| | |
25.06.2017 21:53 -
Re: Auto ztrácí výkon / C5 I 2.0 HDi
|
3078177
|
|
pjotri
|
Město: Damnice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 6 |
|
|
autodiag napsal(a): zajed nekam na diagnostiku,resp nekam kde tomu rozumi
Hmm, tak dik.. Presne takovou reakci jsem cekal. Takovej idiot zase nejsem, abych nevedel, ze mam zajet na diagnostiku. Ale treba nemam cas, nebo to auto proste potrebuju, i kdyz to h**** jede. Pokud si budeme navzajem radit stylem "hod to do skarpy", "zajed nekam, kde tomu rozumi", pak v tomto webu muzeme vsichni skoncit, pac na jakejkoliv dotaz dostanu podobnou stupidni odpoved. Presto dik za ztratu casu...
Hmm, tak dik.. Presne takovou reakci jsem cekal. Takovej idiot zase nejsem, abych nevedel, ze mam zajet na diagnostiku. Ale treba nemam cas, nebo to auto proste potrebuju, i kdyz to h**** jede. Pokud si budeme navzajem radit stylem "hod to do skarpy", "zajed nekam, kde tomu rozumi", pak v tomto webu muzeme vsichni skoncit, pac na jakejkoliv dotaz dostanu podobnou stupidni odpoved. Presto dik za ztratu casu...
|
|
25.06.2017 22:40 -
Re: Auto ztrácí výkon / C5 I 2.0 HDi
|
3078193
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Tohle bylo zbytečné.
Na jednu stranu ti rozumím, bezmoc, ale pochop e bez té diagnostiky NELZE nic poradit.
A divil by ses kolik servisů i značky neumí s diagnostikou pracovat, nebo má patnou značku diagnostiky, myslím e se nic jiného odpovědět nedalo, bez diagnostiky by byl větěním dlouhej seznam toho, co by to mohlo dělat.
Tohle bylo zbytečné.
Na jednu stranu ti rozumím, bezmoc, ale pochop e bez té diagnostiky NELZE nic poradit.
A divil by ses kolik servisů i značky neumí s diagnostikou pracovat, nebo má patnou značku diagnostiky, myslím e se nic jiného odpovědět nedalo, bez diagnostiky by byl větěním dlouhej seznam toho, co by to mohlo dělat. ;-)
|
|
26.06.2017 07:37 -
Re: Auto ztrácí výkon / C5 I 2.0 HDi
|
3078273
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
pjotri napsal(a): Hmm, tak dik.. Presne takovou reakci jsem cekal. Takovej idiot zase nejsem, abych nevedel, ze mam zajet na diagnostiku. Ale treba nemam cas, nebo to auto proste potrebuju, i kdyz to h**** jede. Pokud si budeme navzajem radit stylem "hod to do skarpy", "zajed nekam, kde tomu rozumi", pak v tomto webu muzeme vsichni skoncit, pac na jakejkoliv dotaz dostanu podobnou stupidni odpoved. Presto dik za ztratu casu...
kdyz jsi ji cekal ,proc jsi napsal stupidni dotaz na ktery nejde odpovedet jinak nez stupidne...ja jsem ti ovsem misto stupidni odpovedi odpovedel odpovedi realnou
ze nemas cas je ale tvuj problem ,bud si udelej cas jed do servisu a nech si auto opravit nebo nemas cas a chod pesky nebo jezdi autem bez vykonu
kdyz te boli tlama taky jdes automaticky k zubari a neptas se nejdriv na internetu co by to mohlo byt
jsi tu tri dny i s cestou a chovas se jako by jsi tu bel odjakziva,jako by tu vsichni byli tvi kamaradi,tak ti pro priste radim pouzit funkci hledani a nepolemizovat o tom jak a kde budem koncit a samozdrejme zajed do servisu na diagnostiku..nestoji to zase tolik a casu to take nezabere...vymluvy stylu nemam cas nebo je to drahe nejsou moc relevantni
kdyz jsi ji cekal ,proc jsi napsal stupidni dotaz na ktery nejde odpovedet jinak nez stupidne...ja jsem ti ovsem misto stupidni odpovedi odpovedel odpovedi realnou
ze nemas cas je ale tvuj problem ,bud si udelej cas jed do servisu a nech si auto opravit nebo nemas cas a chod pesky nebo jezdi autem bez vykonu
kdyz te boli tlama taky jdes automaticky k zubari a neptas se nejdriv na internetu co by to mohlo byt
jsi tu tri dny i s cestou a chovas se jako by jsi tu bel odjakziva,jako by tu vsichni byli tvi kamaradi,tak ti pro priste radim pouzit funkci hledani a nepolemizovat o tom jak a kde budem koncit a samozdrejme zajed do servisu na diagnostiku..nestoji to zase tolik a casu to take nezabere...vymluvy stylu nemam cas nebo je to drahe nejsou moc relevantni
|
|
26.06.2017 08:30 -
Re: Auto ztrácí výkon / C5 I 2.0 HDi
|
3078286
|
|
jruze
|
|
|
A se mu to zastaví bude mít času dost a pochopí e si ten čas měl udělat a o to dříve auto pouívat ke své spokojenosti. - těch věcí které to můou způsobovat je spousta od prkotin a po zásadní věci kvůli kterým můe vyhodit i motor.
A se mu to zastaví bude mít času dost a pochopí e si ten čas měl udělat a o to dříve auto pouívat ke své spokojenosti. - těch věcí které to můou způsobovat je spousta od prkotin a po zásadní věci kvůli kterým můe vyhodit i motor.
|
|
28.06.2017 07:35 -
Re: Auto ztrácí výkon / C5 I 2.0 HDi
|
3078744
|
|
ink
|
Město: Řím, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 163 |
|
|
Dobrý deň páni, nu som tu u aj ja...
Dúfal som, e sa problém vyriei po výmene regulátora na pumpe, ale zostal a mono sa aj prejavuje častejie.
Ide o to, e pri skoro plnom plyne v záai (predbiehanie v kopci) po návrate do normálneho reimu auto stratí výkon ako keby bolo odpojené turbo alebo volo do núdzového reimu. iadna hláka. Po vypnutí a natartovaní vetko znova ok.
Auto je RHR bez Fapu, Egr zaslepená, keď som potreboval solenoid na turbo (ten som potom kúpil, ale ten plech tam zatiaž zostal).
Včera som skončil na rýchlu diag do najbliieho servisu v tomto mestečku (bosch servis), vylo es chyb (3 otáčky motora, potom komunikácia Can, Egr a Turbo).
Mechanik bol vežmi neochotný, aspoň tri mi otvoril a nechal ukázal mi kódy a potom ich vymazal a odpojil a e nech sa stavím keď sa to zopakuje.
Tie tri chyby :
P0299 Turbocharger pressure signal : Pressure too low in relation to the reference value
P0337 Engine speed signal : Signal inconsistent
P0409 Electric EGR valve position copy signal : Valve sticking during the initialisation
Môte mi poradi, na čo sa zamera?
Vďaka, i
Dobrý deň páni, nu som tu u aj ja...
Dúfal som, e sa problém vyriei po výmene regulátora na pumpe, ale zostal a mono sa aj prejavuje častejie.
Ide o to, e pri skoro plnom plyne v záai (predbiehanie v kopci) po návrate do normálneho reimu auto stratí výkon ako keby bolo odpojené turbo alebo volo do núdzového reimu. iadna hláka. Po vypnutí a natartovaní vetko znova ok.
Auto je RHR bez Fapu, Egr zaslepená, keď som potreboval solenoid na turbo (ten som potom kúpil, ale ten plech tam zatiaž zostal).
Včera som skončil na rýchlu diag do najbliieho servisu v tomto mestečku (bosch servis), vylo es chyb (3 otáčky motora, potom komunikácia Can, Egr a Turbo).
Mechanik bol vežmi neochotný, aspoň tri mi otvoril a nechal ukázal mi kódy a potom ich vymazal a odpojil a e nech sa stavím keď sa to zopakuje.
Tie tri chyby :
P0299 Turbocharger pressure signal : Pressure too low in relation to the reference value
P0337 Engine speed signal : Signal inconsistent
P0409 Electric EGR valve position copy signal : Valve sticking during the initialisation
Môte mi poradi, na čo sa zamera?
Vďaka, i
|
|
28.06.2017 09:42 -
Re: Auto ztrácí výkon / C5 I 2.0 HDi
|
3078761
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
vypada to ze turbina nenatlaci,neni ovladana nebo derava hadice nebo cooler nebo praskle sani (mene pravdepodobne)nebo snimac tlaku
druha chyba je snimac otacek motoru,pravdepodobne odchazi snimac nebo krouzek..takhle tezko rict bez diag
treti chyba je tvuj zaslepeny EGR (proc je zaslepeny?)
je to jen odhad od stolu
vypada to ze turbina nenatlaci,neni ovladana nebo derava hadice nebo cooler nebo praskle sani (mene pravdepodobne)nebo snimac tlaku
druha chyba je snimac otacek motoru,pravdepodobne odchazi snimac nebo krouzek..takhle tezko rict bez diag
treti chyba je tvuj zaslepeny EGR (proc je zaslepeny?)
je to jen odhad od stolu
|
|
28.06.2017 12:19 -
Re: Auto ztrácí výkon / C5 I 2.0 HDi
|
3078805
|
|
ink
|
Město: Řím, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 163 |
|
|
Diky moc.
Egr som zaslepil ked som potreboval solenoid podtlaku turba (ten hore za motorom), ktory daval sporadicky problemy (symptomi take ako teraz, ale nahodne a pri konstantnej rychlosti) - takze som vzal ten vpredu pod motorom a kedze som si myslel ze ovlada Egr, tak som pre istotu Egr zacpal. Po dakom roku som kupil solenoid, ale nechal som ju zacpanu, ako mi radili, kedze zdanlivo to nerobilo problem. Teraz neviem - ten predny solenoid ovlada klapku alebo Egr?
- Turbina neni ovladana: cize skontrolovat podtlaky, solenoid a ak su ok (po kontrole hadice, intercoolera, snimaca tlaku) tak aj geometriu turba? Ta ma tusim signal pozicie, keby bola vadna, oznamila by to?
- Egr mozem samozrejme odslepit, ak treba. Chcel som to aj tak spravit, ked som tu cital, ze sa bude hadat v udajmi vahy vzduchu. Mal by som ho v tom pripade aj vybrat a vycistit? Na diagnostickej scheme P0299
.link.
je P0409 pred kontrolou podtlakov a vzduchu, takze asi tiez moze P0299 vyvolat - mam teda zacat od toho?
Odhady potrebujem ako sol - ten tunajsi spickovy bosch-mechanik po pohlade na ten sumarny zoznam typov chyb to chcel zacat riesit vyradenim Egr. Velku doveru k nemu nemam.
Ciao, i
Diky moc.
Egr som zaslepil ked som potreboval solenoid podtlaku turba (ten hore za motorom), ktory daval sporadicky problemy (symptomi take ako teraz, ale nahodne a pri konstantnej rychlosti) - takze som vzal ten vpredu pod motorom a kedze som si myslel ze ovlada Egr, tak som pre istotu Egr zacpal. Po dakom roku som kupil solenoid, ale nechal som ju zacpanu, ako mi radili, kedze zdanlivo to nerobilo problem. Teraz neviem - ten predny solenoid ovlada klapku alebo Egr?
- Turbina neni ovladana: cize skontrolovat podtlaky, solenoid a ak su ok (po kontrole hadice, intercoolera, snimaca tlaku) tak aj geometriu turba? Ta ma tusim signal pozicie, keby bola vadna, oznamila by to?
- Egr mozem samozrejme odslepit, ak treba. Chcel som to aj tak spravit, ked som tu cital, ze sa bude hadat v udajmi vahy vzduchu. Mal by som ho v tom pripade aj vybrat a vycistit? Na diagnostickej scheme P0299
http://service.citroen.com/dtt/IFD/donnees/arbre_diag/it_it/1CX3/E0/ca_vpindex.html?27_&%20target=
je P0409 pred kontrolou podtlakov a vzduchu, takze asi tiez moze P0299 vyvolat - mam teda zacat od toho?
Odhady potrebujem ako sol - ten tunajsi spickovy bosch-mechanik po pohlade na ten sumarny zoznam typov chyb to chcel zacat riesit vyradenim Egr. Velku doveru k nemu nemam.
Ciao, i
|
|
30.06.2017 23:53 -
Re: Auto ztrácí výkon / C5 I 2.0 HDi
|
3079169
|
|
ink
|
Město: Řím, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 163 |
|
|
Tak dnes znovu strata vykonu, skocil som na diag a bola tam len jedna chyba, nova
P2562 Turbocharger position copy signal : Positive loop gap
Tentokrat tu diag robil mlady mechanik, pozrel si aj par zivych hodnot (v garazi) - teplotu, prietok a tlak vzduchu a mozno este cosi. Vravel ze su vsetky Ok, okrem tlaku ktory je trochu nizsi ne pozadovany, ale vraj v norme (pri 3000 otackach daval asi 960 proti cca 1080 pozadovanych).
Cize zacat s kontrolou podtlakov?
Tak dnes znovu strata vykonu, skocil som na diag a bola tam len jedna chyba, nova
P2562 Turbocharger position copy signal : Positive loop gap
Tentokrat tu diag robil mlady mechanik, pozrel si aj par zivych hodnot (v garazi) - teplotu, prietok a tlak vzduchu a mozno este cosi. Vravel ze su vsetky Ok, okrem tlaku ktory je trochu nizsi ne pozadovany, ale vraj v norme (pri 3000 otackach daval asi 960 proti cca 1080 pozadovanych).
Cize zacat s kontrolou podtlakov?
|
|
17.07.2017 15:02 -
Re: Auto ztrácí výkon / C5 I 2.0 HDi
|
3083115
|
|
ink
|
Město: Řím, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 163 |
|
|
P2562.
Presiel som podtlaky - spojky a ypsilonky vyzeraju zdravo, membrana klapky nepusta, geometria nepusta a striekacka ju posuva, na hadiciach vzduchu (pri volnobehu) som nenasiel ziaden unik...
Chyba sa opakuje - po zmazani uz len P2562 - problem sa prejavi vacsinou az po prejdeni dakych 200km (dovtedy mozem zrychlovat a tahat otacky ako chcem) - potom zacne a uz neprestane turbo pri akceleracii stavkovat aj pri malom zatazeni pod 3000 rpm az do dalsieho nastartovania.
Kupil som ELM a freeze-frame mi da toto:
Calculated Load: 100% (to sa mi zda byt prehnane)
Coolant: 76°C
Intake manifold: 222kPa
Rpm: 2384
Speed: 124km/h
Air flow: 91,23g/s
Rail: 144.180kPa
Nechal som to dnes rano mechanikovi, ale bol dost skepticky a ani neviem, ci si najde cas. Cize kazda dalsia rada je viac nez vitana (v piatok sa chystam na dovolenku)
P2562.
Presiel som podtlaky - spojky a ypsilonky vyzeraju zdravo, membrana klapky nepusta, geometria nepusta a striekacka ju posuva, na hadiciach vzduchu (pri volnobehu) som nenasiel ziaden unik...
Chyba sa opakuje - po zmazani uz len P2562 - problem sa prejavi vacsinou az po prejdeni dakych 200km (dovtedy mozem zrychlovat a tahat otacky ako chcem) - potom zacne a uz neprestane turbo pri akceleracii stavkovat aj pri malom zatazeni pod 3000 rpm az do dalsieho nastartovania.
Kupil som ELM :-)))) a freeze-frame mi da toto:
Calculated Load: 100% (to sa mi zda byt prehnane)
Coolant: 76°C
Intake manifold: 222kPa
Rpm: 2384
Speed: 124km/h
Air flow: 91,23g/s
Rail: 144.180kPa
Nechal som to dnes rano mechanikovi, ale bol dost skepticky a ani neviem, ci si najde cas. Cize kazda dalsia rada je viac nez vitana (v piatok sa chystam na dovolenku)
|
|
17.07.2017 15:16 -
Re: Auto ztrácí výkon / C5 I 2.0 HDi
|
3083125
|
|
jruze
|
|
|
960 je-můe být +- atmosferický tlak take turbo nedává - je potřeba za jízdy né v dílně = za jízdy je poadovaný úpně jinde a proto to vyhodí chybu.
960 je-můe být +- atmosferický tlak take turbo nedává - je potřeba za jízdy né v dílně = za jízdy je poadovaný úpně jinde a proto to vyhodí chybu.;-)
|
|
17.07.2017 17:36 -
Re: Auto ztrácí výkon / C5 I 2.0 HDi
|
3083182
|
|
ink
|
Město: Řím, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 163 |
|
|
v dielni na neutrali (hned po chybe ale po nastartovani) tlak z turba priblizne sledoval ten vyzadovany - podla diag Bosch, neviem ci ta udava absolutny tlak alebo delta - kazdopadne motor bol bez zataze a mechanik vravel ze tlak je ok.
Kadopádne bolo to hneď po objaveni sa chyby, tak pokojne mohlo neacit, to je presne to čo to vtedy robí.
Za jazdy, kym ide ok, sa mi nezda, ze by netlacilo - podla ELMu tlak stupa veselo a motor taha (zial bohu pozadovany tlak na tom nevidim) - aj tesne pred vypadnutim turbo akceleruje ok, az kym to zrazu neprestane tlacit uplne az do dalsieho nastartovania.
Mohol by to byt kontak/kabel info polohy regulacie turba? Alebo ze sa ta regulacia niekedy zadrhne? Dajaka prasklina co sa prejavuje sporadicky?
Inak presne to iste mi to robilo pred výmenou solenoidu regulácie turba, aj ta ista chyba, mam skúsi ten pierburg znova prehodi?
v dielni na neutrali (hned po chybe ale po nastartovani) tlak z turba priblizne sledoval ten vyzadovany - podla diag Bosch, neviem ci ta udava absolutny tlak alebo delta - kazdopadne motor bol bez zataze a mechanik vravel ze tlak je ok.
Kadopádne bolo to hneď po objaveni sa chyby, tak pokojne mohlo neacit, to je presne to čo to vtedy robí.
Za jazdy, kym ide ok, sa mi nezda, ze by netlacilo - podla ELMu tlak stupa veselo a motor taha (zial bohu pozadovany tlak na tom nevidim) - aj tesne pred vypadnutim turbo akceleruje ok, az kym to zrazu neprestane tlacit uplne az do dalsieho nastartovania.
Mohol by to byt kontak/kabel info polohy regulacie turba? Alebo ze sa ta regulacia niekedy zadrhne? Dajaka prasklina co sa prejavuje sporadicky? :nevim
Inak presne to iste mi to robilo pred výmenou solenoidu regulácie turba, aj ta ista chyba, mam skúsi ten pierburg znova prehodi?
|
|
17.07.2017 18:02 -
Re: Auto ztrácí výkon / C5 I 2.0 HDi
|
3083189
|
|
jruze
|
|
|
ink napsal(a): v dielni na neutrali (hned po chybe ale po nastartovani) tlak z turba priblizne sledoval ten vyzadovany - podla diag Bosch, neviem ci ta udava absolutny tlak alebo delta - kazdopadne motor bol bez zataze a mechanik vravel ze tlak je ok.
Kadopádne bolo to hneď po objaveni sa chyby, tak pokojne mohlo neacit, to je presne to čo to vtedy robí.
Za jazdy, kym ide ok, sa mi nezda, ze by netlacilo - podla ELMu tlak stupa veselo a motor taha (zial bohu pozadovany tlak na tom nevidim) - aj tesne pred vypadnutim turbo akceleruje ok, az kym to zrazu neprestane tlacit uplne az do dalsieho nastartovania.
Mohol by to byt kontak/kabel info polohy regulacie turba? Alebo ze sa ta regulacia niekedy zadrhne? Dajaka prasklina co sa prejavuje sporadicky?
Motor bez zátěe - elektronika nemá potřebu to ,,krmit" ani tlakem zzduchu ani palivem - to začne v zátěi aby byl dosaen poadovaný výkon a rychlost - nejpřesnějí měření by bylo na brzdě,náhrada je provoz-jizda . Elektronika pro dosaení příkazu řidiče pouvá spoustu údajů nejen otáčky a polohu plynového pedálu.
Motor bez zátěe - elektronika nemá potřebu to ,,krmit" ani tlakem zzduchu ani palivem - to začne v zátěi aby byl dosaen poadovaný výkon a rychlost;-) - nejpřesnějí měření by bylo na brzdě,náhrada je provoz-jizda . Elektronika pro dosaení příkazu řidiče pouvá spoustu údajů nejen otáčky a polohu plynového pedálu.;-)
|
|
17.07.2017 20:44 -
Re: Auto ztrácí výkon / C5 I 2.0 HDi
|
3083259
|
|
ink
|
Město: Řím, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 163 |
|
|
Mechanik nezistil a nespravil nic, len potvrdil, ze pri tych 960 slo o absolutny tlak - cize asi chyba pritomna a turbo "odpojene".
Su to tie iste priznaky a aj kod chyby ako pred tromi rokmi - vtedy mi pomohlo prehodenie solenoidov. Pred rokom som kupil novy piergburg a dal ho na turbo a dalsich desat mesiacov ok.
Tak som znovu prehodil tie solenoidy, co ak, a siel som to prebehnut. Moj Elm nenahrava data, ale tlak je pri plnom vykone tusim cosi nad 230, zatial vo vsetkych rezimoch ok, uvidim ci to vydrzi aj pri dlhsich trasach.
Kable k solenoidu mozu nieco taketo sposobit?
Mechanik nezistil a nespravil nic, len potvrdil, ze pri tych 960 slo o absolutny tlak - cize asi chyba pritomna a turbo "odpojene".
Su to tie iste priznaky a aj kod chyby ako pred tromi rokmi - vtedy mi pomohlo prehodenie solenoidov. Pred rokom som kupil novy piergburg a dal ho na turbo a dalsich desat mesiacov ok.
Tak som znovu prehodil tie solenoidy, co ak, a siel som to prebehnut. Moj Elm nenahrava data, ale tlak je pri plnom vykone tusim cosi nad 230, zatial vo vsetkych rezimoch ok, uvidim ci to vydrzi aj pri dlhsich trasach.
Kable k solenoidu mozu nieco taketo sposobit?
|
|
24.07.2017 14:42 -
Re: Auto ztrácí výkon / C5 I 2.0 HDi
|
3084646
|
|
ink
|
Město: Řím, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 163 |
|
|
S prehodenymi selenoidmi som spravil dve streky 350 + 750 km bez problemov, takze sa zda, ze blbne ten novy pierburg. Hadam to vydrzi
S prehodenymi selenoidmi som spravil dve streky 350 + 750 km bez problemov, takze sa zda, ze blbne ten novy pierburg. Hadam to vydrzi :-)
|
|
25.07.2017 15:07 -
Re: Auto ztrácí výkon / C5 I 2.0 HDi
|
3084832
|
|
ink
|
Město: Řím, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 163 |
|
|
neviem, bral som to na nete od Autodoc GmbH, sú väčinou korektní a doteraz som s nimi problémy nemal. Pierburg 7.00612.01.0
neviem, bral som to na nete od Autodoc GmbH, sú väčinou korektní a doteraz som s nimi problémy nemal. Pierburg 7.00612.01.0
|
|
25.07.2017 15:40 -
Re: Auto ztrácí výkon / C5 I 2.0 HDi
|
3084836
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
blbe je to ze Pierburg koupeny jinde je vetsinou drazsi neb origo u citroenu/peugeotu ktere ovsem funguji 100%
blbe je to ze Pierburg koupeny jinde je vetsinou drazsi neb origo u citroenu/peugeotu ktere ovsem funguji 100%
|
|
25.07.2017 17:51 -
Re: Auto ztrácí výkon / C5 I 2.0 HDi
|
3084868
|
|
ink
|
Město: Řím, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 163 |
|
|
No jo. Buduci asi bude z citroenu. Problem je ten, ze na objednanie a na prevzatie si nasinec vzdy musi vziat par hodin volna z roboty atd. Na nete stal dakych 35, myslim ze v citro lacnejsi nebude
No jo. Buduci asi bude z citroenu. Problem je ten, ze na objednanie a na prevzatie si nasinec vzdy musi vziat par hodin volna z roboty atd. Na nete stal dakych 35, myslim ze v citro lacnejsi nebude
|
|
07.11.2017 15:30 -
Re: Auto ztrácí výkon / C5 I 2.0 HDi
|
3107407
|
|
PeterLa
|
Město: amorín, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX | Počet příspěvků: 25 |
|
|
Ahoj vetci. Chcel by som aj ja prispie poznatkom so strácaním výkonu. Mám 1,6Hdi. Tie diag. vyhadzovala turbo, egr a pod. V mojom prípade to bolo prasknuté sanie, konkrétne ten plastový diel čo je medzi trubkami a hlavou. On je toti zlepený z dvoch protikusov a časom a teplom sa skrútili a tým pádom rozlepili. Odmontujte filter aby sa vám tam vola ruka. Budete to dobre cíti, to turbo to tade riadne vyfukuje. Ja som mal toto, ale to isté môu by deravé hadice alebo intercooler. Vyskúajte najprv toto, nevyaduje to nejaké privežké nasadenie. Dúfam, e to niekomu pomôe.
Ahoj vetci. Chcel by som aj ja prispie poznatkom so strácaním výkonu. Mám 1,6Hdi. Tie diag. vyhadzovala turbo, egr a pod. V mojom prípade to bolo prasknuté sanie, konkrétne ten plastový diel čo je medzi trubkami a hlavou. On je toti zlepený z dvoch protikusov a časom a teplom sa skrútili a tým pádom rozlepili. Odmontujte filter aby sa vám tam vola ruka. Budete to dobre cíti, to turbo to tade riadne vyfukuje. Ja som mal toto, ale to isté môu by deravé hadice alebo intercooler. Vyskúajte najprv toto, nevyaduje to nejaké privežké nasadenie. Dúfam, e to niekomu pomôe.
|
|
09.04.2018 18:42 -
Re: Auto ztrácí výkon / C5 I 2.0 HDi
|
3147213
|
|
Tommyk
|
|
|
Zdravím vechny c5tkaře
mám citroen c5 2.2HDI 98kw rok výroby 2003. Auto má najeto 145000km. Před nějakou dobou se mi při předjídění felicie ztratil výkon na čtvrtém převodovém stupni při vytočení motoru nad 25000ot/min. Dělá to stále při prudí akceleraci. Auto doslova ztratí dech a otáčky spadnou zpět na 2000 otáček. ádná kontrolka se mi nerozsvítila a na diagnostice u automechanika vyskočili tři hláky:1) Zkrat na kladném pólu autobaterie (ikovný kamarád potřeboval nastartovat svoji octávku přes kabely a spletl si póly (přeskočila jiskra ). Druhá hláka byla přídavné topení, které v autě nemám . A třetí hláka aditiva, v nádrce prý mám utopený plovák, take po kadém startu motoru se mi na palubním počítači ukáe hláka diesel aditiv min level, přitom aditiva byla doplněna v říjnu. Ale aditivy to být nemůe, protoe diagnostika ukázala, e regenerace FAP proběhla před 246 km. Vechny pojistky (motor, kabina) fungují. Zlobí mi sice klima, z levého větráčku u řidiče a levého větráčku na středovém panelu fouká jen vzduch okolní teploty vzduchu a druhá půlka funguje skvěle (dvouzónová auto klima) ale to do této diskuze nepatří.. Potřeboval bych hlavně nějakou radu proč mi auto ztrácí takhle výkon, můj tip je vadná váha vzduchu. Jaké jsou vae tipy?
Zdravím vechny c5tkaře :-)
mám citroen c5 2.2HDI 98kw rok výroby 2003. Auto má najeto 145000km. Před nějakou dobou se mi při předjídění felicie ztratil výkon na čtvrtém převodovém stupni při vytočení motoru nad 25000ot/min. Dělá to stále při prudí akceleraci. Auto doslova ztratí dech a otáčky spadnou zpět na 2000 otáček. ádná kontrolka se mi nerozsvítila a na diagnostice u automechanika vyskočili tři hláky:1) Zkrat na kladném pólu autobaterie (ikovný kamarád potřeboval nastartovat svoji octávku přes kabely a spletl si póly (přeskočila jiskra :-d ). Druhá hláka byla přídavné topení, které v autě nemám :-)))). A třetí hláka aditiva, v nádrce prý mám utopený plovák, take po kadém startu motoru se mi na palubním počítači ukáe hláka diesel aditiv min level, přitom aditiva byla doplněna v říjnu. Ale aditivy to být nemůe, protoe diagnostika ukázala, e regenerace FAP proběhla před 246 km. Vechny pojistky (motor, kabina) fungují. Zlobí mi sice klima, z levého větráčku u řidiče a levého větráčku na středovém panelu fouká jen vzduch okolní teploty vzduchu a druhá půlka funguje skvěle (dvouzónová auto klima) ale to do této diskuze nepatří..:-d Potřeboval bych hlavně nějakou radu proč mi auto ztrácí takhle výkon, můj tip je vadná váha vzduchu. Jaké jsou vae tipy? :nevim
|
|
| |
|
|