| | |
24.05.2012 23:58 -
Re: Setrvačník
|
2480648
|
|
jruze
|
|
|
No podle mne dvouhmota netlumí jen rázy spojky,ale i vybrace motoru - ono ta spojka a setrvák něco váí a při dvouhmotě je vlastně dvě třetiny odpruená na rozdíl od jednohmoty.- proto původně začaly s dvouhmotou u větích obsahů kde je spojka jako celek větí a a potom přeli na toto i u meních obsahů.
No podle mne dvouhmota netlumí jen rázy spojky,ale i vybrace motoru - ono ta spojka a setrvák něco váí a při dvouhmotě je vlastně dvě třetiny odpruená na rozdíl od jednohmoty.- proto původně začaly s dvouhmotou u větích obsahů kde je spojka jako celek větí a a potom přeli na toto i u meních obsahů.:nevim
|
|
27.06.2012 20:54 -
Re: Setrvačník
|
2488292
|
|
olin12
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v X Break | Počet příspěvků: 22 |
|
|
po výměně kompletní spojkové sady dvouhmotový setrvačník, přítlačák, lamela, loisko a po ujetí 65000 km, jsem byl nucen opět rozebrat spojku a vyměnit dvouhmotový setrvačník (Waleo), který se dá rozebrat a po uvolnění středového krouku je vidět do jeho vnitřku, kde je 6 pruících jednotek - obrázky jsou na galerii - a z 6 pruinek byla funkční pouze 1. Má někdo zkuenost a ví, proč dvouhmotový setrvačník téměř nic nevydrí - je to výrobcem nebo asi tak třetivýrobu? popřípadě doporučit lepí značku.
po výměně kompletní spojkové sady dvouhmotový setrvačník, přítlačák, lamela, loisko a po ujetí 65000 km, jsem byl nucen opět rozebrat spojku a vyměnit dvouhmotový setrvačník (Waleo), který se dá rozebrat a po uvolnění středového krouku je vidět do jeho vnitřku, kde je 6 pruících jednotek - obrázky jsou na galerii - a z 6 pruinek byla funkční pouze 1. Má někdo zkuenost a ví, proč dvouhmotový setrvačník téměř nic nevydrí - je to výrobcem nebo asi tak třetivýrobu? popřípadě doporučit lepí značku. ;-)
|
|
27.06.2012 23:08 -
Re: Setrvačník
|
2488379
|
|
Jimmivon
|
Město: Blíkovice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 124 |
|
|
Ja ty fotky nemuzu najit... neni nekde odkaz?
Ja ty fotky nemuzu najit... neni nekde odkaz?
|
|
28.06.2012 00:30 -
Re: Setrvačník
|
2488395
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
Waleo - to je nějaká Čína nebo jen patně napsané Valeo?
Waleo - to je nějaká Čína nebo jen patně napsané Valeo?
|
|
28.06.2012 06:23 -
Re: Setrvačník
|
2488403
|
|
Mamlas
|
|
|
To je snad opravdu nějaká Čína, materál těch pouzder pruin je jak nějaká vejkačka. Jak vypadala lamela? Jaký je styl jízdy a pouívalo auto víc řidičů?
Nebo ukrutný točivý moment motoru vykonal své.
To je snad opravdu nějaká Čína, materál těch pouzder pruin je jak nějaká vejkačka. Jak vypadala lamela? Jaký je styl jízdy a pouívalo auto víc řidičů? :-o
Nebo ukrutný točivý moment motoru vykonal své.
|
|
28.06.2012 08:20 -
Re: Setrvačník
|
2488428
|
|
Lovec
|
Město: Frýdek-Místek, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 64 |
|
|
U kterého dodavatele to bylo koupeno? Mohl bys to sem napsat i s objednacím číslem? Bude to reklamovat? Já si nechal vyměnit spojku a dvuhmoák minulý týden. Ve Valeo a rád bych věděl, co mně můe taky čekat.
U kterého dodavatele to bylo koupeno? Mohl bys to sem napsat i s objednacím číslem? Bude to reklamovat? Já si nechal vyměnit spojku a dvuhmoák minulý týden. Ve Valeo a rád bych věděl, co mně můe taky čekat.
|
|
28.06.2012 09:16 -
Re: Setrvačník
|
2488439
|
|
DaveLbc
|
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX | Počet příspěvků: 422 |
|
|
Já jsem se dočetl,nevím kde,e nejlepí co je jako druhovýroba je firma SACHS která prý počítá s nárůstem výkonu kvůli čipování o 30%.
Podle toho ty díly asi více vydrí. Nejhorí je prej repset od LUKU. Netvrdím,e to tak je ale...
Já jsem se dočetl,nevím kde,e nejlepí co je jako druhovýroba je firma SACHS která prý počítá s nárůstem výkonu kvůli čipování o 30%.
Podle toho ty díly asi více vydrí. Nejhorí je prej repset od LUKU. Netvrdím,e to tak je ale...:-p
Přílohy: SACHS.jpg ( 139495b ) - |
|
28.06.2012 14:55 -
Re: Setrvačník
|
2488567
|
|
olin12
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v X Break | Počet příspěvků: 22 |
|
|
Auto bylo pouívaný v normalnim rezimu ádný týraní spojky , sada byla zakoupena v benexu za 15000. Lamela ,loisko,přitlačák ok vraceny zpet
Auto bylo pouívaný v normalnim rezimu ádný týraní spojky , sada byla zakoupena v benexu za 15000. Lamela ,loisko,přitlačák ok vraceny zpet
|
|
29.06.2012 09:11 -
Re: Setrvačník
|
2488735
|
|
Roozena
|
Město: Pragl, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 375 |
|
|
Trochu se podělím s vlastní zkueností - pravda z jiného vozu, ale principielně jde o to samé. Dvouhmota na Superbu Nafta - 96Kw. Najeto cca 80K. setrvák el do háje a to poměrně rychle. Během cca měsíce zača vydávat zvuky, jako kdy vysype příborník do pračky. Přísahám, e sem se k auto choval sluně. Byly na teprve druhý gumy a jetě nebyly uplně na vyhození. Rozjezdy spí na pohodu... O.K. Setvák el na výměnu a po cca 40K km to samý. Páč to bylo v autorizovanym servise a věděl jsem, e se tam dával 100% origo díl, tak mě to zarazilo a lo to na reklamaci. Čili - i origo díly mohou bez problému zakukat. nakonec - to samý se mi stalo s výměnou vech prvků na přední nápravě (dělá se na to asi 22 dílný origo replacement set) Výměna a za 20k Km to začalo mlátit znova. Nakonec se posrali brzdy a to tak, a by se museli měnit kompletně brzdiče a auto lo bez lítosti a slzy uronění z baráku a wod tý doby sem jurodivej u kdy mi jakýkolif FauWé zaparkuje před barákem a majitel vypadá, e nebude mít na odtahovku...
Plyne z toho to, e to, e je to opravdu uplně nejvíc originální díl nemusí znamenat záruku toho, e bude ve, jako z fabriky. Kolikrát mám pocit, e čim víc se na auto sere, tím víc vydrí...
Setrvák vyreklamuj (pokud to pude) a doufej, e bude mít kliku. Pokud to je opravdu "W"aleo, tak ho nereklamuj a pořiď genuine Valeo nebo LUK.
Btw - pro dvouhmotu je zabiják chiplej motor a sem tam nějaká tejračka v nízkých otáčkách, ale to by měl slunej kus dát. Spí mu vadí veliké dinamické rázy
- jedu z kopce, vyřadim... přijídim na rovinku - zařadim a pustim spojku, jak debil - blbě
- jedu po městě, prcám se v koloně, mám zařazeno za 1, za 2 a necitelně přidávám plyn, auto cuká - blbě
- mam chiplý motor a na kadý křiovatce musim ukázat Oktě f metle f TDIčku na hlínách f kombíku, e sem Champijón - uplně nejvíc blbě...
Trochu se podělím s vlastní zkueností - pravda z jiného vozu, ale principielně jde o to samé. Dvouhmota na Superbu Nafta - 96Kw. Najeto cca 80K. setrvák el do háje a to poměrně rychle. Během cca měsíce zača vydávat zvuky, jako kdy vysype příborník do pračky. Přísahám, e sem se k auto choval sluně. Byly na teprve druhý gumy a jetě nebyly uplně na vyhození. Rozjezdy spí na pohodu... O.K. Setvák el na výměnu a po cca 40K km to samý. Páč to bylo v autorizovanym servise a věděl jsem, e se tam dával 100% origo díl, tak mě to zarazilo a lo to na reklamaci. Čili - i origo díly mohou bez problému zakukat. nakonec - to samý se mi stalo s výměnou vech prvků na přední nápravě (dělá se na to asi 22 dílný origo replacement set) Výměna a za 20k Km to začalo mlátit znova. Nakonec se posrali brzdy a to tak, a by se museli měnit kompletně brzdiče a auto lo bez lítosti a slzy uronění z baráku a wod tý doby sem jurodivej u kdy mi jakýkolif FauWé zaparkuje před barákem a majitel vypadá, e nebude mít na odtahovku... :-)
Plyne z toho to, e to, e je to opravdu uplně nejvíc originální díl nemusí znamenat záruku toho, e bude ve, jako z fabriky. Kolikrát mám pocit, e čim víc se na auto sere, tím víc vydrí... :-)
Setrvák vyreklamuj (pokud to pude) a doufej, e bude mít kliku. Pokud to je opravdu "W"aleo, tak ho nereklamuj a pořiď genuine Valeo nebo LUK.
Btw - pro dvouhmotu je zabiják chiplej motor a sem tam nějaká tejračka v nízkých otáčkách, ale to by měl slunej kus dát. Spí mu vadí veliké dinamické rázy
- jedu z kopce, vyřadim... přijídim na rovinku - zařadim a pustim spojku, jak debil - blbě
- jedu po městě, prcám se v koloně, mám zařazeno za 1, za 2 a necitelně přidávám plyn, auto cuká - blbě
- mam chiplý motor a na kadý křiovatce musim ukázat Oktě f metle f TDIčku na hlínách f kombíku, e sem Champijón - uplně nejvíc blbě...
|
|
29.06.2012 15:34 -
Re: Setrvačník
|
2488776
|
|
najk
|
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1537 |
|
|
Mamlas napsal(a): Je to v souvislosti na predchozi dotazy - musis cist prispevky od zacatku. Napsal to trochu strucne ale jasne.
co je na tom jasného??? "Lamela ,loisko,přitlačák ok vraceny zpet", jednak jsem se tebe neptal, a jednak čtu od vás opravdu VE - je to náplň mé nevděčné činnosti!!!! Take lamela, loisko a přítlačák jsou v pořádku (ok) a přitom jsou vráceny zpět?????? Take jak....
co je na tom jasného??? "Lamela ,loisko,přitlačák ok vraceny zpet", jednak jsem se tebe neptal, a jednak čtu od vás opravdu VE - je to náplň mé nevděčné činnosti!!!! Take lamela, loisko a přítlačák jsou v pořádku (ok) a přitom jsou vráceny zpět?????? Take jak....;-)
|
|
29.06.2012 16:42 -
Re: Setrvačník
|
2488796
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
najk napsal(a): co je na tom jasného??? "Lamela ,loisko,přitlačák ok vraceny zpet", jednak jsem se tebe neptal, a jednak čtu od vás opravdu VE - je to náplň mé nevděčné činnosti!!!! Take lamela, loisko a přítlačák jsou v pořádku (ok) a přitom jsou vráceny zpět?????? Take jak....
No přece vráceny zpět pod kapotu - já to tak pochopil
Jinak, mám pocit, e Olin to má jako taxíka, take zřejmě 90% po městě.
No přece vráceny zpět pod kapotu - já to tak pochopil :-d
Jinak, mám pocit, e Olin to má jako taxíka, take zřejmě 90% po městě.
|
|
30.06.2012 20:18 -
Re: Setrvačník
|
2489083
|
|
DOUFAK
|
|
|
Myslím a mám dojem,e tyto potíe jsou stále jen kvůli jednomu typu motoru a tím je 1.6HDi ! Nebrat !!!
Myslím a mám dojem,e tyto potíe jsou stále jen kvůli jednomu typu motoru a tím je 1.6HDi ! Nebrat !!! :nevim
|
|
13.07.2012 16:42 -
Re: Setrvačník
|
2491883
|
|
davidtesar
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 16 |
|
|
Zdravím
Mám dotaz ohledně stejného problému.
Mám 2.0.hdi 100kW break (najeto poctivých130000km ...často po městě) a mlátí setrvák.
Je potřeba společně se setrvačníkem měnit i spojku, kdy bere dobře a neprokluzuje?
díky
Zdravím
Mám dotaz ohledně stejného problému.
Mám 2.0.hdi 100kW break (najeto poctivých130000km ...často po městě) a mlátí setrvák.
Je potřeba společně se setrvačníkem měnit i spojku, kdy bere dobře a neprokluzuje?
díky
|
|
13.07.2012 17:16 -
Re: Setrvačník
|
2491889
|
|
Lovec
|
Město: Frýdek-Místek, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 64 |
|
|
Mně spojka neproklouzla ani jednou. Odelo mi spojkové loisko. Po rozebrání bylo zjitěno, e je na výměnu lamela i setrvák (ten teda při volnoběhu popískával). Najeto bylo dle tachometru 213 000 Km.
Mně spojka neproklouzla ani jednou. Odelo mi spojkové loisko. Po rozebrání bylo zjitěno, e je na výměnu lamela i setrvák (ten teda při volnoběhu popískával). Najeto bylo dle tachometru 213 000 Km.
|
|
06.08.2012 10:37 -
Re: Setrvačník
|
2497454
|
|
Dutch
|
Město: Plzeň, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX Break | Počet příspěvků: 480 |
|
|
Tak si zase zacinam vsimat podivneho cvrlikani pri pridani plynu na volnobeh a jeste vice v zaberu /hlavne kdyz vjizdim do garaze se stazenyma oknama-ze to slysim zvenku/, ktere se casem pomalicku zhorsuje. Pred cca 2 roky a cca 30.000 km jsem kvuli tomu nechal menit setrvak, po jeho vymene to zmizelo, ted se to pomalu zacina ozyvat zas. V zari mame jet na dovolenou najezd cca 2000km celkem.
Muze se to cvrlikani zvrhnout v neco zasadniho, ze by setrvak kleknul uplne, nebo to proste bude jen cvrlikat a nic vic by se stat nemelo ? Zadne neobvykle vibrace citit nejsou.
Diky
Tak si zase zacinam vsimat podivneho cvrlikani pri pridani plynu na volnobeh a jeste vice v zaberu /hlavne kdyz vjizdim do garaze se stazenyma oknama-ze to slysim zvenku/, ktere se casem pomalicku zhorsuje. Pred cca 2 roky a cca 30.000 km jsem kvuli tomu nechal menit setrvak, po jeho vymene to zmizelo, ted se to pomalu zacina ozyvat zas. V zari mame jet na dovolenou najezd cca 2000km celkem.
Muze se to cvrlikani zvrhnout v neco zasadniho, ze by setrvak kleknul uplne, nebo to proste bude jen cvrlikat a nic vic by se stat nemelo ? Zadne neobvykle vibrace citit nejsou.
Diky
|
|
| |
|
|