| | |
14.12.2007 14:40 -
Setrvačník
|
169135
|
|
fanda C5
|
Město: Most, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X | Počet příspěvků: 77 |
|
|
Zdravím vechny příznivce Citroenu, ve fotogalerii jsem nael fotky setrvačníku, dvojhmoáku, mám s ním problém.Po 50 000 km se ozval a já to budu muset řeit.Jak jste na tom Vy, ostatní?Je to problém jen pár aut a nebo skoro vech.Na fotkách je vidět i nějaký svár na obvodu setrvačníku, co to je?Je to jen nouzové řeení a nebo to někdo tak máte napořád, co to dělá?Investice do nového setrvačníku není zrovna malá a vidina toho e to zas můe za čas odejít, je děsná.Máte tam někdo nějaké řeení jednou provdy, třeba jdnohmotu?
Vem předem děkuji za odpovědi i rady.
Zdravím vechny příznivce Citroenu, ve fotogalerii jsem nael fotky setrvačníku, dvojhmoáku, mám s ním problém.Po 50 000 km se ozval a já to budu muset řeit.Jak jste na tom Vy, ostatní?Je to problém jen pár aut a nebo skoro vech.Na fotkách je vidět i nějaký svár na obvodu setrvačníku, co to je?Je to jen nouzové řeení a nebo to někdo tak máte napořád, co to dělá?Investice do nového setrvačníku není zrovna malá a vidina toho e to zas můe za čas odejít, je děsná.Máte tam někdo nějaké řeení jednou provdy, třeba jdnohmotu?
Vem předem děkuji za odpovědi i rady.
|
|
14.12.2007 16:54 -
Re: Setrvačník
|
169136
|
|
igok
|
Město: Pezinok, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 517 |
|
|
Tak ten zotrvacnik je moj. Fotil som ho ked som mal problem s prevodovkou pri cca 278 000 km. Teraz ma nabehanych 285 400 km a stale sa tvari ze je OK. Ten zvar je origo, zatial som nepocul ze by to niekto repasoval Na Lancia fore sa diskutovalo na tuto temu. Boli tam rozne nazory na zivotnost, radovo od 100 tis do 200 tis km. Pozri si na FORE diskusiu v kolonke MOTOR na temu Divné cvakaní .link. a este par odkazov .link. .link. Neviem ci mam stastie alebo dobry styl jazdy ( ja a byvali majitelia ) ale zatial ho nemusim menit
Tak ten zotrvacnik je moj. Fotil som ho ked som mal problem s prevodovkou pri cca 278 000 km. Teraz ma nabehanych 285 400 km a stale sa tvari ze je OK. Ten zvar je origo, zatial som nepocul ze by to niekto repasoval :-( Na Lancia fore sa diskutovalo na tuto temu. Boli tam rozne nazory na zivotnost, radovo od 100 tis do 200 tis km. Pozri si na FORE diskusiu v kolonke MOTOR na temu Divné cvakaní http://www.lanciaklub.cz/ a este par odkazov http://www.subaru-club.cz/forums.php?m=posts&q=173&n=last#bottom http://www.subaruclub.cz/msgboard_posts.php?topic_id=14685 Neviem ci mam stastie alebo dobry styl jazdy ( ja a byvali majitelia ) ale zatial ho nemusim menit :-)
|
|
14.12.2007 21:08 -
Re: Setrvačník
|
169137
|
|
Robert
|
Město: Horní Holetín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 52 |
|
|
Po padesáti tisících kilometrech to odchází na některých sériích koncernu WV a Ford. U PSA to větinou drí celou ivotnost spojky, někdy i déle. Je mi to samotnému divné, ale na Xantiích 80 kW HDi větinou jsou dvouhmoáky, na C5 se stejnou motorizací, kterou jsem demontoval, byla osazena klasická spojka. Dvouhmotové setrváky se dají nahradit tzv. 4dílnou sadou, která vyjde cenově lépe ne dvouhmoák a spojkový set. Ale nic není navdy, ve co se týká spojky jsou díly omezenou ivotností, 50 tis je ale zatraceně málo. Větinou to drí 200 - 300 tis. km al nedá se vyloučit materiálová vada nebo jeho předčasná únava. Ale skutečně bych si troufnul tvrdit, e se jedná spí o výjimky.
Po padesáti tisících kilometrech to odchází na některých sériích koncernu WV a Ford. U PSA to větinou drí celou ivotnost spojky, někdy i déle. Je mi to samotnému divné, ale na Xantiích 80 kW HDi větinou jsou dvouhmoáky, na C5 se stejnou motorizací, kterou jsem demontoval, byla osazena klasická spojka. Dvouhmotové setrváky se dají nahradit tzv. 4dílnou sadou, která vyjde cenově lépe ne dvouhmoák a spojkový set. Ale nic není navdy, ve co se týká spojky jsou díly omezenou ivotností, 50 tis je ale zatraceně málo. Větinou to drí 200 - 300 tis. km al nedá se vyloučit materiálová vada nebo jeho předčasná únava. Ale skutečně bych si troufnul tvrdit, e se jedná spí o výjimky.
|
|
15.12.2007 20:17 -
Re: Setrvačník
|
169138
|
|
fanda C5
|
Město: Most, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X | Počet příspěvků: 77 |
|
|
Tak to je rozdíl 200 000 km a mých 50 000 km, mě to zatím dělá jen kdy je motor studený a jen občas, někdy to i pěkně zařve, jak se motor ohřeje, je klid a nebo jen někdy zaevelí.Konzultoval jsem to se éfem servisu v Peugeotu a ten mě uklidnil e to zatím nic není a jako dalí stadium je e to je slyet při kadém rozjezdu a dále pak i při řazení za jízdy.Myslím si e kdy si dám na spojku pozor a vyvaruji se zbytečných rázů a velkých rozdílů otáček, tak to snad jetě něco najede.Nikdy jsem nejezdil jako čuně, auto jsem vdy spí etřil, ale asi jsem měl smůlu a mám zmetek.Je prý spousta aut co jezdí a řvou i při řazení, nedá se tedy jednoznačně určit, kolik to jetě tedy vydrí.Nicméně děkuji za rady a poznatky, jsem opravdu rád, e jsem se sem přihlásil a e tu jsou lidi co se snaí poradit a podělit se o zkuenosti.Jetě jednou dík a a nám to vem bezva jezdí.
Tak to je rozdíl 200 000 km a mých 50 000 km, mě to zatím dělá jen kdy je motor studený a jen občas, někdy to i pěkně zařve, jak se motor ohřeje, je klid a nebo jen někdy zaevelí.Konzultoval jsem to se éfem servisu v Peugeotu a ten mě uklidnil e to zatím nic není a jako dalí stadium je e to je slyet při kadém rozjezdu a dále pak i při řazení za jízdy.Myslím si e kdy si dám na spojku pozor a vyvaruji se zbytečných rázů a velkých rozdílů otáček, tak to snad jetě něco najede.Nikdy jsem nejezdil jako čuně, auto jsem vdy spí etřil, ale asi jsem měl smůlu a mám zmetek.Je prý spousta aut co jezdí a řvou i při řazení, nedá se tedy jednoznačně určit, kolik to jetě tedy vydrí.Nicméně děkuji za rady a poznatky, jsem opravdu rád, e jsem se sem přihlásil a e tu jsou lidi co se snaí poradit a podělit se o zkuenosti.Jetě jednou dík a a nám to vem bezva jezdí.
|
|
16.12.2007 07:46 -
Re: Setrvačník
|
169139
|
|
igok
|
Město: Pezinok, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 517 |
|
|
neviem preco si usudil ze tie zvuky idu prave zo zotrvaka (asi to tak pocujes ) ale daj si pri najblizsej vymene klinoveho remena pre istotu skontrolovat hlavnu remenicu. Ta je tiez z dvoch kusov ulozench v gume, ked sa ta guma rozbije vie tiez narobit pekny rachot,
neviem preco si usudil ze tie zvuky idu prave zo zotrvaka (asi to tak pocujes ) ale daj si pri najblizsej vymene klinoveho remena pre istotu skontrolovat hlavnu remenicu. Ta je tiez z dvoch kusov ulozench v gume, ked sa ta guma rozbije vie tiez narobit pekny rachot, :-)
|
|
17.12.2007 09:24 -
Re: Setrvačník
|
169140
|
|
fanda C5
|
Město: Most, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X | Počet příspěvků: 77 |
|
|
No soudím podle toho e to reaguje jen při poutění spojky, kdy ji opět vylápnu, tak to přestane, tak si myslím e na to má vliv jen spojka a tudí je to ten setrvák.Taky jsem zkouel povolit spojku se zataenou ruční brzdou a tak to zavre pokadé, take jinou monost nevidím, o toto jsem se pokusil dvakrát, jednou se studeným motorem a pak s prohřátým, víc to drádit nebudu.Teď jsem to ji týden neslyel, tak to snad bude jetě chviklku dobré.
No soudím podle toho e to reaguje jen při poutění spojky, kdy ji opět vylápnu, tak to přestane, tak si myslím e na to má vliv jen spojka a tudí je to ten setrvák.Taky jsem zkouel povolit spojku se zataenou ruční brzdou a tak to zavre pokadé, take jinou monost nevidím, o toto jsem se pokusil dvakrát, jednou se studeným motorem a pak s prohřátým, víc to drádit nebudu.Teď jsem to ji týden neslyel, tak to snad bude jetě chviklku dobré.
|
|
13.05.2010 14:59 -
Re: Setrvačník
|
2344723
|
|
Dutch
|
Město: Plzeň, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX Break | Počet příspěvků: 480 |
|
|
Tak výborná zpráva pro vechny co je čeká setrvák !!!! Dle dneního rozhovoru s panem Tobolíkem začlo dělat Valeo sadu setrvák+spojka na 2.0HDi za neuvěřitelných 9.742 Kč ....co je o nějakých 7.000 méně. jeliko mi to nejspí čeká, tak mi to docela potěilo. Samozřejmě se jedná o dvouhmoák.
Tak výborná zpráva pro vechny co je čeká setrvák !!!! Dle dneního rozhovoru s panem Tobolíkem začlo dělat Valeo sadu setrvák+spojka na 2.0HDi za neuvěřitelných 9.742 Kč ....co je o nějakých 7.000 méně. jeliko mi to nejspí čeká, tak mi to docela potěilo. Samozřejmě se jedná o dvouhmoák.
|
|
13.05.2010 20:26 -
Re: Setrvačník
|
2344743
|
|
MILAN ZACH
|
Město: Rácovice, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX | Počet příspěvků: 4 |
|
|
Čau a 1.6 hdi má taky dvouhmoák.
Čau a 1.6 hdi má taky dvouhmoák.
|
|
13.05.2010 20:36 -
Re: Setrvačník
|
2344746
|
|
chico_bk
|
Město: Blansko, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 24 |
|
|
a pro 2.2HDi pan Tobolík podobnou zprávu nemá???
a pro 2.2HDi pan Tobolík podobnou zprávu nemá???
|
|
13.05.2010 23:33 -
Re: Setrvačník
|
2344772
|
|
vydraX
|
|
|
Já sehnal na 2.2HDi setrvačník + spojkové loisko + lamela za 16488kč od značky Valeo.
Já sehnal na 2.2HDi setrvačník + spojkové loisko + lamela za 16488kč od značky Valeo.
|
|
17.05.2010 21:03 -
Re: Setrvačník
|
2345255
|
|
kospex
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX | Počet příspěvků: 2 |
|
|
Tak u mi take umřel,výměna za nový v 93 tis.km,ve provedeno v orig .servisu citroen cena 21,5 tis. komplet,tj.setrvačník,docela dost těsnění,olej v převodovce,práce, bez DPH 17,5 tis. Ale ticho,nové auto a subjektivně lepí záběr.Je to dost,ale jezdim hodně a nechtěl jsem riskovat potíe někde na cestě.Starý setrvačník mám,/C5 II Hdi 100KW/
Tak u mi take umřel,výměna za nový v 93 tis.km,ve provedeno v orig .servisu citroen cena 21,5 tis. komplet,tj.setrvačník,docela dost těsnění,olej v převodovce,práce, bez DPH 17,5 tis. Ale ticho,nové auto a subjektivně lepí záběr.Je to dost,ale jezdim hodně a nechtěl jsem riskovat potíe někde na cestě.Starý setrvačník mám,/C5 II Hdi 100KW/
|
|
17.05.2010 22:13 -
Re: Setrvačník
|
2345283
|
|
DOUFAK
|
|
|
Já nevím... Mě stále napadá něco o dřevěných nohách z ole. 93000 km jenom ... JAK JE TOTO MONÉ ? Jumep,co
Ty na to?
Já nevím... Mě stále napadá něco o dřevěných nohách z ole. :-( 93000 km jenom ... JAK JE TOTO MONÉ ? Jumep,co
Ty na to?
|
|
17.05.2010 22:15 -
Re: Setrvačník
|
2345286
|
|
jumep
|
|
|
nic, RHR motor mal podcenenu spojku a v zaruke sa im to sralo a menili to ...
nic, RHR motor mal podcenenu spojku a v zaruke sa im to sralo a menili to ...
|
|
17.05.2010 22:23 -
Re: Setrvačník
|
2345292
|
|
DOUFAK
|
|
|
jumep napsal(a): nic, RHR motor mal podcenenu spojku a v zaruke sa im to sralo a menili to ...
Tak to u spíe chápu.Technický nedostatek výrobce ...
Tak to u spíe chápu.Technický nedostatek výrobce ...
|
|
17.05.2010 22:24 -
Re: Setrvačník
|
2345293
|
|
jumep
|
|
|
uz len dodam ze ty co to nemali riesene to riesia bohuzial teraz na vlastne naklady ...
uz len dodam ze ty co to nemali riesene to riesia bohuzial teraz na vlastne naklady ...
|
|
18.05.2010 22:47 -
Re: Setrvačník
|
2345425
|
|
drobec
|
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX | Počet příspěvků: 214 |
|
|
od 10/2006 davali na RHR iny dvojhmotak (vyzera ze o 3 mm "hrubsi") - myslite ze to riesi problem, ktory tu mame (ratam aj tych co sa stazuju vo vlakne o spojke )? a ak ano je mozne pouzit tento hrubsi zotrvacnik aj na auto starsieho data ked to vymenim aj s prislusnou spojkou?
od 10/2006 davali na RHR iny dvojhmotak (vyzera ze o 3 mm "hrubsi") - myslite ze to riesi problem, ktory tu mame (ratam aj tych co sa stazuju vo vlakne o spojke :) )? a ak ano je mozne pouzit tento hrubsi zotrvacnik aj na auto starsieho data ked to vymenim aj s prislusnou spojkou?
|
|
19.05.2010 11:13 -
Re: Setrvačník
|
2345454
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
Tady je jeden odkaz od "konkurence".
Ale popsané příčiny opotřebení se určitě u Citroena moc nelií.
.link.
Tady je jeden odkaz od "konkurence".
Ale popsané příčiny opotřebení se určitě u Citroena moc nelií.
http://www.tipcar.cz/dvouhmotovy-setrvacnik-v-octavii---vymenit-ci-nahradit--4252.html
|
|
19.05.2010 21:36 -
Re: Setrvačník
|
2345618
|
|
kospex
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX | Počet příspěvků: 2 |
|
|
jen pro Doufaka,C5 jsem kupoval po prvním majiteli s 72 tis.km /skutečných/ a setrvačník se nepatrně ozýval,no a při 93tis u to bylo hodně slyitelné,tak výměna.To vse
jen pro Doufaka,C5 jsem kupoval po prvním majiteli s 72 tis.km /skutečných/ a setrvačník se nepatrně ozýval,no a při 93tis u to bylo hodně slyitelné,tak výměna.To vse:-)
|
|
| |
|
|