| | |
01.07.2011 20:58 -
Re: LPG a C5
|
2400032
|
|
Maxifik
|
Město: Trutnov 4, Auto: Toyota Verso 1,8 | Počet příspěvků: 746 |
|
|
Falovat rok výroby bomby bych neriskoval. Bomba vydrí dost dlouho, pokud se s ní zachází jak má, ale průvih nastane, pokud se něco stane, bouračka s ohněm apod. Pak Ti to připočítají k dobru. To je jako se DRL světly a jejich levnou náhradou pozičními světly. Svítí oboje ..
Co se týká spotřeby a údajů PC, není lepí hodit na to bobek. Vím kolik najedu na plnou nádr a s tím počítám. PC mně je ukradený
Falovat rok výroby bomby bych neriskoval. Bomba vydrí dost dlouho, pokud se s ní zachází jak má, ale průvih nastane, pokud se něco stane, bouračka s ohněm apod. Pak Ti to připočítají k dobru. To je jako se DRL světly a jejich levnou náhradou pozičními světly. Svítí oboje ..
Co se týká spotřeby a údajů PC, není lepí hodit na to bobek. Vím kolik najedu na plnou nádr a s tím počítám. PC mně je ukradený :-))))
|
|
01.07.2011 22:41 -
Re: LPG a C5
|
2400039
|
|
hegisek
|
|
|
nevím snad to má ofiko nebo nevím ale dělal mu to autorizovany servis co děla pro Strakonice schválně se zeptám a dám rozhodně vědět
nevím snad to má ofiko nebo nevím ale dělal mu to autorizovany servis co děla pro Strakonice schválně se zeptám a dám rozhodně vědět
|
|
01.07.2011 22:46 -
Re: LPG a C5
|
2400040
|
|
hegisek
|
|
|
je moný e to měl i stou revizí platil 4000kč a co stojí nová nád nevím já mám v autě tyden noví LPG a u mi to nefunguje!!! take radost za 30000kč musím čekat 14 dni ně se vrátí z dovolené
je moný e to měl i stou revizí platil 4000kč a co stojí nová nád nevím já mám v autě tyden noví LPG a u mi to nefunguje!!! take radost za 30000kč musím čekat 14 dni ně se vrátí z dovolené :nevim
|
|
01.07.2011 22:47 -
Re: LPG a C5
|
2400041
|
|
Kulda
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX Break | Počet příspěvků: 209 |
|
|
co tam má za systém?
co tam má za systém?
|
|
01.07.2011 22:49 -
Re: LPG a C5
|
2400042
|
|
hegisek
|
|
|
stag 300
stag 300
|
|
01.07.2011 22:51 -
Re: LPG a C5
|
2400043
|
|
Kulda
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX Break | Počet příspěvků: 209 |
|
|
a co ti nefachčí? jakoe to vůbec nehrne na lpg? na BA v cajku?
najeď na chat.
a co ti nefachčí? jakoe to vůbec nehrne na lpg? na BA v cajku?
najeď na chat.
|
|
02.07.2011 06:55 -
Re: LPG a C5
|
2400059
|
|
Maxifik
|
Město: Trutnov 4, Auto: Toyota Verso 1,8 | Počet příspěvků: 746 |
|
|
Já mám STAKO nádr průměr 300, 70L. PLatnost do 12/2012. Poptával jsem se na cenu a pohybuje se okolo cca 7 000 Kč.
Já mám STAKO nádr průměr 300, 70L. PLatnost do 12/2012. Poptával jsem se na cenu a pohybuje se okolo cca 7 000 Kč.
|
|
05.07.2011 14:22 -
Re: LPG a C5
|
2400544
|
|
Maxifik
|
Město: Trutnov 4, Auto: Toyota Verso 1,8 | Počet příspěvků: 746 |
|
|
Tak jsem vyměnil čidlo tlaku na zplynovači - cena lidová -3 000Kč. Předcházelo toto: z ničeho nic motor zakubal, palivoměr LPG začal ukazovat minimální zásobu LPG a začal houkat bzučák signalizující nedostatek LPG. Auto samo přeplo do BA95. Teď jsem vyměnilo čidlo, zkusil to na parkoviti dát do LPG a jede to. Zítra to projedu tak cca 40 km a uvidím.
Tak jsem vyměnil čidlo tlaku na zplynovači - cena lidová -3 000Kč. Předcházelo toto: z ničeho nic motor zakubal, palivoměr LPG začal ukazovat minimální zásobu LPG a začal houkat bzučák signalizující nedostatek LPG. Auto samo přeplo do BA95. Teď jsem vyměnilo čidlo, zkusil to na parkoviti dát do LPG a jede to. Zítra to projedu tak cca 40 km a uvidím.
|
|
05.07.2011 22:12 -
Re: LPG a C5
|
2400655
|
|
Darja
|
|
|
Udělám novej títek na bombu s "trvanlivostí" na 1000 let za 4000Kč a ZDARMA dám majiteli diplom megablbce roku 2011 !!!
AKce trvá do konce prázdnin!
P.S. Novej toroid okolo 50ti litrů stojí okolo 4000... někteří lidé se holt vyhli přirozenému výběru a budou svou pitomostí ohroovat ostatní.
Udělám novej títek na bombu s "trvanlivostí" na 1000 let za 4000Kč a ZDARMA dám majiteli diplom megablbce roku 2011 !!!
AKce trvá do konce prázdnin!
P.S. Novej toroid okolo 50ti litrů stojí okolo 4000... někteří lidé se holt vyhli přirozenému výběru a budou svou pitomostí ohroovat ostatní.
|
|
08.07.2011 11:43 -
Re: LPG a C5
|
2401036
|
|
Maxifik
|
Město: Trutnov 4, Auto: Toyota Verso 1,8 | Počet příspěvků: 746 |
|
|
Tak ujeto cca 40 km na LPG po výměně tlakového čidla, auto jede jako za mlada, nic nebylo třeba nastavovat. Toté mi potvrdil po telefonu i servis v HK.
Tak ujeto cca 40 km na LPG po výměně tlakového čidla, auto jede jako za mlada, nic nebylo třeba nastavovat. Toté mi potvrdil po telefonu i servis v HK.
|
|
10.07.2011 21:40 -
Re: LPG a C5
|
2401262
|
|
KostaKE
|
Město: Koice, Auto: Citroën C5 II 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 94 |
|
|
skusenost s pouzivania LPG na V6:
Posledne 3 tyzdne mi najprv motor nechcel naskocit na drc, potom nechcel naskocit ani po parsekundovom pretoceni a nakoniec ked naskocil tak motorom mavalo tak ze som myslel ze sa urve....
Po vypnuti/zapnuti, hlavne ked sa kus zohrial uz to bolo ok a slo vsetko ako hodinky....
najprv to vyzeralo na zasratu klapku sania, ale cistenie tuto zavadu neodstranilo.
Stale sa to zhorsovalo az nakoniec to "skakanie" bolo stale. Odpozoroval som ze ked to blbne tak nieje funkcne tlacitko LPG - nebolo mozne prepinat medzi BA/LPG (system Landi Renzo)
Diag v LPG servise odhalil problem s zapalovanim v jednom valci - RJ C5 ho odpajala pri chode na benzin a tym zblbla aj RJ LPG. Prehodenie zapalovacej cievky nepomohlo, stale to bol rovnaky valec. Zaver servisu bol zly vstrek na benzin na prvom valci.
Po aplikacii STP Injection cleaner flasticky a potrapeni motora sa stav zlepsil a vyzera to ze pacient este par rokov pozije.
spatne zamyslenie: posledny mesiac som najazdil na dlhych trasach cez 5000km a minimum s toho bolo na benzin... pravdepodobne treba ten benzin pouzivat castejsie.
skusenost s pouzivania LPG na V6:
Posledne 3 tyzdne mi najprv motor nechcel naskocit na drc, potom nechcel naskocit ani po parsekundovom pretoceni a nakoniec ked naskocil tak motorom mavalo tak ze som myslel ze sa urve....
Po vypnuti/zapnuti, hlavne ked sa kus zohrial uz to bolo ok a slo vsetko ako hodinky....
najprv to vyzeralo na zasratu klapku sania, ale cistenie tuto zavadu neodstranilo.
Stale sa to zhorsovalo az nakoniec to "skakanie" bolo stale. Odpozoroval som ze ked to blbne tak nieje funkcne tlacitko LPG - nebolo mozne prepinat medzi BA/LPG (system Landi Renzo)
Diag v LPG servise odhalil problem s zapalovanim v jednom valci - RJ C5 ho odpajala pri chode na benzin a tym zblbla aj RJ LPG. Prehodenie zapalovacej cievky nepomohlo, stale to bol rovnaky valec. Zaver servisu bol zly vstrek na benzin na prvom valci.
Po aplikacii STP Injection cleaner flasticky a potrapeni motora sa stav zlepsil a vyzera to ze pacient este par rokov pozije.
spatne zamyslenie: posledny mesiac som najazdil na dlhych trasach cez 5000km a minimum s toho bolo na benzin... pravdepodobne treba ten benzin pouzivat castejsie.
|
|
10.07.2011 21:50 -
Re: LPG a C5
|
2401266
|
|
Maxifik
|
Město: Trutnov 4, Auto: Toyota Verso 1,8 | Počet příspěvků: 746 |
|
|
To si nejdem jistý, já jezdím více jak dva roky jen na LPG (mimo startů) a není problém.
To si nejdem jistý, já jezdím více jak dva roky jen na LPG (mimo startů) a není problém.
|
|
11.07.2011 21:29 -
Re: LPG a C5
|
2401347
|
|
tief
|
|
|
Mas pri jazde na LPG na 100% odpojene striky ? toto sa normalne nestava, vypnuty strik nema dovod sa opotrebovavat. Dalsia moznost je voda v nadrzi a nasledna likvidacia strikov, s casu na cas je dobre dotankovat plnu a vyjazdit to.
Mas pri jazde na LPG na 100% odpojene striky ? toto sa normalne nestava, vypnuty strik nema dovod sa opotrebovavat. Dalsia moznost je voda v nadrzi a nasledna likvidacia strikov, s casu na cas je dobre dotankovat plnu a vyjazdit to.
|
|
11.07.2011 23:01 -
Re: LPG a C5
|
2401353
|
|
KostaKE
|
Město: Koice, Auto: Citroën C5 II 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 94 |
|
|
Prepokladam ze su benz. vstriky odpojene pri zapnuti LPG ... uz som najazdil nejakych 15000km na LPG a nevyzeralo to ze by sa benzin minal pri jazde na LPG (ani na 1000km ceste)
teraz po "precisteni" uz ide vsetko OK, aj antipolution fault zmizlo (to som zabudol napisat ze vyskakovalo po starte na benzin) ... v ramci diag aj vymenili RJ LPG a spravalo sa to rovnako.
Prepokladam ze su benz. vstriky odpojene pri zapnuti LPG ... uz som najazdil nejakych 15000km na LPG a nevyzeralo to ze by sa benzin minal pri jazde na LPG (ani na 1000km ceste)
teraz po "precisteni" uz ide vsetko OK, aj antipolution fault zmizlo (to som zabudol napisat ze vyskakovalo po starte na benzin) ... v ramci diag aj vymenili RJ LPG a spravalo sa to rovnako.
|
|
11.07.2011 23:35 -
Re: LPG a C5
|
2401358
|
|
tief
|
|
|
uz som videl chytrolinov co odpojili palivove cerpadlo a nechali cvakak vstriky naprazdno, preto ta pytam ...
uz som videl chytrolinov co odpojili palivove cerpadlo a nechali cvakak vstriky naprazdno, preto ta pytam ...
|
|
11.07.2011 23:40 -
Re: LPG a C5
|
2401360
|
|
KostaKE
|
Město: Koice, Auto: Citroën C5 II 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 94 |
|
|
nejaka idea ako to preverit ?
nejaka idea ako to preverit ?
|
|
13.07.2011 15:34 -
Re: LPG a C5
|
2401484
|
|
hegisek
|
|
|
mám otázečku ohledně palivoměru na benzín,jezdím na lpg a ubývá mi podle KM ručička na benzín co je v pořádku ale jakmile se rozsvítí hladové oko co mě rozčiluje a vím e tam je benzínu dost jak docílit aby to zase ukazovalo skutečný stav benzínu? jediné co vím e natankovat ale to mi ukáe jen kolik jsem natankoval skutečné litry
mám otázečku ohledně palivoměru na benzín,jezdím na lpg a ubývá mi podle KM ručička na benzín co je v pořádku ale jakmile se rozsvítí hladové oko co mě rozčiluje:-(((( a vím e tam je benzínu dost jak docílit aby to zase ukazovalo skutečný stav benzínu? jediné co vím e natankovat ale to mi ukáe jen kolik jsem natankoval skutečné litry
|
|
| |
|
|