| | |
29.05.2016 23:38 -
Re: Turbo / C5 I 2,2HDi
|
2956730
|
|
Luki_C5
|
Město: Holeov, Auto: C6 2.7 HDI Exclusive | Počet příspěvků: 971 |
|
|
Jo zase 10-15 let je klid Dekuji nechci. Pokud to neni nevyhnutelne
Jo zase 10-15 let je klid :-D Dekuji nechci. Pokud to neni nevyhnutelne ;-)
|
|
30.05.2016 00:28 -
Re: Turbo / C5 I 2,2HDi
|
2956737
|
|
Luki_C5
|
Město: Holeov, Auto: C6 2.7 HDI Exclusive | Počet příspěvků: 971 |
|
|
Jo vymysleny to nemaji spatne, jen nepocitali, ze ty auta budou jezdit pres zimu a v prosolene republice.
Jo vymysleny to nemaji spatne, jen nepocitali, ze ty auta budou jezdit pres zimu a v prosolene republice.
|
|
01.06.2016 00:10 -
Re: Turbo / C5 I 2,2HDi
|
2957097
|
|
vasekk2807
|
Město: Hředle, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 13 |
|
|
zdravim tak jsem dneska uplne na pohodu vyndal turbo a to tim stylem ze jsem povolil jeden sroub na silenbliku dole na motoru a vyhnul tyckou motor a turbo slo pohodlne vyndat i nandat ---zkousel jsem to i po vyndani vyfuku ale to nejde neprojde---takze dekuji za radu
zdravim tak jsem dneska uplne na pohodu vyndal turbo a to tim stylem ze jsem povolil jeden sroub na silenbliku dole na motoru a vyhnul tyckou motor a turbo slo pohodlne vyndat i nandat ---zkousel jsem to i po vyndani vyfuku ale to nejde neprojde---takze dekuji za radu
|
|
02.06.2016 10:21 -
Re: Spolehlivost a ivotnost 2.2HDi 98kW
|
2957439
|
|
alexko1
|
Město: Mana, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 25 |
|
|
zdravim, mam dotaz... nedavno jsem sehnal za par drobnych C5 2.2HDI exclusive 2001 ale za chvili vyhazi olej vyfukem ven co by to mohlo byt? (turbo jiz bylo jednou meneno) coz ale nevylucuje ze je spatne znovu, dekuji
zdravim, mam dotaz... nedavno jsem sehnal za par drobnych C5 2.2HDI exclusive 2001 ale za chvili vyhazi olej vyfukem ven co by to mohlo byt? (turbo jiz bylo jednou meneno) coz ale nevylucuje ze je spatne znovu, dekuji
|
|
02.06.2016 10:25 -
Re: Spolehlivost a ivotnost 2.2HDi 98kW
|
2957441
|
|
jumep
|
|
|
len vo vyfuku, nie v sani?
len vo vyfuku, nie v sani?
|
|
02.06.2016 10:28 -
Re: Spolehlivost a ivotnost 2.2HDi 98kW
|
2957443
|
|
alexko1
|
Město: Mana, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 25 |
|
|
vyfuk... dymi na bielo, po chvilke vypise nizky tlak oleja
vyfuk... dymi na bielo, po chvilke vypise nizky tlak oleja
|
|
02.06.2016 10:40 -
Re: Turbo / C5 I 2,2HDi
|
2957444
|
|
pavel1978
|
|
|
Zdravím, nemáte návod jak má jít biturbo z x7 ven? Půjde na repas.diky Pavel
Zdravím, nemáte návod jak má jít biturbo z x7 ven? Půjde na repas.diky Pavel
|
|
02.06.2016 11:02 -
Re: Spolehlivost a ivotnost 2.2HDi 98kW
|
2957458
|
|
jumep
|
|
|
sanie si otvaral?
ale do vyfuku iba to nema moc kade inde okrem turba, len je divne ze nedava do sania
sanie si otvaral?
ale do vyfuku iba to nema moc kade inde okrem turba, len je divne ze nedava do sania
|
|
02.06.2016 11:04 -
Re: Spolehlivost a ivotnost 2.2HDi 98kW
|
2957460
|
|
alexko1
|
Město: Mana, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 25 |
|
|
a co tesnenie pod hlavou?
a co tesnenie pod hlavou?
|
|
02.06.2016 11:26 -
Re: Spolehlivost a ivotnost 2.2HDi 98kW
|
2957464
|
|
jumep
|
|
|
co s nim? to by tlacilo do vody a hlavne tlakovalo vodu a olej by neutekal
ak ti to pise nizky tlak oleja tak je jasne ze tento niekde uchadza, ak to vali do vyfuku tak to moc kde inde ako v turbe nebude utekat
co s nim? to by tlacilo do vody a hlavne tlakovalo vodu a olej by neutekal
ak ti to pise nizky tlak oleja tak je jasne ze tento niekde uchadza, ak to vali do vyfuku tak to moc kde inde ako v turbe nebude utekat
|
|
02.06.2016 11:30 -
Re: Spolehlivost a ivotnost 2.2HDi 98kW
|
2957466
|
|
alexko1
|
Město: Mana, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 25 |
|
|
blbost, existuju rozne prierazy tesnenia pod hlavou! a samozrejme ked vyhadze olej klesne tlak a vypise to na palubaku...
mal som nissan micra (tesnenie pod hlavou bezna zavada) ku koncu to bolo uz tak zle ze unikala komplet kompresia a nedalo sa ani nastartovat
blbost, existuju rozne prierazy tesnenia pod hlavou! a samozrejme ked vyhadze olej klesne tlak a vypise to na palubaku...
mal som nissan micra (tesnenie pod hlavou bezna zavada) ku koncu to bolo uz tak zle ze unikala komplet kompresia a nedalo sa ani nastartovat
|
|
02.06.2016 11:34 -
Re: Spolehlivost a ivotnost 2.2HDi 98kW
|
2957469
|
|
jumep
|
|
|
ked to tak dobre vies preco si to neriesis?
neporovnavaj nieco co sa porovnavat nema
sam hovoris ze to nemalo kompresiu, aj toto nema kompresiu - to krasne pocujes pri starte ze ide naprazdno ... nehovoriac o tom ze taky motor ide sakra nepravidelne atd.
tesnenie pod hlavou ma iny prejav nez je unik oleja a olejovy dym z vyfuku
ked to tak dobre vies preco si to neriesis?
neporovnavaj nieco co sa porovnavat nema
sam hovoris ze to nemalo kompresiu, aj toto nema kompresiu - to krasne pocujes pri starte ze ide naprazdno ... nehovoriac o tom ze taky motor ide sakra nepravidelne atd.
tesnenie pod hlavou ma iny prejav nez je unik oleja a olejovy dym z vyfuku
|
|
02.06.2016 11:38 -
Re: Spolehlivost a ivotnost 2.2HDi 98kW
|
2957471
|
|
alexko1
|
Město: Mana, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 25 |
|
|
zaklad motora je ten isty takze to s kludnym svedomim porovnat mozem... toto sice kompresiu ma aj to normalne ide len to tlaci olej asi do valca a odtial ho zrejme spaleny (biely dym) tlaci cez vyfuk
v bloku aj hlave valcov su predsa olejove kanaliky ak sa nemylim a moze byt fuknute tesnenie medzi kanalikom a valcom alebo nie?
zaklad motora je ten isty takze to s kludnym svedomim porovnat mozem... toto sice kompresiu ma aj to normalne ide len to tlaci olej asi do valca a odtial ho zrejme spaleny (biely dym) tlaci cez vyfuk
v bloku aj hlave valcov su predsa olejove kanaliky ak sa nemylim a moze byt fuknute tesnenie medzi kanalikom a valcom alebo nie?
|
|
02.06.2016 12:07 -
Re: Spolehlivost a ivotnost 2.2HDi 98kW
|
2957491
|
|
jumep
|
|
|
este raz, ked ti prdne tesnenie tak v tlakovej casti a spotreba oleja je to posledne co si vsimnes
co riesis je tlakovanie a miznutie vody
samotne miznutie oleja do vyfuku cez hlavu je prakticky nemozne
skor to moze stekat po driekoch ventilov, kazdopadne ak by to slo do valca chytalo by to samozapal a scenario runaway motora
este raz, ked ti prdne tesnenie tak v tlakovej casti a spotreba oleja je to posledne co si vsimnes
co riesis je tlakovanie a miznutie vody
samotne miznutie oleja do vyfuku cez hlavu je prakticky nemozne
skor to moze stekat po driekoch ventilov, kazdopadne ak by to slo do valca chytalo by to samozapal a scenario runaway motora
|
|
02.06.2016 12:22 -
Re: Spolehlivost a ivotnost 2.2HDi 98kW
|
2957499
|
|
alexko1
|
Město: Mana, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 25 |
|
|
nechapem preco by to nebolo mozne?! tesnenie moze prasknut: 1.tlaci vodu do valca (prehrieva sa a tlakuje), 2.kompresia unika, 3. olej tlaci von z motora, 4. olej tlaci do valca
tyto samozrejme netvrdim ze je to moj pripad a ze nieje chyba v turbe-ako som uz pisal, raz bolo menene
ake su najcastejsie zavady tychto motorov, comu sa vyvarovat a na co si dat pozor?
vdaka
nechapem preco by to nebolo mozne?! tesnenie moze prasknut: 1.tlaci vodu do valca (prehrieva sa a tlakuje), 2.kompresia unika, 3. olej tlaci von z motora, 4. olej tlaci do valca
tyto samozrejme netvrdim ze je to moj pripad a ze nieje chyba v turbe-ako som uz pisal, raz bolo menene
ake su najcastejsie zavady tychto motorov, comu sa vyvarovat a na co si dat pozor?
vdaka
|
|
02.06.2016 12:27 -
Re: Spolehlivost a ivotnost 2.2HDi 98kW
|
2957501
|
|
jumep
|
|
|
najcastejsie zavady su prasknute podtlakove hadicky a remenica ked sa namota remen do rozvodu
kazdopadne uz par ludi tu riesilo turbo
najjednoduchsie co mozes spravit je odpojit hadicu sania dole ci odtial nevytece olej a zhodit turbo a hned uvidis ci v nom je olej a ci aj zvody su plne oleja, ak bude olej len za turbom tak je to uplne jasne
mozem ti spravit fotku ako a kde idu tlakove kanali na olej do hlavy, tam proste to nema ako utekat do valca tak ako to popisujes - dokonca na to aby to napisalo nizky tlak
najcastejsie zavady su prasknute podtlakove hadicky a remenica ked sa namota remen do rozvodu
kazdopadne uz par ludi tu riesilo turbo
najjednoduchsie co mozes spravit je odpojit hadicu sania dole ci odtial nevytece olej a zhodit turbo a hned uvidis ci v nom je olej a ci aj zvody su plne oleja, ak bude olej len za turbom tak je to uplne jasne
mozem ti spravit fotku ako a kde idu tlakove kanali na olej do hlavy, tam proste to nema ako utekat do valca tak ako to popisujes - dokonca na to aby to napisalo nizky tlak
|
|
02.06.2016 13:00 -
Re: Spolehlivost a ivotnost 2.2HDi 98kW
|
2957510
|
|
alexko1
|
Město: Mana, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 25 |
|
|
nizky tlak to vypise po "vyhadzani" respektive spaleni oleja... kym je ho tam dost tak funguje normalne/az na ten dym... este som zabudol na moznost (nie v tomto pripade) prasknute tesnenie tak ze sa miesa voda-chladiaca zmes s olejom
nizky tlak to vypise po "vyhadzani" respektive spaleni oleja... kym je ho tam dost tak funguje normalne/az na ten dym... este som zabudol na moznost (nie v tomto pripade) prasknute tesnenie tak ze sa miesa voda-chladiaca zmes s olejom
|
|
| |
|
|