| | |
31.01.2010 18:53 -
Re: Pokles vykonu / C5 I 2.2 HDi
|
1803419
|
|
Jeffrey
|
|
|
Já mám troku jinačí probléma, ale cca tak 1x za měsíc (jezdím denně min. 50km) mi to skočí do nouzáku. Stane se tak větinou, kdy to není jetě moc ohřáté a já na to na dálnici lápnu. Pak jen zastavím, znovu natočím a je to ok. Kdyby někdo poradil, budu rád. Díky
Já mám troku jinačí probléma, ale cca tak 1x za měsíc (jezdím denně min. 50km) mi to skočí do nouzáku. Stane se tak větinou, kdy to není jetě moc ohřáté a já na to na dálnici lápnu. Pak jen zastavím, znovu natočím a je to ok. Kdyby někdo poradil, budu rád. Díky
|
|
31.01.2010 18:57 -
Re: Pokles vykonu / C5 I 2.2 HDi
|
1803420
|
|
jumep
|
|
|
odpoved je simple - diagnostika ...
to moze byt vselico .... a bez diag je to take hadanie onicom ...
odpoved je simple - diagnostika ...
to moze byt vselico .... a bez diag je to take hadanie onicom ...
|
|
01.02.2010 20:04 -
Re: Pokles vykonu / C5 I 2.2 HDi
|
1803527
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Hurá, u mám zase výkonný raketoplán a "mám to zadarmo!". Dnes jsem si jel zaplavat do Aquapalace (jen 7 km) a hned se mi zdála reakce plynu lehká (netlačil do podráky) a plynulá (dříve jsem měl dojem, e má tak 3 polohy). Tak jsem to zpět vzal po dálnici a je z toho zase ihladlo. Asi prostě něčím přidřené lanko plynu, fakt je, e před tím třeba poslední centimetr jsem mačkal dost silou a asi se jen napínalo lanko v bowdenu. Asi jak jsem včera lecčím hejbal kolem tyčky viz výe, tak jsem problém rozpohyboval. Je tu dost podobných vláken, kde lidi mají i u 2,0 HDI dojem, e po stlačení a na podlahu se nic neděje - tak moná mají podobnou ptákovinu jako já.
Tak se jen ptám, abych to pochopil teoreticky: Kde v motorovém prostoru ústí lanko plynu, čím ho mohu preventivně namastit a čím vlastně hýbe?
Hurá, u mám zase výkonný raketoplán a "mám to zadarmo!". Dnes jsem si jel zaplavat do Aquapalace (jen 7 km) a hned se mi zdála reakce plynu lehká (netlačil do podráky) a plynulá (dříve jsem měl dojem, e má tak 3 polohy). Tak jsem to zpět vzal po dálnici a je z toho zase ihladlo. Asi prostě něčím přidřené lanko plynu, fakt je, e před tím třeba poslední centimetr jsem mačkal dost silou a asi se jen napínalo lanko v bowdenu. Asi jak jsem včera lecčím hejbal kolem tyčky viz výe, tak jsem problém rozpohyboval. Je tu dost podobných vláken, kde lidi mají i u 2,0 HDI dojem, e po stlačení a na podlahu se nic neděje - tak moná mají podobnou ptákovinu jako já.
Tak se jen ptám, abych to pochopil teoreticky: Kde v motorovém prostoru ústí lanko plynu, čím ho mohu preventivně namastit a čím vlastně hýbe?
|
|
01.02.2010 20:23 -
Re: Pokles vykonu / C5 I 2.2 HDi
|
1803531
|
|
jumep
|
|
|
tak toto som si riesil predvcerom, tiez mi svina chodilo tazko, tak som ho odpojil a premazal az pedal vlastnou vahou ho stiahol
aby si sa k nemu dostal, idealne je dat dole vzduchovy filter, potom sa k nemu dostanes,
je pod plastom electronic v motorovom priestore
ja som ho odpojil, vytiahol nad brzdovy valec dohora a nastriekal donho konkor a rozhybal ho.
tak toto som si riesil predvcerom, tiez mi svina chodilo tazko, tak som ho odpojil a premazal az pedal vlastnou vahou ho stiahol
aby si sa k nemu dostal, idealne je dat dole vzduchovy filter, potom sa k nemu dostanes,
je pod plastom electronic v motorovom priestore
ja som ho odpojil, vytiahol nad brzdovy valec dohora a nastriekal donho konkor a rozhybal ho.
|
|
09.03.2010 08:15 -
Re: Pokles vykonu / C5 I 2.2 HDi
|
1806305
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Dal jsem si na dálnici na tempomat 135. Při stoupání na D1 od Sázavy směrem na Prahu jsem musel dobrzdit na 80 a pak na pětku na plný plyn to velmi pozvolna zrychlovalo. Ale kdy jsem opět zapnul tempomat, tak to zrychlovalo super, 135 tam bylo zpět za chvíli.
Take toto je metoda pro vechny, jak vyzkouet, zda pokles výkonu není způsoben tím, e pedál prostě nedává plný výkon.
No a pro mne, e se kolem pedálu dá jetě trochu něco vylepit. Asi viz minulý příspěvek od jumep. Snad u to globální oteplování skončí, za mrazů do toho nepolezu.
Dal jsem si na dálnici na tempomat 135. Při stoupání na D1 od Sázavy směrem na Prahu jsem musel dobrzdit na 80 a pak na pětku na plný plyn to velmi pozvolna zrychlovalo. Ale kdy jsem opět zapnul tempomat, tak to zrychlovalo super, 135 tam bylo zpět za chvíli.
Take toto je metoda pro vechny, jak vyzkouet, zda pokles výkonu není způsoben tím, e pedál prostě nedává plný výkon.
No a pro mne, e se kolem pedálu dá jetě trochu něco vylepit. Asi viz minulý příspěvek od jumep. Snad u to globální oteplování skončí, za mrazů do toho nepolezu.
|
|
06.06.2010 16:55 -
Re: Pokles vykonu / C5 I 2.2 HDi
|
2347515
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Vechno bylo 3 měsíce super, usadil a namazal jsem lanko. Nyní jsem měl auto v servisu s něčím úplně jiným. První víkend a zase to netáhlo a tak moc - lo to, ale chyběl takový ten finální zátah. U jsem proklínal servis, e mi tam dali horí turbo... No a oni mi jaksi nad rámec opravy vyčistili celé auto zvenku i zevnitř včetně vech koberců. No a prohodili ty gumové koberce a řidičovi dali od spolujezdce a pedál plynu nedoráel na kovový doraz, ale na gumový koberec. To jen pro ukázku, jaká ptákovina můe ovlivnit spokojenost s autem.
Vechno bylo 3 měsíce super, usadil a namazal jsem lanko. Nyní jsem měl auto v servisu s něčím úplně jiným. První víkend a zase to netáhlo a tak moc - lo to, ale chyběl takový ten finální zátah. U jsem proklínal servis, e mi tam dali horí turbo... No a oni mi jaksi nad rámec opravy vyčistili celé auto zvenku i zevnitř včetně vech koberců. No a prohodili ty gumové koberce a řidičovi dali od spolujezdce a pedál plynu nedoráel na kovový doraz, ale na gumový koberec. To jen pro ukázku, jaká ptákovina můe ovlivnit spokojenost s autem.
|
|
30.04.2015 19:51 -
Ztrata vykonu.
|
2816253
|
|
Lup
|
Město: Písek, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 16 |
|
|
Ahoj. Chceme s pritelkyni dotahnout C5 rok 2004 z DE. Je to 2.2 HDI v nafte.
Kamarad ktery nam to tam vse zjistuje a podobne mi ale psal ze mu pan povidal ze auto jede tak stovkou a pak nechce tahnout.
Psal mi toto:
"tak ten automat zelenej ma pricpanej udajne katalizator. nad 100kmh prestane tahnout a rosviti se kontrolka na palubce. Jinak ma byt auto dobry..
To samy me rekl na tom sribrnym. Ze nekdy nemam auto vykon a sviti kontrolka od motoru na palubce...
a to samy pise i na tom poslednim modrym. ze je asi spatnej katalizator. oni tvrdi ze to ma uz filtr pevnejch castic. da se odstranit ale co to obnasi nevim. Nevim zapatrej v tom. Muze to mit stejnej problem i peugeot s tim hdi ten ma stejnej motor..
viz clanek: .link.
nebo vzit starsi.. ja ale myslim ze by to mohlo byt filtrem fakt a jen ho vyhodit ale musi se to myslim nejak prekodovat.."
Co si o tom myslite vy majitele C5, co by jste poradili a doporucili???
Za kazdou radu mocv dekuji. Jindra "Lup".
Ahoj. Chceme s pritelkyni dotahnout C5 rok 2004 z DE. Je to 2.2 HDI v nafte.
Kamarad ktery nam to tam vse zjistuje a podobne mi ale psal ze mu pan povidal ze auto jede tak stovkou a pak nechce tahnout.
Psal mi toto:
"tak ten automat zelenej ma pricpanej udajne katalizator. nad 100kmh prestane tahnout a rosviti se kontrolka na palubce. Jinak ma byt auto dobry..
To samy me rekl na tom sribrnym. Ze nekdy nemam auto vykon a sviti kontrolka od motoru na palubce...
a to samy pise i na tom poslednim modrym. ze je asi spatnej katalizator. oni tvrdi ze to ma uz filtr pevnejch castic. da se odstranit ale co to obnasi nevim. Nevim zapatrej v tom. Muze to mit stejnej problem i peugeot s tim hdi ten ma stejnej motor..
viz clanek: http://www.tipcars.com/magazin-filtry-pevnych-castic-jsou-casovanou-bombou-4645.html
nebo vzit starsi.. ja ale myslim ze by to mohlo byt filtrem fakt a jen ho vyhodit ale musi se to myslim nejak prekodovat.."
Co si o tom myslite vy majitele C5, co by jste poradili a doporucili???
Za kazdou radu mocv dekuji. Jindra "Lup".
|
|
30.04.2015 23:56 -
Re: Ztrata vykonu.
|
2816325
|
|
jruze
|
|
|
Lup napsal(a): Ahoj. Chceme s pritelkyni dotahnout C5 rok 2004 z DE. Je to 2.2 HDI v nafte.
Kamarad ktery nam to tam vse zjistuje a podobne mi ale psal ze mu pan povidal ze auto jede tak stovkou a pak nechce tahnout.
Psal mi toto:
"tak ten automat zelenej ma pricpanej udajne katalizator. nad 100kmh prestane tahnout a rosviti se kontrolka na palubce. Jinak ma byt auto dobry..
To samy me rekl na tom sribrnym. Ze nekdy nemam auto vykon a sviti kontrolka od motoru na palubce...
a to samy pise i na tom poslednim modrym. ze je asi spatnej katalizator. oni tvrdi ze to ma uz filtr pevnejch castic. da se odstranit ale co to obnasi nevim. Nevim zapatrej v tom. Muze to mit stejnej problem i peugeot s tim hdi ten ma stejnej motor..
viz clanek: .link.
nebo vzit starsi.. ja ale myslim ze by to mohlo byt filtrem fakt a jen ho vyhodit ale musi se to myslim nejak prekodovat.."
Co si o tom myslite vy majitele C5, co by jste poradili a doporucili???
Za kazdou radu mocv dekuji. Jindra "Lup".
za prvé není to na 90% fapem(podtlaky,vstřiky,regulace atd.. - nikdo ti to neřekne bez diag)
za druhé FAP se odstranit dá,ale pokud je funkční aditivace tak bych fap vyčistil popř. dolil aditiva odstranění vyjde na stejné prachy jako vyčitění a doplnění aditiv
za třetí nikdo ti nezaručí splnění emisí(ale kdy je to dobře udělané tak ty emise nejsou o nic horí)
za prvé není to na 90% fapem(podtlaky,vstřiky,regulace atd.. - nikdo ti to neřekne bez diag)
za druhé FAP se odstranit dá,ale pokud je funkční aditivace tak bych fap vyčistil popř. dolil aditiva odstranění vyjde na stejné prachy jako vyčitění a doplnění aditiv
za třetí nikdo ti nezaručí splnění emisí(ale kdy je to dobře udělané tak ty emise nejsou o nic horí)
|
|
01.05.2015 12:35 -
Re: Ztrata vykonu.
|
2816382
|
|
bluemotion
|
Město: Ronov p.R., Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 286 |
|
|
Sice OT. ale urcite bych nedaval FAP ven..od roku 2017 neprojde emisema jedine auto ktere ho melo a uz nema, vyvojari z Bosche delaji na novych masinach a programech na mereni emisi..nepujde to uz nijak obejit...ja vim ze auto bez fapu normalne prochazi, protoze se jen malinko ač v norme zvedne kourivost, ale proste FAP Off, nebo nefunkni zasuvka OBD, nebo nejaka chyba v diagnostice to se rovna nevyhovujici...
Sice OT. ale urcite bych nedaval FAP ven..od roku 2017 neprojde emisema jedine auto ktere ho melo a uz nema, vyvojari z Bosche delaji na novych masinach a programech na mereni emisi..nepujde to uz nijak obejit...ja vim ze auto bez fapu normalne prochazi, protoze se jen malinko ač v norme zvedne kourivost, ale proste FAP Off, nebo nefunkni zasuvka OBD, nebo nejaka chyba v diagnostice to se rovna nevyhovujici...
|
|
01.05.2015 12:53 -
Re: Ztrata vykonu.
|
2816383
|
|
Lup
|
Město: Písek, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 16 |
|
|
A co by jste radili? Vymenu za novy, nebo vycisteni? Novy jsem koukal na netu by se pohybovalo na 2.0 HDI kolem 6.700.- Kdyz by se nechal jen vycistit, jak dlouho bude fungovat jak ma nez se zase zas..e?
A co by jste radili? Vymenu za novy, nebo vycisteni? Novy jsem koukal na netu by se pohybovalo na 2.0 HDI kolem 6.700.- Kdyz by se nechal jen vycistit, jak dlouho bude fungovat jak ma nez se zase zas..e?
|
|
01.05.2015 13:09 -
Re: Ztrata vykonu.
|
2816395
|
|
bluemotion
|
Město: Ronov p.R., Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 286 |
|
|
Jestli novy stoji jen 6700,- tak asi neni o čem přemyslet...
Miluju clanky z Tipcarsu jak DPF vydrzi 80 nebo 120 tisic km
Jestli novy stoji jen 6700,- tak asi neni o čem přemyslet...:palec
Miluju clanky z Tipcarsu jak DPF vydrzi 80 nebo 120 tisic km :-))
|
|
01.05.2015 14:25 -
Re: Ztrata vykonu.
|
2816399
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Jestli má přístup k horké wapce, stačí ho demontovat a pořádně proprat horkou vodou, pak zajet na diagnostiku a zaznamenat, samozřejmě zkontrolovat aditiva, stálo by tě to akorát za diagnostiku, jestli nemá přístup k wapce, tak se do 1500 kč vejde, vydrí minimálně dalích 80 tis. km do dalího čitění, pokud nepraskne uvnitř, můe teoreticky čistit nekonečně.
Jestli má přístup k horké wapce, stačí ho demontovat a pořádně proprat horkou vodou, pak zajet na diagnostiku a zaznamenat, samozřejmě zkontrolovat aditiva, stálo by tě to akorát za diagnostiku, jestli nemá přístup k wapce, tak se do 1500 kč vejde, vydrí minimálně dalích 80 tis. km do dalího čitění, pokud nepraskne uvnitř, můe teoreticky čistit nekonečně. ;-)
|
|
01.05.2015 16:25 -
Re: Ztrata vykonu.
|
2816434
|
|
Lup
|
Město: Písek, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 16 |
|
|
Dekuju za info. No zitra se v Koline nad Rynem rozhodne jestli C5 bude, nebo jeste ne. Drzte nam palce. Uz chcu aby nam stala u baraku Teda aby nam hlavne spolehlive jezdila
Dekuju za info. No zitra se v Koline nad Rynem rozhodne jestli C5 bude, nebo jeste ne. Drzte nam palce. Uz chcu aby nam stala u baraku :-) Teda aby nam hlavne spolehlive jezdila :-D
|
|
02.05.2015 20:28 -
Re: Ztrata vykonu.
|
2816688
|
|
Lup
|
Město: Písek, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 16 |
|
|
Tak uz jede domu holka nase
Tak uz jede domu holka nase :-):palec:-p
|
|
22.09.2015 17:45 -
Re: auto straca vykon
|
2865676
|
|
jumep
|
|
|
pozri si vlakno antipollution fault
a na 90% to je problem v podtlaku a swirlu
pozri si vlakno antipollution fault
a na 90% to je problem v podtlaku a swirlu
|
|
22.09.2015 17:47 -
Re: auto straca vykon
|
2865677
|
|
Ivan P
|
Město: Dolná Breznica, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V Exclusive | Počet příspěvků: 33 |
|
|
prosim ta mohol by si mi to popisat trochu jednoduchsie nerozumiem tym cudzim nazvom
prosim ta mohol by si mi to popisat trochu jednoduchsie nerozumiem tym cudzim nazvom
|
|
22.09.2015 18:00 -
Re: auto straca vykon
|
2865678
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
Diskuze o swirlu je třeba tady .link. (řeí se tam paralelně více problémů se swirlem)
Pokud tomu porozumí, můe si to zkontrolovat a případně opravit sám, pokud ne, nech to někomu technicky zdatnějímu.
Diskuze o swirlu je třeba tady http://www.c5club.cz/diskuze/motor-prevodovka-vyfukovy-system/2496790-tahlo-sani-vzduchu-swirl/2/ (řeí se tam paralelně více problémů se swirlem)
Pokud tomu porozumí, můe si to zkontrolovat a případně opravit sám, pokud ne, nech to někomu technicky zdatnějímu.
|
|
24.09.2015 20:29 -
Re: Pokles vykonu / C5 I 2.2 HDi
|
2866058
|
|
Ivan P
|
Město: Dolná Breznica, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V Exclusive | Počet příspěvků: 33 |
|
|
zdravim tak poruchu som odstranil chyba bola tam ako povedal jumep prasknuta hadicka na swirlu hadicku sme vymenili a vsetko beí tak jak má díki za dobrú radu
zdravim tak poruchu som odstranil chyba bola tam ako povedal jumep prasknuta hadicka na swirlu hadicku sme vymenili a vsetko beí tak jak má díki za dobrú radu
|
|
28.12.2015 22:01 -
Re: Pokles vykonu / C5 I 2.2 HDi
|
2901781
|
|
finida
|
Město: Cheb, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 5 |
|
|
Ahoj,mám taky problém s tlakem turba. neustále při otáčkách kolem 3000 jde a na 2475mb. vyzkouen jiný snímač tlaku saní, elm. ventil regulace turba, westgate ventil také chodí, tedy za studena,ale je prasklá menbrána na podtlaku u toho swirlu, ale zase kdy je vlastně jakoby v poloze bez podtlaku, tak by to neměla být příčina ne? a skáče do nouzáku, chyba 0245. Tak ted jsem se dočetl, e to nemá obtok, ale proměnliovou geometrii lopatek? Je moné e je to nejak zaseknuté?
Ahoj,mám taky problém s tlakem turba. neustále při otáčkách kolem 3000 jde a na 2475mb. vyzkouen jiný snímač tlaku saní, elm. ventil regulace turba, westgate ventil také chodí, tedy za studena,ale je prasklá menbrána na podtlaku u toho swirlu, ale zase kdy je vlastně jakoby v poloze bez podtlaku, tak by to neměla být příčina ne? a skáče do nouzáku, chyba 0245. Tak ted jsem se dočetl, e to nemá obtok, ale proměnliovou geometrii lopatek? Je moné e je to nejak zaseknuté?
|
|
28.12.2015 23:06 -
Re: Pokles vykonu / C5 I 2.2 HDi
|
2901800
|
|
jruze
|
|
|
finida napsal(a): Ahoj,mám taky problém s tlakem turba. neustále při otáčkách kolem 3000 jde a na 2475mb. vyzkouen jiný snímač tlaku saní, elm. ventil regulace turba, westgate ventil také chodí, tedy za studena,ale je prasklá menbrána na podtlaku u toho swirlu, ale zase kdy je vlastně jakoby v poloze bez podtlaku, tak by to neměla být příčina ne? a skáče do nouzáku, chyba 0245. Tak ted jsem se dočetl, e to nemá obtok, ale proměnliovou geometrii lopatek? Je moné e je to nejak zaseknuté?
Nemá to ádné natáčení lopatek,ale oupě!! a turbo na 2.2HDI (98Kw) funguje tak e je otevřeno na plný výkon a podle potřeby (nad 2000ot - obrazně řečeno) se podtlakem přivírá aby nedocházelo k vysokému tlaku(ubírá výkon!!) - pokud má kdekoli v podtlakovém systému netěsnost (v tvém případě u membrány proměnné délky sání) tak turbo nereguluje!!! Zaslep přívod k membráně a bude to chodit (do doby ne vymění membránu)
Nemá to ádné natáčení lopatek,ale oupě!! a turbo na 2.2HDI (98Kw) funguje tak e je otevřeno na plný výkon a podle potřeby (nad 2000ot - obrazně řečeno) se podtlakem přivírá aby nedocházelo k vysokému tlaku(ubírá výkon!!) - pokud má kdekoli v podtlakovém systému netěsnost (v tvém případě u membrány proměnné délky sání) tak turbo nereguluje!!! Zaslep přívod k membráně a bude to chodit (do doby ne vymění membránu);-)
|
|
| |
|
|