| | |
27.11.2012 13:37 -
Re: Auto ztrácí výkon / C5 I 2.0 HDi
|
2526053
|
|
szoteka
|
Město: Bohumín, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 39 |
|
|
Tak jednoduse muete mi povrdit e to mam spravne?
1 venti se sedym napajecim konektorem - hadicka s jednim sedym pruhem mam uprostred, hadicka s 2 pruhy sedy bily na kraji
2 ventil s černým konektorem - hadicka cerna be krouzku je uprostred a s tenkym bilym na kraji
3 ventil S jednim modrym pruhem uprostred a s 2 modry a bily na kraji
ma to tak byt?
Tak jednoduse muete mi povrdit e to mam spravne?
1 venti se sedym napajecim konektorem - hadicka s jednim sedym pruhem mam uprostred, hadicka s 2 pruhy sedy bily na kraji
2 ventil s černým konektorem - hadicka cerna be krouzku je uprostred a s tenkym bilym na kraji
3 ventil S jednim modrym pruhem uprostred a s 2 modry a bily na kraji
ma to tak byt?
|
|
27.11.2012 14:47 -
Re: Auto ztrácí výkon / C5 I 2.0 HDi
|
2526085
|
|
szoteka
|
Město: Bohumín, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 39 |
|
|
fakt dikec moc... hned vecer udelam. dalsi sranda je. bylo urvane cidlo teploty rto co je dal od motoru na fapu. vymenil jsem. ted mi ale pise jeste permanent porucha cidlo teploty na vstupu do katalyzatoru. ale to je asi to prvni bliz k motoru ne? vypada v poradku. nevite ktere je na vstupu catu z tech dvou? auto sice lip uz tahne ale jeste to neni ono co bylo. nechci koupit spatne stoji kolem 2300. diky mof
fakt dikec moc... hned vecer udelam. dalsi sranda je. bylo urvane cidlo teploty rto co je dal od motoru na fapu. vymenil jsem. ted mi ale pise jeste permanent porucha cidlo teploty na vstupu do katalyzatoru. ale to je asi to prvni bliz k motoru ne? vypada v poradku. nevite ktere je na vstupu catu z tech dvou? auto sice lip uz tahne ale jeste to neni ono co bylo. nechci koupit spatne stoji kolem 2300. diky mof
|
|
27.11.2012 18:31 -
Re: Auto ztrácí výkon / C5 I 2.0 HDi
|
2526119
|
|
Mamlas
|
|
|
Chce to prolezt po cele delce toho kabelu od cidla. Ja ho mel taky na pohled dobry ale kdyz jsem ho vytahl ven tak na jednom miste byl prodreny obal az na kabel. Mrkni na na prilohu treba ti pomuze.
Chce to prolezt po cele delce toho kabelu od cidla. Ja ho mel taky na pohled dobry ale kdyz jsem ho vytahl ven tak na jednom miste byl prodreny obal az na kabel. Mrkni na na prilohu treba ti pomuze.
Přílohy: fap.jpg ( 212804b ) - Fap a cidla |
|
27.11.2012 18:52 -
Re: Auto ztrácí výkon / C5 I 2.0 HDi
|
2526138
|
|
szoteka
|
Město: Bohumín, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 39 |
|
|
Chlape fakt díky moc. toto je přesně to co jsem potřeboval. Ten kratí 1618LW jsem dnes vyměnil.
Tim jsi mne přivedl na mylenku e ho nebudu hned kupovat ale asi jej zdemontuji a pokud se nic nezmeni na diag tak je to on , a pokud je kabel prodreny opravim
dikec moc. odkud mate ty planky cece
Chlape fakt díky moc. toto je přesně to co jsem potřeboval. Ten kratí 1618LW jsem dnes vyměnil.
Tim jsi mne přivedl na mylenku e ho nebudu hned kupovat ale asi jej zdemontuji a pokud se nic nezmeni na diag tak je to on , a pokud je kabel prodreny opravim :D
dikec moc. odkud mate ty planky cece :D
|
|
27.11.2012 19:01 -
Re: Auto ztrácí výkon / C5 I 2.0 HDi
|
2526143
|
|
Mamlas
|
|
|
Nekde tady na foru to bylo popsany. Staci se zaregistrovat na service.citroen.com a tam je volne pristupna dokumentace k nahradnim dilum a vidis i ceny. Ale to uz jsme trochu off-topic, tak radsi potichu at to Najk neslysi.
Nekde tady na foru to bylo popsany. Staci se zaregistrovat na service.citroen.com a tam je volne pristupna dokumentace k nahradnim dilum a vidis i ceny. Ale to uz jsme trochu off-topic, tak radsi potichu at to Najk neslysi. :-))
|
|
28.11.2012 06:47 -
Re: Auto ztrácí výkon / C5 I 2.0 HDi
|
2526267
|
|
szoteka
|
Město: Bohumín, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 39 |
|
|
CHlapi nema prosim nekdo z Vas C5 2.2 HDI 2001-2004, e by mi blejsknul fotackem ty ventily nahore vpravo v motoru? proste detailne na kterem ventilu je jak barevne oznacena hadicka a konektor? Kdytak dejte PM a domluvime se klidne na cene. Ja neznam s 2.2 nikoho jen s 2.0 a ten je dle vseho jiny. Díky moc
CHlapi nema prosim nekdo z Vas C5 2.2 HDI 2001-2004, e by mi blejsknul fotackem ty ventily nahore vpravo v motoru? proste detailne na kterem ventilu je jak barevne oznacena hadicka a konektor? Kdytak dejte PM a domluvime se klidne na cene. Ja neznam s 2.2 nikoho jen s 2.0 a ten je dle vseho jiny. Díky moc
|
|
28.11.2012 07:10 -
Re: Auto ztrácí výkon / C5 I 2.0 HDi
|
2526268
|
|
Mamlas
|
|
|
Tady je jeste schema zapojeni podtlaku. Podle toho bys mel byt schopny ty podtlaky zapojit.
Tady je jeste schema zapojeni podtlaku. Podle toho bys mel byt schopny ty podtlaky zapojit.
Přílohy: 1756a86a[2].jpg ( 447893b ) - Zapojeni podtlaku |
|
28.11.2012 07:56 -
Re: Auto ztrácí výkon / C5 I 2.0 HDi
|
2526277
|
|
szoteka
|
Město: Bohumín, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 39 |
|
|
No jo ale hoodne budu badat co kde stopro patri. Proto jsem myslel ze bych nekomu nabidl kacku nejakou aby mi to blejsknul a ja bych to zapojil dle nej . Jedna se jen o jeden snimek detailu hadicek
No jo ale hoodne budu badat co kde stopro patri. Proto jsem myslel ze bych nekomu nabidl kacku nejakou aby mi to blejsknul a ja bych to zapojil dle nej . Jedna se jen o jeden snimek detailu hadicek :D
|
|
28.11.2012 09:18 -
Re: Auto ztrácí výkon / C5 I 2.0 HDi
|
2526289
|
|
jumep
|
|
|
staci ze tam ma niekto vymenenu hadicku a uz ti to je nanic
pokial viem tak do stredu tusim ide privod podtlaku a kraj ide do spotrebicu - to si musis nahmatat
staci ze tam ma niekto vymenenu hadicku a uz ti to je nanic
pokial viem tak do stredu tusim ide privod podtlaku a kraj ide do spotrebicu - to si musis nahmatat
|
|
28.11.2012 11:33 -
Re: Auto ztrácí výkon / C5 I 2.0 HDi
|
2526302
|
|
szoteka
|
Město: Bohumín, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 39 |
|
|
No take druhe cidlo namontovano, Chyby na diag. zmizly. u to je cele čiste, auto sice tahne o dost lepe ale jeste to neni ono. Take u zbyvaji ty hadicky ze mam porad popřehazene.
Ono se to rekne nahmatat. ale je to 6 hadicek ktere vedou buhvi kam. :/
No take druhe cidlo namontovano, Chyby na diag. zmizly. u to je cele čiste, auto sice tahne o dost lepe ale jeste to neni ono. Take u zbyvaji ty hadicky ze mam porad popřehazene.
Ono se to rekne nahmatat. ale je to 6 hadicek ktere vedou buhvi kam. :/
|
|
28.11.2012 11:45 -
Re: Auto ztrácí výkon / C5 I 2.0 HDi
|
2526307
|
|
jumep
|
|
|
je to dost jednoduchy system a nevedu bohvie kam, staci zhodit airbox a troska posmatrat a najde sa vsetko
ide to od podtlakovej pumpy kde sa to rozdeluje - podtlakovy zasobnik (pod posilovacom) a z neho napajane ovladanie turba a swirlu
turbo je ten zadny ventil a privod podtlaku ide zpoza posilovaca - trubica z neho ide predom do turba
potom je tam ten modry ktory ma privod priamo z posilovaca - toho rozdelovaca na ventil a z ventilu to viditelne ide spolu s turbom na egr - to su tie 2 hadice co idu a su/boli uchytene na sacej trubke
potom tam je este neviem presne odkial trubka privodu na ten spodny ventil ktory ovlada skrtiacu klapku, trubica iduca okolo filtra na vrchnu klapku
priamo z pumpy je natiahnuta trubica do ventilu na filtry a z neho to ide na spodnu klapku sacej ylonky (ak mas fap off, toto by malo byt vyradene, bezfapove auto ohrievac nema a nepotrebuje)
potom tam je jedna trubica co ide z podtlakoveho zasobniku na ventil swirlu ktory je zboku motora, zapojena je zvrchu ventilu a zboku ventilu ide trubica na membranu swirlu ...
je to dost jednoduchy system a nevedu bohvie kam, staci zhodit airbox a troska posmatrat a najde sa vsetko
ide to od podtlakovej pumpy kde sa to rozdeluje - podtlakovy zasobnik (pod posilovacom) a z neho napajane ovladanie turba a swirlu
turbo je ten zadny ventil a privod podtlaku ide zpoza posilovaca - trubica z neho ide predom do turba
potom je tam ten modry ktory ma privod priamo z posilovaca - toho rozdelovaca na ventil a z ventilu to viditelne ide spolu s turbom na egr - to su tie 2 hadice co idu a su/boli uchytene na sacej trubke
potom tam je este neviem presne odkial trubka privodu na ten spodny ventil ktory ovlada skrtiacu klapku, trubica iduca okolo filtra na vrchnu klapku
priamo z pumpy je natiahnuta trubica do ventilu na filtry a z neho to ide na spodnu klapku sacej ylonky (ak mas fap off, toto by malo byt vyradene, bezfapove auto ohrievac nema a nepotrebuje)
potom tam je jedna trubica co ide z podtlakoveho zasobniku na ventil swirlu ktory je zboku motora, zapojena je zvrchu ventilu a zboku ventilu ide trubica na membranu swirlu ...
|
|
28.11.2012 12:30 -
Re: Auto ztrácí výkon / C5 I 2.0 HDi
|
2526309
|
|
szoteka
|
Město: Bohumín, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 39 |
|
|
no cumel jsem do toho jak vul
takto to mam zapojene nyní. jsou vyfoceny ty dva ventily co mi vyskocily. ten treti ten ma modry napajeci konektor a hruby modry uprostred a modro bily na kraji
no cumel jsem do toho jak vul :D
takto to mam zapojene nyní. jsou vyfoceny ty dva ventily co mi vyskocily. ten treti ten ma modry napajeci konektor a hruby modry uprostred a modro bily na kraji
Přílohy: 20121128_120723.jpg ( 2225170b ) - 20121128_120732.jpg ( 2103311b ) - |
|
28.11.2012 14:41 -
Re: Auto ztrácí výkon / C5 I 2.0 HDi
|
2526355
|
|
tomikm
|
Město: Tabor, Auto: Toyota Auris TS hybrid | Počet příspěvků: 443 |
|
|
szoteka: snad ti pomůou tyhle fotky
szoteka: snad ti pomůou tyhle fotky
Přílohy: DSC_0326.JPG ( 258022b ) - DSC_0327.JPG ( 256000b ) - DSC_0322.JPG ( 349508b ) - DSC_0323.JPG ( 337251b ) - DSC_0324.JPG ( 346267b ) - |
|
28.11.2012 16:48 -
Re: Auto ztrácí výkon / C5 I 2.0 HDi
|
2526403
|
|
jumep
|
|
|
mas v tom krasny bordel ... inu, tak ako som napisal a vidis zhruba na tych fotkach to musis prejst rucne strucne a pozapajat
alebo si spravit vylet, ti to pospajam a pokontrolujem
mas v tom krasny bordel ... inu, tak ako som napisal a vidis zhruba na tych fotkach to musis prejst rucne strucne a pozapajat
alebo si spravit vylet, ti to pospajam a pokontrolujem
|
|
29.11.2012 14:09 -
Re: Auto ztrácí výkon / C5 I 2.0 HDi
|
2526675
|
|
szoteka
|
Město: Bohumín, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 39 |
|
|
Tak jsem lutil z fotek, tak snad to mam zapojene dobře. Jen kdy tam mam to nove turbo tak se mi zda e to zabira tak trocha později. tak kolem skoro 3000ot. je to normální? kde se to reguluje
Tak jsem lutil z fotek, tak snad to mam zapojene dobře. Jen kdy tam mam to nove turbo tak se mi zda e to zabira tak trocha později. tak kolem skoro 3000ot. je to normální? kde se to reguluje
|
|
29.11.2012 14:14 -
Re: Auto ztrácí výkon / C5 I 2.0 HDi
|
2526676
|
|
jumep
|
|
|
turbo na 2.2 je zavierane podtlakom, cize ked nebude podtlak pojde stale naplno
ostatne je dane mapou a hodnotami z vahy, tlakoveho cidla atd.
turbo na 2.2 je zavierane podtlakom, cize ked nebude podtlak pojde stale naplno
ostatne je dane mapou a hodnotami z vahy, tlakoveho cidla atd.
|
|
01.12.2012 07:03 -
Re: Auto ztrácí výkon / C5 I 2.0 HDi
|
2526911
|
|
szoteka
|
Město: Bohumín, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 39 |
|
|
no ono tondo asi 2200 ot jede chciple a pak vystreli jak raketa. tak ted nevim no
no ono tondo asi 2200 ot jede chciple a pak vystreli jak raketa. tak ted nevim no
|
|
| |
|
|