| | |
11.03.2017 19:10 -
Re: LPG a C5
|
3048712
|
|
citrus
|
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 612 |
|
|
na SK
Delphi 216
Siemens 180
na SK
Delphi 216
Siemens 180
|
|
11.03.2017 19:33 -
Re: LPG a C5
|
3048721
|
|
matra
|
Město: Sokolnice, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX Break | Počet příspěvků: 40 |
|
|
Tak nechápu, co mi to vyzvraceli za cenu. Místo tří co jsem si koupil do rezervy jsem mohl mít jednu novou. Zase mi někdo zkazil víkend
Přítí týden se tedy poptám jinde
Tak nechápu, co mi to vyzvraceli za cenu. Místo tří co jsem si koupil do rezervy jsem mohl mít jednu novou. Zase mi někdo zkazil víkend :(
Přítí týden se tedy poptám jinde
|
|
11.03.2017 19:36 -
Re: LPG a C5
|
3048724
|
|
matra
|
Město: Sokolnice, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX Break | Počet příspěvků: 40 |
|
|
VIN VF7RERFJC76608316
VIN VF7RERFJC76608316
|
|
11.03.2017 19:57 -
Re: LPG a C5
|
3048732
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
Celkem bez DPH 3 320,12 CZK
Celkem vč. DPH 4 017,35 CZK
Celkem bez DPH 3 320,12 CZK
Celkem vč. DPH 4 017,35 CZK
|
|
11.03.2017 20:35 -
Re: LPG a C5
|
3048749
|
|
matra
|
Město: Sokolnice, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX Break | Počet příspěvků: 40 |
|
|
Pak se spolehni na odborníky v autorizovaném servisu. Kde je to moné zakoupit? Kdy procházím ty internety, tak mi vyskakují jen pouité
Pak se spolehni na odborníky v autorizovaném servisu. Kde je to moné zakoupit? Kdy procházím ty internety, tak mi vyskakují jen pouité
|
|
11.03.2017 20:44 -
Re: LPG a C5
|
3048752
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
v kazdem autorizovanem servisu citroen jako novy nepouzity nahradni dil dle VIN
nechapu proc kvuli tomu prochazis internet,tam nic nekoupis..a vlastne ano co pul roku jine BSM a do kufru jedno,dve do zasoby
v kazdem autorizovanem servisu citroen jako novy nepouzity nahradni dil dle VIN
nechapu proc kvuli tomu prochazis internet,tam nic nekoupis..a vlastne ano co pul roku jine BSM a do kufru jedno,dve do zasoby ;)
|
|
12.03.2017 07:18 -
Re: LPG a C5
|
3048812
|
|
jruze
|
|
|
BSM - ,,co je to za krám" = kolik to na to BSM najezdilo ? - Já měnil BSM na biturbu po 117000Km(po 9. letech) a jen kvůli tomu e mi neel přední ostřikovač - i to se stane - po deseti letech provozu a asi i modmíněno jinými monými okolnostmi jako větí odběr opotřebených komponentů ????(nebo v jiných případech připojením různých vychytávek ?)
BSM - ,,co je to za krám" = kolik to na to BSM najezdilo ? - Já měnil BSM na biturbu po 117000Km(po 9. letech) a jen kvůli tomu e mi neel přední ostřikovač - i to se stane;-) - po deseti letech provozu a asi i modmíněno jinými monými okolnostmi jako větí odběr opotřebených komponentů ????(nebo v jiných případech připojením různých vychytávek ?):nevim
|
|
12.03.2017 08:57 -
Re: LPG a C5
|
3048828
|
|
Froggy
|
Město: Radnice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 118 |
|
|
citrus napsal(a): Froggy, teraz moe prásknu kde sú taky odborníci na LPG.
autodiag, ty si sa ako dostal do auta bez majitela??
U jsem to tu asi psal, ale bylo to v www.autamost.cz (je to bazar, ale mají i servis na montá LPG). Jinak ta montá byla udělaná pěkně-autodiag můe potvrdit, o to víc nechápu, proč v tak pečlivém provedení byla udělaná taková prasárna.. Kam by to správně mělo být napojené? Nevím kdy se k nim dostanu, tak kdyby to nebylo moc sloitý...
U jsem to tu asi psal, ale bylo to v www.autamost.cz (je to bazar, ale mají i servis na montá LPG). Jinak ta montá byla udělaná pěkně-autodiag můe potvrdit, o to víc nechápu, proč v tak pečlivém provedení byla udělaná taková prasárna.. Kam by to správně mělo být napojené? Nevím kdy se k nim dostanu, tak kdyby to nebylo moc sloitý...
|
|
08.11.2017 23:28 -
Re: LPG a C5
|
3107869
|
|
Ferro
|
Město: Ledenice, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v Exclusive | Počet příspěvků: 99 |
|
|
Zdravím milovníky LPG (harpagony a etřílky jako jsem já).
Poznámka a zkuenost z provozu na LPG.
Nájezd po montái 55.000 km - jednou vyměněn filtr LPG, jinak jen revize těsnosti soustavy, celkově jen pozitivní zkuenost. Jezdím převáně město a blízké okolí se spotřebou BA cca 10,5l/100 a LPG cca 11l/100km. Při dněních cenách BA 29,50 Kč/l a LPG 12,50 Kč/l jezdím za cca 2/5 ceny benzínu. Ostatní náklady jsou shodné, take maximální spokojenost. Rozdíl mezi jízdou na LPG a BA je nepozorovatelný a při přepnutí z jednoho na druhé palivo a zpět (a v zimě, nebo v létě) nevnímám změnu. Náklady na zabudování LPG v ceně 26.000 Kč jsem měl vrácené v úsporách během prvých 10.000 km a od té doby jen etřím. Motor je v nízkých otáčkách (oproti ropákům) poněkud línějí, ale nejsem ádný závodník a při předjídění s tím počítám. Tedy celkově veliká spokojenost!!
Před časem se trvale rozsvítila kontrolka "motor" a počítač házel hláku "Depolution system faulty". Jízdní vlastnosti bezezměny. Pročtením diskusí zde jsem dospěl k závěru, e bez diagnostiky nejsem schopen nic vymyslet. Odborník na motory PSA mi to za 500,- Kč napojil na LEXII a zjistil nesoulad v bohatosti směsy. Problém nebyl v provozu na BA - chybová hláka se projevovala pouze po přepnutí na LPG. Tak jsem navtívil "plynaře", ten si s tím 3 minuty hrál, upravil bohatost směsi a tím závadu odstranil. Vzhledem k tomu, e při tom udělal i revizi, dal templ do dokumentace a chtěl jen 200,- tak za hubičku. Jetě mi řekl, e ivotnost vstřikovačů je kolem 60.000 km a a počítám s celkovou cenou 2.100,- Kč za repasované + výměna + palivový LPG filtr. Práce na počkání, a přijedu a se začne projevovat nepravidelný chod motoru na plyn. Zatím ve OK a snad to jetě chvíli vydrí. A kdy ne, tak cena a výhled na dalích bezproblémových 50-60.000 km je uklidňující.
Ergo kladívko - není nad toho, kdo má LPG a je spokojen. Alespoň tak jako já!! Prostě jsem
Zdravím milovníky LPG (harpagony a etřílky jako jsem já).
Poznámka a zkuenost z provozu na LPG.
Nájezd po montái 55.000 km - jednou vyměněn filtr LPG, jinak jen revize těsnosti soustavy, celkově jen pozitivní zkuenost. Jezdím převáně město a blízké okolí se spotřebou BA cca 10,5l/100 a LPG cca 11l/100km. Při dněních cenách BA 29,50 Kč/l a LPG 12,50 Kč/l jezdím za cca 2/5 ceny benzínu. Ostatní náklady jsou shodné, take maximální spokojenost. Rozdíl mezi jízdou na LPG a BA je nepozorovatelný a při přepnutí z jednoho na druhé palivo a zpět (a v zimě, nebo v létě) nevnímám změnu. Náklady na zabudování LPG v ceně 26.000 Kč jsem měl vrácené v úsporách během prvých 10.000 km a od té doby jen etřím. Motor je v nízkých otáčkách (oproti ropákům) poněkud línějí, ale nejsem ádný závodník a při předjídění s tím počítám. Tedy celkově veliká spokojenost!!:palec
Před časem se trvale rozsvítila kontrolka "motor" a počítač házel hláku "Depolution system faulty". Jízdní vlastnosti bezezměny. Pročtením diskusí zde jsem dospěl k závěru, e bez diagnostiky nejsem schopen nic vymyslet. Odborník na motory PSA mi to za 500,- Kč napojil na LEXII a zjistil nesoulad v bohatosti směsy. Problém nebyl v provozu na BA - chybová hláka se projevovala pouze po přepnutí na LPG. Tak jsem navtívil "plynaře", ten si s tím 3 minuty hrál, upravil bohatost směsi a tím závadu odstranil. Vzhledem k tomu, e při tom udělal i revizi, dal templ do dokumentace a chtěl jen 200,- tak za hubičku. Jetě mi řekl, e ivotnost vstřikovačů je kolem 60.000 km a a počítám s celkovou cenou 2.100,- Kč za repasované + výměna + palivový LPG filtr. Práce na počkání, a přijedu a se začne projevovat nepravidelný chod motoru na plyn. Zatím ve OK a snad to jetě chvíli vydrí. A kdy ne, tak cena a výhled na dalích bezproblémových 50-60.000 km je uklidňující.
Ergo kladívko - není nad toho, kdo má LPG a je spokojen. Alespoň tak jako já!! Prostě jsem :-)))) :-))))
|
|
09.11.2017 09:12 -
Re: LPG a C5
|
3107879
|
|
gtv8
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 73 |
|
|
Tak a teď jeste sehnat ten 2.0 .......
:palec Tak a teď jeste sehnat ten 2.0 .......
|
|
09.11.2017 12:18 -
Re: LPG a C5
|
3107902
|
|
NMC
|
|
|
Kdy ti vypadnou dva válce tak to má...
Kdy ti vypadnou dva válce tak to má...
|
|
15.12.2017 12:52 -
Re: LPG a C5
|
3117619
|
|
LukoLVG
|
Město: , Auto: | Počet příspěvků: 227 |
|
|
Nova skusenost s mojou C5.
LPG funguje krasne ale ked natankujem plyn TOMEGAS vyhodi mi chybu antipollution fault. Ked natankujem iny plyn alebo jazdim na benzin zmizne. Cize C5 sa asi nekamarati s TOMEGASOM. Tot moja skusenost, aby niekto nebol prekvapeny ze na tomegase mu vyhadzuje chybu
Nova skusenost s mojou C5.
LPG funguje krasne ale ked natankujem plyn TOMEGAS vyhodi mi chybu antipollution fault. Ked natankujem iny plyn alebo jazdim na benzin zmizne. Cize C5 sa asi nekamarati s TOMEGASOM. Tot moja skusenost, aby niekto nebol prekvapeny ze na tomegase mu vyhadzuje chybu
|
|
23.12.2017 21:38 -
Re: LPG a C5
|
3119776
|
|
Ferro
|
Město: Ledenice, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v Exclusive | Počet příspěvků: 99 |
|
|
Zdravím kolegy C 5kaře a etřílky s LPG zvlá. Chci se v tomto předvánočním čase podělit o zkuenost, kterou jsem právě udělal.
Auto vypovědělo slubu, následoval odtah a diagnostika, která ukázala zkrat palivového čerpadla a vstřikovacích ventilů na kostru. Závadu autoelektrikář odstranil, ale pár dní na to se začal motor hádat. Po normálním startu za pár minut nepravidelný chod na 2 a 3 válce. Po začátku pomohlo vypnutí a opětovné nastartování, ale závada progradovala se zahřátím motoru. Návtěva u autoelektrikáře, kde zjitěn nepravidelný záeh na 2. a 3. válci. Hypotéza - svíčky. Vzhledem k tomu, e před 25.000 namontovány speciály NGK LPG LL 7 s deklarovanou ivotností 60.000 km a cenou 405,-/kus jsem jen zalapal po dechu. Svíčky vyměněny za BOSCH - FR 8 SC+ a ono ejhle... Auto jede, necuká, chod motoru pravidelný, prostě konečně vánoční i jízdní pohoda.
Resumé - speciál NGK LPG LL 7 s iridiovou elektrodou je podle mne jen neskutečně předraený a deklarovanou ivotností navoněný it, se zcela průměrnými vlastnostmi. Jestli mám po 20.000 měnit svíčky za 100,- nebo za 400,- je levnějí varianta jasná volba. 4násobně vyí cena bohuel není sebemení zárukou jakosti ani mé spokojenosti. Ba právě naopak!! Zkuenost mi říká, e čím levnějí, tím mení očekávání a v podstatě ádné zklamání. Výměna mne nezruinuje, ani psychicky nerozhodí. Kdy výrobek odvede nad očekávání více - o to větí radost a uspokojení. Proč tedy kupovat drahou a moná (v mém případě?) pajcovanou značku??
Přeji vem klubákům klidné a spokojené proití Vánoc, veselého Silvestra a po celý přítí rok beznehodovou a bezproblémovou jízdu.
Tak a nám to pěkně jezdí a nae vozíky jsou jen
Zdravím kolegy C 5kaře a etřílky s LPG zvlá. Chci se v tomto předvánočním čase podělit o zkuenost, kterou jsem právě udělal.
Auto vypovědělo slubu, následoval odtah a diagnostika, která ukázala zkrat palivového čerpadla a vstřikovacích ventilů na kostru. Závadu autoelektrikář odstranil, ale pár dní na to se začal motor hádat. Po normálním startu za pár minut nepravidelný chod na 2 a 3 válce. Po začátku pomohlo vypnutí a opětovné nastartování, ale závada progradovala se zahřátím motoru. Návtěva u autoelektrikáře, kde zjitěn nepravidelný záeh na 2. a 3. válci. Hypotéza - svíčky. Vzhledem k tomu, e před 25.000 namontovány speciály NGK LPG LL 7 s deklarovanou ivotností 60.000 km a cenou 405,-/kus jsem jen zalapal po dechu. Svíčky vyměněny za BOSCH - FR 8 SC+ a ono ejhle... Auto jede, necuká, chod motoru pravidelný, prostě konečně vánoční i jízdní pohoda.
Resumé - speciál NGK LPG LL 7 s iridiovou elektrodou je podle mne jen neskutečně předraený a deklarovanou ivotností navoněný it, se zcela průměrnými vlastnostmi. Jestli mám po 20.000 měnit svíčky za 100,- nebo za 400,- je levnějí varianta jasná volba. 4násobně vyí cena bohuel není sebemení zárukou jakosti ani mé spokojenosti. Ba právě naopak!! Zkuenost mi říká, e čím levnějí, tím mení očekávání a v podstatě ádné zklamání. Výměna mne nezruinuje, ani psychicky nerozhodí. Kdy výrobek odvede nad očekávání více - o to větí radost a uspokojení. Proč tedy kupovat drahou a moná (v mém případě?:nevim) pajcovanou značku??
Přeji vem klubákům klidné a spokojené proití Vánoc, veselého Silvestra a po celý přítí rok beznehodovou a bezproblémovou jízdu.
Tak a nám to pěkně jezdí a nae vozíky jsou jen :palec
|
|
23.12.2017 21:47 -
Re: LPG a C5
|
3119783
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
ono v motoru maji byt namontovany svicky ktere doporucuje vyrobce i presto co ti tam nase.ou plynari
k tem Bosch svickam se docela divim ze funguji...
ono v motoru maji byt namontovany svicky ktere doporucuje vyrobce i presto co ti tam nase.ou plynari
k tem Bosch svickam se docela divim ze funguji...
|
|
24.12.2017 09:42 -
Re: LPG a C5
|
3119855
|
|
gtv8
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 73 |
|
|
Ono je kolikrat lepsi koupit i BERU za 30 korun, nez nejake specialy.
Ono je kolikrat lepsi koupit i BERU za 30 korun, nez nejake specialy.
|
|
03.01.2018 14:51 -
Re: LPG a C5
|
3122195
|
|
LukoLVG
|
Město: , Auto: | Počet příspěvků: 227 |
|
|
Mne plynar z Korejoviec - povedal citujem: Jebaj na LPG sviecky, daj tam tote co predpisuje citroen
:-)))):-))))Mne plynar z Korejoviec - povedal citujem: Jebaj na LPG sviecky, daj tam tote co predpisuje citroen :-))))
|
|
28.02.2018 08:51 -
Re: LPG a C5
|
3135875
|
|
LukoLVG
|
Město: , Auto: | Počet příspěvků: 227 |
|
|
Ahojte, taka technicka otazka.
Da sa doladit zmes aj pri studenom motore? Na niekolkych LPG autach sme si vsimli ze ked je auto studene/premrznute a ide na benzin - po nastartovani bezna vec... Tak ma velmi bohatu zmes, striela do vyfuku.
Je to cca 1 max dve minuty po starte. Ked jemne tuknete do plynu a otacky na volnobehu klesaju pocujete mierne postrelovanie z vyfuku. Da sa zmes ladit aj pre studeny motor?
Ked je motor aspon trosku zohriaty, fakt po tej minute je to OK aj na benzin aj na LPG. Zvycajne sa to deje na motoroch PSA 2,0 100kw RFN
A potom este dalsia otazka, tiez mierne trasenie motora a od neho celeho auta, tiez po nastartovani zhruba tie prve minuty, akonahle sa auticko trosicku zohreje nerobi to. Predpokladam ze to ma suvis s tou bohatou zmesou benzinu na zimnom motore
Ahojte, taka technicka otazka.
Da sa doladit zmes aj pri studenom motore? Na niekolkych LPG autach sme si vsimli ze ked je auto studene/premrznute a ide na benzin - po nastartovani bezna vec... Tak ma velmi bohatu zmes, striela do vyfuku.
Je to cca 1 max dve minuty po starte. Ked jemne tuknete do plynu a otacky na volnobehu klesaju pocujete mierne postrelovanie z vyfuku. Da sa zmes ladit aj pre studeny motor?
Ked je motor aspon trosku zohriaty, fakt po tej minute je to OK aj na benzin aj na LPG. Zvycajne sa to deje na motoroch PSA 2,0 100kw RFN
A potom este dalsia otazka, tiez mierne trasenie motora a od neho celeho auta, tiez po nastartovani zhruba tie prve minuty, akonahle sa auticko trosicku zohreje nerobi to. Predpokladam ze to ma suvis s tou bohatou zmesou benzinu na zimnom motore
|
|
28.02.2018 08:58 -
Re: LPG a C5
|
3135877
|
|
gtv8
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 73 |
|
|
Mysli v tom dnesnim mrazu ? To se mi trepe i v6 jak zmrzlej pes, minutu dve po startu, predstav si ten zrmzlej benzin ve zmrzlym valci, jaka je mu zima a predstav si toho nas*aneho ridice kdyz bude chuda smes a chcipne to. Auto vzdy startuje bohaty a nic s tim neudelas. Pokud se to trepe moc, zkontroluj silentbloky, jestli neni hydraulicky po smrti.
Mysli v tom dnesnim mrazu ? To se mi trepe i v6 jak zmrzlej pes, minutu dve po startu, predstav si ten zrmzlej benzin ve zmrzlym valci, jaka je mu zima a predstav si toho nas*aneho ridice kdyz bude chuda smes a chcipne to;-). Auto vzdy startuje bohaty a nic s tim neudelas. Pokud se to trepe moc, zkontroluj silentbloky, jestli neni hydraulicky po smrti.
|
|
14.06.2018 07:19 -
Re: LPG a C5
|
3163925
|
|
Zdenek30
|
Město: Těetice, Auto: Citroën C5 I 2.0HPi Exclusive | Počet příspěvků: 12 |
|
|
Zdravim chlapi mel bych dotaz chci lpg na hpi delal nekdo uz a prosim odpovedi ze je to sit motor atd si nechte ja sem max spokojen dekuji
Zdravim chlapi mel bych dotaz chci lpg na hpi delal nekdo uz a prosim odpovedi ze je to sit motor atd si nechte ja sem max spokojen dekuji
|
|
| |
|
|