| | |
01.12.2012 20:03 -
Re: Auto ztrácí výkon / C5 I 2.0 HDi
|
2527016
|
|
szoteka
|
Město: Bohumín, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 39 |
|
|
tak snad ne. delal jsem to dle obrazku co mi tu tomikm dal . snad to je stejny
tak snad ne. delal jsem to dle obrazku co mi tu tomikm dal . snad to je stejny
|
|
09.02.2013 17:06 -
Re: Auto ztrácí výkon / C5 I 2.0 HDi
|
2546243
|
|
Carlosek
|
Město: Litomyl, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 26 |
|
|
Ahoj , můe tekoucí intercooler mít stejný následek ztráty výkonu jako vadná podtlaková hadička od turba nebo vadné čidlo váhy vzduchu?
Ahoj , můe tekoucí intercooler mít stejný následek ztráty výkonu jako vadná podtlaková hadička od turba nebo vadné čidlo váhy vzduchu?
|
|
09.02.2013 17:08 -
Re: Auto ztrácí výkon / C5 I 2.0 HDi
|
2546244
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Intercoler neteče, ten fouká. A kdy fouká, tak utíká tlak od turba a turbo to musí dohánět. A kdy nestihne donánět, tak klesá výkon.
Intercoler neteče, ten fouká. A kdy fouká, tak utíká tlak od turba a turbo to musí dohánět. A kdy nestihne donánět, tak klesá výkon.
|
|
09.02.2013 17:20 -
Re: Auto ztrácí výkon / C5 I 2.0 HDi
|
2546246
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
To by v nom musela byt dost velka diera aby tade tolko vzduchu utieklo.
To by v nom musela byt dost velka diera aby tade tolko vzduchu utieklo.
|
|
09.02.2013 21:07 -
Re: Auto ztrácí výkon / C5 I 2.0 HDi
|
2546428
|
|
jumep
|
|
|
aj popraskana hadica ma za nasledok znizenie vykonu ... rovnako intercooler
aj popraskana hadica ma za nasledok znizenie vykonu ... rovnako intercooler
|
|
02.07.2013 14:20 -
Re: Auto ztrácí výkon / C5 I 2.0 HDi
|
2595268
|
|
vseved
|
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 636 |
|
|
Předkládám vám záhadu: Na chalupě sousedův bratr C5 I 2.0 RHZ r.v. 2002 najeto 246000 (skutečných, má jej od nového). Na volnoběh jde motor vytočit na 4000. Za jízdy na 1 nebo 2 hravě na 4000, na 3 pouze na 2600-2700, na 4 a 5 opět bez problémů na 4000. Projevuje se to posledních 14 dní. Poslední práce na motoru: leden -vstřiky, březen - filtry a oleje. Palivo u stejné pumpy - OMV. Diagnostika neukazuje ádné odchylky ani za jízdy. Auto nemá FAP,.
Předkládám vám záhadu: Na chalupě sousedův bratr C5 I 2.0 RHZ r.v. 2002 najeto 246000 (skutečných, má jej od nového). Na volnoběh jde motor vytočit na 4000. Za jízdy na 1 nebo 2 hravě na 4000, na 3 pouze na 2600-2700, na 4 a 5 opět bez problémů na 4000. Projevuje se to posledních 14 dní. Poslední práce na motoru: leden -vstřiky, březen - filtry a oleje. Palivo u stejné pumpy - OMV. Diagnostika neukazuje ádné odchylky ani za jízdy. Auto nemá FAP,.
|
|
02.07.2013 21:33 -
Re: Auto ztrácí výkon / C5 I 2.0 HDi
|
2595482
|
|
jumep
|
|
|
podtlaky su na tom ako?
podtlaky su na tom ako?
|
|
02.07.2013 21:57 -
Re: Auto ztrácí výkon / C5 I 2.0 HDi
|
2595492
|
|
Hanz 397
|
|
|
Neopře se ti řadící táhlo o nějakej podtlak,nebo něco jiného,kdy je tam zařazená ta trojka?
Neopře se ti řadící táhlo o nějakej podtlak,nebo něco jiného,kdy je tam zařazená ta trojka?
|
|
15.07.2013 21:44 -
Re: Auto ztrácí výkon / C5 I 2.0 HDi
|
2599275
|
|
vseved
|
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 636 |
|
|
Záhada vyřeena: Kdy si koupil auto tak po cca 1roce mu v garanci měnily BSI. Nevím jak se jim to podařilo, ale je to jediná C5 I 2.0 HDi, s aktivním tempomatem u od 3.stupně, kterou znám. A k závadě - podařilo se mu urazit zpětné zrcátko. Někde poblí jeho bydlitě je odborník, který mu řekl, e po výměně zrcátka je nutné jej nastavit diagnostikou. Tak to k němu dal. Od té doby mu nefungoval tempomat a motor el na 3 jen na 2 700otáček. Tak jsem znova prolezl diagnostikou a měl v ECU nastaven druhý datový blok a 3. typ vstřiků. Přeprogramováno na první blok a 1. typ vstřiků a auto jde jak z praku včetně tempomatu. Zkusmo jsem nastavil 2. blok na svém a také mi přestal fungovat tempomat (normálně funguje a od 4), ale otáčky nebyly omezeny v ádném případě.
Záhada vyřeena: Kdy si koupil auto tak po cca 1roce mu v garanci měnily BSI. Nevím jak se jim to podařilo, ale je to jediná C5 I 2.0 HDi, s aktivním tempomatem u od 3.stupně, kterou znám. A k závadě - podařilo se mu urazit zpětné zrcátko. Někde poblí jeho bydlitě je odborník, který mu řekl, e po výměně zrcátka je nutné jej nastavit diagnostikou. Tak to k němu dal. Od té doby mu nefungoval tempomat a motor el na 3 jen na 2 700otáček. Tak jsem znova prolezl diagnostikou a měl v ECU nastaven druhý datový blok a 3. typ vstřiků. Přeprogramováno na první blok a 1. typ vstřiků a auto jde jak z praku včetně tempomatu. Zkusmo jsem nastavil 2. blok na svém a také mi přestal fungovat tempomat (normálně funguje a od 4), ale otáčky nebyly omezeny v ádném případě.
|
|
15.07.2013 22:18 -
Re: Auto ztrácí výkon / C5 I 2.0 HDi
|
2599284
|
|
jumep
|
|
|
este tam mohol mat aj nastaveny 4hx motor napr.
este tam mohol mat aj nastaveny 4hx motor napr.
|
|
15.07.2013 22:45 -
Re: Auto ztrácí výkon / C5 I 2.0 HDi
|
2599313
|
|
vseved
|
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 636 |
|
|
Měl správně RHZ. Kdy jsem zjistil e se mu v autě oural doveda s diag, tak jsem vechna nastavení překontroloval. Jenom mě tve, e mu jde tempomat u od 3, zatím o mě a od 4. Od trojky jde eně na 2.2.
Měl správně RHZ. Kdy jsem zjistil e se mu v autě oural doveda s diag, tak jsem vechna nastavení překontroloval. Jenom mě tve, e mu jde tempomat u od 3, zatím o mě a od 4. Od trojky jde eně na 2.2.
|
|
19.10.2013 07:36 -
Re: Auto ztrácí výkon / C5 I 2.0 HDi
|
2628313
|
|
navisl
|
|
|
Prosím o rady porady. Včera mě moje 2.0 Hdi, nechala ve tychu. po nastartování vdy zhasnul motor, po chvíli se mi ho podsařilo "ukecat" ale nebylo to ono, motor nedával výkon a z výfuku el bílý kouř. Pokud se mi podařilo udret motor v chodu, co se chvíli dařilo, el i do otáček, ale kdy jsem chtěl popojet, li otáčky okamitě dolů. Diagnostika vozu nehlásila ádnou závadu motoru. Při četných pokusech se startováním se myslím asi jednou nebo dvakrát objevila hláčka o chybě ESP/ASP. Myslel jsem, e mám nějaký svinstvo v naftě, take jsem upustil naftu z filtrace a posunul nově natankovanou. A tím jsem skončil, bylo deset večer a zavolal si odvoz.
Prosím o rady porady. Včera mě moje 2.0 Hdi, nechala ve tychu. po nastartování vdy zhasnul motor, po chvíli se mi ho podsařilo "ukecat" ale nebylo to ono, motor nedával výkon a z výfuku el bílý kouř. Pokud se mi podařilo udret motor v chodu, co se chvíli dařilo, el i do otáček, ale kdy jsem chtěl popojet, li otáčky okamitě dolů. Diagnostika vozu nehlásila ádnou závadu motoru. Při četných pokusech se startováním se myslím asi jednou nebo dvakrát objevila hláčka o chybě ESP/ASP. Myslel jsem, e mám nějaký svinstvo v naftě, take jsem upustil naftu z filtrace a posunul nově natankovanou. A tím jsem skončil, bylo deset večer a zavolal si odvoz.
|
|
19.10.2013 08:38 -
Re: Auto ztrácí výkon / C5 I 2.0 HDi
|
2628320
|
|
navisl
|
|
|
navisl napsal(a): Prosím o rady porady. Včera mě moje 2.0 Hdi, nechala ve tychu. po nastartování vdy zhasnul motor, po chvíli se mi ho podsařilo "ukecat" ale nebylo to ono, motor nedával výkon a z výfuku el bílý kouř. Pokud se mi podařilo udret motor v chodu, co se chvíli dařilo, el i do otáček, ale kdy jsem chtěl popojet, li otáčky okamitě dolů. Diagnostika vozu nehlásila ádnou závadu motoru. Při četných pokusech se startováním se myslím asi jednou nebo dvakrát objevila hláčka o chybě ESP/ASP. Myslel jsem, e mám nějaký svinstvo v naftě, take jsem upustil naftu z filtrace a posunul nově natankovanou. A tím jsem skončil, bylo deset večer a zavolal si odvoz.
Tak jsem dostal typ, e by to mohlo být čerpadlo v palivové nádri, které je pravděpodobně zaseklé a nepodává palivo do soustavy. Mám, prý, vzít klacek a bouchnout ze spoda do nádre. Tak jdu na to...
Tak jsem dostal typ, e by to mohlo být čerpadlo v palivové nádri, které je pravděpodobně zaseklé a nepodává palivo do soustavy. Mám, prý, vzít klacek a bouchnout ze spoda do nádre. Tak jdu na to...
|
|
19.10.2013 09:37 -
Re: Auto ztrácí výkon / C5 I 2.0 HDi
|
2628321
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
To podávací čerpadlo je slyet,kdy zapne zapalování,nebo rozdělej palivový filtr,pokud tam je nafta,tak čerpadlo dává,podívej se také na kabely k čerpadlu,popřípadě zkontroluj i pojistku pro toto čerpadlo,můe bejt i ucpaný palivový filtr,je tady hodně moností,raději bych to celé proel,ne bouchat klackem do nádre.To je ale zase v jiném vláknu.
To podávací čerpadlo je slyet,kdy zapne zapalování,nebo rozdělej palivový filtr,pokud tam je nafta,tak čerpadlo dává,podívej se také na kabely k čerpadlu,popřípadě zkontroluj i pojistku pro toto čerpadlo,můe bejt i ucpaný palivový filtr,je tady hodně moností,raději bych to celé proel,ne bouchat klackem do nádre.To je ale zase v jiném vláknu.
|
|
19.10.2013 09:57 -
Re: Auto ztrácí výkon / C5 I 2.0 HDi
|
2628322
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Myslím, e tohle auto nemá čerpadlo v nádri, ale podávací čerpadlo je součástí vysokotlakýho čerpadla.
Myslím, e tohle auto nemá čerpadlo v nádri, ale podávací čerpadlo je součástí vysokotlakýho čerpadla.
|
|
19.10.2013 10:25 -
Re: Auto ztrácí výkon / C5 I 2.0 HDi
|
2628333
|
|
jumep
|
|
|
presne, RHR nema v nadrzi cerpadlo
necvakotalo tie nieco predtym v motore?
presne, RHR nema v nadrzi cerpadlo
necvakotalo tie nieco predtym v motore?
|
|
19.10.2013 10:35 -
Re: Auto ztrácí výkon / C5 I 2.0 HDi
|
2628335
|
|
jumep
|
|
|
nie, rhr sa objavila horsia slabina, vymlati sa ulozenie cerpadla vo vacke a zacne to cvakat a rozlomi to az vacku, otazka je ci sa aj cerpadlo pridre alebo len vacka rozbije
nie, rhr sa objavila horsia slabina, vymlati sa ulozenie cerpadla vo vacke a zacne to cvakat a rozlomi to az vacku, otazka je ci sa aj cerpadlo pridre alebo len vacka rozbije
|
|
19.10.2013 12:15 -
Re: Auto ztrácí výkon / C5 I 2.0 HDi
|
2628340
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
RHR nemá v nádri čerpadlo? K čemu je vedena elektrika na vrchu nádre? V kelly na RHR je v nabídce palivové čerpadlo s plovákem do nádre,to jsem z toho jelen.
RHR nemá v nádri čerpadlo? K čemu je vedena elektrika na vrchu nádre? V kelly na RHR je v nabídce palivové čerpadlo s plovákem do nádre,to jsem z toho jelen.:nevim
|
|
19.10.2013 12:27 -
Re: Auto ztrácí výkon / C5 I 2.0 HDi
|
2628341
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
C5 I měly čerpadlo, C5 II nemají.
C5 I měly čerpadlo, C5 II nemají.
|
|
| |
|
|