| | |
18.02.2014 12:30 -
Re: Setrvačník
|
2669833
|
|
jumep
|
|
|
tu neni moc o com, spojka a je uplne jedno zakladna pricina
osobne by som vymenil celu sadu aj z guferom a mal pokoj
tu neni moc o com, spojka a je uplne jedno zakladna pricina
osobne by som vymenil celu sadu aj z guferom a mal pokoj
|
|
18.02.2014 12:38 -
Re: Setrvačník
|
2669836
|
|
rrromek
|
Město: Ostrava, Auto: Peugeot 307 SW | Počet příspěvků: 76 |
|
|
No, zatím počítám s tou spojkou. Nael jsem tuhle sadu - .link. Mělo by to pasovat?
No, zatím počítám s tou spojkou. Nael jsem tuhle sadu - http://www.mdily.cz/luk-600005000-spojkova-sada-s-dvouhmotovym-setrvacnikem-dmf-citroen-c5-c8-fiat-ulysse-lancia-phedra-peugeot-406-607-807-600-0050-00.html Mělo by to pasovat?
|
|
18.02.2014 12:53 -
Re: Setrvačník
|
2669842
|
|
jumep
|
|
|
ano, to je to co potrebujes
+ gufera este kupit
ano, to je to co potrebujes
+ gufera este kupit
|
|
21.02.2014 13:58 -
Re: Setrvačník
|
2670712
|
|
kutnohorak
|
Město: Kutná Hora, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 88 |
|
|
Mohl by někdo , kdo má zkuenost, popsat projevy auta po výměně dvouhmoty za jednohmotu?
Mohl by někdo , kdo má zkuenost, popsat projevy auta po výměně dvouhmoty za jednohmotu?
|
|
21.02.2014 16:11 -
Re: Setrvačník
|
2670739
|
|
jumep
|
|
|
uz len s pricnipu, spojku riesis raz za 200t km .... naco je v tomto dobre experimentovat s jednohmotu?
uz len s pricnipu, spojku riesis raz za 200t km .... naco je v tomto dobre experimentovat s jednohmotu?
|
|
21.02.2014 18:53 -
Re: Setrvačník
|
2670745
|
|
PONKA
|
|
|
kutnohorak napsal(a): Mohl by někdo , kdo má zkuenost, popsat projevy auta po výměně dvouhmoty za jednohmotu? jo jo u to jede s jednohmotou...c5 RHR, 100kW- valeo kit 4p ... cena celkem 9.500CZK, robota u kamoa cca 4000CZK , vyměněno taky prosakující těsnění na klice cca 650CZK silikonové. Chod motoru - kdo jezdí s C5 pozná troku jiní zvuk auta na volnoběh, při jízdě není nic poznat. Jiný je stisk pedálu nohou - je troku cítět vrnění motoru do chodidla... to s dvouhmotou nebylo. Chtěl jsem ten kit prubnout co to dělá ... Přítlačák mi odeel po 135.tis km lamela a loisko byly v pohodě. Setrvák měl tendenci trochu poklepávat. No uvidíme co to bude dělat zatím spokojenost
Mohl by někdo , kdo má zkuenost, popsat projevy auta po výměně dvouhmoty za jednohmotu? jo jo u to jede s jednohmotou...c5 RHR, 100kW- valeo kit 4p ... cena celkem 9.500CZK, robota u kamoa cca 4000CZK , vyměněno taky prosakující těsnění na klice cca 650CZK silikonové. Chod motoru - kdo jezdí s C5 pozná troku jiní zvuk auta na volnoběh, při jízdě není nic poznat. Jiný je stisk pedálu nohou - je troku cítět vrnění motoru do chodidla... to s dvouhmotou nebylo. Chtěl jsem ten kit prubnout co to dělá ... Přítlačák mi odeel po 135.tis km lamela a loisko byly v pohodě. Setrvák měl tendenci trochu poklepávat. No uvidíme co to bude dělat zatím spokojenost :-)
|
|
21.02.2014 19:23 -
Re: Setrvačník
|
2670746
|
|
vseved
|
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 636 |
|
|
Pro benzín nevím. U HDi 2.0RHZ jednohmota přímo z výroby. Najeto celkem cca 340 000km. Po asi 170 000 výměna lamely a loiska, dalí výměna při cca 320 000, opět lamela a loisko. Na 2,2 po asi 190 000 dvojmota totálně v háji (20minut ne jsem vůbec srovnal dvojhmotu tak abych mohl povolit rouby setrváku). Měl jsem k dospozici pouze jednohmotu, tak jsem ji tam z nouze dal loni v srpnu. Od té doby najeto asi 16 000 a bez problémů. Od té doby jsem postupně poádal 3 majitele C5 aby s s vozidlem projeli, e se mi na něm něco nezdá. 2 nenalezli nic, 1 si stěoval na "jedovaté" brzdy. Subjektivní pocit eny (2.2 je její) zněl: "Ta spojka je nějak citlivějí" (ale nevím jak dlouho jezdila s vymlácenou dvouhmotou).
Pro benzín nevím. U HDi 2.0RHZ jednohmota přímo z výroby. Najeto celkem cca 340 000km. Po asi 170 000 výměna lamely a loiska, dalí výměna při cca 320 000, opět lamela a loisko. Na 2,2 po asi 190 000 dvojmota totálně v háji (20minut ne jsem vůbec srovnal dvojhmotu tak abych mohl povolit rouby setrváku). Měl jsem k dospozici pouze jednohmotu, tak jsem ji tam z nouze dal loni v srpnu. Od té doby najeto asi 16 000 a bez problémů. Od té doby jsem postupně poádal 3 majitele C5 aby s s vozidlem projeli, e se mi na něm něco nezdá. 2 nenalezli nic, 1 si stěoval na "jedovaté" brzdy. Subjektivní pocit eny (2.2 je její) zněl: "Ta spojka je nějak citlivějí" (ale nevím jak dlouho jezdila s vymlácenou dvouhmotou).
|
|
21.02.2014 20:22 -
Re: Setrvačník
|
2670754
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
Aj výrobca dal niekde dvojhmotu a niekde nie. To hovorí za vetko..
Aj výrobca dal niekde dvojhmotu a niekde nie. To hovorí za vetko..
|
|
21.02.2014 20:23 -
Re: Setrvačník
|
2670755
|
|
jumep
|
|
|
mno, jednohmotna sada stala 9500 ... dvojhmotna s vacsim zotrvakom (ako je doporucene nahradit) .link. sa da za 7700
ako o nic ine mi tu nejde, ale pri tom ze ako casto sa riesi spojka nechapem to vymyslanie s jednohmotu
mno, jednohmotna sada stala 9500 ... dvojhmotna s vacsim zotrvakom (ako je doporucene nahradit) http://www.autodily-cardo.cz/spojka/spojkova-sada-s-dvouhmotovym-setrvacnikem-luk-lk-600013600/ sa da za 7700
ako o nic ine mi tu nejde, ale pri tom ze ako casto sa riesi spojka nechapem to vymyslanie s jednohmotu
|
|
21.02.2014 20:28 -
Re: Setrvačník
|
2670756
|
|
jruze
|
|
|
vseved napsal(a): Pro benzín nevím. U HDi 2.0RHZ jednohmota přímo z výroby. Najeto celkem cca 340 000km. Po asi 170 000 výměna lamely a loiska, dalí výměna při cca 320 000, opět lamela a loisko. Na 2,2 po asi 190 000 dvojmota totálně v háji (20minut ne jsem vůbec srovnal dvojhmotu tak abych mohl povolit rouby setrváku). Měl jsem k dospozici pouze jednohmotu, tak jsem ji tam z nouze dal loni v srpnu. Od té doby najeto asi 16 000 a bez problémů. Od té doby jsem postupně poádal 3 majitele C5 aby s s vozidlem projeli, e se mi na něm něco nezdá. 2 nenalezli nic, 1 si stěoval na "jedovaté" brzdy. Subjektivní pocit eny (2.2 je její) zněl: "Ta spojka je nějak citlivějí" (ale nevím jak dlouho jezdila s vymlácenou dvouhmotou).
Podle mne tvrdí rázy do převodovky,poloos,celkově větí přenos vybrací do celého vozu - oni to začali dávat do vech silnějích motorizací(a vech vozů) prívě proto aby se utlumily rázy a vybrace a tím etřily díly přenosu síly .
Podle mne tvrdí rázy do převodovky,poloos,celkově větí přenos vybrací do celého vozu - oni to začali dávat do vech silnějích motorizací(a vech vozů) prívě proto aby se utlumily rázy a vybrace a tím etřily díly přenosu síly .;-)
|
|
22.02.2014 10:03 -
Re: Setrvačník
|
2670786
|
|
kutnohorak
|
Město: Kutná Hora, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 88 |
|
|
Děkuju za zkuenosti. Kdyby měla dvouhmota vydret 200 tis, tak bych to asi neřeil, ale stačí si přečíst pár řádků nahoru a je tomu jinak. V servise, kam jsem jezdil s xantií mi řekli, e vyměnit dvouhmotu bez vyndání motoru je s výsledkem velice neurčitým. Prý se nedá pořádně vystředit .Take tučný balík za práci. Chvění do pedálu řeit nebudu,protoe ten se mi klepe u teď.
Děkuju za zkuenosti. Kdyby měla dvouhmota vydret 200 tis, tak bych to asi neřeil, ale stačí si přečíst pár řádků nahoru a je tomu jinak. V servise, kam jsem jezdil s xantií mi řekli, e vyměnit dvouhmotu bez vyndání motoru je s výsledkem velice neurčitým. Prý se nedá pořádně vystředit .Take tučný balík za práci. Chvění do pedálu řeit nebudu,protoe ten se mi klepe u teď.
|
|
22.02.2014 10:18 -
Re: Setrvačník
|
2670787
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Mně vydrela dvouhmota 195 000 km,vyndavat motor ohledně této výměny je blbost,pravděpodobně servis,v kterém jsi byl,si potřebuje vydělat nějakou kačku navíc na úkor zákazníka,vyhnout se velkym obloukem,převodovka i spojka se dá oddělit od motoru samostatně,kadý servis to umí udělat levou zadní,pokavaď teda nechce natáhnout zákazníka.
Mně vydrela dvouhmota 195 000 km,vyndavat motor ohledně této výměny je blbost,pravděpodobně servis,v kterém jsi byl,si potřebuje vydělat nějakou kačku navíc na úkor zákazníka,vyhnout se velkym obloukem,převodovka i spojka se dá oddělit od motoru samostatně,kadý servis to umí udělat levou zadní,pokavaď teda nechce natáhnout zákazníka.:-o
|
|
22.02.2014 11:15 -
Re: Setrvačník
|
2670789
|
|
jumep
|
|
|
ja neviem co s tymi spojkami robite, mne prezila (a to jazdim hlavne v meste) zhruba 320t km a riesil som to len preto ze poslo lozisko
a s tym motorom to skutocne nechapem, lebo ta jednohmota ma proste rovnake zarezi ako aj dvojmota a len sa to tam nasadi a zlozi
a rovnako hovorim ze to co som poslal je uz inovovana sada (vacsia) cize by mala prezit viac
ja neviem co s tymi spojkami robite, mne prezila (a to jazdim hlavne v meste) zhruba 320t km a riesil som to len preto ze poslo lozisko
a s tym motorom to skutocne nechapem, lebo ta jednohmota ma proste rovnake zarezi ako aj dvojmota a len sa to tam nasadi a zlozi
a rovnako hovorim ze to co som poslal je uz inovovana sada (vacsia) cize by mala prezit viac
|
|
22.02.2014 12:51 -
Re: Setrvačník
|
2670792
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Je pravdou,e hodně záleí na tom,kdo tu spojku obsluhuje,dá se zničit i podstatně dřív,stačí dret dlouhodobě pod 1 500 otáček,a dostává co proto,já mněl v háji také spojkové loisko u při koupi,počítal jsem s tím,jako z rozvody,kdy jsem nechal měnit loisko,tak rovnou celou spojku + výměna oleje v převodovce,abych se k tomuto nemusel v budoucnu vracet,tudí uetřené peníze a kdy kupujeme ojetá auta,né vdy to je nae vina,e odcházeji spojky.
Je pravdou,e hodně záleí na tom,kdo tu spojku obsluhuje,dá se zničit i podstatně dřív,stačí dret dlouhodobě pod 1 500 otáček,a dostává co proto,já mněl v háji také spojkové loisko u při koupi,počítal jsem s tím,jako z rozvody,kdy jsem nechal měnit loisko,tak rovnou celou spojku + výměna oleje v převodovce,abych se k tomuto nemusel v budoucnu vracet,tudí uetřené peníze a kdy kupujeme ojetá auta,né vdy to je nae vina,e odcházeji spojky.
|
|
22.02.2014 12:54 -
Re: Setrvačník
|
2670793
|
|
PONKA
|
|
|
jumep napsal(a): ja neviem co s tymi spojkami robite, mne prezila (a to jazdim hlavne v meste) zhruba 320t km a riesil som to len preto ze poslo lozisko a s tym motorom to skutocne nechapem, lebo ta jednohmota ma proste rovnake zarezi ako aj dvojmota a len sa to tam nasadi a zlozi a rovnako hovorim ze to co som poslal je uz inovovana sada (vacsia) cize by mala prezit viac No předpokládám e s autem normálně jezdím, motor nepodtáčím... krátké i delí trasy.. dědiny města... Debilní zvyk dret nohu stále na pedálu abych odrovnal přítlačák taky nemám no... tak nevím jak jezdit. Xantia 1.9.td mi vydrela normálně 240litrů km bez výměny - resp. ne jsem ju prodal .... a teďka bez výměny furt utíká dál. CX mi vydrela taky, ZX v poho a spojka igulíka taky neměla problém s mojim stylem..... Jenom ta cepěula ..ale lamela byla v poho ... řekl bych problém č.1 přítlačák no a gufero prosakovalo ... tak nevím... Kucí frantikovtí holt odělali někde chybu... asi podobnou jako s EGRem a s klapkami ventilace, přístupem ke xenonům, k havičům ....ale stejně je to loď
ja neviem co s tymi spojkami robite, mne prezila (a to jazdim hlavne v meste) zhruba 320t km a riesil som to len preto ze poslo lozisko a s tym motorom to skutocne nechapem, lebo ta jednohmota ma proste rovnake zarezi ako aj dvojmota a len sa to tam nasadi a zlozi a rovnako hovorim ze to co som poslal je uz inovovana sada (vacsia) cize by mala prezit viac No předpokládám e s autem normálně jezdím, motor nepodtáčím... krátké i delí trasy.. dědiny města... :-) Debilní zvyk dret nohu stále na pedálu abych odrovnal přítlačák taky nemám no... tak nevím jak jezdit. :-o Xantia 1.9.td mi vydrela normálně 240litrů km bez výměny - resp. ne jsem ju prodal .... a teďka bez výměny furt utíká dál. CX mi vydrela taky, ZX v poho a spojka igulíka taky neměla problém s mojim stylem..... :-) Jenom ta cepěula ..ale lamela byla v poho ... řekl bych problém č.1 přítlačák no a gufero prosakovalo ... tak nevím... Kucí frantikovtí holt odělali někde chybu... asi podobnou jako s EGRem a s klapkami ventilace, přístupem ke xenonům, k havičům ....ale stejně je to loď :palec
|
|
22.02.2014 14:00 -
Re: Setrvačník
|
2670798
|
|
vseved
|
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 636 |
|
|
Moje 2.0 byla jednou z aut objednaných holandským caravanclubem. Mezi jinými poadavky byla právě ve specifikaci uvedena jednohmota. Bohuel se mi nepodařilo zjistit, zda se jednalo o nabídku výrobce, či poadavek zákazníka.
Moje 2.0 byla jednou z aut objednaných holandským caravanclubem. Mezi jinými poadavky byla právě ve specifikaci uvedena jednohmota. Bohuel se mi nepodařilo zjistit, zda se jednalo o nabídku výrobce, či poadavek zákazníka.
|
|
22.02.2014 14:36 -
Re: Setrvačník
|
2670799
|
|
jruze
|
|
|
PONKA napsal(a): jumep napsal(a): ja neviem co s tymi spojkami robite, mne prezila (a to jazdim hlavne v meste) zhruba 320t km a riesil som to len preto ze poslo lozisko a s tym motorom to skutocne nechapem, lebo ta jednohmota ma proste rovnake zarezi ako aj dvojmota a len sa to tam nasadi a zlozi a rovnako hovorim ze to co som poslal je uz inovovana sada (vacsia) cize by mala prezit viac No předpokládám e s autem normálně jezdím, motor nepodtáčím... krátké i delí trasy.. dědiny města... Debilní zvyk dret nohu stále na pedálu abych odrovnal přítlačák taky nemám no... tak nevím jak jezdit. Xantia 1.9.td mi vydrela normálně 240litrů km bez výměny - resp. ne jsem ju prodal .... a teďka bez výměny furt utíká dál. CX mi vydrela taky, ZX v poho a spojka igulíka taky neměla problém s mojim stylem..... Jenom ta cepěula ..ale lamela byla v poho ... řekl bych problém č.1 přítlačák no a gufero prosakovalo ... tak nevím... Kucí frantikovtí holt odělali někde chybu... asi podobnou jako s EGRem a s klapkami ventilace, přístupem ke xenonům, k havičům ....ale stejně je to loď
Na limuzíně je 230000Km a OK , na autě co jsem prodal přes 300000Km - dvouhmota se ozve při zhasínání a na volnoběh jinak spojka nekloue a jezdí u dalích půl roku .Na jednom biturbu odela po 360000Km a to najelo posledních 160000Km po Praze jako taxi (rozpadlo se loisko - přítlačák a dvouhmota by asi jetě něco vydrela) 1.6 jsou trochu problém,ale ity drí ke dvoum stům Km.
Na limuzíně je 230000Km a OK , na autě co jsem prodal přes 300000Km - dvouhmota se ozve při zhasínání a na volnoběh jinak spojka nekloue a jezdí u dalích půl roku .Na jednom biturbu odela po 360000Km a to najelo posledních 160000Km po Praze jako taxi (rozpadlo se loisko - přítlačák a dvouhmota by asi jetě něco vydrela) 1.6 jsou trochu problém,ale ity drí ke dvoum stům Km.
|
|
22.02.2014 21:00 -
Re: Setrvačník
|
2670910
|
|
STRUCTOR
|
Město: Praha 8, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 88 |
|
|
Dvouhmotu jsem menil v minulem roce na jednom voze jine znacky ale na stejnem motoru - auto mělo hodne pres 300tis km. Dvouhmotkak poklepaval na teply motor, na studeny ne, pri vypnuti motoru taky klepnul, pri zvysování otácek si cele auto kolem 2tis otácek zavibrovalo - jako kdyby vynechaval vstrik. Klepanim mam na mysli kovovy zvkuk z motoru, spjkoa neklouzala, vyska pedalu take ok. Po vymeme (Luk auto kelly) vse ok, auto bylo nahle tissi, zrejmě dvouhmota eliminuje prenos vibraci od motoru do interieru vozu.
Dvouhmotu jsem menil v minulem roce na jednom voze jine znacky ale na stejnem motoru - auto mělo hodne pres 300tis km. Dvouhmotkak poklepaval na teply motor, na studeny ne, pri vypnuti motoru taky klepnul, pri zvysování otácek si cele auto kolem 2tis otácek zavibrovalo - jako kdyby vynechaval vstrik. Klepanim mam na mysli kovovy zvkuk z motoru, spjkoa neklouzala, vyska pedalu take ok. Po vymeme (Luk auto kelly) vse ok, auto bylo nahle tissi, zrejmě dvouhmota eliminuje prenos vibraci od motoru do interieru vozu.
|
|
22.02.2014 23:15 -
Re: Setrvačník
|
2670988
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
Dvojhmota 1,6 hdi. Predvčerom...
Dvojhmota 1,6 hdi. Predvčerom...
Přílohy: dvojhmota.jpg ( 738586b ) - |
|
| |
|
|