Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / Setrvačník
|< < 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 ... 22 > >|
18.02.2014 12:30 - Re: Setrvačník 2669833
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
tu neni moc o com, spojka a je uplne jedno zakladna pricina
osobne by som vymenil celu sadu aj z guferom a mal pokoj

18.02.2014 12:34 - Re: Setrvačník 2669835
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
vseved napsal(a):
Píše že zabírá až na konci. Něco podobného jsem již viděl, Načaté tažné ložisko a spojka vystavovala jen při vypnutém motoru.


Při vypnutém motoru je úplně jedno jestli spojka vystavuje páč hřídele stoji a za druhé jak píše Jumep - je úplně jedno(krom odvzdušnění) co to je páč stejně to musí ven a když už tak dělat komplet než to dělat dvakrát.

18.02.2014 12:38 - Re: Setrvačník 2669836
rrromek
Město: Ostrava, Auto: Peugeot 307 SWPočet příspěvků: 76
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
No, zatím počítám s tou spojkou. Našel jsem tuhle sadu - .link. Mělo by to pasovat?

18.02.2014 12:53 - Re: Setrvačník 2669842
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
ano, to je to co potrebujes
+ gufera este kupit

21.02.2014 13:58 - Re: Setrvačník 2670712
kutnohorak
Město: Kutná Hora, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 88
99 Poslat soukromou zprávu
Mohl by někdo , kdo má zkušenost, popsat projevy auta po výměně dvouhmoty za jednohmotu?

21.02.2014 16:11 - Re: Setrvačník 2670739
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
uz len s pricnipu, spojku riesis raz za 200t km .... naco je v tomto dobre experimentovat s jednohmotu?

21.02.2014 18:53 - Re: Setrvačník 2670745
PONKA
Město: Kopřivnice - Mniší, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v ExclusivePočet příspěvků: 9
99 Poslat soukromou zprávu
kutnohorak napsal(a):
Mohl by někdo , kdo má zkušenost, popsat projevy auta po výměně dvouhmoty za jednohmotu?
jo jo už to jede s jednohmotou...c5 RHR, 100kW- valeo kit 4p ... cena celkem 9.500CZK, robota u kamoša cca 4000CZK , vyměněno taky prosakující těsnění na klice cca 650CZK silikonové. Chod motoru - kdo jezdí s C5 pozná trošku jinší zvuk auta na volnoběh, při jízdě není nic poznat. Jiný je stisk pedálu nohou - je trošku cítět vrnění motoru do chodidla... to s dvouhmotou nebylo. Chtěl jsem ten kit prubnout co to dělá ... Přítlačák mi odešel po 135.tis km lamela a ložisko byly v pohodě. Setrvák měl tendenci trochu poklepávat. No uvidíme co to bude dělat zatím spokojenost

21.02.2014 19:23 - Re: Setrvačník 2670746
vseved
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 636

99 Poslat soukromou zprávu
Pro benzín nevím. U HDi 2.0RHZ jednohmota přímo z výroby. Najeto celkem cca 340 000km. Po asi 170 000 výměna lamely a ložiska, další výměna při cca 320 000, opět lamela a ložisko. Na 2,2 po asi 190 000 dvojmota totálně v háji (20minut než jsem vůbec srovnal dvojhmotu tak abych mohl povolit šrouby setrváku). Měl jsem k dospozici pouze jednohmotu, tak jsem ji tam z nouze dal loni v srpnu. Od té doby najeto asi 16 000 a bez problémů. Od té doby jsem postupně požádal 3 majitele C5 aby s s vozidlem projeli, že se mi na něm něco nezdá. 2 nenalezli nic, 1 si stěžoval na "jedovaté" brzdy. Subjektivní pocit ženy (2.2 je její) zněl: "Ta spojka je nějak citlivější" (ale nevím jak dlouho jezdila s vymlácenou dvouhmotou).

21.02.2014 20:22 - Re: Setrvačník 2670754
zhrado
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SXPočet příspěvků: 767
99 Poslat soukromou zprávu
Aj výrobca dal niekde dvojhmotu a niekde nie. To hovorí za všetko..

21.02.2014 20:23 - Re: Setrvačník 2670755
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
mno, jednohmotna sada stala 9500 ... dvojhmotna s vacsim zotrvakom (ako je doporucene nahradit) .link. sa da za 7700

ako o nic ine mi tu nejde, ale pri tom ze ako casto sa riesi spojka nechapem to vymyslanie s jednohmotu

21.02.2014 20:28 - Re: Setrvačník 2670756
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
vseved napsal(a):
Pro benzín nevím. U HDi 2.0RHZ jednohmota přímo z výroby. Najeto celkem cca 340 000km. Po asi 170 000 výměna lamely a ložiska, další výměna při cca 320 000, opět lamela a ložisko. Na 2,2 po asi 190 000 dvojmota totálně v háji (20minut než jsem vůbec srovnal dvojhmotu tak abych mohl povolit šrouby setrváku). Měl jsem k dospozici pouze jednohmotu, tak jsem ji tam z nouze dal loni v srpnu. Od té doby najeto asi 16 000 a bez problémů. Od té doby jsem postupně požádal 3 majitele C5 aby s s vozidlem projeli, že se mi na něm něco nezdá. 2 nenalezli nic, 1 si stěžoval na "jedovaté" brzdy. Subjektivní pocit ženy (2.2 je její) zněl: "Ta spojka je nějak citlivější" (ale nevím jak dlouho jezdila s vymlácenou dvouhmotou).


Podle mne tvrdší rázy do převodovky,poloos,celkově větší přenos vybrací do celého vozu - oni to začali dávat do všech silnějších motorizací(a všech vozů) prívě proto aby se utlumily rázy a vybrace a tím šetřily díly přenosu síly .

22.02.2014 10:03 - Re: Setrvačník 2670786
kutnohorak
Město: Kutná Hora, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 88
99 Poslat soukromou zprávu
Děkuju za zkušenosti. Kdyby měla dvouhmota vydržet 200 tis, tak bych to asi neřešil, ale stačí si přečíst pár řádků nahoru a je tomu jinak. V servise, kam jsem jezdil s xantií mi řekli, že vyměnit dvouhmotu bez vyndání motoru je s výsledkem velice neurčitým. Prý se nedá pořádně vystředit .Takže tučný balík za práci. Chvění do pedálu řešit nebudu,protože ten se mi klepe už teď.

22.02.2014 10:18 - Re: Setrvačník 2670787
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Mně vydržela dvouhmota 195 000 km,vyndavat motor ohledně této výměny je blbost,pravděpodobně servis,v kterém jsi byl,si potřebuje vydělat nějakou kačku navíc na úkor zákazníka,vyhnout se velkym obloukem,převodovka i spojka se dá oddělit od motoru samostatně,každý servis to umí udělat levou zadní,pokavaď teda nechce natáhnout zákazníka.

22.02.2014 11:15 - Re: Setrvačník 2670789
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
ja neviem co s tymi spojkami robite, mne prezila (a to jazdim hlavne v meste) zhruba 320t km a riesil som to len preto ze poslo lozisko

a s tym motorom to skutocne nechapem, lebo ta jednohmota ma proste rovnake zarezi ako aj dvojmota a len sa to tam nasadi a zlozi

a rovnako hovorim ze to co som poslal je uz inovovana sada (vacsia) cize by mala prezit viac

22.02.2014 12:51 - Re: Setrvačník 2670792
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Je pravdou,že hodně záleží na tom,kdo tu spojku obsluhuje,dá se zničit i podstatně dřív,stačí držet dlouhodobě pod 1 500 otáček,a dostává co proto,já mněl v háji také spojkové ložisko už při koupi,počítal jsem s tím,jako z rozvody,když jsem nechal měnit ložisko,tak rovnou celou spojku + výměna oleje v převodovce,abych se k tomuto nemusel v budoucnu vracet,tudíž ušetřené peníze a když kupujeme ojetá auta,né vždy to je naše vina,že odcházeji spojky.

22.02.2014 12:54 - Re: Setrvačník 2670793
PONKA
Město: Kopřivnice - Mniší, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v ExclusivePočet příspěvků: 9
99 Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
ja neviem co s tymi spojkami robite, mne prezila (a to jazdim hlavne v meste) zhruba 320t km a riesil som to len preto ze poslo lozisko a s tym motorom to skutocne nechapem, lebo ta jednohmota ma proste rovnake zarezi ako aj dvojmota a len sa to tam nasadi a zlozi a rovnako hovorim ze to co som poslal je uz inovovana sada (vacsia) cize by mala prezit viac
No předpokládám že s autem normálně jezdím, motor nepodtáčím... krátké i delší trasy.. dědiny města... Debilní zvyk držet nohu stále na pedálu abych odrovnal přítlačák taky nemám no... tak nevím jak jezdit. Xantia 1.9.td mi vydržela normálně 240litrů km bez výměny - resp. než jsem ju prodal .... a teďka bez výměny furt utíká dál. CX mi vydržela taky, ZX v poho a spojka žigulíka taky neměla problém s mojim stylem..... Jenom ta cepěula ..ale lamela byla v poho ... řekl bych problém č.1 přítlačák no a gufero prosakovalo ... tak nevím... Kucí frantikovští holt odělali někde chybu... asi podobnou jako s EGRem a s klapkami ventilace, přístupem ke xenonům, k žhavičům ....ale stejně je to loď

22.02.2014 14:00 - Re: Setrvačník 2670798
vseved
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 636

99 Poslat soukromou zprávu
Moje 2.0 byla jednou z aut objednaných holandským caravanclubem. Mezi jinými požadavky byla právě ve specifikaci uvedena jednohmota. Bohužel se mi nepodařilo zjistit, zda se jednalo o nabídku výrobce, či požadavek zákazníka.

22.02.2014 14:36 - Re: Setrvačník 2670799
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
PONKA napsal(a):
jumep napsal(a):
ja neviem co s tymi spojkami robite, mne prezila (a to jazdim hlavne v meste) zhruba 320t km a riesil som to len preto ze poslo lozisko a s tym motorom to skutocne nechapem, lebo ta jednohmota ma proste rovnake zarezi ako aj dvojmota a len sa to tam nasadi a zlozi a rovnako hovorim ze to co som poslal je uz inovovana sada (vacsia) cize by mala prezit viac
No předpokládám že s autem normálně jezdím, motor nepodtáčím... krátké i delší trasy.. dědiny města... Debilní zvyk držet nohu stále na pedálu abych odrovnal přítlačák taky nemám no... tak nevím jak jezdit. Xantia 1.9.td mi vydržela normálně 240litrů km bez výměny - resp. než jsem ju prodal .... a teďka bez výměny furt utíká dál. CX mi vydržela taky, ZX v poho a spojka žigulíka taky neměla problém s mojim stylem..... Jenom ta cepěula ..ale lamela byla v poho ... řekl bych problém č.1 přítlačák no a gufero prosakovalo ... tak nevím... Kucí frantikovští holt odělali někde chybu... asi podobnou jako s EGRem a s klapkami ventilace, přístupem ke xenonům, k žhavičům ....ale stejně je to loď


Na limuzíně je 230000Km a OK , na autě co jsem prodal přes 300000Km - dvouhmota se ozve při zhasínání a na volnoběh jinak spojka neklouže a jezdí už dalších půl roku .Na jednom biturbu odešla po 360000Km a to najelo posledních 160000Km po Praze jako taxi (rozpadlo se ložisko - přítlačák a dvouhmota by asi ještě něco vydržela) 1.6 jsou trochu problém,ale ity drží ke dvoum stům Km.

22.02.2014 21:00 - Re: Setrvačník 2670910
STRUCTOR
Město: Praha 8, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW)Počet příspěvků: 88
99 Poslat soukromou zprávu
Dvouhmotu jsem menil v minulem roce na jednom voze jine znacky ale na stejnem motoru - auto mělo hodne pres 300tis km. Dvouhmotkak poklepaval na teply motor, na studeny ne, pri vypnuti motoru taky klepnul, pri zvysování otácek si cele auto kolem 2tis otácek zavibrovalo - jako kdyby vynechaval vstrik. Klepanim mam na mysli kovovy zvkuk z motoru, spjkoa neklouzala, vyska pedalu take ok. Po vymeme (Luk auto kelly) vse ok, auto bylo nahle tissi, zrejmě dvouhmota eliminuje prenos vibraci od motoru do interieru vozu.

22.02.2014 23:15 - Re: Setrvačník 2670988
zhrado
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SXPočet příspěvků: 767
99 Poslat soukromou zprávu
Dvojhmota 1,6 hdi. Predvčerom...

Přílohy:
dvojhmota.jpg ( 738586b ) -

|< < 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 ... 22 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator