| | |
23.08.2011 23:38 -
Re: Auto ztrácí výkon / C5 I 2.0 HDi
|
2409168
|
|
troll
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 269 |
|
|
mě se stalo e po výměně těsnění pod hlavou se mechanik(otec) netrefil pri nasazování hadičky podtlaku na turbo a místo na správné místo jí napíchl na nějaký výčnělek (asi nýt) o kus vedle.... auto se pak chovalo jak by tam ádné turbo nebylo nebo bylo zadřené....na volnoběh to lo do otáček pěkně, ale pod zátěí lenost. na dálnici jsem do mírného kopce nevytáh vic jak 110. kdy jsme to nali a zapojili kam patří ihned to oilo.... čímto děkuji Jumepovi za navedení kde hledat.
mě se stalo e po výměně těsnění pod hlavou se mechanik(otec) netrefil pri nasazování hadičky podtlaku na turbo a místo na správné místo jí napíchl na nějaký výčnělek (asi nýt) o kus vedle.... auto se pak chovalo jak by tam ádné turbo nebylo nebo bylo zadřené....na volnoběh to lo do otáček pěkně, ale pod zátěí lenost. na dálnici jsem do mírného kopce nevytáh vic jak 110. kdy jsme to nali a zapojili kam patří ihned to oilo.... čímto děkuji Jumepovi za navedení kde hledat.
|
|
24.08.2011 07:29 -
Re: Auto ztrácí výkon / C5 I 2.0 HDi
|
2409213
|
|
MilanC
|
Město: Praha, Auto: Xsara Picasso 1,6HDi 80kw | Počet příspěvků: 4 |
|
|
troll napsal(a): mě se stalo e po výměně těsnění pod hlavou se mechanik(otec) netrefil pri nasazování hadičky podtlaku na turbo a místo na správné místo jí napíchl na nějaký výčnělek (asi nýt) o kus vedle.... auto se pak chovalo jak by tam ádné turbo nebylo nebo bylo zadřené....na volnoběh to lo do otáček pěkně, ale pod zátěí lenost. na dálnici jsem do mírného kopce nevytáh vic jak 110. kdy jsme to nali a zapojili kam patří ihned to oilo.... čímto děkuji Jumepovi za navedení kde hledat.
Tobě také díky za tip.O víkendu budu měnit filtry a olej,take mě čeká i kontrola vech podtlakových hadiček-jsou tam tak krásně schovaný za motorem,e si budu hrát s baterkou a zrcátkem na Saxanu s dlouhou rukou-ké by to bylo tím a třeba ta k ovl.turba byla spláclá či děravá-asi bych ji rád koupil i v Citroenu za 1400,-Kč.
mě se stalo e po výměně těsnění pod hlavou se mechanik(otec) netrefil pri nasazování hadičky podtlaku na turbo a místo na správné místo jí napíchl na nějaký výčnělek (asi nýt) o kus vedle.... auto se pak chovalo jak by tam ádné turbo nebylo nebo bylo zadřené....na volnoběh to lo do otáček pěkně, ale pod zátěí lenost. na dálnici jsem do mírného kopce nevytáh vic jak 110. kdy jsme to nali a zapojili kam patří ihned to oilo.... čímto děkuji Jumepovi za navedení kde hledat.
Tobě také díky za tip.O víkendu budu měnit filtry a olej,take mě čeká i kontrola vech podtlakových hadiček-jsou tam tak krásně schovaný za motorem,e si budu hrát s baterkou a zrcátkem na Saxanu s dlouhou rukou;-)-ké by to bylo tím a třeba ta k ovl.turba byla spláclá či děravá-asi bych ji rád koupil i v Citroenu za 1400,-Kč.
|
|
24.08.2011 08:56 -
Re: Auto ztrácí výkon / C5 I 2.0 HDi
|
2409235
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
Ne, tohle turbem není, v zátěi dává 2200mbar - to je pro něj limit -> turbo i ovládání funguje OK.
Kdybys řeil pomalou reakci regulace, tak třeba, ale ty řeí trvale nedostatečný výkon.
Být tebou, zkusil bych jetě zkontrolovat znovu to lanko plynu - pedál na podlahu a pak nad motorem zkusit, jestli by to nelo jetě dál, případně jak radil jumep dignostikou zkontrolovat, zda si i motor myslí, e si dal plný plyn.
Pokud ne, tak pak zkus Jardu Růu, a se na to koukne - má na to určitě více času i zkueností a není to daleko.
Ne, tohle turbem není, v zátěi dává 2200mbar - to je pro něj limit -> turbo i ovládání funguje OK.
Kdybys řeil pomalou reakci regulace, tak třeba, ale ty řeí trvale nedostatečný výkon.
Být tebou, zkusil bych jetě zkontrolovat znovu to lanko plynu - pedál na podlahu a pak nad motorem zkusit, jestli by to nelo jetě dál, případně jak radil jumep dignostikou zkontrolovat, zda si i motor myslí, e si dal plný plyn.
Pokud ne, tak pak zkus Jardu Růu, a se na to koukne - má na to určitě více času i zkueností a není to daleko.
|
|
24.08.2011 11:55 -
Re: Auto ztrácí výkon / C5 I 2.0 HDi
|
2409263
|
|
MilanC
|
Město: Praha, Auto: Xsara Picasso 1,6HDi 80kw | Počet příspěvků: 4 |
|
|
...jetě jeden nápad mechanika,který se s tímto setkal u 1,4hdi P206,auto na diag nic neukázalo-prostě ve O.K.,ale auto netáhlo,bylo to znát jak při selápnutí plynu po rovině tak při jízdě v kopci-to prý bylo úplně hotovo.Zkusil vyřadit kat. a ejhle auto náhle dostalo sílu jakou mělo mít a problém byl vyřeen-z katu vytloukl keramiku či cosi a nechal ho volně průchozí a auto jezdí jak má a ani ádná,chybová hláka se u toho nevyskytla.Tak bych byl rád,kdy někdo z vás měl s tímto nějakou zkuenost u motoru 1,6Hdi,ale pouze s katem-BEZ FAPu.Dík M.
...jetě jeden nápad mechanika,který se s tímto setkal u 1,4hdi P206,auto na diag nic neukázalo-prostě ve O.K.,ale auto netáhlo,bylo to znát jak při selápnutí plynu po rovině tak při jízdě v kopci-to prý bylo úplně hotovo.Zkusil vyřadit kat. a ejhle auto náhle dostalo sílu jakou mělo mít a problém byl vyřeen-z katu vytloukl keramiku či cosi a nechal ho volně průchozí a auto jezdí jak má a ani ádná,chybová hláka se u toho nevyskytla.Tak bych byl rád,kdy někdo z vás měl s tímto nějakou zkuenost u motoru 1,6Hdi,ale pouze s katem-BEZ FAPu.Dík M.;-)
|
|
26.08.2011 19:32 -
Re: Auto ztrácí výkon / C5 I 2.0 HDi
|
2409570
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Ahoj, mám taky problém s výkonem-auto asi nejede jak by mělo. V malých otáčkách ok, ale nad 2000 výkon slábne a nad 3000 mrtvo (ale vytočit to jde). Projevuje se to tak, e podřazovat v kopci nemá smysl, na 4 to "táhne" skoro stejně jak na 5. A naopak kdy rozjedu do kopce 4, počkám a přestane zrychlovat a dám 5, tak to jetě zrychlí...
Na vzduchovém filtru a FAPu je 20tisíc km. Lopatky turba se hýbou (zkouel jsem teda jen rukou tu páčku). Depollution chybu to neháe.
Byl by nápad, na co kouknout (i v diagnostice), co zkusit?
Edit: Spotřeba je asi o litr vyí ne dřív, hlavně v otáčkách to ere íleně
Ahoj, mám taky problém s výkonem-auto asi nejede jak by mělo. V malých otáčkách ok, ale nad 2000 výkon slábne a nad 3000 mrtvo (ale vytočit to jde). Projevuje se to tak, e podřazovat v kopci nemá smysl, na 4 to "táhne" skoro stejně jak na 5. A naopak kdy rozjedu do kopce 4, počkám a přestane zrychlovat a dám 5, tak to jetě zrychlí...
Na vzduchovém filtru a FAPu je 20tisíc km. Lopatky turba se hýbou (zkouel jsem teda jen rukou tu páčku). Depollution chybu to neháe.
Byl by nápad, na co kouknout (i v diagnostice), co zkusit?
Edit: Spotřeba je asi o litr vyí ne dřív, hlavně v otáčkách to ere íleně
|
|
26.08.2011 20:28 -
Re: Auto ztrácí výkon / C5 I 2.0 HDi
|
2409574
|
|
jumep
|
|
|
ako sa spravaju tie klapky co prepinaju vzduch?
ako sa spravaju tie klapky co prepinaju vzduch?
|
|
26.08.2011 20:54 -
Re: Auto ztrácí výkon / C5 I 2.0 HDi
|
2409578
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Teď to zrovna hledám, lidi mění vzduchový filtr po 15-60 tisících...
jumep napsal(a): ako sa spravaju tie klapky co prepinaju vzduch?
Take mrknout se v diagnostice, jestli nad 3000 otáček je jedna klapka úplně zavřená a druhá úplně otevřená?
Kdy to vezmu od toho nejjednoduího, měl bych:
1. vyměnit filtr
2. kouknout na klapky
3. ????
Jak se tady řeila ta nefunkční regulace turba, čím se projevovala? Taky neel motor do otáček, nebo se musel právě hodně točit?
Teď to zrovna hledám, lidi mění vzduchový filtr po 15-60 tisících...
ako sa spravaju tie klapky co prepinaju vzduch?
Take mrknout se v diagnostice, jestli nad 3000 otáček je jedna klapka úplně zavřená a druhá úplně otevřená?
Kdy to vezmu od toho nejjednoduího, měl bych:
1. vyměnit filtr
2. kouknout na klapky
3. ????
Jak se tady řeila ta nefunkční regulace turba, čím se projevovala? Taky neel motor do otáček, nebo se musel právě hodně točit?
|
|
26.08.2011 20:57 -
Re: Auto ztrácí výkon / C5 I 2.0 HDi
|
2409579
|
|
jumep
|
|
|
hriadelka turba je ok?
ked ju chytis kombinackami (za tu maticku) a chces nou hybat - ide do stran alebo niekam?
regulace turba, lenive, nedostanes to do otacok, dymi to ... ale v diagnostike vidis / mala by byt aj chyba, ze turbo ma nizky tlak ...
hriadelka turba je ok?
ked ju chytis kombinackami (za tu maticku) a chces nou hybat - ide do stran alebo niekam?
regulace turba, lenive, nedostanes to do otacok, dymi to ... ale v diagnostike vidis / mala by byt aj chyba, ze turbo ma nizky tlak ...
|
|
26.08.2011 21:14 -
Re: Auto ztrácí výkon / C5 I 2.0 HDi
|
2409581
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Jetě jsem nic nekontroloval, turbo ani diag nevím. Jenom zjiuju na co kouknout, a pak zmáknu vechny testy naráz Dým jsem ale v zrcátkách neviděl
Před cca 10tis km jsem měl Depollution faulty a byl to právě vysoký tlak turba. Od té doby u se to neopakovalo. Myslím e turbo tlačí dobře, nehvízdá ani olej nemizí.
Kdy odpojím váhu vzduchu, můe to být lepí? Nebo to bez váhy jede v nouzovým reimu a poznám p..?
Jetě jsem nic nekontroloval, turbo ani diag nevím. Jenom zjiuju na co kouknout, a pak zmáknu vechny testy naráz:-) Dým jsem ale v zrcátkách neviděl:-)
Před cca 10tis km jsem měl Depollution faulty a byl to právě vysoký tlak turba. Od té doby u se to neopakovalo. Myslím e turbo tlačí dobře, nehvízdá ani olej nemizí.
Kdy odpojím váhu vzduchu, můe to být lepí? Nebo to bez váhy jede v nouzovým reimu a poznám p..?
|
|
26.08.2011 21:20 -
Re: Auto ztrácí výkon / C5 I 2.0 HDi
|
2409586
|
|
jruze
|
|
|
c5vyskov napsal(a): Teď to zrovna hledám, lidi mění vzduchový filtr po 15-60 tisících...
jumep napsal(a): ako sa spravaju tie klapky co prepinaju vzduch?
Take mrknout se v diagnostice, jestli nad 3000 otáček je jedna klapka úplně zavřená a druhá úplně otevřená?
Kdy to vezmu od toho nejjednoduího, měl bych:
1. vyměnit filtr
2. kouknout na klapky
3. ????
Jak se tady řeila ta nefunkční regulace turba, čím se projevovala? Taky neel motor do otáček, nebo se musel právě hodně točit?
Ve 2500-3000ot to umře- z 0 to jede docela OK. Mělo by to ale hodit chybu jak píe jumep.Chce to diag.a podí vat se na měř.hodnoty - od klávesnice ti nikdo moc neporadí. (kouřit nemusí)
Ve 2500-3000ot to umře- z 0 to jede docela OK. Mělo by to ale hodit chybu jak píe jumep.Chce to diag.a podí vat se na měř.hodnoty - od klávesnice ti nikdo moc neporadí.:nevim (kouřit nemusí)
|
|
26.08.2011 21:20 -
Re: Auto ztrácí výkon / C5 I 2.0 HDi
|
2409587
|
|
jumep
|
|
|
kde chodite na tie bludy ze odpojenie vahy sposobi ze to pojde lepsie?
vaha je jedna zozkladnych veci na fungovanie celeho motoru
skontroluj tie tlaky a uvidis / podtlakove hadicky
kde chodite na tie bludy ze odpojenie vahy sposobi ze to pojde lepsie?
vaha je jedna zozkladnych veci na fungovanie celeho motoru
skontroluj tie tlaky a uvidis / podtlakove hadicky
|
|
27.08.2011 08:04 -
Re: Auto ztrácí výkon / C5 I 2.0 HDi
|
2409607
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Čtete mi mylenky: brzdy jsem rozhýbal jako první a vykuchání Fapu mě taky napadlo Zachránilo ho jenom e je prakticky nový
Ale nic, musí to jezdit i se vema kur....... Zatím proběhne seriózní diagnostika a nesmysly začnu vyhazovat a později
Čtete mi mylenky: brzdy jsem rozhýbal jako první a vykuchání Fapu mě taky napadlo:-d Zachránilo ho jenom e je prakticky nový:-)
Ale nic, musí to jezdit i se vema kur....... Zatím proběhne seriózní diagnostika a nesmysly začnu vyhazovat a později:-d
|
|
27.08.2011 09:21 -
Re: Auto ztrácí výkon / C5 I 2.0 HDi
|
2409615
|
|
jruze
|
|
|
Teď váně - domluv se s Jumepem chce to projít celé diag. a podle toho co to ukáe řeit diskuze od počítače je nanic.Jestli to jede odspodu dobře a umře to a nad 2000ot tak podle mne problém kolem regulace turba.nebo pal.filtr.
Teď váně - domluv se s Jumepem chce to projít celé diag. a podle toho co to ukáe řeit diskuze od počítače je nanic.Jestli to jede odspodu dobře a umře to a nad 2000ot tak podle mne problém kolem regulace turba.nebo pal.filtr.
|
|
27.08.2011 20:49 -
Re: Auto ztrácí výkon / C5 I 2.0 HDi
|
2409967
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Asi to byl planý poplach - vydělal jsem vzduchový filtr a byl černý jak bota. Nechápu. Je na něm najetých cca 20tisíc, e se mohl takhle zacpat. A tak z ničeho nic - minulý týden vechno ok a tento týden polovina koníků mrtvých... Zatím jsem ten filtr aspoň vysál vysavačem a z druhé strany profoukl vzduchem. Co nejdřív koupím nový. Před chvilkou jsem to byl projet a lo to krásně a do omezovače...
Je vůbec předepsaný interval na výměnu toho filtru?
Asi to byl planý poplach - vydělal jsem vzduchový filtr a byl černý jak bota. Nechápu. Je na něm najetých cca 20tisíc, e se mohl takhle zacpat. A tak z ničeho nic - minulý týden vechno ok a tento týden polovina koníků mrtvých... Zatím jsem ten filtr aspoň vysál vysavačem a z druhé strany profoukl vzduchem. Co nejdřív koupím nový. Před chvilkou jsem to byl projet a lo to krásně a do omezovače...
Je vůbec předepsaný interval na výměnu toho filtru?
|
|
27.08.2011 20:51 -
Re: Auto ztrácí výkon / C5 I 2.0 HDi
|
2409968
|
|
jumep
|
|
|
pri tom co sa nachadza v nafte a na nasich cestach menit filtre zakazdym s olejom
predpisany interval je cisty blud, obdobne ako 20000 na 1.6 motor
pri tom co sa nachadza v nafte a na nasich cestach menit filtre zakazdym s olejom
predpisany interval je cisty blud, obdobne ako 20000 na 1.6 motor
|
|
| |
|
|