Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / LPG a C5
|< < 1 ... 34 35 36 37 38 39 40 ... 42 > >|
05.12.2015 15:40 - Re: LPG a C5 2894765
vos.pe
Město: Jablonec nad Nisou, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW)Počet příspěvků: 146
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Mě nebliká nic ale poslední dobou to blbne studený,čili na benzín. Údajně zas...trysky,já bych ovšem logicky hledal nějaké teplotní čidlo,neb teplé to jede i na benzín normálně,čili trysky čistý.

05.12.2015 15:59 - Re: LPG a C5 2894772
ivanivan
Město: Jablonec n. Nisou, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v ExclusivePočet příspěvků: 528
99 Poslat soukromou zprávu
63zdenda napsal(a):
Pár kamarádů si ho nechalo montovat viz link, veliká spokojenost a bez problémů.
.link.

Souhlas, dobrá práce a přístup. Nechával jsem si tam montovat dřív na USA auta. V Liberci a okolí vím taky, ale některým je třeba se vyhnout, tak pozor . Okolo Ústí vím ښtěk a okolí.

05.12.2015 16:24 - Re: LPG a C5 2894783
vos.pe
Město: Jablonec nad Nisou, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW)Počet příspěvků: 146
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Nicméně,cena byla o poznání vyšší,nevím jak dnes.

05.12.2015 19:34 - Re: LPG a C5 2894828
vik_33
Město: Ústí nad Labem, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 85

99 Poslat soukromou zprávu
No tak ښtěk je kousek, to by nebyl problém.

08.12.2015 14:39 - Re: LPG a C5 2895542
vik_33
Město: Ústí nad Labem, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 85

99 Poslat soukromou zprávu
Mám ještě jeden dotaz. Kde máte umístěné plnící hrdlo LPG? Jedná se mi o C5 III tourer. Jeden plynař tvrdí, že k benzínovému hrdlu to nejde, že je tam málo místa, další zase že to "snad půjde", ale dá tam jen nějaké malé hrdlo a bude se muset při plnění pokaždé montovat redukce ...
Pokud to jde, prosím o fotku. Díky.

08.12.2015 17:39 - Re: LPG a C5 2895631
Honzaho
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 16V THP 158k TourerPočet příspěvků: 150
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Mám to tak, jak tvrdí druhý plynař: vedle hrdla nádrže je jen šroubení a při tankování musím našroubovat dlouhou redukci (cca 10 cm). Ale nevidím v tom žádný velký problém. Jen zpětné našroubování krytky vyžaduje menší prsty (žádné lopaty).

Přílohy:
Provozní vzhled.JPG ( 2422324b ) -
Tankování.JPG ( 2209108b ) -

08.12.2015 17:56 - Re: LPG a C5 2895635
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Určitě lepší tankovat s redukcí, než mít někde na nárazníku další nehezkou zátku s ještě ošklivějším žlutým nápisem. Nárazníky jsou navíc asi nejotloukanější částí auta, plynovod bych v něm osobně moc nevítal.

08.12.2015 19:17 - Re: LPG a C5 2895681
Citronek
Město: Havířov, Auto: Megane Grandtour 1.6Počet příspěvků: 384

99 Poslat soukromou zprávu
Tak i kdyby naraznik totalne odpadl a strhl s sebou vedeni k nadrzi tak se nic nestane, je tam minimum plynu a na nadrzi je ventil ktery plyn nepusti.

09.12.2015 22:02 - Re: LPG a C5 2896005
vik_33
Město: Ústí nad Labem, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 85

99 Poslat soukromou zprávu
Díky za info. Tak nějak jako na fotce bych si to představoval ( pokud to nepůjde ještě lépe ). Do nárazníku to určitě nechci. Jeden plynař mi sice vykládal, jak to dávají k tažnému zařízení a že si toho ani nikdo nevšimne, ale to bych také nerad. Už kvůli pohodlí při tankování

09.12.2015 22:19 - Re: LPG a C5 2896012
martinrx
Město: Uherský Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 349
99 Poslat soukromou zprávu
V nárazníku to má jednu nespornou výhodu - určitě to nezrezaví.

04.01.2016 09:32 - Re: LPG a C5 2904570
Stirius
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v ExclusivePočet příspěvků: 229

99 Poslat soukromou zprávu
Jen pro info, jak mi to furt házelo kata, problémy za studena i tepla, tak mi minulý týden vyměnili 2 nějak vytřískané vstřiky, 4 pročistili a vypadá to ok... Asi po najetých 40k km.

04.01.2016 13:12 - Re: LPG a C5 2904680
vos.pe
Město: Jablonec nad Nisou, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW)Počet příspěvků: 146
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
To Stirius ,vstřiky benzinové nebo plynové? Mě to blbne studené,nejde přidat plyn ale chytá vzorově.

05.01.2016 10:09 - Re: LPG a C5 2905071
Kulda
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX BreakPočet příspěvků: 209
99 Poslat soukromou zprávu
Servus! Já mám již dlouhodobý problém s volnoběhem a jízdou za studena. Na plyn úplně cajk, ale benzín ko. Vyměnil jsem teplotní čidlo motoru, pročistil vzd. klapku a nic, diagnostika nic nehlásí. Údajně by to mohli být ucpané benzínové vstřiky. Můžeš nás, Stiriusi, po nějaké době informovat, jestli Ti to jede bez problémů na beneli?

05.01.2016 10:31 - Re: LPG a C5 2905072
Stirius
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v ExclusivePočet příspěvků: 229

99 Poslat soukromou zprávu
Benál mi jel vždycky v pohodě +-. Vyměnili a pročistili mi plynové. Výměna 1k kus a čistění 500 za kus. Mně to zlobilo jak za studena, tak za tepla. Což je trochu zvláštní, protože za studena plyn nejede že... A ta hláška na KAT byla standard, potom už mi to hodilo i inoperative, přestal jet jeden až dva válce a musel jsem nastartovat znova. A zůstala mi hláška viset i když jsem najel x set km na benál, dokonce to sem tam i blbě pokopalo.

Než jsem to vyměnil a vyčistil, tak jsem komplet smáznul adaptaci v diagu, najel pár set km a pak s tím jel na plyn. Ale diag plynu neměl hlášenou žádnou závadu, nic. Vše bylo s chybami jen u benzínové diag. I tak byly plynové vstřiky v pr...

Tyto průsery mi to dělalo docela dlouho, zatím je to vše v pohodě. Ale možná příští rok zkusím zkontrolovat i vstřiky na benzínu, protože to auto rádo pokopává za studena, teď je to lepší, ale uvidím. Sání a všechno řešené asi 10x, takže už mi tam pak zbývají jen benzínové vstřiky.

05.01.2016 10:56 - Re: LPG a C5 2905076
vos.pe
Město: Jablonec nad Nisou, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW)Počet příspěvků: 146
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Ty šestiválce asi zlobí víc,měl jsem facelift.Teď mám dvoulitr,nic nesvítí nic nehlásí ale studený zlobí a trochu víc to žere.Plynař nenašel nic.Nechce se mi kupovat a měnit,pokus omyl,ale asi to tak dopadne.

05.01.2016 19:29 - Re: LPG a C5 2905284
citrus
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SXPočet příspěvků: 612

99 Poslat soukromou zprávu
tak z tvojho prispevku som jelen
Mal si facelif a teraz dvojlitra (nevedno akeho) v profile HDI a plynar ti nenašiel nič. Tak to je nálož

05.01.2016 21:47 - Re: LPG a C5 2905320
vos.pe
Město: Jablonec nad Nisou, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW)Počet příspěvků: 146
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Se omlouvám a opravuji!! Můj 2.0 i Exlusive tam není Měl jsem facelft šestiválec,toho mi zakousla naštvaná fabie, teď mám dvoulitr,vše benzín/plyn.

17.01.2016 00:33 - Re: LPG a C5 2909319
vos.pe
Město: Jablonec nad Nisou, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW)Počet příspěvků: 146
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Tak mám konečně vyřešen problém.Po všech neúspěšných operacích pokus omyl neb diagnostika nenašla žádnou chybu krom ostřikovače skla, (svíčky klapka...), byl problém překvapivě vyřešen pouhým vymazáním autoadaptace! Auto je jako znovuzrozené.

18.02.2016 23:06 - Re: LPG a C5 2920071
vik_33
Město: Ústí nad Labem, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 85

99 Poslat soukromou zprávu
Tak už mám také zaplynováno. S plynem mám najeto za 14 dnů bez pár km rovný 1 000 a zatím se zdá vše ok. Jen spotřeba by mohla být trochu nižší ( po jedné vyjeté nádrži 12,2l výpočtem, plně naloženo, většina po dálnici, tempomat na 135km/h ) ... ale je fakt, že auto jsem nějak nešetřil - mám ho od prosince a tak ještě pořád zkouším, co dokáže a teď s plynem obzvl᚝ ... doseřízení, přesnější kalibrace nádrže atd. mě čeká po najetí 2 000km, takže zatím spotřebu neřeším
Systém BRC, chlazení ventilů řešeno přívstřikem benzínu ( spotřeba zatím cca 5-6l na nádrž plynu - starty+přívstřik ), nádrž o celkovém objemu 65l
Cena přestavby 25 tis. , kvalita provedení 1*, ochota, osobní přístup atd. 1*

18.02.2016 23:25 - Re: LPG a C5 2920074
Ferro
Město: Ledenice, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v ExclusivePočet příspěvků: 99
99 Poslat soukromou zprávu
Vítej mezi plynaři.
Volbu BRC Ti chválím a přeji desetitisíce spokojených kilometrů za půl ceny benzínu. Cena přestavby je o pár stovek nižší, než jsem před 4mi roky vysolil já, ale stejně se mi za rok v úsporách vrátila. Tvá spotřeba je poněkud vyšší, ale je asi dána jízdou po dálnici bez tempomatu. S tempomatem se běžně dostávám na cca 9l při nastavení na 135 km/hod.

Tak ještě jednou přeji mnoho zdaru a velkou spokojenost.

|< < 1 ... 34 35 36 37 38 39 40 ... 42 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator