| | |
19.02.2016 09:27 -
Re: LPG a C5
|
2920090
|
|
Honzaho
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 16V THP 158k Tourer | Počet příspěvků: 150 |
|
|
Vik 33 má automatickou převodovku, ta také spotřebu trochu ovlivní - v profilu má 4s, ale to nejspí nebude pravda. Také bych očekával o něco nií spotřebu, zvlá kdy má přívstřik odhadem 1l BA/100. Ale také přeju hodně spokojených a bezproblémových km.
Vik 33 má automatickou převodovku, ta také spotřebu trochu ovlivní - v profilu má 4s, ale to nejspí nebude pravda. Také bych očekával o něco nií spotřebu, zvlá kdy má přívstřik odhadem 1l BA/100. Ale také přeju hodně spokojených a bezproblémových km.
|
|
19.02.2016 13:39 -
Re: LPG a C5
|
2920102
|
|
vik_33
|
Město: Ústí nad Labem, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 85 |
|
|
Mám automat AL4, take to pravda je Spotřebu jsem měřil zatím jen jednou, dneska budu tankovat podruhé tak uvidím. Ten přívstřik benzínu je mení ne 1l BA/100km, protoe je to komplet i se spotřebou benzínu na rozjezdy - to od sebe nelze nijak odliit.
Mám automat AL4, take to pravda je :) Spotřebu jsem měřil zatím jen jednou, dneska budu tankovat podruhé tak uvidím. Ten přívstřik benzínu je mení ne 1l BA/100km, protoe je to komplet i se spotřebou benzínu na rozjezdy - to od sebe nelze nijak odliit.
|
|
20.02.2016 16:30 -
Re: LPG a C5
|
2920300
|
|
Honzaho
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 16V THP 158k Tourer | Počet příspěvků: 150 |
|
|
Tak to se omlouvám, nějak mě AL4 nepasovalo k C5III, kdy dost C5II u má AL6. AL4, myslím, tím spí bude mít vliv na spotřebu. Mimochodem určit spotřebu benzinu při tomto nájezdu je dost problematické, bez dotankování benzinu to vůbec nejde, kdy palivoměr vlastně "kecá". Při dotankování zase přepočítávat rozdíl v poloze ručičky těsně před montáí LPG a po tankování, na litry - je to spí alchymie. Uvidí a po delí době.
Tak to se omlouvám, nějak mě AL4 nepasovalo k C5III, kdy dost C5II u má AL6. AL4, myslím, tím spí bude mít vliv na spotřebu. Mimochodem určit spotřebu benzinu při tomto nájezdu je dost problematické, bez dotankování benzinu to vůbec nejde, kdy palivoměr vlastně "kecá". Při dotankování zase přepočítávat rozdíl v poloze ručičky těsně před montáí LPG a po tankování, na litry - je to spí alchymie. Uvidí a po delí době.
|
|
20.02.2016 17:06 -
Re: LPG a C5
|
2920309
|
|
vik_33
|
Město: Ústí nad Labem, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 85 |
|
|
Po včerejím tankování LPG jsem vypočítal spotřebu o litr nií - 11,3, benzín zase tak nějak podobně jako minule.
Spotřebu vypočítávám - plyn tankuju do prvního cvaknutí u tée pumpy, BA do třetího cvaknutí tamté. Take si myslím, e jak spotřeba plynu, tak BA jsou celkem přesné. Spotřeba BA časem určo klesne, protoe do práce to mám kousek a ne tam dojedu, tak se motor sotva ohřeje. A z5 to mám z kopce a to se neohřeje vůbec ( proto jsem také nechtěl ropáka ). S teplejím počasím přijde rychlejí přepnutí na plyn. Zároveň počítám e se spotřeba LPG také časem ustálí trochu níe, páč se s autem teprve učím jezdit. Laguny přece jenom byly trochu lehčí váha
A k té AL4 - do 2.0i se estikvalt prostě nedával a nedává ... a slabí motor prostě do auta nechci ani za pytel céček.
Po včerejím tankování LPG jsem vypočítal spotřebu o litr nií - 11,3, benzín zase tak nějak podobně jako minule.
Spotřebu vypočítávám - plyn tankuju do prvního cvaknutí u tée pumpy, BA do třetího cvaknutí tamté. Take si myslím, e jak spotřeba plynu, tak BA jsou celkem přesné. Spotřeba BA časem určo klesne, protoe do práce to mám kousek a ne tam dojedu, tak se motor sotva ohřeje. A z5 to mám z kopce a to se neohřeje vůbec ( proto jsem také nechtěl ropáka ). S teplejím počasím přijde rychlejí přepnutí na plyn. Zároveň počítám e se spotřeba LPG také časem ustálí trochu níe, páč se s autem teprve učím jezdit. Laguny přece jenom byly trochu lehčí váha:nevim
A k té AL4 - do 2.0i se estikvalt prostě nedával a nedává ... a slabí motor prostě do auta nechci ani za pytel céček.
|
|
20.02.2016 17:36 -
Re: LPG a C5
|
2920324
|
|
Honzaho
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 16V THP 158k Tourer | Počet příspěvků: 150 |
|
|
Tak to je nejlepí způsob jak zjistit spotřebu BA, tankovat doplna na stejném stojanu. Jediná nevýhoda je, e vozí nějakou dobu zbytečně cca 50 kg navíc.
Tak to je nejlepí způsob jak zjistit spotřebu BA, tankovat doplna na stejném stojanu. Jediná nevýhoda je, e vozí nějakou dobu zbytečně cca 50 kg navíc.
|
|
09.03.2016 14:32 -
Re: LPG a C5
|
2927235
|
|
vlada
|
|
|
Podle novych pravidel muze emisni stanice kontrolovat je lpg zarizeni od vyrobcu pro ktere maji certifikaci. Tedy zavolejte si pred navstevou jestli muzou delat emise pro vas typ zarizeni. Dnes jsem byl na emisich odmitnut a musel jet jinam..
Podle novych pravidel muze emisni stanice kontrolovat je lpg zarizeni od vyrobcu pro ktere maji certifikaci. Tedy zavolejte si pred navstevou jestli muzou delat emise pro vas typ zarizeni. Dnes jsem byl na emisich odmitnut a musel jet jinam..
|
|
04.07.2016 11:37 -
Re: LPG a C5
|
2969905
|
|
LukoLVG
|
Město: , Auto: | Počet příspěvků: 227 |
|
|
Jasne prekontrolujeme to este, chcem ist teraz na prehliadku a ked tak im ho tam necham neh sa hraju a nastavuju.
Chybu pri vyrobe beriem, ked vyrobim 1000 kusov a kontrolujem kazdy 100sty tak moze mi ujst nieco...
Prekontrolujem, pokusia sa nastavit a dam vediet
Jasne prekontrolujeme to este, chcem ist teraz na prehliadku a ked tak im ho tam necham neh sa hraju a nastavuju.
Chybu pri vyrobe beriem, ked vyrobim 1000 kusov a kontrolujem kazdy 100sty tak moze mi ujst nieco...
Prekontrolujem, pokusia sa nastavit a dam vediet
|
|
13.08.2016 12:46 -
Re: LPG a C5
|
2982079
|
|
NMC
|
|
|
Mám auto 3 roky a plyn (holandský AG SGI I) je v něm podle ivotnosti původní nádre cca od r. 2003 nebo 2004. Říkal jsem si, e bude načase mrknout na reduktor a udělat na něm repasi. Auto na plyn jezdilo celkem bez problémů, jen to sem tam přeplo na benzín i kdy plynu bylo dost. V servisu to otevřeli a výsledek je na obrázku - membrána skoro na hadry a přes díry v membráně byl vyraný i kovový dekl, někde a do hloubky cca 2mm. Take výměna celého reduktoru (s prací bratru za 12000 - AG není pro chudé). Výsledek vak byl pro mně nečekaný - spotřeba klesla předběně o víc ne litr (10,5 -> 9,3). Auto jede subjektivně klidněji, tieji a připadá mi jako jiný vůz. Take kolegové plynaři - nečekejte s repasí reduktoru, stojí to za to. Lepí vyměnit pár membrán a těsnění, ne celý díl. I kdy reduktory jiných systémů ne holandský AG vyjdou na čtvrtinu a třetinu.
Mám auto 3 roky a plyn (holandský AG SGI I) je v něm podle ivotnosti původní nádre cca od r. 2003 nebo 2004. Říkal jsem si, e bude načase mrknout na reduktor a udělat na něm repasi. Auto na plyn jezdilo celkem bez problémů, jen to sem tam přeplo na benzín i kdy plynu bylo dost. V servisu to otevřeli a výsledek je na obrázku - membrána skoro na hadry a přes díry v membráně byl vyraný i kovový dekl, někde a do hloubky cca 2mm. Take výměna celého reduktoru (s prací bratru za 12000 - AG není pro chudé). Výsledek vak byl pro mně nečekaný - spotřeba klesla předběně o víc ne litr (10,5 -> 9,3). Auto jede subjektivně klidněji, tieji a připadá mi jako jiný vůz. Take kolegové plynaři - nečekejte s repasí reduktoru, stojí to za to. Lepí vyměnit pár membrán a těsnění, ne celý díl. I kdy reduktory jiných systémů ne holandský AG vyjdou na čtvrtinu a třetinu.
Přílohy: Reduktor.jpg ( 471250b ) - |
|
07.09.2016 08:50 -
Re: LPG a C5
|
2992261
|
|
LukoLVG
|
Město: , Auto: | Počet příspěvků: 227 |
|
|
Pridam svoje postrehy, mozno nejaka zbludila dusa si toto pri svojom probleme precita a pomoze jej to v rieseni chyby...
Bol som si spravit pravidelny servis LPG... kazdy rok. Plynar mi poradil ze chybovu hlasku antipollution fault po precitani chyby s diagnostikou kde mu vypisalo chybu: Chybna rada valcov ci tak nejako si mysli ze moze odchadzat zapalovacia rampa. Do istoty mam vymenit sviecky (ved maju uz 15 000km) kupil som NGK, zapalovaciu rampu Valeo, cidlo teploty chladiacej Valeo a cidlo teploty nasavaneho vzduchu Bosch. Vsetko podla vin a zalozil. No a teraz sa zacala sranda. Dovtedy mi auto fungovalo vsetko islo, len vyhadzovalo chybu. Co sa mi velmi nepacilo. Tak som pomenil tie veci. Vycistil MAP senzor na sani... Idem sa povozit... po dvoch km auto pri konstantnej jazde zacalo mierne cukat, vyhodilo opat chybu antipollution fault a po par minutach akceleracia nad 4000 uplne prestala nic sa nedialo a auto vyhodilo chybu Catalyc converter fault. uplne auto prestalo ist ked som zastal, vypol ho a nastartoval. Auto fungovalo opat dalej asi kilometer a opat to iste. Po vychladnuti som sa siel opat vozit. Catalyc con.... uz nevypisalo ale antipollution ostal aj to cukanie, Inak vsetky problemy s akceleraciou zmizli. Po chvili ale zhasla kontrolka motora a chyby sa stratili. Cukanie ostalo. Cestou rano do prace ked motor ide na bohatu zmes, cize lambda sonda "nefunguje" motor sa podla nej neriadi auto necukalo. Nasledne ako sa zohrialo opat zacalo cukat. Po pripojeni na univerzalnu diagnostiku co ma kolega, nejaka Autocom som vycital nasledovne: P0170 - uprava paliva - chybna funkcia (1. rada valcu) P0300 - Detekovano nahodne/vicenasobne vynechani zazehu valce (tato chyba dvakrat po sebe bola zapisana) zmazali sa chyby a sli sme sa povozit. cidlo teploty vody aj teploty vzduchu OK hodnoty. Pri vozeni lambda za KAT davala ustalene hodnoty nekolisala okolo 700 ci 750mV nepamatam ale lambda pred katom neustale skakala od 0 po 850 mV ci pri zrychlovani, konstantnej jazde. Proste stale ina hodnota. Lambda pred katom ma vplyv na funkcnost motora - podla nej motor si upravuje davku paliva... Takze z toho dedukujem ze mi odisla lambda... Jedno mi nejde do hlavy, odisla preto ze ju porazilo nahodne prave vtedy ked som vymenil na motore tolko vstupnych clenov alebo odisla preto ze nejake veci bud ta zapalovacia rampa alebo tie teplomery davali zle hodnoty a odrazu boli dobre, motor nebol prisposobeni a porazilo ju... boh vie. Skusil som teraz odpojit baterku aby sa zmazali adaptacne hodnoty v RJ motora a cestou domov sa uvidi co tomu je ale pre istotu som objednal lambdu pred KATom...
Pridam svoje postrehy, mozno nejaka zbludila dusa si toto pri svojom probleme precita a pomoze jej to v rieseni chyby...
Bol som si spravit pravidelny servis LPG... kazdy rok. Plynar mi poradil ze chybovu hlasku antipollution fault po precitani chyby s diagnostikou kde mu vypisalo chybu: Chybna rada valcov ci tak nejako si mysli ze moze odchadzat zapalovacia rampa. Do istoty mam vymenit sviecky (ved maju uz 15 000km) kupil som NGK, zapalovaciu rampu Valeo, cidlo teploty chladiacej Valeo a cidlo teploty nasavaneho vzduchu Bosch. Vsetko podla vin a zalozil. No a teraz sa zacala sranda. Dovtedy mi auto fungovalo vsetko islo, len vyhadzovalo chybu. Co sa mi velmi nepacilo. Tak som pomenil tie veci. Vycistil MAP senzor na sani... Idem sa povozit... po dvoch km auto pri konstantnej jazde zacalo mierne cukat, vyhodilo opat chybu antipollution fault a po par minutach akceleracia nad 4000 uplne prestala nic sa nedialo a auto vyhodilo chybu Catalyc converter fault. uplne auto prestalo ist ked som zastal, vypol ho a nastartoval. Auto fungovalo opat dalej asi kilometer a opat to iste. Po vychladnuti som sa siel opat vozit. Catalyc con.... uz nevypisalo ale antipollution ostal aj to cukanie, Inak vsetky problemy s akceleraciou zmizli. Po chvili ale zhasla kontrolka motora a chyby sa stratili. Cukanie ostalo. Cestou rano do prace ked motor ide na bohatu zmes, cize lambda sonda "nefunguje" motor sa podla nej neriadi auto necukalo. Nasledne ako sa zohrialo opat zacalo cukat. Po pripojeni na univerzalnu diagnostiku co ma kolega, nejaka Autocom som vycital nasledovne: P0170 - uprava paliva - chybna funkcia (1. rada valcu) P0300 - Detekovano nahodne/vicenasobne vynechani zazehu valce (tato chyba dvakrat po sebe bola zapisana) zmazali sa chyby a sli sme sa povozit. cidlo teploty vody aj teploty vzduchu OK hodnoty. Pri vozeni lambda za KAT davala ustalene hodnoty nekolisala okolo 700 ci 750mV nepamatam ale lambda pred katom neustale skakala od 0 po 850 mV ci pri zrychlovani, konstantnej jazde. Proste stale ina hodnota. Lambda pred katom ma vplyv na funkcnost motora - podla nej motor si upravuje davku paliva... Takze z toho dedukujem ze mi odisla lambda... Jedno mi nejde do hlavy, odisla preto ze ju porazilo nahodne prave vtedy ked som vymenil na motore tolko vstupnych clenov alebo odisla preto ze nejake veci bud ta zapalovacia rampa alebo tie teplomery davali zle hodnoty a odrazu boli dobre, motor nebol prisposobeni a porazilo ju... boh vie. Skusil som teraz odpojit baterku aby sa zmazali adaptacne hodnoty v RJ motora a cestou domov sa uvidi co tomu je ale pre istotu som objednal lambdu pred KATom...
|
|
07.09.2016 11:38 -
Re: LPG a C5
|
2992332
|
|
miskod
|
|
|
Lambda sondy ti funguju presne tak ako maju...Nehladaj problem tam kde nie je. Tu objednavku kludne zrus. A odpojenie baterky na zmazanie adaptacie ti nestaci...Bud musis odjazdit nejakych 100 km a viac na benzin alebo urobit diagnosticku autoadaptaciu.
edit:
A este nieco...Zapalovacia lista mi uz odisla (nic prijemne ist 50km na dva valce) a ziadne hlasky mi pred tym ako predzvest nevyskakovali
Lambda sondy ti funguju presne tak ako maju...Nehladaj problem tam kde nie je. Tu objednavku kludne zrus. A odpojenie baterky na zmazanie adaptacie ti nestaci...Bud musis odjazdit nejakych 100 km a viac na benzin alebo urobit diagnosticku autoadaptaciu.
edit:
A este nieco...Zapalovacia lista mi uz odisla (nic prijemne ist 50km na dva valce) a ziadne hlasky mi pred tym ako predzvest nevyskakovali
|
|
07.09.2016 11:59 -
Re: LPG a C5
|
2992340
|
|
Devilian
|
|
|
Ak ti auto robilo taketo veci dlhsiu dobu, je mozne ze lambda sa tiez odporucala. Ak totiz nedoslo k zazihu, teoreticky to palivo skoncilo na tej lambde, a po dlhsom case to moze robit problemy, Asi by som tiez zacal tou listou. Potom auto trochu poprehanat, a mozno sa lambda rozbehne. Po dlhsej jazde na par valcov sa ale mozu odporucat aj katalyzatory, tak pozor na to.
Ak ti auto robilo taketo veci dlhsiu dobu, je mozne ze lambda sa tiez odporucala. Ak totiz nedoslo k zazihu, teoreticky to palivo skoncilo na tej lambde, a po dlhsom case to moze robit problemy, Asi by som tiez zacal tou listou. Potom auto trochu poprehanat, a mozno sa lambda rozbehne. Po dlhsej jazde na par valcov sa ale mozu odporucat aj katalyzatory, tak pozor na to.
|
|
07.09.2016 12:21 -
Re: LPG a C5
|
2992360
|
|
miskod
|
|
|
Ak mu napatie na lambde skace, tak znamena ze zmes je regulovana a lambda snima pritomnost kyslika uplne spravne...Tam problem nebude
Ak mu napatie na lambde skace, tak znamena ze zmes je regulovana a lambda snima pritomnost kyslika uplne spravne...Tam problem nebude
|
|
07.09.2016 13:37 -
Re: LPG a C5
|
2992410
|
|
jumep
|
|
|
Presne - predna lamda ma oscilovat, zadna stat.
Ja si tiez myslim ze treba spravit adaptaciu.
Toto je uplne najhorsie ked niekto riesi tieto veci co vobec nepozna - na 90% to vedie k problemom
Presne - predna lamda ma oscilovat, zadna stat.
Ja si tiez myslim ze treba spravit adaptaciu.
Toto je uplne najhorsie ked niekto riesi tieto veci co vobec nepozna - na 90% to vedie k problemom
|
|
07.09.2016 13:42 -
Re: LPG a C5
|
2992413
|
|
martinrx
|
Město: Uherský Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 349 |
|
|
Svítící kontrolku motoru mi způsoboval patný katalyzátor. byl úplně vysypaný. Je to normální - při jízdě na plyn prostě odejde.... Na emisích se to moc nepozná.
Svítící kontrolku motoru mi způsoboval patný katalyzátor. byl úplně vysypaný. Je to normální - při jízdě na plyn prostě odejde.... Na emisích se to moc nepozná. :-)
|
|
07.09.2016 13:47 -
Re: LPG a C5
|
2992416
|
|
jumep
|
|
|
ak mu neosciluje zadna lambda, katalyzator by mal byt ok
plyn vyhadzuje antipollution pre ovladanie bohatosti, ktoru nevie spravne korigovat - a to je dane systemom plynu, stavu motora a hlavne nastaveniu plynu
Bohuzial tym ako je ten plyn doliepany do tych aut to castokrat nevedia doladit
ak mu neosciluje zadna lambda, katalyzator by mal byt ok
plyn vyhadzuje antipollution pre ovladanie bohatosti, ktoru nevie spravne korigovat - a to je dane systemom plynu, stavu motora a hlavne nastaveniu plynu
Bohuzial tym ako je ten plyn doliepany do tych aut to castokrat nevedia doladit
|
|
07.09.2016 14:37 -
Re: LPG a C5
|
2992436
|
|
Maxifik
|
Město: Trutnov 4, Auto: Toyota Verso 1,8 | Počet příspěvků: 746 |
|
|
Ahoj, mě to Antipolution pravidelně vyhazuje v létě po delí jízdě po dálnici. Na dovolenou. Jinak celý rok je klid. Teď mi to vyhodilo i na naich silnicích kdy bylo venku těch 35°C. Vymau, neřeím
Ahoj, mě to Antipolution pravidelně vyhazuje v létě po delí jízdě po dálnici. Na dovolenou. Jinak celý rok je klid. Teď mi to vyhodilo i na naich silnicích kdy bylo venku těch 35°C. Vymau, neřeím :-))
|
|
07.09.2016 15:49 -
Re: LPG a C5
|
2992459
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
Ta zadni stat rozhodne nema Petre pokud neni siromopasmova (5 drat)
Mela by kopirovat tu predni v polovicnim rozsahu a nemela by klesnout pod 250mV
Ta zadni stat rozhodne nema Petre pokud neni siromopasmova (5 drat)
Mela by kopirovat tu predni v polovicnim rozsahu a nemela by klesnout pod 250mV
|
|
07.09.2016 16:07 -
Re: LPG a C5
|
2992464
|
|
LukoLVG
|
Město: , Auto: | Počet příspěvků: 227 |
|
|
Vidim ze tu je druzna debata A vidim, ze kazdy ma iny pohlad na vec. Na tri valce isiel motor sporadicky cize celkovy cas jazdy na 3 valce je mozno 20sekund... Islo sa s Alfou 3,0 V6 na 4 valce 20km totalnu kladu co to dalo a neodpalilo KAT... Chalani predna lambda osciluju hodnoty 0 - 850 mV aj pri ustalenej jazde kedy auto cuka... opat pisem, ze cuka iba pri teplom motore. Kedy lambda reguluje zmes. Tak mne to logicky vychadza na zlu lambdu... a ta zadna tiez sa tu rozdielne nazory ci ma oscilovat hodnota ci nie...
Lista bola tak isto vymenena za novu, ale vsetky diely mam aj doma tak skusim prve pojazdit ci sa rozchodi a ked nie dat staru listu...
Este dodam, plyn nastaveny OK, plynar povedal ze vsetko OKEJ. Bohatost zmesy je tiez OK co sa mu nepacilo, ze pri prepnuti na benzin trva velmi dlho motoru kym sa prisposobi a preto dava bohatsiu zmes benzinu...
Vidim ze tu je druzna debata :D A vidim, ze kazdy ma iny pohlad na vec. Na tri valce isiel motor sporadicky cize celkovy cas jazdy na 3 valce je mozno 20sekund... Islo sa s Alfou 3,0 V6 na 4 valce 20km totalnu kladu co to dalo a neodpalilo KAT... Chalani predna lambda osciluju hodnoty 0 - 850 mV aj pri ustalenej jazde kedy auto cuka... opat pisem, ze cuka iba pri teplom motore. Kedy lambda reguluje zmes. Tak mne to logicky vychadza na zlu lambdu... a ta zadna tiez sa tu rozdielne nazory ci ma oscilovat hodnota ci nie...
Lista bola tak isto vymenena za novu, ale vsetky diely mam aj doma tak skusim prve pojazdit ci sa rozchodi a ked nie dat staru listu...
Este dodam, plyn nastaveny OK, plynar povedal ze vsetko OKEJ. Bohatost zmesy je tiez OK co sa mu nepacilo, ze pri prepnuti na benzin trva velmi dlho motoru kym sa prisposobi a preto dava bohatsiu zmes benzinu...
|
|
07.09.2016 16:11 -
Re: LPG a C5
|
2992465
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
no ono mereni lambdy seriovou diagnostikou je vicemene jen orientacni
Pokud chces mit jistotu musis pouzit paraelni diagnostiku
no ono mereni lambdy seriovou diagnostikou je vicemene jen orientacni
Pokud chces mit jistotu musis pouzit paraelni diagnostiku
|
|
07.09.2016 16:18 -
Re: LPG a C5
|
2992468
|
|
miskod
|
|
|
Ak sa nemylim, tak vadna cievka v liste by ti sposobovala vypadok dvoch valcov. Tri valce jedine ak by ti prebijala fajka na liste.
Ked mi chvilku po starte islo auto na tri valce, tak to bola predzvest podpaleneho ventilu. Daj si pre istotu zmerat tlaky.
Ako to jazdi na benzin?
Inak lambda regulacia zacina par sekund po starte (10-20) a nie az ked sa zohreje motor, ako pises. Lambda sonda (aspon v kazdom relativne novsom aute) ma vyhrievanie.
Ak sa nemylim, tak vadna cievka v liste by ti sposobovala vypadok dvoch valcov. Tri valce jedine ak by ti prebijala fajka na liste.
Ked mi chvilku po starte islo auto na tri valce, tak to bola predzvest podpaleneho ventilu. Daj si pre istotu zmerat tlaky.
Ako to jazdi na benzin?
Inak lambda regulacia zacina par sekund po starte (10-20) a nie az ked sa zohreje motor, ako pises. Lambda sonda (aspon v kazdom relativne novsom aute) ma vyhrievanie.
|
|
| |
|
|