| | |
22.07.2015 18:19 -
Re: Auto ztrácí výkon / C5 I 2.0 HDi
|
2843541
|
|
Vitaeidel
|
Město: Tachov, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 79 |
|
|
Tak jsem volal mechanikovi, zrovna to měl rozebrané a říkal, e se rozlétlo sedlo EGR ventilu. Klapka byla OK, proto počítač nic nehlásil. Prý jsem měl těstí, e to nezničilo motor. Prý byly ty úlomky u v sání Take nový EGR a mělo by to vechno lapat.
Tak jsem volal mechanikovi, zrovna to měl rozebrané a říkal, e se rozlétlo sedlo EGR ventilu. Klapka byla OK, proto počítač nic nehlásil. Prý jsem měl těstí, e to nezničilo motor. Prý byly ty úlomky u v sání :-o Take nový EGR a mělo by to vechno lapat. :palec
|
|
22.07.2015 22:37 -
|
2843624
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
Tak podža toho popisu mi to bolo najpravdepodobnejie. To blbo vyrieené egr frantici chceli poopravi softom a domrvili to ako vdy ete viac.
A ináč, čo som vyhral prvým správnym tipom?
Tak podža toho popisu mi to bolo najpravdepodobnejie. To blbo vyrieené egr frantici chceli poopravi softom a domrvili to ako vdy ete viac.
A ináč, čo som vyhral prvým správnym tipom? :-))))
|
|
13.10.2015 16:18 -
|
2873949
|
|
Miiiirek
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 26 |
|
|
Mám stejný problém, rozjedu se a auto jede normálně, potom najednou bez výkonu. Nechal jsem vyčistit turbo, vyměnili i čidlo teploty, chvíli dobré a potom znovu. Mám doporučeno: vykuchat nějaký filtr a přehrát mapu vstřiku, kvůli emisím? Jednodue mi to vysvětlili, ucpaný filtr který brání tlaku turba. Co vy na to? Díky za rady jestli do toho jít nebo né ?