| | |
27.05.2010 14:19 -
Re: LPG a C5
|
2346389
|
|
miskod
|
|
|
Rena napsal(a): Petr72 napsal(a): Kdy pouije toroidní nádr místo rezervy, tak o kufr nepříde.
To jsem nevěděla. Tak nějak iju v domění, e to zabere velkou část zavazadláku. A ten by fakt chyběl (= C5 je někdy náklaďák, někdy stěhovák a občas pojízdné stavebniny )
No miesto ti v kufri zaberie rezerva. Ale ak chces odviezt nejake velke veci okolo domova, tak stale tu rezervu mozes nechat doma. Ja som minuly rok isiel do chorvatska bez rezervy, lebo som potreboval vela miesta. Kupil som si opravnu sadu (taku tu s tymi tycinkami). Keby som ale gumu rozrazil, tak som v cudu. Proste som to riskol. Ale povedzme si, kolkokrat kto dostal defekt? Ja za poslednych 150tis km ani raz...(klop,klop,klop)...
No miesto ti v kufri zaberie rezerva. Ale ak chces odviezt nejake velke veci okolo domova, tak stale tu rezervu mozes nechat doma. Ja som minuly rok isiel do chorvatska bez rezervy, lebo som potreboval vela miesta. Kupil som si opravnu sadu (taku tu s tymi tycinkami). Keby som ale gumu rozrazil, tak som v cudu. Proste som to riskol. Ale povedzme si, kolkokrat kto dostal defekt? Ja za poslednych 150tis km ani raz...(klop,klop,klop)...:-)
|
|
27.05.2010 15:06 -
Re: LPG a C5
|
2346392
|
|
lami
|
Město: Netolice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 29 |
|
|
Já mám rezervu dojezdové kolo z peugeota, jeho ířka je okolo 13 cm. Mám ho postavené na stojato na boku kufru před příhrátkou a přichycené gumovým pavoukem, za ním mám lano, lekárničku a skoro ádné místo nezabírá.
Já mám rezervu dojezdové kolo z peugeota, jeho ířka je okolo 13 cm. Mám ho postavené na stojato na boku kufru před příhrátkou a přichycené gumovým pavoukem, za ním mám lano, lekárničku a skoro ádné místo nezabírá.
|
|
27.05.2010 16:39 -
Re: LPG a C5
|
2346394
|
|
Darja
|
|
|
Pokud potřebujete uetřit místo za rezervu, je moné buď koupit dojezdovku (má sice omezenou rychlost, ale je poloviční) a nebo sadu na opravu pneumatik s kompresůrkem a lepidlem. Ta se teď hodně prodává, jak není povinnost mít v autě rezervu.
Pokud potřebujete uetřit místo za rezervu, je moné buď koupit dojezdovku (má sice omezenou rychlost, ale je poloviční) a nebo sadu na opravu pneumatik s kompresůrkem a lepidlem. Ta se teď hodně prodává, jak není povinnost mít v autě rezervu.
|
|
27.05.2010 19:39 -
Re: LPG a C5
|
2346438
|
|
Mahony
|
Město: Praha-Lhotka, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 373 |
|
|
Já měl lpg v mondeu kombi r.95 nádr místo rezervy a rezerva stála na boku přichycená křídlovou maticí v rezervě byl výlisek na hever klíč na kola náký roubováky a tak.Na rezervě byl nataenej takovej pěknej koenej futrál,vypadalo to pěkně.Dělali to jětě Holandani maj to celkem zmáknutý,třeba palivoměr ukazoval to palivo na které se zrovna jelo.Dneska u moná běná věc ale kdy vemu ten rok 95?Auto jsme často pouívali jako lonici s přítelkyní dva lidi se tam krásně vyspali a to kolo tam vůbec nevadilo Nebejt traktoru kterej mi na zasněený silnici vyjel ze zahrady přímo do cesty tak to auto mám dodnes.No ale aspon to urychlilo koupi C5 po který jsem stejně ilhal u asi rok
Já měl lpg v mondeu kombi r.95 nádr místo rezervy a rezerva stála na boku přichycená křídlovou maticí v rezervě byl výlisek na hever klíč na kola náký roubováky a tak.Na rezervě byl nataenej takovej pěknej koenej futrál,vypadalo to pěkně.Dělali to jětě Holandani maj to celkem zmáknutý,třeba palivoměr ukazoval to palivo na které se zrovna jelo.Dneska u moná běná věc ale kdy vemu ten rok 95?Auto jsme často pouívali jako lonici s přítelkyní dva lidi se tam krásně vyspali a to kolo tam vůbec nevadilo :palec Nebejt traktoru kterej mi na zasněený silnici vyjel ze zahrady přímo do cesty tak to auto mám dodnes.No ale aspon to urychlilo koupi C5 po který jsem stejně ilhal u asi rok :-))
|
|
27.05.2010 19:47 -
Re: LPG a C5
|
2346444
|
|
SWOBY
|
Město: Milovice, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 90 |
|
|
Mel jsem xantii II 1.8 16V na LPG. Nadrz byla v prostoru pro rezervu, rezerva v kufru zabirala misto. Jinak bezproblémovej, levnej provoz, častejsi tankovani. Nadrz byla na 38l, takze dojezd cca. 330km.
Mel jsem xantii II 1.8 16V na LPG. Nadrz byla v prostoru pro rezervu, rezerva v kufru zabirala misto. Jinak bezproblémovej, levnej provoz, častejsi tankovani. Nadrz byla na 38l, takze dojezd cca. 330km.
|
|
08.06.2010 15:43 -
Re: LPG a C5
|
2347621
|
|
zakladaccc
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 1 |
|
|
Ahoj mám citroen C5 rv. 2001 LPG holandský je to 2.0 100 kw .... natankoval jsem benzin na benzince pro jistotu na startování , rozjel se auto párkrát kuclo a začlo pípat... zastavil jsem nastartoval znovu a auto u jede jen na benzin, vůbec se diody kolik je plynu neronou ... kdy to zmáčknu během jízdy ručně zase to kucne a začne pípat ...kdy přes zdusnutím přepnu na LPG tak to nastartuje chvíly to drí a pak zdechne ... nevíte proč ???
Ahoj mám citroen C5 rv. 2001 LPG holandský je to 2.0 100 kw .... natankoval jsem benzin na benzince pro jistotu na startování , rozjel se auto párkrát kuclo a začlo pípat... zastavil jsem nastartoval znovu a auto u jede jen na benzin, vůbec se diody kolik je plynu neronou ... kdy to zmáčknu během jízdy ručně zase to kucne a začne pípat ...kdy přes zdusnutím přepnu na LPG tak to nastartuje chvíly to drí a pak zdechne ... nevíte proč ??? :nevim
|
|
08.06.2010 16:08 -
Re: LPG a C5
|
2347622
|
|
miskod
|
|
|
To moze byt cokolvek...Od multiventilu v nadrzi, cez elektroventil vpredu, reduktor, vstrekovace az po plynovu riadiacu jednotku...Treba to vidiet poskusat a premerat.
Ak mas tlak v hadiciach, kde je plynna faza, aky ma byt, tak potom len vstreky alebo riadiaca jednotka plynu.
To moze byt cokolvek...Od multiventilu v nadrzi, cez elektroventil vpredu, reduktor, vstrekovace az po plynovu riadiacu jednotku...Treba to vidiet poskusat a premerat.
Ak mas tlak v hadiciach, kde je plynna faza, aky ma byt, tak potom len vstreky alebo riadiaca jednotka plynu.
|
|
09.06.2010 11:07 -
Re: LPG a C5
|
2347666
|
|
timik2001
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v X | Počet příspěvků: 93 |
|
|
Ahoj plynaři Mám jeden dotaz, včera jsem byl u plynaře poptat se na relé, které aktualizuje stav palivové nádre tak, aby neklesala ručička benzínu při provozu na lpg Jsou dva druhy podle kodu motoru či VINu lze zjistit jaký typ je potřeba, cena 1500kc + práce, mě řekl 500kč za práci. Říkal, e na tom nic není, e to zvládnu i sám zapojit, e to má jen pět drátků Otázka zní, nemáte někdo schéma toho relé? Mám v rodině elektrikáře, pro kterého by to asi nebyl problém vyrobit Diky
Ahoj plynaři :-)) Mám jeden dotaz, včera jsem byl u plynaře poptat se na relé, které aktualizuje stav palivové nádre tak, aby neklesala ručička benzínu při provozu na lpg :-p Jsou dva druhy podle kodu motoru či VINu lze zjistit jaký typ je potřeba, cena 1500kc + práce, mě řekl 500kč za práci. Říkal, e na tom nic není, e to zvládnu i sám zapojit, e to má jen pět drátků :-d Otázka zní, nemáte někdo schéma toho relé? Mám v rodině elektrikáře, pro kterého by to asi nebyl problém vyrobit :palec Diky
|
|
09.06.2010 11:15 -
Re: LPG a C5
|
2347667
|
|
jumep
|
|
|
neviem ci si si toho vsimol, ale hladina paliva v nadrzi sa nesnima z plavaku v nadrzi ale teoreticky sa pocita podla spotreby a len raz za cas si to skontroluje aktualny stav v nadrzi / az pri tankovani nacitava stav z plavaku, cize prepinat akoze plavak plyn / benzin moc nepomoze
neviem ci si si toho vsimol, ale hladina paliva v nadrzi sa nesnima z plavaku v nadrzi ale teoreticky sa pocita podla spotreby a len raz za cas si to skontroluje aktualny stav v nadrzi / az pri tankovani nacitava stav z plavaku, cize prepinat akoze plavak plyn / benzin moc nepomoze
|
|
09.06.2010 11:31 -
Re: LPG a C5
|
2347672
|
|
miskod
|
|
|
Na xsare mi odislo benzinove cerpadlo, tak som sa s nim hral. Na plavaku bol obycajny potenciometer.
Na C5 ma napadlo (este som sa k tomu nedostal), ze spravim nejaky bazmek, ktory na chvilku oklame auto vystupom tohoto potenciometra, ze ma plnu nadrz. Potom to zase odpoji.
Ked som mal polovicu nadrze, tak si jej stav auto refreshlo relativne casto. Teraz tam mam benzinu podstatne menej a obnovi to hadam raz za 2000km - najcastejsie za jazdy a nie po vypnuti a zapnuti kluca. Takze moja teoria je taka, ze ak mu na chvilku dam informaciu o plnej nadrzi, tak to obnovi relativne rychlo. Po vypnuti toho bazmeku sa vrati informacia na korektnu uroven, auto zisti podstatny rozdiel a obnovi to na realnu honotu. No a toto by pri zapnuti motora a potom cca kazdu hodinu zopakoval.
Toto je ale len moj napad. Netusim ci by to islo.
Na xsare mi odislo benzinove cerpadlo, tak som sa s nim hral. Na plavaku bol obycajny potenciometer.
Na C5 ma napadlo (este som sa k tomu nedostal), ze spravim nejaky bazmek, ktory na chvilku oklame auto vystupom tohoto potenciometra, ze ma plnu nadrz. Potom to zase odpoji.
Ked som mal polovicu nadrze, tak si jej stav auto refreshlo relativne casto. Teraz tam mam benzinu podstatne menej a obnovi to hadam raz za 2000km - najcastejsie za jazdy a nie po vypnuti a zapnuti kluca. Takze moja teoria je taka, ze ak mu na chvilku dam informaciu o plnej nadrzi, tak to obnovi relativne rychlo. Po vypnuti toho bazmeku sa vrati informacia na korektnu uroven, auto zisti podstatny rozdiel a obnovi to na realnu honotu. No a toto by pri zapnuti motora a potom cca kazdu hodinu zopakoval.
Toto je ale len moj napad. Netusim ci by to islo.
|
|
09.06.2010 11:46 -
Re: LPG a C5
|
2347675
|
|
jumep
|
|
|
myslim ze tankovanie sleduje otvorenim a zatvorenim nadrze (pri aute s fapom) a pri ostatnych pohnutim klapky v hrdle (tu nejsom si isty)
hlavne natankovat mozes aj nie do plna a zaznamena zmenu, cize pohnutie plavaku naplno je dost nanic si myslim
myslim ze tankovanie sleduje otvorenim a zatvorenim nadrze (pri aute s fapom) a pri ostatnych pohnutim klapky v hrdle (tu nejsom si isty)
hlavne natankovat mozes aj nie do plna a zaznamena zmenu, cize pohnutie plavaku naplno je dost nanic si myslim
|
|
09.06.2010 11:49 -
Re: LPG a C5
|
2347676
|
|
tief
|
|
|
jj, dela se to tou klapkou, na potak nesahej, je to zbytecne ... ono myslim ze aj existuje na to udelatko ktore resetne rucicku pri kazdom nastartovani ...
jj, dela se to tou klapkou, na potak nesahej, je to zbytecne ... ono myslim ze aj existuje na to udelatko ktore resetne rucicku pri kazdom nastartovani ...
|
|
09.06.2010 11:49 -
Re: LPG a C5
|
2347677
|
|
timik2001
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v X | Počet příspěvků: 93 |
|
|
jumep napsal(a): myslim ze tankovanie sleduje otvorenim a zatvorenim nadrze (pri aute s fapom) a pri ostatnych pohnutim klapky v hrdle (tu nejsom si isty)
hlavne natankovat mozes aj nie do plna a zaznamena zmenu, cize pohnutie plavaku naplno je dost nanic si myslim
Klapku jsem zkousel,ale bezvysledně , souhlasim s miskodem, kdyz jsem tam mel pul nadrze benzinu, resetovalo to casto, rucicka dojela na rezervu, pak dlouho svitila, cca 200km a pak restart..setkal jsem se i s tim, ze mi to resetnul za jizdy, prestalo ukazovat aktualni spotrebu a najednou rucicka vyjela Ted tam mam tak 1/4 nadrze a rucicka je stale dole...a ne a ne se resetnout.. Proto i resim jak to provest
Klapku jsem zkousel,ale bezvysledně , souhlasim s miskodem, kdyz jsem tam mel pul nadrze benzinu, resetovalo to casto, rucicka dojela na rezervu, pak dlouho svitila, cca 200km a pak restart..setkal jsem se i s tim, ze mi to resetnul za jizdy, prestalo ukazovat aktualni spotrebu a najednou rucicka vyjela :palec Ted tam mam tak 1/4 nadrze a rucicka je stale dole...a ne a ne se resetnout..:nevim Proto i resim jak to provest :palec
|
|
09.06.2010 15:48 -
Re: LPG a C5
|
2347684
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
pokud myslite klapku v plnicim hrdle nadrze ,tak ta nema vliv na nic,je to jen mechanicka zabrana (kus plechu na cepu)
auta s FAP kotroluji otevreni nadrze magnetickym snimacem na vicku nadrze (pro jednotku aditivace)
vsechny ostatni (BA i NM - vcetne aut s FAP) kontroluji obsah nadrze pomoci plovaku a castecne jak pise jumep pomoci vypoctu
pokud myslite klapku v plnicim hrdle nadrze ,tak ta nema vliv na nic,je to jen mechanicka zabrana (kus plechu na cepu)
auta s FAP kotroluji otevreni nadrze magnetickym snimacem na vicku nadrze (pro jednotku aditivace)
vsechny ostatni (BA i NM - vcetne aut s FAP) kontroluji obsah nadrze pomoci plovaku a castecne jak pise jumep pomoci vypoctu
|
|
11.06.2011 00:51 -
Re: LPG a C5
|
2396455
|
|
hegisek
|
|
|
ahoj lidi jsem tu novej pořídil jsem si 3.0 V6 a chci tam dát LPG má stím prosím někdo zkuenosti? popřípadě názor na přimazávání předem dík za odpověd
ahoj lidi jsem tu novej pořídil jsem si 3.0 V6 a chci tam dát LPG má stím prosím někdo zkuenosti? popřípadě názor na přimazávání předem dík za odpověd
|
|
11.06.2011 10:20 -
Re: LPG a C5
|
2396496
|
|
Darja
|
|
|
flashlube je zbytečný. Ale jestli ho tam chce, dej si ho tam. U tvrzenejch sedel je to k ničemu.
Zkuenosti mám dobrý s jakýmkoli LPG. Hodně jde o to, kde ti to udělají a nastaví. fuérsky udělaný LPG tě přivede do hrobu tím, jak se bude srát.
flashlube je zbytečný. Ale jestli ho tam chce, dej si ho tam. U tvrzenejch sedel je to k ničemu.
Zkuenosti mám dobrý s jakýmkoli LPG. Hodně jde o to, kde ti to udělají a nastaví. fuérsky udělaný LPG tě přivede do hrobu tím, jak se bude srát.
|
|
12.06.2011 18:12 -
Re: LPG a C5
|
2396664
|
|
Maxifik
|
Město: Trutnov 4, Auto: Toyota Verso 1,8 | Počet příspěvků: 746 |
|
|
Pro informaci. Absolvoval jsem repasi reduktoru, výměnu filtrů LPG a zmizela mi "díra" při přepnutí z BA95 na LPG, auto jede o poznání lépe, bez pokubávání v tahu a podobně. Po repasi vyjeta zatím jen jedna nádr cca 50l LPG. Třeba se to někomu bude hodit.
Pro informaci. Absolvoval jsem repasi reduktoru, výměnu filtrů LPG a zmizela mi "díra" při přepnutí z BA95 na LPG, auto jede o poznání lépe, bez pokubávání v tahu a podobně. Po repasi vyjeta zatím jen jedna nádr cca 50l LPG. Třeba se to někomu bude hodit.
|
|
12.06.2011 20:58 -
Re: LPG a C5
|
2396699
|
|
hegisek
|
|
|
moc dík za info kolik se asi pohybuje spotřeba u tohoto motoru 3.0 V6 v LPG? nebo jestli se nějak výrazně lií od benzínu předem děkuji
moc dík za info kolik se asi pohybuje spotřeba u tohoto motoru 3.0 V6 v LPG? nebo jestli se nějak výrazně lií od benzínu předem děkuji
|
|
| |
|
|