| | |
12.11.2013 21:20 -
Re: Turbo / C5 I 2,2HDi
|
2637165
|
|
jumep
|
|
|
VYMENA - je tam 2.5 bar - prudko stupajucich a klesajucich
mozes skusit z vraku si zohnat ... osobne by som nerozmyslal nad starsou
VYMENA - je tam 2.5 bar - prudko stupajucich a klesajucich
mozes skusit z vraku si zohnat ... osobne by som nerozmyslal nad starsou
|
|
12.11.2013 21:51 -
Re: Turbo / C5 I 2,2HDi
|
2637214
|
|
stano1
|
|
|
Daj mu čo mu treba,to nieje Fabia htp, aj ked má viac ako 10 rokov.
Obstarávacia cena bola vtedy cez milión korún.
Daj mu čo mu treba,to nieje Fabia htp, aj ked má viac ako 10 rokov.
Obstarávacia cena bola vtedy cez milión korún.
|
|
14.11.2013 01:17 -
Re: Turbo / C5 I 2,2HDi
|
2637899
|
|
ivanivan
|
|
|
Nevím, proč mi zmizely příspěvky . Objednáno a ráno bude k odebrání u Citroena. Supr rychlost a s cenou se Jumep +- trefil.
Hotovo. Dokonce jsem to vyměnil sám.
Nevím, proč mi zmizely příspěvky :nevim . Objednáno a ráno bude k odebrání u Citroena. Supr rychlost a s cenou se Jumep +- trefil.
Hotovo. Dokonce jsem to vyměnil sám.
|
|
21.11.2013 14:13 -
Re: Turbo / C5 I 2,2HDi
|
2639919
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1299 |
|
|
jumep napsal(a): VYMENA - je tam 2.5 bar - prudko stupajucich a klesajucich
mozes skusit z vraku si zohnat ... osobne by som nerozmyslal nad starsou
No, to je ptákovina.
To bys musel mít hoóóóóóóóóódně načipovaný. Tlak v hadici od turba není nijak dramatický a je max 1,5 bar, při 1,6 je nouzák.
DATA z diagnostiky při VYPNUTÉM motoru tlak v potrubí cca 1bar ( okolní atm tlak), max tlak co dovolí jednotka 2,5 bar. Z toho mi teda vyjde e tlak co dává turbo je 1,5 bar max. Při 1,6 to hodí do nouzáku, udusí motor
Jestli tomu nevěří, vem si obyč manometr a připoj rozbočkou do hadice u snímače tlaku, hadičkou natáhne do kabiny a bě se projet.
To bys taky potom mohl tvrdit, e kola fouká na 3,5 a né na 2,5 jak vichni ostatní .
No, to je ptákovina. :palec
To bys musel mít hoóóóóóóóóódně načipovaný. Tlak v hadici od turba není nijak dramatický a je max 1,5 bar, při 1,6 je nouzák.
DATA z diagnostiky při VYPNUTÉM motoru tlak v potrubí cca 1bar ( okolní atm tlak), max tlak co dovolí jednotka 2,5 bar. Z toho mi teda vyjde e tlak co dává turbo je 1,5 bar max. Při 1,6 to hodí do nouzáku, udusí motor
Jestli tomu nevěří, vem si obyč manometr a připoj rozbočkou do hadice u snímače tlaku, hadičkou natáhne do kabiny a bě se projet. ;-)
To bys taky potom mohl tvrdit, e kola fouká na 3,5 a né na 2,5 jak vichni ostatní .
|
|
29.12.2013 12:06 -
Re: Turbo / C5 I 2,2HDi
|
2651647
|
|
Mamlas
|
|
|
Pri kontrole podtlaku jsem zjistil, ze mam trochu zatuhlou regulaci turba. Da se to rozhybat na aute nebo musi turbo ven? Dik
Pri kontrole podtlaku jsem zjistil, ze mam trochu zatuhlou regulaci turba. Da se to rozhybat na aute nebo musi turbo ven? Dik
|
|
29.12.2013 15:29 -
Re: Turbo / C5 I 2,2HDi
|
2651688
|
|
Mamlas
|
|
|
Tak jsem na tu regulaci koukal a spis to vypada, ze nejak divne funguje ta podtlakova membrana. Rukou jsem zkousel to oupě a vypadá, e chodí celkem dobře.
Tak jsem na tu regulaci koukal a spis to vypada, ze nejak divne funguje ta podtlakova membrana. Rukou jsem zkousel to oupě a vypadá, e chodí celkem dobře.
|
|
29.12.2013 18:26 -
Re: Turbo / C5 I 2,2HDi
|
2651782
|
|
jumep
|
|
|
ta regulacia chodi fakt len kusocek, podla coho to usudzujes? co ti to robi?
ta regulacia chodi fakt len kusocek, podla coho to usudzujes? co ti to robi?
|
|
29.12.2013 19:46 -
Re: Turbo / C5 I 2,2HDi
|
2651812
|
|
Mamlas
|
|
|
Pri rozjezdu po delsim stani jede auto do asi 1800 ot/min jako pridusene a kolem tech 1800 ot s trhnutim zabere. Pak uz je to v poradku dokud auto zase na chvili nekde nestoji.
Na diagnostice jsem parkrat videl, ze tlak na turbu neroste stejne s ocekavanym pri zvysovani otacek. Pri pomalem zvysovani otacek se skokove zvysil az nekde kolem tech 2000 ot. Udela to jen parkrat a pak uz to funguje normalne.
Dneska jsem prochazel podtlaky a zkousel jsem jestli se hybou klapky v sani, EGR a regulace turba. A kdyz jsem zkousel regulaci turba tak bylo videt, ze se ta regulace nehybe plynule, ale v jednu chvili poskoci asi do pulky.
Pri rozjezdu po delsim stani jede auto do asi 1800 ot/min jako pridusene a kolem tech 1800 ot s trhnutim zabere. Pak uz je to v poradku dokud auto zase na chvili nekde nestoji.
Na diagnostice jsem parkrat videl, ze tlak na turbu neroste stejne s ocekavanym pri zvysovani otacek. Pri pomalem zvysovani otacek se skokove zvysil az nekde kolem tech 2000 ot. Udela to jen parkrat a pak uz to funguje normalne.
Dneska jsem prochazel podtlaky a zkousel jsem jestli se hybou klapky v sani, EGR a regulace turba. A kdyz jsem zkousel regulaci turba tak bylo videt, ze se ta regulace nehybe plynule, ale v jednu chvili poskoci asi do pulky.
|
|
29.12.2013 19:55 -
Re: Turbo / C5 I 2,2HDi
|
2651831
|
|
jumep
|
|
|
len znova upozornim, 2.2 turbo je podtlakom zatvarane, tj. bez podtlaku ide naplno, takze ked odstavis auto tak turbo ostane v stave naplno a otackami ho len priviera
fap mas v akom stave?
len znova upozornim, 2.2 turbo je podtlakom zatvarane, tj. bez podtlaku ide naplno, takze ked odstavis auto tak turbo ostane v stave naplno a otackami ho len priviera
fap mas v akom stave?
|
|
29.12.2013 20:14 -
Re: Turbo / C5 I 2,2HDi
|
2651836
|
|
Mamlas
|
|
|
Jojo, odpoledne jsem to tady prochazel a cetl jsem to, ze se podtlakem zavira. Tak je mozny, ze ta regulace s tim vubec nesouvisi.
Vypada to jak kdyz se nekde otevre nejaka klapka nebo neco takoveho a pak teprve zacne rust tlak. Ale divny je ze to udela jen jednou po delsim stani.
Pred rokem FAP vyplachnuty s doplnenim aditiv. Regenerace se dela asi po 850km.
Jeste jedna vec, vsiml jsem si, ze pokud treba pri rozjezdu dam autu dam plny kotel tak zakouri. Coz si myslim, ze driv nebylo a ani by diky FAPu nemelo byt. Ale to je uz mozna na jine tema.
Jojo, odpoledne jsem to tady prochazel a cetl jsem to, ze se podtlakem zavira. Tak je mozny, ze ta regulace s tim vubec nesouvisi. :nevim
Vypada to jak kdyz se nekde otevre nejaka klapka nebo neco takoveho a pak teprve zacne rust tlak. Ale divny je ze to udela jen jednou po delsim stani.
Pred rokem FAP vyplachnuty s doplnenim aditiv. Regenerace se dela asi po 850km.
Jeste jedna vec, vsiml jsem si, ze pokud treba pri rozjezdu dam autu dam plny kotel tak zakouri. Coz si myslim, ze driv nebylo a ani by diky FAPu nemelo byt. Ale to je uz mozna na jine tema.
|
|
29.12.2013 20:18 -
Re: Turbo / C5 I 2,2HDi
|
2651837
|
|
jumep
|
|
|
asi ti ani nesedi moc dobre spotreba palubak a realita
Ylonku na sani mas aku, staru skladanu alebo plastovu?
na tej plastovej sa vie zasekavat klapka spodna (vydere sa tam drazka a po tom v nej ostava klapka zaseknuta)
asi ti ani nesedi moc dobre spotreba palubak a realita
Ylonku na sani mas aku, staru skladanu alebo plastovu?
na tej plastovej sa vie zasekavat klapka spodna (vydere sa tam drazka a po tom v nej ostava klapka zaseknuta)
|
|
29.12.2013 20:39 -
Re: Turbo / C5 I 2,2HDi
|
2651842
|
|
Mamlas
|
|
|
Pokud by to delala tahle klapka tak by ale tlak turba měl pořád růst plynule, protoze snimac tlaku je pred tema klapkama nebo se mýlím?
Jinak s tou spodni klapkou na ypsolonce (je plastova) mas pravdu. Je uz vydrena, na ose klapky je vule do strany takze pokud se dostane do krajni pozice (ke strane kde jsou ty ozubeny prevody) tak se nechce otevrit. Dal jsemna zkousku pod vicko podlozku aby se klapka nemohla dostat az ke strane. Pak uz behala jak ma, ale zda se mi ze tim to taky nebylo. Jetě to ověřím ráno, a ráno pojedu z domu.
Pokud by to delala tahle klapka tak by ale tlak turba měl pořád růst plynule, protoze snimac tlaku je pred tema klapkama nebo se mýlím?
Jinak s tou spodni klapkou na ypsolonce (je plastova) mas pravdu. Je uz vydrena, na ose klapky je vule do strany takze pokud se dostane do krajni pozice (ke strane kde jsou ty ozubeny prevody) tak se nechce otevrit. Dal jsemna zkousku pod vicko podlozku aby se klapka nemohla dostat az ke strane. :-)) Pak uz behala jak ma, ale zda se mi ze tim to taky nebylo. Jetě to ověřím ráno, a ráno pojedu z domu.
|
|
26.11.2015 17:42 -
Re: Turbo / C5 I 2,2HDi
|
2891584
|
|
autocross
|
Město: Bystřice , Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 82 |
|
|
Neřeil u někdo tenhle podivnej zvuk?
.link.
Zdá se mi, e kdy je auto teplé, tak u to tolik nedělá. Jinak auto jede myslím celkem normálně, ale s jinou 2.2HDi jsem nikdy nejel. Je fakt, e po přidání plynu chvilinku trvá, ne se vzmátoří, ale nic dramatického. Připadá mi to jako kdyby někde podfukovalo plechové těsněni. Díra v hadici to nebude, protoe za jizdy pod tlakem to nikde nesyčí. Bohuel nemám nikoho, kdo by mi přidával plyn a já bych poslouchal odkud to je? Diagnostika Delphi bez chyby a do nouzáku, od té doby co jsem čistil FAP mi to taky nikdy nepadlo.
Neřeil u někdo tenhle podivnej zvuk?
https://www.youtube.com/watch?v=rBTe-O--jm4&feature=youtu.be
Zdá se mi, e kdy je auto teplé, tak u to tolik nedělá. Jinak auto jede myslím celkem normálně, ale s jinou 2.2HDi jsem nikdy nejel. Je fakt, e po přidání plynu chvilinku trvá, ne se vzmátoří, ale nic dramatického. Připadá mi to jako kdyby někde podfukovalo plechové těsněni. Díra v hadici to nebude, protoe za jizdy pod tlakem to nikde nesyčí. Bohuel nemám nikoho, kdo by mi přidával plyn a já bych poslouchal odkud to je? Diagnostika Delphi bez chyby a do nouzáku, od té doby co jsem čistil FAP mi to taky nikdy nepadlo.
|
|
26.11.2015 18:29 -
Re: Turbo / C5 I 2,2HDi
|
2891599
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Ten zvuk mi připomína prokluzující klíňák.
Ten zvuk mi připomína prokluzující klíňák. :nevim
|
|
26.11.2015 18:42 -
Re: Turbo / C5 I 2,2HDi
|
2891609
|
|
autocross
|
Město: Bystřice , Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 82 |
|
|
Ale ten to jistě nebude, kdy na autě ani ádný není.
Napadlo mě, e by mohli brousit lopatky o obal, ale bral jsem za hřídelku z té sací strany a je to bez vůle.
Ale ten to jistě nebude, kdy na autě ani ádný není.
Napadlo mě, e by mohli brousit lopatky o obal, ale bral jsem za hřídelku z té sací strany a je to bez vůle.
|
|
26.11.2015 19:51 -
Re: Turbo / C5 I 2,2HDi
|
2891645
|
|
artsvec
|
Město: Suice, Auto: Opel Insignia Country Tourer 1.6 16V - 200 koní | Počet příspěvků: 650 |
|
|
Podobný zvuk(přesně si to u nepamatuji) jsme měli u naí C5 po koupení. Turbo dávalo tlaky jak má, ale hvízdalo. Dali jsme nové turbo a pohoda.
Podobný zvuk(přesně si to u nepamatuji) jsme měli u naí C5 po koupení. Turbo dávalo tlaky jak má, ale hvízdalo. Dali jsme nové turbo a pohoda.
|
|
26.11.2015 22:01 -
Re: Turbo / C5 I 2,2HDi
|
2891709
|
|
jumep
|
|
|
jo, ma axialnu volu a opiera sa vrtulka o telo turba, daj to spravit cimskor
(ps. klinakom sa mysli drazkovy remen)
jo, ma axialnu volu a opiera sa vrtulka o telo turba, daj to spravit cimskor
(ps. klinakom sa mysli drazkovy remen)
|
|
27.11.2015 15:31 -
Re: Turbo / C5 I 2,2HDi
|
2892199
|
|
autocross
|
Město: Bystřice , Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 82 |
|
|
Vůli právě nemá, kdyby mělo, tak u je venku.
Vůli právě nemá, kdyby mělo, tak u je venku.
|
|
| |
|
|