřik, jak jsem stál v koloně, tak se v autě nedalo vydret.
Konkrétně na C5 mi to dělal podfouklý vstřik, jak jsem stál v koloně, tak se v autě nedalo vydret.
|
|
19.09.2012 21:46 -
Re: Turbo 1.6 HDi / C5 II
|
2506366
|
|
jumep
|
|
|
tak ten strik to tiez moze byt, tiez to byva dost bezne ze podfukuju
tak ten strik to tiez moze byt, tiez to byva dost bezne ze podfukuju
|
|
19.09.2012 23:45 -
Re: Turbo 1.6 HDi / C5 II
|
2506397
|
|
jruze
|
|
|
Na FAP dát svorky viz příloha,u vstřiků a sání zkontrolovat gumičky a vzadu ? těsní ti guma kolem 5. dveří,nebo jestli nemá vypadlou průchodku od kabeláe parksenzorů(ta těsnost 5. dveří - jednou jsem jel s něčím kvůli čemu neli zavřít 5. dveře a v autě se nedalo dýchat.)- za autem ti vzniká podtlak a nasaje si to do prostoru posádky
Na FAP dát svorky viz příloha,u vstřiků a sání zkontrolovat gumičky a vzadu ? těsní ti guma kolem 5. dveří,nebo jestli nemá vypadlou průchodku od kabeláe parksenzorů(ta těsnost 5. dveří - jednou jsem jel s něčím kvůli čemu neli zavřít 5. dveře a v autě se nedalo dýchat.)- za autem ti vzniká podtlak a nasaje si to do prostoru posádky;-)
|
|
05.01.2013 23:52 -
Re: Turbo 1.6 HDi / C5 II
|
2537060
|
|
j.pajinek
|
Město: Zlín, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v Leader Break | Počet příspěvků: 15 |
|
|
Zdárec tady,
prosím mám dotaz - co je přívodní olejová trubka na mazání turba,,,tolik psaná i se sítkem na bloku motora,,, se mně kýve ne v roubu ale v tom uchycení mezi trubkou a nalisování roubu na ní,je to na roubu u turba.Mám teda pocit e se malinko hýbe i dole v uchycení roubem do bloku.Olej nikde s ní neprosakuje ani dole ani na hoře --- jak potom velký tlak mazání do ní jde kdy nic neprosakuje a prosím dělá to také někomu?
No já jenom doufám e přes ní jde olej jak má.Turbo zatím OK a na autě nic nepozoruji.Díval jsem se i na lopatky a vůli a je to ve v pohodě.
No a pokud se bude muset konat výměna co vechno musí dolů.
Děkuji za odpovědi.
Zdárec tady,
prosím mám dotaz - co je přívodní olejová trubka na mazání turba,,,tolik psaná i se sítkem na bloku motora,,, se mně kýve ne v roubu ale v tom uchycení mezi trubkou a nalisování roubu na ní,je to na roubu u turba.Mám teda pocit e se malinko hýbe i dole v uchycení roubem do bloku.Olej nikde s ní neprosakuje ani dole ani na hoře --- jak potom velký tlak mazání do ní jde kdy nic neprosakuje a prosím dělá to také někomu?
No já jenom doufám e přes ní jde olej jak má.Turbo zatím OK a na autě nic nepozoruji.Díval jsem se i na lopatky a vůli a je to ve v pohodě.
No a pokud se bude muset konat výměna co vechno musí dolů.
Děkuji za odpovědi.
|
|
06.01.2013 00:52 -
Re: Turbo 1.6 HDi / C5 II
|
2537061
|
|
jruze
|
|
|
To je normální - ty holandry (konce co do nich jdou rouby) jsou těsněné gumičkou.(ale zbytečně s tím nevrklej)Co se týče sítka tak to je ve roubu(pokud ho tam má vydloubni ho)Jinak to je přívodní trubka mazání turba.
Pokud chce dát novou stojí asi 1300,- a bude se hýbat také a musí dolů celej tepelnej tít a tuím i FAP.(nepamatuji si přesně)
To je normální - ty holandry (konce co do nich jdou rouby) jsou těsněné gumičkou.(ale zbytečně s tím nevrklej)Co se týče sítka tak to je ve roubu(pokud ho tam má vydloubni ho)Jinak to je přívodní trubka mazání turba.;-)
Pokud chce dát novou stojí asi 1300,- a bude se hýbat také a musí dolů celej tepelnej tít a tuím i FAP.(nepamatuji si přesně)
|
|
06.01.2013 08:56 -
Re: Turbo 1.6 HDi / C5 II
|
2537073
|
|
j.pajinek
|
Město: Zlín, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v Leader Break | Počet příspěvků: 15 |
|
|
...dík u jsem se lekl e je něco v haj..u,jak poznám e ta trubka teda netěsní?začne sní téct olej,nebo nějak prosakovat???
...dík u jsem se lekl e je něco v haj..u,jak poznám e ta trubka teda netěsní?začne sní téct olej,nebo nějak prosakovat???
|
|
06.01.2013 10:47 -
Re: Turbo 1.6 HDi / C5 II
|
2537102
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
Samozřejmě tak, e ti poteče olej - buď nahoře na turbo, nebo dole po bloku motoru.
Ale spí bych věřil, e po manipulaci s trubičkou (sundání-nandání) nebude těsnit ta měděná podloka (ztvrdne), ne tenhle spoj v trubce - ale podloku stačí na změkčení zahřát nad plamenem a ochladit ve vodě.
Sítko jsem u taky při výměně oleje vydloubnul, katalyzátor/FAP i zadní část tepelného títu jsem sundaval.
Samozřejmě tak, e ti poteče olej - buď nahoře na turbo, nebo dole po bloku motoru.
Ale spí bych věřil, e po manipulaci s trubičkou (sundání-nandání) nebude těsnit ta měděná podloka (ztvrdne), ne tenhle spoj v trubce - ale podloku stačí na změkčení zahřát nad plamenem a ochladit ve vodě.
Sítko jsem u taky při výměně oleje vydloubnul, katalyzátor/FAP i zadní část tepelného títu jsem sundaval.
|
|
06.01.2013 11:11 -
Re: Turbo 1.6 HDi / C5 II
|
2537103
|
|
jumep
|
|
|
uz som to tu pisal
- hybanie trubky je normalne
- nova trubka ma ine vacsie a rozumnejsie sitko, pri repase / vymene turba sa ma menit, ak pouzivas kvalitny olej a menis ho ako mas a davas dobry filter, neni dovod to sitko vyhadzovat, je tam preto aby na to turbo nesiel bordel, bohuzial nedomyslene je ze potom tam nepojde ani olej ...
uz som to tu pisal
- hybanie trubky je normalne
- nova trubka ma ine vacsie a rozumnejsie sitko, pri repase / vymene turba sa ma menit, ak pouzivas kvalitny olej a menis ho ako mas a davas dobry filter, neni dovod to sitko vyhadzovat, je tam preto aby na to turbo nesiel bordel, bohuzial nedomyslene je ze potom tam nepojde ani olej ...
|
|
| |
|
|