| | |
30.12.2014 14:35 -
Re: LPG a C5
|
2769515
|
|
MiKas004
|
Město: Nevím, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v Exclusive | Počet příspěvků: 32 |
|
|
Prosím o radu.
Mám LPG od AG System.
Kde v okrese NJ, FM nebo Ostrava je někdo, kdo to umí seřídit ?
Mám dlouhé časy vstřiku.
Prosím o radu.
Mám LPG od AG System.
Kde v okrese NJ, FM nebo Ostrava je někdo, kdo to umí seřídit ?
Mám dlouhé časy vstřiku.
|
|
30.12.2014 15:46 -
Re: LPG a C5
|
2769531
|
|
NMC
|
|
|
Rád bych se mýlil, ale na Moravě dělá LPG od holandského Autogas snad jen Fedor Auto v Prostějově.
Rád bych se mýlil, ale na Moravě dělá LPG od holandského Autogas snad jen Fedor Auto v Prostějově.
|
|
30.12.2014 16:11 -
Re: LPG a C5
|
2769548
|
|
martinrx
|
Město: Uherský Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 349 |
|
|
S Fedorem mám dobrou zkuenost, jen jsou troku draí. Ale pro moravskoslezký kraj mi to vyhodilo třeba tady hned dvě dílny:
.link.
Jinak autogas dělají i v Bzenci. Tam mám dobré zkuenosti a jsou za lidové ceny. Ale to u je troku výlet..
S Fedorem mám dobrou zkuenost, jen jsou troku draí. Ale pro moravskoslezký kraj mi to vyhodilo třeba tady hned dvě dílny:
http://www.lpg.cz/m_dilny/
Jinak autogas dělají i v Bzenci. Tam mám dobré zkuenosti a jsou za lidové ceny. Ale to u je troku výlet..
|
|
30.12.2014 22:19 -
LPG a C5
|
2769702
|
|
Segel
|
Město: Louny, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 8 |
|
|
Zdravím váení,
rád bych se zeptal na názor zkuenějích. Včera večer jsem kvůli vláčnému startování vyndal autobaterii a přes noc dobil. Ráno ji vrátil a nastartoval - bez problémů. Po zahřátí jsem přepl na plyn (mám systém AGC) a motor začal okamitě cukat, ztratil výkon a informační displej napsal hláku "Depolution faul system" a zastavil jsem. Prostě to nejelo. Rozsvítila se kontrolka poruchy motoru.
Po chvíli jsem zkusil nastartovat a chytl. Tak jsem na benzín ujel pár kilometrů a při pokusu o přepnutí na plyn se opakovalo toté. Do třetice u jsem plyn nezkouel a jel jen na benzín.
Odpoledne jsem potom kontaktoval firmu která lpg montovala a zajel k nim. Sice mi do telefonu řekli, e to s plynem nejspí nesouvisí, ale pro klid due a klidně přijedu.
Jel jsem tam po celou dobu na benzín, cca 30 km a neustále svítila kontrolka poruchy motoru.
Kdy jsem to tam "chcíp" a následně nastartoval, abych technikovi předvedl co to hlásí, tak se kontrolka nerozsvítila. Diagnostika vypsala chybu "Can sensor performance". Ta byla vymazána a pak u se ádná chyba neobjevila. Najel jsem potom asi 50 km na plyn a zatím nic.
Rád bych se zeptal, jestli u jste měli podobný problém a jestli je moné, e to prostě potřebovalo "jen" najet víc km na benzín, aby si to po znovu připojení baterie nově nastavilo nějaké parametry?
Děkuji za příspěvky.
Zdravím váení,
rád bych se zeptal na názor zkuenějích. Včera večer jsem kvůli vláčnému startování vyndal autobaterii a přes noc dobil. Ráno ji vrátil a nastartoval - bez problémů. Po zahřátí jsem přepl na plyn (mám systém AGC) a motor začal okamitě cukat, ztratil výkon a informační displej napsal hláku "Depolution faul system" a zastavil jsem. Prostě to nejelo. Rozsvítila se kontrolka poruchy motoru.
Po chvíli jsem zkusil nastartovat a chytl. Tak jsem na benzín ujel pár kilometrů a při pokusu o přepnutí na plyn se opakovalo toté. Do třetice u jsem plyn nezkouel a jel jen na benzín.
Odpoledne jsem potom kontaktoval firmu která lpg montovala a zajel k nim. Sice mi do telefonu řekli, e to s plynem nejspí nesouvisí, ale pro klid due a klidně přijedu.
Jel jsem tam po celou dobu na benzín, cca 30 km a neustále svítila kontrolka poruchy motoru.
Kdy jsem to tam "chcíp" a následně nastartoval, abych technikovi předvedl co to hlásí, tak se kontrolka nerozsvítila. Diagnostika vypsala chybu "Can sensor performance". Ta byla vymazána a pak u se ádná chyba neobjevila. Najel jsem potom asi 50 km na plyn a zatím nic.
Rád bych se zeptal, jestli u jste měli podobný problém a jestli je moné, e to prostě potřebovalo "jen" najet víc km na benzín, aby si to po znovu připojení baterie nově nastavilo nějaké parametry?
Děkuji za příspěvky.
|
|
30.12.2014 22:40 -
Re: LPG a C5
|
2769717
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Ano. Nejspí je to přesně tak. e to spadlo do nouzáku je moný, e LPG potřebuje teplejí motor na běh ne benzín. A hláka se běně ztratí a po několika nastarováních a ujetí několika km, pokud se během tý doby znova neobjeví závada.
Ano. Nejspí je to přesně tak. e to spadlo do nouzáku je moný, e LPG potřebuje teplejí motor na běh ne benzín. A hláka se běně ztratí a po několika nastarováních a ujetí několika km, pokud se během tý doby znova neobjeví závada.
|
|
30.12.2014 22:53 -
Re: LPG a C5
|
2769730
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Moná mne plynaři opraví, ale na LPG se to přepne, kdy je voda zahřátá kolem 30 stupňů, pokud má motor nějakou závadu, nebo je v nouzáku, tak asi jednotka přepnutí na plyn nedovolí.
Moná mne plynaři opraví, ale na LPG se to přepne, kdy je voda zahřátá kolem 30 stupňů, pokud má motor nějakou závadu, nebo je v nouzáku, tak asi jednotka přepnutí na plyn nedovolí.
|
|
30.12.2014 22:56 -
Re: LPG a C5
|
2769731
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Leda e by to byl plyn z Ruska. Ten maká i při -70°C.
Leda e by to byl plyn z Ruska. Ten maká i při -70°C. :-))))
|
|
30.12.2014 23:04 -
LPG a C5
|
2769736
|
|
Segel
|
Město: Louny, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 8 |
|
|
Na plyn se přepíná a kdy je má voda asi 35°C, to je pravda. Ale lze jet i jen na benzín.
A přepnout na plyn jsem mohl i kdy to hlásilo poruchu motoru.
Na plyn se přepíná a kdy je má voda asi 35°C, to je pravda. Ale lze jet i jen na benzín.
A přepnout na plyn jsem mohl i kdy to hlásilo poruchu motoru.
|
|
30.12.2014 23:22 -
Re: LPG a C5
|
2769745
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Přečetl jsi celé toto vlákno od první stránky? Dost se tu píe o nekvalitním plynu, zkusit tankovat jinde, svíčky, je tu toho dost, ale nevím jestli je něco Tvůj případ a jestli Ti to pomůe, kadopádně bych to přečetl celé.
Přečetl jsi celé toto vlákno od první stránky? Dost se tu píe o nekvalitním plynu, zkusit tankovat jinde, svíčky, je tu toho dost, ale nevím jestli je něco Tvůj případ a jestli Ti to pomůe, kadopádně bych to přečetl celé. ;-)
|
|
31.12.2014 00:40 -
Re: LPG a C5
|
2769771
|
|
Hanz 397
|
|
|
Segel napsal(a): Zdravím váení,
rád bych se zeptal na názor zkuenějích. Včera večer jsem kvůli vláčnému startování vyndal autobaterii a přes noc dobil. Ráno ji vrátil a nastartoval - bez problémů. Po zahřátí jsem přepl na plyn (mám systém AGC) a motor začal okamitě cukat, ztratil výkon a informační displej napsal hláku "Depolution faul system" a zastavil jsem. Prostě to nejelo. Rozsvítila se kontrolka poruchy motoru.
Po chvíli jsem zkusil nastartovat a chytl. Tak jsem na benzín ujel pár kilometrů a při pokusu o přepnutí na plyn se opakovalo toté. Do třetice u jsem plyn nezkouel a jel jen na benzín.
Odpoledne jsem potom kontaktoval firmu která lpg montovala a zajel k nim. Sice mi do telefonu řekli, e to s plynem nejspí nesouvisí, ale pro klid due a klidně přijedu.
Jel jsem tam po celou dobu na benzín, cca 30 km a neustále svítila kontrolka poruchy motoru.
Kdy jsem to tam "chcíp" a následně nastartoval, abych technikovi předvedl co to hlásí, tak se kontrolka nerozsvítila. Diagnostika vypsala chybu "Can sensor performance". Ta byla vymazána a pak u se ádná chyba neobjevila. Najel jsem potom asi 50 km na plyn a zatím nic.
Rád bych se zeptal, jestli u jste měli podobný problém a jestli je moné, e to prostě potřebovalo "jen" najet víc km na benzín, aby si to po znovu připojení baterie nově nastavilo nějaké parametry?
Děkuji za příspěvky.
Nebylo tam náhodou caM sensor performance?
Signál polohy vačkové hřídele...
Je fakt,e bych v souvislosti s plynem čekal nějaký výpadky zapalování,nebo patný hodnoty lambdy,...
Můe to být i tím,e ta plynová jednotka zapomene po odpojení od zdroje adaptace a musí je znovu načíst(zjednodueně:tou delí jízdou). A nepravidelnej chod na plyn způsobí záznam v motorovce.
Pokud se to nebude opakovat,tak bych to asi neřeil...
Nebylo tam náhodou caM sensor performance?
Signál polohy vačkové hřídele...
Je fakt,e bych v souvislosti s plynem čekal nějaký výpadky zapalování,nebo patný hodnoty lambdy,...
Můe to být i tím,e ta plynová jednotka zapomene po odpojení od zdroje adaptace a musí je znovu načíst(zjednodueně:tou delí jízdou). A nepravidelnej chod na plyn způsobí záznam v motorovce.
Pokud se to nebude opakovat,tak bych to asi neřeil...
|
|
31.12.2014 00:57 -
Re: LPG a C5
|
2769773
|
|
Honzaho
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 16V THP 158k Tourer | Počet příspěvků: 150 |
|
|
Jen pro upřesnění: nemyslím, e při těchto slabých mrazech by měl mít LPG nějaké potíe s hořením. Důvod proč se přepíná a při cca 35 st Celsia je jiný: při přechodu do plynné fáze ve výparníku odnímá teplo z okolí a můe se tam tvořit námraza -zamrznout vodní okruh. (U starých karburátorových systémů jsem do nulových teplot bez problémů startoval na LPG).
K té chybě "Antipolution system faulty" - na staré C5 I (s LPG) se mi objevovala i v létě v intervalech třeba 2000km, větinou bez vedlejích neádoucích účinků a sama po určité době zmizela (příčinu jsem bohuel neobjevil - nové svíčky větinou prodlouily interval mezi chybami, ale občasnému výskytu nezabránily). Pokud u chyba vyvolala potíe s chodem motoru (nebyl to nouzák, jak ho znám z C5 III), chovalo se to stejně na BA i na LPG a výmaz chyby zajistil zase dalí "bezproblémový" interval. Tím nechci říct, e by nebylo lepí nalezení příčiny, ale pro moji lenost to bylo snazí. S tímto chováním jsem bez znatelných změn k horímu najel cca 100tis km. Vánějí problémy pak způsobil a zhorený stav zapalovací lity, taky to ale nebyla totální trvající porucha.
Jen pro upřesnění: nemyslím, e při těchto slabých mrazech by měl mít LPG nějaké potíe s hořením. Důvod proč se přepíná a při cca 35 st Celsia je jiný: při přechodu do plynné fáze ve výparníku odnímá teplo z okolí a můe se tam tvořit námraza -zamrznout vodní okruh. (U starých karburátorových systémů jsem do nulových teplot bez problémů startoval na LPG).
K té chybě "Antipolution system faulty" - na staré C5 I (s LPG) se mi objevovala i v létě v intervalech třeba 2000km, větinou bez vedlejích neádoucích účinků a sama po určité době zmizela (příčinu jsem bohuel neobjevil - nové svíčky větinou prodlouily interval mezi chybami, ale občasnému výskytu nezabránily). Pokud u chyba vyvolala potíe s chodem motoru (nebyl to nouzák, jak ho znám z C5 III), chovalo se to stejně na BA i na LPG a výmaz chyby zajistil zase dalí "bezproblémový" interval. Tím nechci říct, e by nebylo lepí nalezení příčiny, ale pro moji lenost to bylo snazí. S tímto chováním jsem bez znatelných změn k horímu najel cca 100tis km. Vánějí problémy pak způsobil a zhorený stav zapalovací lity, taky to ale nebyla totální trvající porucha.
|
|
31.12.2014 14:32 -
LPG a C5
|
2769889
|
|
Segel
|
Město: Louny, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 8 |
|
|
Přiznám se, e má nervozita pramení z neznalosti C5. Do teď jsem měl plyn akorát ve Felicii a to je auto krapet jednoduí. Take podobné "trucování" jsem s ní nezail A C5 mám krátce.
Přiznám se, e má nervozita pramení z neznalosti C5. Do teď jsem měl plyn akorát ve Felicii a to je auto krapet jednoduí. Take podobné "trucování" jsem s ní nezail :-) A C5 mám krátce.
|
|
31.12.2014 15:32 -
Re: LPG a C5
|
2769915
|
|
Rio11
|
Město: Domalice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 578 |
|
|
Je úplně jedno zda má LPG ve Felicii, C5 nebo v jakémkoli jiném autě, a mráz na to také nemá ádný vliv. Jde jen o to zda je zařízení v pořádku a bez závad, pak to jede a nedělá to problémy.
Je úplně jedno zda má LPG ve Felicii, C5 nebo v jakémkoli jiném autě, a mráz na to také nemá ádný vliv. Jde jen o to zda je zařízení v pořádku a bez závad, pak to jede a nedělá to problémy.
|
|
31.12.2014 17:05 -
Re: LPG a C5
|
2769930
|
|
Nesebr
|
|
|
Ahoj, koupil jsem sve první auto s LPG, systém HLPropan Magic2.
1) LED na spínači v kabině stále ukazují rezervu (prázdnou nádr) i kdy je plná, Ukazatel na nadrzi ukazuje dobře. Kde je chyba?
2) Při čitění vozu jsem nechtěně potocil nějakým kolečkem na tom ventilu co je uprostřed nádre. Je to uzávěr plynu, nebo nějaký seřizovací prvek?
Ahoj, koupil jsem sve první auto s LPG, systém HLPropan Magic2.
1) LED na spínači v kabině stále ukazují rezervu (prázdnou nádr) i kdy je plná, Ukazatel na nadrzi ukazuje dobře. Kde je chyba?
2) Při čitění vozu jsem nechtěně potocil nějakým kolečkem na tom ventilu co je uprostřed nádre. Je to uzávěr plynu, nebo nějaký seřizovací prvek?
|
|
31.12.2014 17:35 -
Re: LPG a C5
|
2769934
|
|
Honzaho
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 16V THP 158k Tourer | Počet příspěvků: 150 |
|
|
ad 1) K tomu můe dojít např. při výměně některé komponenty nebo nádre (třeba při propadnutí atestu) - řídicí jednotka si nerozumí se snímačem na nádri (pokud to můe vyčíst z dokladů o montái LPG, které bys měl k autu dostat), nebo je tam porucha, kterou asi můe identifikovat jen odborný LPG servis). Ne se do toho pustí, moná zjistí, pokud má vyrovnaný styl jízdy, e ujetá vzdálenost na plnou nádr příli nekolísá a vystačí s vynulováním denního počítadla km po tankování. (U mne to funguje přesněji ne LEDky na přepínači - na první zelenou ujedu přes 200 km (z celkových asi 450 km) a poslední pátá červená někdy ani nanaskočí a dojde k přepnutí na benzin).
ad 2) Kolečko na ventilu je skutečně uzávěr plynu, k uzavření nestačí pootočení, ale dotaení nadoraz. Jenom z tvého dotazu nevím, jestli tam má kryt, který by měl oddělovat prostor multiventilu od vnitřního prostoru auta, aby při nějakém bezpečnostním ufouknutí z multiventilu neel LPG do auta, ale odvětráním pod auto.
ad 1) K tomu můe dojít např. při výměně některé komponenty nebo nádre (třeba při propadnutí atestu) - řídicí jednotka si nerozumí se snímačem na nádri (pokud to můe vyčíst z dokladů o montái LPG, které bys měl k autu dostat), nebo je tam porucha, kterou asi můe identifikovat jen odborný LPG servis). Ne se do toho pustí, moná zjistí, pokud má vyrovnaný styl jízdy, e ujetá vzdálenost na plnou nádr příli nekolísá a vystačí s vynulováním denního počítadla km po tankování. (U mne to funguje přesněji ne LEDky na přepínači - na první zelenou ujedu přes 200 km (z celkových asi 450 km) a poslední pátá červená někdy ani nanaskočí a dojde k přepnutí na benzin).
ad 2) Kolečko na ventilu je skutečně uzávěr plynu, k uzavření nestačí pootočení, ale dotaení nadoraz. Jenom z tvého dotazu nevím, jestli tam má kryt, který by měl oddělovat prostor multiventilu od vnitřního prostoru auta, aby při nějakém bezpečnostním ufouknutí z multiventilu neel LPG do auta, ale odvětráním pod auto.
|
|
08.04.2015 07:20 -
Re: LPG a C5
|
2807015
|
|
Ferro
|
Město: Ledenice, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v Exclusive | Počet příspěvků: 99 |
|
|
Chci napsat postřeh ke svíčkám a LPG. Montá LPG jsem udělal v září 2013 a najel cca 30.000 km k veliké spokojenosti. Jediné co mi dělalo problém bylo občasné nepravidelné kolísání otáček při dojezdu na křiovatku (noha z plynu a stání - honí se to od cca 800 do 1400 ot/s) a posledních 5 tisíc mi občas zhasl. To zhasínání mělo spojitost s nastavrením bohatosti směsi po výměně stíracích krouků ventilů. Dosud jsem po konzultaci s plynařem jezdil na benzínové NGK svíčky s tím, e jsem sníil odtrh kontaktů na 0,7mm.
Pak jsem dospěl k názoru, e zkusím spec. LPG svíčky, protoe se blíil interval jejich výměny. Na LPG svíčky jsem najel cca 4000 km a musím říci, e chod motoru je plynulejí, spotřeba klesla v průměru o litr LPG na 100 km a předcházející samovolné zhasínání je vyřeeno. Cena svíček LPG proti benzín je cca 3:1, ale investice se vrací nejen cenově, ale hlavně ve vnitřním klidu majiele. A to je k nezaplacení! Mé doporučení pro koloegy plynaře je tedy jednoznačné - Jezděte s LPG svíčkami, vyplatí se to. Původně jsem si myslel, e se jedná o nějakou módu, asi jako tři pruhy ADIDAS. Teď vidím, e to má smysl.
Chci napsat postřeh ke svíčkám a LPG. Montá LPG jsem udělal v září 2013 a najel cca 30.000 km k veliké spokojenosti. Jediné co mi dělalo problém bylo občasné nepravidelné kolísání otáček při dojezdu na křiovatku (noha z plynu a stání - honí se to od cca 800 do 1400 ot/s) a posledních 5 tisíc mi občas zhasl. To zhasínání mělo spojitost s nastavrením bohatosti směsi po výměně stíracích krouků ventilů. Dosud jsem po konzultaci s plynařem jezdil na benzínové NGK svíčky s tím, e jsem sníil odtrh kontaktů na 0,7mm.
Pak jsem dospěl k názoru, e zkusím spec. LPG svíčky, protoe se blíil interval jejich výměny. Na LPG svíčky jsem najel cca 4000 km a musím říci, e chod motoru je plynulejí, spotřeba klesla v průměru o litr LPG na 100 km a předcházející samovolné zhasínání je vyřeeno. Cena svíček LPG proti benzín je cca 3:1, ale investice se vrací nejen cenově, ale hlavně ve vnitřním klidu majiele.:palec A to je k nezaplacení! Mé doporučení pro koloegy plynaře je tedy jednoznačné - Jezděte s LPG svíčkami, vyplatí se to. Původně jsem si myslel, e se jedná o nějakou módu, asi jako tři pruhy ADIDAS. Teď vidím, e to má smysl.
|
|
08.04.2015 10:23 -
Re: LPG a C5
|
2807027
|
|
martinrx
|
Město: Uherský Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 349 |
|
|
Já jsem měl na volnoběh problém, e se to někdy zhouplo pod volnoběné otáčky a jednou za čas zhaslo. nemám originál BRC vstřiky, take to mohlo být tím. Ve spolupráci s plynařem jsme to vyřeili tím, e se při volnoběhu přepne motor na benzín a jede tak několik desítek sekund, nebo ne s ním jdu do otáček. myslím, e to je dobré řeení, na spotřebu benzínu to má vliv minimální a aspon se to občas troku promázne benzín.
Jinak volnoběné otáčky jsou u mě při zahřátém motoru kolem 650 a 700 otáček a drí rovně.
Já jsem měl na volnoběh problém, e se to někdy zhouplo pod volnoběné otáčky a jednou za čas zhaslo. nemám originál BRC vstřiky, take to mohlo být tím. Ve spolupráci s plynařem jsme to vyřeili tím, e se při volnoběhu přepne motor na benzín a jede tak několik desítek sekund, nebo ne s ním jdu do otáček. myslím, e to je dobré řeení, na spotřebu benzínu to má vliv minimální a aspon se to občas troku promázne benzín.
Jinak volnoběné otáčky jsou u mě při zahřátém motoru kolem 650 a 700 otáček a drí rovně.
|
|
08.04.2015 16:49 -
Re: LPG a C5
|
2807119
|
|
Henry
|
|
|
Ferro napsal(a): ... Dosud jsem po konzultaci s plynařem jezdil na benzínové NGK svíčky s tím, e jsem sníil odtrh kontaktů na 0,7mm....
U tech plynovejch si taky snizil odtrh na 0.7mm???
U tech plynovejch si taky snizil odtrh na 0.7mm???
|
|
| |
|
|