| | |
10.08.2008 18:29 -
Pokles vykonu / C5 I 2.2 HDi
|
169178
|
|
datnet
|
Město: Praha 4, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX Break | Počet příspěvků: 2 |
|
|
Cau zdravim vsechny potrebuju poradit... Po mensi nehode v motoru (psty proti ventilum u dvou valcu) a oprave tohoto mi nehorazne poklesl vykon do 2tis kdy zabere turbo a auto vystreli jak kulka. Servisak uz si nevi rady tak to zkousim tady. Nenajde se nekdo kdo s tim ma zkusenosti??? Dik Petr
Cau zdravim vsechny potrebuju poradit... Po mensi nehode v motoru (psty proti ventilum u dvou valcu) a oprave tohoto mi nehorazne poklesl vykon do 2tis kdy zabere turbo a auto vystreli jak kulka. Servisak uz si nevi rady tak to zkousim tady. Nenajde se nekdo kdo s tim ma zkusenosti??? Dik Petr
|
|
11.08.2008 10:01 -
Re: Pokles vykonu / C5 I 2.2 HDi
|
169179
|
|
tief
|
|
|
Tlaky su OK ? Co na to hovori diagnostika ? Su v poriadku vstrekovace ? Co tlak vo vstrekovacej liste ? Co vsetko servisak skontroloval ?
Tlaky su OK ? Co na to hovori diagnostika ? Su v poriadku vstrekovace ? Co tlak vo vstrekovacej liste ? Co vsetko servisak skontroloval ?
|
|
27.03.2009 22:43 -
Re: Pokles vykonu / C5 I 2.2 HDi
|
659695
|
|
mirasa
|
Město: Dýina, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 98 |
|
|
Nechci zakládat nové vlákno, ale u se mi párkrát stalo, e při jízdě, třeba 80km/h lápnu na plyn a minimální reakce, jako by nereagoval plyn, kdy jsem podřadil, tak také nic, jako by mně někdo drel za zadek. A pak najednou cca po pár sekundách auto vystartuje jako splaený. Nesetkal jste se s tím někdo? Stává se to jen mně, zřejmě při větí akceleraci. Manelka tvrdí, e se jí to jetě nestalo a jezdí s tím celý týden, mně ho půjčí jen občas o víkendu
Nechci zakládat nové vlákno, ale u se mi párkrát stalo, e při jízdě, třeba 80km/h lápnu na plyn a minimální reakce, jako by nereagoval plyn, kdy jsem podřadil, tak také nic, jako by mně někdo drel za zadek:-d. A pak najednou cca po pár sekundách auto vystartuje jako splaený. Nesetkal jste se s tím někdo? Stává se to jen mně, zřejmě při větí akceleraci. Manelka tvrdí, e se jí to jetě nestalo a jezdí s tím celý týden, mně ho půjčí jen občas o víkendu:-))))
|
|
28.03.2009 12:31 -
Re: Pokles vykonu / C5 I 2.2 HDi
|
659696
|
|
zulu23
|
Město: Praha Háje, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 118 |
|
|
Na 99% bych to tipnul na váhu vzduchu. Má nejspí 5WK9628Z. Nejlepí, nejjednoduí a nejlevnějí, jak to zjistit, je přehodit si jí z jiný C5, popř. jinýho vozu s tou samou (maj jí některý Fiaty a Peugeoty). Jinak klasika, co říká tief ...diagnostika.
Na 99% bych to tipnul na váhu vzduchu. Má nejspí 5WK9628Z. Nejlepí, nejjednoduí a nejlevnějí, jak to zjistit, je přehodit si jí z jiný C5, popř. jinýho vozu s tou samou (maj jí některý Fiaty a Peugeoty). Jinak klasika, co říká tief ...diagnostika.
|
|
28.03.2009 18:16 -
Re: Pokles vykonu / C5 I 2.2 HDi
|
659700
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
vaha se spise projevi ve vysokych otackach
muze byt i spatne nastaveni rozvodu
take si nenapsal jakej mas motor to je taky celkem dost dulezite
vaha se spise projevi ve vysokych otackach
muze byt i spatne nastaveni rozvodu
take si nenapsal jakej mas motor to je taky celkem dost dulezite
|
|
29.03.2009 13:08 -
Re: Pokles vykonu / C5 I 2.2 HDi
|
659705
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
hmm jen ze malo vzduchu = malo paliva tezko by jsi udelal s vadnym mericem hmotnosti vzduchu to prodke vystreleni....
to s autem je pravda ale to bych se musel proklikavat pokazde kdyz nekdo napise ze ma problem z autem..nemyslis ze by bylo lepsi napsat mam takove auto a s nim mam problem? me to prijde docela logicke
hmm jen ze malo vzduchu = malo paliva tezko by jsi udelal s vadnym mericem hmotnosti vzduchu to prodke vystreleni....
to s autem je pravda ale to bych se musel proklikavat pokazde kdyz nekdo napise ze ma problem z autem..nemyslis ze by bylo lepsi napsat mam takove auto a s nim mam problem? me to prijde docela logicke
|
|
29.03.2009 14:50 -
Re: Pokles vykonu / C5 I 2.2 HDi
|
659707
|
|
zulu23
|
Město: Praha Háje, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 118 |
|
|
autodig: hádat se nebudu, páč nemám zdaleka takový zkuenosti s autama, jako Ty, ale za tímhle si stojím. Na potvoru u mě tenhle problém potkal 2x a pokadý to bylo, jak říkám
alx: jojo... to jsem myslel
autodig: hádat se nebudu, páč nemám zdaleka takový zkuenosti s autama, jako Ty, ale za tímhle si stojím. Na potvoru u mě tenhle problém potkal 2x a pokadý to bylo, jak říkám:nevim
alx: jojo... to jsem myslel;-)
|
|
30.03.2009 11:16 -
Re: Pokles vykonu / C5 I 2.2 HDi
|
659716
|
|
tief
|
|
|
autodiag napsal(a):
ty vies predsa vsetko nie ?
ty vies predsa vsetko nie ? :-))))
|
|
30.03.2009 13:37 -
Re: Pokles vykonu / C5 I 2.2 HDi
|
659719
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
:nevim
|
|
12.04.2009 07:59 -
Re: Pokles vykonu / C5 I 2.2 HDi
|
660003
|
|
mirasa
|
Město: Dýina, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 98 |
|
|
Byl jsem chvilku bez netu, tak děkuju moc, podívám se na to a kdytak napíu v čem byl problém. Jinak mám 2.0 hdi rv. 03 , ale u nicku to mám, co jsem tady.Zkusím tu váhu, ale zároveň mně čeká výměna rozvoďáku.Je pravda e při normální akceleraci, to neudělá. Jen kdy tomu víc přilápnu, nebo při tom předjídění, třeba podřadím a nic. Prostě mrtvola. Ale taky né vdy. Uvidím. Díky moc.
Byl jsem chvilku bez netu, tak děkuju moc, podívám se na to a kdytak napíu v čem byl problém. Jinak mám 2.0 hdi rv. 03 , ale u nicku to mám, co jsem tady.Zkusím tu váhu, ale zároveň mně čeká výměna rozvoďáku.Je pravda e při normální akceleraci, to neudělá. Jen kdy tomu víc přilápnu, nebo při tom předjídění, třeba podřadím a nic. Prostě mrtvola. Ale taky né vdy. Uvidím. Díky moc.
|
|
12.04.2009 19:31 -
Re: Pokles vykonu / C5 I 2.2 HDi
|
660025
|
|
jumep
|
|
|
autodiag mysli toto: .link.
ale to je len pri 2.2HDi
autodiag mysli toto: http://www.c5club.cz/showpic.php?cc=17050281&cmain=&oid=84717156
ale to je len pri 2.2HDi
|
|
31.01.2010 17:16 -
Re: Pokles vykonu / C5 I 2.2 HDi
|
1803409
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Řeím v jiném vláknu pokles výkonu 2,2 HDI. Jsem domluven na diagnostiku a poleví globální oteplování. ZAtím jsem si proel podobná vlákna a zaujal mne obrázek v minulém příspěvku. Ta tyčinka mi tam dobře drí, rukou s ní jde dobře hýbat. Při volnoběhu ádná změna a s tím hýbu jak chci. Ale při zvednuté kapotě je od řidiče na ten kloub vidět, tak jsem zkusil od volnoběhu a po mírné přetočení a tyčinka se nehne ani o milimetr. Tuím tedy zradu v tomto, těko je na motoru nějaká pohyblivá věc, aby se v celém rozsahu otáček nehýbala a kdy tak zkuený jumep to dává do souvislosti s výkonem.
V eru ve světlé bundě jsem nezkoumal, kam ta tyčinak mizí dozadu dolů. Take prosím o info - co je účelem tohoto zařízení a jak to funguje a případně co s tím. Stejně to asi dám fachmanům, ale aspoň mne neutáhnou na vařené nudlu výměnou turba, FAP a EGR a váhy vzduchu - to u by bylo spí na koupi jiného auta
Řeím v jiném vláknu pokles výkonu 2,2 HDI. Jsem domluven na diagnostiku a poleví globální oteplování. ZAtím jsem si proel podobná vlákna a zaujal mne obrázek v minulém příspěvku. Ta tyčinka mi tam dobře drí, rukou s ní jde dobře hýbat. Při volnoběhu ádná změna a s tím hýbu jak chci. Ale při zvednuté kapotě je od řidiče na ten kloub vidět, tak jsem zkusil od volnoběhu a po mírné přetočení a tyčinka se nehne ani o milimetr. Tuím tedy zradu v tomto, těko je na motoru nějaká pohyblivá věc, aby se v celém rozsahu otáček nehýbala a kdy tak zkuený jumep to dává do souvislosti s výkonem.
V eru ve světlé bundě jsem nezkoumal, kam ta tyčinak mizí dozadu dolů. Take prosím o info - co je účelem tohoto zařízení a jak to funguje a případně co s tím. Stejně to asi dám fachmanům, ale aspoň mne neutáhnou na vařené nudlu výměnou turba, FAP a EGR a váhy vzduchu - to u by bylo spí na koupi jiného auta :-)
|
|
31.01.2010 18:00 -
Re: Pokles vykonu / C5 I 2.2 HDi
|
1803412
|
|
jumep
|
|
|
nechapem tuto narazku: "kdy tak zkuený jumep to dává do souvislosti s výkonem. "
Nic ine len citam tak ako ostatny mozete citat a hladat informacie
jedna sa o toto:
- Elektromagnetický ventil ovládání víření plynů "Swirl" (ktora cievka to ma na starosti treba pohladat po trubicke, povodne som myslel ze ta co je na filtry, ale ta to nie je)
a ten klbik ovlada packu ktora ovlada klapku:
- Dvojité kanály sání vzduchu v hlavě válců jsou sloitého tvaru (proměnné víření plynů "Swirl")
Keby si isel dalej po tej tycke vchadza to do podtlakovej membrany.
Skontrolovat sa to da takto:
Vyvodit podtlak přiblině 0,6 bar Čep (6) musí být na dorazu , V místě " b " .
miesto b je klbik a musi byt nadoraz
Otáčky motoru Hodnota podtlaku
780 ot/min 0,6 bar
4000 ot/min 0,25 bar
z tohoto plynie ze pri volnobehu by to malo byt nadoraz a postupne zvysovanim otacok sa presuvat.
nechapem tuto narazku: "kdy tak zkuený jumep to dává do souvislosti s výkonem. "
Nic ine len citam tak ako ostatny mozete citat a hladat informacie
jedna sa o toto:
- Elektromagnetický ventil ovládání víření plynů "Swirl" (ktora cievka to ma na starosti treba pohladat po trubicke, povodne som myslel ze ta co je na filtry, ale ta to nie je)
a ten klbik ovlada packu ktora ovlada klapku:
- Dvojité kanály sání vzduchu v hlavě válců jsou sloitého tvaru (proměnné víření plynů "Swirl")
Keby si isel dalej po tej tycke vchadza to do podtlakovej membrany.
Skontrolovat sa to da takto:
Vyvodit podtlak přiblině 0,6 bar Čep (6) musí být na dorazu , V místě " b " .
miesto b je klbik a musi byt nadoraz
Otáčky motoru Hodnota podtlaku
780 ot/min 0,6 bar
4000 ot/min 0,25 bar
z tohoto plynie ze pri volnobehu by to malo byt nadoraz a postupne zvysovanim otacok sa presuvat.
|
|
31.01.2010 18:08 -
Re: Pokles vykonu / C5 I 2.2 HDi
|
1803413
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Zdravím - proč by to měla být naráka?? Já to myslím naprosto váně. Kadý, kdo tento web trochu proel, vidí, e jsi schopný poradit rychle, věcně. Podle různých fotek se dá poznat, es měl auto odstrojené do roubku a ví o čem píe.
Zdravím - proč by to měla být naráka?? Já to myslím naprosto váně. Kadý, kdo tento web trochu proel, vidí, e jsi schopný poradit rychle, věcně. Podle různých fotek se dá poznat, es měl auto odstrojené do roubku a ví o čem píe.
|
|
31.01.2010 18:32 -
Re: Pokles vykonu / C5 I 2.2 HDi
|
1803414
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Jetě věcně - na co se v textu odvolává?? Čep"6", místo "b"...
V klidové poloze to drí nějakým pérkem a při zvýení otáček má ta tyčinka tahat jakoby dozadu dolů? No to se tedy asi neděje. Je to příčinou potlačení výkonu ve vyích otáčkách? U benzínu vectra jsem měl v sání podobný nějaký nek, ale to slouilo jen naopak k potlačení výkonových piček - tedy k vyrovnání výkonových křivek.
Jetě věcně - na co se v textu odvolává?? Čep"6", místo "b"...
V klidové poloze to drí nějakým pérkem a při zvýení otáček má ta tyčinka tahat jakoby dozadu dolů? No to se tedy asi neděje. Je to příčinou potlačení výkonu ve vyích otáčkách? U benzínu vectra jsem měl v sání podobný nějaký nek, ale to slouilo jen naopak k potlačení výkonových piček - tedy k vyrovnání výkonových křivek.
|
|
31.01.2010 18:35 -
Re: Pokles vykonu / C5 I 2.2 HDi
|
1803415
|
|
jumep
|
|
|
misto b je dost zle odfotene, ale kedze je to podtlakom ovladane, pri atmosterickom tlaku (nenastartovany motor) by to malo byt hore a dat sa potlacit dole
pri volnobeznych otackach by to malo byt dole a zvysovanim otacok ist hore - to mi logicky z toho znie ...
misto b je dost zle odfotene, ale kedze je to podtlakom ovladane, pri atmosterickom tlaku (nenastartovany motor) by to malo byt hore a dat sa potlacit dole
pri volnobeznych otackach by to malo byt dole a zvysovanim otacok ist hore - to mi logicky z toho znie ...
|
|
| |
|
|