| | |
31.01.2014 19:48 -
Re: Setrvačník
|
2663517
|
|
xm.milan
|
Město: Praha, Auto: C6/2.2 hdi biturbo | Počet příspěvků: 114 |
|
|
nevím jak to ma 1,8 ,ale u mne to začalo stejně a během několika 1000km se to jen zhorilo.Dřív byl slyet jen pří studeném motoru a nyní je to pořád.
nevím jak to ma 1,8 ,ale u mne to začalo stejně a během několika 1000km se to jen zhorilo.Dřív byl slyet jen pří studeném motoru a nyní je to pořád.:palec
|
|
31.01.2014 19:58 -
Re: Setrvačník
|
2663519
|
|
tomikku
|
Město: Havířov, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 308 |
|
|
pokud má 1.8i (benzín) tak ve tvém autě je setrvačník klasický (jeden kus eleza), který se více méně nemá jak pokazit, v předchozích příspěvcích jsou popisovány problémy s tzv. dvouhmotovým setrvačníkem, který je doménou turbodieslových motorů. Take bych problém hledal jinde ne přímo v setrvačníku.
pokud má 1.8i (benzín) tak ve tvém autě je setrvačník klasický (jeden kus eleza), který se více méně nemá jak pokazit, v předchozích příspěvcích jsou popisovány problémy s tzv. dvouhmotovým setrvačníkem, který je doménou turbodieslových motorů. Take bych problém hledal jinde ne přímo v setrvačníku.
|
|
31.01.2014 20:17 -
Re: Setrvačník
|
2663520
|
|
petko
|
Město: Kosice, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v X | Počet příspěvků: 44 |
|
|
Vdaka za reakcie.. Ale príznaky ukazuju podla môjho laického pohladu jasne na zotrvacnik, ci?? Takze v 1,8i je "jednohmotak" ??? alebo ako sa to vola... Pravdupovediac som si myslel ze experti v servise nespravili dobre spojku.... no teraz neviem...
Vdaka za reakcie.. Ale príznaky ukazuju podla môjho laického pohladu jasne na zotrvacnik, ci?? Takze v 1,8i je "jednohmotak" ??? alebo ako sa to vola... Pravdupovediac som si myslel ze experti v servise nespravili dobre spojku.... no teraz neviem...:nevim
|
|
31.01.2014 22:36 -
Re: Setrvačník
|
2663586
|
|
vseved
|
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 636 |
|
|
Po 5000 vymačkaná pera lamely (pokud to nebyl nějaký unt) dost nepravděpodobné. Podle vibrací pedálu bych hledal závadu spí v přítlačáku.
Po 5000 vymačkaná pera lamely (pokud to nebyl nějaký unt) dost nepravděpodobné. Podle vibrací pedálu bych hledal závadu spí v přítlačáku.
|
|
31.01.2014 22:51 -
Re: Setrvačník
|
2663587
|
|
jumep
|
|
|
tak ked mu vymenili len lamelu tak by bolo aj realne ze mu to hapruje
tak ked mu vymenili len lamelu tak by bolo aj realne ze mu to hapruje
|
|
31.01.2014 22:55 -
Re: Setrvačník
|
2663588
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Kdy jsem si loni nechal měnit komplet spojku,potom bylo krásné svezení,nevim přesně po kolika km,ale časem se také objevilo lehké chvění spojkového pedálu,odvzdunil jsem spojku a bylo po chvění,aspoň v mém případě.
Kdy jsem si loni nechal měnit komplet spojku,potom bylo krásné svezení,nevim přesně po kolika km,ale časem se také objevilo lehké chvění spojkového pedálu,odvzdunil jsem spojku a bylo po chvění,aspoň v mém případě.
|
|
31.01.2014 23:10 -
Re: Setrvačník
|
2663596
|
|
jumep
|
|
|
spojka je ovladana tou istou kvapalinou co brzdy, cize "odvzdusnovat" by sa mala kazde 2 roky spolu s brzdami
spojka je ovladana tou istou kvapalinou co brzdy, cize "odvzdusnovat" by sa mala kazde 2 roky spolu s brzdami
|
|
31.01.2014 23:24 -
Re: Setrvačník
|
2663606
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
To je snad samozřejmé,e kapalina je společná,já měnim kadé 3 a 4 roky,ale kdy jsem nechal dělat spojku,tak rovnou i brzdovku,po té vyměně ok a po nějakém čase brzdy dobrý,chvění spojkovýho pedálu,odvzdunil a ok.Je to asi 3/4 roku a ve dobrý,nic jiného jsem nedělal.
To je snad samozřejmé,e kapalina je společná,já měnim kadé 3 a 4 roky,ale kdy jsem nechal dělat spojku,tak rovnou i brzdovku,po té vyměně ok a po nějakém čase brzdy dobrý,chvění spojkovýho pedálu,odvzdunil a ok.Je to asi 3/4 roku a ve dobrý,nic jiného jsem nedělal.
|
|
01.02.2014 20:58 -
Re: Setrvačník
|
2663869
|
|
petko
|
Město: Kosice, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v X | Počet příspěvků: 44 |
|
|
Brzdy menene cca pred rokom.... Skusim najskôr to odvzdusnenie.... Spojkova sada 108 evri ale znacku si nespomeniem ani zanic.
Brzdy menene cca pred rokom.... Skusim najskôr to odvzdusnenie.... Spojkova sada 108 evri ale znacku si nespomeniem ani zanic.
|
|
18.02.2014 09:22 -
Re: Setrvačník
|
2669768
|
|
rrromek
|
Město: Ostrava, Auto: Peugeot 307 SW | Počet příspěvků: 76 |
|
|
Zdravím vechny. Včera při nastartovaném motoru mi neel zařadit ádný rychl. stupeň. Při vypnutém jde. Auto jsem odvezl k doktorovi, tak jsem zvědavý, co mě čeká. Prý moná dvouhmota. Nebo převodovka? Kdyby měl někdo nějaký nápad, byl bych rád.
Zdravím vechny. Včera při nastartovaném motoru mi neel zařadit ádný rychl. stupeň. Při vypnutém jde. Auto jsem odvezl k doktorovi, tak jsem zvědavý, co mě čeká. Prý moná dvouhmota. Nebo převodovka? Kdyby měl někdo nějaký nápad, byl bych rád.
|
|
18.02.2014 09:41 -
Re: Setrvačník
|
2669778
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
No a jak nely kvalty při běícím motoru? Pokud při snaze zařadit se ozývalo řachtání, tak se točí hnaný hřídel v převodovce = nerozepíná spojka. Jestli spojka rozepíná se pozná snadno - při vypnutém motoru a zařazeném kvaltu musí jít při rozepnuté spojce s autem pohnout.
No a jak nely kvalty při běícím motoru? Pokud při snaze zařadit se ozývalo řachtání, tak se točí hnaný hřídel v převodovce = nerozepíná spojka. Jestli spojka rozepíná se pozná snadno - při vypnutém motoru a zařazeném kvaltu musí jít při rozepnuté spojce s autem pohnout.
|
|
18.02.2014 09:55 -
Re: Setrvačník
|
2669779
|
|
rrromek
|
Město: Ostrava, Auto: Peugeot 307 SW | Počet příspěvků: 76 |
|
|
No, spojka rozpiná, ale jen při vypnutém motoru. Domu jsem dojel tak, e jsem musel vypnout motor, zařadit dvojku, nastartovat a rozjet se. Pri beícím motoru prostě nejde zařadit nic. Nic nerachotilo, prostě nelo. Nechtěl jsem na sílu tam něco zařadit. Dík.
No, spojka rozpiná, ale jen při vypnutém motoru. Domu jsem dojel tak, e jsem musel vypnout motor, zařadit dvojku, nastartovat a rozjet se. Pri beícím motoru prostě nejde zařadit nic. Nic nerachotilo, prostě nelo. Nechtěl jsem na sílu tam něco zařadit. Dík.
|
|
18.02.2014 10:21 -
Re: Setrvačník
|
2669780
|
|
jruze
|
|
|
rrromek napsal(a): No, spojka rozpiná, ale jen při vypnutém motoru. Domu jsem dojel tak, e jsem musel vypnout motor, zařadit dvojku, nastartovat a rozjet se. Pri beícím motoru prostě nejde zařadit nic. Nic nerachotilo, prostě nelo. Nechtěl jsem na sílu tam něco zařadit. Dík.
No spojkoví pedál má odpor při selapávání jako předtím?Kapaliny je tam dost(v nádobce)? Pokouel jsi se to odvzdunit?
Mohla se rozpadnout lamela,přítlačák - dvouhmota větinou dělá kravál,ale na zařazení kvaltu by neměl mít a takovej vliv.
No spojkoví pedál má odpor při selapávání jako předtím?Kapaliny je tam dost(v nádobce)? Pokouel jsi se to odvzdunit?
Mohla se rozpadnout lamela,přítlačák - dvouhmota větinou dělá kravál,ale na zařazení kvaltu by neměl mít a takovej vliv.
|
|
18.02.2014 10:30 -
Re: Setrvačník
|
2669789
|
|
rrromek
|
Město: Ostrava, Auto: Peugeot 307 SW | Počet příspěvků: 76 |
|
|
Pedál funguje normálně, kapalina je. Odvzdunit jsem se nepokouel, nebyl na to čas. Mechanik byl v práci max. hodinu, tak jsem mu to hned odvezl. Jsem zvědavý, co to bude. Taky mám ale obavy, e to spojka nebude.
Pedál funguje normálně, kapalina je. Odvzdunit jsem se nepokouel, nebyl na to čas. Mechanik byl v práci max. hodinu, tak jsem mu to hned odvezl. Jsem zvědavý, co to bude. Taky mám ale obavy, e to spojka nebude.
|
|
18.02.2014 10:33 -
Re: Setrvačník
|
2669790
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
No pokud jsi nerozjel dvoutunové auto se zařazenou dvojkou bez spojky - čili startérem (to by byla divočina pokud to vůbec jde), tak spojka při běícím motoru přece musela být rozepnutá, ne ses rozjel. Pak asi jde spojka rozepnout i při oné jízdě na dvojku (třeba protůrovat motor), jen nejde přeřadit.
Pak ale popis závady zní poněkud jinak - nejde přeřadit, kdy je auto v pohybu, čili kdy se točí hnací hřídel převodovky. S tím, zda běí motor nebo se spojkou by to pak nemuselo mít nic společného a kiks jasně v převodovce.
No pokud jsi nerozjel dvoutunové auto se zařazenou dvojkou bez spojky - čili startérem (to by byla divočina pokud to vůbec jde), tak spojka při běícím motoru přece musela být rozepnutá, ne ses rozjel. Pak asi jde spojka rozepnout i při oné jízdě na dvojku (třeba protůrovat motor), jen nejde přeřadit.
Pak ale popis závady zní poněkud jinak - nejde přeřadit, kdy je auto v pohybu, čili kdy se točí hnací hřídel převodovky. S tím, zda běí motor nebo se spojkou by to pak nemuselo mít nic společného a kiks jasně v převodovce.
|
|
18.02.2014 10:53 -
Re: Setrvačník
|
2669808
|
|
rrromek
|
Město: Ostrava, Auto: Peugeot 307 SW | Počet příspěvků: 76 |
|
|
Ne ne, o pohybu jsem nic nepsal, při nastartovaném motoru nejde zařadit. Při vypnutém jde kvaltovat. Spojka zabírá, pravda, a na konci, ale jetě neprokluzuje. Rozjel jsem se normálně na dvojku se spojkou.
Ne ne, o pohybu jsem nic nepsal, při nastartovaném motoru nejde zařadit. Při vypnutém jde kvaltovat. Spojka zabírá, pravda, a na konci, ale jetě neprokluzuje. Rozjel jsem se normálně na dvojku se spojkou.
|
|
18.02.2014 11:23 -
Re: Setrvačník
|
2669811
|
|
vseved
|
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 636 |
|
|
Typoval bych loisko spojky.
Typoval bych loisko spojky.
|
|
18.02.2014 12:15 -
Re: Setrvačník
|
2669830
|
|
vseved
|
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 636 |
|
|
Píe e zabírá a na konci. Něco podobného jsem ji viděl, Načaté tané loisko a spojka vystavovala jen při vypnutém motoru.
Píe e zabírá a na konci. Něco podobného jsem ji viděl, Načaté tané loisko a spojka vystavovala jen při vypnutém motoru.
|
|
| |
|
|