| | |
30.09.2008 20:48 -
Automatická převodovka AL4 v C5 I/II
|
169180
|
|
fousek
|
|
|
Ahoj zdravim vechny a jako úplně čerstvý majitel C5 Break s AL4, bych se rád zeptal vech majitelů, kteří mají ve své C5ce právě tuto převodovku (melo by to byt v naftach mimo 2,2 HDi a benzinech mimo 3L V6). Bohuel odpověď jsem nikde nenael a tak prosím vás. Tedy:
pokud jedu s autem po rovince nebo z kopce a dam nohu z plynu (čekal bych jako u vech mých předelých amerik), e automat vyřadí a dá jakoby neutrál a auto dojídí ... Tady se vak neutrál nezařadí a auto zacne brzdit motorem a postupně podřazovat. Klidná jízda se tak pomalu mění v přískoky. Je takové chovaní nornální? Je to vlastnost? Dělá vám to taky tak? Nebo je to první známka, e se v převodovce neco děje? (Jinak byla nedávno - předchozí majitel - v autorizovaném servisu na repasi asi za 60 tKc - v servisu potvrzeno.) Nicméně ani v autorizovaném servisu jsem nedostal ádnou uspokojivou odpověd, jak se má tato převodovka chovat. Předem dík za dadou zkuenost.
Ahoj zdravim vechny a jako úplně čerstvý majitel C5 Break s AL4, bych se rád zeptal vech majitelů, kteří mají ve své C5ce právě tuto převodovku (melo by to byt v naftach mimo 2,2 HDi a benzinech mimo 3L V6). Bohuel odpověď jsem nikde nenael a tak prosím vás. Tedy:
pokud jedu s autem po rovince nebo z kopce a dam nohu z plynu (čekal bych jako u vech mých předelých amerik), e automat vyřadí a dá jakoby neutrál a auto dojídí ... Tady se vak neutrál nezařadí a auto zacne brzdit motorem a postupně podřazovat. Klidná jízda se tak pomalu mění v přískoky. Je takové chovaní nornální? Je to vlastnost? Dělá vám to taky tak? Nebo je to první známka, e se v převodovce neco děje? (Jinak byla nedávno - předchozí majitel - v autorizovaném servisu na repasi asi za 60 tKc - v servisu potvrzeno.) Nicméně ani v autorizovaném servisu jsem nedostal ádnou uspokojivou odpověd, jak se má tato převodovka chovat. Předem dík za dadou zkuenost.
|
|
30.09.2008 20:56 -
Re: Automatická převodovka AL4 v C5 I/II
|
169181
|
|
Childeater
|
|
|
Čau, kdy bych to srovnal s Explorerem (ale mám převodovku 4HP20 - mám třílitr), tak tady převodovka brzdí motorem, i kdy nijak moc. Jenom troku. Není to, jako kdy vyřadí u manuálu, nebo sundá nohu z plynu u ameriky. Má to být z bezpečnostních důvodů a píe se o tom i v manuálu. Brzdí to ale plynule, ádný přískoky se nekonají. Samosebou teda pozná, kdy odřazuje kvalty, ale nekube to, je to plynulé.
Čau, kdy bych to srovnal s Explorerem (ale mám převodovku 4HP20 - mám třílitr), tak tady převodovka brzdí motorem, i kdy nijak moc. Jenom troku. Není to, jako kdy vyřadí u manuálu, nebo sundá nohu z plynu u ameriky. Má to být z bezpečnostních důvodů a píe se o tom i v manuálu. Brzdí to ale plynule, ádný přískoky se nekonají. Samosebou teda pozná, kdy odřazuje kvalty, ale nekube to, je to plynulé.
|
|
30.09.2008 21:16 -
Re: Automatická převodovka AL4 v C5 I/II
|
169182
|
|
Darja
|
|
|
1) Na Nko se nejezdi. Pri nem se prevodovka NEmaze dostatecne (proto se muze tahat automat s Nkem jen OMEZENY pocet kilometru a OMEZENOU rychlosti). Kdo tvrdi, ze se uplne normalne maze, tomu bych tahala na Nko auto do te doby, dokud by si to nerozmyslel.
2) prevodovka nema delat "priskoky", ma radit plynule. To, ze kope, je chyba, ale v servise ti treba vadne lamely na AP nezjisti. Diag rekne jen par chyb, nektere zavady nezjisti.
3) Co se opravy tyka, je to slozite, zkusenosti jsou s firmou KAPS a pak s Ucilistem Andre Citroena. Tam AP opravit nekdy dokazi.
1) Na Nko se nejezdi. Pri nem se prevodovka NEmaze dostatecne (proto se muze tahat automat s Nkem jen OMEZENY pocet kilometru a OMEZENOU rychlosti). Kdo tvrdi, ze se uplne normalne maze, tomu bych tahala na Nko auto do te doby, dokud by si to nerozmyslel.
2) prevodovka nema delat "priskoky", ma radit plynule. To, ze kope, je chyba, ale v servise ti treba vadne lamely na AP nezjisti. Diag rekne jen par chyb, nektere zavady nezjisti.
3) Co se opravy tyka, je to slozite, zkusenosti jsou s firmou KAPS a pak s Ucilistem Andre Citroena. Tam AP opravit nekdy dokazi.
|
|
30.09.2008 21:34 -
Re: Automatická převodovka AL4 v C5 I/II
|
169183
|
|
fousek
|
|
|
Převodovka nahoru řadí dobře, nekope, ale horí to je právě dolů .... (prostě po přesednutí z 300M, Stratusu, Visionu atd.) je to pro mě troku ok. Jinak v převodovce je údajně uplně ve nové (nedávno), take počítám, e i včetně lamel. Na opravu mám spolehlivou firmu (která mě ovem před AL4 varovala) a převodovka je navíc u dealera Citronenu jetě v záruce (na to spoléhám). Takze mi lo právě o to, jestli je to normální a já na tohle chování nejsem jenom zvyklej (měl jsem naposledy BX ale v manuálu a GSA v poloautomatu) a nebo je to závada.
Díky za reakce, uvítám i dalí názory.
Převodovka nahoru řadí dobře, nekope, ale horí to je právě dolů .... (prostě po přesednutí z 300M, Stratusu, Visionu atd.) je to pro mě troku ok. Jinak v převodovce je údajně uplně ve nové (nedávno), take počítám, e i včetně lamel. Na opravu mám spolehlivou firmu (která mě ovem před AL4 varovala) a převodovka je navíc u dealera Citronenu jetě v záruce (na to spoléhám). Takze mi lo právě o to, jestli je to normální a já na tohle chování nejsem jenom zvyklej (měl jsem naposledy BX ale v manuálu a GSA v poloautomatu) a nebo je to závada.
Díky za reakce, uvítám i dalí názory.
|
|
30.09.2008 21:37 -
Re: Automatická převodovka AL4 v C5 I/II
|
169184
|
|
Darja
|
|
|
Ani BX v automatu nekopalo Nema se to dit, pokud mas zaruku, omlacuj jim to o hlavu, dokud to nespravi
Ani BX v automatu nekopalo :-) Nema se to dit, pokud mas zaruku, omlacuj jim to o hlavu, dokud to nespravi :-)
|
|
14.11.2011 14:17 -
Re: Automatická převodovka AL4 v C5 I/II
|
2425053
|
|
djudas
|
Město: Plzen, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 5 |
|
|
Zdravim, jsem tady na foru novy a pisu protoze moc nevim kdo by me mohl trosku poradit s problemy, ktere me postihly.
Poridil jsem si C5 2.0i s automatem v plynu. Auto se me libilo, ale neznam moc C5-tky a asi jsem nevybral uplne nejlepsi kus. A mozna se nechal pekne napalit autobazarem, kterej me ji prodaval. Moc lidi co C5tky znaji jsem neznal, tak jsem vzal jen zname, kteri alespon auto mohli malinko prohlednout. Moc potizi jsme na aute nevideli, a tak jsem ho vzal.
Co jsem ho dovezl, zacala se obcas objevovat hlaska "Automatic gearbox failure". Ta se zacala objevovat casteji a casteji, a po case se zacala pridavat rana v prevodovce a prevodovka se pokazde prepla do nouzoveho rezimu. Po zahrani se ten problem jiz neobjevil. Takze stacilo po teto zavade jen vypnout zapnout klicek, a auto jelo dal. Na diagnostice nikdy nic nebylo videt a zadna chyba se neukazovala. Tak jsem to ze zacatku prisuzoval nejakemu cidlu.
Nakonec jsem dal tedy auto do autorizovaneho servisu v Plzni (Letna), aby konecne zjistili proc se to deje. Rekli ze diagnostika hlasi problem s nejakymy hydroventily, ze jsou tam dva a ze me je vymeni. Po jejich vymene, a udajnem serizeni ovladani prevodovky (pry se to musi pokade spravne seridit) se deje jeste horsi problem. Servis me tvrdi ze to tam bylo spatne sestelovane a ze to mohlo byt sestelovane jen tak na oko a to mohlo zpusobit vsemosne problemy. Jako ze by byl zarazene jeden stupen nebo co a druhej napul a tak. Moc se me tomu nechce verit.
Kazdopadne ted rikaji ze je problem opacny. Auto pry jede za studena, ale jakmile se zahreje, tak pry nema zadny tah a nejede vubec. Jako by pry prokluzovaly lamely. Nechaval jsem menit olej pred touto opravou (daval jsem tam origo Citroenacky) a nechaval jsem kontrolovat hladinu v autoriz. servise jestli je vse v poradku. Ted rikaji ze maji pocit ze citi spalene lamely. Nevim jak moc smrdi olej pokud jsou lamely spalene, ale neprislo me ze by smrdel vyznamne jinak nez ten origo co jsem tam nechavasl davat.
Servis uz ted nechce dal nic delat, ze na to pry nejsou zarizeni aby dokazali zjistit co to muze byt a jak to opravit. Zaroven si nejsem jist, jestli me jen neoblbuji, ze tam neco udelali spatne a ted zkousi jestli si to vezmu zpet. Kazdopadne ja jsem v situaci, kdy mam auto se kterym ujedu tak kilometr.
Dokazali by jste me prosim nasmerovat co by mohlo takovehle veci spusobit, pripadne nasmerovat na nejaky servis, ktery automatum opravdu rozumi? Marne jsem doufal ze autoriz. servis by si mel vzdy vedet rady. Jedine co me ted nabizi je nova nebo repasovana prevodovka.
Dekuju za jakekoliv rady nebo pomoc.
Zdravim, jsem tady na foru novy a pisu protoze moc nevim kdo by me mohl trosku poradit s problemy, ktere me postihly.
Poridil jsem si C5 2.0i s automatem v plynu. Auto se me libilo, ale neznam moc C5-tky a asi jsem nevybral uplne nejlepsi kus. A mozna se nechal pekne napalit autobazarem, kterej me ji prodaval. Moc lidi co C5tky znaji jsem neznal, tak jsem vzal jen zname, kteri alespon auto mohli malinko prohlednout. Moc potizi jsme na aute nevideli, a tak jsem ho vzal.
Co jsem ho dovezl, zacala se obcas objevovat hlaska "Automatic gearbox failure". Ta se zacala objevovat casteji a casteji, a po case se zacala pridavat rana v prevodovce a prevodovka se pokazde prepla do nouzoveho rezimu. Po zahrani se ten problem jiz neobjevil. Takze stacilo po teto zavade jen vypnout zapnout klicek, a auto jelo dal. Na diagnostice nikdy nic nebylo videt a zadna chyba se neukazovala. Tak jsem to ze zacatku prisuzoval nejakemu cidlu.
Nakonec jsem dal tedy auto do autorizovaneho servisu v Plzni (Letna), aby konecne zjistili proc se to deje. Rekli ze diagnostika hlasi problem s nejakymy hydroventily, ze jsou tam dva a ze me je vymeni. Po jejich vymene, a udajnem serizeni ovladani prevodovky (pry se to musi pokade spravne seridit) se deje jeste horsi problem. Servis me tvrdi ze to tam bylo spatne sestelovane a ze to mohlo byt sestelovane jen tak na oko a to mohlo zpusobit vsemosne problemy. Jako ze by byl zarazene jeden stupen nebo co a druhej napul a tak. Moc se me tomu nechce verit.
Kazdopadne ted rikaji ze je problem opacny. Auto pry jede za studena, ale jakmile se zahreje, tak pry nema zadny tah a nejede vubec. Jako by pry prokluzovaly lamely. Nechaval jsem menit olej pred touto opravou (daval jsem tam origo Citroenacky) a nechaval jsem kontrolovat hladinu v autoriz. servise jestli je vse v poradku. Ted rikaji ze maji pocit ze citi spalene lamely. Nevim jak moc smrdi olej pokud jsou lamely spalene, ale neprislo me ze by smrdel vyznamne jinak nez ten origo co jsem tam nechavasl davat.
Servis uz ted nechce dal nic delat, ze na to pry nejsou zarizeni aby dokazali zjistit co to muze byt a jak to opravit. Zaroven si nejsem jist, jestli me jen neoblbuji, ze tam neco udelali spatne a ted zkousi jestli si to vezmu zpet. Kazdopadne ja jsem v situaci, kdy mam auto se kterym ujedu tak kilometr.
Dokazali by jste me prosim nasmerovat co by mohlo takovehle veci spusobit, pripadne nasmerovat na nejaky servis, ktery automatum opravdu rozumi? Marne jsem doufal ze autoriz. servis by si mel vzdy vedet rady. Jedine co me ted nabizi je nova nebo repasovana prevodovka. :-(
Dekuju za jakekoliv rady nebo pomoc.
|
|
14.11.2011 15:01 -
Re: Automatická převodovka AL4 v C5 I/II
|
2425062
|
|
TheOne
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X | Počet příspěvků: 374 |
|
|
Zdravím Tě, no zaprvé... v autobazaru ti můou navykládat co chtejí jen aby to auto prodali, to ho tam jek naletí(umyjou) vyčistí interier a motor. Nic víc. Zael bych do bazaru a stím něco udělají( zaleí kdy jsi ho kupoval nějakou dobu má právo a vrácení nebo opravu na jejich náklady) Kdy jso to dal do autorizovaného servisu, tak Tě vůbec nemusí zajímat co stím dělají, můou ti navykládat hodně keců atd.. e na to nejsou VYBAVENI ? Proboha je to autorizovaný servis ten by na to měl být nejvíc vybavený, připravkama atd.. take se nenech střepat! Jenom ti palidi neví co mají dělat!!!! A e co ???? setelovali od oka?? Stím bych je poslal do analniho otvoru!!!! Dal jsi to do opravy, zpatky to chce opravené.. konec. e se neví rady je jejich problém!! Ano jsou firmy co se specializují přímo na AP najde v ccca Zkuební jízda byla? (dlohá sevím vudy, zahrátím motoru, vytočení ? Od servisu se nenech ojeb.. Nepřebírej ho, kdy ho převezne tak skončí. Zaplatí SUMU a odejde s nezměněným autem neli jetě víc pokozeném!!!!
Zdravím Tě, no zaprvé... v autobazaru ti můou navykládat co chtejí jen aby to auto prodali, to ho tam jek naletí(umyjou) vyčistí interier a motor. Nic víc. Zael bych do bazaru a stím něco udělají( zaleí kdy jsi ho kupoval nějakou dobu má právo a vrácení nebo opravu na jejich náklady) Kdy jso to dal do autorizovaného servisu, tak Tě vůbec nemusí zajímat co stím dělají, můou ti navykládat hodně keců atd.. e na to nejsou VYBAVENI ? Proboha je to autorizovaný servis ten by na to měl být nejvíc vybavený, připravkama atd.. take se nenech střepat! Jenom ti palidi neví co mají dělat!!!! A e co ???? setelovali od oka?? Stím bych je poslal do analniho otvoru!!!! Dal jsi to do opravy, zpatky to chce opravené.. konec. e se neví rady je jejich problém!! Ano jsou firmy co se specializují přímo na AP najde v ccca Zkuební jízda byla? (dlohá sevím vudy, zahrátím motoru, vytočení ? Od servisu se nenech ojeb.. Nepřebírej ho, kdy ho převezne tak skončí. Zaplatí SUMU a odejde s nezměněným autem neli jetě víc pokozeném!!!!
|
|
14.11.2011 16:27 -
Re: Automatická převodovka AL4 v C5 I/II
|
2425075
|
|
Darja
|
|
|
No, servis se povrtal v převodovce a teď dává ruce pryč.
e na to nejsou zařízení? Nesmysl!!! Jakmile jsi jednou autorizovanej servis, musí opravit cokoli, co k tobě přijede. Chápala bych to, kdybys tam dojel s autem z roku 1945, ale na C5 mají mít vechny postupy a vechny přípravky! Le a nesmysl. Mecho řekl, e to nebude dělat, e neví a přijímací technik se vykecává.
Voz se po nich, pokud budou mít kecy, obra se na zastoupení citroenu v ČR a sděl jim, e ti odmítli auto opravit z důvodů a tři tečky!
Jinak servisy na opravu převodovky najde v CCCA. www.ccca.cz
No, servis se povrtal v převodovce a teď dává ruce pryč.
e na to nejsou zařízení? Nesmysl!!! Jakmile jsi jednou autorizovanej servis, musí opravit cokoli, co k tobě přijede. Chápala bych to, kdybys tam dojel s autem z roku 1945, ale na C5 mají mít vechny postupy a vechny přípravky! Le a nesmysl. Mecho řekl, e to nebude dělat, e neví a přijímací technik se vykecává.
Voz se po nich, pokud budou mít kecy, obra se na zastoupení citroenu v ČR a sděl jim, e ti odmítli auto opravit z důvodů a tři tečky!
Jinak servisy na opravu převodovky najde v CCCA. www.ccca.cz
|
|
14.11.2011 17:48 -
Re: Automatická převodovka AL4 v C5 I/II
|
2425083
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
V manuali je napisane: AK PREVODOVY OLEJ SMRDI SPALENINOU TAK TREBA VYMENIT PREVODOVKU..... takze autorizovany servis moze takto postupovat podla mna.. Ci?
V manuali je napisane: AK PREVODOVY OLEJ SMRDI SPALENINOU TAK TREBA VYMENIT PREVODOVKU..... takze autorizovany servis moze takto postupovat podla mna.. Ci?
|
|
14.11.2011 18:07 -
Re: Automatická převodovka AL4 v C5 I/II
|
2425093
|
|
C5stepan
|
|
|
fousek napsal(a): Ahoj zdravim vechny a jako úplně čerstvý majitel C5 Break s AL4, bych se rád zeptal vech majitelů, kteří mají ve své C5ce právě tuto převodovku (melo by to byt v naftach mimo 2,2 HDi a benzinech mimo 3L V6). Bohuel odpověď jsem nikde nenael a tak prosím vás. Tedy:
pokud jedu s autem po rovince nebo z kopce a dam nohu z plynu (čekal bych jako u vech mých předelých amerik), e automat vyřadí a dá jakoby neutrál a auto dojídí ... Tady se vak neutrál nezařadí a auto zacne brzdit motorem a postupně podřazovat. Klidná jízda se tak pomalu mění v přískoky. Je takové chovaní nornální? Je to vlastnost? Dělá vám to taky tak? Nebo je to první známka, e se v převodovce neco děje? (Jinak byla nedávno - předchozí majitel - v autorizovaném servisu na repasi asi za 60 tKc - v servisu potvrzeno.) Nicméně ani v autorizovaném servisu jsem nedostal ádnou uspokojivou odpověd, jak se má tato převodovka chovat. Předem dík za dadou zkuenost.
Jistěe se něco děje! Automat nesmí skákat ani nahoru ani dolů. Tvoje převodovka je zřejmě z těch, o nich servisáci hovoří, e olej v nich je "na věčné časy". Ameriky a Trabanti jezdí z kopce na neutrál, u C5 to nezkouej, zničí si Al4. Zkusil's sekvenční řazení? Nahoru - dolů? Ani při něm by nemělo auto poskakovat. Ve Tvém případě bych zajel co nejdříve do servisu (CCCA).
Jistěe se něco děje:-((((! Automat nesmí skákat ani nahoru ani dolů. Tvoje převodovka je zřejmě z těch, o nich servisáci hovoří, e olej v nich je "na věčné časy":-)))). Ameriky a Trabanti jezdí z kopce na neutrál, u C5 to nezkouej, zničí si Al4. Zkusil's sekvenční řazení? Nahoru - dolů? Ani při něm by nemělo auto poskakovat. Ve Tvém případě bych zajel co nejdříve do servisu (CCCA).
|
|
14.11.2011 18:25 -
Re: Automatická převodovka AL4 v C5 I/II
|
2425096
|
|
jumep
|
|
|
to ked to robilo problemy za studena by som odhadoval na malo oleja, po zohriati sa jeho objem zvacsil a postacoval na jazdu
ak to teraz blbne opacne, tak moze byt menic v pr...., lamely atd.
bohuzial, autorizak neopravuje automaty, aj ked diely na ne maju, odporucam zohnat druhu prevodovku alebo to dat do servisu kde budu vediet co s tym automatom, akurat danemu autorizaku je otazne ze co zaplatit za rozhodenie auta
to ked to robilo problemy za studena by som odhadoval na malo oleja, po zohriati sa jeho objem zvacsil a postacoval na jazdu
ak to teraz blbne opacne, tak moze byt menic v pr...., lamely atd.
bohuzial, autorizak neopravuje automaty, aj ked diely na ne maju, odporucam zohnat druhu prevodovku alebo to dat do servisu kde budu vediet co s tym automatom, akurat danemu autorizaku je otazne ze co zaplatit za rozhodenie auta
|
|
14.11.2011 18:47 -
Re: Automatická převodovka AL4 v C5 I/II
|
2425097
|
|
jruze
|
|
|
jumep napsal(a): to ked to robilo problemy za studena by som odhadoval na malo oleja, po zohriati sa jeho objem zvacsil a postacoval na jazdu
ak to teraz blbne opacne, tak moze byt menic v pr...., lamely atd.
bohuzial, autorizak neopravuje automaty, aj ked diely na ne maju, odporucam zohnat druhu prevodovku alebo to dat do servisu kde budu vediet co s tym automatom, akurat danemu autorizaku je otazne ze co zaplatit za rozhodenie auta
Autorizák AP neopravuje,ale posílá na repas,nebo mnění za repas - teď je jen otázkou za kolik je od nich repas a za kolik je jinde ve speciálce oprava. Asi bych el na bazar a zkusil se dohodnout s nimi kolik přispějou na opravu.No asi to bude boj.S autorizákem se asi nedohodne jinak - pokud po nich bude vyadovat opravu(uvedení do původního stavu) tak ti tam nacpou repas a ten bude stát ranec.Moná nej řeení je sehnat jinou jak píe Jumep a z bazaru přízpěvek .
Autorizák AP neopravuje,ale posílá na repas,nebo mnění za repas - teď je jen otázkou za kolik je od nich repas a za kolik je jinde ve speciálce oprava. Asi bych el na bazar a zkusil se dohodnout s nimi kolik přispějou na opravu.No asi to bude boj.S autorizákem se asi nedohodne jinak - pokud po nich bude vyadovat opravu(uvedení do původního stavu) tak ti tam nacpou repas a ten bude stát ranec.Moná nej řeení je sehnat jinou jak píe Jumep a z bazaru přízpěvek .
|
|
14.11.2011 21:19 -
Re: Automatická převodovka AL4 v C5 I/II
|
2425154
|
|
Dutch
|
Město: Plzeň, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX Break | Počet příspěvků: 480 |
|
|
djudas : ahoj, na Letny jsem byl taky s automatem, sice ve Xsare, ale zarek jsem se ze tam uz si pojedu jenom koupit dily. Pri vymene oleje v AP mi hladinu oleje prelili o 1,5L, misto asi 2500 Kc jsem platil jenom neco okolo 1000ky, az jsem se divil co mi tam nalili vubec za olej...na Letnou bych si auto uz asi nedal....to radsi k Volfovi na Borsky pole.
djudas : ahoj, na Letny jsem byl taky s automatem, sice ve Xsare, ale zarek jsem se ze tam uz si pojedu jenom koupit dily. Pri vymene oleje v AP mi hladinu oleje prelili o 1,5L, misto asi 2500 Kc jsem platil jenom neco okolo 1000ky, az jsem se divil co mi tam nalili vubec za olej...na Letnou bych si auto uz asi nedal....to radsi k Volfovi na Borsky pole.
|
|
16.11.2011 09:50 -
Re: Automatická převodovka AL4 v C5 I/II
|
2425384
|
|
djudas
|
Město: Plzen, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 5 |
|
|
Ahoj, diky vsem za prispevky. Byl jsem tam osobne a chtel po nich aby to auto bylo alespon v puvodnim stavu. Olej me tam kontrolovali primo oni, cca mesic zpet, resp. hladinu. Jestli dobre nebo spatne nevim, ale nic o spalenine nerikali. Chybu prevodovky take zkouseli diagnostikovat, tenkrat rikali ze se to zda byt cidlem natoceni skrtici klapky. Ze nikde jinde nevidi zadnou zavadu. Ted se vymlouvaji na to ze ta prevodovka byla uz asi uplne v haji. Ta prevodovka jezdila za tepla i studena dobre, radila klidne, podrazovala bez znatelnych razu nebo tak neco. Jen za studena se projevovala ta chyba. Ze zacatku ani nebyla doprovazena zadnym klepnutim, nebo bouchnutim. Jen se na pocitaci objevila hlaska "Automatic gearbox failure". Bylo jedno jestli jsem jel na automat, nebo na sekvencni razeni. Po restartu a zahrati, jako kdyz utne a prevodovka uz problem neukazala az do dalsiho studeneho startu.
Me spise zarazelo jak servis muze auto uvest do horsiho stavu. Ze jim to uz neujede ani kilometr. Myslim si ze by tohle meli dat do kupy oni, at uz to je chybou ktera tam byla nebo tim ze to nejak spalili oni. Slo me spise o nazory, co mohlo zpusobovat muj problem za studena, a co muze byt problem ktery me rikaji ted oni. Nemyslim si, ze by za zkusebni jizdu a po odbornem serizeni doslo hned k projevu spalenych lamel a totalnimu znepojizdneni prevodovky. Cekal bych, ze by se spis mela funkcnost zlepsit a pokud to jezdilo pred tim a bylo by to spatne sestelovane, melo by to mit vetsi pritalcne sily a jezdit lepe, nebo alespon stejne.
to Dutch: Volfa jsem zkousel. Odmitl me ze mam pry auto v plynu a ze to nechteji. Mozna by byl lepsi. Uvidime jak se k tomu postavi na Letne.
V tuto chvili servis rika ze to za dohodnutou cenu na zacatku musi uvest alespon do puvodniho stavu a ze si s tim budou muset asi poradit. Moc se ani nebranil me prislo. Skoro me prijde ze neco udelali spatne nebo si tim nebyli jisti. Pokud to napoprve neseridili spravne, nevim jak rychle se takove lamely spali, pokud treba byli uz nejak nacate. Olej jsem po jejich zasahu nevidel. Takze nemohu posoudit.
Ahoj, diky vsem za prispevky. Byl jsem tam osobne a chtel po nich aby to auto bylo alespon v puvodnim stavu. Olej me tam kontrolovali primo oni, cca mesic zpet, resp. hladinu. Jestli dobre nebo spatne nevim, ale nic o spalenine nerikali. Chybu prevodovky take zkouseli diagnostikovat, tenkrat rikali ze se to zda byt cidlem natoceni skrtici klapky. Ze nikde jinde nevidi zadnou zavadu. Ted se vymlouvaji na to ze ta prevodovka byla uz asi uplne v haji. Ta prevodovka jezdila za tepla i studena dobre, radila klidne, podrazovala bez znatelnych razu nebo tak neco. Jen za studena se projevovala ta chyba. Ze zacatku ani nebyla doprovazena zadnym klepnutim, nebo bouchnutim. Jen se na pocitaci objevila hlaska "Automatic gearbox failure". Bylo jedno jestli jsem jel na automat, nebo na sekvencni razeni. Po restartu a zahrati, jako kdyz utne a prevodovka uz problem neukazala az do dalsiho studeneho startu.
Me spise zarazelo jak servis muze auto uvest do horsiho stavu. Ze jim to uz neujede ani kilometr. Myslim si ze by tohle meli dat do kupy oni, at uz to je chybou ktera tam byla nebo tim ze to nejak spalili oni. Slo me spise o nazory, co mohlo zpusobovat muj problem za studena, a co muze byt problem ktery me rikaji ted oni. Nemyslim si, ze by za zkusebni jizdu a po odbornem serizeni doslo hned k projevu spalenych lamel a totalnimu znepojizdneni prevodovky. Cekal bych, ze by se spis mela funkcnost zlepsit a pokud to jezdilo pred tim a bylo by to spatne sestelovane, melo by to mit vetsi pritalcne sily a jezdit lepe, nebo alespon stejne.
to Dutch: Volfa jsem zkousel. Odmitl me ze mam pry auto v plynu a ze to nechteji. Mozna by byl lepsi. Uvidime jak se k tomu postavi na Letne.
V tuto chvili servis rika ze to za dohodnutou cenu na zacatku musi uvest alespon do puvodniho stavu a ze si s tim budou muset asi poradit. Moc se ani nebranil me prislo. Skoro me prijde ze neco udelali spatne nebo si tim nebyli jisti. Pokud to napoprve neseridili spravne, nevim jak rychle se takove lamely spali, pokud treba byli uz nejak nacate. Olej jsem po jejich zasahu nevidel. Takze nemohu posoudit.
|
|
16.11.2011 10:34 -
Re: Automatická převodovka AL4 v C5 I/II
|
2425400
|
|
tomc
|
|
|
no moná ten olej co tam flákli má trochen jinou barvupokud se pálí lamely tak převodovka je potichu ádné bouchání ani klepáníto bouchnutí vypadá na čerpadlo
no moná ten olej co tam flákli má trochen jinou barvu:-((((pokud se pálí lamely tak převodovka je potichu ádné bouchání ani klepání:-((((to bouchnutí vypadá na čerpadlo:nevim
|
|
07.12.2011 15:15 -
Re: Automatická převodovka AL4 v C5 I/II
|
2431194
|
|
djudas
|
Město: Plzen, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 5 |
|
|
rad bych se podelil o vysledek meho snazeni. Servis nakonec uznal chybu a provedl vymenu prevodovky na sve naklady. Takze jsem opet spokojenym majitelem C5 . Chtel by jsem vsem podekovat za rady a pochvalit take Servis Citroen Plzen Letna, ktery se k problemu nakonec postavil dobre a k me plne spokojenosti.
Bohuzel co bylo pricinou mych potizi jsem se uz nedozvedel.
Jeste jednou diky vsem a preju hodne bezproblemovych kilometru.
rad bych se podelil o vysledek meho snazeni. Servis nakonec uznal chybu a provedl vymenu prevodovky na sve naklady. Takze jsem opet spokojenym majitelem C5 ;-). Chtel by jsem vsem podekovat za rady a pochvalit take Servis Citroen Plzen Letna, ktery se k problemu nakonec postavil dobre a k me plne spokojenosti.
Bohuzel co bylo pricinou mych potizi jsem se uz nedozvedel.
Jeste jednou diky vsem a preju hodne bezproblemovych kilometru.
|
|
14.03.2012 18:55 -
Re: Automatická převodovka AL4 v C5 I/II
|
2458832
|
|
simírr
|
Město: Napajedla, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 15 |
|
|
Ahoj vem uvauji o koupi C5 III 2,0i 16v r.v.2009.U této motorizace by měla být převodovka AL4 - jedná se o hydraulickou nebo robotickou převodovku?
Ahoj vem uvauji o koupi C5 III 2,0i 16v r.v.2009.U této motorizace by měla být převodovka AL4 - jedná se o hydraulickou nebo robotickou převodovku?
|
|
14.03.2012 19:18 -
Re: Automatická převodovka AL4 v C5 I/II
|
2458835
|
|
flyteSVK
|
|
|
.link. strana 13
.link. uzitocne rady prave k tejto prevodovke
http://www.scribd.com/doc/6338026/AL4-Transmission strana 13
http://forum.autoworld.com.my/index.php?showtopic=35284 uzitocne rady prave k tejto prevodovke
|
|
14.03.2012 19:25 -
Re: Automatická převodovka AL4 v C5 I/II
|
2458836
|
|
toskey
|
Město: Odolena Voda, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 147 |
|
|
Nezdá se mi e by do nový c5 dávali přes 10 let starej 4° automat... Myslím si,e tam bude u jinej ne AL4.
Nezdá se mi e by do nový c5 dávali přes 10 let starej 4° automat... Myslím si,e tam bude u jinej ne AL4.
|
|
| |
|
|