| | |
07.09.2016 17:18 -
Re: LPG a C5
|
2992471
|
|
miskod
|
|
|
aha....tak toto som si nevsimol...Plny suhlas s petom...Urobit autoadaptaciu alebo najazdit min. 100km cisto na benzin a potom nastavit plyn
aha....tak toto som si nevsimol...Plny suhlas s petom...Urobit autoadaptaciu alebo najazdit min. 100km cisto na benzin a potom nastavit plyn
|
|
07.09.2016 17:52 -
Re: LPG a C5
|
2992473
|
|
jumep
|
|
|
ak je to rozhasene ani tych 100km nemusi byt dost, pri 2.0 ide krasne resetnut hodnoty, odjazdit potom 100km a potom ladit plyn ...
ak je to rozhasene ani tych 100km nemusi byt dost, pri 2.0 ide krasne resetnut hodnoty, odjazdit potom 100km a potom ladit plyn ...
|
|
07.09.2016 18:46 -
Re: LPG a C5
|
2992487
|
|
LukoLVG
|
Město: , Auto: | Počet příspěvků: 227 |
|
|
cize podla vas postup. Najazdit aspon 100km na benzine. Tak ist za plynarom naj nastavi plyn?
Resetnut hodnoty asi iba lexia/proxia?
cize podla vas postup. Najazdit aspon 100km na benzine. Tak ist za plynarom naj nastavi plyn?
Resetnut hodnoty asi iba lexia/proxia? :(
|
|
07.09.2016 20:59 -
Re: LPG a C5
|
2992552
|
|
miskod
|
|
|
presne tak
presne tak
|
|
07.09.2016 21:56 -
Re: LPG a C5
|
2992584
|
|
martinrx
|
Město: Uherský Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 349 |
|
|
resetovat hodnoty jedině diagnostikou, ale i s ní to není úplně jednoduché. Je na to speciální postup. (elespon tak mi to vysvětlovali kdy to prováděli)
nebo jak u bylo zmíněno, najezdit na benzin nějakou stovku km - ale nikdo neví přesně kolik.
Taky si myslím jak píe Jumep, e těch 100 km nemusí být dost.
resetovat hodnoty jedině diagnostikou, ale i s ní to není úplně jednoduché. Je na to speciální postup. (elespon tak mi to vysvětlovali kdy to prováděli)
nebo jak u bylo zmíněno, najezdit na benzin nějakou stovku km - ale nikdo neví přesně kolik. :-)
Taky si myslím jak píe Jumep, e těch 100 km nemusí být dost.
|
|
08.09.2016 14:00 -
Re: LPG a C5
|
2992740
|
|
LukoLVG
|
Město: , Auto: | Počet příspěvků: 227 |
|
|
No takze som sa poriadne povozil a na dalsi tyzden mam plynara dohodnuteho
Ale problem vyrieseny. Zaklepana jedna sviecka co z toho vypliva? Pred vymenou sviecok si dosledne skontrolujte vsetky! Sviecky
No takze som sa poriadne povozil a na dalsi tyzden mam plynara dohodnuteho :P
Ale problem vyrieseny. Zaklepana jedna sviecka :D co z toho vypliva? Pred vymenou sviecok si dosledne skontrolujte vsetky! Sviecky :D
|
|
07.12.2016 19:43 -
Re: LPG a C5 - cukání
|
3018434
|
|
NMC
|
|
|
Kulda napsal(a): Zdarec, tak včera na dálnici fest kubání při jízdě na LPG, dojezd na pumpu - bliká kontrolka motoru. Po přepnutí na benzin se motor zklidnil, kontrolka neblíká, ale svítí, jízda tak na 60-70km, klepalo se to jak na 3 válce, dojezd domů na beneli. Svíčky ven a ty jsou ok. Dnes diagnostika:
P0170 - vstřikování paliva není charakterizováno
P0597 - řízený termostat přeruený obvod
P0261 - ovládání vstřikovače 1 signál je zkratovaný na kostru.
po obědě bude mecho kontrolovat vstřiky a kabelá kolem, proměřovat odpory atd.. Mno, uvidím co bude. pokud bude ok, musí to prolézt plynař.
jde o to, e to mezi 1800 a 2300 ot/min na 2 a 3 kvalt kube, jak prase. Ale ne pořád, spí a to je zahřátý a včera jsem nedojel do práce, musel jsem se to otočit a valit dom. Pozná to ten plynař, e tomu něco je? Já mám obavy s tím jet k tobě, e to někde klekne.... .
Za předpokladu, e bys měl holandské LPG, mohl by být problém v obvodu vstřiku 1. válce v Interface Unit (viz schema). Interface Unit je u LPG pohonu zařazen mezi BSM (ECU) a benzínové i plynové vstřiky. Moná u prvního válce zlobí přepínání signálu z BSM mezi benzínový vstřik/řídící jednotku LPG. Ostatní systémy mají určitě zapojení podobné.
Za předpokladu, e bys měl holandské LPG, mohl by být problém v obvodu vstřiku 1. válce v Interface Unit (viz schema). Interface Unit je u LPG pohonu zařazen mezi BSM (ECU) a benzínové i plynové vstřiky. Moná u prvního válce zlobí přepínání signálu z BSM mezi benzínový vstřik/řídící jednotku LPG. Ostatní systémy mají určitě zapojení podobné.
Přílohy: LPG_vstriky.pdf ( 135975b ) - LPG_schema.pdf ( 69123b ) - |
|
07.12.2016 20:24 -
Re: LPG a C5
|
3018457
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
zapojene je to vetsinou stejne jak jsem psal...
ovsem v jednotce je pro jednotlive vstrikovace pouze vykonovy rezistor ktery slouzi jako emulator vstriku pro jednotku..prepinani ridi obyc polovodic nicmene pokud odejde vetsinou nejde vstrik vubec..tady se to chova jinak a je to teplotne zavysle
jinak vstriky nespina BSM ale ECU
zapojene je to vetsinou stejne jak jsem psal...
ovsem v jednotce je pro jednotlive vstrikovace pouze vykonovy rezistor ktery slouzi jako emulator vstriku pro jednotku..prepinani ridi obyc polovodic nicmene pokud odejde vetsinou nejde vstrik vubec..tady se to chova jinak a je to teplotne zavysle
jinak vstriky nespina BSM ale ECU
|
|
08.12.2016 08:48 -
Re: LPG a C5
|
3018561
|
|
NMC
|
|
|
Ono to působí, jako by se při přepnutí na plyn přívod z ECU do benzínového vstřiku na 1. válci nepřepnul na náhradní rezistor, ale zůstal připojen a rezistor se k němu připojil paralelně. Pak by to ECU mohla vyhodnotit jako zkrat na vstřiku. Ale do dalích úvah u se nepoutím, neznám konkretní technické řeení.
Ono to působí, jako by se při přepnutí na plyn přívod z ECU do benzínového vstřiku na 1. válci nepřepnul na náhradní rezistor, ale zůstal připojen a rezistor se k němu připojil paralelně. Pak by to ECU mohla vyhodnotit jako zkrat na vstřiku. Ale do dalích úvah u se nepoutím, neznám konkretní technické řeení.
|
|
18.01.2017 21:09 -
Re: LPG a C5
|
3029523
|
|
citrus
|
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 612 |
|
|
tak som bol cez sviatky na orave. Jedneho dna asi po 10min od nastartovania smrad LPG...
Boli mrazy -20 a -30°C a asi tieto teploty nevydrali svorky a krasne to tam striekalo pod kapotou vetko mokre.... Hned som odstavil plyn a iiel natankova plnu BA
Včera vetky vymenene Akurat u tam mam so robami aspon to bude dra
Take bacha na to
tak som bol cez sviatky na orave. Jedneho dna asi po 10min od nastartovania smrad LPG...
Boli mrazy -20 a -30°C a asi tieto teploty nevydrali svorky a krasne to tam striekalo pod kapotou vetko mokre.... Hned som odstavil plyn a iiel natankova plnu BA :-d
Včera vetky vymenene :palec Akurat u tam mam so robami :-(((( aspon to bude dra :palec
Take bacha na to
Přílohy: lpg1.jpg ( 240671b ) - lpg2.jpg ( 1743818b ) - |
|
18.01.2017 21:29 -
Re: LPG a C5
|
3029543
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Pořád tam má na kapotě tu hasící hadici a do jakého mínusu funguje?
To byla celkem klika.
Pořád tam má na kapotě tu hasící hadici a do jakého mínusu funguje?
To byla celkem klika. :palec
|
|
18.01.2017 21:46 -
Re: LPG a C5
|
3029581
|
|
citrus
|
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 612 |
|
|
ano, mám natastie ju nebolo treba
Vidis to, neviem do akeho minusu ale ten plyn nezamrza. Kadopadne keď by sa mala aktivova tak pod kapotou u bude celkom teplo
ano, mám natastie ju nebolo treba :-d
Vidis to, neviem do akeho minusu ale ten plyn nezamrza. Kadopadne keď by sa mala aktivova tak pod kapotou u bude celkom teplo :)
|
|
06.03.2017 20:43 -
Re: LPG a C5
|
3047003
|
|
Froggy
|
Město: Radnice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 118 |
|
|
Zdravím, můete mi prosím poradit, kdo by byl ochotný zprovoznit auto s LPG? Je to úplně nová montá Lovato, ale po ujetí cca 150 km při jízdě na plyn chcíplo a nejde nastartovat ani na benzín. Resp. někdy náhodně chytne na různě dlouhou dobu-a to vdy, pokud je po zapnutí klíčku slyet benz. čerpadlo a rozsvítí se plynová kostka(ovládání). Pokud čerpadlo neslyím, nechytne (i u předchozí C5 bylo čerpadlo slyet před kadým startem). Řekl bych, e je vadné čerpadlo, ale proč to chcípne i při jízdě na plyn? Můe vadné čerpadlo plynovou jednotku nějak zmást? Na diagnostice jsem to měl, ale ádná závada nenalezena (byl to člověk, co tomu rozumí-měnil mi vstřik na druhém válci a projel ve diagnostikou a nic). Logicky chci napřed zprovoznit benzín a potom řeit plyn, ale bohuel kdy někoho poprosím o zprovoznění benzínu řekne mi, e za to mlůe plyn a odmítne se tím zabývat a kdy jdu k plynařům, říkají e mám přijet a to bude jezdit na benzín.. U jsem z toho zoufalej, auto potřebuju a u se různé pokusy táhnou dva měsíce a nic. Je tu někdo komu nedělá problém odpojit si pynovou část a zprovoznit to na benzín? Pokud se divíte e nazajedu tam, kde to montovali-ale prostě jim nevěřím, e budou umět tolik, aby to zvládli-majitel servisu je bazarník a u ted' mi tvrdil, e to nejspí pokodil ten, co mi dělal diagnostiku-ano, a po tom, co to přestalo jet od nich... Jinak montá od toho technika udělaná moc hezky a čistě a také to velmi pěkně jelo, ale bohuel bazarník mi přímo na technika číslo nedá a domlouvat se s ním je o ničem. Tahání o záruku můou být měsíce-auto jsem u nich i koupil a to mi za ty nervy u nestojí. Za kadou radu a pomoc moc děkuju!
Zdravím, můete mi prosím poradit, kdo by byl ochotný zprovoznit auto s LPG? Je to úplně nová montá Lovato, ale po ujetí cca 150 km při jízdě na plyn chcíplo a nejde nastartovat ani na benzín. Resp. někdy náhodně chytne na různě dlouhou dobu-a to vdy, pokud je po zapnutí klíčku slyet benz. čerpadlo a rozsvítí se plynová kostka(ovládání). Pokud čerpadlo neslyím, nechytne (i u předchozí C5 bylo čerpadlo slyet před kadým startem). Řekl bych, e je vadné čerpadlo, ale proč to chcípne i při jízdě na plyn? Můe vadné čerpadlo plynovou jednotku nějak zmást? Na diagnostice jsem to měl, ale ádná závada nenalezena (byl to člověk, co tomu rozumí-měnil mi vstřik na druhém válci a projel ve diagnostikou a nic). Logicky chci napřed zprovoznit benzín a potom řeit plyn, ale bohuel kdy někoho poprosím o zprovoznění benzínu řekne mi, e za to mlůe plyn a odmítne se tím zabývat a kdy jdu k plynařům, říkají e mám přijet a to bude jezdit na benzín..:-( U jsem z toho zoufalej, auto potřebuju a u se různé pokusy táhnou dva měsíce a nic. Je tu někdo komu nedělá problém odpojit si pynovou část a zprovoznit to na benzín? Pokud se divíte e nazajedu tam, kde to montovali-ale prostě jim nevěřím, e budou umět tolik, aby to zvládli-majitel servisu je bazarník a u ted' mi tvrdil, e to nejspí pokodil ten, co mi dělal diagnostiku-ano, a po tom, co to přestalo jet od nich...:palec Jinak montá od toho technika udělaná moc hezky a čistě a také to velmi pěkně jelo, ale bohuel bazarník mi přímo na technika číslo nedá a domlouvat se s ním je o ničem. Tahání o záruku můou být měsíce-auto jsem u nich i koupil a to mi za ty nervy u nestojí. Za kadou radu a pomoc moc děkuju!
|
|
06.03.2017 22:01 -
Re: LPG a C5
|
3047043
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
kouknul bych se ti ale jsi daleko jsem sice v patek a sobotu v Praze ale i tak ..
kouknul bych se ti ale jsi daleko ;) jsem sice v patek a sobotu v Praze ale i tak ..
|
|
06.03.2017 22:15 -
Re: LPG a C5
|
3047046
|
|
Hanz 397
|
|
|
Froggy napsal(a): Zdravím, můete mi prosím poradit, kdo by byl ochotný zprovoznit auto s LPG? Je to úplně nová montá Lovato, ale po ujetí cca 150 km při jízdě na plyn chcíplo a nejde nastartovat ani na benzín. Resp. někdy náhodně chytne na různě dlouhou dobu-a to vdy, pokud je po zapnutí klíčku slyet benz. čerpadlo a rozsvítí se plynová kostka(ovládání). Pokud čerpadlo neslyím, nechytne (i u předchozí C5 bylo čerpadlo slyet před kadým startem). Řekl bych, e je vadné čerpadlo, ale proč to chcípne i při jízdě na plyn? Můe vadné čerpadlo plynovou jednotku nějak zmást? Na diagnostice jsem to měl, ale ádná závada nenalezena (byl to člověk, co tomu rozumí-měnil mi vstřik na druhém válci a projel ve diagnostikou a nic). Logicky chci napřed zprovoznit benzín a potom řeit plyn, ale bohuel kdy někoho poprosím o zprovoznění benzínu řekne mi, e za to mlůe plyn a odmítne se tím zabývat a kdy jdu k plynařům, říkají e mám přijet a to bude jezdit na benzín.. U jsem z toho zoufalej, auto potřebuju a u se různé pokusy táhnou dva měsíce a nic. Je tu někdo komu nedělá problém odpojit si pynovou část a zprovoznit to na benzín? Pokud se divíte e nazajedu tam, kde to montovali-ale prostě jim nevěřím, e budou umět tolik, aby to zvládli-majitel servisu je bazarník a u ted' mi tvrdil, e to nejspí pokodil ten, co mi dělal diagnostiku-ano, a po tom, co to přestalo jet od nich... Jinak montá od toho technika udělaná moc hezky a čistě a také to velmi pěkně jelo, ale bohuel bazarník mi přímo na technika číslo nedá a domlouvat se s ním je o ničem. Tahání o záruku můou být měsíce-auto jsem u nich i koupil a to mi za ty nervy u nestojí. Za kadou radu a pomoc moc děkuju!
Zase... Moná by bylo dobrý,kdybys napsal, kdo a kde ti auto/plyn prodal,abys varoval ostatní...
Jinak jsem řeil s plynařema obdobnou story,ale to by spí mohl povyprávět majitel (taky klubák,určitě bude vědět o koho jde)-já opravoval auto vdycky po jejich zásahu... A v podstatě po celý dva roky záruky se nic nevyřeilo...
Zase... Moná by bylo dobrý,kdybys napsal, kdo a kde ti auto/plyn prodal,abys varoval ostatní...
Jinak jsem řeil s plynařema obdobnou story,ale to by spí mohl povyprávět majitel (taky klubák,určitě bude vědět o koho jde)-já opravoval auto vdycky po jejich zásahu... A v podstatě po celý dva roky záruky se nic nevyřeilo...
|
|
06.03.2017 22:41 -
Re: LPG a C5
|
3047048
|
|
matra
|
Město: Sokolnice, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX Break | Počet příspěvků: 40 |
|
|
Mám zkuenost e kdy mi klekla BSM jednotka, tak čerpadlo jelo, ale ve výčtu závad byla porucha tlaku paliva a auto se zastavilo i na LPG. Sel bych cestou kvalitní diagnostiky a případně si od někoho zapůjčit funkční BSM jednotku. Ta dokáe dělat neskutečné kraviny.
Mám zkuenost e kdy mi klekla BSM jednotka, tak čerpadlo jelo, ale ve výčtu závad byla porucha tlaku paliva a auto se zastavilo i na LPG. Sel bych cestou kvalitní diagnostiky a případně si od někoho zapůjčit funkční BSM jednotku. Ta dokáe dělat neskutečné kraviny.
|
|
07.03.2017 05:54 -
Re: LPG a C5
|
3047075
|
|
Froggy
|
Město: Radnice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 118 |
|
|
Hanz 397 napsal(a): Zase... Moná by bylo dobrý,kdybys napsal, kdo a kde ti auto/plyn prodal,abys varoval ostatní...
Jinak jsem řeil s plynařema obdobnou story,ale to by spí mohl povyprávět majitel (taky klubák,určitě bude vědět o koho jde)-já opravoval auto vdycky po jejich zásahu... A v podstatě po celý dva roky záruky se nic nevyřeilo...
Bylo to v autamost.cz Recenze jsem si přečetl a po koupi, ale auto bylo před koupí projeté diagnostikou a bylo bez problémů, i provedení montáe se mi líbilo tak jsem do toho el. Ale pos.at se můe vechno i nová věc, tak nechci házet vinu na ně.
Bylo to v autamost.cz Recenze jsem si přečetl a po koupi, ale auto bylo před koupí projeté diagnostikou a bylo bez problémů, i provedení montáe se mi líbilo tak jsem do toho el. Ale pos.at se můe vechno i nová věc, tak nechci házet vinu na ně.
|
|
| |
|
|