| | |
07.07.2015 12:11 -
Re: LPG a C5
|
2838249
|
|
Ferro
|
Město: Ledenice, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v Exclusive | Počet příspěvků: 99 |
|
|
Jaký máte názor na tzv. přimazávání motoru s LPG? Montovat - nemontovat a proč?
Teď jsem hovořil s jedním, co prodává nová auta a je nabytej ze kolení a ten říkal, e vechny firemní prvomontáe tohle přimazávání mají. Důvodem je údajné sníení opotřebení motoru. Samotná směs LPG je údajně "suchá" (nikdy jsem neslyel, e by směs BA byla jiná) a oproti BA nedostatečně ochlazuje ventily a písty, čím při dálkových jízdách dochází k nadměrnému opotřebení.
Zdá se mi to jako blbost, ale..... Máte s tím někdo nějaké zkuenosti, postřehy??
Jaký máte názor na tzv. přimazávání motoru s LPG? Montovat - nemontovat a proč?
Teď jsem hovořil s jedním, co prodává nová auta a je nabytej ze kolení a ten říkal, e vechny firemní prvomontáe tohle přimazávání mají. Důvodem je údajné sníení opotřebení motoru. Samotná směs LPG je údajně "suchá" (nikdy jsem neslyel, e by směs BA byla jiná) a oproti BA nedostatečně ochlazuje ventily a písty, čím při dálkových jízdách dochází k nadměrnému opotřebení.
Zdá se mi to jako blbost, ale..... Máte s tím někdo nějaké zkuenosti, postřehy??
|
|
07.07.2015 17:31 -
Re: LPG a C5
|
2838296
|
|
SKODA
|
Město: PŘEROV, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 15 |
|
|
S přimazáváním motoru nemám zkuenosti, ale na mojí Laguně mám najeto přes třistatisíc na lpg bez přimazávání a jezdí bez problémů a motor si myslím, e je ve vynikající kondici, přesto, e má celkem přes čtřistatisíc kilometrů. Provoz na plyn se na něm nepodepsal, ale myslím si, e u novějích motorů to tak být nemusí. Proto jsem chtěl i u C5 radi co nejjednoduí motor, aby se nic nekazilo.
S přimazáváním motoru nemám zkuenosti, ale na mojí Laguně mám najeto přes třistatisíc na lpg bez přimazávání a jezdí bez problémů a motor si myslím, e je ve vynikající kondici, přesto, e má celkem přes čtřistatisíc kilometrů. Provoz na plyn se na něm nepodepsal, ale myslím si, e u novějích motorů to tak být nemusí. Proto jsem chtěl i u C5 radi co nejjednoduí motor, aby se nic nekazilo.
|
|
07.07.2015 19:18 -
Re: LPG a C5
|
2838316
|
|
citrus
|
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 612 |
|
|
podla mojho servisaka LPG je to na C5 zbytočnos
podla mojho servisaka LPG je to na C5 zbytočnos
|
|
07.07.2015 21:27 -
Re: LPG a C5
|
2838358
|
|
Rio11
|
Město: Domalice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 579 |
|
|
Mazat nemazat to je otázka. Já si myslím, e mazání vymyslel někdo kdo na tom hodně vydělal. Benzín je odmaovadlo. Take věc názoru zda pouít mazání či nikoli. Z mého pohledu je mazání blbost a vyhozené peníze.
Mazat nemazat to je otázka. Já si myslím, e mazání vymyslel někdo kdo na tom hodně vydělal. Benzín je odmaovadlo. Take věc názoru zda pouít mazání či nikoli. Z mého pohledu je mazání blbost a vyhozené peníze.
|
|
07.07.2015 22:22 -
Re: LPG a C5
|
2838380
|
|
martinrx
|
Město: Uherský Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 349 |
|
|
jedna z věcí kvůli které jsem koupil C5 je benzínový motor 2.0i který je prý dostatečně odolný a spolehlivý i při provozu na LPG. zaklepávání ventilů je obecně známé např. u Fordů, či japonských vozů.... Ale osobně si myslím, e i v tomto případě je lepí přívstřik benzínu ve vyích otáčkách... Záleí taky jak kdo s tím autem jezdí.
Já v rámci údrby motoru občas proenu autíčko po dálnici 200 (jen na pár km), ale to si ho vdy přepnu na benzín.
jedna z věcí kvůli které jsem koupil C5 je benzínový motor 2.0i který je prý dostatečně odolný a spolehlivý i při provozu na LPG. zaklepávání ventilů je obecně známé např. u Fordů, či japonských vozů.... Ale osobně si myslím, e i v tomto případě je lepí přívstřik benzínu ve vyích otáčkách... Záleí taky jak kdo s tím autem jezdí.
Já v rámci údrby motoru občas proenu autíčko po dálnici 200 (jen na pár km), ale to si ho vdy přepnu na benzín.
|
|
08.07.2015 00:05 -
Re: LPG a C5
|
2838412
|
|
vos.pe
|
|
|
Před zaplynováváním mých c5,(dva kusy) jsem dlouho hledal a prověřoval na co je přimazávání dobré neb mi ho dost nutili za nemalé peníze. Závěr je, e na nic,případně i kodí! Problém plynu je v tom e nechladí protoe se neodpařuje! Pokud se vstřikuje plyn v kapalném stavu,co u některé systémy umí,je po problému. Ale s mazáním to nesouvisí.
Před zaplynováváním mých c5,(dva kusy) jsem dlouho hledal a prověřoval na co je přimazávání dobré neb mi ho dost nutili za nemalé peníze. Závěr je, e na nic,případně i kodí! Problém plynu je v tom e nechladí protoe se neodpařuje! Pokud se vstřikuje plyn v kapalném stavu,co u některé systémy umí,je po problému. Ale s mazáním to nesouvisí.
|
|
21.09.2015 11:13 -
Re: LPG a C5
|
2865174
|
|
Stirius
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 229 |
|
|
Ahojte, vzhledem ke chcípání motoru a dalím problémům řeím svíčky. Jak kvalitní nebo dobré jsou FR7NI332S co mi tam dali ve Fedoru? Tvrdí, e jsou dobré, platinové. Ale... Pokud můou být problematické, jaké optimálně do mého auta narvat?
Btw. říkal mi, e jak bylo brutální vedro, tak se mohla blbě nastavit adaptace a domrvit nastavení plynu. Ale to mi není jasné, proč by mi pak zdechalo auto při startování za studena, kdy to jde na benzín. A dokonce se mi teď začalo stávat, e otočím klíčkem a nic, ticho, ani cvak. Otočím podruhé a u startuje...??
Ahojte, vzhledem ke chcípání motoru a dalím problémům řeím svíčky. Jak kvalitní nebo dobré jsou FR7NI332S co mi tam dali ve Fedoru? Tvrdí, e jsou dobré, platinové. Ale... Pokud můou být problematické, jaké optimálně do mého auta narvat?
Btw. říkal mi, e jak bylo brutální vedro, tak se mohla blbě nastavit adaptace a domrvit nastavení plynu. Ale to mi není jasné, proč by mi pak zdechalo auto při startování za studena, kdy to jde na benzín. A dokonce se mi teď začalo stávat, e otočím klíčkem a nic, ticho, ani cvak. Otočím podruhé a u startuje...??
|
|
21.09.2015 12:56 -
Re: LPG a C5
|
2865182
|
|
citrus
|
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 612 |
|
|
A co vymena lamiel. Mal som tento problrm aj som ho tu niekolko krat popisal, zalistuj si
A co vymena lamiel. Mal som tento problrm aj som ho tu niekolko krat popisal, zalistuj si
|
|
21.09.2015 19:11 -
Re: LPG a C5
|
2865320
|
|
martinrx
|
Město: Uherský Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 349 |
|
|
Myslím e svíčkama to asi nebude. Já tam mám normální Eyquem a předtím NgK a se svíčkama ádný problém.
e by se u Fedora něco změnilo - dřív tam byli zkuení borci kteří neměli problém...
Myslím e svíčkama to asi nebude. Já tam mám normální Eyquem a předtím NgK a se svíčkama ádný problém.
e by se u Fedora něco změnilo - dřív tam byli zkuení borci kteří neměli problém... :-(
|
|
22.09.2015 10:18 -
Re: LPG a C5
|
2865589
|
|
Ferro
|
Město: Ledenice, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v Exclusive | Počet příspěvků: 99 |
|
|
Stirius napsal(a): Btw. říkal mi, e jak bylo brutální vedro, tak se mohla blbě nastavit adaptace a domrvit nastavení plynu. Ale to mi není jasné, proč by mi pak zdechalo auto při startování za studena, kdy to jde na benzín. A dokonce se mi teď začalo stávat, e otočím klíčkem a nic, ticho, ani cvak. Otočím podruhé a u startuje...??
Kdy je problém s LPG i benzínem, tak za to větinou nemůe palivový systém. Spí bych se podíval po elektrice. Začal baterií (nabití, kontakty - oxidace, upevnění), zkontroloval ukostření a zda není kabel od baterie zlomený, nebo ohořelá izolace a kdy se stav nezlepí, tak el po vedení. To u ale asi bude chtít odbornou pomoc.
Drím palce a napi kde byl problém, a to vyřeí.
Kdy je problém s LPG i benzínem, tak za to větinou nemůe palivový systém. Spí bych se podíval po elektrice. Začal baterií (nabití, kontakty - oxidace, upevnění), zkontroloval ukostření a zda není kabel od baterie zlomený, nebo ohořelá izolace a kdy se stav nezlepí, tak el po vedení. To u ale asi bude chtít odbornou pomoc.
Drím palce a napi kde byl problém, a to vyřeí.
|
|
22.09.2015 16:16 -
Re: LPG a C5
|
2865667
|
|
citrus
|
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Ferro, mne auto zdochynalo na benzíne a problem bol v splynovači
Ale u to tu x-ty krat pisa nebudem... ako je vyie napisane zalistujte si v tomto vlákne
Ferro, mne auto zdochynalo na benzíne a problem bol v splynovači ;-)
Ale u to tu x-ty krat pisa nebudem... ako je vyie napisane zalistujte si v tomto vlákne
|
|
29.09.2015 11:36 -
Re: LPG a C5
|
2868350
|
|
Stirius
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 229 |
|
|
No, tak jsem to hodili do servisu a mám to zpět. Týpek ve FM mi pořeil pár věcí, ale co se týká plynu, tak to můe být jetě problém.
Dle diag jsem měl Antipollution rozsvícený kvůli katalyzátorům. Nastavení adaptace bylo rozjeté, tak to zresetoval. Ujel jsem asi 150 kiláků na plyn, pak doel, nabral jsem znova plný a potom po pár desítkách km opět antipollution. Tak přemýlím, jestli by pomohlo, co říkal servisák z Fedoru, ale případně mě opravte. Podmínkou je, e nastavení plynu se bere z nastavení benzínu, co mi tehdy říkal. Ale jak je to s nastavením plynu, pokud zresetuju benzín a plyn se nezresetuje nastavení? Zůstane blbě? Tzn...
1. Zresetovat benzín
2. Jet na benzín na zresetování nastavení plynu, který si bere hodnoty z nastavení benzínu
3. Zresetovat nastavení plynu
Můe to pomoct? Jestli jsem to dobře pochopil, dle Fedora ano. Otázka, jestli to takto fakt blbne dle mé hypotézy?
Ale co se chcípání týče, tak stejně po nastartování u mi to jednou zase skoro totál chcíplo, furt to není ok. A taky jsem třeba otočil klíčkem a prd. Otočil podruhé, prd. Ani cvak. A potřetí nastartovalo...
No, tak jsem to hodili do servisu a mám to zpět. Týpek ve FM mi pořeil pár věcí, ale co se týká plynu, tak to můe být jetě problém.
Dle diag jsem měl Antipollution rozsvícený kvůli katalyzátorům. Nastavení adaptace bylo rozjeté, tak to zresetoval. Ujel jsem asi 150 kiláků na plyn, pak doel, nabral jsem znova plný a potom po pár desítkách km opět antipollution. Tak přemýlím, jestli by pomohlo, co říkal servisák z Fedoru, ale případně mě opravte. Podmínkou je, e nastavení plynu se bere z nastavení benzínu, co mi tehdy říkal. Ale jak je to s nastavením plynu, pokud zresetuju benzín a plyn se nezresetuje nastavení? Zůstane blbě? Tzn...
1. Zresetovat benzín
2. Jet na benzín na zresetování nastavení plynu, který si bere hodnoty z nastavení benzínu
3. Zresetovat nastavení plynu
Můe to pomoct? Jestli jsem to dobře pochopil, dle Fedora ano. Otázka, jestli to takto fakt blbne dle mé hypotézy?
Ale co se chcípání týče, tak stejně po nastartování u mi to jednou zase skoro totál chcíplo, furt to není ok. A taky jsem třeba otočil klíčkem a prd. Otočil podruhé, prd. Ani cvak. A potřetí nastartovalo...
|
|
29.09.2015 11:50 -
Re: LPG a C5
|
2868351
|
|
martinrx
|
Město: Uherský Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 349 |
|
|
Stirius napsal(a): Ale co se chcípání týče, tak stejně po nastartování u mi to jednou zase skoro totál chcíplo, furt to není ok. A taky jsem třeba otočil klíčkem a prd. Otočil podruhé, prd. Ani cvak. A potřetí nastartovalo...
Toto ale vypadá na problém s elektrikou. To s tím startováním mi dělalo na Toyotě a byla to patná baterka. Jinak antipoluiton mi taky často svítí kvůli katalyzátoru, ale auto jede normálně....
Toto ale vypadá na problém s elektrikou. To s tím startováním mi dělalo na Toyotě a byla to patná baterka. Jinak antipoluiton mi taky často svítí kvůli katalyzátoru, ale auto jede normálně....
|
|
05.12.2015 01:21 -
Re: LPG a C5
|
2894596
|
|
vik_33
|
Město: Ústí nad Labem, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 85 |
|
|
Ahoj,
jsem čerstvým a hrdým majitelem C5 II, 2.0i. Tohle auto jsem kupoval se záměrem přestavby na LPG. V této souvislosti bych měl dotaz - vím, e výrobců je vícero, ale dá se říci, který je "kvalita za rozumnou cenu" a kterému se raději vyhnout? A jetě jedna otázka - jsem z Ústí nad Labem. Nemá někdo reference na dobrého plynaře v rozumném dosahu?
Ahoj,
jsem čerstvým a hrdým majitelem C5 II, 2.0i. Tohle auto jsem kupoval se záměrem přestavby na LPG. V této souvislosti bych měl dotaz - vím, e výrobců je vícero, ale dá se říci, který je "kvalita za rozumnou cenu" a kterému se raději vyhnout? A jetě jedna otázka - jsem z Ústí nad Labem. Nemá někdo reference na dobrého plynaře v rozumném dosahu?
|
|
05.12.2015 10:52 -
Re: LPG a C5
|
2894679
|
|
vos.pe
|
|
|
Já jsem zaplynoval estiválec v Liberci,nic moc a dvoulitr před rokem v Praze, řekl bych super. ádný problém,dobrá cena.
Já jsem zaplynoval estiválec v Liberci,nic moc a dvoulitr před rokem v Praze, řekl bych super. ádný problém,dobrá cena.
|
|
05.12.2015 11:14 -
Re: LPG a C5
|
2894686
|
|
vik_33
|
Město: Ústí nad Labem, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 85 |
|
|
A co v tom dvoulitru má? Jaký typ LPG?
A co v tom dvoulitru má? Jaký typ LPG?
|
|
05.12.2015 12:20 -
Re: LPG a C5
|
2894703
|
|
vos.pe
|
|
|
Magic 4,já spí hodnotím jednání,cenu a řemeslo
Magic 4,já spí hodnotím jednání,cenu a řemeslo
|
|
05.12.2015 13:05 -
Re: LPG a C5
|
2894719
|
|
Citronek
|
Město: Havířov, Auto: Megane Grandtour 1.6 | Počet příspěvků: 384 |
|
|
Jak se tu pise,mozna se vyhnout polskym a nejlevnejsim a pak uz je to vlastne jedno, dulezitejsi at to servis umi dobre nainstalovat a taky seridit.A hlavne auto predtim musi byt technicky ok. ( u me problem, ze na plyn to jezdi pekne a na benzin po ohrati taky ok ale nekdy mi to blika jak vanocni stromecek) System AG udajne cesky...ale jednotka u motoru je Lovato tak nevim co tam mam za kombinaci.Chystam se na revizi.
Jak se tu pise,mozna se vyhnout polskym a nejlevnejsim a pak uz je to vlastne jedno, dulezitejsi at to servis umi dobre nainstalovat a taky seridit.A hlavne auto predtim musi byt technicky ok. ( u me problem, ze na plyn to jezdi pekne a na benzin po ohrati taky ok ale nekdy mi to blika jak vanocni stromecek) System AG udajne cesky...ale jednotka u motoru je Lovato tak nevim co tam mam za kombinaci.Chystam se na revizi.
|
|
| |
|
|