| | |
22.02.2014 23:18 -
Re: Setrvačník
|
2670995
|
|
jumep
|
|
|
tak ta 1.6 valeo vieme ze je na dve veci a preto tam znova bola inovacia (vo svojej podstate ako vsetko na 1.6 ...)
tak ta 1.6 valeo vieme ze je na dve veci a preto tam znova bola inovacia (vo svojej podstate ako vsetko na 1.6 ...)
|
|
23.02.2014 11:32 -
Re: Setrvačník
|
2671146
|
|
jumep
|
|
|
inu ja nehovorim ze sa to nestane, ale v porovnani zasa, tych 1.6 to malo takto rozpadnute vela, 2.0 ma tiez tu spojku dost nestastnu a je jasne ze nevydrzi to co ta 2.2
inak kvoli spojke bola upravovana mapa
kazdemu s RHR odporucam ist do citroenu a trvat na upgrade jednotky, bolo tam hodne modifikacii pre tieto pripady (egr, spojka, fap ....)
inu ja nehovorim ze sa to nestane, ale v porovnani zasa, tych 1.6 to malo takto rozpadnute vela, 2.0 ma tiez tu spojku dost nestastnu a je jasne ze nevydrzi to co ta 2.2
inak kvoli spojke bola upravovana mapa
kazdemu s RHR odporucam ist do citroenu a trvat na upgrade jednotky, bolo tam hodne modifikacii pre tieto pripady (egr, spojka, fap ....)
|
|
23.02.2014 12:26 -
Re: Setrvačník
|
2671153
|
|
kutnohorak
|
Město: Kutná Hora, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 88 |
|
|
Dobrý nápad, co za takový upgrade můou chtít?
Dobrý nápad, co za takový upgrade můou chtít?
|
|
27.02.2014 10:16 -
Re: Setrvačník
|
2672373
|
|
spacekj
|
Město: Brno, Auto: Audi A4 2013 1,8TFSI 172kW | Počet příspěvků: 93 |
|
|
Ahoj Citroenaci. Tak jsem koupil od otce C5 a uz resim problem. Pred rokem byla menena spojka a to i se setrvacnikem. Bohuzel technik se na nic neptal a dal do auta automaticky Valeo sadu SP835069. Je to 4dilna sada setrvačník, spojková lamela, přítlačný talíř, spojkové loisko. Je to facelift 2.0 HDi a rok vyroby 2007. Bohuzel je to prvni auto, takze zkusenosti moc nemam. Jake jsou neduhy teto sady? Pry nevadi jednohmotovy setrvacnik diky odpruzene spojce. Co je na tom pravdy? Muze se mi to vymstit pokud nebudu menit? Mockrat dekuju za odpovedi (celou diskuzi jsem samozrejme cetl, ale o teto sade toho zase tolik receno nebylo).
Ahoj Citroenaci. Tak jsem koupil od otce C5 a uz resim problem. Pred rokem byla menena spojka a to i se setrvacnikem. Bohuzel technik se na nic neptal a dal do auta automaticky Valeo sadu SP835069. Je to 4dilna sada setrvačník, spojková lamela, přítlačný talíř, spojkové loisko. Je to facelift 2.0 HDi a rok vyroby 2007. Bohuzel je to prvni auto, takze zkusenosti moc nemam. Jake jsou neduhy teto sady? Pry nevadi jednohmotovy setrvacnik diky odpruzene spojce. Co je na tom pravdy? Muze se mi to vymstit pokud nebudu menit? Mockrat dekuju za odpovedi (celou diskuzi jsem samozrejme cetl, ale o teto sade toho zase tolik receno nebylo).
|
|
27.02.2014 13:25 -
Re: Setrvačník
|
2672396
|
|
kutnohorak
|
Město: Kutná Hora, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 88 |
|
|
Zdravim a řeím to teď. Tohe mi napslali z citroenu:Asi takto, sada kterou nabízí Valeo je levnějí alternativou pro poprodejní sluby nezávislých opravců. Geometricky díl sedí a plní funkci spojky bez problémů. Odpruení spojky/tlumič kmitů se odehrává pouze na úrovni spojkové lamely, co můe lehce ovlivnit komfort rozjezdů a zvýit hluky z trakčního řetězce.
Tento set je výrobcem nedoporučen a v originálních dílech se toto řeení nepouívá z důvodů výe uvedených. Je to čistě na Vás, jak se rozhodnete s výměnou za tento díl."
S pozdravem
ing.Miroslav Hrabák
odd.vztahů se zákazníky
PSA Peugeot Citroën
V příloze je srovnání
Zdravim a řeím to teď. Tohe mi napslali z citroenu:Asi takto, sada kterou nabízí Valeo je levnějí alternativou pro poprodejní sluby nezávislých opravců. Geometricky díl sedí a plní funkci spojky bez problémů. Odpruení spojky/tlumič kmitů se odehrává pouze na úrovni spojkové lamely, co můe lehce ovlivnit komfort rozjezdů a zvýit hluky z trakčního řetězce.
Tento set je výrobcem nedoporučen a v originálních dílech se toto řeení nepouívá z důvodů výe uvedených. Je to čistě na Vás, jak se rozhodnete s výměnou za tento díl."
S pozdravem
ing.Miroslav Hrabák
odd.vztahů se zákazníky
PSA Peugeot Citroën
V příloze je srovnání
Přílohy: 4pkit (1).pdf ( 240517b ) - srovnání |
|
27.02.2014 13:29 -
Re: Setrvačník
|
2672398
|
|
kutnohorak
|
Město: Kutná Hora, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 88 |
|
|
A zároveň bych se zeptal, jak se auto chová,jestli pozorujete nějakou neplechu v chodu motoru, vybrace, nebo nějaké neduhy při řazení, rozjídění atd.
A zároveň bych se zeptal, jak se auto chová,jestli pozorujete nějakou neplechu v chodu motoru, vybrace, nebo nějaké neduhy při řazení, rozjídění atd.
|
|
27.02.2014 13:49 -
Re: Setrvačník
|
2672418
|
|
vseved
|
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 636 |
|
|
Podle profilu má 2.0 benzín. Tam se snad vůbec dvojhmoty nedávaly.
Podle profilu má 2.0 benzín. Tam se snad vůbec dvojhmoty nedávaly.
|
|
27.02.2014 14:43 -
Re: Setrvačník
|
2672460
|
|
kutnohorak
|
Město: Kutná Hora, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 88 |
|
|
ani jsem si neviml, díky za upozornění
ani jsem si neviml, díky za upozornění :-))))
|
|
27.02.2014 14:58 -
Re: Setrvačník
|
2672463
|
|
spacekj
|
Město: Brno, Auto: Audi A4 2013 1,8TFSI 172kW | Počet příspěvků: 93 |
|
|
A co se tyce te valeo sady do nafty? Zatim jsem slysel dost nazoru, ze je to na funkcnost jedno a nic se tim nesere o nic vic nez s klasickym dvojhmotakem ale bylo i par nazoru, ze ano.
A co se tyce te valeo sady do nafty? :-) Zatim jsem slysel dost nazoru, ze je to na funkcnost jedno a nic se tim nesere o nic vic nez s klasickym dvojhmotakem ale bylo i par nazoru, ze ano.
|
|
27.02.2014 18:27 -
Re: Setrvačník
|
2672514
|
|
jumep
|
|
|
moja skusenost je ze je lahsi ten zotrvak - uz prvy problem (nevazil som ho, mozem spravit, mam tu novy luk a nove valeo)
dalsia vec je ze vsetky vybracie motora atd sa budu viac prenasat do karoserie
a uz ako som x krat povedal, pri tom ze to vydrzi 200t je nezmysel zapodievat sa jednohmotou ... to neni vec ktoru otvaras kazdeho pol roka
moja skusenost je ze je lahsi ten zotrvak - uz prvy problem (nevazil som ho, mozem spravit, mam tu novy luk a nove valeo)
dalsia vec je ze vsetky vybracie motora atd sa budu viac prenasat do karoserie
a uz ako som x krat povedal, pri tom ze to vydrzi 200t je nezmysel zapodievat sa jednohmotou ... to neni vec ktoru otvaras kazdeho pol roka
|
|
27.02.2014 19:11 -
Re: Setrvačník
|
2672531
|
|
spacekj
|
Město: Brno, Auto: Audi A4 2013 1,8TFSI 172kW | Počet příspěvků: 93 |
|
|
A byla by kdytak monost to zváit? Nejde o to, e bych chtěl uetřit. Ta Valeo sada u tam je (má tak 30tis.) ale teprve teď se přilo na to, e ji tam mechanik dal místo LUKu. Proto se ptám, jestli to je zásadní problém a mám to vyměnit, nebo jestli tam můe teda zůstat.
A byla by kdytak monost to zváit? Nejde o to, e bych chtěl uetřit. Ta Valeo sada u tam je (má tak 30tis.) ale teprve teď se přilo na to, e ji tam mechanik dal místo LUKu. Proto se ptám, jestli to je zásadní problém a mám to vyměnit, nebo jestli tam můe teda zůstat.
|
|
27.02.2014 19:13 -
Re: Setrvačník
|
2672533
|
|
Brzda
|
|
|
Ahoj, mám najeto cca 230t a předpokládám, e mě toto bude brzo čekat (i kdy zatím ádné problémy nepozoruju).
Diskuzi jsem samozřejmě četl, sleduju to pravidelně (jsem trochu pesimista a raději se vdycky připravuju dopředu )
Vzhledem k tomu, e jsem v tomhle laik, tak v tom mám trochu chaos. Chápu funkci dvouhmotového setrvačníku a asi bych ani neuvaoval o jednohmotovém.
Problém ale pro mne je v tom, e je tu spousta odkazů na e-shopy s různými sadami (spojková sada, sada setrvačníku, sada spojky se setrvačníkem a navíc s různými parametry - počet zubů 7 nebo 8, vůle 1,6 nebo 2 mm atd...) Můe to tu někdo z odborníků shrnout, na co dát při koupi bacha, co je důleitý parametr a co ne, jak je to vlastně s těmi sadami jako takovými
Díky
Ahoj, mám najeto cca 230t a předpokládám, e mě toto bude brzo čekat (i kdy zatím ádné problémy nepozoruju).
Diskuzi jsem samozřejmě četl, sleduju to pravidelně (jsem trochu pesimista a raději se vdycky připravuju dopředu :-p )
Vzhledem k tomu, e jsem v tomhle laik, tak v tom mám trochu chaos. Chápu funkci dvouhmotového setrvačníku a asi bych ani neuvaoval o jednohmotovém.
Problém ale pro mne je v tom, e je tu spousta odkazů na e-shopy s různými sadami (spojková sada, sada setrvačníku, sada spojky se setrvačníkem a navíc s různými parametry - počet zubů 7 nebo 8, vůle 1,6 nebo 2 mm atd...) Můe to tu někdo z odborníků shrnout, na co dát při koupi bacha, co je důleitý parametr a co ne, jak je to vlastně s těmi sadami jako takovými :nevim
Díky
|
|
27.02.2014 19:20 -
Re: Setrvačník
|
2672538
|
|
rrromek
|
Město: Ostrava, Auto: Peugeot 307 SW | Počet příspěvků: 76 |
|
|
Take byla to spojka. Dnes jsem auto vyzvedl ze servisu. Sada Luk 600005000 10900 kč + 3000 kč práce.
Zdravím vechny. Včera při nastartovaném motoru mi neel zařadit ádný rychl. stupeň. Při vypnutém jde. Auto jsem odvezl k doktorovi, tak jsem zvědavý, co mě čeká. Prý moná dvouhmota. Nebo převodovka? Kdyby měl někdo nějaký nápad, byl bych rád.
Take byla to spojka. Dnes jsem auto vyzvedl ze servisu. Sada Luk 600005000 10900 kč + 3000 kč práce.
Zdravím vechny. Včera při nastartovaném motoru mi neel zařadit ádný rychl. stupeň. Při vypnutém jde. Auto jsem odvezl k doktorovi, tak jsem zvědavý, co mě čeká. Prý moná dvouhmota. Nebo převodovka? Kdyby měl někdo nějaký nápad, byl bych rád.
|
|
27.02.2014 19:33 -
Re: Setrvačník
|
2672542
|
|
jumep
|
|
|
Brzda: je to jednoduche, pre ten motor bola inovacia, vacsia spojka
preto sadu ktora ma zotrvak s origo cislo 0532 X7
je to tu uz v inom vlakne aj s LUK cislom
Brzda: je to jednoduche, pre ten motor bola inovacia, vacsia spojka
preto sadu ktora ma zotrvak s origo cislo 0532 X7
je to tu uz v inom vlakne aj s LUK cislom
|
|
20.03.2014 21:05 -
Re: Setrvačník
|
2678272
|
|
jenik123
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v X Break | Počet příspěvků: 4 |
|
|
Zdravím vás, chtěl bych nechat vyměnit spojku+ setrvačník . mohli by jste mi prosím poradit jakou značku vzít?
po pročtení vlákna jsem doel k tomu, e Valeo není velká výhra a asi by byl lepí LUK nebo evt SACHS.
Mám 1.6 Hdi s motorem RE9HZC. Na webu jsem nael .link.
a pak jetě
.link.
Kde jich je na výběr více.
Předem děkuji za pomoc.
Zdravím vás, chtěl bych nechat vyměnit spojku+ setrvačník . mohli by jste mi prosím poradit jakou značku vzít?
po pročtení vlákna jsem doel k tomu, e Valeo není velká výhra a asi by byl lepí LUK nebo evt SACHS.
Mám 1.6 Hdi s motorem RE9HZC. Na webu jsem nael http://www.mdily.cz/citroen/c5-rc-08-04/sachs-2290601002-spojkova-sada-setrvacnik-citroen-berlingo-c2-c3-c4-c5-peugeot-207-307-407-1007-partner-1-6-hdi-2290-601-002.html
a pak jetě
http://www.mroauto.cz/katalog/citroen/c5-break-re-04/18462/100051/
Kde jich je na výběr více.
Předem děkuji za pomoc.
|
|
20.03.2014 21:13 -
Re: Setrvačník
|
2678275
|
|
jruze
|
|
|
jenik123 napsal(a): Zdravím vás, chtěl bych nechat vyměnit spojku+ setrvačník . mohli by jste mi prosím poradit jakou značku vzít?
po pročtení vlákna jsem doel k tomu, e Valeo není velká výhra a asi by byl lepí LUK nebo evt SACHS.
Mám 1.6 Hdi s motorem RE9HZC. Na webu jsem nael .link.
a pak jetě
.link.
Kde jich je na výběr více.
Předem děkuji za pomoc.
Sachs a 228 - LUK a jako poslední bych asi montoval Valeo(valeo údajně ukončilo výrobu)
Sachs a 228 - LUK a jako poslední bych asi montoval Valeo(valeo údajně ukončilo výrobu):nevim
|
|
20.03.2014 21:44 -
Re: Setrvačník
|
2678284
|
|
jumep
|
|
|
co som menil, daval som sachs, aj to tu je popisane niekde
co som menil, daval som sachs, aj to tu je popisane niekde
|
|
11.07.2014 20:19 -
Re: Setrvačník
|
2714489
|
|
Dutch
|
Město: Plzeň, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX Break | Počet příspěvků: 480 |
|
|
....tak mám zase dilema.... není to tak dlouho co vyel ve Světě motorů článek o dvouhmotě...sice se to týkalo Octávky, ale princip je asi stejnej....jasně tam psali, e sice kdy někdo dal jednohmotu, tak to na první pohled poznat nebylo, ale e se často stávalo, e ten motor pak po cca 20-30.000 km kleknul a přičítali to torzním kmitům, který nedokáe jednohmota tak vytlumit...
Letos jedeme zase na dovču a setrvák mi cvaká při rozjezdu a chcípání ikdy po jeho výměně mam najeto jen cca 30.000km. Je to defakto u cca 20.000 km stejné, nijak se to dál nezhoruje.
Tak přemejlim jestli ho vyměnit, nebo ne a za co. Valeo u ani omylem, take LUK nebo Sachs. Taky mi přijde, e ta lamela spojky je nejspí konstrukčně mení ne by měla bejt, začne smrdět docela rychle /třeba kdy přejídím do garáe takovej soklík a musim pomalu a opatrně, je to jetě do kopce/. Četl jsem ve vláknu, e na 1.6 se dělají větí lamely, tak jestli s emi na to moje RHZ nedělaj náhodou taky - nevím...
Autem toho jinak moc nenajezdim, jen víkendu delí trasy, taky přemejlím, e ho prodám a koupím nějaké to SUV, aby se člověk nebál i na tu zabahněnou cestu.
Take co s tím ? Nechat být a si cvrliká nebo měnit ?
Díky Dutch
....tak mám zase dilema.... není to tak dlouho co vyel ve Světě motorů článek o dvouhmotě...sice se to týkalo Octávky, ale princip je asi stejnej....jasně tam psali, e sice kdy někdo dal jednohmotu, tak to na první pohled poznat nebylo, ale e se často stávalo, e ten motor pak po cca 20-30.000 km kleknul a přičítali to torzním kmitům, který nedokáe jednohmota tak vytlumit...
Letos jedeme zase na dovču a setrvák mi cvaká při rozjezdu a chcípání ikdy po jeho výměně mam najeto jen cca 30.000km. Je to defakto u cca 20.000 km stejné, nijak se to dál nezhoruje.
Tak přemejlim jestli ho vyměnit, nebo ne a za co. Valeo u ani omylem, take LUK nebo Sachs. Taky mi přijde, e ta lamela spojky je nejspí konstrukčně mení ne by měla bejt, začne smrdět docela rychle /třeba kdy přejídím do garáe takovej soklík a musim pomalu a opatrně, je to jetě do kopce/. Četl jsem ve vláknu, e na 1.6 se dělají větí lamely, tak jestli s emi na to moje RHZ nedělaj náhodou taky - nevím...
Autem toho jinak moc nenajezdim, jen víkendu delí trasy, taky přemejlím, e ho prodám a koupím nějaké to SUV, aby se člověk nebál i na tu zabahněnou cestu.
Take co s tím ? Nechat být a si cvrliká nebo měnit ?
Díky Dutch
|
|
| |
|
|