| | |
29.12.2015 08:40 -
Re: Pokles vykonu / C5 I 2.2 HDi
|
2901832
|
|
finida
|
Město: Cheb, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 5 |
|
|
Jetě jsem zapoměl, hadičku jsem zaslepil ale stále mam tlak vysoký, dokonce jsem zkusil vyřadit elmag. ventil a dal turbo přímo na podtlak a stále velký tlak
Jetě jsem zapoměl, hadičku jsem zaslepil ale stále mam tlak vysoký, dokonce jsem zkusil vyřadit elmag. ventil a dal turbo přímo na podtlak a stále velký tlak
|
|
29.12.2015 10:32 -
Re: Pokles vykonu / C5 I 2.2 HDi
|
2901850
|
|
Jetik
|
Město: Mala Ida, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) | Počet příspěvků: 62 |
|
|
Skontroluj aj kábel od snímača tlaku na sacom potrubí. U mňa skratoval konektor na strane riadiacej jednotky a robilo mi to niečo vežmi podobné - stále problém s vysokým tlakom turba a následný prechod do núdzového reimu.
Skontroluj aj kábel od snímača tlaku na sacom potrubí. U mňa skratoval konektor na strane riadiacej jednotky a robilo mi to niečo vežmi podobné - stále problém s vysokým tlakom turba a následný prechod do núdzového reimu.
|
|
29.12.2015 11:20 -
Re: Pokles vykonu / C5 I 2.2 HDi
|
2901856
|
|
finida
|
Město: Cheb, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 5 |
|
|
Podtlak na turbu chodi, ze spoda na to koukam a ta hřidelka z turba povyleze a zase zpatky
Podtlak na turbu chodi, ze spoda na to koukam a ta hřidelka z turba povyleze a zase zpatky
|
|
29.12.2015 12:28 -
Re: Pokles vykonu / C5 I 2.2 HDi
|
2901857
|
|
finida
|
Město: Cheb, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 5 |
|
|
Nový poznatek, zlobí to jen a se hodně zahřeje motor, take moná pak drhne regulace turba. Auto mělo totálně ucpaný PDF, e u skoro nechtělo jet. Dá se nějak vyčistit turbo jako u VW Group??
Nový poznatek, zlobí to jen a se hodně zahřeje motor, take moná pak drhne regulace turba. Auto mělo totálně ucpaný PDF, e u skoro nechtělo jet. Dá se nějak vyčistit turbo jako u VW Group??
|
|
04.01.2016 22:12 -
Re: Pokles vykonu / C5 I 2.2 HDi
|
2904904
|
|
finida
|
Město: Cheb, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 5 |
|
|
Tak jsem se k tomu zase dostal a membrana drí, sice trvá celkem dlouho ne se úplně zatáhne ale pak drí. U jsem z toho na palici stále padá do nouzáku tlak sání 2475
Tak jsem se k tomu zase dostal a membrana drí, sice trvá celkem dlouho ne se úplně zatáhne ale pak drí. U jsem z toho na palici stále padá do nouzáku tlak sání 2475:-(
|
|
25.04.2016 11:02 -
Re: Pokles vykonu / C5 I 2.2 HDi
|
2945435
|
|
Luky29
|
Město: Vsetín, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX Break | Počet příspěvků: 9 |
|
|
Ahoj, zvykl jsem si, e čas od času mi auto "spadlo do nouzáku", ale teď se mi párkrát stalo, e výkon spadnul i bez hláení "Antipolusion faults" a auto začne čmoudit tmavý dým (zatím jsem to neviděl napřímo, ale jen pohledem do zpětného zrcátka mám ten dojem... Take to není vyloená dýmovnice, jako kdy mi bouchlo před lety turbo). A podporuje mě v tom i divný smrad po zastavení. Kdy motor na volnoběh roztočím nad 2200 otáček (chvíli to ale trvá), tak to zase jede. Zatím se to děje jen při zahřátém motoru. Je to vadné turbo?
Ahoj, zvykl jsem si, e čas od času mi auto "spadlo do nouzáku", ale teď se mi párkrát stalo, e výkon spadnul i bez hláení "Antipolusion faults" a auto začne čmoudit tmavý dým (zatím jsem to neviděl napřímo, ale jen pohledem do zpětného zrcátka mám ten dojem... Take to není vyloená dýmovnice, jako kdy mi bouchlo před lety turbo). A podporuje mě v tom i divný smrad po zastavení. Kdy motor na volnoběh roztočím nad 2200 otáček (chvíli to ale trvá), tak to zase jede. Zatím se to děje jen při zahřátém motoru. Je to vadné turbo? :-(
|
|
25.04.2016 11:52 -
Re: Pokles vykonu / C5 I 2.2 HDi
|
2945437
|
|
jumep
|
|
|
nemas praknutu hadicu niektoru?
pripchaty fap?
tu treba diagnostiku, s toho co popisujes sa neda moc nasmerovat
nemas praknutu hadicu niektoru?
pripchaty fap?
tu treba diagnostiku, s toho co popisujes sa neda moc nasmerovat
|
|
25.04.2016 14:27 -
Re: Pokles vykonu / C5 I 2.2 HDi
|
2945467
|
|
Luky29
|
Město: Vsetín, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX Break | Počet příspěvků: 9 |
|
|
Hadice zkusím prohledat. FAP je vyrabovaný...
Hadice zkusím prohledat. FAP je vyrabovaný... :nevim
|
|
09.03.2017 19:26 -
C5 I 2.2hdi leeenivy start a leeenivy vykon
|
3048056
|
|
WOLODA
|
Město: Humenne, Auto: C4 coupe 2.0HDi 16v RHR 100kw | Počet příspěvků: 32 |
|
|
Ahoj ... dlho som tu nebol .. zabudol som heslo ale nejak som na neho prisiel
Moj problem... kupil som citr c5 2001 2.2hdi 98kw
Auto nastartujem .. pomaaaaaly sa dvyhaju otacky na volnobeh stava sa ze sa na volnobeh nedostanu a zdochne... po 5tom starte tak isto.. plyn nereaguje az ked trooosku pobezi plyn sa zacne leeeenivo dvyhat ale dostane sa az do obmedzovaca ...
Po zahriati auto uz nezdochyna na start ale vykon biedne nabehuje.
Cerpadlo som preventivne menil... tlak paliva ok aj pri startovani synchronizacia je... rozvody myslim len remen ok... soleboidy ok zastrcky nepoplete.. podtlaky ok .. hribik spolu s klapkami v haleve a na sani ok ... snimac tlaku a vah preventivne vymenena .. bez zmeny... potenciometer plynu meneny egr chodi ... regulacia turba funguje.. po odpojeni solenoidu turbo tlaci max tlak...
Zahada je ze pri volnobehu pozaduje 1200mb vzduchu... egr otvori iba na 50%nie na plno ako by malo byt ... pride minto akoby auto si myslelo ze je vo vykone ...
Teraz fap.... niekto ho prevrtal dlhym vrtakom ... ci ho vyradil neviem preto som ho vyradil sam ... s osvedcenym programom... sorry ale nemam nahradny aktualne ... su tam 4 diery tak pochybujem ze nieje prechodny ...
Pracujeme spolu s ocom s lexiou a funkcnymi dielami ...
Stretol sa niekto s tim?
Nozem este skusit.. co sa aj chystam.. vymenit regulator tlaku snimac tlaku paliva ale osobne si myslim ze bude problem v samotnej rj motora ...
Za akukolvek radu ci tip dakujem ...
Ahoj ... dlho som tu nebol .. zabudol som heslo ale nejak som na neho prisiel
Moj problem... kupil som citr c5 2001 2.2hdi 98kw
Auto nastartujem .. pomaaaaaly sa dvyhaju otacky na volnobeh stava sa ze sa na volnobeh nedostanu a zdochne... po 5tom starte tak isto.. plyn nereaguje az ked trooosku pobezi plyn sa zacne leeeenivo dvyhat ale dostane sa az do obmedzovaca ...
Po zahriati auto uz nezdochyna na start ale vykon biedne nabehuje.
Cerpadlo som preventivne menil... tlak paliva ok aj pri startovani synchronizacia je... rozvody myslim len remen ok... soleboidy ok zastrcky nepoplete.. podtlaky ok .. hribik spolu s klapkami v haleve a na sani ok ... snimac tlaku a vah preventivne vymenena .. bez zmeny... potenciometer plynu meneny egr chodi ... regulacia turba funguje.. po odpojeni solenoidu turbo tlaci max tlak...
Zahada je ze pri volnobehu pozaduje 1200mb vzduchu... egr otvori iba na 50%nie na plno ako by malo byt ... pride minto akoby auto si myslelo ze je vo vykone ...
Teraz fap.... niekto ho prevrtal dlhym vrtakom ... ci ho vyradil neviem preto som ho vyradil sam ... s osvedcenym programom... sorry ale nemam nahradny aktualne ... su tam 4 diery tak pochybujem ze nieje prechodny ...
Pracujeme spolu s ocom s lexiou a funkcnymi dielami ...
Stretol sa niekto s tim?
Nozem este skusit.. co sa aj chystam.. vymenit regulator tlaku snimac tlaku paliva ale osobne si myslim ze bude problem v samotnej rj motora ...
Za akukolvek radu ci tip dakujem ...
|
|
09.03.2017 19:33 -
Re: C5 I 2.2hdi leeenivy start a leeenivy vykon
|
3048068
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
..diagnostika je u vas sproste slovo ? nebo jsi sponzor mistniho dodavatele dilu ?
..diagnostika je u vas sproste slovo ? nebo jsi sponzor mistniho dodavatele dilu ?
|
|
09.03.2017 19:41 -
Re: C5 I 2.2hdi leeenivy start a leeenivy vykon
|
3048074
|
|
WOLODA
|
Město: Humenne, Auto: C4 coupe 2.0HDi 16v RHR 100kw | Počet příspěvků: 32 |
|
|
Hmmm ne nechapem... pouzivam diagnostiku merane hodnoty ale uz si nevieme rady ... tie diely mam doma nekupujem ich ...
Chcel som len vediet ci niekto sa s tim nestretol alebo niecim podobnym... ak toto tema niekoho uraza alebo akym sposobom bieco opravujem aleboco tak ho vymazem ... co este povedat nasavane mnozstvo vzduchu je normalne vsetky hodnoty pracuju chodia odchylka tlaku paliva nieje vstrekovvace skusane na dojickach ... ziadna chyba nevyskakuje ... to nadavka-diagnoatika ste si mohli odpustit ...
Hmmm ne nechapem... pouzivam diagnostiku merane hodnoty ale uz si nevieme rady ... tie diely mam doma nekupujem ich ...
Chcel som len vediet ci niekto sa s tim nestretol alebo niecim podobnym... ak toto tema niekoho uraza alebo akym sposobom bieco opravujem aleboco tak ho vymazem ... co este povedat nasavane mnozstvo vzduchu je normalne vsetky hodnoty pracuju chodia odchylka tlaku paliva nieje vstrekovvace skusane na dojickach ... ziadna chyba nevyskakuje ... to nadavka-diagnoatika ste si mohli odpustit ...:-(
|
|
09.03.2017 20:13 -
Re: C5 I 2.2hdi leeenivy start a leeenivy vykon
|
3048085
|
|
jumep
|
|
|
stretol som sa s tym - pootocena vacka
stretol som sa s tym - pootocena vacka
|
|
09.03.2017 20:17 -
Re: C5 I 2.2hdi leeenivy start a leeenivy vykon
|
3048086
|
|
WOLODA
|
Město: Humenne, Auto: C4 coupe 2.0HDi 16v RHR 100kw | Počet příspěvků: 32 |
|
|
Ano citam .. je tam aj ponuka F6 kde je tabulka zakladnych hodnot no a podla toho je vidiet ze na volnobeh pozaduje 1200mb tlaku vzduchu... egr je mierne privrety ... mozem spravit foto meranych hodnot .... ale az zajtra ... filter naftovy som vymenil cerpadlo ide ... skusal som prehrat aj novy sw stiahnuty z netu podla cisla rj aj sw... bez zmeny...
Diely som menil preventivne uz ked som mal otvorenu kapotu ... kapotu snimace solenoidy neni problem vymenit pozrel som aj rozvody kedze slzila vodna pumpa a vymenit cerpadlo ... uz islo popri tom... i ked som ho nemusel.... no to s tim cerpadlom som robil zbitocne ....
Spravim foto meranych hodnot a potom sa mozno bude coho chytat ....
Len ci niekto sa s tim nestretol... auto mali povodne obycajny ludia ktorych servis by stal vela tak ho predali ... fap vyradzoval predch. majtel ....
Ano citam .. je tam aj ponuka F6 kde je tabulka zakladnych hodnot no a podla toho je vidiet ze na volnobeh pozaduje 1200mb tlaku vzduchu... egr je mierne privrety ... mozem spravit foto meranych hodnot .... ale az zajtra ... filter naftovy som vymenil cerpadlo ide ... skusal som prehrat aj novy sw stiahnuty z netu podla cisla rj aj sw... bez zmeny...
Diely som menil preventivne uz ked som mal otvorenu kapotu ... kapotu snimace solenoidy neni problem vymenit pozrel som aj rozvody kedze slzila vodna pumpa a vymenit cerpadlo ... uz islo popri tom... i ked som ho nemusel.... no to s tim cerpadlom som robil zbitocne ....
Spravim foto meranych hodnot a potom sa mozno bude coho chytat ....
Len ci niekto sa s tim nestretol... auto mali povodne obycajny ludia ktorych servis by stal vela tak ho predali ... fap vyradzoval predch. majtel ....
|
|
09.03.2017 20:20 -
Re: C5 I 2.2hdi leeenivy start a leeenivy vykon
|
3048089
|
|
WOLODA
|
Město: Humenne, Auto: C4 coupe 2.0HDi 16v RHR 100kw | Počet příspěvků: 32 |
|
|
Jumep....
Niekto nieco robil na hlave mozno hydry abo co vidno pod vekom silikon ... vacky su tam ako na rhr jedna je pootocena akoby dozadu na 11hodine alebo tak nejak... pozrem ako maju byt zaklonene a kolko clankov je medzi ze su vraj aj neoznacene retiazky takze to treba pocitat ... sobotu rozbijem motor zase a pozriem na to pripadne pridam foto
Je tam.aj interval na vymenu toho retazoveho rozvodu s napinakom a klzakom?
Jumep....
Niekto nieco robil na hlave mozno hydry abo co vidno pod vekom silikon ... vacky su tam ako na rhr jedna je pootocena akoby dozadu na 11hodine alebo tak nejak... pozrem ako maju byt zaklonene a kolko clankov je medzi ze su vraj aj neoznacene retiazky takze to treba pocitat ... sobotu rozbijem motor zase a pozriem na to pripadne pridam foto
Je tam.aj interval na vymenu toho retazoveho rozvodu s napinakom a klzakom?
|
|
09.03.2017 22:27 -
Re: Pokles vykonu / C5 I 2.2 HDi
|
3048138
|
|
jruze
|
|
|
Seeň si jiný motor a moná uetří jeden motor jsem tu řeil(také jsem měl ve e jsem nekupoval)- nedořeil studený si ho musel ,,roztlačit" aby se pohnul z místa,teplej jel jak prorvanej(od 2500-3000ot),spotřeba při hodně opatrné jízdě se nedostala pod 12L :vačky OK,vstřiky OK,váha OK,rozvody OK - podezření na ohnuté ojnice auto majitel prodal ne aby se s tím dál trápil.
Seeň si jiný motor a moná uetří jeden motor jsem tu řeil(také jsem měl ve e jsem nekupoval)- nedořeil;-) studený si ho musel ,,roztlačit" aby se pohnul z místa,teplej jel jak prorvanej(od 2500-3000ot),spotřeba při hodně opatrné jízdě se nedostala pod 12L :vačky OK,vstřiky OK,váha OK,rozvody OK - podezření na ohnuté ojnice:nevim auto majitel prodal ne aby se s tím dál trápil.
|
|
10.03.2017 06:57 -
Re: Pokles vykonu / C5 I 2.2 HDi
|
3048173
|
|
WOLODA
|
Město: Humenne, Auto: C4 coupe 2.0HDi 16v RHR 100kw | Počet příspěvků: 32 |
|
|
Sprava sa to presne tak isto ako popisujes.... snad to bude timy vackami ....
Sprava sa to presne tak isto ako popisujes.... snad to bude timy vackami ....
|
|
10.03.2017 09:16 -
Re: Pokles vykonu / C5 I 2.2 HDi
|
3048223
|
|
jumep
|
|
|
ked mas natocene vacky na aretacny otvor tak musia byt vidiet na oboch znacky hore
ak to takto nesedi tak pod rozvod seknuty a pretocila sa vacka, najcastejsie to odnesie vyfukova
to auto co som tu mal za studena nechcelo vobec ist, presne ale do obmedzovaca slo vytocit
pri rozbehu do mierneho kopceka (automat) ho bolo treba roztlacit s tym ze bolo stupene na plny plyn
ked mas natocene vacky na aretacny otvor tak musia byt vidiet na oboch znacky hore
ak to takto nesedi tak pod rozvod seknuty a pretocila sa vacka, najcastejsie to odnesie vyfukova
to auto co som tu mal za studena nechcelo vobec ist, presne ale do obmedzovaca slo vytocit
pri rozbehu do mierneho kopceka (automat) ho bolo treba roztlacit s tym ze bolo stupene na plny plyn
|
|
| |
|
|