12.11.2007 19:00 -
porucha
|
169086
|
|
Jirin
|
Město: Náchod, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX Break | Počet příspěvků: 8 |
|
|
Moje c5 hlasí anomálie spalování, kdy dotankuji zruí se to ,ale po přidání otáček nad 2,500 se rozsvítí a zároven se rozsvítí esp a asr nefunkční. na dignoze to ukazuje vyí tlak turba, poradíte jestli to je ventil nebo celé spatné turbo , ale kdy se nastartuje a pridává se plyn na volnoběh, tak se esp nerozsvítí ani pri 4000 otáčkách, co by tomu mohlo být. c5 rv01 2,2hdi
Moje c5 hlasí anomálie spalování, kdy dotankuji zruí se to ,ale po přidání otáček nad 2,500 se rozsvítí a zároven se rozsvítí esp a asr nefunkční. na dignoze to ukazuje vyí tlak turba, poradíte jestli to je ventil nebo celé spatné turbo , ale kdy se nastartuje a pridává se plyn na volnoběh, tak se esp nerozsvítí ani pri 4000 otáčkách, co by tomu mohlo být. c5 rv01 2,2hdi
|
|
12.11.2007 20:07 -
Re: porucha
|
169087
|
|
igok
|
Město: Pezinok, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 517 |
|
|
Chyba moze byt aj v podtlaku , podtlakovych hadickach alebo na regulacnej klapke Turba. Ja som auto kupil od mojho otca s drobnou "chybickou" motor obcas, vzdy ked to clovek najmenej potreboval zahlasil ANTIPOLUTION SYSTEM FAULTY a nasledne tocil max 2500 ot. pri znizenom vykone a chybou ESP a ASR. Po vypnuti a nastartovani chyba zmizla a po par kilometroch zhasla aj kontrolka SERVICE.
Tomuto prechadzaly problemy s FAP filtrom nejake popraskane potrubia sania a totalne elektronicke zablokovnie motora ( to absolvoval moj otec). Ja som auto prebral uz len s prkotinou z ktorej boli v servise uz sedivy Vzdy ked som prisiel na diagnostiku tak RJ signalizovala chybu motora ale ked chcely chybu nacitat tak tam nebola. Raz som vsak prisiel hned ako sa to stalo a dali sme nastartovany motor na PC. Ukazalo nespravny tlak Turba. Takze hrozila vymena turba ale nastastie som sa popytal ludi od fachu a ti mi poradili najskor skontrolovat cely podtlakovy system riadenia turba. Nasiel som jednu gumenu hadicku zalomenu do 45° uhla, kora bola sice prechodna ale mala znizeny prietok vzduchu. Tym turbo nereagovalo tak ako malo. Vymenil som ju a odvtedy motor bezi bez chyby.
Chyba moze byt aj v podtlaku , podtlakovych hadickach alebo na regulacnej klapke Turba. Ja som auto kupil od mojho otca s drobnou "chybickou" motor obcas, vzdy ked to clovek najmenej potreboval zahlasil ANTIPOLUTION SYSTEM FAULTY a nasledne tocil max 2500 ot. pri znizenom vykone a chybou ESP a ASR. Po vypnuti a nastartovani chyba zmizla a po par kilometroch zhasla aj kontrolka SERVICE.
Tomuto prechadzaly problemy s FAP filtrom nejake popraskane potrubia sania a totalne elektronicke zablokovnie motora ( to absolvoval moj otec). Ja som auto prebral uz len s prkotinou z ktorej boli v servise uz sedivy :-) Vzdy ked som prisiel na diagnostiku tak RJ signalizovala chybu motora ale ked chcely chybu nacitat tak tam nebola. Raz som vsak prisiel hned ako sa to stalo a dali sme nastartovany motor na PC. Ukazalo nespravny tlak Turba. Takze hrozila vymena turba ale nastastie som sa popytal ludi od fachu a ti mi poradili najskor skontrolovat cely podtlakovy system riadenia turba. Nasiel som jednu gumenu hadicku zalomenu do 45° uhla, kora bola sice prechodna ale mala znizeny prietok vzduchu. Tym turbo nereagovalo tak ako malo. Vymenil som ju a odvtedy motor bezi bez chyby.
|
|
12.11.2007 21:31 -
Re: porucha
|
169088
|
|
tief
|
|
|
Skus najprv dokladne skontrolovat tesnost celeho sania a vsetkych podtlakov, akykolvek falosny vzduch moze sposobit podobne symptomy.
Skus najprv dokladne skontrolovat tesnost celeho sania a vsetkych podtlakov, akykolvek falosny vzduch moze sposobit podobne symptomy.
|
|
12.11.2007 21:53 -
Re: porucha
|
169089
|
|
igok
|
Město: Pezinok, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 517 |
|
|
Na zistenie tesnosti podtlakoveho okruhu a funkcnosti regulacnej klapky na turbe mi velmi pomohlo toto .link.
je to vakuova pumpicka s manometrom na zistenie netenosti. Myslim ze by pomohla aj vacsia injekcna striekacka spojena cez nejake T-cko s manonetrom do - 1 bar.
Na zistenie tesnosti podtlakoveho okruhu a funkcnosti regulacnej klapky na turbe mi velmi pomohlo toto http://www.c5club.cz/index.php?gal=20755342&kod=32&ids=igok#pc
je to vakuova pumpicka s manometrom na zistenie netenosti. Myslim ze by pomohla aj vacsia injekcna striekacka spojena cez nejake T-cko s manonetrom do - 1 bar.
|
|
| |