| | |
28.04.2010 11:15 -
Re: LPG a C5
|
2343582
|
|
timik2001
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v X | Počet příspěvků: 93 |
|
|
Ahoj, resim ted jednu zajimavou vec se svickama..Podle service.citroen do meho auta patri svicky eyquem RFN52HZ3A, podle plynaře a servisni prirucky pro C5 a C8 z roku 2003 svicky eyquem RFN52HZ, ano je tam rozdil v oznaceni 3A !!! 3A jsou tribodove, ty jsem tam mel doted, a bez 3A jsou jednobodove, co mi tam dal jako nove originalni svicky plynar...cemu teda verit? Přílohy mám v profilu v sekci SVICKY Diky Pavel
Ahoj, resim ted jednu zajimavou vec se svickama..Podle service.citroen do meho auta patri svicky eyquem RFN52HZ3A, podle plynaře a servisni prirucky pro C5 a C8 z roku 2003 svicky eyquem RFN52HZ, ano je tam rozdil v oznaceni 3A !!! 3A jsou tribodove, ty jsem tam mel doted, a bez 3A jsou jednobodove, co mi tam dal jako nove originalni svicky plynar...cemu teda verit?:nevim Přílohy mám v profilu v sekci SVICKY :palec Diky Pavel
|
|
28.04.2010 11:36 -
Re: LPG a C5
|
2343583
|
|
jruze
|
|
|
Ja jsem mněl plyn naposled v Oplu a dával jsem tříbodové - ty podle mne lepí pálí.Myslím e tříbodové jsou lepí a také budou draí - na plyn potřebuje mít zapalovací systém v lepím stavu ne na benzin - tomu a tak nevadí kdy svíčka vynechá,ale na plyn to hned střílí,kube atd.
Ale je to plynař-iví se tím tak asi ví co dělá.-nebo mněl ty a potřeboval se jich zbavit?
Ja jsem mněl plyn naposled v Oplu a dával jsem tříbodové - ty podle mne lepí pálí.Myslím e tříbodové jsou lepí a také budou draí - na plyn potřebuje mít zapalovací systém v lepím stavu ne na benzin - tomu a tak nevadí kdy svíčka vynechá,ale na plyn to hned střílí,kube atd.
Ale je to plynař-iví se tím tak asi ví co dělá.-nebo mněl ty a potřeboval se jich zbavit?
|
|
28.04.2010 11:47 -
Re: LPG a C5
|
2343584
|
|
timik2001
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v X | Počet příspěvků: 93 |
|
|
Plynar na me vyrukoval ze jsem tam mel spatne svicky, ze do plynu zaaasadne jednobodove, a ze tam dal originalni (jednobodove eyquemky), co patri do meho auta...Prave jsem koukal do automaxhulina, jednobodove eyquem ma za 116kc, tribodove eyquem za 140kc, takze ten cenovy rozdil je zanedbatelny.. Me se prave na volnobeh hrozne rozklepalo auto, kdyz prepnu na benzin, okamzite to ustava a je uplne v klidu, prepnu zpet na plyn a hned to zacne trast autem... Ale pouze na volnobeh, pri jizde to patrne neni
Plynar na me vyrukoval ze jsem tam mel spatne svicky, ze do plynu zaaasadne jednobodove, a ze tam dal originalni (jednobodove eyquemky), co patri do meho auta...Prave jsem koukal do automaxhulina, jednobodove eyquem ma za 116kc, tribodove eyquem za 140kc, takze ten cenovy rozdil je zanedbatelny..;-) Me se prave na volnobeh hrozne rozklepalo auto, kdyz prepnu na benzin, okamzite to ustava a je uplne v klidu, prepnu zpet na plyn a hned to zacne trast autem...:-(((( Ale pouze na volnobeh, pri jizde to patrne neni :-(
|
|
28.04.2010 12:45 -
Re: LPG a C5
|
2343588
|
|
jumep
|
|
|
o svieckach a lpg sa tu toho tiez uz popisalo, daj tam tie co tam patria podla vyrobcu a isto ignoruj "plynove" sviecky
o svieckach a lpg sa tu toho tiez uz popisalo, daj tam tie co tam patria podla vyrobcu a isto ignoruj "plynove" sviecky
|
|
28.04.2010 21:19 -
Re: LPG a C5
|
2343621
|
|
jruze
|
|
|
timik2001 napsal(a): Plynar na me vyrukoval ze jsem tam mel spatne svicky, ze do plynu zaaasadne jednobodove, a ze tam dal originalni (jednobodove eyquemky), co patri do meho auta...Prave jsem koukal do automaxhulina, jednobodove eyquem ma za 116kc, tribodove eyquem za 140kc, takze ten cenovy rozdil je zanedbatelny.. Me se prave na volnobeh hrozne rozklepalo auto, kdyz prepnu na benzin, okamzite to ustava a je uplne v klidu, prepnu zpet na plyn a hned to zacne trast autem... Ale pouze na volnobeh, pri jizde to patrne neni
Plyn je náročnějí na kvalitu jiskry)tříbodové mají lepí - proto to dělají-ty dva tam nejsou rezervní),ale tohle bych spí viděl na patné seřízení.
Plyn je náročnějí na kvalitu jiskry)tříbodové mají lepí - proto to dělají-ty dva tam nejsou rezervní:-d),ale tohle bych spí viděl na patné seřízení.
|
|
29.04.2010 11:07 -
Re: LPG a C5
|
2343636
|
|
Martin
|
Město: Vlaim, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX Break | Počet příspěvků: 297 |
|
|
jruze napsal(a): Plyn je náročnějí na kvalitu jiskry)tříbodové mají lepí - proto to dělají-ty dva tam nejsou rezervní ),ale tohle bych spí viděl na patné seřízení.
Mě plynař tříbodové svíčky nedoporučoval, ale jednoznačně dával přednost předepsaným svíčkám a zásadně jednobodovým. Říkal, e tříbodové mají slabí jiskru a plynu e stačí jedna, ale musí být pořádná. Plynové svíčku vyloeně nesná..., ehm - neměl rád. V Meganu jsem tedy pouíval předepsané svíčky a vdy bez problémů.
Dalí zásady u plynu - pravidelné údrba a seřízení, čitění filtrů a kvalitní plyn.
to timik2001 - Tohle mi Megane občas udělal, kdy mi při měření emisích nastavili moc chudou směs. Po opětovném seřízení u plynaře to přestalo.
Mě plynař tříbodové svíčky nedoporučoval, ale jednoznačně dával přednost předepsaným svíčkám a zásadně jednobodovým. Říkal, e tříbodové mají slabí jiskru a plynu e stačí jedna, ale musí být pořádná. Plynové svíčku vyloeně nesná..., ehm - neměl rád. V Meganu jsem tedy pouíval předepsané svíčky a vdy bez problémů.
Dalí zásady u plynu - pravidelné údrba a seřízení, čitění filtrů a kvalitní plyn.
to timik2001 - Tohle mi Megane občas udělal, kdy mi při měření emisích nastavili moc chudou směs. Po opětovném seřízení u plynaře to přestalo.
|
|
29.04.2010 11:19 -
Re: LPG a C5
|
2343637
|
|
Petr72
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 850 |
|
|
Mě kdysi bylo doporučeno jetě do 120 L ,dát speciání svíčky na plyn se sříbrnými kontakty. Měl jsem je tam dva dny (nejelo to ,cukalo atd.) a zahodil jsem je. Namontoval zpět origo a měl klid.
Mě kdysi bylo doporučeno jetě do 120 L ,dát speciání svíčky na plyn se sříbrnými kontakty. Měl jsem je tam dva dny (nejelo to ,cukalo atd.) a zahodil jsem je. Namontoval zpět origo a měl klid. :palec
|
|
19.05.2010 10:05 -
Re: LPG a C5
|
2345444
|
|
timik2001
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v X | Počet příspěvků: 93 |
|
|
Ahoj C5 - plynaři Chtěl bych se Vás zeptat, s jakou spotřebou jezdite město/dalnice 130km/hod / a jaky systém máte v pěuli Já jen pro porovnání My jezdime větinou dálky, poměr tak 80%dálnice/20% město. Mám AG system originál z Holandska
Spotřeba dlouhodobá je 8,6 l plynu/100km Dálnici jsme dokonce jednou zvládli s průměrem 7,8l/100 a to docela naloení , jinak město tak 10,5l/100km. Jinak tyto údaje jsou počítány výpočtem, palubní počítač ukazuje na benzín víc, ne ve skutečnosti projedem na plyn cca tak o litr ukazuje víc...Díky za názory a ahoj Pavel
Ahoj C5 - plynaři :-)) Chtěl bych se Vás zeptat, s jakou spotřebou jezdite město/dalnice 130km/hod / a jaky systém máte v pěuli ;-) Já jen pro porovnání :-d My jezdime větinou dálky, poměr tak 80%dálnice/20% město. Mám AG system originál z Holandska
Spotřeba dlouhodobá je 8,6 l plynu/100km :-p Dálnici jsme dokonce jednou zvládli s průměrem 7,8l/100 a to docela naloení :-p, jinak město tak 10,5l/100km. Jinak tyto údaje jsou počítány výpočtem, palubní počítač ukazuje na benzín víc, ne ve skutečnosti projedem na plyn :-p cca tak o litr ukazuje víc...Díky za názory a ahoj Pavel :palec
|
|
19.05.2010 10:22 -
Re: LPG a C5
|
2345447
|
|
tief
|
|
|
V6 s Magic 3 jezdi mesto 15, dalnice 11, pri velice nesetrnem zpusobu jezdeni ...
V6 s Magic 3 jezdi mesto 15, dalnice 11, pri velice nesetrnem zpusobu jezdeni ...
|
|
19.05.2010 10:23 -
Re: LPG a C5
|
2345448
|
|
miskod
|
|
|
min: 8.6
max: cca. 13
priemer: 9.7
Jazdim hlavne mimo mesta, 60% dialnica. Po dialnici ale vacsinou 130 nejazdim. Tak do 120. Predsa len ten palubak je zazracny psychologicky nastroj...
edit: mam tiez magic3
min: 8.6
max: cca. 13
priemer: 9.7
Jazdim hlavne mimo mesta, 60% dialnica. Po dialnici ale vacsinou 130 nejazdim. Tak do 120. Predsa len ten palubak je zazracny psychologicky nastroj...:-)
edit: mam tiez magic3
|
|
19.05.2010 13:12 -
Re: LPG a C5
|
2345466
|
|
lami
|
Město: Netolice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 29 |
|
|
Jezdím převáně okresky do 30 km, nijak to neetřím a okolo 9,5 l, mám Landi Renzo.
Jezdím převáně okresky do 30 km, nijak to neetřím a okolo 9,5 l, mám Landi Renzo.
|
|
19.05.2010 17:58 -
Re: LPG a C5
|
2345505
|
|
Maxifik
|
Město: Trutnov 4, Auto: Toyota Verso 1,8 | Počet příspěvků: 746 |
|
|
Mám tam jetě z NL AG system, jezdím převáně mezi vesnicemi, spotřewba cca 9-10l
Mám tam jetě z NL AG system, jezdím převáně mezi vesnicemi, spotřewba cca 9-10l
|
|
27.05.2010 00:07 -
Re: LPG a C5
|
2346292
|
|
Muff
|
|
|
LPG Tartarinni, průměrná spotřeba 10l. Jezdím zhruba stejným procentem město, dálnici a okresku. Funguje bez problémů, maximální spokojenost.
LPG Tartarinni, průměrná spotřeba 10l. Jezdím zhruba stejným procentem město, dálnici a okresku. Funguje bez problémů, maximální spokojenost.
|
|
27.05.2010 10:56 -
Re: LPG a C5
|
2346330
|
|
jruze
|
|
|
Jeffrey napsal(a): Moná je to u lehce off topic, ale osobně si myslím, e LPG není vůbec patná věc, u jenom z ekologického a ekonomického hlediska. Sice mám osobní zkuenosti pouze s LPG, které jsem měl kdysi ve Favoritu, ale tenkráte jsem byl spokojen. Od té doby ale uteklo dost času a dnes to samozřejmě nemohu srovnávat, ale nebál bych se do toho jít znovu, kdybych měl sluné auto, u kterého bych věděl, e se mi to vyplatí.
Jinak jsem zastáncem deháků, snad mi prominete.
Mněl jsem plyn ve favoritu,BX,Vectře a spotřeba 10-20 haléřů(mněli jsme s kamoem pumpu a brali jsme od známé (mněnila bomby) velké bomby - vrácené od grilařů ) - z deseti jsme si naplnili oba nádre (60l) a jednu 33. a po vrch(dalí dvě nádre) a to ve za 100kc Tak e super,ale do chrochty to nejde a mněnit zatím nebudu. Jinak spotřeba 8.-10.l po Praze.
Mněl jsem plyn ve favoritu,BX,Vectře a spotřeba 10-20 haléřů(mněli jsme s kamoem pumpu a brali jsme od známé (mněnila bomby) velké bomby - vrácené od grilařů ) - z deseti jsme si naplnili oba nádre (60l) a jednu 33. a po vrch(dalí dvě nádre) a to ve za 100kc :-d Tak e super,ale do chrochty to nejde a mněnit zatím nebudu. Jinak spotřeba 8.-10.l po Praze.
|
|
27.05.2010 11:06 -
Re: LPG a C5
|
2346341
|
|
Rena
|
Město: , Auto: | Počet příspěvků: 92 |
|
|
Jeffrey napsal(a): Moná je to u lehce off topic, ale osobně si myslím, e LPG není vůbec patná věc, u jenom z ekologického a ekonomického hlediska. Sice mám osobní zkuenosti pouze s LPG, které jsem měl kdysi ve Favoritu, ale tenkráte jsem byl spokojen. Od té doby ale uteklo dost času a dnes to samozřejmě nemohu srovnávat, ale nebál bych se do toho jít znovu, kdybych měl sluné auto, u kterého bych věděl, e se mi to vyplatí. Jinak jsem zastáncem deháků, snad mi prominete.
Se zeptám asi hloupě, ale kolik to zařízení ukousne z objemu kufru? To je třeba pro mne celkem podstatná věc.
Jinak se mi taky zamlouvá chrochták, sice je to první chrocha v ivotě, ale dobrej.
Moná je to u lehce off topic, ale osobně si myslím, e LPG není vůbec patná věc, u jenom z ekologického a ekonomického hlediska.;-) Sice mám osobní zkuenosti pouze s LPG, které jsem měl kdysi ve Favoritu, ale tenkráte jsem byl spokojen.:palec Od té doby ale uteklo dost času a dnes to samozřejmě nemohu srovnávat, ale nebál bych se do toho jít znovu, kdybych měl sluné auto, u kterého bych věděl, e se mi to vyplatí. Jinak jsem zastáncem deháků, snad mi prominete.:-p
Se zeptám asi hloupě, ale kolik to zařízení ukousne z objemu kufru? To je třeba pro mne celkem podstatná věc.
Jinak se mi taky zamlouvá chrochták, sice je to první chrocha v ivotě, ale dobrej.
|
|
27.05.2010 11:26 -
Re: LPG a C5
|
2346345
|
|
Petr72
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 850 |
|
|
Kdy pouije toroidní nádr místo rezervy, tak o kufr nepříde.
Kdy pouije toroidní nádr místo rezervy, tak o kufr nepříde.;-)
|
|
| |
|
|