| | |
15.12.2009 23:18 -
Re: LPG a C5
|
1429351
|
|
tief
|
|
|
skus skontrolovat uzemnenie a dobijanie ...
skus skontrolovat uzemnenie a dobijanie ...
|
|
16.12.2009 20:41 -
Re: LPG a C5
|
1429381
|
|
Maxifik
|
Město: Trutnov 4, Auto: Toyota Verso 1,8 | Počet příspěvků: 746 |
|
|
To mi připadá OK, 14,4V nabíjecí napětí, země dotaené. Asi si auto opravdu ije svým ivotem bez ohledu na člověka. Dokonce mi to samo vyplo elektriku, jak jsem u psal v "Nejde nastartovat"
To mi připadá OK, 14,4V nabíjecí napětí, země dotaené. Asi si auto opravdu ije svým ivotem bez ohledu na člověka. Dokonce mi to samo vyplo elektriku, jak jsem u psal v "Nejde nastartovat" :-d
|
|
11.01.2010 16:58 -
Re: LPG a C5
|
1430603
|
|
hollowmen
|
Město: , Auto: Citroën C5 I 1.8 16v X | Počet příspěvků: 28 |
|
|
Ahoj já pouívám Sekvenční vstřikování TARTARINI a nemohu si naříkat. Prostě si to přepíná podle sebe a nemusím si toho vímat. Akorád to chce opravdu tankovat kvalitní plyn (Lampogas,Flaga). Co se týká svíček. Teď to budu také řeit. Chci si koupit nové a přemýlím jaké. Jestli opět BOSH z jednou hl. elektrodou a 3 přídavnýma nebo prodavají speciální svíčka na benzín a LPG. Můe někdo doporučit svíčky? Dík
Ahoj já pouívám Sekvenční vstřikování TARTARINI a nemohu si naříkat. Prostě si to přepíná podle sebe a nemusím si toho vímat. Akorád to chce opravdu tankovat kvalitní plyn (Lampogas,Flaga). Co se týká svíček. Teď to budu také řeit. Chci si koupit nové a přemýlím jaké. Jestli opět BOSH z jednou hl. elektrodou a 3 přídavnýma nebo prodavají speciální svíčka na benzín a LPG. Můe někdo doporučit svíčky? Dík
Přílohy: Bosh LPG po 15000km.JPG ( 10593b ) - Na LPG na 15000km Bosh LPG po 30000km.JPG ( 10039b ) - Na LPG na 30000km EYQUEM 4 POL.JPG ( 7754b ) - 4 polové |
|
11.01.2010 19:14 -
Re: LPG a C5
|
1430624
|
|
tief
|
|
|
pouzit originalne sviecky resp. sviecky originalnych parametrov - na V6 sa vyborne osvecili NGK. Akurat je dobre malinko priblizit elektrody ked je to mozne ...
pouzit originalne sviecky resp. sviecky originalnych parametrov - na V6 sa vyborne osvecili NGK. Akurat je dobre malinko priblizit elektrody ked je to mozne ...
|
|
11.01.2010 19:24 -
Re: LPG a C5
|
1430628
|
|
jumep
|
|
|
jj, NGK sa mi osvedcili tiez (nie sice pri LPG) ale vseobecne ...
jj, NGK sa mi osvedcili tiez (nie sice pri LPG) ale vseobecne ...
|
|
11.01.2010 20:43 -
Re: LPG a C5
|
1430631
|
|
hollowmen
|
Město: , Auto: Citroën C5 I 1.8 16v X | Počet příspěvků: 28 |
|
|
Jetě jeden trochu trapný dotaz, jak se dozvím parametry na předepsané svíčky krom na prodejně, kde si je budu kupovat? Na motoru to bude napsané?
Jetě jeden trochu trapný dotaz, jak se dozvím parametry na předepsané svíčky krom na prodejně, kde si je budu kupovat? Na motoru to bude napsané?
|
|
12.01.2010 08:19 -
Re: LPG a C5
|
1430653
|
|
tief
|
|
|
napriklad na service.citroen.com, pripadne v katalogu vyrobcu sviecok ( obcas je na internete )
napriklad na service.citroen.com, pripadne v katalogu vyrobcu sviecok ( obcas je na internete )
|
|
19.01.2010 17:55 -
Re: LPG a C5
|
1802525
|
|
72Michal
|
Město: Ústín, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v X | Počet příspěvků: 6 |
|
|
Zdravím vespolek, jezdí s LPG u poměrně dlouho. Co se týče kvality, není to vdy prodejcem. Sám jsem jako řidič rozváel plyn po čerpačkách, a zodpovědně říkám e je to od koho vlasně berou plyn. Rozváel jsem německý plyn a je dobrý. I kdy se to někdy namíchalo s ruským plynem. Rada - měňte filtry a svíčky. A jetě drobnost, pokud vám auto jeydí bey větích problémů, raději do ničeho neyasahujte a nechte to tak. Jinak je v podstatě jedo jestli jedete na propan - butan(LPG) nebo klidně na čistý propan.
Zdravím vespolek, jezdí s LPG u poměrně dlouho. Co se týče kvality, není to vdy prodejcem. Sám jsem jako řidič rozváel plyn po čerpačkách, a zodpovědně říkám e je to od koho vlasně berou plyn. Rozváel jsem německý plyn a je dobrý. I kdy se to někdy namíchalo s ruským plynem. Rada - měňte filtry a svíčky. A jetě drobnost, pokud vám auto jeydí bey větích problémů, raději do ničeho neyasahujte a nechte to tak. Jinak je v podstatě jedo jestli jedete na propan - butan(LPG) nebo klidně na čistý propan.
|
|
20.01.2010 08:54 -
Re: LPG a C5
|
1802632
|
|
hollowmen
|
Město: , Auto: Citroën C5 I 1.8 16v X | Počet příspěvků: 28 |
|
|
Ono to zase není a tak přesné. Je docela důleité jaký plyn se do auta tanku. Po patném plynu nebo kdy někdo tankuje kde se mu zlíbí, můe si zničit regulátor a jeho repas mě vyel na 1 800,-Kč. Ten se repasuje prý po kadých cca 70 000,-km.
Ono to zase není a tak přesné. Je docela důleité jaký plyn se do auta tanku. Po patném plynu nebo kdy někdo tankuje kde se mu zlíbí, můe si zničit regulátor a jeho repas mě vyel na 1 800,-Kč. Ten se repasuje prý po kadých cca 70 000,-km.
|
|
20.01.2010 09:04 -
Re: LPG a C5
|
1802633
|
|
miskod
|
|
|
No ja na xsare tocim na plyne cez 100tis a cistim akurat vstrekovac (mam matrix). Ked sa na pocitaci pozeram je pravda, ze regulator uz reguluje tlak trosku pomalsie. Ale ta jedna atmosfera je tam +- stale.
Co sa tyka tej kvality, tak suhlasim. Mam par cerpaciek, na ktorych ked natankujem, tak hned cistim dolepeny vstrekovac.
No ja na xsare tocim na plyne cez 100tis a cistim akurat vstrekovac (mam matrix). Ked sa na pocitaci pozeram je pravda, ze regulator uz reguluje tlak trosku pomalsie. Ale ta jedna atmosfera je tam +- stale.
Co sa tyka tej kvality, tak suhlasim. Mam par cerpaciek, na ktorych ked natankujem, tak hned cistim dolepeny vstrekovac.
|
|
22.01.2010 12:39 -
Re: LPG a C5
|
1802756
|
|
miskod
|
|
|
regulator, reduktor...ono je to to iste..
Redukuje nestaly tlak kvapalnej fazy a reguluje tlak na vystupe (pred vstrekovacom) na konstantnu hodnotu...
regulator, reduktor...ono je to to iste..;-)
Redukuje nestaly tlak kvapalnej fazy a reguluje tlak na vystupe (pred vstrekovacom) na konstantnu hodnotu...:-)
|
|
22.01.2010 12:43 -
Re: LPG a C5
|
1802757
|
|
tief
|
|
|
Hmm a nemal by spinu a bordel zachytit filter pred reduktorom ? Ten sa meni ( aspon u nas ) kazdy rok.
Hmm a nemal by spinu a bordel zachytit filter pred reduktorom ? Ten sa meni ( aspon u nas ) kazdy rok.
|
|
22.01.2010 12:50 -
Re: LPG a C5
|
1802758
|
|
miskod
|
|
|
No ja konkretne filter kvapalnej fazy, len vyklepem. Jedine co je v nom su zelezne piliny nachytane na magnete. Inak je cisty.
A filter plynnej fazy...asi mas pravdu celkom by sa to hodilo vymenit raz za rok. Ked ho vytiahnem po roku, tak je cely zasvineny od mastnej smradlavej hmoty.
No ja konkretne filter kvapalnej fazy, len vyklepem. Jedine co je v nom su zelezne piliny nachytane na magnete. Inak je cisty.
A filter plynnej fazy...asi mas pravdu celkom by sa to hodilo vymenit raz za rok. Ked ho vytiahnem po roku, tak je cely zasvineny od mastnej smradlavej hmoty.
|
|
22.01.2010 23:06 -
Re: LPG a C5
|
1802797
|
|
hollowmen
|
Město: , Auto: Citroën C5 I 1.8 16v X | Počet příspěvků: 28 |
|
|
Myslel jsem reduktor. Omlouvám se. Jinak mě bylo na servise řečeno, e se dělá jeho repas cca po 70 tis. Hold u měl asi svoje odsloueno. Auto přes rok stálo a teď opětovným pouíváním se občas něco projeví. Jinak jsem koukal, e mám přepínání plynu nastaven na 35°C. Taky tu byla někde o tom řeč.
Myslel jsem reduktor. Omlouvám se. Jinak mě bylo na servise řečeno, e se dělá jeho repas cca po 70 tis. Hold u měl asi svoje odsloueno. Auto přes rok stálo a teď opětovným pouíváním se občas něco projeví. Jinak jsem koukal, e mám přepínání plynu nastaven na 35°C. Taky tu byla někde o tom řeč.
|
|
02.03.2010 10:01 -
Re: LPG a C5
|
1805677
|
|
timik2001
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v X | Počet příspěvků: 93 |
|
|
Ahoj, chci se zeptat prynařů, kolik Vás stojí technická s emisema i revizi plynu sakumpikum dohromady??? Mám ted jet na technickou, tak at vim na co se pripravit... diiky
Ahoj, chci se zeptat prynařů, kolik Vás stojí technická s emisema i revizi plynu sakumpikum dohromady??? Mám ted jet na technickou, tak at vim na co se pripravit...:-o :-)) diiky
|
|
02.03.2010 11:33 -
Re: LPG a C5
|
1805690
|
|
tief
|
|
|
mam pocit ze to vsetko stalo do 2000,- korun ...
mam pocit ze to vsetko stalo do 2000,- korun ...
|
|
30.03.2010 10:08 -
Re: LPG a C5
|
2340519
|
|
timik2001
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v X | Počet příspěvků: 93 |
|
|
Ahoj, mam C5tku s original lpg z holandska a nejak nemam stesti na plynare ( Mám AG system, minuly plynař mi tam dal filtr plynné fáze s vyměnitelnou vlozkou, říkal, e po 10 000km bych ho měl přijet k němu vyměnit....cena? 93kč za vloku + diagnostika za 650kč/hod + prace....take výměna by mě přisla na nějakych 800-900kč, co mi přijde ílené. Chtěl bych se zeptat plynařu, kteří mají stejný system jako já, zda mají nějaké dobré tipy na plynaře, nebo mi z vlastní zkuenosti poradí jak na to diky moc a ahoj
Ahoj, mam C5tku s original lpg z holandska a nejak nemam stesti na plynare :o( Mám AG system, minuly plynař mi tam dal filtr plynné fáze s vyměnitelnou vlozkou, říkal, e po 10 000km bych ho měl přijet k němu vyměnit....cena? 93kč za vloku + diagnostika za 650kč/hod + prace....take výměna by mě přisla na nějakych 800-900kč, co mi přijde ílené. Chtěl bych se zeptat plynařu, kteří mají stejný system jako já, zda mají nějaké dobré tipy na plynaře, nebo mi z vlastní zkuenosti poradí jak na to :-p diky moc a ahoj:palec
|
|
30.03.2010 10:17 -
Re: LPG a C5
|
2340520
|
|
tief
|
|
|
Filter demontujes, rozmontujes, vymenis vlozku a zase zamontujes Jednoduche. Rozhodne by si ale jednou za rok mal chodit do LPG servisu na revizi a serizeni celeho systemu.
Filter demontujes, rozmontujes, vymenis vlozku a zase zamontujes :) Jednoduche. Rozhodne by si ale jednou za rok mal chodit do LPG servisu na revizi a serizeni celeho systemu.
|
|
30.03.2010 17:17 -
Re: LPG a C5
|
2340548
|
|
jruze
|
|
|
Zkus to na harfě P-9 nebo H.Počernice směr Nehvizdy(asi půl Km za po pravé straně) nebo mi zavolej, ale filtr si vymnění sám bez problémů.Zavře u nádre kohout,na tom ventilu povolí mněl by to být roub na 13 klíč-pozor na prsty - uteče trochu plynu(napřed jen povolit),odroubuje spodní část ve které je filtr s pérkem a bývá tam magnetická kulička. Stejným způsobem sloí(zkontrolovat gumové těsnění) otevře ventil.Diagnostiku si myslím kvůli tomu nepotřebuje.
Zkus to na harfě P-9 nebo H.Počernice směr Nehvizdy(asi půl Km za po pravé straně) nebo mi zavolej, ale filtr si vymnění sám bez problémů.Zavře u nádre kohout,na tom ventilu povolí mněl by to být roub na 13 klíč-pozor na prsty - uteče trochu plynu(napřed jen povolit),odroubuje spodní část ve které je filtr s pérkem a bývá tam magnetická kulička. Stejným způsobem sloí(zkontrolovat gumové těsnění) otevře ventil.Diagnostiku si myslím kvůli tomu nepotřebuje.
|
|
| |
|
|