Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / Turbo 1.6 HDi / C5 II
|< < 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 ... 17 > >|
15.07.2012 23:14 - Re: Turbo 1.6 HDi / C5 II 2492532
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
jednoduche, to turbo je poddymenzovane
opotrebuje sa hriadel a po znizeni otacok sa prudko zastavuje (je to aj na nom pocut, idealne ked je vybraty filter) .... pripadne nekvalitnym olejom / mazanim (zapecena trubka, olej atd)
nasledok je bud maticka odpadne - povoli sa ... alebo ak to prezije tak sa to zodere az tak ze sa ulomi ...

16.07.2012 07:15 - Re: Turbo 1.6 HDi / C5 II 2492552
Mamlas
Město: Chomutov, Praha, Brandys n/L, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive BreakPočet příspěvků: 728

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Hanz 397 napsal(a):
pár mizerných fotek: .link.

To by mě zajímalo, kde ta matička skončila? Vypařila se, nebo proběhla dál?

16.07.2012 08:49 - Re: Turbo 1.6 HDi / C5 II 2492562
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
V nejakem pracovnim postupu jsem cetl ze se ma kontrolovat dotazeni teto matky - tankrat byl ohlas jako neco jako blbost

16.07.2012 08:56 - Re: Turbo 1.6 HDi / C5 II 2492563
DaveLbc
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SXPočet příspěvků: 429

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
No jo,ale jak to píše jumep tak vlastně můžeš kontrolovat,ale stejně to nemusíš detekovat a ukroutí se. Je to tada i tím,že se zvýší tlak zacpáním FAPu? A to opotřebení tím,že to nemaže je jasný.

16.07.2012 13:10 - Re: Turbo 1.6 HDi / C5 II 2492618
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
treba kontrolovat volu a stale dokola opakovane - menit olej a neliat tam prve co pride do ruky

16.07.2012 13:34 - Re: Turbo 1.6 HDi / C5 II 2492627
DaveLbc
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SXPočet příspěvků: 429

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Ja jsem to jednou kontroloval a právě ten silikonový kroužek co těsní na hadici pro přívod vzduchu se mi svlékl a rostrhl se.
A stálo mě 600,- v servisu. Ale matka byla o.k a olej jenom ineo a max 10t a výměna.

16.07.2012 15:18 - Re: Turbo 1.6 HDi / C5 II 2492651
alesak1188
Město: Brno, Auto: Počet příspěvků: 1
99 Poslat soukromou zprávu
Ahojte, vzhledem k tomu že se mi na servis dostane hodně dovezených Focusů právě 1,6Hdi se šádeturbo a příčinou je jednoznačně to sítko v dutém šroubu z bloku motoru. Vůbec nezáleží na tlaku oleje do turba, ale množství průtoku, jelikož je to jediná kapalina co to turbo chladí a s tím sítkem (i novým) je množství prostě nedostatečné a to se před tím sítkem ještě nenahromadil karbon, kterého je v těchto motorech dosti a příčinou jsou moc velké teploty a olej se přepaluje. Proto jedině bez sítka a olej 5W-50 a několik tecchto motorů už najezdily přes 20000km a turbo stále drží. Proč píšu 20tis. ? Protože v německu, odkud byly ty auta dotažený, podle faktur ze servisů, na jednom měnili dokonce turba celkem tři v intervalu 400km , včetně olejového čerpadla a vždycky tam ty hovada dali to zasraxx sítko. Takže to ve finále vzdali a majitel to radši prodal.


olin12 napsal(a):
Problém turba citroen 1.6hdi- před sedmi dny došlo k zadření turba. Při rozebrání a výměně jsem našel v hlavní přívodní hadici mazání v dolním šroubu na bloku motoru malé sítko, které bylo zanešené a neprůchodné. Zajímal by mě vᚠnázor na odstranění sítka, popřípadě zanechání. Bylo mi řečeno, že u motorů, které mají najeto přes 200 000 může dojít k zanešení opakovaně a tím k opětnému zadření turba. Dřívě jsem vlastnil Opel Omega 2,5td a žádné sítko tam nebylo. Najeto 400 000 a turbo bylo bez problému.


16.07.2012 15:46 - Re: Turbo 1.6 HDi / C5 II 2492654
Mirrra
Město: Ústí nad Labem, Auto: Honda Civic 8GPočet příspěvků: 84

99 Poslat soukromou zprávu
Tak mam turbo vyměněný, už jsem najel přes 400 km a v poho, Hanz je šikulka, jen dořešit co to při volnoběhu cvrdliká pod autem někde kolem vejfucku, jen z něj ještě vymámim jestli to sítko sundal bo jo

16.07.2012 15:49 - Re: Turbo 1.6 HDi / C5 II 2492657
Mirrra
Město: Ústí nad Labem, Auto: Honda Civic 8GPočet příspěvků: 84

99 Poslat soukromou zprávu
Mamlas napsal(a):
To by mě zajímalo, kde ta matička skončila? Vypařila se, nebo proběhla dál?

matička naštěstí turbem neprošla, povalovala se v hadici od vz.filtru a dělala bebí lopatkám

16.07.2012 16:22 - Re: Turbo 1.6 HDi / C5 II 2492658
TomasT
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 1470
99 Poslat soukromou zprávu
Mirrra napsal(a):
matička naštěstí turbem neprošla, povalovala se v hadici od vz.filtru a dělala bebí lopatkám

No tak to stačilo matku vyndat a jet vesele dál

Je pravda, že jsem loni v létě sítko už taky preventivně vyoperoval, ale bylo i při 170.000km úplně čisté, i trubička za ním do turba, takže hlavně ten olej.

16.07.2012 16:44 - Re: Turbo 1.6 HDi / C5 II 2492665
Roozena
Město: Pragl, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW)Počet příspěvků: 375

99 Poslat soukromou zprávu
Mirrra napsal(a):
matička naštěstí turbem neprošla, povalovala se v hadici od vz.filtru a dělala bebí lopatkám


No tak slááva... Už jsem měl dojem, že matička skončila v kloubu zrcátka... ... Jinak - nějakého podivného zvuku sem si všiml taky, když jsi tu byl, ale občas to dělá sesazení prvního stupně výfuku a pevné části potrubí, což není nic vážného (pokud tedy není prasklý jeden z fixačních šroubů, což ale poznᚠvelmi snadno, páč pak ječí turbo, jak když Parobka na nože berou)...

16.07.2012 22:03 - Re: Turbo 1.6 HDi / C5 II 2492787
Mirrra
Město: Ústí nad Labem, Auto: Honda Civic 8GPočet příspěvků: 84

99 Poslat soukromou zprávu
Roozena napsal(a):
No tak slááva... Už jsem měl dojem, že matička skončila v kloubu zrcátka... ... Jinak - nějakého podivného zvuku sem si všiml taky, když jsi tu byl, ale občas to dělá sesazení prvního stupně výfuku a pevné části potrubí, což není nic vážného (pokud tedy není prasklý jeden z fixačních šroubů, což ale poznᚠvelmi snadno, páč pak ječí turbo, jak když Parobka na nože berou)...


vtipálku jinak zrcátko pořád nemává, už vim jak dolu sklo ale nevychytal jsem jak sundat tu první část pod klterou je ten zbytek s tím dorazem....ale podstatný je že turbo ok

16.07.2012 22:05 - Re: Turbo 1.6 HDi / C5 II 2492788
Mirrra
Město: Ústí nad Labem, Auto: Honda Civic 8GPočet příspěvků: 84

99 Poslat soukromou zprávu
TomasT napsal(a):
No tak to stačilo matku vyndat a jet vesele dál

Je pravda, že jsem loni v létě sítko už taky preventivně vyoperoval, ale bylo i při 170.000km úplně čisté, i trubička za ním do turba, takže hlavně ten olej.

cype omlácený lopatky mmj znamenaj že to nemá požadovanýho tlaka a tudíž to neturbí

16.07.2012 22:09 - Re: Turbo 1.6 HDi / C5 II 2492789
Mirrra
Město: Ústí nad Labem, Auto: Honda Civic 8GPočet příspěvků: 84

99 Poslat soukromou zprávu
A ještě 1 dpbrá zpráva, s výměnou turba přestalo auto pocukávat při podřazení,standartní situace při výjezdu z kulatý křížovatky za2 cukec,tak 2 krát a pak už ok, začalo to cca 2 měsíce před odchodem turba do pápá....

16.07.2012 23:01 - Re: Turbo 1.6 HDi / C5 II 2492799
TomasT
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 1470
99 Poslat soukromou zprávu
Mirrra napsal(a):
cype omlácený lopatky mmj znamenaj že to nemá požadovanýho tlaka a tudíž to neturbí

Sice neturbí, ale auto jede.
S turbem jdoucím jen na volnoběh (ucpaná ovládací podtlaková trubička) jsem najezdil asi 1500km.
Takže pokud nebylo výrazně rozcentrované nebo nedrhlo o stěny, klidně by auto jelo dál s trochu nižším výkonem motoru a možná nějakou hláškou na displeji.

Já nějak ty odtahovky nemám rád, zatím se mi vždycky podařilo jakýkoliv problém na místě alespoň nouzově vyřešit a dojet (3x prasklá hydraulika, 2x táhla řazení, 1x srnka...).
Tím tohle nechci radit ostatním - můžete si při tom v případě některých závad zničit na autě spoustu věcí.

16.07.2012 23:12 - Re: Turbo 1.6 HDi / C5 II 2492807
Hanz 397
Město: Česká Kamenice, Auto: Peugeot 508 SW GTPočet příspěvků: 2453

U??vate? Poslat soukromou zprávu
TomasT napsal(a):
Sice neturbí, ale auto jede.
S turbem jdoucím jen na volnoběh (ucpaná ovládací podtlaková trubička) jsem najezdil asi 1500km.
Takže pokud nebylo výrazně rozcentrované nebo nedrhlo o stěny, klidně by auto jelo dál s trochu nižším výkonem motoru a možná nějakou hláškou na displeji.

Já nějak ty odtahovky nemám rád, zatím se mi vždycky podařilo jakýkoliv problém na místě alespoň nouzově vyřešit a dojet (3x prasklá hydraulika, 2x táhla řazení, 1x srnka...).
Tím tohle nechci radit ostatním - můžete si při tom v případě některých závad zničit na autě spoustu věcí.

...Ale když dostane lopatka/y ránu,tak jde to turbo během pár km do řiky a začne se ti přes něj většinou do motoru dostávat olej. A když si ten motor čuchne dostatečnýho množství oleje,tak ho začne spalovat a to bys nevěřil,jak je těžký(u automatu nemožný)ten motor zastavit. Někdy to udělá i sám-buď si ten olej sežere a zařízne se,nebo se točí tak rychle,že se nakonec předběhne a v lepším případě "jen" třeba upálí špičky vstřiků,nebo dna pístů...Všechny varianty jsem viděl,jednu i zažil(někde jsem to tu psal). Takže jakoukoliv,třeba na první pohled i banální závadu raději NEPODCEŇOVAT...

17.07.2012 00:00 - Re: Turbo 1.6 HDi / C5 II 2492815
Mirrra
Město: Ústí nad Labem, Auto: Honda Civic 8GPočet příspěvků: 84

99 Poslat soukromou zprávu
Hanz 397 napsal(a):
...Ale když dostane lopatka/y ránu,tak jde to turbo během pár km do řiky a začne se ti přes něj většinou do motoru dostávat olej. A když si ten motor čuchne dostatečnýho množství oleje,tak ho začne spalovat a to bys nevěřil,jak je těžký(u automatu nemožný)ten motor zastavit. Někdy to udělá i sám-buď si ten olej sežere a zařízne se,nebo se točí tak rychle,že se nakonec předběhne a v lepším případě "jen" třeba upálí špičky vstřiků,nebo dna pístů...Všechny varianty jsem viděl,jednu i zažil(někde jsem to tu psal). Takže jakoukoliv,třeba na první pohled i banální závadu raději NEPODCEŇOVAT...


s tímhle rozhodně souhlasim obzvl᚝ když to dělalo kravál jaxviňa

26.07.2012 20:28 - Re: Turbo 1.6 HDi / C5 II 2495367
rover416
Město: Nová Paka, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 32
99 Poslat soukromou zprávu
Ahoj. Potřeboval bych poradit. Když sundám trubku z turba co vede do filtru tak je vidět že je v ní olej.A v turbu taky. Turbo nevydává žádný podezřelý zvuky. Vidím to asi na repas co?

26.07.2012 20:44 - Re: Turbo 1.6 HDi / C5 II 2495370
Mirrra
Město: Ústí nad Labem, Auto: Honda Civic 8GPočet příspěvků: 84

99 Poslat soukromou zprávu
nějakej olej tam je vždycky,pokud ho neni nějak moc....ale to ti poradí spíš nějakej specialista fon motor

26.07.2012 20:46 - Re: Turbo 1.6 HDi / C5 II 2495372
Hanz 397
Město: Česká Kamenice, Auto: Peugeot 508 SW GTPočet příspěvků: 2453

U??vate? Poslat soukromou zprávu
rover416 napsal(a):
Ahoj. Potřeboval bych poradit. Když sundám trubku z turba co vede do filtru tak je vidět že je v ní olej.A v turbu taky. Turbo nevydává žádný podezřelý zvuky. Vidím to asi na repas co?

Do tý trubky je(před turbo) vyvedený odvětrání klikový skříně,takže je normální,že je v ní olej. No a tím pádem i v turbu. Jen záleží na tom,jestli ho v tom turbu není nějak neúměrně moc oproti té trubce... To by se tam pak tlačil i přes to turbo. Na některých (nad)autech se dle předpisu mění i odlučovač oleje,který zmenšuje množství oleje,který projde přes odvětrání,ale nevím,jestli se dá vyměnit i tady,nebo je třeba součástí ventildeklu...(bude vědět Jumep)

|< < 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 ... 17 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator