| | |
07.02.2012 23:04 -
Re: Setrvačník
|
2448822
|
|
Vaek66
|
Město: Nučice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 64 |
|
|
Ahoj Chlapci a Chlapi,
tak mne čeká spojka a dvouhmoák. C5 II /2004 / 190tis.. Prosím, poraďte co tam mám dát (asi LUK), kde to koupit, nebo kdo je ochotný mi to koupit za rozumný peníz a hlavně kdo to v Praze a okolí kvalitně vymění. Vin VF7RCRHRG76647128.
Díky za Vá čas.
Ahoj Chlapci a Chlapi,
tak mne čeká spojka a dvouhmoák. C5 II /2004 / 190tis.. Prosím, poraďte co tam mám dát (asi LUK), kde to koupit, nebo kdo je ochotný mi to koupit za rozumný peníz a hlavně kdo to v Praze a okolí kvalitně vymění. Vin VF7RCRHRG76647128.
Díky za Vá čas.
|
|
16.02.2012 11:59 -
Re: Setrvačník
|
2451955
|
|
pelcl
|
Příspěvek byl vymazán. Vymazal(a) tief, 16.02.12 12:05 Důvod: Reklamu na servis - potazmo sam na sebe prosim do CCCA. Respektujte pravidla fora. Dekuji. | | |
|
26.03.2012 13:44 -
Re: Setrvačník
|
2462227
|
|
Lulina
|
Město: Karlovy Vary, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 104 |
|
|
Loni v květnu (viz příspěvek z 30.4.2011) jsem ve 186T km nechal vyměnit spojku+setrvačník, nebo mne iritovaly pazvuky ozývající se z motoru při nízkých otáčkách, při couvání, při poutění spojky atd.
Nyní po téměř roce provozu a zhruba 30T km od výměny, bych se chtěl podělit o své zkuenosti. Naivně jsem se domníval, e po této nemalé investici u o tomto kousku svého vozítka nikdy neuslyím. Opak je pravdou a já jsem téměř opět tam, kde jsem byl loni. Nádherné ticho za volantem jsem si uíval cca pouhé 4 měsíce, pak se ono známé "cinkání" začalo opět nenápadně ozývat ZNOVU a momentálně má zhruba stejnou intenzitu jako loni před výměnou. Spojka vydrela déle, zatím jetě "neječí" při poutění, jako před výměnou, ale u jsem zaznamenal několik nepatrných náznaků, (slaboučké zadrhnutí při rozjezdu a podivný pocit při vylápnutí, který u dobře znám), e je to u také na cestě. Díly jsem objednával od seriozního a vem členům klubu známého dodavatele (VALEO 826550+836000) a práci provedl rovně člen klubu, o jeho odbornosti nepochybuji. Pro pořádek dodávám, e sice preferuji úspornou a klidnou jízdu v niích otáčkách, ale od výměny si cíleně dávám pozor, abych motor drel alespoň na 1500 a příli dlouho se nepohyboval v nízkých číslech (pod 1200).
Take shrnu-li to do nějakého stručného resumé, já jsem si výměnou setrváku a spojky zaplatil několik TISÍC kilometrů bezpazvukové jízdy a momentálně jsem tam, kde jsem u jednou byl a nemám nejmení ponětí proč a co udělat teď.
Loni v květnu (viz příspěvek z 30.4.2011) jsem ve 186T km nechal vyměnit spojku+setrvačník, nebo mne iritovaly pazvuky ozývající se z motoru při nízkých otáčkách, při couvání, při poutění spojky atd.
Nyní po téměř roce provozu a zhruba 30T km od výměny, bych se chtěl podělit o své zkuenosti. Naivně jsem se domníval, e po této nemalé investici u o tomto kousku svého vozítka nikdy neuslyím. Opak je pravdou a já jsem téměř opět tam, kde jsem byl loni:-(. Nádherné ticho za volantem jsem si uíval cca pouhé 4 měsíce, pak se ono známé "cinkání" začalo opět nenápadně ozývat ZNOVU a momentálně má zhruba stejnou intenzitu jako loni před výměnou. Spojka vydrela déle, zatím jetě "neječí" při poutění, jako před výměnou, ale u jsem zaznamenal několik nepatrných náznaků, (slaboučké zadrhnutí při rozjezdu a podivný pocit při vylápnutí, který u dobře znám), e je to u také na cestě. Díly jsem objednával od seriozního a vem členům klubu známého dodavatele (VALEO 826550+836000) a práci provedl rovně člen klubu, o jeho odbornosti nepochybuji. Pro pořádek dodávám, e sice preferuji úspornou a klidnou jízdu v niích otáčkách, ale od výměny si cíleně dávám pozor, abych motor drel alespoň na 1500 a příli dlouho se nepohyboval v nízkých číslech (pod 1200).
Take shrnu-li to do nějakého stručného resumé, já jsem si výměnou setrváku a spojky zaplatil několik TISÍC kilometrů bezpazvukové jízdy a momentálně jsem tam, kde jsem u jednou byl a nemám nejmení ponětí proč a co udělat teď:-o.
|
|
26.03.2012 15:47 -
Re: Setrvačník
|
2462296
|
|
jruze
|
|
|
No díly by měli mít záruku 2.roky.Nevím od koho byly,ale kontaktoval bych dodavatele jak se k tomu postaví a podle toho řeit dál.Problém asi bude v tom e to bude obnáet napřed koupi novích dílů a nasledně řeit odesláním těchto k reklamaci,která bude nějaký čas trvat.
No díly by měli mít záruku 2.roky.Nevím od koho byly,ale kontaktoval bych dodavatele jak se k tomu postaví a podle toho řeit dál.Problém asi bude v tom e to bude obnáet napřed koupi novích dílů a nasledně řeit odesláním těchto k reklamaci,která bude nějaký čas trvat.
|
|
26.03.2012 16:35 -
Re: Setrvačník
|
2462322
|
|
jumep
|
|
|
inu, toto tu riesim narocne v poste s istym panom
citroen doprucuje nehradit spojku za inovovanu:
0532Q4 zotrvak + 203708 6ks sroby + 2052F3 spojkova sada
podla toho co som ja patral, to valeo 836000 je stara typa zotrvaku s cislom 0532 P7
inu, toto tu riesim narocne v poste s istym panom
citroen doprucuje nehradit spojku za inovovanu:
0532Q4 zotrvak + 203708 6ks sroby + 2052F3 spojkova sada
podla toho co som ja patral, to valeo 836000 je stara typa zotrvaku s cislom 0532 P7
|
|
26.03.2012 17:16 -
Re: Setrvačník
|
2462331
|
|
Lulina
|
Město: Karlovy Vary, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 104 |
|
|
Díly byly od "boba". Ta reklamace asi ano, ale při představě co je s tím za crcání se silně nejistým výsledkem mě jímají mdloby. Kromě toho tam u rozhodně nechci tu starou verzi, protoe mi nikdo nezaručí, e to zase do roka a do dne nechcípne. A tu zesílenou sadu, jak píe jumep, v nabídce nemá.
Zkusím mu napsat a uvidím.
Díly byly od "boba". Ta reklamace asi ano, ale při představě co je s tím za crcání se silně nejistým výsledkem mě jímají mdloby:-o. Kromě toho tam u rozhodně nechci tu starou verzi, protoe mi nikdo nezaručí, e to zase do roka a do dne nechcípne. A tu zesílenou sadu, jak píe jumep, v nabídce nemá.
Zkusím mu napsat a uvidím.
|
|
26.03.2012 21:34 -
Re: Setrvačník
|
2462517
|
|
jumep
|
|
|
ano, jeden priznak toho je ze je kusok vacsia ...
preto musis aj tu novsiu sadu spojkovu ... (toto sa davalo do aut od June 5, 2006)
ano, jeden priznak toho je ze je kusok vacsia ...
preto musis aj tu novsiu sadu spojkovu ... (toto sa davalo do aut od June 5, 2006)
|
|
27.03.2012 09:59 -
Re: Setrvačník
|
2462600
|
|
Lulina
|
Město: Karlovy Vary, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 104 |
|
|
Aha, chalani díky za informace. Jumepe tvá ochota kdykoliv se podělit o své bezedné znalosti je obdivuhodná a já před tebou hluboce smekám svůj zamatěný klobouček.
Aha, chalani díky za informace. Jumepe tvá ochota kdykoliv se podělit o své bezedné znalosti je obdivuhodná a já před tebou hluboce smekám svůj zamatěný klobouček:palec:palec:palec.
|
|
27.03.2012 18:40 -
Re: Setrvačník
|
2462681
|
|
czpepikcz
|
Město: Mnisek pod Brdy, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 75 |
|
|
Před rokem jsem si nechával měnit spojku + dvojhmotu, v jednom servisu kousek od místa bydlitě. Po necelém roce a 30kkm se spojka začala chovat zvlátně - podobně jako píe Lulina - mírné zadrhnutí při rozjezdu, podivný pocit při vylápnutí. Zavezl jsem to tam, odvzdunili a vypadá, e je ve OK.
Čím to můe být, e se to zavzdunilo? e by to udělali blbě? Pokud se to bude opakovat, můe to znamenat, e je spojka + dvojhmota opět v háji a nebo by to mohla bejt i nějaká blbost?
Manelka to tvrddohlavě podtáčí a nenechá si říct, to si tipnu můe taky mít vliv (na trojku 30 a tak podobně).
Díky za reakce...
Před rokem jsem si nechával měnit spojku + dvojhmotu, v jednom servisu kousek od místa bydlitě. Po necelém roce a 30kkm se spojka začala chovat zvlátně - podobně jako píe Lulina - mírné zadrhnutí při rozjezdu, podivný pocit při vylápnutí. Zavezl jsem to tam, odvzdunili a vypadá, e je ve OK.
Čím to můe být, e se to zavzdunilo? e by to udělali blbě? Pokud se to bude opakovat, můe to znamenat, e je spojka + dvojhmota opět v háji a nebo by to mohla bejt i nějaká blbost?
Manelka to tvrddohlavě podtáčí a nenechá si říct, to si tipnu můe taky mít vliv (na trojku 30 a tak podobně).
Díky za reakce...
|
|
27.03.2012 19:07 -
Re: Setrvačník
|
2462687
|
|
jumep
|
|
|
2.0 a 1.6 su dva rozdielne svety
2.0 a 1.6 su dva rozdielne svety
|
|
30.03.2012 17:34 -
Re: Setrvačník
|
2463659
|
|
Lulina
|
Město: Karlovy Vary, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 104 |
|
|
To pepik:
Kdy se s tebou loučí setrvák, tak vydává charakteristické zvuky při nízkých otáčkách a při řazení, předpokládám, e tyto projevy budou u obou motorů podobné, take pokud ho neslyí, neřeil bych to, zvlátě kdy píe, e po odvzdunění se srovnala i spojka. Navíc, u dvoulitru nebyl setrvák poddimenzovaný, jako u mé 1.6, take obecně má větí výdr. Ale jsou tu povolanějí znalci této problematiky, tak snad ti někdo poradí.
To pepik:
Kdy se s tebou loučí setrvák, tak vydává charakteristické zvuky při nízkých otáčkách a při řazení, předpokládám, e tyto projevy budou u obou motorů podobné, take pokud ho neslyí, neřeil bych to, zvlátě kdy píe, e po odvzdunění se srovnala i spojka. Navíc, u dvoulitru nebyl setrvák poddimenzovaný, jako u mé 1.6, take obecně má větí výdr. Ale jsou tu povolanějí znalci této problematiky, tak snad ti někdo poradí.:nevim
|
|
30.03.2012 20:49 -
Re: Setrvačník
|
2463742
|
|
jumep
|
|
|
u RHR ja tvrdim ze je cela spojka poddymenzovana
u RHR ja tvrdim ze je cela spojka poddymenzovana :)
|
|
06.05.2012 20:37 -
Re: Setrvačník
|
2475427
|
|
jumep
|
|
|
tak mam za sebou vymenu spojky v 1.6 ...
prejavuje sa tu ford na ntu, jeden srob prevodovky je za fapom ...
zavesit motor sa da len ked sa da dole podtlakova pumpa, demontovat starter si nejako neviem predstavit bez demontaze napravy , povolit jednu maticu drziacu prevodovku obnasalo demontovat skrinku termostatu ...
uvidime kolko vydrzi ten sachs co sme tam dali, vypadalo to hodne rozumnejsie a skutocne to bolo o nieco vacsie, v sade boli aj komplet nove sroby
tak mam za sebou vymenu spojky v 1.6 ...
prejavuje sa tu ford na ntu, jeden srob prevodovky je za fapom ...
zavesit motor sa da len ked sa da dole podtlakova pumpa, demontovat starter si nejako neviem predstavit bez demontaze napravy :), povolit jednu maticu drziacu prevodovku obnasalo demontovat skrinku termostatu ...
uvidime kolko vydrzi ten sachs co sme tam dali, vypadalo to hodne rozumnejsie a skutocne to bolo o nieco vacsie, v sade boli aj komplet nove sroby
|
|
24.05.2012 10:35 -
Re: Setrvačník
|
2480540
|
|
burlak
|
Město: Čadca, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 7 |
|
|
Chcem sa opýta jumep-a prečo neodporúča na 2,0HDI 80kW jednohmotu.Čo som pozeral tak vybracie bude tlmi spojkova lamela.Má oproti dvojhmote po obvode pruiny, ktoré pri prenose krútiaceho momentu slúia na tlmenie rázov(podobne ako dvojhmotový zotrvačník).Keď porovnám jedno a dvojhmotu,tak na jednohmotovom zotrvačníku mi vychádza menej komponentov čo sa môu dojebabra.Chcem toti vymeni dvojhmotovy zotrvačník za pevný jednohmotový(samozrejme celú sadu zotrvačník,prítlačný tanier,lamelu,loisko,prípadne guffero na kžuke).Ďakujem za radu.Výmena zatiaž nieje akútna no manelka mi oznámila e máme asi pod kapotov pod tapacirom cvrčka.
Chcem sa opýta jumep-a prečo neodporúča na 2,0HDI 80kW jednohmotu.Čo som pozeral tak vybracie bude tlmi spojkova lamela.Má oproti dvojhmote po obvode pruiny, ktoré pri prenose krútiaceho momentu slúia na tlmenie rázov(podobne ako dvojhmotový zotrvačník).Keď porovnám jedno a dvojhmotu,tak na jednohmotovom zotrvačníku mi vychádza menej komponentov čo sa môu dojebabra.Chcem toti vymeni dvojhmotovy zotrvačník za pevný jednohmotový(samozrejme celú sadu zotrvačník,prítlačný tanier,lamelu,loisko,prípadne guffero na kžuke).Ďakujem za radu.Výmena zatiaž nieje akútna no manelka mi oznámila e máme asi pod kapotov pod tapacirom cvrčka.
|
|
24.05.2012 13:31 -
Re: Setrvačník
|
2480548
|
|
jumep
|
|
|
velmi jednoduche, daval som po valeo jednohmote 2jhmotu ...
motor sa po nahodeni tej 2jhmoty hodne skludnil
ta jednohmota valeo doknca mam dojem ze bola lahsia a tym aj nesplna parametre nastaveneho zotrvacniku, ale to moze byt len dojem ked som to montoval dole
dalsia vec je ze na dalsich 200 - 300t km o tom nebudes vedet, tak naco spekulovat s nejaku jednohmotu ... setci setrite nelogicky a bez uvazovania po akom case a km to robim .. a ci to vobec niekedy budem este ja robit
velmi jednoduche, daval som po valeo jednohmote 2jhmotu ...
motor sa po nahodeni tej 2jhmoty hodne skludnil
ta jednohmota valeo doknca mam dojem ze bola lahsia a tym aj nesplna parametre nastaveneho zotrvacniku, ale to moze byt len dojem ked som to montoval dole
dalsia vec je ze na dalsich 200 - 300t km o tom nebudes vedet, tak naco spekulovat s nejaku jednohmotu ... setci setrite nelogicky a bez uvazovania po akom case a km to robim .. a ci to vobec niekedy budem este ja robit
|
|
24.05.2012 23:13 -
Re: Setrvačník
|
2480639
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
ja mam ročnú dvojhmotu a u cvrlika ako drbnuta. Nedávno som menil na RHS co je starý dvojliter s fapom spojku a bol tam pevny zotrvak. Lamela odpruzena.. Motor necvrlika spojka ide normálne. A iadne dunenie ani nič sa nekoná. Proste sa to správa normálne.
ja mam ročnú dvojhmotu a u cvrlika ako drbnuta. Nedávno som menil na RHS co je starý dvojliter s fapom spojku a bol tam pevny zotrvak. Lamela odpruzena.. Motor necvrlika spojka ide normálne. A iadne dunenie ani nič sa nekoná. Proste sa to správa normálne.
|
|
| |
|
|