| | |
11.07.2010 19:26 -
Re: Auto ztrácí výkon / C5 I 2.0 HDi
|
2350064
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
ja jsem z olomouce,do prusanek to take osobne nevozim
obchodnim nebo profi balikem za cca 200kc to na druhej den maji ,kdyz dobre do dvou dnu ho mas na ceste na dobirku stejnym kanalem doma
ja jsem z olomouce,do prusanek to take osobne nevozim :)
obchodnim nebo profi balikem za cca 200kc to na druhej den maji ,kdyz dobre do dvou dnu ho mas na ceste na dobirku stejnym kanalem doma
|
|
11.07.2010 19:34 -
Re: Auto ztrácí výkon / C5 I 2.0 HDi
|
2350065
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
Já vím, ale celé auto jim balíkem nepolu - take hledám servis, který si provede nějakou základní diagnostiku, e by to mohlo být opravdu ono, vymontuje, zajistí opravu (třeba přes Special Turbo), namontuje zpět a ověří, e u je to OK. Já na takovouhle práci ve vední den opravdu nemám místo ani čas.
No a protoe první servis (p.Plachý) mi auto vrátil bez opravy (myslím e sám neměl moc jasno, jak turbo a jeho regulace u 1.6HDi funguje, protoe hledal chybu spí v podtlakové regulaci) tak teď hledám doporučení na nějaký dalí.
EDIT: chyba nakonec byla opravdu v podtlakové regulaci (viz konec tématu)
Já vím, ale celé auto jim balíkem nepolu - take hledám servis, který si provede nějakou základní diagnostiku, e by to mohlo být opravdu ono, vymontuje, zajistí opravu (třeba přes Special Turbo), namontuje zpět a ověří, e u je to OK. Já na takovouhle práci ve vední den opravdu nemám místo ani čas.
No a protoe první servis (p.Plachý) mi auto vrátil bez opravy (myslím e sám neměl moc jasno, jak turbo a jeho regulace u 1.6HDi funguje, protoe hledal chybu spí v podtlakové regulaci) tak teď hledám doporučení na nějaký dalí.
EDIT: chyba nakonec byla opravdu v podtlakové regulaci (viz konec tématu)
|
|
21.07.2010 18:39 -
Re: Auto ztrácí výkon / C5 I 2.0 HDi
|
2350634
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
Tak se mi dnes auto vrátilo z druhého servisu a závada je prý v úplně něčem jiném.
1. nefunguje prý čerpadlo aditivace (?)
2. je plný FAP filtr (dosaeno max hodnoty aditiv ve filtru)
(výpisy z diagnostiky v příloze)
K tomu jsem dostal i rozpis ceny opravy (jen cena dílů, viz příloha) na 26000,-
- Take jsem se chtěl zkuenějích zeptat, zda výpis z diagnostiky opravdu odpovídá těmto závadám (mě není jasné kde se ve FAP filtru ta aditiva vzala, pokud by čerpadlo nefungovalo, navíc se zdá, e nádrka je plná - 3000ml) a zda to můe způsobovat výe popsané problémy (motor správně reaguje jen na lehké stisknutí pedálu plynu, na plný plyn nemá výkon, kouření ádné, spotřeba OK)
- Dále (pokud je odpověď na předchozí dotaz ANO) jsem se chtěl zeptat, zda cena a rozsah opravy odpovídá a zda případně nedoporučíte servis, kde by mi dali auto do pořádku levněji (třeba jumep?)
- Nebo mám anci s tím něco udělat sám? (WAP na vyčitění FAP bohuel nevlastním)
Tak se mi dnes auto vrátilo z druhého servisu a závada je prý v úplně něčem jiném.
1. nefunguje prý čerpadlo aditivace (?)
2. je plný FAP filtr (dosaeno max hodnoty aditiv ve filtru)
(výpisy z diagnostiky v příloze)
K tomu jsem dostal i rozpis ceny opravy (jen cena dílů, viz příloha) na 26000,-
- Take jsem se chtěl zkuenějích zeptat, zda výpis z diagnostiky opravdu odpovídá těmto závadám (mě není jasné kde se ve FAP filtru ta aditiva vzala, pokud by čerpadlo nefungovalo, navíc se zdá, e nádrka je plná - 3000ml) a zda to můe způsobovat výe popsané problémy (motor správně reaguje jen na lehké stisknutí pedálu plynu, na plný plyn nemá výkon, kouření ádné, spotřeba OK)
- Dále (pokud je odpověď na předchozí dotaz ANO) jsem se chtěl zeptat, zda cena a rozsah opravy odpovídá a zda případně nedoporučíte servis, kde by mi dali auto do pořádku levněji (třeba jumep?)
- Nebo mám anci s tím něco udělat sám? (WAP na vyčitění FAP bohuel nevlastním)
Přílohy: c2.jpg ( 65519b ) - diag_vypis 2 c3.jpg ( 200911b ) - diag_vypis3 fap.jpg ( 143854b ) - diag_vypis 1 rozpocet.jpg ( 167962b ) - rozpocet |
|
21.07.2010 19:01 -
Re: Auto ztrácí výkon / C5 I 2.0 HDi
|
2350669
|
|
tief
|
|
|
no nejak som s toho nevycetl ze by bolo vadne cerpadlo ...
na tvojom mieste by som zacal nasledovne:
vycistit fap - napisalo sa tu o tom habafuk
doplnit adivum - zvladnes sam
a navsteva nekoho kdo ma diagnostiku ( lexia/proxia ), ten ti resetne aditivum a popri tom moze rovno otestovat beh cerpadla a podobne ...
no nejak som s toho nevycetl ze by bolo vadne cerpadlo ...
na tvojom mieste by som zacal nasledovne:
vycistit fap - napisalo sa tu o tom habafuk
doplnit adivum - zvladnes sam
a navsteva nekoho kdo ma diagnostiku ( lexia/proxia ), ten ti resetne aditivum a popri tom moze rovno otestovat beh cerpadla a podobne ...
|
|
21.07.2010 20:04 -
Re: Auto ztrácí výkon / C5 I 2.0 HDi
|
2350680
|
|
jumep
|
|
|
o chybe cerpadla tam nic nani
kludne moze byt nieco s cerpadlom, ale aj vstrekovacou ihlou, tato zavada sa pozera inde
ak to nebude aditivovat nebude sa diat nic motoru, akurat sa nebudu zachytavat sadze vo fape a ten teda sa ani nemoze zaniest
jedine co sposobi nefunkcna aditivacia je nefunkcnost fapu a teda to teoreticky moze zadymit, ale to je dost nepatrne
tiez by ma zaujimalo co je myslene elektron jednotkou - to ako chcu menit pocitac aditivacie?
najdrahsiu polozku z toho si spravis sam horucou wapkou, ale kludne to nemusi byt potrebne, chce to normalnejsiu diagnostiku
o chybe cerpadla tam nic nani
kludne moze byt nieco s cerpadlom, ale aj vstrekovacou ihlou, tato zavada sa pozera inde
ak to nebude aditivovat nebude sa diat nic motoru, akurat sa nebudu zachytavat sadze vo fape a ten teda sa ani nemoze zaniest
jedine co sposobi nefunkcna aditivacia je nefunkcnost fapu a teda to teoreticky moze zadymit, ale to je dost nepatrne
tiez by ma zaujimalo co je myslene elektron jednotkou - to ako chcu menit pocitac aditivacie?
najdrahsiu polozku z toho si spravis sam horucou wapkou, ale kludne to nemusi byt potrebne, chce to normalnejsiu diagnostiku
|
|
21.07.2010 21:09 -
Re: Auto ztrácí výkon / C5 I 2.0 HDi
|
2350704
|
|
Mamlas
|
|
|
Ja myslel, ze pokud nefunguje aditivace tak dojde k ucpani filtru. Prece fap je navrzeny tak aby se v nem saze zachytavali a pak aditivaci se vypali.
Ja myslel, ze pokud nefunguje aditivace tak dojde k ucpani filtru. Prece fap je navrzeny tak aby se v nem saze zachytavali a pak aditivaci se vypali.
|
|
21.07.2010 21:11 -
Re: Auto ztrácí výkon / C5 I 2.0 HDi
|
2350709
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
S tím aditivační čerpadlem mi potvrzujete, co si jsem si po přečtení výpisu myslel i já (proto jsem to psal s ?).
Já bych si to vyčistil sám, ale nějak nemám čím. Sám to můu akorát vcelku neomezeně dlouho propláchnout horkou vodou ve vaně (třeba by stačilo?).
Půjčil by mi někdo tu WAPku, nebo dá kontakt na půjčovnu, nebo na místo kde mi to propláchnou?
Autorizované servisy to logicky odmítají (vyměňují za repas) a ostatní servisy se tím taky moc nechlubí. Ani ve fórech jsem nikde nepotkal odpověď s konkrétní adresu v okolí Prahy (jediný který to na internetu nabízí, je u Mostu).
A co se týká diagnostiky - ten výpis není z "normální" diagnostiky? Byl jsem u Burgeta ve těrboholích .link. a chtěli za diagnostiku závady komplet 900,-. A vzhledem k tomu rozpočtu s adresou Intensysu (dealer a aut. servis) si nejsem jistý, jestli to tam nevzali i na diagnostiku (mají to blízko).
S tím aditivační čerpadlem mi potvrzujete, co si jsem si po přečtení výpisu myslel i já (proto jsem to psal s ?).
Já bych si to vyčistil sám, ale nějak nemám čím. Sám to můu akorát vcelku neomezeně dlouho propláchnout horkou vodou ve vaně (třeba by stačilo?).
Půjčil by mi někdo tu WAPku, nebo dá kontakt na půjčovnu, nebo na místo kde mi to propláchnou?
Autorizované servisy to logicky odmítají (vyměňují za repas) a ostatní servisy se tím taky moc nechlubí. Ani ve fórech jsem nikde nepotkal odpověď s konkrétní adresu v okolí Prahy (jediný který to na internetu nabízí, je u Mostu).
A co se týká diagnostiky - ten výpis není z "normální" diagnostiky? Byl jsem u Burgeta ve těrboholích http://www.ccca.cz/seznam/autodilna_damaro a chtěli za diagnostiku závady komplet 900,-. A vzhledem k tomu rozpočtu s adresou Intensysu (dealer a aut. servis) si nejsem jistý, jestli to tam nevzali i na diagnostiku (mají to blízko).
|
|
21.07.2010 21:14 -
Re: Auto ztrácí výkon / C5 I 2.0 HDi
|
2350710
|
|
masinka
|
Město: Mělník, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V Exclusive Break | Počet příspěvků: 25 |
|
|
FAP filtr cisti napr. :.................., to je od Prahy 10 celkem kousek.
FAP filtr cisti napr. :.................., to je od Prahy 10 celkem kousek.
|
|
21.07.2010 21:21 -
Re: Auto ztrácí výkon / C5 I 2.0 HDi
|
2350712
|
|
jumep
|
|
|
asi som to zbytocne pisal tu:
.link.
citujem z vlastneho clanku:
Aktívna čas aditíva "CERÍN" má za následok, e pri spalovaní viae na seba nespálený uhlík a tým vytvára uhlíkove "hrudky", ktoré neprejdú cez FAP filter. Filter je v podstate obrovské sitko s mnostvom kanálikov, kde sa zachytávajú tieto uhlíkové hrudky.
Keď sa zaplní týmito uhlíkovými hrudkami, spúa sa proces regenerácie.
--
ak teda nemam aditivum, nevytvara sa dostatocne velky zhluk uhliku a sadze z 90% prejdu filtrom
asi som to zbytocne pisal tu:
http://www.c5club.cz/clanky/uzivatelske-navody/fap-eolys-kedy-doplnit-vycistit-strucny-popis-funkcie
citujem z vlastneho clanku:
Aktívna čas aditíva "CERÍN" má za následok, e pri spalovaní viae na seba nespálený uhlík a tým vytvára uhlíkove "hrudky", ktoré neprejdú cez FAP filter. Filter je v podstate obrovské sitko s mnostvom kanálikov, kde sa zachytávajú tieto uhlíkové hrudky.
Keď sa zaplní týmito uhlíkovými hrudkami, spúa sa proces regenerácie.
--
ak teda nemam aditivum, nevytvara sa dostatocne velky zhluk uhliku a sadze z 90% prejdu filtrom
|
|
21.07.2010 21:23 -
Re: Auto ztrácí výkon / C5 I 2.0 HDi
|
2350715
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
masinka napsal(a): FAP filtr cisti napr. ..., to je od Prahy 10 celkem kousek.
Díky zítra jim zkusím zavolat.
Mamlas: to je druhá monost, ale nejdřív zkusím někoho kdo mi to udělá i s montáí/demontáí - v Praze před panelákem večer po práci mě to nějak nebaví. A navíc bez auta je tam sloitějí dojet.
Díky zítra jim zkusím zavolat.
Mamlas: to je druhá monost, ale nejdřív zkusím někoho kdo mi to udělá i s montáí/demontáí - v Praze před panelákem večer po práci mě to nějak nebaví. A navíc bez auta je tam sloitějí dojet.
|
|
21.07.2010 21:23 -
Re: Auto ztrácí výkon / C5 I 2.0 HDi
|
2350716
|
|
Mamlas
|
|
|
Jinak vymontovany fap ti proplachnou vsude kde mejou motory horkou vapkou. Staci si to vyhledat na netu. Vim treba o jedny na harfe.
Jinak vymontovany fap ti proplachnou vsude kde mejou motory horkou vapkou. Staci si to vyhledat na netu. Vim treba o jedny na harfe.
|
|
21.07.2010 22:04 -
Re: Auto ztrácí výkon / C5 I 2.0 HDi
|
2350730
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
Jetě jeden hloupý dotaz:
- k té chybě P1445 "Maximální hodnota aditiv v částicovém filtru" (+ hmotnost aditiva v FAP: 89g)
To je hodnota počítaná ze spotřeby aditiva nebo něčím měřená?
Napadá mě, zda se počítač nedopočítal, e u aditiva nacákal a dost aby ucpal FAP, dál odmítá do nafty aditivum přidávat a aby vyhověl ekologii tak má tvrdý limit na bohatost spalované směsi aby to nekouřilo (v zásadě nouzový reim). Odpovídalo by tomu to, e s lehkou nohou na plynu to není nijak znát a spotřeba je taky OK (podle počítače poslední nádr 5,0 a to mám na střee přes léto trvale příčníky s nosiči na kola a cca 300 km jsem po dálnici vezl i kola), problém nastává při potřebě selápnout plyn víc.
A nedostane se z toho dokud mu někdo neřekne, e aditivum u ve FAPu není (e byl vyměněn za nový).
Jetě jeden hloupý dotaz:
- k té chybě P1445 "Maximální hodnota aditiv v částicovém filtru" (+ hmotnost aditiva v FAP: 89g)
To je hodnota počítaná ze spotřeby aditiva nebo něčím měřená?
Napadá mě, zda se počítač nedopočítal, e u aditiva nacákal a dost aby ucpal FAP, dál odmítá do nafty aditivum přidávat a aby vyhověl ekologii tak má tvrdý limit na bohatost spalované směsi aby to nekouřilo (v zásadě nouzový reim). Odpovídalo by tomu to, e s lehkou nohou na plynu to není nijak znát a spotřeba je taky OK (podle počítače poslední nádr 5,0 a to mám na střee přes léto trvale příčníky s nosiči na kola a cca 300 km jsem po dálnici vezl i kola), problém nastává při potřebě selápnout plyn víc.
A nedostane se z toho dokud mu někdo neřekne, e aditivum u ve FAPu není (e byl vyměněn za nový).
|
|
21.07.2010 22:06 -
Re: Auto ztrácí výkon / C5 I 2.0 HDi
|
2350731
|
|
jumep
|
|
|
nie nic take, ono to je vseobecne dost primitivne ...
a ak by bol plny fap skor by si sa dostal k hlaseniu ze unblock diesel filter ...
edit:
teoreticky ak to bolo stocene tak to moze byt zblaznene, ale to chce fakt normalnu diagnostiku, resp. vycistit filter mozes ... ale ak by bol filter plny tak mas permanentne znizeny vykon
nie nic take, ono to je vseobecne dost primitivne ...
a ak by bol plny fap skor by si sa dostal k hlaseniu ze unblock diesel filter ...
edit:
teoreticky ak to bolo stocene tak to moze byt zblaznene, ale to chce fakt normalnu diagnostiku, resp. vycistit filter mozes ... ale ak by bol filter plny tak mas permanentne znizeny vykon
|
|
21.07.2010 22:16 -
Re: Auto ztrácí výkon / C5 I 2.0 HDi
|
2350736
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
jumep napsal(a): nie nic take, ono to je vseobecne dost primitivne ...
a ak by bol plny fap skor by si sa dostal k hlaseniu ze unblock diesel filter ...
Tak to jsem zatím neměl, pouze párkrát tu obecnou "Depollution system faulty" a jednou společně s tím "ESP/ASR nefunkční". Ale není to trvalé, po pár nastartováních to zase vdy zmizelo.
Z toho výpisu diag. vidím akorát:
Zaplnění FAP sazemi: 63%
Hmotnost aditiva v FAP: 89g
Rozdíl tlaku na FAP: 7,8 mb
Posl 5 regener. kadých: 180km
+ Aditivace není moná
A teď nevím, zda jsou to normální hodnoty pro ucpaný FAP, nebo tam musí být něco dalího.
Uvidíme zítra, domluvil jsem se s tiefem, e mi to testne.
Tak to jsem zatím neměl, pouze párkrát tu obecnou "Depollution system faulty" a jednou společně s tím "ESP/ASR nefunkční". Ale není to trvalé, po pár nastartováních to zase vdy zmizelo.
Z toho výpisu diag. vidím akorát:
Zaplnění FAP sazemi: 63%
Hmotnost aditiva v FAP: 89g
Rozdíl tlaku na FAP: 7,8 mb
Posl 5 regener. kadých: 180km
+ Aditivace není moná
A teď nevím, zda jsou to normální hodnoty pro ucpaný FAP, nebo tam musí být něco dalího.
Uvidíme zítra, domluvil jsem se s tiefem, e mi to testne.
|
|
22.07.2010 09:10 -
Re: Auto ztrácí výkon / C5 I 2.0 HDi
|
2350765
|
|
JirkaŘ
|
|
|
Tak jestli se ti provádí regenerace FAPu kadých 180 km, tak je určitě zacpaný . Prostě se to pokouí tak často pročistit ve velmi zkráceném intervalu. Pokud je FAP v pořádku, tedy průchodný, tak regenerace probíhá cca 1x za 800 km. (aspoň tedy zatím u mě, ale četl jsem zkuenosti i jiných a sedělo by to)
Take.... vyčistit (nebo vyměnit) FAP. ( A pak ten zbytek řeit... dolití eolysu, resetnutí na Proxia diagnostice)
Tak jestli se ti provádí regenerace FAPu kadých 180 km, tak je určitě zacpaný . Prostě se to pokouí tak často pročistit ve velmi zkráceném intervalu. Pokud je FAP v pořádku, tedy průchodný, tak regenerace probíhá cca 1x za 800 km. (aspoň tedy zatím u mě, ale četl jsem zkuenosti i jiných a sedělo by to)
Take.... vyčistit (nebo vyměnit) FAP. ( A pak ten zbytek řeit... dolití eolysu, resetnutí na Proxia diagnostice)
|
|
22.07.2010 22:40 -
Re: Auto ztrácí výkon / C5 I 2.0 HDi
|
2350818
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
Tak jsem dnes připravil tiefa o dvě hodiny času a nali jsem opravdovou příčinu proč auto nejede.
Nakonec odpovídá původnímu odhadu z prvního servisu - nefunkční regulace turba.
Turbo i podtlakový ventil jsou OK, při testování a vytváření podtlaku ústy turbo oilo a tlakuje dostatečně.
Take je vadný buď elektromagnetický ventil (ale v diagnostice se zdá OK a při testování se z něj nějaké zvuky ozývaly, ale podtlakový ventil se ani nehnul) nebo je ucpaná některá z hadiček regulace.
Kluci mi doporučili skusit prohodit tenhle ventil s EGR - ale mám problém - podle service.citron.com je na 1.6HDI EGR ventil úplně jiný ne ten od turba (taky je 5x draí a zdá se e se tam nic nereguluje podtlakem, ale přímo elektricky).
Je to tak?
Zkusím znovu projít ty hadičky a pak asi jedině nový elektroventil.
A případné čitění FAP a oivení čerpadla aditivace budu řeit a následně (není to akutní problém, proč auto nejede)
Tak jsem dnes připravil tiefa o dvě hodiny času a nali jsem opravdovou příčinu proč auto nejede.
Nakonec odpovídá původnímu odhadu z prvního servisu - nefunkční regulace turba.
Turbo i podtlakový ventil jsou OK, při testování a vytváření podtlaku ústy turbo oilo a tlakuje dostatečně.
Take je vadný buď elektromagnetický ventil (ale v diagnostice se zdá OK a při testování se z něj nějaké zvuky ozývaly, ale podtlakový ventil se ani nehnul) nebo je ucpaná některá z hadiček regulace.
Kluci mi doporučili skusit prohodit tenhle ventil s EGR - ale mám problém - podle service.citron.com je na 1.6HDI EGR ventil úplně jiný ne ten od turba (taky je 5x draí a zdá se e se tam nic nereguluje podtlakem, ale přímo elektricky).
Je to tak?
Zkusím znovu projít ty hadičky a pak asi jedině nový elektroventil.
A případné čitění FAP a oivení čerpadla aditivace budu řeit a následně (není to akutní problém, proč auto nejede)
|
|
22.07.2010 22:42 -
Re: Auto ztrácí výkon / C5 I 2.0 HDi
|
2350819
|
|
jumep
|
|
|
moze byt, pri 2.0 viem ze je elektronicky, ale pri 1.6 je vela veci po starom, preto som myslel ze aj egr
osobne si myslim ze prelez kompletne tie hadicky, aj tu privodnu
mal som pripad ked bola naboptnana, vypadala ok, ale na dotyk bola makka a nedrzala dobre, po vymene sa auto rozbehlo jak drak
moze byt, pri 2.0 viem ze je elektronicky, ale pri 1.6 je vela veci po starom, preto som myslel ze aj egr
osobne si myslim ze prelez kompletne tie hadicky, aj tu privodnu
mal som pripad ked bola naboptnana, vypadala ok, ale na dotyk bola makka a nedrzala dobre, po vymene sa auto rozbehlo jak drak
|
|
25.07.2010 16:50 -
Re: Auto ztrácí výkon / C5 I 2.0 HDi
|
2351012
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
Tak OPRAVENO, auto u zase do kopců lítá (v mezích moností motoru)
Chybka byla v podtlakové hadičce mezi elektroventilem a podtlakovým regulátorem na turbu - sice nebyla prasklá, ale v jednom místě, kde prochází blízko bloku motoru se zbortila a byla z ní napořád placička. Zatím jsem vyměnil její vadnou část (+přidal tepelnou ochranu), pokud by jetě zazlobila, koupím novou (ale je k ní ve střední části straný přístup).
Díky vem zúčastněným, nejvíce tiefovi.
Také "velice děkuji" oboum zúčastněným servisům:
- p.Plachého jsem se výslovně ptal, zda tuhle hadičku kontroloval - prý ano. No aspoň za to nic nechtěl.
- a diagnostika závady z Damara za 900,- s návrhem na opravu za 25000,- to u je raději bez komentáře. U se mi to u nich stalo podruhé, take tam asi končím.
Tak OPRAVENO, auto u zase do kopců lítá (v mezích moností motoru) :-))
Chybka byla v podtlakové hadičce mezi elektroventilem a podtlakovým regulátorem na turbu - sice nebyla prasklá, ale v jednom místě, kde prochází blízko bloku motoru se zbortila a byla z ní napořád placička. Zatím jsem vyměnil její vadnou část (+přidal tepelnou ochranu), pokud by jetě zazlobila, koupím novou (ale je k ní ve střední části straný přístup).
Díky vem zúčastněným, nejvíce tiefovi.
Také "velice děkuji" oboum zúčastněným servisům:
- p.Plachého jsem se výslovně ptal, zda tuhle hadičku kontroloval - prý ano. No aspoň za to nic nechtěl.
- a diagnostika závady z Damara za 900,- s návrhem na opravu za 25000,- to u je raději bez komentáře. U se mi to u nich stalo podruhé, take tam asi končím.
|
|
27.10.2010 09:04 -
Re: Auto ztrácí výkon / C5 I 2.0 HDi
|
2360555
|
|
PLOCC
|
Město: Jablunkov, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 14 |
|
|
Mam taky pořád problém,e mi to padá do nouzového reimu.Diagnostika píe velký tlak turba,jde nějak zjistit jestli to je čidlo tlaku,nebo regulátor bez toho abych to přehazoval z jiného auta,protoe nemám od koho.
Mam taky pořád problém,e mi to padá do nouzového reimu.Diagnostika píe velký tlak turba,jde nějak zjistit jestli to je čidlo tlaku,nebo regulátor bez toho abych to přehazoval z jiného auta,protoe nemám od koho.
|
|
27.10.2010 11:37 -
Re: Auto ztrácí výkon / C5 I 2.0 HDi
|
2360568
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
PLOCC napsal(a): Mam taky pořád problém,e mi to padá do nouzového reimu.Diagnostika píe velký tlak turba,jde nějak zjistit jestli to je čidlo tlaku,nebo regulátor bez toho abych to přehazoval z jiného auta,protoe nemám od koho.
Pročti si tohle téma: .link.
Pročti si tohle téma: http://www.c5club.cz/diskuze/motor-prevodovka-vyfukovy-system/166539-antipollution-system-faulty-dieselove-motory/5/
|
|
| |
|
|