| | |
02.11.2014 16:31 -
Re: LPG a C5
|
2747632
|
|
jarda 68
|
|
|
ne tady ádnej ruční uzávěr není a teď jsem to zkusil s tou cívkou ju oddělat a auto jede dokud nedojde plyn z trubky potom chcípne bez zapípání a nepřepne ani na BA
ne tady ádnej ruční uzávěr není a teď jsem to zkusil s tou cívkou ju oddělat a auto jede dokud nedojde plyn z trubky potom chcípne bez zapípání a nepřepne ani na BA
|
|
05.11.2014 07:14 -
Re: LPG a C5
|
2748179
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Dnes v MFD opět test kvality čerpacích stanic. Benzín u dlouho naprosto OK, nafta mívá nií teplotu vzplanutí, co je problém poární a s provozem motoru nesouvisí.
Zato stanice LPG katastrofa. 17% z nich má vyí obsah síry o stovky procent!!! Je to jetě horí o to, e to můe fatálně pokodit celý systém. Tak a budete hledat, proč někomu systém stejného výrobce lape a někdo to má k uzoufání - tak tady máte námět.
Dnes v MFD opět test kvality čerpacích stanic. Benzín u dlouho naprosto OK, nafta mívá nií teplotu vzplanutí, co je problém poární a s provozem motoru nesouvisí.
Zato stanice LPG katastrofa. 17% z nich má vyí obsah síry o stovky procent!!! Je to jetě horí o to, e to můe fatálně pokodit celý systém. Tak a budete hledat, proč někomu systém stejného výrobce lape a někdo to má k uzoufání - tak tady máte námět.
|
|
06.11.2014 16:21 -
Re: LPG a C5
|
2748386
|
|
jarda 68
|
|
|
prosím vás kdo máte AG SGI svítí vám při provozu červená dioda na ukazateli kromě zelených hladiny lpg dík
prosím vás kdo máte AG SGI svítí vám při provozu červená dioda na ukazateli kromě zelených hladiny lpg dík
|
|
16.11.2014 20:19 -
Re: LPG a C5
|
2752518
|
|
Hanz 397
|
|
|
A zase někdo bude přemýlet o LPG do C5,tak si opravdu dejte pozor na výběr firmy (recenze,atd.)
Mám tu teď X7 1,6 THP s plynem-pán si ho nechal udělat a prý v podstatě hned,jak začal jezdit,tak začaly potíe. Logicky to tedy reklamoval u společnosti,která plyn montovala... Samozřejmě,e neuspěl,ve je podle nich ok. Jel tedy k jinému plynaři,ten mu řekl,e je systém patně nastavený. Poté objel jetě několik servisů-ta story byla tak dlouhá a děsivá,e si jí u opravdu nepamatuju,a auto skončilo u mě.
No a já jsem nael to,e se to plynařům fakt moc nepovedlo-ulomili trubku vstupu odvětrání nádre. To by nic nebylo,stát se to můe kadému,nicméně kdy jsem viděl,jak je celkově provedená montá zařízení,tak jsem byl docela zděenej,co některý firmy dokáou předat zákazníkovi za ne zrovna malý prachy...
V příloze např fotka jednotky jen tak pohozené před baterkou,kabeláe,připevnění vstřikovačů k sání-ani neodstranili pony po vrtání a nechci vědět,kde skončily ty ostatní,ta ulomená trubka,resp rychlospojka na ní,...
Myslím,e majiteli nebude vadit,e jsem sem ty fotky pověsil a kdy mi řekne název firmy,která to montovala,tak to sem dám taky...
A zase někdo bude přemýlet o LPG do C5,tak si opravdu dejte pozor na výběr firmy (recenze,atd.)
Mám tu teď X7 1,6 THP s plynem-pán si ho nechal udělat a prý v podstatě hned,jak začal jezdit,tak začaly potíe. Logicky to tedy reklamoval u společnosti,která plyn montovala... Samozřejmě,e neuspěl,ve je podle nich ok. Jel tedy k jinému plynaři,ten mu řekl,e je systém patně nastavený. Poté objel jetě několik servisů-ta story byla tak dlouhá a děsivá,e si jí u opravdu nepamatuju,a auto skončilo u mě.
No a já jsem nael to,e se to plynařům fakt moc nepovedlo-ulomili trubku vstupu odvětrání nádre. To by nic nebylo,stát se to můe kadému,nicméně kdy jsem viděl,jak je celkově provedená montá zařízení,tak jsem byl docela zděenej,co některý firmy dokáou předat zákazníkovi za ne zrovna malý prachy...
V příloze např fotka jednotky jen tak pohozené před baterkou,kabeláe,připevnění vstřikovačů k sání-ani neodstranili pony po vrtání a nechci vědět,kde skončily ty ostatní,ta ulomená trubka,resp rychlospojka na ní,...
Myslím,e majiteli nebude vadit,e jsem sem ty fotky pověsil a kdy mi řekne název firmy,která to montovala,tak to sem dám taky...
Přílohy: IMG_20141116_191214.jpg ( 1398586b ) - IMG_20141116_191722.jpg ( 1126543b ) - IMG_20141116_191740.jpg ( 1160536b ) - IMG_20141116_191837.jpg ( 1037494b ) - IMG_20141116_191828.jpg ( 1004144b ) - |
|
16.11.2014 20:44 -
Re: LPG a C5
|
2752577
|
|
citrus
|
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 612 |
|
|
naa C5I 2,0i do plynu nikdy nepojde. Mono trochu odveci ale tym chcem poveda, e nievdy sa to oplati. S Hanzom súhlasím len som ho chcel doplni. Najskor dobre spočíta a potom riei čo pie Hanz
Samozrejme nemam nic proti LPG len si to treba spocitat a potom najst niekoho kto to nedoebe
naa C5I 2,0i do plynu nikdy nepojde. Mono trochu odveci ale tym chcem poveda, e nievdy sa to oplati. S Hanzom súhlasím len som ho chcel doplni. Najskor dobre spočíta a potom riei čo pie Hanz ;-)
Samozrejme nemam nic proti LPG len si to treba spocitat a potom najst niekoho kto to nedoebe :)
|
|
16.11.2014 23:45 -
Re: LPG a C5
|
2752710
|
|
Ferro
|
Město: Ledenice, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v Exclusive | Počet příspěvků: 99 |
|
|
A tak je to úplně se vím. Kdy práci udělá odborník s nejlepím vědomím a svědomím, tak je to skoro tutovka. Naopak dělá li cokoli neumětel a lajdák, tak to na tuty nedopadne dobře. Já na LPG nedám dopustit, protoe jsem vůz svěřil té první kategorii montáníků. Je pravda, e jsem si o nich info sehnal a na blint jsem neel. Výsledek byl proto přesně dle očekávání.
A tak je to úplně se vím. Kdy práci udělá odborník s nejlepím vědomím a svědomím, tak je to skoro tutovka. Naopak dělá li cokoli neumětel a lajdák, tak to na tuty nedopadne dobře. Já na LPG nedám dopustit, protoe jsem vůz svěřil té první kategorii montáníků. :-)))):-)))) Je pravda, e jsem si o nich info sehnal a na blint jsem neel. Výsledek byl proto přesně dle očekávání.
|
|
18.11.2014 14:03 -
Re: LPG a C5
|
2753244
|
|
gull
|
|
|
trochu me prekvapuje motorizace, kterou si nechal predelat...asi velky sporine
trochu me prekvapuje motorizace, kterou si nechal predelat...asi velky sporine
|
|
18.11.2014 18:59 -
Re: LPG a C5
|
2753320
|
|
Ferro
|
Město: Ledenice, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v Exclusive | Počet příspěvků: 99 |
|
|
gull napsal(a): trochu me prekvapuje motorizace, kterou si nechal predelat...asi velky sporine
Jo, je to velký auto a na cestách kolem Černý Věe mi to batí cca 10,5 litrů BA. Teď na LPG se dostávám na cca 10 litrů za cenu od 160 do 190 hal za km.
Jo, je to velký auto a na cestách kolem Černý Věe mi to batí cca 10,5 litrů BA. Teď na LPG se dostávám na cca 10 litrů za cenu od 160 do 190 hal za km.
|
|
19.11.2014 00:39 -
Re: LPG a C5
|
2753418
|
|
gull
|
|
|
mel jsem na mysli pripad ktery uvadi Hanz397, rozumim tomu ze si nekdo prekope trilitr, dvoulitr, ale 1.6? Proto si rikam ze je to extremni setrilek. Ovsem proti gustu. Pravdepodobne jezdi i hodne 1.2htp LPG, ale to uz jsme jinde.
mel jsem na mysli pripad ktery uvadi Hanz397, rozumim tomu ze si nekdo prekope trilitr, dvoulitr, ale 1.6? Proto si rikam ze je to extremni setrilek. Ovsem proti gustu. Pravdepodobne jezdi i hodne 1.2htp LPG, ale to uz jsme jinde.
|
|
19.11.2014 06:47 -
Re: LPG a C5
|
2753429
|
|
tomikku
|
Město: Havířov, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 308 |
|
|
kolega z práce ji má, teda tu fabii Fabii
kolega z práce ji má, teda tu fabii Fabii:-p
|
|
19.11.2014 08:22 -
Re: LPG a C5
|
2753431
|
|
Honzaho
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 16V THP 158k Tourer | Počet příspěvků: 150 |
|
|
gull napsal(a): trochu me prekvapuje motorizace, kterou si nechal predelat...asi velky sporine
Se stejnou logikou bych tě mohl označit za velkého etřílka, protoe jsi si pořídil naftu "jen" v dvoulitru a ne 2.2 nebo výe. Jezdit s těkou X7 za ekvivalent 4,5 a 5 litrů BA není zanedbatelné.
Se stejnou logikou bych tě mohl označit za velkého etřílka, protoe jsi si pořídil naftu "jen" v dvoulitru a ne 2.2 nebo výe. Jezdit s těkou X7 za ekvivalent 4,5 a 5 litrů BA není zanedbatelné.
|
|
19.11.2014 09:28 -
Re: LPG a C5
|
2753439
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Tak mě to nepřekvapuje, ale přímo děsí. 1.6 THP je hromada problému u sám o sobě a jetě si to pojistit plynem, to je fakt lahůdka.
Tak mě to nepřekvapuje, ale přímo děsí. 1.6 THP je hromada problému u sám o sobě a jetě si to pojistit plynem, to je fakt lahůdka.
|
|
19.11.2014 13:57 -
Re: LPG a C5
|
2753530
|
|
Honzaho
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 16V THP 158k Tourer | Počet příspěvků: 150 |
|
|
S tím hodnocením 1.6 THP bych ti dal v ledačems zapravdu (znám tvoje zkuenosti, i kdy ty se týkají jetě výkonnějí verze, ne která je osazovaná do C5), ale pokud jde o LPG, nemám zatím negativní poznatky. Paradoxně mne LPG "dovezlo" bez problémů domů z Chorvatska v situaci, kdy benzin odmítal jet s rozjetými rozvody (to je jedna z těch méně chvályhodných stránek tohoto motoru).
S tím hodnocením 1.6 THP bych ti dal v ledačems zapravdu (znám tvoje zkuenosti, i kdy ty se týkají jetě výkonnějí verze, ne která je osazovaná do C5), ale pokud jde o LPG, nemám zatím negativní poznatky. Paradoxně mne LPG "dovezlo" bez problémů domů z Chorvatska v situaci, kdy benzin odmítal jet s rozjetými rozvody (to je jedna z těch méně chvályhodných stránek tohoto motoru).
|
|
19.11.2014 23:10 -
Re: LPG a C5
|
2753778
|
|
Hanz 397
|
|
|
Já jsem se s tímhle motorem setkal u párkrát (v C5 teda poprvé) a nikdy to nebylo setkání příjemné. Ale v kombinaci s takhle provedeným splynováním je to opravdu jen a jen o prů..er.
Zítra přijde nová trubka,tak jsem zvědavej,co se tam jetě objeví
Já jsem se s tímhle motorem setkal u párkrát (v C5 teda poprvé) a nikdy to nebylo setkání příjemné. Ale v kombinaci s takhle provedeným splynováním je to opravdu jen a jen o prů..er.
Zítra přijde nová trubka,tak jsem zvědavej,co se tam jetě objeví :-d
|
|
20.11.2014 10:20 -
Re: LPG a C5
|
2753868
|
|
moriss
|
Město: PRAHA, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v Break | Počet příspěvků: 62 |
|
|
zdravim.
neda mi to, ale neni spravne hanit pohon at uz lpg ci jiny z duvodu ze ten kdo to predelal ci servisuje to dela spatne.
jasne pokud jsem technicky levej tak treba vidim jen ekonomiku ci ekologii.
ale pokud chci nejakou sluzbu,prestavbu,tak je jen moje chyba ze si nezjistim kdo a jak to dela.
informace se daji sehnat o cemkoliv a podle nich se ridit nebo se poradit s nekym kdo ma duveru ,zkusenosti..atd.....lpg je technicky jednoznacne nejekonomictejsi palivo dneska, pri radnem servisu take velice bezpecne.
zdravim.
neda mi to, ale neni spravne hanit pohon at uz lpg ci jiny z duvodu ze ten kdo to predelal ci servisuje to dela spatne.
jasne pokud jsem technicky levej tak treba vidim jen ekonomiku ci ekologii.
ale pokud chci nejakou sluzbu,prestavbu,tak je jen moje chyba ze si nezjistim kdo a jak to dela.
informace se daji sehnat o cemkoliv a podle nich se ridit nebo se poradit s nekym kdo ma duveru ,zkusenosti..atd.....lpg je technicky jednoznacne nejekonomictejsi palivo dneska, pri radnem servisu take velice bezpecne.
|
|
20.11.2014 14:48 -
Re: LPG a C5
|
2753945
|
|
Honzaho
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 16V THP 158k Tourer | Počet příspěvků: 150 |
|
|
Hanz 397 napsal(a): Já jsem se s tímhle motorem setkal u párkrát (v C5 teda poprvé) a nikdy to nebylo setkání příjemné. Ale v kombinaci s takhle provedeným splynováním je to opravdu jen a jen o prů..er.
Zítra přijde nová trubka,tak jsem zvědavej,co se tam jetě objeví Docela by mne zajímalo, jak se ta ulomená trubka projevuje, napi něco bliího, prosím. Mně to dělal praský HL Propan a myslím, e u tyto motory umí. A novějí verze SW se výrazně vylepila spotřeba BA směrem dolů, take můj odhad (protoe měřit se to kloudně nedá) je do 0,5 l BA na 100km. (Navíc je to samozřejmě závislé na tom, jestli jedu 1000 km v jednom kuse, nebo poskakuju se studeným motorem po Praze).
Docela by mne zajímalo, jak se ta ulomená trubka projevuje, napi něco bliího, prosím. Mně to dělal praský HL Propan a myslím, e u tyto motory umí. A novějí verze SW se výrazně vylepila spotřeba BA směrem dolů, take můj odhad (protoe měřit se to kloudně nedá) je do 0,5 l BA na 100km. (Navíc je to samozřejmě závislé na tom, jestli jedu 1000 km v jednom kuse, nebo poskakuju se studeným motorem po Praze).
|
|
20.11.2014 16:08 -
Re: LPG a C5
|
2753964
|
|
Ferro
|
Město: Ledenice, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v Exclusive | Počet příspěvků: 99 |
|
|
moriss napsal(a): .... lpg je technicky jednoznacne nejekonomictejsi palivo dneska, pri radnem servisu take velice bezpecne.
Ekonomičnost je daná tím, e LPG i CNG jsou na rozdíl od BA a NM osvobozeny od spotřební daně. A to nějakýho chytráka napadne zdanit tak jsme v troubě!
Jinak s Tebou musím souhlasit i co se týče bezpečnosti. V dřevních dobách LPG (1993) jsem havarova se zaplynovaným Ford Scorpio a spadl na vedlejí (o metr níe poloenou) komunikaci na střechu. Kdybych jel v autě s dámským přirozením na čumáku , tak je po mně. Auto na odpis. Jak jsem byl v oku, tak jsem ani plyn nevypínal. Za 3 týdny jsem se k autu vrátil a jediný co bylo OK a funkční byl právě komplet LPG systém včetně nádre a vedení plynu. Nezjistil jsem ádny únik, ani jakékoli jiné pokození. Prostě SUPER!
Ekonomičnost je daná tím, e LPG i CNG jsou na rozdíl od BA a NM osvobozeny od spotřební daně. A to nějakýho chytráka napadne zdanit tak jsme v troubě!:nevim
Jinak s Tebou musím souhlasit i co se týče bezpečnosti. V dřevních dobách LPG (1993) jsem havarova se zaplynovaným Ford Scorpio a spadl na vedlejí (o metr níe poloenou) komunikaci na střechu. Kdybych jel v autě s dámským přirozením na čumáku , tak je po mně. Auto na odpis. Jak jsem byl v oku, tak jsem ani plyn nevypínal. Za 3 týdny jsem se k autu vrátil a jediný co bylo OK a funkční byl právě komplet LPG systém včetně nádre a vedení plynu. Nezjistil jsem ádny únik, ani jakékoli jiné pokození. Prostě SUPER! :palec
|
|
20.11.2014 17:45 -
Re: LPG a C5
|
2754096
|
|
Rio11
|
Město: Domalice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 578 |
|
|
Naprostý souhlas. LPG zařízení je daleko bezpečnějí ne benzínové. LPG nádr vydrí mnohonásobně větí mechanické namáhání ne benzínová. Při nehodě bouchne benzínová nádr daleko rychleji ne ta plynová.....Kdy se mi někdo zeptá zda se nebojím jezdit s autem na plyn, tak mu odpovím e se nebojím plynu, ale e se bojím té nádre na benzín.....
Naprostý souhlas. LPG zařízení je daleko bezpečnějí ne benzínové. LPG nádr vydrí mnohonásobně větí mechanické namáhání ne benzínová. Při nehodě bouchne benzínová nádr daleko rychleji ne ta plynová.....Kdy se mi někdo zeptá zda se nebojím jezdit s autem na plyn, tak mu odpovím e se nebojím plynu, ale e se bojím té nádre na benzín.....
|
|
| |
|
|