| | |
13.01.2010 21:28 -
Turbo / C5 I 2,2HDi
|
1802109
|
|
MichalJ
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 71 |
|
|
Měl sem auto na servisu a řekli mi, e mám hlučnějí turbo a , e mi z něj teče/rosí olej . Zatím jej umyli a mám hlídat jestli mi ubývá olej a zatím prý neřeit. Tak se chci optat řeit nebo neřeit ? Auto najede ročně max 12tis km. Turbo se musí vyměnit nebo se dá opravit ? Cena ? Dík
Měl sem auto na servisu a řekli mi, e mám hlučnějí turbo a , e mi z něj teče/rosí olej . Zatím jej umyli a mám hlídat jestli mi ubývá olej a zatím prý neřeit. Tak se chci optat řeit nebo neřeit ? Auto najede ročně max 12tis km. Turbo se musí vyměnit nebo se dá opravit ? Cena ? Dík
|
|
13.01.2010 21:31 -
Re: Turbo / C5 I 2,2HDi
|
1802111
|
|
jumep
|
|
|
turbo sa da repasovat, staci zagooglit a najdes dost firiem, dokonca na ccca som daval odkaz
turbo sa da repasovat, staci zagooglit a najdes dost firiem, dokonca na ccca som daval odkaz
|
|
13.01.2010 21:40 -
Re: Turbo / C5 I 2,2HDi
|
1802112
|
|
MichalJ
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 71 |
|
|
Ajo, u sem kouknul, repase turba do 12tis max. Dík. To mě vůbec nenapadlo. Je to moje první auto u kterého se starám o servis , tak občas jen potřebuju nakopnout.
Motor frčí pěkně a bez problémů tak uvidím jak moc to bude téct a pak to nechám nebo nenechám udělat.
Ajo, u sem kouknul, repase turba do 12tis max. Dík. To mě vůbec nenapadlo. Je to moje první auto u kterého se starám o servis , tak občas jen potřebuju nakopnout.
Motor frčí pěkně a bez problémů tak uvidím jak moc to bude téct a pak to nechám nebo nenechám udělat.
|
|
13.01.2010 21:42 -
Re: Turbo / C5 I 2,2HDi
|
1802113
|
|
jumep
|
|
|
na tom nesetri a daj to spravit, lebo odpases turbo, v horsom pripade cely motor
na tom nesetri a daj to spravit, lebo odpases turbo, v horsom pripade cely motor
|
|
17.01.2010 17:33 -
Re: Turbo / C5 I 2,2HDi
|
1802430
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
No já mám poprvé (4 měsíce) auto s turbem. A nyní mám poslední týdny dojem, e ztratilo zátah. Jezdím opakované trasy a kde na 5 do svahu trochu zrychlovalo, tak nyní na plnou 4 mírně zpomaluje. Není to dramatické, ale znát to to je. Jinak ádný problém, ádná hláka. Při pomalé jízdě na nií stupně normálně jako dříve nepatrně slyím turbo jak při přidání kvílí a při ubrání ubere, tak se snad nějak točí. Kdybych takhle auto koupil, tak by si snad myslel, e je to na ten těký krám normální, ale mám dojem, e u mi to jezdilo líp. I startování, spotřeba - ve OK. V motorovém prostoru letmým pohledem hadice OK.
No já mám poprvé (4 měsíce) auto s turbem. A nyní mám poslední týdny dojem, e ztratilo zátah. Jezdím opakované trasy a kde na 5 do svahu trochu zrychlovalo, tak nyní na plnou 4 mírně zpomaluje. Není to dramatické, ale znát to to je. Jinak ádný problém, ádná hláka. Při pomalé jízdě na nií stupně normálně jako dříve nepatrně slyím turbo jak při přidání kvílí a při ubrání ubere, tak se snad nějak točí. Kdybych takhle auto koupil, tak by si snad myslel, e je to na ten těký krám normální, ale mám dojem, e u mi to jezdilo líp. I startování, spotřeba - ve OK. V motorovém prostoru letmým pohledem hadice OK.
|
|
17.01.2010 17:50 -
Re: Turbo / C5 I 2,2HDi
|
1802436
|
|
jumep
|
|
|
Vaha vzduchu, FAP ....
to su dva zakladne cinitele ktore toto mozu sposobit bez hlasky ... samozrejme cokolvek ine, zasa ti len odporucim diagnostiku, resp. niekym odsudzovane vycistenie vahy, niekto hovori ze mu to pomohlo, niekomu nie.
Ked ju das dole, su tam 3 plosky a gulicka teplomera, cele to poumyvaj napr. technickym benzinom a jemnym stetcekom, v ziadnom pripade hruba sila.
Ak to namocis tym benzinom a napr ti zmyzne jedna ploska, je jasne ze ta vaha je v cudu a treba ju vymenit, potom to vyfukaj vzduchom a hod s5 a uvidis. To je tak maximum co mozes v tomto pripade spravit.
Vaha vzduchu, FAP ....
to su dva zakladne cinitele ktore toto mozu sposobit bez hlasky ... samozrejme cokolvek ine, zasa ti len odporucim diagnostiku, resp. niekym odsudzovane vycistenie vahy, niekto hovori ze mu to pomohlo, niekomu nie.
Ked ju das dole, su tam 3 plosky a gulicka teplomera, cele to poumyvaj napr. technickym benzinom a jemnym stetcekom, v ziadnom pripade hruba sila.
Ak to namocis tym benzinom a napr ti zmyzne jedna ploska, je jasne ze ta vaha je v cudu a treba ju vymenit, potom to vyfukaj vzduchom a hod s5 a uvidis. To je tak maximum co mozes v tomto pripade spravit.
|
|
17.01.2010 18:00 -
Re: Turbo / C5 I 2,2HDi
|
1802438
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
...ano vaha vzduchu stoji obrovske penize je lepsi opravovat benzinem...a hlavne si rict po teto oprave ze vaha je ok ,protoze tu uz jsem opravil a vrhnout se bezmyslenkovite na vymenu dalsich dilu ...
...ano vaha vzduchu stoji obrovske penize je lepsi opravovat benzinem...a hlavne si rict po teto oprave ze vaha je ok ,protoze tu uz jsem opravil a vrhnout se bezmyslenkovite na vymenu dalsich dilu ...
|
|
17.01.2010 18:34 -
Re: Turbo / C5 I 2,2HDi
|
1802442
|
|
jumep
|
|
|
presne tohoto cloveka nado mnou som tymto myslel: resp. niekym odsudzovane vycistenie vahy
jemu sa totiz vzdy otvori nozik vo vacku ked take nieco vidi.
Nikdy som nepovedal ze to pomoze, vela ludi ale hovori ze pomohlo, preco to neskusit ....
Ked to nepomoze, je to jedina vec ktora sa da spravit bez hladania a diagnostiky, ak nepomoze, ostava sa zbalit a ist do servisu ...
presne tohoto cloveka nado mnou som tymto myslel: resp. niekym odsudzovane vycistenie vahy
jemu sa totiz vzdy otvori nozik vo vacku ked take nieco vidi.
Nikdy som nepovedal ze to pomoze, vela ludi ale hovori ze pomohlo, preco to neskusit ....
Ked to nepomoze, je to jedina vec ktora sa da spravit bez hladania a diagnostiky, ak nepomoze, ostava sa zbalit a ist do servisu ...
|
|
17.01.2010 18:45 -
Re: Turbo / C5 I 2,2HDi
|
1802445
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
pomaha to to je jasne jen jsi mi to zatim nepodlozil ....
ale chapu ze tve teoreticke bezedne zkusenosti mechanika jsou k nezaplaceni
pomaha to to je jasne jen jsi mi to zatim nepodlozil ;)....
ale chapu ze tve teoreticke bezedne zkusenosti mechanika jsou k nezaplaceni
|
|
18.01.2010 07:41 -
Re: Turbo / C5 I 2,2HDi
|
1802460
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Kadopádně díky vem. Ale taky jsem skeptický, protoe mám dost logické a technické mylení. Závada musí nějak vzniknout a jak by se během krátké doby měla zásadně změnit vlastnost váhy vzduchu? Chápu, e se časem můe pozvolna zanáet, ale pokud mi tam nevlítl kus filtru vzduchu nebo něco takového, tak si nedovedu představit váhu jako příčinu poměrně náhlé změny.
Kouknu jetě jednou podrobně do vláken popisujících podobný jev.
Jen pro upřesnění - diagnostika tedy zaznamenává i jevy, které počítač nezobrazuje na displeji?
Asi se servisu s diagnostikou nevyhnu - ale jsou servisy vůbec schopné objektivně poznat ztrátu výkonu? Předpokládám, e brzdné stolice nejsou jejich součástí.
Kadopádně díky vem. Ale taky jsem skeptický, protoe mám dost logické a technické mylení. Závada musí nějak vzniknout a jak by se během krátké doby měla zásadně změnit vlastnost váhy vzduchu? Chápu, e se časem můe pozvolna zanáet, ale pokud mi tam nevlítl kus filtru vzduchu nebo něco takového, tak si nedovedu představit váhu jako příčinu poměrně náhlé změny.
Kouknu jetě jednou podrobně do vláken popisujících podobný jev.
Jen pro upřesnění - diagnostika tedy zaznamenává i jevy, které počítač nezobrazuje na displeji?
Asi se servisu s diagnostikou nevyhnu - ale jsou servisy vůbec schopné objektivně poznat ztrátu výkonu? Předpokládám, e brzdné stolice nejsou jejich součástí.
|
|
18.01.2010 07:58 -
Re: Turbo / C5 I 2,2HDi
|
1802462
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
@VILOUS
ono tyhle famy maji v podobnych forech zivnou pudu..ti rozumni si to nechaji vysvetlit ti ozareni si bohuzel melou sve s tim se delat neda nic...hodne je to tako o subektivnim pocitu,neco jako kdyz nekomu reknes ze jsi mu zvysil vykon a on ti za dva dny zavola jak to lip jede a ma mensi spotrenu ..taky si myslim ze u 2,2HDi vahy moc neodchazi a kdyz ano tak z vise uvedene priciny..hodne odchazeli u C5 I 2.0HDi kvuli konstrukcni vade vzduchoveho filtru do ktereho se dostala voda a necistoty z okoli,,pri bource ci snezeni se filtr vlhkosti proste ucpal a vzduch si hledal cestu jinudy tim paden nefiltrovany vzduch znicil do pul roku i vahu
servis vykon pristrojove nepozna ale da se poznat treba dle zkusenosti s danym motorem nebo i pomoci hodnoty krouticiho momentu,casu vstriku atd...kdyz vse selze pak osciloscop ale to v ofiko servisu nehledej tam se ve vetsine pripadu jen meni (oni moc jinych moznosti ani nemaji)
@VILOUS
ono tyhle famy maji v podobnych forech zivnou pudu..ti rozumni si to nechaji vysvetlit ti ozareni si bohuzel melou sve s tim se delat neda nic...hodne je to tako o subektivnim pocitu,neco jako kdyz nekomu reknes ze jsi mu zvysil vykon a on ti za dva dny zavola jak to lip jede a ma mensi spotrenu :)..taky si myslim ze u 2,2HDi vahy moc neodchazi a kdyz ano tak z vise uvedene priciny..hodne odchazeli u C5 I 2.0HDi kvuli konstrukcni vade vzduchoveho filtru do ktereho se dostala voda a necistoty z okoli,,pri bource ci snezeni se filtr vlhkosti proste ucpal a vzduch si hledal cestu jinudy tim paden nefiltrovany vzduch znicil do pul roku i vahu
servis vykon pristrojove nepozna ale da se poznat treba dle zkusenosti s danym motorem nebo i pomoci hodnoty krouticiho momentu,casu vstriku atd...kdyz vse selze pak osciloscop ale to v ofiko servisu nehledej tam se ve vetsine pripadu jen meni (oni moc jinych moznosti ani nemaji)
|
|
18.01.2010 14:17 -
Re: Turbo / C5 I 2,2HDi
|
1802478
|
|
dedek
|
Město: Jeneč, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 40 |
|
|
to Vilou.....Zdravím,pokud u jste vyměnil filtr paliva.....tak by to melo jed lépe,TURBO,bylo naposled O.K.....Jinak se samozřejmě mohlo něco změnit,ale kdy to napíchnem na proxiu,uvidíme jak vstřiky tak,tlak turba,hlavně vedení podtlakového okruhu můe být zanesené,pak motůrky nechodí jak mají a turbína nemaká jak má...hezký den ASH Hostivice s.r.o.-Dědek
;-)to Vilou.....Zdravím,pokud u jste vyměnil filtr paliva.....tak by to melo jed lépe,TURBO,bylo naposled O.K.....Jinak se samozřejmě mohlo něco změnit,ale kdy to napíchnem na proxiu,uvidíme jak vstřiky tak,tlak turba,hlavně vedení podtlakového okruhu můe být zanesené,pak motůrky nechodí jak mají a turbína nemaká jak má...hezký den ASH Hostivice s.r.o.-Dědek:palec
|
|
18.01.2010 17:29 -
Re: Turbo / C5 I 2,2HDi
|
1802484
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Jetě jednou díky vem. Auto zatím jezdí sluně, e by se okamitým neřeením mělo něco dalího týrat se mi nezdá. Tak počkám na zásadné zlepení počasí (nemám gará) a pak podrobněji prolezu hadice, konektory a jistě nic nezkazím diagnostikou.
Nyní mám jiné radosti - od března má děti bývalá manelka a nyní se zbláznila (opravdu v lékařském slova smyslu), take budu mít urychlené soudy abych dostal děti, jejich stěhování ke mně... a kvůli tomu si nejsem ani jistý účastí na srazu. Kadopádně bych se aspoň pokusil stavit pro trička
Jetě jednou díky vem. Auto zatím jezdí sluně, e by se okamitým neřeením mělo něco dalího týrat se mi nezdá. Tak počkám na zásadné zlepení počasí (nemám gará) a pak podrobněji prolezu hadice, konektory a jistě nic nezkazím diagnostikou.
Nyní mám jiné radosti - od března má děti bývalá manelka a nyní se zbláznila (opravdu v lékařském slova smyslu), take budu mít urychlené soudy abych dostal děti, jejich stěhování ke mně... a kvůli tomu si nejsem ani jistý účastí na srazu. Kadopádně bych se aspoň pokusil stavit pro trička :-)
|
|
14.03.2011 19:53 -
Re: Turbo / C5 I 2,2HDi
|
2378115
|
|
duff74
|
Město: Holeov, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX | Počet příspěvků: 163 |
|
|
Trochu oivím téma...Viml jsem si, e mi při zahřátém autě hvízdá turbo. Není to nějaký uirvoucí zvuk, ale slabě je ho slyet i na volnoběh a víc při akceleraci (co je asi normální). Je mi jasné, e odpověď mi dá jen diagnostika, která mě nemine, ale můe to signalizovat nějakou závanějí poruchu? Auto jezdí normálně, jen při akceleraci má na můj vkus pomalejí nástup. Díky duff
Trochu oivím téma...Viml jsem si, e mi při zahřátém autě hvízdá turbo. Není to nějaký uirvoucí zvuk, ale slabě je ho slyet i na volnoběh a víc při akceleraci (co je asi normální). Je mi jasné, e odpověď mi dá jen diagnostika, která mě nemine, ale můe to signalizovat nějakou závanějí poruchu? Auto jezdí normálně, jen při akceleraci má na můj vkus pomalejí nástup. Díky duff
|
|
14.03.2011 20:34 -
Re: Turbo / C5 I 2,2HDi
|
2378120
|
|
jumep
|
|
|
to sa pomaly turbina opiera o kryt ... cize ma volu ...
cimdlhsie sa to tak necha, tym viac sa to zoderie az sa to rozpadne
diagnostika na to nepovie absolutne nic
to sa pomaly turbina opiera o kryt ... cize ma volu ...
cimdlhsie sa to tak necha, tym viac sa to zoderie az sa to rozpadne
diagnostika na to nepovie absolutne nic
|
|
15.03.2011 06:32 -
Re: Turbo / C5 I 2,2HDi
|
2378189
|
|
Mamlas
|
|
|
Nemohla by to byt treba i netesnost nekde po ceste vzduchu do turba nebo z turba nebo deravy intercooler? Diagnostika ukaze tlak kolik dava turbo a jaka je pozadovana hodnota ale je to v tomto pripade k necemu?
Nemohla by to byt treba i netesnost nekde po ceste vzduchu do turba nebo z turba nebo deravy intercooler? Diagnostika ukaze tlak kolik dava turbo a jaka je pozadovana hodnota ale je to v tomto pripade k necemu?
|
|
15.03.2011 09:08 -
Re: Turbo / C5 I 2,2HDi
|
2378201
|
|
artsvec
|
Město: Suice, Auto: Opel Insignia Country Tourer 1.6 16V - 200 koní | Počet příspěvků: 650 |
|
|
S takhle hvízdajícím turbem jsem C5 koupil, diagnostika neukázala vůbec nic. Jezdili jsme s tím dva roky a pak jsem raděj dal turbo nové.
S takhle hvízdajícím turbem jsem C5 koupil, diagnostika neukázala vůbec nic. Jezdili jsme s tím dva roky a pak jsem raděj dal turbo nové.
|
|
15.03.2011 10:09 -
Re: Turbo / C5 I 2,2HDi
|
2378207
|
|
jumep
|
|
|
cidlo tlaku IC je na vrchu IC, taka ta hadicka s kablikom ...
turbo ak neni pridrete natlaci v pohode tolko, ta diera v IC je malicka (ked mas IC od oleja), takze tolko tlaku aby bol problem sa tam nestrati
toto zavijanie turba sme riesili na C8, sice uplne z inej priciny, ale po nahodeni "noveho" turba to stichlo a stare sme otvorili - turbina s hriadelkou mali asi 1,5 mm volu a turbina sa obdierala o vnutorne casti vzduchovej tvarovky
ak by to nedosahovalo tie hodnoty, znamenalo by to ze bud je niekde velka diera alebo je turbo pridrete / znicene
cidlo tlaku IC je na vrchu IC, taka ta hadicka s kablikom ...
turbo ak neni pridrete natlaci v pohode tolko, ta diera v IC je malicka (ked mas IC od oleja), takze tolko tlaku aby bol problem sa tam nestrati
toto zavijanie turba sme riesili na C8, sice uplne z inej priciny, ale po nahodeni "noveho" turba to stichlo a stare sme otvorili - turbina s hriadelkou mali asi 1,5 mm volu a turbina sa obdierala o vnutorne casti vzduchovej tvarovky
ak by to nedosahovalo tie hodnoty, znamenalo by to ze bud je niekde velka diera alebo je turbo pridrete / znicene
|
|
15.03.2011 11:18 -
Re: Turbo / C5 I 2,2HDi
|
2378221
|
|
jruze
|
|
|
Mně turbo hvízdalo 4.roky a potom ztichlo,pokrátké době z toho lítali komeníci i ze tětkama(tlak dávalo,ale pomalí nástup) a potom u ani to ne a jetě jsem se na to nedostal - a bude venku tak nafotím .
Mně turbo hvízdalo 4.roky a potom ztichlo,pokrátké době z toho lítali komeníci i ze tětkama(tlak dávalo,ale pomalí nástup) a potom u ani to ne a jetě jsem se na to nedostal - a bude venku tak nafotím .
|
|
15.03.2011 20:23 -
Re: Turbo / C5 I 2,2HDi
|
2378323
|
|
duff74
|
Město: Holeov, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX | Počet příspěvků: 163 |
|
|
Mně osobně to podle zvuku přijde jako nějaká netěsnost někde na vedení kudy hvízdá vzduch. Budu muset někde na hever...
Mně osobně to podle zvuku přijde jako nějaká netěsnost někde na vedení kudy hvízdá vzduch. Budu muset někde na hever...
|
|
| |
|
|